Αρχική Blog Σελίδα 14926

Θεσσαλονίκη: Ιστορική τομή και ευκαιρία η έξοδος από τα μνημόνια, είπε στο “Πρακτορείο FM” ο διευθυντής της ΚΟ του ΣΥΡΙΖΑ, Κ. Ζαχαριάδης

“Δεν υπάρχει κανένας προγραμματισμός για καμία φιέστα. Δεν υπήρχε προγραμματισμός για πάρτυ, για success story και όλα αυτά που προσπαθούν να μας χρεώσουν και να μας καταμαρτυρήσουν για τον πολύ απλό λόγο ότι εμείς δεν αντιλαμβανόμαστε έτσι τα πράγματα”, τόνισε ο διευθυντής της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ, Κώστας Ζαχαριάδης, μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό του Αθηναϊκού-Μακεδονικού Πρακτορείου Ειδήσεων “Πρακτορείο 104,9 FM” για την έξοδο της χώρας από τα μνημόνια.

“Δεν θεωρούμε ότι θα πρέπει μεθαύριο να αρχίσουμε να πανηγυρίζουμε και να γιορτάζουμε σαν να μην έχει πρόβλημα σοβαρό οικονομικό σε ένα μεγάλο τμήμα της ελληνικής κοινωνίας. Βεβαίως, από την άλλη δεν θα κλαίμε που βγαίνει η χώρα από τα μνημόνια. Θα δούμε ποιες είναι οι προκλήσεις του παρόντος και του μέλλοντος. Όντως είναι μια ιστορική τομή και μια ιστορική ευκαιρία το ότι βγαίνουμε από την ιστορική περιδίνηση της οχταετίας που μας έβαλαν οι πολιτικές της Νέας Δημοκρατίας και του ΠΑΣΟΚ με τα δίδυμα ελλείμματα, με τα χρέη, με την καταστροφική διαχείριση του δημόσιου χρέους” ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Ζαχαριάδης.

Σημείωσε ακόμα πως “όντως αρχίζουμε να πηγαίνουμε καλύτερα, πέφτει η ανεργία, αυξάνεται η πλήρης απασχόληση έναντι της ημιαπασχόλησης, βελτιώνεται η επίδοσή μας στον τουρισμό, βελτιώνονται οι επιδόσεις στα μακροοικονομικά, στα ομόλογα κλπ, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι βγαίνουμε από την κρίση, από το μνημόνιο βγαίνουμε”.

 Όπως είπε ο διευθυντής της ΚΟ του ΣΥΡΙΖΑ, “υπάρχουν μια σειρά δράσεις, στις οποίες πρέπει τους επόμενους μήνες να αναληφθούν πρωτοβουλίες για να αρχίσουν να βγαίνουν όλο και μεγαλύτερα τμήματα της ελληνικής κοινωνίας από την οικονομική κρίση, που μας έβαλε η καταστροφική διαχείριση της μνημονιακής περιόδου 2010-2015 αλλά βεβαίως και από τις μεγάλες δυσκολίες που είχε η διαχείριση της μνημονιακής περιόδου 2015-2018”.

Με αφορμή τα όσα υποστηρίζει η αξιωματική αντιπολίτευση ότι η χώρα μπαίνει σε ένα νέο μνημόνιο, ο κ. Ζαχαριάδης προέτρεψε τη Νέα Δημοκρατία και τα όποια άλλα κόμματα “να μην ετοιμάζονται για νέο μνημόνιο” καθώς δεν υπάρχει, όπως είπε, κάτι τέτοιο και πρόσθεσε: “Είναι μεγάλη ευκαιρία το γεγονός ότι βγαίνουμε από τα μνημόνια. Έχουμε τη δυνατότητα να οργανώσουμε το μέλλον της χώρας με βάση τις δικές μας προτεραιότητες και ανάγκες χωρίς να γυρίσουμε βεβαίως στην περίοδο της σπατάλης, της ασυδοσίας, την περίοδο που τα οικονομικά έπεσαν έξω […] Απολύτως κοστολογημένα, απολύτως συγκεκριμένα, χρειάζεται να γίνουν παρεμβάσεις ώστε κάποιες από τις μεγάλες αδικίες που έχουμε υποστεί αυτή την οχταετία να αρχίσουν να αίρονται και να σχεδιάσουμε ένα πιο δίκαιο και πιο βιώσιμο μέλλον για όλους μας, για την ελληνική κοινωνία συνολικά”.

Απολύτως θετική εξέλιξη η απελευθέρωση των δύο στρατιωτικών

Σε ό,τι αφορά την απελευθέρωση των δύο στρατιωτικών, ο κ. Ζαχαριάδης είπε πως σαφώς “ήταν μια απολύτως θετική εξέλιξη” και “οφείλουμε να συγχαρούμε τους δύο Έλληνες στρατιωτικούς για την υπομονή και την αντοχή τους και να αναγνωρίσουμε το γεγονός ότι μέσα από τη διπλωματική πίεση, την πολιτική πίεση, την προσπάθεια είχαμε ένα θετικό γεγονός σε μια άδικη και παράλογη κράτηση, η οποία κράτησε 167 μέρες και αποτελεί ήδη παρελθόν”.

Εκτίμησε δε ότι “πιθανόν να είναι μια αφετηρία, υπό όρους και προϋποθέσεις, να ομαλοποιηθεί ο (διμερής) διάλογος, να επιστρέψουμε στις σχέσεις μιας πιο καλής επικοινωνίας με την Τουρκία και να εγκαινιάσουμε μια περίοδο, που την έχει πάρα πολύ μεγάλη ανάγκη και ο τουρκικός και ο ελληνικός λαός και οι πολιτικές ηγεσίες των χωρών, πιο ήπιου κλίματος, χωρίς εντάσεις, χωρίς πιέσεις τέτοιου τύπου, με στόχο τη φιλία, την ειρήνη, τη συνανάπτυξη και σταθεροποίηση της περιοχής και την από κοινού απάντηση στις κοινές προκλήσεις, όπως είναι οι προσφυγικές ροές και άλλα ζητήματα δύσκολα στην περιοχή μας”.

Σε αυτό το πλαίσιο, ο κ. Ζαχαριάδης υπογράμμισε πως “είναι σαφείς οι όροι και οι προϋποθέσεις” για κάτι τέτοιο, εξηγώντας: “Αν η Τουρκία θέλει να έχει καλές σχέσεις -κι εμείς θέλουμε να έχουμε τις βέλτιστες δυνατές σχέσεις- θα πρέπει να σέβεται τους κανόνες της λογικής, της καλής γειτονίας και το διεθνές δίκαιο”.

Σε ό,τι αφορά την τραγωδία στο Μάτι, ο κ. Ζαχαριάδης σημείωσε, μεταξύ άλλων, πως “και στο Μάτι και σε όλη την Ελλάδα πρέπει να γίνουν αυτά που ορίζουν οι νόμοι και αυτά που θα νομοθετήσει η ελληνική Πολιτεία για να μην ξαναζήσουμε αυτές τις καταστάσεις. Για να είναι πραγματική η συγγνώμη του πολιτικού συστήματος και της κυβέρνησης απέναντι στον ελληνικό λαό. Για να είναι μια συγγνώμη απολογισμού του παρελθόντος αλλά και χάραξης του μέλλοντος”.

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Ανακοίνωση Γραφείου Τύπου Ν.Δ. για την εισβολή του Ρουβίκωνα στην αυστριακή πρεσβεία

Από το Γραφείο Τύπου της Νέας Δημοκρατίας, εκδόθηκε η ακόλουθη ανακοίνωση:

«Ο Ρουβίκωνας συνεχίζει να μπαινοβγαίνει ανενόχλητος μέσα στις πρεσβείες, αναβαθμίζοντας μάλιστα τη δράση του, καθώς μπουκάρει πλέον και στα κτίρια.

  Γνωρίζουμε ότι είναι μάλλον υπερβολή να ζητάμε απαντήσεις από την Κυβέρνηση, αλλά ειλικρινώς αναρωτιόμαστε αν σκοπεύει επιτέλους να κάνει κάτι ή αν θα αναλάβει έστω την… πολιτική ευθύνη».

 

Κομισιόν: Τη γνώμη τους για τη θερινή ώρα κατέθεσαν 4,6 εκατ. πολίτες και φορείς – Ολοκληρώθηκε η δημόσια διαβούλευση της ΕΕ

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ολοκλήρωσε χθες τη δημόσια διαβούλευση σχετικά με τις ρυθμίσεις για τη θερινή ώρα. Όπως έκανε γνωστό σήμερα, έχει λάβει 4,6 εκατομμύρια απαντήσεις και από τα 28 κράτη-μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Στο πλαίσιο της δημόσιας διαβούλευσης που ξεκίνησε στις 4 Ιουλίου, Ευρωπαίοι πολίτες, ενδιαφερόμενα μέρη και δημόσιες αρχές κλήθηκαν να εκφράσουν τις απόψεις τους επί του θέματος συμπληρώνοντας ένα ηλεκτρονικό ερωτηματολόγιο. Η διαβούλευση αυτή αποτελεί μέρος μιας αξιολόγησης στην οποία προβαίνει επί του παρόντος η Επιτροπή κατόπιν αιτήματος του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου αναφορικά με την ευρωπαϊκή οδηγία για τη θερινή ώρα.

Στόχος είναι να διερευνηθεί κατά πόσον οι κανόνες θα πρέπει να τροποποιηθούν ή όχι.

Η Επιτροπή θα αναλύσει τώρα τις απαντήσεις που ελήφθησαν και θα δημοσιεύσει έκθεση σχετικά με τα αποτελέσματα εντός των προσεχών εβδομάδων.

 

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Το ανέκδοτό μας: Από τον Άγιο Χαράλαμπο…

Από τον Άγιο Χαράλαμπο…

Ήταν ένας επιχειρηματίας, υπερβολικά θρησκόληπτος, και ο αγαπημένος του άγιος ήταν ο Άγιος Χαράλαμπος. Μια μέρα λέει της γυναίκας του:

 -Πρέπει να πάω στη Ρώμη για 3 ημέρες, για συνάντηση με έναν πελάτη. Να βάλει το χέρι του ο Άγιος Χαράλαμπος να κλείσω τη δουλειά…

Με το που φεύγει, η γυναίκα του φωνάζει, όχι έναν, μα τρείς γκόμενους ταυτόχρονα.

Ο πρώτος έφερε δώρο ένα κουτί γλυκά.

Ο δεύτερος μια σαμπάνια.

Ο τρίτος ήταν τσιγκούνης, ήρθε με άδεια χέρια.

Με το που μπήκε στο σπίτι και ο τρίτος, ακούνε την πόρτα της εισόδου να ανοίγει, και τον άντρα της να ανεβαίνει τα σκαλιά. Σβέλτα μπήκαν στην ντουλάπα και οι τρείς.

-Γυναίκα, θαύμα, με έσωσε ο Άγιος Χαράλαμπος.. Έχασα το αεροπλάνο, και μαθαίνω πως έπεσε. Θα πάω πρωί πρωί να ανάψω λαμπάδα, με έσωσε σου λέω…

Ξαπλώνει, και προσεύχεται αδιάκοπα, λέγοντάς της:

-Πες κι εσύ καμιά προσευχή, κάνει θαύματα…

Εκείνη είχε σαν μόνη έγνοια, πως να ξεφορτωθεί τους τρείς στην ντουλάπα. Και της έρχεται μια ιδέα. Κάνει πως προσεύχεται.. και λέει:

-Αχχχ.. Άγιε μου Χαράλαμπε, να είχα τώρα ένα κουτί γλυκά..

Το πιάνει το νόημα ο πρώτος με τα γλυκά, ανοίγει την ντουλάπα και λέει:

 -Απο τον Άγιο Χαράλαμπο, τα γλυκά σας.. και την κοπανάει απο το σπίτι.

Ο σύζυγος έμεινε ξερός απο θρησκευτικό δέος…

Ξαναλέει η πονηρή:

 -Αχχχ Άγιε Χαράλαμπε, να είχα και μια σαμπάνια…

Τσούπ κι ο δεύτερος λέει:

 -Απο τον Άγιο Χαράλαμπο, η σαμπάνια σας… και την κάνει από το σπίτι…

Ο σύζυγος έτοιμος να βάλει τα κλάματα απο τα θαύματα που βλέπει μπροστά του.

Αμ τον τρίτο που δεν έφερε τίποτε;  Δεν της ερχόταν κάποια ιδέα..

Οπότε, με το που πήγε 3 το πρωί, βγαίνει μονάχος του απο τη ντουλάπα μπουχτισμένος, και λέει:

 -Απο τον Άγιο Χαράλαμπο, και.. επειδή κλείνουμε, θέλει κανείς τίποτε άλλο…


ΓΝΩΜΙΚΟ

Υποφέρει κανείς μόνο από το κακό που του κάνουν αυτοί που αγαπάει. Το κακό που προέρχεται από έναν εχθρό δεν μετράει.

Βίκτωρ Ουγκώ, 1802-1885, Γάλλος συγγραφέας

ΕΛΤΑ: Παράνομη χρήση της επωνυμίας «ΕΛΤΑ» μέσω μηνυμάτων κινητής τηλεφωνίας

Τα Ελληνικά Ταχυδρομεία ανακοινώνουν ότι δεν αποστέλλουν μηνύματα κινητής τηλεφωνίας (SMS) που παραπέμπουν σε ιστοσελίδες μέσω των οποίων ζητούνται από τους πελάτες αριθμός κάρτας και pin.

Τα ΕΛΤΑ συνιστούν στους πολίτες να είναι προσεκτικοί σε περίπτωση που λάβουν τέτοιου είδους μήνυμα και να το αγνοήσουν.

Η χρήση της επωνυμίας ΕΛΤΑ από τους αποστολείς των μηνυμάτων είναι παράνομη και τα Ελληνικά Ταχυδρομεία επιφυλάσσονται παντός νομίμου δικαιώματός τους.

Διεύθυνση Εταιρικής Επικοινωνίας

Τομέας Δημοσίων Σχέσεων

Γραφείο Τύπου ΕΛΤΑ

Απελλού 1, 101 88 ΑΘΗΝΑ

Τηλ. 210-335 3160/486

e-mail : eltapress@elta-net.gr

Έναρξη συνεργασίας ΤΗΣ ΑΚΑΔΗΜΙΑΣ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ ΒΕΡΟΙΑΣ με τον Τρούπκο Θωμά!

Με ιδιαίτερη χαρά ανακοινώνουμε την έναρξη της συνεργασίας του Συλλόγου μας με τον κ. Τρούπκο Θωμά.

Ο κ. Τρούπκος αναλαμβάνει χρέη προπονητή του τμήματος Κ14. Η Ακαδημία Ποδοσφαίρου Βέροιας έχοντας σαν κύριο μέλημα της όλα αυτά τα χρόνια να προσφέρει τις καλύτερες δυνατές υπηρεσίες στους νεαρούς αθλητές, ανεβάζει κ πάλι τον πήχη και “δίνει τα χέρια” με έναν άνθρωπο, που έχει όλα τα χαρακτηριστικά – ποδοσφαιρικά και προσωπικά- που έχουν ανάγκη οι αθλητές σε αυτή την ηλικία.

Η ποδοσφαιρική καριέρα του κ. Τρούπκου μόνο πλούσια θα μπορούσε να χαρακτηριστεί από όσους γνωρίζουν από ποδόσφαιρο, αφού έχει συμμετοχή σε ομάδες Β’ και Α’ Εθνικής. Ενδεικτικά αναφέρουμε ομάδες στις οποίες έχει αγωνιστεί ο κ. Τρούπκος: Καλαμάτα, Απόλλων Καλαμαριάς, Καβάλα, Παναχαϊκή και φυσικά Βέροια. Όσο για το ήθος και τον χαρακτήρα του είναι σιγουρά κάποια από τα στοιχεία που πάντα υπολογίζει ο τεχνικός διευθυντής της Ακαδημίας  Σίμπος Σάκης και του πρότεινε αυτή τη συνεργασία, αφού θεωρεί ότι οι ποδοσφαιριστές της ομάδας και ιδιαίτερα της Κ14 μόνο κερδισμένοι μπορούν να βγουν.

Τον καλωσορίζουμε στην Ακαδημία Ποδοσφαίρου Βέροιας!

Νάουσα: Προσωρινές κυκλοφοριακές ρυθμίσεις κατά τη διάρκεια των εκδηλώσεων εορτασμού του Πολιούχου Ναούσης Οσίου Θεοφάνη.

Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΗΜΑΘΙΑΣ Α΄  Έχοντας υπόψη: 1.-Τις διατάξεις της παρ. 2 του άρθρου 52 του Ν. 2696/99 “περί κυρώσεως Κ.Ο.Κ.”, όπως τροποποιήθηκε και ισχύει, 2.-Το υπ΄αρίθμ. 464 από 06-08-2018 έγγραφο Iεράς Mητρόπολης Bεροίας, Nαούσης & Kαμπανίας, 3.-Την υπ΄ αριθμ. 4843/18/1618165 από 13-08-2018 Αναφορά – Πρόταση Α.Τ. Νάουσας, με την οποία συνηγορεί για την έκδοση παρούσης και

Β΄

 Αποβλέποντες στην ομαλή και ασφαλή διεξαγωγή της οδικής κυκλοφορίας, την πρόληψη των τροχαίων ατυχημάτων, την εξυπηρέτηση και ασφάλεια του κοινού κατά τη διάρκεια Λιτανείας και εκδηλώσεων εορτασμού του Πολιούχου Ναούσης Οσίου Θεοφάνη το Σάββατο 18-08-2018 στην πόλη της Νάουσας,

Α Π Ο Φ Α Σ Ι Ζ Ο Υ Μ Ε

Άρθρο 1ο Την απαγόρευση κυκλοφορίας, στάσης και στάθμευσης το Σάββατο 18-08-2018 και από ώρες 18:00΄ έως 22:00΄, στις οδούς Αγίου Αθανασίου, Γαρέφη, Πλατεία Αλωνίων, Αγίου Θεοφάνους, Τσάμη Καρατάσου, Δημαρχίας, Κωνσταντινίδη, Πλατεία Καρατάσου, Στουγιανάκη, καθώς και στην Πλατεία Παναγίας και μόνον κατά το χρονικό διάστημα διέλευσης της Λιτανείας της Τίμιας Κάρας του Οσίου Θεοφάνους, Πολιούχου της Νάουσας.  Άρθρο 2ο α) Η κυκλοφορία των οχημάτων, κατά τις ανωτέρω ώρες, θα διεξάγεται από παρακαμπτήριες οδούς, με μέριμνα του Αστυνομικού Τμήματος Νάουσας. β) Οι ρυθμιστικές πινακίδες και λοιπές σημάνσεις θα τοποθετηθούν με μέριμνα του Δήμου Νάουσας.

2 γ) Το Αστυνομικό Τμήμα Νάουσας εξουσιοδοτείται στη λήψη επιβαλλόμενων μέτρων τροχαίας και στην αστυνόμευση τοποθέτησης της απαραίτητης σήμανσης.

Άρθρο 3ο Οι παραβάτες της απόφασης αυτής, διώκονται και τιμωρούνται σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 458 του Π.Κ., και τις διατάξεις των άρθρων 4, 5, 52, 103, 104 και 105 του Ν.2696/1999 (Α-57) «Περί Κυρώσεως του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας». Άρθρο 4ο Η ισχύς της παρούσας απόφασης αρχίζει με την δημοσίευσή της, τα δε οριζόμενα από αυτή μέτρα ισχύουν από της τοποθέτησης των σχετικών πινακίδων σήμανσης, εκτός εάν, κατά το χρόνο ισχύος του παραπάνω μέτρου, η κυκλοφορία ρυθμίζεται με τροχονόμους.

 Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ

 Χρήστος ΣΙΜΟΥΛΗΣ

 Αστυνομικός Διευθυντής

ΝΟΔΕ Ημαθίας: Ο εμπαιγμός των ροδακινοπαραγωγων – Απάντηση στον ΣΥΡΙΖΑ

Με ψέματα και αθλιότητες η Ν.Ε του Σύριζα , υποτιμά τη νοημοσύνη των ροδακινοπαραγωγών και των πολιτών της Ημαθίας .

         Οι άνθρωποι που πούλησαν τη Μακεδονία, δεν είχαν καμία αναστολή να πουλήσουν και τις υποσχέσεις που έδιναν στους αγρότες, επιβάλλοντας εξοντωτικές φορολογικές και ασφαλιστικές επιβαρύνσεις.

Εμφανίζονται ως τιμητές και εγκαλούν τη Νέα Δημοκρατία που ήταν η μοναδική κυβέρνηση που ενίσχυσε το εισόδημα των ροδακινοπαραγωγών που είχαν υποστεί ζημιές από το ρωσικό εμπάργκο με ενισχύσεις ύψους 33 εκ. ευρώ.

Αυτά ήταν τα πρώτα και τα τελευταία χρήματα που πήραν οι ροδακινοπαραγωγοί, γιατί από την κυβέρνηση Σύριζα-ΑΝΕΛ εισέπραξαν μόνο ψέματα.

Υπενθυμίζουμε τις υποσχέσεις ότι θα ενίσχυαν τους ροδακινοπαραγωγούς που είχαν υποστεί ζημιές από το ρωσικό εμπάργκο με χρήματα από τα ΠΣΕΑ.

Από εκεί και πέρα οι ροδακινοπαραγωγοί γνωρίζουν ότι πήραν κυριολεκτικά ψίχουλα για τις καταστροφές που υπέστησαν το 2017 από τα ακραία καιρικά φαινόμενα και μάλιστα με μεγάλη καθυστέρηση.

Όπως γνωρίζουν ότι ακόμα δεν έχει ξεκινήσει η διαδικασία καταγραφής των ζημιών για τις ζημιές που υπέστησαν φέτος, γιατί πολύ απλά η Ημαθία δεν είναι εκλογική περιφέρεια του κυρίου που παριστάνει τον Υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης.

Σε ότι αφορά στην αήθη επίθεση της Ν.Ε του Σύριζα στον κ.Βεσυρόπουλο, την απάντηση θα τους την δώσουν οι πολίτες της Ημαθίας.

Ο κ.Βεσυρόπουλος , σε αντίθεση με τους Βουλευτές του Σύριζα, μπορεί να κυκλοφορεί στην Ημαθία και στη Μακεδονία, μπορεί να συζητά ελεύθερα με τους πολίτες.

Άλλοι κρύβονται και θα συνεχίσουν να κρύβονται με όλα αυτά που έχουν κάνει εις βάρος της Ημαθίας και της Μακεδονίας.

ΓΙΑ ΤΗ ΝΟ.Δ.Ε Ν. ΗΜΑΘΙΑΣ

 Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ

 ΠΑΛΠΑΝΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ 

Κτηνοτροφικά: Ελάχιστη η παρουσία των γυναικών στα τυροκομεία διεθνώς

Δύσκολα γίνονται αποδεκτές γυναίκες στη παραγωγή των τυροκομείων και αυτές που ασχολούνται  παρά τις σπουδές και την εξειδίκευσή τους, τους αναθέτουν βοηθητικές εργασίες  κυρίως στο τμήμα συσκευασίας ή απασχολούνται με τις πωλήσεις. 

Η τυροκομία είναι ένα ανδρικό οχυρό που πρέπει να κατακτηθεί. Άλλωστε οι γυναίκες είναι πολύ πιο προσεκτικές στις λεπτομέρειες, έχουν περισσότερη φαντασία για τη δημιουργία νέων γεύσεων και ίσως νέων προϊόντων.

Στη Γαλλία και στη Γερμανία όλο και περισσότερες γυναίκες ασχολούνται με την παραγωγή τυριών ειδικού τύπου ή την παραγωγή γιαουρτιού ή ακόμα και παγωτού  αφού αρέσουν όλο και περισσότερο τα αυθεντικά γαλατένια παγωτά οικοτεχνιών. Έτσι δημιουργείται χώρος για ισότιμη εργασία και τη διάκριση γυναικών και στον κλάδο της τυροκομίας. Δύσκολη βέβαια είναι η εμπλοκή των γυναικών στον  τομέα παραγωγής σκληρών τυριών, λόγω αντικειμενικών δυσκολιών, αφού η παραγωγή τους απαιτεί μυική δύναμη κυρίως λόγω των φορτίων και του μεγάλου μεγέθους των καζανιών, βραστήρων.

Φτιάξτε μια χρήσιμη αλοιφή με ελαιόλαδο, σπαθόλαδο και ζαμπούκο για καψίματα, εγκαύματα, τσιμπήματα εντόμων, φαγούρα κ.α.

Φτιάξτε μια χρήσιμη αλοιφή με ελαιόλαδο, σπαθόλαδο και ζαμπούκο

Φτιάξτε μια χρήσιμη αλοιφή με ελαιόλαδο, σπαθόλαδο και ζαμπούκο για καψίματα, εγκαύματα, τσιμπήματα εντόμων, φαγούρα κ.α.

Φωτεινή Κασσαβέτη
Γράφει η Φωτεινή Κασσαβέτη

Σήμερα θα σας δώσω οδηγίες για να παρασκευάσετε μια πολύ καλή και χρήσιμη αλοιφή για όλη την οικογένεια. Είναι εύκολα υλοποιήσιμη και έχει καλή ανθεκτικότητα στον χρόνο.

Η αλοιφή είναι χρήσιμη για καψίματα, εγκαύματα, τσιμπήματα εντόμων, φαγούρα, μόλυνση, τραύματα εσωτερικά και εξωτερικά, ανοίγματα από κατάκλιση, στραμπουλήγματα, έκζεμα, έρπης.

 

Ζαμπούκο
Ζαμπούκο φυτό

Η ΦΟΡΜΟΥΛΑ

 ΥΛΙΚΑ

1. Ελαιόλαδο:  ½ λίτρο εξαιρετικά παρθένο ελαιόλαδο

2. Μαστίχα Χίου: 70 γραμμάρια μαστίχα Χίου σε σκόνη

3. Αγνό κερί μέλισσας:  70 γραμμάρια κερί μέλισσας

4. Ζαμπούκος: 1-2 πρέζες πράσινες φλούδες από κλαδιά ζαμπούκου

5. Σπαθόλαδο: 40 γραμμάρια σπαθόλαδο

σπαθέλαιο
Προετοιμασία σπαθέλαιου

ΕΚΤΕΛΕΣΗ

Ανακατεύουμε το λάδι με την μαστίχα μέχρι να διαλυθεί καλά, μέσα σε ανοξείδωτη κατσαρόλα. Τοποθετούμε στο μάτι της κουζίνας σε χαμηλή φωτιά και βάζουμε το κερί. Ανακατεύουμε μέχρι να λιώσει. Αφού ζεσταθεί καλά χωρίς να βράσει ρίχνουμε τις εσωτερικές (πράσινες φλούδες) γυρισμένες προς τα κάτω. Βγάζουν έναν άσπρο αφρό. Σβήνουμε το μάτι και τα αφήνουμε να κρυώσουν λίγο. Πρίν αρχίσει να στερεοποιείται το στραγγίζουμε σε γυάλινο βάζ0 (750 ml)  με ένα τούλι. Κλείνουμε καλά και το διατηρούμε σε ντουλάπι χωρίς φως και υγρασία.

ΧΡΗΣΕΙΣ ΑΛΟΙΦΗΣ

Καψίματα, εγκαύματα, τσιμπήματα εντόμων, φαγούρα, μόλυνση, τραύματα εσωτερικά και εξωτερικά, ανοίγματα από κατάκλιση, στραμπουλήγματα, έκζεμα, έρπης.