Εδώ και αρκετές ημέρες, τα κλασσικά troll της Αριστεράς αλλά και διάφοροι άλλοι εξ εκείνων που ο αρχηγός του κοπαδιού τους έχει πρόσβαση στα αρχεία Του Χριστού, επιδίδονται σε μια νέα ψευδολογία, συμφώνως με την οποία η κυβέρνηση δεν προμηθεύθηκε τα νέας τεχνολογίας Canadair CL-515 που μπορούν να επιχειρούν και τη νύχτα (φρικτό ψέμα) και αντί αυτών προμηθεύεται … Rafale.
Ψέματα και λαϊκισμός σ’ ένα εκρηκτικό μίγμα. Ας τα δούμε αναλυτικά, όπως τα μεταφέρουν έμπειρα στελέχη της Αεροπορίας.
Α. Η Ελλάδα δεν μπορεί να αγοράσει Canadair, επειδή η εταιρεία κατασκευής τους δεν έχει ούτε μισό στη γραμμή παραγωγής.
Β. Η εταιρεία κατασκευής τους έχει προαναγγείλει από τα 2022, την κατασκευή των νέων DHC -firefighter, αλλά δεν έχει ξεκινήσει, περιμένοντας να λάβει μεγάλο αριθμό παραγγελιών. Μέχρι στιγμής έχουν παραγγελθεί 24 αεροπλάνα. Από επτά (7) Ελλάδα κι Ισπανία, τέσσερα η Γαλλία κι από δυο η Ιταλία, η Κροατία κι Πορτογαλία.
Γ. Η ΕΕ, έχει ήδη παραγγείλει 20 αεροπλάνα Canadair CL 515 (προηγούμενο μοντέλο του DHC –firefighter), αλλά δεν έχει κοπεί ούτε ένα μέτρο λαμαρίνας!
Δ. Ακόμη κι αν η καναδική εταιρεία ξεκινήσει σήμερα τη γραμμή παραγωγής της, ΔΕΝ μπορεί να παραδοθεί αεροπλάνο πριν την Άνοιξη του 2026. Κι η Ελλάδα θα είναι η πρώτη χώρα –βάσει συμβολαίων που υπέγραψε ο πρώην υπουργός Χρήστος Στυλιανίδης- που θα παραλάβει τα νέα DHC –firefighter.
Ε. Τα Canadair και όλα τα αεροπλάνα του κόσμου δεν μπορούν να επιχειρούν νύχτα. Τελεία και παύλα. Αξιωματικοί της Πυροσβεστικής υπηρεσίας, τονίζουν ότι δεν υπάρχει πυροσβεστικό εναέριο μέσο που να πετάει τη νύχτα. Κι αυτό λόγω της ιδιαιτερότητας και της μορφολογίας του εδάφους. Ούτε μπορεί να γίνεται υδροληψία από υδάτινη επιφάνεια κατά τις νυχτερινές ώρες, καθότι είναι μια διαδικασία που γίνεται αποκλειστικά εξ όψεως.
Αναφορικά με τα ελικόπτερα Ericsson, υπήρχαν διαθέσιμα παγκοσμίως για ενοικίαση 35. Εξ αυτών, ο πρώην υπουργός Πολιτικής Προστασίας, κατάφερε και νοίκιασε τα δέκα, που ήδη επιχειρούν στην Ελλάδα.
Το ίδιο συμβαίνει και με τα ελικόπτερα που είναι εφοδιασμένα ή κουβαλούν κάδους με νερό για τις ρίψεις. Δεν μπορούν να επιχειρούν νύχτα δεδομένου ότι τα ίδια ή οι κάδοι τους μπορούν να προσκρούσουν οπουδήποτε. Ενώ, υπάρχει το παγκόσμιο πρωτόκολλο που αναφέρει ότι τα εναέρια μέσα πυρόσβεσης δεν επιχειρούν τη νύχτα.
Όσον αφορά το ρωσικό αεροσκάφος, το θηριώδες Beriev που είχε έρθει στην Ελλάδα και το 2021, δεν μπορεί να επιχειρεί στο ελληνικό ανάγλυφο, όπου τις περισσότερες φορές χρειάζεται «βύθιση» μέσα σε χαράδρες (απόδειξη το τρομερό χθεσινό δυστύχημα) , φαράγγια ή άλλες ιδιαιτερότητες του εδάφους. Ούτε η Ελλάδα είναι στέπα για να ρίχνεται το νερό χωρίς ελιγμούς και να βρίσκει το στόχο του στην εστία της πυρκαγιάς. Έμπειροι αξιωματικοί ισχυρίζονται ότι έτσι αναγκάζεται να κάνει ρίψεις από μεγάλα ύψη, με αποτέλεσμα να μη φτάνει στις εστίες ούτε το 20% της αρχικής πτώσης νερού. Αυτά φυσικά δεν τα αποκαλύπτουν οι ντήλερ του Πούτιν στην Ελλάδα…
Η ουσία είναι ότι ο ΣΥΡΙΖΑ κι ο Βελόπουλος έχουν αγκαλιαστεί και σ’ αυτό το ζήτημα (όπως σ’ αυτό της ψήφου των Ελλήνων του εξωτερικού) και χορεύουν ξεδιάντροπα συρτάκι οπορτουνισμού! Διαδίδουν ψέματα, ελπίζοντας να κτυπήσουν τον αιώνιο εχθρό τους Μητσοτάκη, κάτω από τη μέση.
Πυροσβέστες του καναπέ, με εύκολα κι ενίοτε γελοία συμπεράσματα. Όσα έλεγε χθες το πρωί ανενόχλητος ο Βελόπουλος στον ΑΝΤ1, αποτελούν ντροπή και για τη λογική και για την αλήθεια, μα δυστυχώς και για τη δημοσιογραφία που τον άφηνε ανενόχλητο να προπαγανδίζει ψέματα.
Είναι απίστευτο το γεγονός ότι έχει κατακλύσει το διαδίκτυο μια φράση γεμάτη μίσος και χολή: «Για τις φωτιές τηλεφωνήστε στο 41%». Φράση που απαντά κι εξηγεί στο πώς δημιουργήθηκε αυτό το 41%!
Η εικόνα –γνώση όσων αναφέρει ο διεθνής τύπος από τη μια κι όσα μεταφέρουν τα ΜΜΕ του ΣΥΡΙΖΑ και τα troll του στα social media, είναι παντελώς αναντίστοιχη. Οι μεν γράφουν για τάξη και οργάνωση, οι δε για… χάος και… παγκόσμιο διασυρμό. Η δε σύγκριση των Canadair με τα… Rafale, γίνεται πεδίο μάχης μπροστά στο κρεοπωλείο του Σκλαβενίτη, τη βιτρίνα με τα τυριά στον Βασιλόπουλο και φυσικά στο πληκτρολόγιο…