Το Beat είναι η κορυφαία εφαρμογή για εύρεση ταξί στην Αθήνα. Η δωρεάν εφαρμογή του Beat είναι διαθέσιμη για smartphones και tablets. Ο χρήστης την κατεβάζει με το πάτημα ενός κουμπιού και μπορεί να καλεί ταξί που βρίσκονται κοντά του και είναι διαθέσιμα για άμεση εξυπηρέτησή του, 24 ώρες τη μέρα, 365 μέρες το χρόνο. Επιπλέον, οι οδηγοί των ταξί που είναι συνεργάτες της εφαρμογής – καινοτομίας, παρέχουν τη δυνατότητα να πληρώνει ο πελάτης τους με όποιον τρόπο θέλει. Ακόμη και με τις πιστωτικές ή χρεωστικές του κάρτες.
Το taxibeat είναι μία ελληνική start up επιχείρηση που δίνει στον πελάτη την δυνατότητα να επιλέγει εκείνος ποιο ταξί θέλει, φωτογραφίες των οδηγών , των αυτοκινήτων κι επιπλέον τις βαθμολογίες που έχουν βάλει οι προηγούμενοι χρήστες για τις υπηρεσίες που έλαβαν. Ενώ, τα περισσότερα ταξί που συνεργάζονται διαθέτουν WiFi, δερμάτινα καθίσματα, air Condition και μεταφέρουν κατοικίδια ζώα. Ο πελάτης, μόλις μπει στο ταξί πατά το κουμπί «επιβίβαση» στην εφαρμογή του κινητού του και βλέπει στον χάρτη αναλυτικά τη διαδρομή που θέλει να πάει ή εκείνη που του προτείνει ο οδηγός.
Για όλα αυτά, δεν πληρώνει το παραμικρό περισσότερο από το σταματούσες ένα ταξί στον δρόμο.
Μόλις η καινοτόμος επιχείρηση (η οποία πληρώνεται από τον οδηγό του ταξί κι όχι από τον πελάτη) «βγήκε» στους δρόμους της Αθήνας, η λαίλαπα της αντίδρασης χάλασε τον κόσμο. Κι όσο η καινοτομία έβρισκε ανταπόκριση στον κόσμο που δεν ήταν πια έρμαιο του κάθε ταξιτζή (πολλές φορές έχουμε γίνει μάρτυρες ακόμη κι επιλογής των ταξιτζήδων για το αν πάρουν μαζί μας κι άλλους ανθρώπους, ακόμη κι αν πάνε σε διαφορετικούς προορισμούς, χωρίς air Condition, συνοδεία … καψουροασμάτων κλπ κλπ κλπ) , τόσο οι αντιδράσεις των συνδικαλιστών των ταξιτζήδων μεγεθύνονταν.
Μέχρι που η εταιρεία μήνυσε τον γνωστό Θύμιο Λυμπερόπουλο, επειδή έκανε συνεχώς λόγο για εταιρείες φαντάσματα, αντεθνικά συμφέροντα που πλήττουν την ήδη βαριά λαβωμένη μικρομεσαία τάξη, για εκμετάλλευση των οδηγών και παράτυπο τρόπο λειτουργίας αλλά και ότι φοροδιαφεύγει, διαθέτει λογαριασμούς σε φορολογικούς παραδείσους και παραβιάζει την ελληνική νομοθεσία.
Κι έφτασε η ώρα του δικαστηρίου.
Όπου, είδαμε ως μάρτυρα υπεράσπισής του, τον… υπουργό Μεταφορών!!!!
Ο οποίος αντί να επιχαίρει με την καινοτομία και το δικαίωμα επιλογής του κάθε πολίτη, συντάχθηκε με τη συντεχνία!!! Άφησε το υπουργείο του και τη δουλειά του για να πάει να καταθέσει υπέρ της οπισθοδρόμησης.
Από την κατάθεση του κ. Σπίρτζη δεν προέκυψε κάποιο στοιχείο για «ατασθαλίες της εταιρείας», όπως είχε καταγγείλει ο συνδικαλιστής των ιδιοκτητών ταξί. Προέκυψαν όμως χειροκροτήματα των πιστών στον Θύμιο ταξιτζήδων, που ο υπουργός προσδοκά να γίνουν ψήφοι στη Β΄ Αθηνών. Στον βωμό της πολιτικής ψηφοθηρίας τάχθηκε εναντίον της καινοτομίας και μια επιχείρησης από τις ελάχιστες που μπόρεσαν να προκόψουν στη χώρα. Κι απλώθηκαν και στο εξωτερικό όπου η ιδέα αγκαλιάστηκε από κοινωνίες κι επαγγελματίες.
Κι όχι μόνο αυτό. Ο κ. Σπίρτζης δεν τάχθηκε εναντίον της καινοτομίας λαμβάνοντας τα κομμάτια του σάπιου συνδικαλισμού, αλλά στο δικαστήριο είπε και το εξής αμίμητο: Ότι αν ήταν ο ίδιος διευθύνων σύμβουλος της Daimler-Mercedes (που εξαγόρασε την Beat) θα έκανε εισήγηση στο διοικητικό του συμβούλιο να μην προχωρήσει στην εξαγορά της»!
Γελάει και το γνωστό κατσίκι.
Φυσικά, ο κ. Σπίρτζης δεν μπορεί να κατανοήσει ότι εταιρείες του μεγέθους της Daimler-Mercedes πρόκοψαν κι επιβίωσαν στα μήκη και πλάτη της οικουμένης επειδή δεν είχαν διευθύνοντες συμβούλους με την δική του πολιτική κουλτούρα. Προφανώς, δεν μπορεί να κατανοήσει ούτε καν την άυλη αξία της τεχνογνωσίας που ανέπτυξε η ελληνική επιχείρηση, παρ’ ότι ο ίδιος Μηχανικός. Κολλημένος ο ίδιος κι η Αριστερά (κατά τα άλλα αυτοαποκαλούνται προοδευτικοί, τρομάρα τους) σε στερεότυπα και λογικές του περασμένου αιώνα, δεν κάνουν τίποτα περισσότερο από το να φρενάρουν συστηματικά την ανάπτυξη του τόπου και το πέρασμά του στην εποχή της τεχνολογίας και της πληροφορικής. Τορπιλίζουν την ελπίδα να βρει η χώρα το ξέφωτο και προκαλούν τη νοημοσύνη εκείνων που μπορούν να σκέπτονται και να δημιουργούν…
Ως πότε άραγε;