«Αχ καημένη μου άγνωστη που σε έχει σπάσει στο ξύλο ο άντρας σου, είσαι διπλά ατυχή αφού κανένας Άρειος Πάγος δεν θα ενδιαφερθεί για σένα. Βλέπεις είχες την ατυχία να είσαι και εσύ άσημη αλλά και ο άντρας σου, ο κακοποιητής σου.
Κανείς δεν θα ασχοληθεί με το αν ο εισαγγελέας και ο ανακριτής τον άφησαν ελεύθερο,
Κανείς δεν θα ζητήσει να επισπευσθεί η διαδικασία της δίκης του.
Είπαμε είσαι άσημη και εσύ και αυτός.
Ζήσε λοιπόν μέσα στο φόβο και την ασημαντότητα σου.
Ζήσε, άσημη και φοβισμένη γιατί αν σε γνωρίσουμε σημαίνει ότι θα σε έχει ήδη … σκοτώσει».
Αυτή την ανάρτηση έκανα στο facebook, μετά και τη δεύτερη παρέμβαση του Αρείου Πάγου στην υπόθεση του Απόστολου Λύτρα που μας ενημέρωσε ότι ξεκίνησε θεραπευτικό πρόγραμμα… «Όπως υποσχέθηκα, ήδη ξεκίνησα συμβουλευτικό – θεραπευτικό πρόγραμμα και θα τηρήσω μέχρι κεραίας την υπόσχεσή μου να επανορθώσω (όσο αυτό γίνεται) αυτό που έκανα». (απόσπασμα από την ανακοίνωσή του).
Η υπόθεση της οικογένειας Λύτρα έχει τη διαφορά από τις άλλες υποθέσεις ενδοοικογενειακής βίας ότι ο κατηγορούμενος, καθ’ ομολογία δράστης του ξυλοδαρμού της συζύγου του είναι «φίλος» διαφόρων τηλε/παρουσιαστών/δημοσιογράφων που όσο και να το κάνεις είναι σε μια δύσκολη θέση.
Η κυρία Κουτσελίνη μπορεί να το τερμάτισε με το «ρητορικό» ερώτημα και όσα εξοργιστικά ανέφερε. Ας την αφήσουμε στη χλεύη που δέχεται.
Αυτό που εχω να ομολογήσω κι εγώ είναι ότι έχω υπάρξει από τους αρχισυντάκτες που παρακαλούσα τον κύριο Λύτρα να βγει σε εκπομπές που έχω εργαστεί για να μιλήσει για υποθέσεις και μου έλεγε ότι θα βγει στην τάδε ή τον δείνα ή την παρατάδε πρώτα γιατί είναι φίλη, φίλος, κουμπάρος, κλπ και μετά θα έπαιρνε σειρά η δικιά μου παρουσιάστρια ή παρουσιαστής που δεν είχαν αναπτύξει τόσο στενές σχέσεις του. Θέλω να πω ότι ο κύριος Λύτρας είναι μέρος της τηλεοπτικής καθημερινότητας μας. Και φυσικά θα έχει την αντιμετώπιση που έχουν όλοι επώνυμοι όταν είναι στα πάνω τους και στα κάτω τους.
Γι’ αυτό «απευθύνθηκα» στην άτυχη από τη μια, τυχερή από την άλλη άσημη δαρμένη από τον άσημο σύζυγό της.
Για εκείνη η δικαιοσύνη (τους) διατηρεί τους ανυπόφορα βραδείς χρόνους που κάνουν το θύμα πιο θύμα και τον θύτη πιο θρασύ.
Γιάννης Καφάτος