Σύμφωνα με παλαιότερη ανακοίνωση για το ίδιο φαινόμενο από τον καθηγητή Χημείας Περιβάλλοντος, του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ), Κώστα Φυτιάνο, πρόκειται για ένα φυσικό φαινόμενο που κάνει τον κύκλο του. Το φυτοπλαγκτόν εμφανίζεται και αν δεν υπάρχει αρκετό οξυγόνο έχουμε δυσοσμία. Στη συνέχεια χάνεται μέχρι να εμφανιστεί το καινούριο. Αυτός ο κύκλος κρατά από μια εβδομάδα μέχρι δέκα μέρες. Την περασμένη φορά φύσηξε Βαρδάρης και η κατάσταση βελτιώθηκε. Ελπίζουμε και αυτή τη φορά να συμβεί το ίδιο.
Την Σαββατιάτικη αγορά της Αλεξάνδρειας επισκέφθηκε σήμερα το πρωί ο δήμαρχος της πόλης Παναγιώτης Γκυρίνης, συνοδευόμενος από συνεργάτες και υποψήφιους συμβούλους της παράταξής του.
Μαζί του εθεάθησαν ο πρόεδρος της ΚΕΔΑ Στέφανος Δελιόπουλος, ο αντιδήμαρχος Σωτήρης Τόκας, ο πρόεδρος του δημοτικού συμβουλίου Δημήτρης Ράπτης και επιπλέον οι υποψήφιοι σύμβουλοι Σωτήρης Παπαδόπουλος, Γρηγόρης Παναγιωτόπουλος, Γεωργία Καρκέλη και τέλος, ο υποψήφιος πρόεδρος Τ.Κ. Αλεξάνδρειας Διονύσης Παπαδόπουλος.
Την προσεχή εβδομάδα αναμένονται τα εγκαίνια του εκλογικού γραφείου, ενώ πληροφορίες αναφέρουν ότι ο Παναγιώτης Γκυρίνης προετοιμάζει την πρώτη του προεκλογική ομιλία στις αρχές του νέου μήνα (7 ή 8 του Απρίλη).
Με τους αγώνες της 23ης αγωνιστικής συνεχίζεται το πρωτάθλημα του 2ου ομίλου της Γ’ Εθνικής κατηγορίας. Οι δύο ομάδες της Ημαθίας Βέροια και Νίκη Αγκαθιάς, θα αντιμετωπίσουν την ΑΠΕ Λαγκαδά εκτός και τον Εδεσσαϊκό εντός, αντίστοιχα.
Γράφει ο Στέλιος Νίκας
Η ομάδα του Σάκη Θεοδοσιάδη θέλει τρεις νίκες στα επόμενα τέσσερα παιχνίδια για να κατακτήσει και μαθηματικά το πρωτάθλημα, αδιαφορώντας για τα αποτελέσματα των άλλων διεκδικητών. Η «Βασίλισσα» θα αντιμετωπίσει στο γήπεδο του Λαγκαδά την τοπική ΑΠΕ σε ένα παιχνίδι που μόνο για τους φιλοξενούμενους έχει ενδιαφέρον, καθώς η ομάδα του Λαγκαδά έχει τυπικά αποχαιρετήσει την κατηγορία. Ο προπονητής των φιλοξενούμενων δεν θα έχει στην διάθεση του τους τιμωρημένους Ταΐρη, Μαραγκό και τους τραυματίες Μελικιώτη, Ιωάννου. Το παιχνίδι θα ξεκινήσει στις 15.00 και θα διευθύνει ο κος Τακίδης, με βοηθούς τους κ.κ Ζιγκερίδη, Ιωαννίδη άπαντες από τον σύνδεσμο Κιλκίς.
Η Νίκη Αγκαθιάς υποδέχεται στο γήπεδο της τον πάντα επικίνδυνο Εδεσσαϊκό σε ένα παιχνίδι που θέλει την νίκη για να παραμείνει στο κυνήγι της δεύτερης θέσης, που πιθανότατα οδηγεί στην αναδιάρθρωση και στην άνοδο. Οι γηπεδούχοι θέλουν να επανέλθουν στις νίκες μετά το άτυχο αποτέλεσμα της Μελίτης, όπου αναδείχθηκαν ισόπαλοι με τον Μελιτέα. Ο προπονητής Σταύρος Κωστογλίδης δεν θα έχει στη διάθεσή του τους Λευτέρη Κίτσα και Γιαγκιτζόγλου. Το παιχνίδι θα ξεκινήσει στις 15.00 και θα διευθύνει ο κος Πουλικίδης, με βοηθούς τους κ.κ Κουβαλακης, Τσακίρη άπαντες από τον σύνδεσμο Δράμας
Το πρόγραμμα της 23ης αγωνιστικής του 2ου ομίλου της Γ’ Εθνικής κατηγορίας με ώρα έναρξης στις 15.00.
Την ετήσια κοπή πίτας τέλεσε σήμερα το απόγευμα και πριν το παιχνίδι απέναντι στον Εδεσσαϊκό, το τμήμα μπάσκετ του ΓΑΣ Αλεξάνδρεια.
Ρεπορτάζ: Βασίλης Σιμόπουλος
Με παρουσία αρκετού κόσμου στην κερκίδα του γυμναστηρίου του 2ου Γυμνασίου και την παρουσία επίσημων πολιτικών προσώπων, η σημερινή ημερομηνία ταυτίζεται και με ένα ακόμη σπουδαίο γεγονός για τον αθλητισμό της Αλεξάνδρειας, αφού ταυτόχρονα εγκαινιάστηκε η χρήση του νέου τάπητα του γηπέδου. Παραβρέθηκαν ο βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ Ημαθίας Χρήστος Αντωνίου, ο δήμαρχος Αλεξάνδρειας Παναγιώτης Γκυρίνης με συνοδεία συνεργατών του και ο υποψήφιος δήμαρχος Αλεξάνδρειας Μιχάλης Χαλκίδης.
Ως μία περιπέτεια που είχε αίσιο τέλος και ευτυχή κατάληξη, χαρακτήρισε την ανακαίνιση του γηπέδου με την τοποθέτηση του νέου τάπητα, ο διοικητικός παράγοντας του μπασκετικού τμήματος του ΓΑΣ Αλεξάνδρεια κ. Γιώργος Γκιάτας.
Ρεπορτάζ: Βασίλης Σιμόπουλος
Δείτε τι άλλο δήλωσε στην κάμερά μας, κατά τη διάρκεια της ανάπαυλας του ημιχρόνου του αγώνα ΓΑΣ Αλεξάνδρεια – Εδεσσαϊκού.
Εύκολα όπως αναμενόταν, αφού οι φιλοξενούμενοι παρέταξαν νεαρούς παίκτες όπως συνηθίζουν φέτος, ο ΓΑΣ Αλεξάνδρεια επικράτησε του Εδεσσαϊκού με 78-62, εγκαινιάζοντας με το δεξί τη νέα εποχή που σηματοδοτείται από το ανανεωμένο ταρτάν του γυμναστηρίου.
Ρεπορτάζ: Βασίλης Σιμόπουλος
Οι Στέλιος Γκότσης και Γιάννης Γκιζάρης είχαν την ευκαιρία να χρησιμοποιήσουν και αυτοί από την μεριά τους αρκετούς νεαρούς παίκτες, οι οποίοι άφησαν αρκετά θετικές εντυπώσεις και μελλοντικές υποσχέσεις για την στελέχωση της ανδρικής ομάδας. Το ευχάριστο για την ομάδα της Αλεξάνδρειας είναι ότι έπειτα από τρεις και πλέον μήνες επέστρεψε στο “σπίτι” της, μετά την περιπλάνησή της για όσο χρειάστηκε σε άλλα γήπεδα μέχρι να ολοκληρωθούν τα έργα της τοποθέτησης του καινούργιου δαπέδου.
Να χάσει την λάμψη του κινδυνεύει ο Αγροτικός Αστέρας Πλατέος, μια λάμψη που απέκτησε με την απόδοση του μέσα στο γήπεδο την φετινή χρονιά κι αποτέλεσε μία από τις ευχάριστες εκπλήξεις του πρωταθλήματος.
Ρεπορτάζ: Βασίλειος Κοσμάς Γκίνης
Η ομάδα του Τάσου Χουρσουζίδη στα τρία τελευταία παιχνίδια έχει γνωρίσει ισάριθμες ήττες, ήττες οι οποίες τις στοίχησαν να διεκδικήσει κάτι καλύτερο από την πέμπτη θέση στον πίνακα της βαθμολογίας. Μία θέση την οποία κινδυνεύει να απωλέσει από την ομάδα που τον κέρδισε σήμερα τον ΓΑΣ Κοπανού, ο οποίος μείωσε την διαφορά στους πέντε βαθμούς. Ο Αστέρας ο οποίος παρατάχθηκε με αρκετές ελλείψεις καθώς απουσίαζαν κομβικοί ποδοσφαιριστές δεν μπόρεσε να βγάλει αντίδραση στα δύσκολα που του έβαλε το συγκρότημα του Χρήστου Χατζηδάκη και ηττήθηκε δίκαια, ενώ αξίζουν συγχαρητήρια στην ομάδα του ΓΑΣ για την εκτός έδρας σημερινή της επιτυχία. Τα γκολ πέτυχαν
5’ Μπούφι 0-1
8’ Ορφανός(αυτογκόλ) 0-2
20’ Μποζίνης(αυτογκόλ) 1-2
45’ Μπούφι 1-3
59’ Καραντουλαμάς 2-3
64’ Παρθενοπουλος(πέναλτι) 2-4
78’ Παρθενοπουλος 2-5
Επόμενο παιχνίδι για τον Αγροτικό Αστέρα το γειτονικό ντέρμπι στα Τρίκαλα το προσεχές Σάββατο με τον Μέγα Αλέξανδρο, ενώ ο Κοπανός υποδέχεται το Μακροχώρι.
Μεγάλη νίκη με 1-2 πέτυχε σήμερα η ομάδα του Γιώργου Ντάμτσιου μέσα στο Κλειδί, καθώς κατάφερε να επικρατήσει στο ντέρμπι της ουράς επί του τοπικού Εθνικού με 1-2.
Ρεπορτάζ: Στέλιος Νίκας
Μία νίκη που μπορεί να αποδειχθεί καθοριστική στην υπόθεση παραμονή στην Α’ Ερασιτεχνική μέσω της διαδικασίας των play-out. Με την νίκη αυτή ο Φίλιππος έπιασε τους 15 βαθμούς, 2 λιγότερους από τον Εθνικό Κλειδίου, ενώ ο ΑΟ Μαρίνας που έχει 18 βαθμούς βρίσκεται στην 13 θέση του βαθμολογικού πίνακα. Βεβαίως ο Φίλιππος Μελίκης συγκριτικά με τους άλλους δύο έχει το πιο βατό πρόγραμμα, ένα πρόγραμμα που του δίνει βάσιμες ελπίδες για την παραμονή στην κατηγορία μέσω των play-out όπως προαναφέραμε.
Βεβαίως για να φτάσει στην νίκη σήμερα ο Φίλιππος Μελίκης χρειάστηκε να κάνει την εμφάνιση της ζωής του ο 17χρονος τερματοφύλακας Μπουκουβάλας, ο οποίος πραγματοποίησε σωρεία σωτήριων επεμβάσεων, κυρίως στο πρώτο ημίχρονο, όταν κατέβασε ρολά με τους επιθετικούς των γηπεδούχων να δείχνουν ανίκανοι να τον νικήσουν πάρα τις πολλές ευκαιρίες που δημιούργησαν . Στο ίδιο διάστημα ο Φίλιππος Μελίκης ήταν υποτονικός δεν δημιούργησε φάσεις, εκτός από τη φάση του 22’ όταν ο Τραούδας μετά από εκτέλεση φάουλ έστειλε την μπάλα στο αριστερό κάθετο δοκάρι του Σαπουνόπουλου. Σκορ ημιχρόνου 0-0.
Στην επανάληψη το σκηνικό άλλαξε, ο Φίλιππος έδειξε σημάδια ανασύνταξης και κατάφερε στο 64’ να ανοίξει τον δείκτη του σκορ με τον συνήθη ύποπτο Αντώνη Πιτσάβα, ο οποίος με δεξί σουτ εκμεταλλεύθηκε ασθενή απόκρουση του Σαπουνόπουλου διαμορφώνοντας τον δείκτη του σκορ σε 0-1 για τους φιλοξενούμενους. Δέκα λεπτά αργότερα ο καλός φίλος του Αντώνη Πιτσάβα, Φίλιππος Μαμουτόπουλος με δεξί σουτ έκανε δύο τα τέρματα της Μελίκης, δίνοντας προβάδισμα ασφαλείας. Οι γηπεδούχοι απάντησαν στο 82’ με τον Καλυβιώτη, ο οποίος με κεφαλιά μετά από εκτέλεση κόρνερ έκανε το 1-2 για τον Εθνικό δίνοντας ελπίδες για να διεκδικήσει κάτι καλύτερο. Στις καθυστερήσεις ο διαιτητής απέβαλε τον Παρασχόπουλο Ν. με δεύτερη κίτρινη κάρτα. Αξίζει να σημειωθεί ότι ο Εθνικός Κλειδίου μετά την μείωση του σκορ δεν δημιούργησε κάποια αξιόλογη ευκαιρία.
Επόμενο παιχνίδι για τον Εθνικό η αναμέτρηση του προσεχούς Σαββάτου στην Χαρίεσσα με την τοπική ΑΕ, ενώ ο Φίλιππος Μελίκης θα αντιμετωπίσει στις Βαρβάρες τον Αγροτικό Αστέρα Αγίας Βαρβάρας.
Διαιτητής ο κος Καραντώνης με βοηθούς τους κ.κ Κελεσίδη, Παζαρτζικλή
Γράφει η Σίσσυ Νίκα – Επικοινωνιολόγος – Δημοσιογράφος Γαστρονομίας και Πολιτισμού
Πολλές φορές σκέφτομαι τι τούρτα να πάρω για τη γιορτή ή τα γενέθλια φίλων και πάντα κατέληγα σε μια ωραία τούρτα σοκολατένια από ένα γνωστό ζαχαροπλαστείο. Κάποια φορά ο φίλος μου ο Αλέξανδρος μου ζήτησε να του φτιάξω μια τάρτα με φρούτα για τα γενέθλιά του και είδα πόσο εύκολο είναι.
Η φίλη μου η Άννα Γάσπαρη μου έδωσε τη συνταγή και μάλιστα για 2 τάρτες γιατί ποτέ δεν φθάνει μια και μάλιστα μπορεί στη μια να βάλουμε ακτινίδιο και στην άλλη μπανάνα ή φρούτα του δάσους. Το κρεμώδες τυρί μπορεί να είναι κατίκι Δομοκού, ανεβατό Γρεβενών ή ότι άλλο σας αρέσει.
Πάντως από τότε έχει γίνει must και οι φίλοι μου πάντα ζητούν τάρτα που εξαφανίζεται στο δεκάλεπτο και ποτέ μια δεν φθάνει έτσι ζήτησα από την Άννα να μου φτιάξει τη συνταγή με τη διπλή δόση.
Η τάρτα συνοδεύεται με λικέρ ακτινίδιο ή με τσάι δυόσμου ιδεατά. Η επιλογή δική σας….
Τάρτα ακτινίδιο της Αννούλας
Από την Άννα Γάσπαρη, Κάρυστος
Υλικά
Για 2 ταρτιέρες 24 εκ.
200 γρ. βούτυρο αγελάδος, παγωμένο
1 αυγό ολόκληρο
Ξύσμα από 1 λεμόνι, ακέρωτο
100 γρ. άχνη ζάχαρη
300 γρ. αλεύρι μαλακό
Για την κρέμα
300 γρ. τυρί κρέμα Κατίκι Δομοκού, δροσερό ή άλλο κρεμώδες τυρί
1 βανίλια
500 ml κρέμα γάλακτος 35%, παγωμένη
¾ φλιτζανιού ζάχαρη άχνη
Για το γαρνίρισμα
500 γρ. ακτινίδιο καθαρισμένο και κομμένο σε ροδέλες
Χυμό από 1 λεμόνι
Για το φινίρισμα
Από μια κορφούλα βασιλικού
Tρόπος παρασκευής
Πρώτα ετοιμάζουμε τη ζύμη της τάρτας.
Κόβουμε σε μικρά κυβάκια το βούτυρο.
Χτυπάμε το αυγό με το ξύσμα και ανακατεύουμε ελαφρά με το βούτυρο.
Σε ένα μπολ ανακατεύουμε την άχνη και το κοσκινισμένο αλεύρι. Προσθέτουμε το βούτυρο και φτιάχνουμε μια ζύμη, τρίβοντας απαλά με τα δάκτυλά μας το βούτυρο με το αλεύρι.
Ζυμώνουμε ελαφρά για λίγο και τυλίγουμε τη ζύμη σε μεμβράνη.
Την παγώνουμε στο ψυγείο για 30 λεπτά.
Χωρίζουμε στα δύο για τις 2 τάρτες.
Βάζουμε τη ζύμη ανάμεσα σε 2 λαδόκολλες και με τον πλάστη ανοίγουμε σε φύλλα.
Στρώνουμε τις ζύμες στις ταρτιέρες και τρυπάμε καλά με το πιρούνι.
Βάζουμε και κάποια βαριδάκια ή γίγαντες φασόλια για να μην φουσκώσει την ώρα που ψήνεται.
Ψήνουμε σε καλά προθερμασμένο φούρνο, στον αέρα, στους 170ο C για 25 λεπτά.
Bγάζουμε από τον φούρνο και αφήνουμε να κρυώσουν για 30 λεπτά.
Σε στεγνό και παγωμένο κάδο του μίξερ βάζουμε το τυρί και τη βανίλια και χτυπάμε σε μέτρια ταχύτητα για 5 λεπτά.
Προσθέτουμε σιγά-σιγά την παγωμένη κρέμα γάλακτος, χτυπάμε για 2 λεπτά μέχρι να «αφρατέψει» το μείγμα και προσθέτουμε τη ζάχαρη άχνη.
Συνεχίζουμε το χτύπημα για λίγο ακόμα μέχρι να πετύχουμε μία απαλή λεία κρέμα.
Γεμίζουμε τις τάρτες με την κρέμα.
Κόβουμε τελευταία στιγμή τα ακτινίδια σε ροδέλες.
Γαρνίρουμε την τάρτα με τα κομμάτια φρούτου κάνοντας κύκλο επικαλύπτοντας κάποια.
Βάζουμε τις τάρτες στο ψυγείο καλυμμένες για να κρυώσουν για 1 ώρα.
Γαρνίρουμε με μια κορφούλα βασιλικού
Βγάζουμε από το ψυγείο κόβουμε σε κομμάτια και σερβίρουμε.
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.