Οι καταστροφικές συντεχνίες με το… μυαλό κουκούτσι… – Γράφει ο Νίκος Γ. Σακελλαρόπουλος

Σα δεν ντρεπόμαστε…

Η μια μετά την άλλη οι συντεχνίες του δημοσίου κατεβάζουν τα ρολά απεργώντας και δημιουργώντας προβλήματα στη χώρα αλλά και στην ίδια την κοινωνία.

Μα καλά; Μυαλό δεν υπάρχει;

Νίκος Γ. Σακελλαρόπουλος
Γράφει ο συνεργάτης του Έμβολος δημοσιογράφος Νίκος Γ. Σακελλαρόπουλος

Μέχρι κι ο Τσίπρας με την κυβέρνησή του κατάλαβαν (;;;) ότι χωρίς μεταρρυθμίσεις η χώρα δεν μπορεί να πάει ούτε μισό βήμα παρακάτω, αλλά εκείνοι για χάρη των οποίων η υπόλοιπη κοινωνία υποφέρει τα πάνδεινα, εξακολουθούν τον χαβά τους.

Λες κι είναι δικά τους τα τρένα τα ακινητοποιούν οι εργαζόμενοι σ’ αυτά.

Λες κι είναι δικά τους τα αεροπλάνα, τα ακινητοποιούν οι υπάλληλοι της Πολιτικής Αεροπορίας.

Λες κι είναι δικά τους τα πλοία, τα ακινητοποιούν οι εργαζόμενοι στα λιμάνια.

Μόνο και μόνο για να μη χάσουν τα προνόμιά τους, τη μονιμότητα και το ραχάτι.

 

Πέντε ημέρες απεργιακό μπλακάουτ, καταμεσής του καλοκαιριού από τους υπαλλήλους της Πολιτικής Αεροπορίας.

Επειδή, λέει, ιδιωτικοποιούνται τα 23 περιφερειακά αεροδρόμια. Τα οποία τώρα είναι σε τραγική κατάσταση και θυμίζουν τριτοκοσμικές χώρες της Αφρικής.

Σιγά μη χαθεί το ραχάτι τους.

Που οι περισσότεροι εξ αυτών πήγαιναν στα περιφερειακά αεροδρόμια κάθε φορά που προσγειωνόταν και απογειωνόταν αεροπλάνο.

Σιγά μη τα πάρουν οι ξένοι και αυξηθεί η κίνηση και χρειάζεται …κανονική δουλειά…

 

Απεργία στα λιμάνια από τους εργαζομένους του ΟΛΠ, επειδή, λέει πουλήθηκε ο Οργανισμός.

Ουδόλως τους ενδιαφέρει φυσικά, ότι στον τομέα που ήδη είχε αγοράσει η Cosco, οι οικονομικές συγκρίσεις αναφορικά με το μέχρι προσφάτως κρατικοποιημένο κομμάτι είναι τεράστιες και καταλυτικές εις βάρος του ΟΛΠ.

Ουδόλως τους ενδιαφέρει ότι μεγάλες εταιρείες κρουαζιέρας – τις οποίες «φτύσαμε το γάλα της μάνας μας» για να εντάξουν τα ελληνικά λιμάνια στους προορισμούς τους- προαναγγέλλουν την αποχώρησή τους, με τεράστια ζημιά για τον τουρισμό και τη χώρα.

Ουδόλως τους ενδιαφέρει ότι ο τουρισμός είναι ουσιαστικά το μοναδικό έσοδο για τη χώρα που η ανεργία της φτάνει στο 30%.

Σιγά μη χάσουν τη μονιμότητα και τα προνόμια.

 

Απεργία και στάσεις εργασίας στο Μετρό, στο Τραμ, στον Ηλεκτρικό σιδηρόδρομο.

Δημόσιοι υπάλληλοι κι αυτοί και μάλιστα καλοπληρωμένοι και πλήρεις προνομίων.

Μέχρι και επίδομα …κεραίας έπαιρναν κάποιοι στα… τρόλεϊ…

Ουδόλως, φυσικά, τους απασχολεί ο τρόπος που θα μετακινηθούν οι εργαζόμενοι ή και οι τουρίστες που καταφτάνουν στη χώρας μας.

Οι δε εργαζόμενοι που χρησιμοποιούν τα συγκεκριμένα μέσα, δεν ανήκουν ασφαλώς στους προνομιούχους της κοινωνίας…

 

Τα ίδια και τα ίδια.

Υποφέρει όλη η κοινωνία για να συντηρείται αυτό το ρεμπέτ –ασκέρ που ονομάζεται δημόσιο.

Που την ώρα που όλα πια κινούνται με «υπερηχητικές» ταχύτητες, αυτό προτιμά τον αραμπά…

Το δε ερώτημα που παραμένει αναπάντητο, είναι πως αν με όσα έχουμε υποστεί μέχρι τώρα δεν έχουμε βάλει μυαλό, πότε θα βάλουμε;

Αν έχουμε…

 

Προηγούμενο άρθροΟ Θανάσης Θεοχαρόπουλος και η Δημοκρατική Συμπαράταξη για τις αποζημιώσεις των αγροτών
Επόμενο άρθροΤα αντιβιοτικά στα μικρά παιδιά απορρυθμίζουν τα μικροβιακά οικοσυστήματα του εντέρου τους, ανοίγοντας την πόρτα σε ασθένειες
*Ο Νίκος Γ. Σακελλαρόπουλος είναι δημοσιογράφος και συγγραφέας («Hellas Special Άφιλτρο», «Ο Γέρος του Βοριά» που αποτελεί τη λαϊκή βιογραφία του Κωνσταντίνου Καραμανλή, «Οι Μύθοι και το Παραμύθι»). Θεωρείται εκ των πρωτεργατών της «ελεύθερης ραδιοφωνίας» και επί χρόνια ασχολήθηκε με την πολιτική αρθρογραφία και ανάλυση σε εφημερίδες, περιοδικά, ραδιόφωνα και τηλεοπτικούς σταθμούς. Για πολλά χρόνια συνδύασε την εργασία με τα χόμπι του (αθλητισμός) , με την ιδιότητά του ως Γενικός Διευθυντής της εφημερίδας «Sportime» και της «Αθλητικής Ηχούς», ενώ έχει γράψει στίχους σε τραγούδια σημαντικών Ελλήνων δημιουργών και τραγουδιστών.