Τελετή αποφοίτησης της ΚΓ΄ εκπαιδευτικής σειράς υποψηφίων Ακολούθων Πρεσβείας, πραγματοποιήθηκε παρουσία του ΠτΔ, Προκόπη Παυλόπουλου και του ΥΠΕΞ, Νίκου Κοτζιά.
Η μεγάλη γιορτή του Αγίου Γεωργίου τιμήθηκε σήμερα με εξαιρετικό πρόγραμμα πολιτιστικών εκδηλώσεων, παρουσία πλήθους κόσμου και επισήμων στην Αγκαθιά Ημαθίας.
Ρεπορτάζ: Βασίλης Σιμόπουλος
Το πολυποίκιλο γιορτινό πρόγραμμα περιλάμβανε παραδοσιακούς χορούς και τραγούδια των δύο τοπικών πολιτιστικών συλλόγων ΑΣΤΗΡ και ΚΕΡΛΑΠ Αγκαθιάς.
Εύθυμη διάθεση και διαλείμματα άφθονου χιούμορ προσέφερε η ρουμελιώτικη θεατρική ομάδα των Ελισάβετ Δελιοπούλου, Βαγγέλη Γιδαρόπουλου και Γιώτας Δελημάνη.
Από πλευράς επισήμων παραβρέθηκαν ο δήμαρχος Αλεξάνδρειας Παναγιώτης Γκυρίνης, ο αντιδήμαρχος Νίκος Σαρακατσιάνος, ο πρόεδρος της ΔΕ Μελίκης Αλέξανδρος Ακριτίδης, ο πολιτευτής Νέας Δημοκρατίας Τάσος Μπαρτζώκας, ο πρόεδρος της ΤΚ Αγκαθιάς Θωμάς Κοκοφτόπουλος, ο τοπικός σύμβουλος Αγκαθιάς Γρηγόρης Θυμιόπουλος και ο ιερέας Πατήρ Ιωάννης του ιερού ναού Αγίου Γεωργίου. Αγκαθιάς.
Το ΥΠΑΑΤ ενημερώνει ότι υπογράφηκε τροποποίηση της πρόσκλησης του Υπομέτρου 4.1 (Σχέδια Βελτίωσης) με σκοπό την ενσωμάτωση των αλλαγών που έχουν προέλθει από την τροποποίηση του θεσμικού του πλαισίου.
Επιπλέον, με δεδομένο ότι σε πέντε Περιφέρειες της Χώρας παράλληλα με την προκήρυξη των σχεδίων βελτίωσης βρισκόταν σε ισχύ και πρόκληση υποβολής προτάσεων για το Υπομέτρο 6.1 (Νέοι Γεωργοί) προκειμένου να διευκολυνθούν οι υποψήφιοι νέοι αγρότες και στην υποβολή προτάσεων ένταξης στα σχέδια βελτίωσης χορηγείται παράταση των ημερομηνιών υποβολής.
Επομένως, ως καταληκτική ημερομηνία για την υποβολή αιτήσεων στα σχέδια βελτίωσης ορίζεται ως ακολούθως:
α) του πρώτου σταδίου της αίτησης, ορίζεται η 05/06/2018.
β) αιτημάτων για τη θεώρηση εγγράφων, τη χορήγηση βεβαιώσεων κ.λ.π. στις ΔΑΟΚ καθορίζεται η 18/06/2018.
γ) του δευτέρου σταδίου της αίτησης ορίζεται η 05/07/2018.
δ) του φυσικού φακέλου ορίζεται η 20/07/2018.
Αναλυτικές πληροφορίες για το περιεχόμενο της τροποποίησης της πρόσκλησης θα βρείτε στις ιστοσελίδες www.minagric.gr και www.agrotikianaptixi.gr στις οποίες αναρτήθηκε η πρόσκληση.
Αυλαία με νίκη για τα κορίτσια του βόλεϊ γυναικών του ΓΑΣ Αλεξάνδρεια όπου στον τελευταίο αγώνα της φετινής περιόδου επικράτησαν του Πιερικού με 3-0.
Ρεπορτάζ: Στέλιος Νίκας
Τα πρώτα δύο σετ δυσκόλεψαν τον γηπεδούχο, ενώ στο τρίτο επικράτησαν εύκολα και δίκαια κατέκτησαν μια ακόμα νίκη και παρέμειναν στην Β’ Εθνική. Αξίζουν συγχαρητήρια σε όλους για την μεγάλη επιτυχία των κοριτσιών του ΓΑΣ Αλεξάνδρεια που παρά τους τραυματισμούς και τις απουσίες μπόρεσαν και έκλεισαν με θετικό πρόσημο την φετινή χρονιά.
Κυπελλούχος ΕΚΑΣΚΕΜ για τη σεζόν 2017-2018 στέφθηκε σήμερα πανάξια ο ΓΑΣ Μελίκης, επικρατώντας άνετα στον τελικό του ΦΟ Αριδαίας με 90-77, στο φινάλε του φετινού final four που έγινε στο κλειστό ΔΑΚ Κολινδρού.
Ρεπορτάζ: Βασίλης Σιμόπουλος
ΓΑΣ Μελίκης και ΦΟ Αριδαίας ήταν το ζευγάρι του τελικού που προέκυψε έπειτα από τις νίκες τους στους ημιτελικούς, μία μέρα πριν στο ίδιο γήπεδο, επί των ΑΓΕ Πιερίας και Εδεσσαϊκού αντίστοιχα. Ένα ζευγάρι που όπως λένε τα προγνωστικά, αναμένεται να είναι και αυτό που θα διεκδικήσει τη φετινή άνοδο στη Γ Εθνική μπάσκετ, με τις αναμετρήσεις τους στους τελικούς των play off του πρωταθλήματος της Α ΕΚΑΣΚΕΜ.
Η ομάδα του Ιορδάνη Ασλανίδη μπήκε από την αρχή του αγώνα μπροστά στο σκορ, πρωτοπορία που όχι μόνο δεν έχασε σε κανένα σημείο του αγώνα, αλλά αντιθέτως τη διεύρυνε συνεχώς. Η πολύ ποιοτική ομάδα του Παναγιώτη Βάτση αντιστάθηκε όσο μπορούσε, αλλά υπέκυψε φυσιολογικά στην ανωτερότητα των Μελικιωτών.
Ακολούθησαν οι βραβεύσεις των διαιτητών και του MVP του τελικού Μανώλη Σταυρουλάκη. Μετάλλια δόθηκαν στους δύο φιναλίστ, ενώ στο ζενίθ της βραδιάς το κύπελλο παραδόθηκε στον αρχηγό του ΓΑΣ Μελίκης, Βασίλη Μαυρίδη.
Τις απονομές εκφώνησε η διευθύντρια της ΕΚΑΣΚΕΜ, κα Μιμή Χατζηχαρίση.
Δείτε στιγμιότυπα του αγώνα και την απονομή κυπέλλου στο βίντεο:
Με την πρέπουσα εκκλησιαστική λαμπρότητα και σε ιδιαίτερα έντονο κλίμα θρησκευτικής κατάνυξης τελέσθηκε σήμερα 22 Απριλίου 2018, παραμονή της μεγάλης εορτής του Αγίου Γεωργίου, Πανηγυρικός Εσπερινός και περιφορά της ιερής εικόνας, στον ομώνυμο Ιερό Ναό του Σταυρού Ημαθίας.
Ρεπορτάζ: Αγαθούλα Γεωργιάδου
Στις θρησκευτικές εκδηλώσεις που πραγματοποιήθηκαν προς τιμήν του προστάτη του χωριού, παραβρέθηκε πλήθος πιστών και μέλη του Πολιτιστικού Συλλόγου “Εστία” Σταυρού, οι οποίοι συνόδεψαν την ιερή εικόνα του Στρατηλάτη ντυμένοι με τις πανέμορφες παραδοσιακές στολές τους.
Μετά το πέρας του Πανηγυρικού Εσπερινού και της Λιτανείας, ακολούθησε παραδοσιακό γλέντι στο προαύλιο χώρο του Δημοτικού Σχολείου Σταυρού. Την εκδήλωση διοργάνωσε ο Πολιτιστικός Σύλλογος “Εστία” Σταυρού τιμώντας τον εορτασμό του Αγίου Γεωργίου.
Ξεχωριστοί παραδοσιακοί χοροί παρουσιάστηκαν με μοναδικό τρόπο από τον Πολιτιστικό Σύλλογο “Εστία”, τον Σύλλογο “Βλάχων” Βέροιας και τον Πολιτιστικό Σύλλογο “Νέων” Νεοκάστρου, ενώ στην συνέχεια ακολούθησε πλούσιο λαϊκό γλέντι με μουσική, φαγητό, ποτό και διασκέδαση μέχρι αργά.
Δείτε το πλήρες ρεπορτάζ που ακολουθεί:
Δείτε τον Μ. Εσπερινό και την περιφορά Ι. εικόνας στο βίντεο:
Με αρκετά μεγάλη προσέλευση πιστών, τελέστηκε σήμερα το απόγευμα, παραμονή της μεγάλης εορτής του Αγίου Γεωργίου μέγας πανηγυρικός εσπερινός, στο ομώνυμο Ιερό Ναό της Αγκαθιάς Ημαθίας.
Ρεπορτάζ: Γιώργης Γκιώνης
Ακολούθησε η λιτανεία της ιερής εικόνας του Αγίου στους δρόμους του χωριού, ενώ το αποκορύφωμα των εορταστικών εκδηλώσεων θα διεξαχθεί αύριο το απόγευμα ανήμερα της γιορτής στην πλατεία της Αγκαθιάς, με παραδοσιακούς χορούς των συλλόγων ΑΣΤΗΡ και ΚΕΡΛΑΠ Αγκαθιάς.
Πλήθος κόσμου παρευρέθηκε στις εκδηλώσεις που διοργάνωσε ο Πολιτιστικός Σύλλογος Καμποχωρίου «Μέγας Αλέξανδρος» στον προαύλιο χώρο του δημοτικού σχολείου για την εορτή του Αγίου Γεωργίου.
Ρεπορτάζ: Στέλιος Νίκας
Στις εκδηλώσεις εκτός του πολιτιστικού Συλλόγου Καμποχωρίου συμμετείχαν και οι πολιτιστικοί σύλλογοι Παλαιοχωρίου – Λιανοβεργίου «Ο Φίλιππος» και ο Σύλλογος Λεπτοκαρυάς. Οι σύλλογοι χόρεψαν παραδοσιακούς χορούς, ενώ στις εκδηλώσεις παρευρέθηκε πλήθος κόσμου.
Στον Ιερό Ναό του Αγίου Γεωργίου στο Καμποχώρι τελέστηκε Μέγας πανηγυρικός αναστάσιμος εσπερινός μετά αρτοκλασίας παραμονή της εορτής του Αγίου Γεωργίου.
Ρεπορτάζ: Στέλιος Νίκας
Στη συνέχεια έγινε περιφορά της Ιερής εικόνας στους δρόμους του χωριού.
Πλήθος κόσμου παρευρέθηκε στις θρησκευτικές εκδηλώσεις ενώ το παρόν έδωσαν ο δήμαρχος Αλεξάνδρειας Παναγιώτης Γκυρίνης, ο Αντιδήμαρχος Χαράλαμπος Βουλγαράκης, ο πρόεδρος της ΚΕΔΑ Στέφανος Δελιόπουλος, ο πρόεδρος της Τοπικής Κοινότητας Καμποχωρίου Νικόλαος Τσομίδης, ο πρόεδρος της Τοπικής Κοινότητας Κλειδίου Χαράλαμπος Τσολάκης και η δημοτική σύμβουλος Όλγα Μοσχοπούλου.
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.