Αρχική Blog Σελίδα 14061

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΕ ΒΙΝΤΕΟ: Επίτιμος διδάκτορας του Π.Θ. αναγορεύτηκε ο π. Αντώνιος,της Κιβωτού του Κόσμου

Δείτε την είδηση – πλάνα στο βίντεο:

Επίτιμος διδάκτορας του Π.Θ. αναγορεύτηκε ο π. Αντώνιος,της Κιβωτού του Κόσμου

Σε μια σεμνή τελετή, στο Πανεπιστημίο Θεσσαλίας αναγορεύτηκε επίτιμος διδάκτωρ από το Τμήμα Γεωπονίας Φυτικής Παραγωγής και Αγροτικού Περιβάλλοντος της Σχολής Γεωπονικών Επιστημών, παρουσία των πρυτανικών Αρχών, πολιτών, αλλά και των παιδιών που φιλοξενούνται στη δομή της Κιβωτού.

Προέλευση :Golden Movies/Πασχαλης Μαντης -- ΑΠΕ-ΜΠΕ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΕ ΒΙΝΤΕΟ: “Χρειάζεται εγρήγορση για την προστασία των μνημείων”

Δείτε την είδηση – πλάνα στο βίντεο:

“Χρειάζεται εγρήγορση για την προστασία των μνημείων”

France: Drone footage shows damage to roof of Notre Dame

Η τρομερή πυρκαγιά στη Νοτρ Νταμ δείχνει την ευαλωτότητα των μνημείων και το καταστροφικό γεγονός να μοιάζει ακόμα πιο τραγικό μια μέρα πριν από την Παγκόσμια Ημέρα Μνημείων και Τοποθεσιών. ruptly (drone)

Drone footage captured the visible damage done to the roof of Notre Dame on Tuesday, a day after the world-famous cathedral went up in flames. The cause of the blaze is not yet known, although there are indications that it may be linked to restoration work that was underway at the cathedral. French President Emmanuel Macron has pledged to rebuild the 12th century cathedral and an international fundraising campaign is underway to gather money for the repairs. SHOT LIST *NO SOUND AT SOURCE* W/S Drone footage of Notre Dame, Paris W/S Drone footage of Notre Dame W/S Drone footage of Notre Dame W/S Drone footage of Notre Dame W/S Drone footage of Notre Dame W/S Drone footage of Notre Dame W/S Drone footage of Notre Dame.

ruptly (drone) -- APE-MPE

Τρίκαλα – Αγκαθιά 0-0. Στον τελικό και φέτος ο Μέγας! – βίντεο – δηλώσεις προπονητών

Κάνοντας άψογη διαχείριση του εναπομείναντος χρόνου του παιχνιδιού (55 λεπτά) απέναντι στη Νίκη Αγκαθιάς, ο Μέγας Αλέξανδρος Τρικάλων κατάφερε για δεύτερη διαδοχική χρονιά να εξασφαλίσει τη συμμετοχή του στον τελικό κυπέλλου Ημαθίας. Άλλωστε πέρυσι ήταν ο τροπαιούχος του θεσμού, που θα προσπαθήσει να επαναλάβει την επιτυχία και φέτος απέναντι στη Βέροια.

Ρεπορτάζ: Βασίλης Σιμόπουλος

Σαν ..νερό κύλησε το δεκάλεπτο του πρώτου ημιχρόνου, χωρίς κάποια αξιόλογη φάση. Στην επανάληψη οι γηπεδούχοι θωράκισαν τα νώτα τους με αποτελεσματική ομαδική και ατομική άμυνα και έναν Αργυρόπουλο που δεν έπιανε και τα ..άουτ! Μοναδική κλασική ευκαιρία για την Αγκαθιά που πίεσε για το γκολ, ήταν αυτή του 53′ όταν ο Αργυρόπουλος νίκησε τον Γκελοσάνι σε ανεπανάληπτο τετ-α-τετ.

Τελικό αποτέλεσμα 0-0, που σε συνδυασμό με το 1-2 του πρώτου αγώνα στην Αγκαθιά, έδωσε το εισιτήριο του τελικού στον Μέγα Αλέξανδρο Τρικάλων.

Διαιτητής ο κ. Καραντώνης, βοηθοί οι κ.κ. Καραγκιζόπουλος και Νησελίτης.

Μέγας Αλέξανδρος Τρικάλων (Πρίντζιος): Αργυρόπουλος, Ατανάσοφ, Βλάχος, Τσιρίδης, Πέικος, Κιρκιλιανίδης Ι., Σωτηράκης, Κουκουράκης (90′ Ανδρίτσος), Ζησιόπουλος (90′ Κιρκιλιανίδης), Παρσόπουλος (84′ Αθανασιάδης) Λίτσι.

Νίκη Αγκαθιάς (Κωστογλίδης): Τόλιος, Πατσιαβούρας (72′ Προβατίδης), Χατζόπουλος (82′ Μούδιος), Ρογγότης, Λιόλιος, Αβραμόπουλος, Ζαρογιάννης, Γιαζιτζόγλου (89′ Γιαννόπουλος), Σούκιας, Γκελοσάνι, Κίτσας Ευγ.

Δείτε στιγμιότυπα του αγώνα στο βίντεο:

Δηλώσεις προπονητών Δ. Πρίντζιου και Στ. Κωστογλίδη στο βίντεο:

Φωτο:

DSC01282 DSC01283 DSC01288 DSC01303 DSC01308 DSC01316 DSC01342 DSC01349 DSC01351 DSC01357 DSC01358 DSC01364 DSC01365 DSC01367 DSC01368 DSC01369 DSC01371 DSC01372

Αλεξάνδρεια: Πλήθος κόσμου στα εγκαίνια του εκλογικού κέντρου του Αργύρη Πανταζόπουλου. – βίντεο – φωτό

Δυναμικό παρών έδωσε σήμερα ο κόσμος της Αλεξάνδρειας στα εγκαίνια του εκλογικού κέντρου και την ομιλία του υποψήφιου δημάρχου Αργύρη Πανταζόπουλου.

Ρεπορτάζ: Βασίλης Σιμόπουλος

Συνάμα παρουσιάστηκαν και οι υποψήφιοι σύμβουλοι της παράταξής του ΔΥΝΑΜΗ ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΕΛΠΙΔΑΣ. Μετά τον καθιερωμένο αγιασμό τον λόγο πήρε ο ηγέτης της παράταξης, πραγματοποιώντας ουσιαστικά την πρώτη προεκλογική του ομιλία, που έλαβε χώρα επί της οδού Βετσοπούλου.

Το πρωταρχικό του μήνυμα ήταν: “Είμαστε εδώ για να πάμε τον τόπο μας μπροστά, γυρίζοντας την πλάτη στο παρελθόν. Αξιοποιούμε δυναμικά τα πολλά που μας ενώνουν, αλλάζουμε τον δήμο Αλεξάνδρειας.” Στην ομιλία που ακολούθησε, ο Αργύρης Πανταζόπουλος αναφέρθηκε στα προβλήματα που μαστίζουν το δήμο Αλεξάνδρειας και χρίζουν άμεσης επίλυσης. Τα σκουπίδια, τα άσχημα οδοστρώματα, η φοροελάφρυνση των δημοτικών τελών, η καθαριότητα, οι αναπλάσεις πλατειών, δρόμων και πεζοδρομίων, ο ευαίσθητος τομέας της υγείας, το κυκλοφοριακό, τα αδέσποτα κλπ. “Προχωράμε καθαρά και έντιμα. Δεν κάναμε, δεν κάνουμε και ούτε θα κάνουμε εμπόριο ανθρώπινων ψυχών” τόνισε στον επίλογό του ο υποψήφιος δήμαρχος Αλεξάνδρειας. Τέλος, ένας ένας παρουσιάστηκαν οι υποψήφιοι σύμβουλοι του συνδυασμού, με την εκδήλωση να ολοκληρώνεται με την παράθεση δεξίωσης για όλο τον κόσμο.

Δείτε όλη την εκδήλωση στο βίντεο:

Φωτο:

DSC04936 DSC04937 DSC04939 DSC04941 DSC04942 DSC04945 DSC04946 DSC04948 DSC04950 DSC04952 DSC04953 DSC04954 DSC04955 DSC04957 DSC04959 DSC04961 DSC04966 DSC04968 DSC04970 DSC04971 DSC04972 DSC04974 DSC04975 DSC04976 DSC04978 DSC04982 DSC04985 DSC04986 DSC04987 DSC04991 DSC04992 DSC04997 DSC05000 DSC05002 DSC05003 DSC05009 DSC05011 DSC05013 DSC05015 DSC05018 DSC05022 DSC05029 DSC05038 DSC05040 DSC05041 DSC05042 DSC05044 DSC05045 DSC05046 DSC05048 DSC05050 DSC05051 DSC05052 DSC05053 DSC05054 DSC05055 DSC05057 DSC05059 DSC05060 DSC05073 DSC05076

Ώρα Ευθύνης – Ανακοίνωση συμμετοχής του Γιάννη Τριανταφυλλόπουλου

“Ο συνδυασμός “Ώρα Ευθύνης” ανακοινώνει την συμμετοχή του Γιάννη Τριανταφυλλόπουλου, ενός ακόμη νέου συνδημότη μας, στο ψηφοδέλτιο μας.

 

Η συμμετοχή των νέων σε ηλικία συνδημοτών μας στο ψηφοδέλτιο της νίκης καταδεικνύει ότι η νέα γενιά εμπιστεύεται την “Ώρα Ευθύνης” και το δήμαρχο μας Παναγιώτη Γκυρίνη για να οδηγήσουν το Δήμο Αλεξάνδρειας στο μέλλον.

Καλωσορίζουμε στους υποψηφίους της “Ώρας Ευθύνης” τον Γιάννη Τριανταφυλλόπουλο και του ευχόμαστε καλή δύναμη.

Όλοι μαζί συνεχίζουμε.”

Ευχαριστούμε για τη συνεργασία,

ΩΡΑ ΕΥΘΥΝΗΣ – Π. ΓΚΥΡΙΝΗΣ”

Δημήτριος Μιχαηλίδης: Το ΕΔΑΦΟΣ σε ισορροπία

Ισορροπία σημαίνει ζωή, εκεί όπου ανισορροπία σημαίνει ΘΑΝΑΤΟ. Και αυτό ισχύει παντού και πάντοτε. Η αλλαγή μπορεί να συμβεί αργά, δίνοντας την ευκαιρία για δημιουργία νέων ισορροπημένων καταστάσεων.

Και η αλλαγή είναι το αποτέλεσμα της εκπαίδευσης, όπως διευκρίνιζε ένας μη εν ζωή παλαιός πρόεδρος εκπαιδευτικού ιδρύματος, στο οποίο είχα την χαρά να υπηρετήσω, όταν ήταν ακόμα χώρος προσφοράς στην αλλαγή της ποιότητας ζωής των ανθρώπων της υπαίθρου στην Ελλάδα.

Η ζωή στον πλανήτη Γη υφίσταται ακόμη, ίσως διότι οι ισορροπίες στα διάφορα συστήματα στην γη, δεν έχουν καταστραφεί τόσο πολύ, ώστε να συμβεί ο θάνατος τους. Και ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΣ του περιβάλλοντος (τόσο του φυσικού, όσο και του πολιτιστικού, του τεχνολογικού, του κοινωνικού, του οικονομικού κλπ) είναι, εξ επαγγέλματος, ο αγρότης (γεωργός, κτηνοτρόφος, ψαράς και δασοκόμος).

Ένα από τα βασικότερα συστήματα είναι το ΕΔΑΦΟΣ. Και τις παραπάνω σκέψεις μου τις προκάλεσε το βιβλίο «Το ΕΔΑΦΟΣ και η φροντίδα του» που είχε την καλοσύνη να μου στείλει ο εξαίρετος φίλος και έγκριτος δάσκαλος & επιστήμονας συνταξιούχος καθηγητής Γεώργιος Δαουτόπουλος.

Στο οπισθόφυλο του βιβλίου «Το ΕΔΑΦΟΣ και η φροντίδα του» γράφει ο καθ Γ. Δαουτόπουλος: Ο Δρ Αλέξις Καρέλ, χειρούργος, βιολόγος, 1873-1944, Βραβείο Νόμπελ ιατρικής 1912, μας προειδοποιούσε από το 1936, με το βιβλίο του «Άνθρωπος, αυτός ο άγνωστος», ότι, από την στιγμή που βάση κάθε μορφής ανθρώπινης ζωής είναι το έδαφος, η μοναδική μας ελπίδα για έναν υγιή κόσμο εναπόκειται στην επαναφορά της αρμονίας μέσα στο έδαφος, που διαταράξαμε με τις σύγχρονες αγρονομικές μεθόδους. Ανάλογα με το πόσο γόνιμο είναι το έδαφος, σαν σύνολο η ζωή μας θα είναι υγιής ή θα υποφέρει. Άμεσα ή έμμεσα, οτιδήποτε τρώμε προέρχεται από το έδαφος.

Βασικό χαρακτηριστικό του βιβλίου «Το ΕΔΑΦΟΣ και η φροντίδα του», είναι η μεταφορά γνώσεων και πρακτικών που στηρίζονται στην βιολογική διαχείριση του εδάφους και των φυτών. Παράλληλα ο αναγνώστης γνωρίζει νέες τεχνολογίες και πρακτικές που μπορούν να αυξήσουν τους καρπούς των κόπων των καλλιεργητών της γης μας. Ο ζεόλιθος, οι γεοσκώληκες και οι μυκόριζες είναι θεία δώρα, που πρέπει να χρησιμοποιηθούν, μαζί με τους Ενεργούς Μικροοργανισμούς, που είναι ανθρώπινη επινόηση.

Εμμέσως, αλλά αρκετά σαφώς, ο καθ Γ. Δαουτόπουλος ήδη στην τρίτη σελίδα του βιβλίου «Το ΕΔΑΦΟΣ και η φροντίδα του» θέτει ένα πολύ σημαντικό προβληματισμό, παραθέτοντας την μετάφραση ενός κειμένου που είναι αναρτημένο σε πάρκο της Γαλλίας «Πριν πάει στο σχολείο, ήξερε να διαβάζει τους κορμούς των δένδρων, τα νεύρα των φύλλων, τους έλικες των οστράκων, τις πατημασιές και το άγγιγμα των δαχτύλων. Τώρα πάει σχολείο και ξέρει να διαβάζει μόνον λέξεις …».

Στον πρόλογο του βιβλίου «Το ΕΔΑΦΟΣ και η φροντίδα του» ο καθ Γ. Δαουτόπουλος αναγράφει: Σπουδαγμένος στη δεκαετία του 1960, αποφοίτησα από την Γεωπονία με την αντίληψη, αν όχι πεποίθηση, ότι ως γεωπόνος αυτό το οποίο έπρεπε να κάνω ήταν να προσδιορίσω τον εχθρό, ο οποίος προκαλεί ζημιές στην καλλιέργεια και να βρω το κατάλληλο χημικό όπλο για να τον εξουδετερώσω. Ευτυχώς που η φύση, με τις μεγάλες δυνάμεις αντοχής της, έθεσε σε κίνηση τον μηχανισμό επιλογής και κατέστησε άχρηστο το χημικό οπλοστάσιο.

Παρόλο που αυτή η διαπίστωση δεν αμφισβητείται σήμερα από κανένα, η χημική βιομηχανία των «μεγάλων αδελφών» των γεωργικών εφοδίων, επιμένει στη χημική λύση του προβλήματος, δίνοντας την εντύπωση ότι θα μπορέσουμε κάποτε να επιβάλουμε την απληστία μας στην φύση … Θαρείς και κάποια όντα βρίσκονται κατά λάθος ανάμεσά μας και βαλθήκαμε εμείς να διορθώσουμε την Δημιουργία! Αν συνεχίζαμε έτσι, βαφτίζοντας εχθρούς και είχαμε την δυνατότητα να τους εξολοθρεύουμε, θα διαπιστώναμε σε λίγο ότι σε αυτόν τον πλανήτη δεν περπατάει ή πετάει κανένα ζωντανό πλάσμα, εκτός από εμάς.

Ευτυχώς που μια δεκαετία αργότερα, άρχισαν να έρχονται τα πρώτα ανησυχητικά μηνύματα για τις λανθασμένες επιλογές που ακολουθούσαμε. Πρώτη η αμερικανίδα βιολόγος Rachel Carson το 1962, με το βιβλίο «Σιωπηλή Άνοιξη- Silent Spring» κατέδειξε την διαρκώς αυξανόμενη καταστροφή του περιβάλλοντος από την χρήση εντομοκτόνων και άλλων χημικών φυτοπροστατευτικών ουσιών, περιγράφοντας αναλυτικά πως τα φυτοφάρμακα και ειδικά το DTT εισχωρούν στην τροφική αλυσίδα και συσσωρεύονται στους ιστούς των ζώων και κατ επέκταση των ανθρώπων. Παρά τον λυσσαλέο πόλεμο που δέχθηκε, από τα μεγάλα συμφέροντα των χημικών βιομηχανιών, κατάφερε να αφυπνίσει μεγάλο μέρος της κοινής γνώμης, αλλά και συναδέλφων επιστημόνων στις ΗΠΑ και αργότερα στην Ευρώπη, οι οποίοι άρχισαν να προσεγγίζουν τα θέματα της γεωργίας από μια άλλη σκοπιά.

Ξεκίνησα να γράφω μερικές σκέψεις καθώς έπιασα στα χέρια μου το βιβλίο «Το ΕΔΑΦΟΣ και η φροντίδα του», ISBN 978-618-5063-36-8, 2018, εκδόσεις ΖΥΓΟΣ (Γ. Δαουτόπουλος, info@daoutop.gr, 2310673959, 6976793909). Από τον καθ Γ. Δαουτόπουλο έχω χρησιμοποιήσει πάρα πολύ το βιβλίο του «ΤΟΠΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ», το βιβλίο «Αγροτική Κοινωνιολογία», το βιβλίο «Κοινωνιολογία του Συνεργατισμού», το βιβλίο «Αγροτική Κοινωνιολογία & Συνεργατισμός», ενώ έχουν κυκλοφορήσει πολλά ακόμα, όπως: «Ωφέλιμοι Μικροοργανισμοί στη Γεωργία», «Η καλλιέργεια του Γκότζι», «Εφαρμογές Ενεργών Μικροοργανισμών στην γεωργία», «Η καλλιέργεια του Ιπποφαούς», «Ιστορία της Γεωργίας», «Αειφορική Ανάπτυξη της Ελληνικής Υπαίθρου», «Κοινωνιολογία της Ανάπτυξης».

Το 1ο Κεφάλαιο του βιβλίου «Το ΕΔΑΦΟΣ και η φροντίδα του» περιλαμβάνει στο «έδαφος και την φροντίδα του» τα 1. Γενικά, 2. Συστατικά του εδάφους, 3. Δομή του εδάφους-πορώδες, 4. Οι οργανισμοί του εδάφους, 5. Οξύτητα του εδάφους, 6. Τα εδαφικά θρεπτικά στοιχεία από το έδαφος, 7. Διάβρωση των εδαφών & 8. Ο ζεόλιθος και οι εφαρμογές του.

Το 2ο Κεφάλαιο του βιβλίου «Το ΕΔΑΦΟΣ και η φροντίδα του» περιλαμβάνει στο «Φτιάξτε το δικό σας υγρό και στερεό βιολογικό λίπασμα» 1. Γενικά, 2. Μια εκπληκτική ανακάλυψη, 3. Βιο-άνθρακας, 4. Φτιάξτε το δικό σας κάρβουνο & 5. Οδηγίες κατασκευής μονάδας παραγωγής υγρού και στερεού βιολογικού λιπάσματος.

Όπως γίνεται εύκολα κατανοητό δεν βρίσκεται στις προθέσεις μου να αναλύσω το περιεχόμενο του βιβλίου «Το ΕΔΑΦΟΣ και η φροντίδα του», είναι καταπληκτικό, απλό και χρήσιμο, αλλά να δείξω ότι υπάρχει πλέον ένα εγχειρίδιο που ασχολείται με επιστημοσύνη με την ανάγκη για ισορροπία και στο έδαφος. Σε ένα ίδρυμα που πρόσφερα τις υπηρεσίες μου κάποτε, με πολλές ομιλίες, συνέδρια, σεμινάρια και ενημερώσεις, ο πρόεδρος μου είχε πει: «Δημήτρη, μια παρουσίαση ενός θέματος δεν πρέπει να τα δείχνει όλα. Είναι όπως ένα μπικίνι σε γυναικείο κορμί. Πρέπει να δείχνει αρκετά για να προκαλέσει το ενδιαφέρον, αλλά όχι όλα, διότι τότε παύει η ενασχόληση με αυτό. Όποιος θέλει, διότι του προκλήθηκε το ενδιαφέρον, του δίνεις πώς να το βρει και τι πρέπει να κάνει για  να εμβαθύνει …».

Με τα χημικά και την εντατική & εκτατική καλλιέργεια καταλήξαμε να έχουμε ένα «έδαφος», του οποίου η μόνη χρήση είναι για αδρανές στήριγμα των φυτών, … ένα «ψόφιο» πράγμα. Κάθε τι που χρειάζεται το προσθέτουμε με λιπάσματα και νερό, απομακρύνουμε ότι παράγεται (ή το καίμε … κακώς, κάκιστα) και παίρνουμε την παραγωγή για εκμετάλλευση. Για να επανενεργοποιήσουμε το έδαφος και να ανταποκρίνεται ως «πραγματικό έδαφος», τώρα τελευταία, έχουμε την δυνατότητα να προσθέτουμε Ενεργούς Μικροοργανισμούς-ΜΕ. Η ΕΜ ξανακάνουν ενεργό το αδρανοποιηθέν έδαφος.

Το σημαντικότερο από όλα είναι ότι ο φροντιστής του περιβάλλοντος, που είναι ο αγρότης, αλλά και κάθε ένας που θέλει να έχει σχέση με το έδαφος, παίρνει πάρα πολλές πληροφορίες και κυρίως τεχνικές και πρακτικές, για να καταστήσει και πάλι το έδαφος που φροντίζει «ζωντανό» και ικανό να ανταποκρίνεται στην ανάγκη για ισορροπία στο φυσικό περιβάλλον.

Η αυστηρή επιστημονική εξειδίκευση, δείχνει ότι, μας κατέστησε να έχουμε εξαίρετους βαθιούς γνώστες εξειδικευμένων θεμάτων, ανίκανους όμως, ίσως, να συνειδητοποιήσουν την ανάγκη για ολιστική-συστημική προσέγγιση όλου του περιβάλλοντος (φυσικού, κοινωνικού, πολιτιστικού, οικονομικού, τεχνολογικού, πολιτικού κλπ) και βέβαια της ζωής, της πραγματικής ζωής …

Μέσα από το βιβλίο «Το ΕΔΑΦΟΣ και η φροντίδα του» προσεγγίζουμε επιτυχώς και την Τοπική Ανάπτυξη, ως ένα ισορροπημένο οικοσύστημα.

Δημήτριος Μιχαηλίδης, Δημόσια Γράφων, ΑγροΝέα

Συγχαρητήριο μήνυμα του Δημάρχου Αλεξάνδρειας Παναγιώτη Γκυρίνη, στους Αθλητές και τις Αθλήτριες της Ακροβατικής Γυμναστικής

Συγχαίρω τους αθλητές και τις αθλήτριες που συμμετείχαν στο 32ο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ακροβατικής στο Ηράκλειο.

Η συμμετοχή τους και μόνο σε ένα Πανελλήνιο Πρωτάθλημα είναι από μόνη της μια σημαντική στιγμή και όταν συναγωνίζεσαι με 191 αθλητές και αθλήτριες, 20 Συλλόγων, η όποια διάκριση είναι σημαντική νίκη.

Συγχαίρω τους αθλητές και αθλήτριες για τη 2η θέση στο σύνθετο με μικτό ζευγάρι Ε΄ κατηγορίας Δαλλόπουλο Δημήτρη και Παπάζογλου Έλλη ,για την 4η θέση στην Δ΄ κατηγορία από την τριάδα αθλητών και αθλητριών, Περπερά Δήμητρα, Δαλλοπούλου Ευθαλία, Ιωαννίδου Ραφαηλία.

Πολλά συγχαρητήρια αξίζουν στην προπονήτρια των αθλητών, αθλητριών στην Πανευρωπαϊκή Πρωταθλήτρια Μαμουτοπούλου Ελένη .

Σας ευχαριστούμε, μας κάνατε περήφανους .

Ο 
ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΓΚΥΡΙΝΗΣ

Βέροια: Σύλλογος Κοινωνικής Παρέμβασης ”ΕΡΑΣΜΟΣ” – Ευχαριστήριο μήνυμα

Ο Σύλλογος Κοινωνικής Παρέμβασης «Έρασμος» ευχαριστεί θερμά:

  • Την εταιρία Magic Mission” για την κάλυψη των αναγκών μας σε ρουχισμό.
  • Την εταιρία «Αφοί Πολιτίκου» για χρηματική δωρεά 100ευρώ.
  • Εταιρία που διατηρεί, κατά βούληση, την ανωνυμία της, για την κάλυψη των αναγκών μας σε είδη διατροφής.
  • Την κ. Ευφραιμίδου Παναγιώτα για χρηματική δωρεά 100 ευρώ, εις μνήμην του συζύγου της.

Για το Διοικητικό Συμβούλιο
Η πρόεδρος

Γ.Φωστηροπούλου

Ώρα Ευθύνης: Απάντηση σε Κώστα Ναλμπάντη για την ανακοίνωσή του την 14η Απριλίου

Μια οφειλόμενη απάντηση από την “Ώρα Ευθύνης” στον κ. Ναλμπάντη και σε όσα ισχυρίζεται στην ανακοίνωσή του της 14ης Απριλίου 2019.

Αν από αυτά που γράφετε νομίζετε ότι “ΞΕΡΕΤΕ”, φανταζόμαστε τι μπορείτε να “κάνετε”…

Εμείς βέβαια ως παράταξη «Ώρα Ευθύνης» γνωρίζουμε εκ των προτέρων ότι :

– και  ΔΕΝ ΞΕΡΕΤΕ τις αρχές και τη νομοθεσία των δημοσίων συμβάσεων

– και ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ να κάνετε κάτι παραπάνω αφού δεν έχετε κατανοήσει τις αρχές

– και σίγουρα  ΔΕΝ ΘΕΛΕΤΕ την ανάπτυξη αυτού του τόπου, του Δήμου μας.

Αυτό που απομένει πλέον είναι ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ να διαπιστώσουν την ισχύ των προαναφερόμενων, διότι:

  • Όντας Αντιδήμαρχος της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών του Δήμου Αλεξάνδρειας επί διάρκειας δυόμισι ετών από το Σεπτέμβριο 2014, κύριε Ναλμπάντη, θα έπρεπε να γνωρίζετε πως η πράξη «Κατασκευή αποχετευτικού δικτύου και εγκατάσταση επεξεργασίας λυμάτων Δημοτικής Κοινότητας Μελίκης Δήμου Αλεξάνδρειας» υποβλήθηκε προς ένταξη και εντάχθηκε στο ΕΣΠΑ 2014-2020 επί δική σας θητείας και πως ψηφίσατε στο δημοτικό συμβούλιο τόσο την υποβολή της πρότασης όσο και την αποδοχή της ένταξης της πράξης με το ποσό των 7.304.272,00 €.
  • Επίσης, θα έπρεπε να γνωρίζετε εσείς καλύτερα από όλους πως αναγκαστήκαμε ως διοίκηση να ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΟΥΜΕ την προηγούμενη (επί θητείας Δημητριάδη) τεχνική μελέτη της κατασκευής αποχετευτικού δικτύου Μελίκης λόγω ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΑΣΤΟΧΙΩΝ, διότι όταν κλήθηκε ο τότε εργολάβος να την εφαρμόσει, θα έπρεπε να τοποθετήσει τους σωλήνες αποχέτευσης ΥΠΕΡΓΕΙΑ να αιωρούνται στην ατμόσφαιρα αντί να τους τοποθετήσει Υπόγεια.
  • Θα έπρεπε να γνωρίζετε πως αναγκαστήκαμε να ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΟΥΜΕ την τεχνική μελέτη της κατασκευής αποχετευτικού δικτύου Μελίκης, διότι η εγκατάσταση επεξεργασίας λυμάτων θα κατασκευαζόταν σε αγροτεμάχιο, το οποίο ΔΕΝ ΑΝΗΚΕ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΚΑ ΣΤΟ ΔΗΜΟ.
  • Θα έπρεπε να γνωρίζετε πως αναγκαστήκαμε να ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΟΥΜΕ την τεχνική μελέτη της κατασκευής αποχετευτικού δικτύου Μελίκης, διότι είχε αλλάξει στο μεσοδιάστημα η Περιβαλλοντική Εθνική Νομοθεσία και έπρεπε να εναρμονιστούν οι περιβαλλοντικές απαιτήσεις του νέου Βιολογικού.
  • Θα έπρεπε να γνωρίζετε πως για τις πράξεις «Κέντρο Κοινότητας Δήμου Αλεξάνδρειας με παράρτημα ΡΟΜΑ» και «Δομή Παροχής Βασικών Αγαθών, Κοινωνικό Παντοπωλείο και Κοινωνικό Φαρμακείο Δήμου Αλεξάνδρειας» επιλέξιμες δαπάνες θεωρούνται ΟΙ ΜΙΣΘΟΔΟΣΙΕΣ των υπαλλήλων που απασχολούνται σε αυτές τις δομές για διάρκεια 3 ετών. Και μέχρι τώρα ο χρόνος λειτουργίας τους είναι περίπου ένας και μισός χρόνος. Γιατί λοιπόν η απορρόφηση των ευρωπαϊκών κονδυλίων έπρεπε να είναι μεγαλύτερη? Εσείς ως Αντιδήμαρχος πληρωνόσασταν προκαταβολικά για όλη τη θητεία σας?
  • Θα έπρεπε να γνωρίζετε επιπλέον πως η πράξη «Σύνταξη Σχεδίου Ύδρευσης και υλοποίησης σχεδίου ασφάλειας νερού Δήμου Αλεξάνδρειας» είναι ήδη δημοσιευμένη και βρίσκεται σε εξέλιξη η διαγωνιστική διαδικασία, διότι πρόκειται για πράξη μεγάλου προϋπολογισμού που απαιτείται ηλεκτρονικός διαγωνισμός, κάτι το οποίο απαιτεί να τηρηθούν συγκεκριμένες χρονικές προθεσμίες.
  • Θα έπρεπε τέλος να γνωρίζετε πως στην ιστοσελίδα http://anaptyxi.gov.gr/el-gr/ αναρτώνται οι ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΜΕΝΕΣ από τους αρμόδιους ελεγκτικούς μηχανισμούς δαπάνες και όχι οι πραγματικά καταβληθείσες. Αλλά και αν ακόμη δεν ξέρατε, θα μπορούσατε να ρωτήσετε την οικονομική υπηρεσία της ΔΕΥΑΑΛ για παράδειγμα για να σας απαντήσει επίσημα ότι έχει  πληρώσει τον ανάδοχο του έργου της αποχέτευσης  ποσό άνω του 1.000.000, 00 € ως τώρα.

Βέβαια δεν τολμήσατε να αναφέρετε τις χρηματοδοτήσεις που λάβαμε από τους υπόλοιπους χρηματοδοτικούς φορείς όπως το Πράσινο ταμείο, το Υπουργείο Εσωτερικών, το Κέντρο Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας, το Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης κτλ διότι ξέρετε πως σε λίγο καιρό :

– θα έχουν δημιουργηθεί ολοκαίνουριες και ασφαλείς παιδικές χαρές σε όλες τις κοινότητες του Δήμου,

– θα έχουμε 4 νέας τεχνολογίας απορριμματοφόρα με σύστημα πλύσης των κάδων,

– θα έχουμε για πρώτη φορά ένα ιδιόκτητο και ολοκαίνουριο καλαθοφόρο όχημα,

– θα έχουμε για πρώτη φορά ένα όχημα πολυμηχάνημα με αλατοδιανομέα και εκχιονιστικές λεπίδες

– θα έχουμε όχημα υπερσύγχρονο κινητής βιβλιοθήκης με την πλέον ενημερωμένη σειρά βιβλίων

– θα μπορούμε να εντοπίζουμε οποιαδήποτε βλάβη ή δυσλειτουργία στο υδρευτικό δίκτυο όλου του Δήμου και δεν θα αναγκαζόμαστε να ψάχνουμε που βρίσκεται η βλάβη

– θα λειτουργεί το κολυμβητήριο μας έξι μήνες το χρόνο με ελάχιστο κόστος λειτουργίας, διότι θα θερμαίνεται και θα ψύχεται μέσω συστημάτων ανανεώσιμων πηγών ενέργειας

– θα γυμνάζονται οι αθλητές μας σε ένα αξιοπρεπές και ολοκαίνουριο γήπεδο στίβου.

Άρα, σίγουρα  ΔΕΝ ΞΕΡΕΤΕ!

Επιπλέον, τόσα χρόνια που υπηρετήσατε από θέσεις διοίκησης είτε ως πρόεδρος της ΔΕΥΑΑΛ είτε ως Αντιδήμαρχος, αλήθεια πείτε μας ΤΙ ΜΠΟΡΕΣΑΤΕ ΝΑ ΚΑΝΑΤΕ; Ποια ανάπτυξη ακριβώς πετύχατε; Ποια λύση προτείνατε στα προβλήματα της καθημερινότητας και δεν σας ακούσαμε τόσο καιρό; Αν κάτι είχατε προτείνει ως λύση, θα υπάρχει καταγεγραμμένη, έτσι δεν είναι;;;

Αναρωτιόμαστε, αφού δεν μπορέσατε τότε, πώς θα μπορέσετε τώρα;

Άρα, μάλλον ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ!

Τέλος, η νέα εποχή που διαλαλείτε ότι θα φέρετε στην τοπική μας κοινωνία εφόσον εκλεγείτε,  ΔΕΝ θα έρθει όταν είστε ένα ανδράποδο πολιτικό ον, το οποίο κατευθύνεται από παλιές νοοτροπίες και παρωχημένη πολιτική λογική προηγούμενων δεκαετιών.

Εφόσον δεν μπορείτε να απαλλαγείτε από αυτοθεωρούμενους γνωστές επί παντός επιστητού, οι οποίοι ζώντας στον κόσμο τους νομίζουν πως κινούν τα νήματα, δεν θέλετε να βελτιώσετε καμία κατάσταση.

Άρα,  προφανώς ΟΥΤΕ ΘΕΛΕΤΕ!

Υ.Γ ( ένα και μοναδικό):  Τους μεν κενούς ασκούς η πνοή διίστησι, τους δ’ ανοήτους, το οίημα (Τα άδεια σακιά τα φουσκώνει ο αέρας και τους ανόητους η έπαρση).

Βέροια: Άλλη μία τηλεδιάσκεψη του σχολείου μας με τη συγγραφέα Ελένη Σαραντίτη

Στο πλαίσιο του πολιτιστικού προγράμματος: «Λέσχη Ανάγνωσης : Η χώρα των βιβλιοφάγων»  πραγματοποιήθηκε η τρίτη τηλεδιάσκεψη αυτή τη φορά με τη συγγραφέα Ελένη Σαραντίτη.

Οι μαθητές Α΄ Γυμνασίου αφού μελέτησαν  το κείμενο «Όπως τα βλέπει κανείς…»  απόσπασμα από το μυθιστόρημα  «Κάποτε ο κυνηγός…» είχαν τη δυνατότητα να θέσουν ερωτήματα και να εκφράσουν προβληματισμούς τους. Οι μαθητές μέσω του προγράμματος  ανέπτυξαν πνεύμα συνεργασίας και ενίσχυσαν την δημιουργικότητα τους. Στο πρόγραμμα συμμετέχουν 7 μαθητές/τριες  της Α’ Γυμνασίου υπό την καθοδήγηση  των υπεύθυνων καθηγητών: Ξαγαρά Παρασκευής, Σπυροπούλου Μαρίας, Παπαγεωργίου Κυριάκου Διευθυντή του σχολείου.  Ευχαριστούμε πολύ την κ. Ψαρά Ελένη υποδιευθύντρια του σχολείου και την Γιούρου Αναστασία Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό για την πολύτιμη βοήθεια τους.

τηλεδιάσκεψηΣαραντιδη3 τηλεδιάσκεψηΣαραντιδη2