Αρχική Blog Σελίδα 14111

3ο Δημοτικό Σχολείο Αλεξάνδρειας: Ευχαριστήριο για την εκπαίδευση στις Πρώτες βοήθειες

Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του 3ου Δημοτικού Σχολείου Αλεξάνδρειας ευχαριστεί θερμά το παράρτημα του Ερυθρού Σταυρού Αλεξάνδρειας και ιδιαίτερα την κ. Ελένη Γραμματικοπούλου για την πολύτιμη ενημέρωση και εκπαίδευση στις Πρώτες Βοήθειες , που παρείχε στους μαθητές του Σχολείου .

Η εκπαίδευση πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη και την Παρασκευή 28 και 29/3/2019 σε όλες τις τάξεις του σχολείου και οι μαθητές ,μέσα από βιωματικές δραστηριότητες απέκτησαν ουσιαστικές γνώσεις για την παρόχη βοήθειας στο συνάνθρωπο.

Με εκτίμηση

Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων 3ου Δημοτικού Σχολείου

prwtesboitheies MathimaPrwtwnBoitheiwn EkpaideushAboitheies

Ημαθία: ΑΜΑ ΤΩ ΗΡΙ ΑΡΧΟΜΕΝΩ* – Με τον Ηλία Τσέχο

Στις 21 Μαρτίου, επίσημη πρώτη ημέρα της άνοιξης -καθότι εαρινή ισημερία- και παγκόσμια ημέρα της ποίησης -όπως έχει διεθνώς καθιερωθεί- υποδεχθήκαμε στο σχολείο μας, στη Μαρίνα, μαζί με την άνοιξη, και τον ποιητή Ηλία Τσέχο.

ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΟΥΣΕ μια υπόσχεση, που από καιρό του είχαμε αποσπάσει.

Η ΔΕΞΙΩΣΗ της υποδοχής του έλαβε χώρα στο αμφιθέατρο του σχολείου μας. Ο ΓΙαννακοχωρίτης ποιητής ανέβηκε στη σκηνή και κάθισε μπροστά σε ένα τραπέζι , ώστε να τον βλέπου όλοι. Όλα τα παιδιά από κάτω καθισμένα σε καθίσματα.
Η ΣΤ΄ ΤΑΞΗ τον καλωσόρισε. Βιογραφικό του ποιητή, ολιγαρκές εν τη αφθονία του, με λιτό λόγο, αλλά μεστό, και αρκετά χαϊκού από τις ποιητικές του συλλογές, ώστε να μπορούν να τα καταλαβαίνουν και τα μικρά παιδιά.

ΕΜΦΑΝΩΣ συγκινημένος ο ποιητής, ευχαρίστησε θερμά τα παιδιά και τους δασκάλους για την υποδοχή, και είπε δυο κουβέντες συμπληρωματικά για τον εαυτό του και το έργο του.

Ο ΔΙΑΛΟΓΟΣ που ακολούθησε όμως, ήταν η έκπληξη. Πέρα από κάθε προσδοκία, ξεπερνούσε όλους τους στόχους που είχαμε θέσει. Κυλούσε ζωντανός και αβίαστος σαν το τρεχούμενο νερό της πηγής και ήταν σαν να είχε σπάσει η φλέβα της ευαισθησίας των παιδιών και να πλημμύριζε όλη την αίθουσα.

ΗΤΑΝ ΣΑΝ ΝΑ ΕΙΧΑΜΕ ΧΤΥΠΗΣΕΙ υπόγεια φλέβα νερού, που δεν ήταν άλλη, από το ενδιάθετο εκφραστικό δυναμικό των παιδιών μας, που η καταλυτική παρουσία του ποιητή απελευθέρωνε και πεταγόταν με δύναμη σαν αρτεσιανό στον αέρα, αφήνοντάς μας κατάπληκτους.

ΣΥΝΗΘΙΖΟΥΜΕ να λέμε στο σχολείο μας: «Ο δάσκαλος κάνει καλό μάθημα, όταν δεν κάνει μάθημα» και «Καλό είναι ο δάσκαλος να βαριέται και λίγο, γιατί λέει ενδιαφέροντα πράγματα».
Ε, ΛΟΙΠΟΝ, αυτή τη μέρα, κάναμε το καλύτερο μάθημα, χωρίς να κάνουμε μάθημα. Οι μαθητές μας είπαν και άκουσαν ενδιαφέρονταν πράγματα, από τον δάσκαλο –ποιητή Ηλία Τσέχο, που κάθε άλλο παρά βαριόταν, καθώς μιλούσε με ανυπόκριτο ενθουσιασμό μικρού παιδιού, για την υπέροχη τέχνη του στον αμπελώνα του λόγου και τα ακριβά μυστικά της, μπροστά στα έκθαμβα μάτια των μικρών μαθητών μας.

ΗΤΑΝ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ το θέαμα των μικρών παιδιών, να μπαίνουν στη σειρά το ένα πίσω απ’ τ’ άλλο, ανάκατα μικρά και μεγάλα, από την Α΄ Δημοτικού μέχρι την ΣΤ΄, για να κάνουν τις ερωτήσεις τους στον ποιητή, ορθά διατυπωμένες, με μια άνεση και φυσικότητα που σε ξάφνιαζε. Ρωτούσαν για τη ζωή του, για την μύησή του στην ποίηση -πότε και πώς- για τους δασκάλους του, για το πώς και από τι εμπνέεται, για την ποίηση και τους ποιητές, για τις άλλες τέχνες στις οποίες έχει εντρυφήσει (χορός, κινηματογράφος) και για ένα σωρό άλλα απίθανα πράγματα.

ΣΥΣΤΗΝΟΝΤΑΝ ένας ένας – «Είμαι ο Θανάσης Μ… , απ’ τη Μαρίνα και θέλω να ρωτήσω:…», «Είμαι η Δήμητρα Γ…. από το Γιαννακοχώρι και θέλω να ρωτήσω…», «Είμαι ο Δημήτρης Κ…. απ’ τα Πολλά νερά και θέλω να ρωτήσω….» – και ρωτούσαν, ρωτούσαν ασταμάτητα.
ΜΕΧΡΙ ΠΟΥ τους σταματήσαμε, γιατί η ώρα πέρασε.

ΗΜΕΡΑ ΠΟΙΗΣΗΣ ήταν και η ποίηση είχε την τιμητική της.

ΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙ ΤΗΣ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ, στιγμές στιγμές, είχες την αίσθηση, ότι από ένα ταπεινό τραπέζι συζήτησης Δημοτικού σχολείου ανέβαινε στο ύψος ενός πνευματικού συμποσίου (με συνδαιτυμόνες, μικρά παιδιά!)
ΜΑ ΜΠΟΡΟΥΝ τα παιδιά του Δημοτικού να κάνουν τέτοια πράγματα; θα αναρωτηθεί κάποιος.
ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΘΑΥΜΑ του ποιητικού λόγου και της καταλυτικής παρουσίας ενός τίμιου εργάτη στον αμπελώνα του, που κέρναγε στα παιδιά μας και σ’ όλους μας, γλυκό κρασί απ’ την παραγωγή του και μας μεθούσε.

Ο ΟΡΓΑΣΜΟΣ της ανοιξιάτικης φύσης μετατράπηκε σε οργασμό της έκφρασης.

ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ, Ηλία Τσέχο! Να μας ξανάρθετε!

(*)« Ἅμα δὲ τῷ ἦρι ἀρχομένῳ»: Συγχρόνως με τον ερχομό της άνοιξης

Σχολείο Μαρίνας,

Γιαννακοχωρίου, Πολλών Νερών

7η θέση για τον Πετράκη στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα ParaSnowboard της Φινλανδίας

7ος ο Πετράκης στο Snowboard Cross – 11oς στο Banked Slalom στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα ParaSnowboard της Φινλανδίας!

Την 11η θέση στο αγώνισμα του Banked Slalom (BS) και την 7η θέση στο αγώνισμα του Snowboard Cross (SBX) του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος ParaSnowboard που φιλοξενείται στην πόλη Pyha της Φινλανδίας, κατέλαβε ο βεροιώτης αθλητής του  “Εν Σώματι Υγιεί” Κωνσταντίνος Πετράκης, στους αγώνες που ολοκληρώθηκαν νωρίτερα σήμερα το απόγευμα.

   Ο μοναδικός εκπρόσωπος της Ελλάδας στους Χειμερινούς Παραολυμπιακούς Αγώνες του 2018 (PyeongChang), στο αγώνισμα του BS ήταν 10ος στην πρώτη προσπάθεια και 11ος στη δεύτερη, με αποτέλεσμα να καταλάβει τελικά την 11η θέση με επίδοση 58.71
Στο αγώνισμα του SBX που διεξήχθη ετεροχρονισμένα και σε μια αρκετά δύσκολη πίστα,  ο Πετράκης προκρίθηκε με τον 8ο καλύτερο χρόνο στους ημιτελικούς, όπου εκεί, αν και προηγούταν μέχρι περίπου στα μισά της πίστας, ένα λάθος του στοίχησαι την είσοδο στην 4αδα και τη διεκδίκηση ενός μεταλλίου!! Στον αγώνα κατάταξης που ακολούθησε, κατέλαβε την τρίτη θέση που τον έφερε συνολικά στην 7η θέση.

Συγχαίρουμε τον αθλητή μας, που καταφέρνει και κρατάει ψηλά τον πήχη του αθλήματος, στην προσπάθεια που κάνει για πρόκριση στους επόμενους Χειμερινούς Παραολυμπιακούς Αγώνες στο Πεκίνο το 2022.
Παρόλη την πικρία που του άφησε ο το γεγονός ότι “άγγιξε” το μετάλλιο, ο Κωνσταντίνος Πετράκης αποδεικνύει ότι η παρουσία του στην ελίτ του αθλήματος μόνο συμπτωματική δεν είναι..
Η ελληνική αποστολή επιστρέφει την Δευτέρα στην Ελλάδα

Με εκτίμηση εκ μέρους του Δ.Σ. του

Α.Σ. ΑμεΑ “Εν Σώματι Υγιεί” Βέροιας

Καραϊωσήφ Αλέξανδρος M.Res.

Tεχνικός Διευθυντήςpetrakis

slalom2   parasnowboard

“Εν Σώματι Υγιεί”

Αθλητικό Σωματείο Ανάπτυξης Πολιτισμού

Προσαρμοσμένου & Ερασιτεχνικού Αθλητισμού

Μέλος της Εθνικής Αθλητικής Ομοσπονδίας Ατόμων με Αναπηρίες (α.α. 91)

Αθλητικό Σωματείο Αναγνωρισμένο από τη Γ.Γ.Α. (α.μ. ΧΓ98)

Web: www.r4rehab.blogspot.gr

Μail: r4rehab@yahoo.com

Tηλ:  6976591081

Εδρα: Ζαχ. Παπαντωνίου 30, Βέροια

pyha

 

Νίκησαν τον πρωτοπόρο ΦΟ Αριδαίας οι Αετοί και τώρα…τελικός!

Μία πολύ σπουδαία νίκη σημείωσαν σήμερα οι Αετοί Βέροιας, που τους κρατά “ζωντανούς” για την είσοδο τους στα play off της Α ΕΚΑΣΚΕΜ.

Οι “ασπρόμαυροι” επικράτησαν με 55-48 του πρωτοπόρου ΦΟ Αριδαίας και πλέον μετρούν αντίστροφα για τον τελικό (στην κυριολεξία) του Αιγινίου, σε μία εβδομάδα ακριβώς.

Μετά τα σημερινά αποτελέσματα, η ομάδα που θα επικρατήσει στη Βόρεια Πιερία θα είναι σίγουρα στην τετράδα του πρωταθλήματος, ενώ σε περίπτωση ήττας θα αναμένουν το αποτέλεσμα του αγώνα Ίκαροι Γιαννιτσών – ΑΕ Αλεξάνδρειας

Στο ματς του ΔΑΚ “Βικέλας”…έσπασαν καρδιές, παρά το γεγονός πως οι γηπεδούχοι ξεκίνησαν φουριόζοι και προηγήθηκαν στο πρώτο δεκάλεπτο με 19-11 και στο ημίχρονο με 29-18.

Για ένα ακόμη παιχνίδι, η άμυνα των Αετών ήταν κάτι παραπάνω από ασφυκτική, υποχρεώνοντας την (κατά τεκμήριο) καλύτερη ομάδα του πρωταθλήματος σε μόλις 18 πόντους στα πρώτα 20 λεπτά.

Παρά την κάμψη στην αγωνιστική διάθεση του τρίτου δεκαλέπτου, διάστημα στο οποίο οι αντίπαλοι μείωσαν στο καλάθι (40-38), η ομάδα του Ντάνη Τυριακίδη βελτίωσε και πάλι την άμυνα, με αποτέλεσμα να δεχτεί μόλις 10 πόντους στο τελευταίο δεκάλεπτο.

Πρώτος σκόρερ της ομάδας ήταν ο Κωστής Γκεκόπουλος, που σημείωσε 18 πόντους και τον ακολούθησε ο Μάκης Ιωσηφίδης που πέτυχε 12.

Επόμενο παιχνίδι των Αετών στο Αιγίνιο, το Σάββατο 6/4 και ώρα 18.00

Τα δεκάλεπτα : 19-11, 29-18, 40-38, 55-48

Αετοί Βέροιας : Τσιμτσιρίδης 2, Χρήστου 8(2), Κασάπης, Γκεκόπουλος 18, Πάππου 2, Χρυσάφης 3(1), Γαβριηλίδης, Παπαδόπουλος Γ., Χατζηχαρίσης 6, Ιατρού 4, Ιωσηφίδης 12(1)

ΦΟ Αριδαίας : Πέτκος 7(2), Τοπαλίδης 10(2), Παπαβραάμ 10(2), Αβραμίδης 4, Κληντσάρης 2, Μακρόπουλος 13(1), Στρέπκας 2

Εύξεινος Λέσχη Βέροιας: Καλάθι Αγάπης

Η ΕΥΞΕΙΝΟΣ ΛΕΣΧΗ ΒΕΡΟΙΑΣ σε συνεργασία με τα ΜΑΖΙ ΜΑΡΚΕΤ  διοργανώνουν το «ΚΑΛΑΘΙ   ΑΓΑΠΗΣ».

Συγκεντρώνουμε τρόφιμα για οικογένειες της πόλης μας – για την Πρωτοβουλία για το Παιδί – και για το Κοινωνικό Παντοπωλείο.

Συγκέντρωση Τροφίμων :

  • ΕΥΞΕΙΝΟΣ  ΛΕΣΧΗ  ΒΕΡΟΙΑΣ Λ. Πορφύρα 1 στο Πανόραμα
  • ΜΑΖΙ  ΜΑΡΚΕΤ  Μ.ΜΠΟΤΣΑΡΗ 62
  • ΜΑΖΙ  ΜΑΡΚΕΤ  ΠΙΕΡΙΩΝ 63

Γιατί  ΟΛΟΙ  ΜΑΖΙ  ΜΠΟΡΟΥΜΕ!!!

Με τιμή

Για το Δ.Σ.

Ο  Πρόεδρος                                                                Η  Γ. Γραμματέας

Τουμπουλίδης  Νικόλαος                                              Τογκουσίδου  Ευαγγελία

ΛΑ.ΣΥ. Αλεξάνδρειας: Περιοδία σε Κλειδί, Πλάτανο και Τρίκαλα από κλιμάκιο της «Λαϊκής Συσπείρωσης Αλεξάνδρειας»

Περιοδεία στα χωριά Κλειδί, Πλάτανο και Τρίκαλα, της Δημοτικής  Ενότητας Πλατέος του δήμου Αλεξάνδρειας, πραγματοποίησε την Παρασκευή 29 Μάρτη κλιμάκιο της «Λαϊκής Συσπείρωσης Αλεξάνδρειας» με επικεφαλής τον υποψήφιο δήμαρχο Ηλία Ιακωβίδη, μαζί με τον υποψήφιο περιφερειακό σύμβουλο Ευάγγελο Δόμανο και τους δημοτικούς συμβούλους Διονύση Γερόπουλο, Χρήστο Γαλατσίδα, Χαράλαμπο Μερτζανίδη, Βασίλη Μερτζανίδη, Αμυγδαλιά Κυροπούλου και Ιωάννη Ιακωβίδη.

ΛΑΣΥ ΑΛΞ

Επισκέφτηκαν καταστήματα των χωριών και αναπτύχθηκαν συζητήσεις με τους κατοίκους πάνω στα τοπικά προβλήματα και γενικότερα σε θέματα που απασχολούν τους εργαζόμενους της περιοχής. Ιδιαίτερη μνεία έκαναν στα ζητήματα εργασίας και των μισθών, την ανεργία, τις συντάξεις αλλά και την εγκατάλειψη, από το Δήμο, των περιοχών.

ΛΑΣΥ ΑΛΞ 3

Κάλεσαν τον κόσμο να ενισχύσει με την ψήφο τον συνδυασμό της Λαϊκής Συσπείρωσης, στον δήμο της Αλεξάνδρειας και την Περιφέρεια,  καθώς επίσης και το ΚΚΕ, σε «Ευρωεκλογές» και «Εθνικές» εκλογές, ως την μόνη και σταθερή δύναμη που παλεύει για τα λαϊκά συμφέροντα με τίμιους υποψήφιους και αγωνιστές.

Αλεξάνδρεια: Το εκλογικό κέντρο του Κ. Ναλμπάντη επισκέφθηκε ο δήμαρχος Πάφου. – βίντεο – φωτό

Μια ευχάριστη έκπληξη περίμενε το Σάββατο το πρωί τον υποψήφιο δήμαρχο Αλεξάνδρειας, Κώστα Ναλμπάντη. Αυτή είχε να κάνει με την επίσκεψη του δημάρχου Πάφου Φαίδωνα Φαίδωνος, που συνδύασε το ταξίδι στη χώρα μας με ένα σύντομο πέρασμα από την Αλεξάνδρεια και τη συνάντησή του με τον επικεφαλής του συνδυασμού ΑΞΙΖΟΥΜΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ.

Ρεπορτάζ: Βασίλης Σιμόπουλος

Δείτε τί δήλωσαν οι δύο άνδρες, που δεσμεύτηκαν εκτός των άλλων για μελλοντική συνεργασία των δύο πόλεων, της Αλεξάνδρειας από τη Μακεδονία και της Πάφου από το σμαραγδένιο νησί της Αφροδίτης.

Δείτε το βίντεο:

Φωτο:

K NALMP 1 K NALMP 2 K NALMP 3 K NALMP 4 K NALMP 5 K NALMP 6 K NALMP 7 K NALMP 8

Ημαθία: Το πρωτοσέλιδο της εφημερίδας «Βέροια» – Έγκυρη και υπεύθυνη ενημέρωση

Το πρωτοσέλιδο της εφημερίδας «Βέροια» – Ζητείστε την εφημερίδα «ΒΕΡΟΙΑ» για έγκυρη ενημέρωση.

Το πρωτοσέλιδο της εφημερίδας «Βέροια»

veria2b OK

Ημαθία – ΚΕΡΚΙΔΑ: Το πρωτοσέλιδο της ΚΕΡΚΙΔΑΣ – Όλες οι αθλητικές ειδήσεις!

Διαβάστε στην ΚΕΡΚΙΔΑ όλα τα αθλητικά δρώμενα της Ημαθίας και όχι μόνο. Ζητείστε την αθλητική εφημερίδα Κερκίδα και ενημερωθείτε σωστά.

Το πρωτοσέλιδο της ΚΕΡΚΙΔΑΣ

kerkida2a OK

Ρεβιθοκεφτέδες Σίφνου – Αυθεντική Σιφνέικη γεύση ονείρου για την Σαρακοστή

Ρεβιθοκεφτέδες

Αυθεντική Σιφνέικη γεύση ονείρου για την Σαρακοστή. Ας μην ξεχνάμε ότι τα ρεβίθια είναι υπερτροφή και δεν πρέπει να λείπουν από την διατροφή μας.

Σίσσυ Νίκα
Γράφει η Σίσσυ Νίκα – Δημοσιογράφος Γαστρονομίας και Πολιτισμού

Προσκεκλημένη της κ. Μαρίας Ναδάλη, Προέδρου του Φεστιβάλ, γνώρισα γυναίκες της Σίφνου που υπηρετούν την τέχνη της μαγειρικής από τα γεννοφάσκια τους… Τα γεννήματα της γης τους εξαιρετικά λόγω μικροκλίματος και εδαφικής σύστασης. Τα ρεβίθια είναι μικρά και άνυδρα όπως και τα ντοματάκια και η νοστιμιά τους εκπλήσσει … Το μαστέλο είναι «αρνάκι της θάλασσας» που σιγοψήνεται στο κρασί πασπαλισμένο με αρωματικά και ψήνεται πάνω σε αμπελόβεργες σφραγισμένο στο πήλινο αγγείο μαστέλο.

Η ρεβιθάδα  «μελώνει» στο πήλινο και είναι μακράν …η καλύτερη του Αιγαίου. Η άγρια κάππαρη εδώ δοξάζεται… λιάζεται και ψήνεται με κρεμμύδια, η καπαροσαλάτα απλώνεται σε ψωμάκια φρυγανισμένα…μούρλια. Όταν μάλιστα τα απολαμβάνεις δίπλα στο κύμα τότε μιλάμε για εμπειρία μοναδική…

Ρεβιθοκεφτέδες

Από την Μαρία Λεμπέση του παραδοσιακού ξενώνα «Το Μαρώ», στην Απολλωνία

Ρεβιθοκεφτέδες ΣίφνουΥλικά

500 γρ. ρεβίθια ψιλά άνυδρα

3- 4 κρεμμύδια ξερά

3 κλωναράκια φρέσκο δυόσμο

3 κλωναράκια μαινταντό

Μια χούφτα φυλλαράκια μαντζουράνας

3 πατάτες βραστές καθαρισμένες

Αλάτι θαλασσινό

Φρεσκοτριμμένα πιπέρια

Ελαιόλαδο για το τηγάνισμα

Τρόπος παρασκευής

Ρεβιθοκεφτέδες Σίφνου 2Βάζουμε σε ένα μπολ νερό και ρίχνουμε τα ρεβίθια.

Τα αφήνουμε 8 ώρες να «φουσκώσουν».

Τα ξεπλένουμε με μπόλικο νερό και τα σουρώνουμε να φύγουν τα νερά.

Βάζουμε τα ρεβίθια στο μπλέντερ και τα χοντροκόβουμε γιατί δεν πρέπει να λιώσουν, τα ρίχνουμε σε ένα μπολ.

Αλέθουμε στο μπλέντερ τα κρεμμύδια και τα αφήνουμε σε ένα μπολ.

Αλέθουμε τις πατάτες μέχρι να γίνουν σαν κρέμα.

Τέλος αλέθουμε στο μπλέντερ όλα τα πράσινα αρωματικά χωρίς να τα αφήσουμε να λιώσουν.

Σε μεγάλο μπολ βάζουμε όλα τα υλικά τα λιωμένα ρεβίθια, τα κρεμμύδια και τα πράσινα αρωματικά και τις πατάτες και ανακατεύουμε δυνατά με τα χέρια μας μέχρι να ομογενοποιηθούν όλα τα υλικά. Τέλος αλατοπιπερώνουμε και βάζουμε το μπολ στο ψυγείο και το αφήνουμε για 3 ώρες, μέχρι να αναδυθούν τα αρώματα.

 Πλάθουμε σε μπαλίτσες τους ρεβιθοκεφτέδες στο μέγεθος που θέλουμε. Τους απλώνουμε σε μια πιατέλα αφήνοντάς τους για 20 λεπτά «να ξεκουραστούν».

Τηγανίζουμε σε βαθύ τηγάνι με μπόλικο ελαιόλαδο που πρέπει να «καίει» γυρίζοντας και από τις δύο πλευρές μέχρι να ροδοκοκκινίσουν. Σερβίρουμε σε πιατέλα με άνυδρα ντοματάκια.