Πολλά εν ολίγοις σήμερα, αναφορικά με τα ανακοίνωση των βάσεων εισαγωγής στα Πανεπιστήμια.
Έγραψε στο μάθημα της έκθεσης ανοησίες και βαθμολογήθηκε με 3,2! Στα άλλα τρία μαθήματα δεν μπόρεσε να ξυπνήσει και πήρε 0!!! Λοιπόν έχουμε και λέμε: 3,2 και 0 και 0 και 0 δια 4… ίσον 0,8 μέσος όρος, με άριστα το 20! Ο φαντομάς αυτός είναι σήμερα φοιτητής στους πολιτικούς μηχανικούς (!!!!) της Πάτρας. Η γελοιοποίηση του όλου συστήματος που επένδυσε η Αριστερά κι ο κυνηγός της αριστείας υπουργός Γαβρόγλου, είναι προφανής.
Αριστερά: Η διαχρονική καταστροφή της Παιδείας και του τόπου!
Ερώτηση: Οι πρυτάνεις οι κοσμήτορες και όλοι οι κύριοι – κύριοι καθηγητές αυτών των σχολών πως δέχονται αυτόν ως φοιτητή και μετά σου μιλάνε για το κύρος των Πανεπιστημίων;
Ερώτηση: Τι έχουν να πουν τώρα οι κύριοι-κύριοι καθηγητές της Μέσης Εκπαίδευσης που συστηματικά αρνούνται την αξιολόγηση;
Μηχανικός με 9 μέσο όρο. Φιλόλογος με 9.7 μέσο όρο. Μαθηματικός με 7.5 μέσο όρο. Στις σχολές περνάνε και με συνολική βαθμολογία 4 ή 5. Άλλος πέρασε με διαφορετικές εξετάσεις μέσω ΕΠΑΛ (Επαγγελματικού Λυκείου) σε ΑΕΙ. Με το σημερινό σύστημα Γαβρόγλου πέρασε το 80% αυτών που έδινε σε κάποια σχολή. Και κάποιοι πανηγυρίζουν για αυτό, χωρίς αιδώ!
Αριστερά: Η διαχρονική καταστροφή της Παιδείας και του τόπου!
Για να μην μιλήσουμε για την εξίσωση των ΤΕΙ με τα ΑΕΙ (ένα τεράστιο πρόβλημα που δεν φαίνεται να μπορεί να λύσει η σημερινή κυβέρνηση), μία άλλη πονεμένη ιστορία που λίγο θα απαλυνθεί με την εισαγωγή της βάσης του δέκα. Χωρίς να είμαι ειδικός θεωρώ πως η ζημιά του σύριζα στην εκπαίδευση είναι ισάξια, αν όχι μεγαλύτερη, από τη ζημιά που προκάλεσε στην οικονομία της χώρας. Γιατί το θέμα δεν είναι να περάσεις σε μία σχολή, είναι κυρίως το τι θα κάνεις μετά τη σχολή και κατά πόσο θα είναι «ισχυρό» το πτυχίο που θα έχεις. Εκεί θα φανεί το τεράστιο πρόβλημα που κρύβουν οι σημερινοί πανηγυρισμοί των επιτυχόντων. Μόνο που θα ναι πολύ αργά.
Υπάρχει σχολή Αεροδιαστημικής Επιστήμης και Τεχνολογίας του ΕΚΠΑ με έδρα τα Ψαχνά στην Εύβοια. Ούτε οι Monty Python δεν θα το είχαν σκεφτεί αυτό για ταινία τους. Ο βαθμός εισαγωγής είναι…. πέντε (5)!!! Η χαρά του επιβάτη να ξέρει ότι την τουρμπίνα του αεροσκάφους την κατασκεύασε ή επισκεύασε απόφοιτος του τμήματος…Αρχή φόρμας
«Όταν είδα ότι μπαίνει στο Πανεπιστήμιο μαθητής με βαθμολογία 0,8, προβληματίστηκα», είπε η υπουργός Παιδείας, Νίκη Κεραμέως. Σκέφτηκα ότι μαζί με την Κεραμέως θα προβληματίστηκαν πολλοί νοήμονες αλλά ΔΕΝ θα προβληματίστηκαν διόλου ο μαθητής, οι γονείς του, οι καθηγητές που θα τον εκπαιδεύσουν (και θα έχουν αυτοί δουλειά), οι σπιτονοικοκύρηδες που θα του νοικιάσουν σπίτι, οι μπάρμεν, οι πιτσαδόροι και φυσικά οι σουβλατζήδες της πόλης που θα σπουδάσει…
Δυστυχώς αυτή την Παιδεία φτιάξαμε διαχρονικά. Όχι για να προσφέρει γνώσεις κι αργότερα παραγωγικούς πολίτες αλλά για να επιβιώνουν πόλεις και χωριά. Έτσι κινείται η αγορά και ιδίως η αγορά ψήφων τα τελευταία σαράντα χρόνια στη χώρα! Δε θα μας κόψετε τώρα εσείς κυρία Κεραμέως μου την ανάπτυξη! Το δικό σας χρέος, όταν με το καλό ο νέος αποφοιτήσει, είναι να του εξασφαλίσετε και μια θεσούμπα στον ευρύτερο δημόσιο τομέα που να ταιριάζει ασφαλώς με τα προσόντα του και τη βαρύτητα της πτυχιάρας του. Άλλωστε λίγη ανθρωπιά μετά την αποφοίτηση δε βλάπτει κυρία Κεραμέως μου, ρωτήστε και τον κυρ Τζεπέτο που εξασφάλισε τις σπουδές του «παιδιού που θα γράψει κάτω κι από το … ένα»! Το παιδί που θα γράψει ένα ή τρία ή πέντε είναι ο σύγχρονος Όλιβερ Τουίστ κυρία Κεραμέως μου, αλλά πού να νιώσετε εσείς τον ανθρώπινο πόνο που τον νιώθει η Αριστερά…
Σκέφτομαι ότι στην Ελλάδα βγάζουμε ετησίως περίπου χίλιους φυσικοχημικούς την ώρα που η Κίνα των δισεκατομμυρίων ψυχών βγάζει τρεις χιλιάδες!!!
Λαϊκή απαίτηση: Ανοίξτε ένα ΑΕΙ ή έστω ΤΕΙ στη Γαύδο!
Άμοιρη Ελλάδα