
Που λες εμείς οι εν Αθήναις διαμένοντες ενώ έχουμε πολλά υπέρ ως πολίτες της πρωτεύουσας έχουμε, από την άλλη, και μερικές θηλιές που μας πνίγουν λίγο περισσότερο από συνέλληνες άλλων περιοχών.

Μια από αυτές είναι η τρομακτική κίνηση στους δρόμους της πόλης.
Μπορεί να σου ακούγεται αστείο ή πεζό… αλλά πίστεψέ με αν έχεις κάνει μιάμιση ώρα να πας στη δουλειά σου ή δύο ώρες να επιστρέψεις σπίτι σου, τότε ούτε να αστειευτείς μπορείς ούτε να είσαι ζεν και ήρεμος.
Ήρθε λοιπόν ένα παιδί από την επαρχία, που αλλιώς είναι μαθημένο και δεν το λέω ουδόλως υποτιμητικά, έγινε Δήμαρχος Αθηναίων και έκλεισε έναν δρόμο που λειτουργούσε σαν την ασφάλεια στη χύτρα ταχύτητας: αποσυμπίεζε την κίνηση του κέντρου.
Έχασε στις επόμενες εκλογές και ο επόμενος Δήμαρχος είπε ότι θα επαναφέρει την οδό της διαφυγής, γιατί ως τέτοια λειτουργεί η Βασιλίσσης Όλγας.
Κι εδώ αρχίζει το πολιτικό ινάτι που βγάζει μάτι. Αφού ο παλιός είναι δικός μας και ο νέος των άλλων… δηλαδή ο σημερινός Δήμαρχος δεν είναι με την κυβέρνηση να το πούμε απλά και ξάστερα, τρία υπουργεία βγήκαν και του είπαν … δεν θα κάνεις τον πρώην δρόμο, πάλι δρόμο.
Φυσικά κανείς δε σκέφτεται τους πολίτες. Κανένα υπουργείο δε νοιάστηκε έμπρακτα για να μπορεί ο πολίτης να πηγαίνει στη δουλειά ή τη διασκέδασή του γρήγορα και με ασφάλεια είτε με τα μέσα μαζικής μεταφοράς είτε με το ΙΧ του.
Η κυβέρνηση, σαν άλλη “Γκόλφω κάνει πόλεμο μ’ ανύφες και μ’ αγγόνια…” και σιγά μην αφήσει τον πασόκο Δήμαρχο να κάνει κάτι που θα είναι υπέρ του πολίτη.
Κλάιν ο πολίτης μπροστά στα πολιτικά και κομματικά τους συμφέροντα.
Κλάιν τα μποτιλιαρισμένα αυτοκίνητα στους αδιάβατους δρόμους, χωρίς τροχονόμους, με αρρύθμιστα φανάρια, με λεωφορεία που δε φτάνουν ούτε για ζήτω προκειμένου να εξυπηρετήσουν το κοινό.
Η Αθήνα είναι στο έλεος της πολιτικής κόντρας. Τιμωρούν τον Δήμαρχο – που δεν είναι δικός τους – και τελικά καταδικάζουν στην ποινή της ακινησίας τους πολίτες.
(πάντως και τωρα που είναι καλά κλειστή η σχετική οδός τα αυτοκίνητα, όσων πηγαίνουν στον όμιλο αντισφαίρησης περνάνε μια χαρα…)
Γιάννης Καφάτος












