Σημεία συνέντευξης του Υφυπουργού παρά τω Πρωθυπουργώ και Κυβερνητικού Εκπροσώπου, Γιάννη Οικονόμου, στο τηλεοπτικό σταθμό «ΕΡΤ»

Σημεία συνέντευξης του Υφυπουργού παρά τω Πρωθυπουργώ

και Κυβερνητικού Εκπροσώπου, Γιάννη Οικονόμου,

στον τηλεοπτικό σταθμό «ΕΡΤ1» και τους δημοσιογράφους,

Κώστα Παπαχλιμίντζο και Χριστίνα Βίδου

 

Για τις εκλογές

Οι εκλογές θα γίνουν το 2023, στο τέλος της τετραετίας. Αυτό έχουμε πει από την αρχή, αυτό λέγαμε επίμονα, σε πείσμα όλων όσων έφτιαχναν σενάρια το προηγούμενο διάστημα. Ο Κυριάκος Μητσοτάκης δεν ζυγίζει και δεν μετράει τον εκλογικό και πολιτικό χρόνο με μικροκομματικά φίλτρα.  Τον μετράει ανάλογα με το πώς πρέπει να ανταποκριθούμε καλύτερα στις απαιτήσεις της κοινωνίας. Οι εκλογές θα γίνουν το 2023, θα γίνουν κοντά στο τέλος της τετραετίας. Για τους επόμενους μήνες υπάρχει ακόμη αρκετή και πολύ ουσιαστική δουλειά που έχει να γίνει για κομβικά για τη χώρα και για την Πατρίδα θέματα. Σε αυτήν την τροχιά προχωράμε, όπως είχαμε δεσμευτεί από την αρχή. Οι εκλογές θα γίνουν όσο πιο κοντά στο τέλος της τετραετίας, το 2023.

Νομίζω ότι από την Άνοιξη και μετά αντιλαμβάνεται ο καθένας ότι είναι πιθανόν να έχουμε τις εκλογικές διαδικασίες, δεδομένου ότι θα έχουμε μία εκλογική αναμέτρηση που πιθανότατα θα είναι δύο φάσεων, δύο γύρων. Είναι εφικτή η αυτοδυναμία. Όλα τα δεδομένα σήμερα και κυρίως η διάρκεια της προεκλογικής περιόδου, εκεί που θα τεθούν πολύ καθαρά και πολύ άμεσα τα διλήμματα και τα διακυβεύματα, μας επιτρέπουν να πιστεύουμε ότι η Νέα Δημοκρατία μπορεί στο περιβάλλον της δεύτερης εκλογικής διαδικασίας να διεκδικήσει την αυτοδυναμία, για μια σταθερή και αποτελεσματική νέα περίοδο διακυβέρνησης, απολύτως απαραίτητο στοιχείο, σ’ έναν κόσμο με τα χαρακτηριστικά αστάθειας και αβεβαιότητας που έχει ο κόσμος που ζούμε.

Η κάλπη είναι μία, η κάλπη είναι εθνική. Και επειδή ακριβώς το εκλογικό σύστημα της απλής αναλογικής εγκυμονεί διάφορους κινδύνους, αυτό που λέμε από την πρώτη στιγμή είναι ότι αντιμετωπίζουμε και τις δύο εκλογικές διαδικασίες με τα διαφορετικά εκλογικά συστήματα, με την ίδια σοβαρότητα. Οι πολίτες πρέπει από την πρώτη κάλπη να επιλέξουν αυτούς με τους οποίους θέλουν να οδηγηθούν στην επόμενη ημέρα. Να δηλώσουν την πεποίθησή τους ότι η χώρα δεν πρέπει να γυρίσει πίσω, ότι χρειάζεται συνθήκες ασφάλειας, σταθερότητας, ότι χρειάζεται Κυβέρνηση που να μπορεί να παίρνει γρήγορα και έγκαιρα αποφάσεις, ότι χρειάζεται συμπαγή κοινοβουλευτική πλειοψηφία. Το ίδιο κρίσιμες, το ίδιο αποφασιστικές, το ίδιο καθοριστικές είναι και οι δύο εκλογικές αναμετρήσεις.

Από την πρώτη στιγμή, όταν ψηφιζόταν η απλή αναλογική από τον ΣΥΡΙΖΑ κι όταν φέραμε τον εκλογικό νόμο τους πρώτους μήνες της δικής μας θητείας, είπαμε ότι η Νέα Δήμοκρατία θα διεκδικήσει την εντολή καθαρής αυτοδύναμης διακυβέρνησης. Αυτοδύναμη Κυβέρνηση ενός κόμματος, όχι όμως Κυβέρνηση μιας οπτικής ή ενός χρώματος. Ο  Κυριάκος Μητσοτάκης σε αυτήν την πρώτη μας τετραετία έχει αποδείξει πως ενσωματώνει αξιοποιεί δυνάμεις, ανθρώπους, απόψεις, που δεν προέρχονται μόνο από τον δικό μας κομματικό πυρήνα και με αυτόν τον τρόπο διευρύνει την απήχηση της Νέας Δημοκρατίας. Αυτή θα είναι η τακτική μας και για τη δεύτερη τετραετία. Δεν  υπάρχει καμία περίπτωση συνεργασίας της Νέας Δημοκρατίας με το κόμμα του κ. Βελόπουλου.

Πιστεύουμε ότι η δουλειά που έχουμε κάνει όλο το προηγούμενο διάστημα, αλλά και η προοπτική που μπορούμε να δώσουμε, βάσει αυτής της δουλειάς στην ελληνική κοινωνία για την επόμενη τετραετία, είναι τέτοια που θα κάνει τους πολίτες να μας εμπιστευτούν πάλι. Όλα όσα πετύχαμε αυτήν την τετραετία, θα κατατεθούν στο τραπέζι κατά την εκλογική διαδικασία και ο κόσμος θα κρίνει ποια Κυβέρνηση και ποιον Πρωθυπουργό θα έχει. Ο κ. Τσίπρας διετέλεσε Πρωθυπουργός από το ’15 έως το ’19 με τα γνωστά προβλήματα οπισθοδρόμησης της χώρας. Και ο Κυριάκος Μητσοτάκης είναι ο Πρωθυπουργός που κράτησε την Πατρίδα και την κοινωνία όρθια, εν μέσω κατακλυσμιαίων κρίσεων. Η σύγκριση αυτή, είναι μπροστά στα μάτια του κάθε πολίτη που ξέρει πώς πέρασε και ξέρει πώς περνά. Που ξέρει ποιες κρίσεις δημιουργήθηκαν, εξαιτίας της Κυβέρνησης του ’15 – 19 και ποιες κρίσεις εξωγενείς, πρωτοφανείς, παγκόσμιες διαχειριστήκαμε αυτήν την περίοδο. Η σύγκριση είναι καταλυτική. Επίσης, η σύγκριση αυτή δεν είναι μόνο για τα πόσα πετύχαμε, αλλά και για τα πόσα μπορούμε να καταφέρουμε για την ελληνική κοινωνία, όταν θα είμαστε απαλλαγμένοι από την πίεση αυτών των διεθνών κρίσεων την επόμενη περίοδο, αλλά και από τις συνέπειες της δεκαετούς μνημονιακής πορείας, που κι αυτή δυσκόλεψε τα πρώτα βήματα της νέας τετραετίας στην εξέλιξή της, όπως επιβαρύνθηκε και από τις εξωγενείς κρίσεις.

Τις απαντήσεις για τις Κυβερνήσεις και τους Πρωθυπουργούς τις δίνει ο ελληνικός λαός, τις δίνουν οι εκλογικοί συσχετισμοί έτσι όπως θα διαμορφωθούν. Πιστεύουμε ότι η χώρα μέσα στις συνθήκες διεθνούς αστάθειας χρειάζεται μια Κυβέρνηση η οποία δεν θα εξαντλεί τον χρόνο της σε αέναες εσωτερικές διαβουλεύσεις για να παίρνει κρίσιμες αποφάσεις, για το πώς θα διαχειρίζεται τις έξωθεν επιβουλές, για το πώς θα ανταποκρίνεται στις πρωτοφανείς προκλήσεις. Χρειάζεται μια Κυβέρνηση συμπαγή, αποτελεσματική, με γνώση, με επαγγελματισμό, με κατανόηση της διεθνούς εικόνας της. Αυτό θα θέσουμε ενώπιον των Ελλήνων πολιτών κι ελπίζουμε ότι ο κόσμος θα μας ξαναεμπιστευθεί, για να σχηματίσουμε μια Κυβέρνηση σαν αυτή που είχαμε την προηγούμενη τετραετία.

Για τα κακόβουλα λογισμικά

Σε ό,τι αφορά στα κακόβουλα λογισμικά κατατέθηκε στη Βουλή  -υιοθετήθηκαν από τη διαβούλευση πολλές σημαντικές προτάσεις- ένα σύγχρονο πλαίσιο που καθιστά καθολικά παράνομη τη χρησιμοποίηση, την αξιοποίηση, την παραγωγή κακόβουλων λογισμικών εντός ελληνικής Επικράτειας. Επαναφέροντας νομικές πρόνοιες που είχαν καταργηθεί από την προηγούμενη Κυβέρνηση, άγνωστο γιατί -θα το μάθουμε κι αυτό κάποια στιγμή- καθιστώντας τα απόλυτα παράνομα στην ελληνική Επικράτεια, βάζοντας φίλτρα, διαδικασίες, καινούργιες παρεμβάσεις και στον τρόπο λειτουργίας της Εθνικής Υπηρεσίας Πληροφοριών, έτσι ώστε να διορθώσουμε μια σειρά από αδυναμίες που διαπιστώθηκαν με αφορμή την υπόθεση του κ. Ανδρουλάκη. Παράλληλα βρίσκεται σε εξέλιξη μια ανοιχτή δικαστική διαδικασία, για να ερευνήσει όλα όσα ακούγονται, λέγονται, κυκλοφορούν στον δημόσιο διάλογο και να τοποθετήσει το θέμα στις πραγματικές του διαστάσεις. Πρώτοι εμείς θέλουμε να μη μείνει καμία σκιά σε αυτήν την υπόθεση. Κάποιοι θέλουν να  εργαλειοποιήσουν αυτή την υπόθεση σε βάρος της Κυβέρνησης υποστηρίζοντας στην αρχή ότι είχε στηθεί ένας μηχανισμός που δήθεν παρακολουθούσε τι έλεγαν οι αντίπαλοι του Μητσοτάκη, αλλά με τα όσα «αποκαλύπτονται» δεν υπάρχει άνθρωπος που ήταν δίπλα στο Μητσοτάκη που να μην παρακολουθούνταν. Υπουργοί, Κυβερνητικός Εκπρόσωπος, άνθρωποι που ήταν στον «πρωινό καφέ», πρόσωπα που συμπορεύονται μαζί τους 20 και 30 χρόνια. Εμείς είμαστε οι πρώτοι που θέλουμε να μη μείνει καμία σκιά σε αυτήν την ιστορία. Η Κυβέρνηση, λοιπόν, απαντά θεσμικά, ψύχραιμα, αποφασιστικά, γενναία, αναγνωρίζοντας πολιτική ευθύνη.

O Πρωθυπουργός την Τετάρτη-Πέμπτη, κατά τη διάρκεια συζήτησης του Νομοσχεδίου για την απαγόρευση των κακόβουλων λογισμικών και για τις αλλαγές που κάνουμε στην Ε.Υ.Π., θα είναι στη Βουλή, θα απαντήσει σε όλα όσα θα τεθούν. Θα είναι μια συνολική τοποθέτηση για όλο αυτό το θέμα. Και δεν θα είναι η πρώτη φορά. Ο Πρωθυπουργός πήγε στη Βουλή. Η Επιτροπή Θεσμών και Διαφάνειας έχει συνεδριάσει, μέχρι στιγμής, τρεις ή τέσσερις φορές. Έχει υπάρξει Εξεταστική Επιτροπή. Έχουμε τοποθετηθεί δημόσια για όλα αυτά τα ζητήματα. Είναι πολύ σημαντικό διότι η θεσμική αντίδραση είναι αυτή που κρίνει το μέτρο της σοβαρότητας όσων κυβερνούν. Υπάρχει σε εξέλιξη ανοιχτή δικαστική διαδικασία. Χρειάζεται η Δικαιοσύνη άμεσα να κάνει τη δουλειά της, να αξιοποιήσει κάθε στοιχείο και οποιοσδήποτε θέλει να συνδράμει σε αυτή την ιστορία οφείλει να της προσκομίσει όλα τα στοιχεία που θα διευκολύνουν την έρευνά της. Μπορεί να απαντήσει κάποιος σε ποια από τις χώρες της Ευρώπης, που έχουν παρατηρηθεί επίσης ζητήματα με κακόβουλα λογισμικά, παρακολούθησης δημόσιων προσώπων, πρώην Πρωθυπουργών, συνεργατών τους, βουλευτών, ευρωβουλευτών, σε ποια ακριβώς χώρα της Ευρώπης έχουν καταλήξει οι Αρχές εκεί ή η Δικαιοσύνη στο να πουν ότι το έχει ο τάδε ή  φταίει ο δείνα ή έχουν αποδώσει ποινές σε αυτόν; Σε καμία περίπτωση η Ελληνική Πολιτεία δεν έχει αδρανήσει. Από την πρώτη στιγμή η Δικαιοσύνη ενεργοποιήθηκε. Από την πρώτη στιγμή συνδράμαμε κάθε δημόσια Αρχή. Όπως πάντοτε κάνει ο Κυριάκος Μητσοτάκης όταν διαπιστώνονται λάθη, αβελτηρίες, ελλείψεις, αδυναμίες, φέρνουμε ένα θεσμικό πλαίσιο το οποίο δίνει πολύ ουσιαστικές απαντήσεις και για τη θωράκιση από εδώ και πέρα, αλλά και για τη διευκόλυνση του να μάθουμε τι έχει γίνει μέχρι σήμερα.

Για την επίσκεψη του Πρωθυπουργού σε χωριά της ελληνικής μειονότητας στην Αλβανία

Πάντοτε μας ενδιαφέρει ο τρόπος με τον οποίο η ελληνική μειονότητα ζει και κινείται στην Αλβανία. Ο Πρωθυπουργός θα έχει  συνάντηση με την πολιτική ηγεσία της Αλβανίας, με τον κ. Δένδια μαζί του. Η ελληνική εξωτερική πολιτική, η ελληνική διπλωματία έχει προετοιμάσει πολύ καλά τα ζητήματα της επαφής, της επικοινωνίας αυτής. Κάθε επίσκεψη του Πρωθυπουργού και μάλιστα σε χώρες, με ηγέτες της ευρύτερης περιοχής μας έχει ιδιαίτερη βαρύτητα. Και πάντοτε η ελληνική εξωτερική πολιτική προετοιμάζει τις κινήσεις της Ελλάδας, της Πατρίδας στέρεα, δυνατά.

Στο πρόγραμμά του είναι και η επίσκεψη χωριών που υπάρχει ελληνική μειονότητα. Σημειώνω, επίσης, ότι σήμερα θα βρίσκονται πολύ σημαντικές προσωπικότητες της Ευρώπης στην Ελλάδα, με αφορμή το Συνέδριο του Ευρωπαϊκού Λαϊκού Κόμματος, εδώ στην Αθήνα. Είκοσι ηγέτες, Πρωθυπουργοί, Αρχηγοί κομμάτων, η Πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Είναι μία πρώτης τάξεως ευκαιρία, για τους Ευρωπαίους ηγέτες να συζητήσουν θέματα που αφορούν την ήπειρό μας και που, έτσι κι αλλιώς, επηρεάζουν και τη ζωή και των Ελλήνων πολιτών.

Για το Νομοσχέδιο για την Υγεία

Πρώτα απ’ όλα, αυξάνει τις απολαβές των γιατρών στο Ε.Σ.Υ..Δέκα τοις εκατό αύξηση, αύξηση των επιδομάτων για το Τμήμα Επειγόντων Περιστατικών, αύξηση του επιδόματος για τους αναισθησιολόγους. Μία συνολική αξιόλογη αύξηση των αμοιβών τους, που τη δικαιούνται και με το παραπάνω.

Πρώτον: Επειδή ακριβώς το ποσοστό της αύξησης είναι σημαντικό με τις δυνατότητες και τις αντοχές που έχει ο Προϋπολογισμός, οι οποίες δεν είναι ανεξάντλητες, επειδή όλοι καταλαβαίνουμε ότι δεν είναι αρκετό, επειδή όλοι καταλαβαίνουμε ότι πρέπει να βρούμε κι άλλους τρόπους για να αναχαιτίσουμε την τάση φυγής που υπάρχει από το Ε.Σ.Υ., κυρίως σε συγκεκριμένες ειδικότητες που βρίσκουν πολύ μεγαλύτερη ζήτηση στον ιδιωτικό τομέα, το Νομοσχέδιο αυτό εισάγει και καινούργιες δυνατότητες.

Δεύτερον, σε ό,τι αφορά στους γιατρούς που υπηρετούν στο Ε.Σ.Υ.. Αν ένας γιατρός που υπηρετεί στο Ε.Σ.Υ., εφόσον έχει καλύψει όλες του τις υποχρεώσεις, τη συμμετοχή στην ημερήσια λειτουργία, τη συμμετοχή στην απογευματινή λειτουργία, τη συμμετοχή στις εφημερίες, όλες του τις υποχρεώσεις, και  θέλει να συμπληρώσει το εισόδημά του κάνοντας και χρήση της ιατρικής του επιστήμης του στον ιδιωτικό τομέα, του επιτρέπεται να το κάνει.

Τρίτον, εκεί που οι προκηρύξεις για να στελεχωθεί το Σύστημα Υγείας με γιατρούς βγαίνουν άγονες, δίνεται η δυνατότητα σε ιδιώτες γιατρούς να έχουν μερική απασχόληση και να συμπληρώνουν αυτά τα κενά στο δημόσιο νοσοκομείο. Χωρίς επιβάρυνση του ασθενούς. Σε καμία από αυτές τις περιπτώσεις, ο ασθενής δεν θα επιβαρύνεται για την προστασία της υγείας του, για τη νοσηλεία του, για την εξυπηρέτησή του από το Ε.Σ.Υ..

Το Νομοσχέδιο έχει μια αποδοχή σε αρκετούς από τους φορείς του συστήματος της Υγείας, από μεμονωμένες προσωπικότητες γιατρών, από Ενώσεις ασθενών. Είχε υπάρξει μια εκτεταμένη διαβούλευση και ολοκληρώνεται σήμερα στη Βουλή η συζήτησή του.

Πάνω από 1,5 δισ. ευρώ θα δοθεί από το Ταμείο Ανάκαμψης για την Υγεία. Μεγάλο ποσοστό των χρημάτων αυτών για τα Τμήματα Επειγόντων Περιστατικών. Επίσης, πολλά χρήματα από το ΕΣΠΑ. Πόροι διαθέσιμοι από όλα τα χρηματοδοτικά εργαλεία για τη στήριξη του Ε.Σ.Υ. και κυρίως στο Τμήμα Επειγόντων Περιστατικών. Πέραν από τις ιδεολογικές αντιλήψεις και προσεγγίσεις που έχουμε στο μυαλό μας, οφείλουμε να δίνουμε απαντήσεις στα άμεσα, στα πολύ σημαντικά προβλήματα που αντιμετωπίζει ο κάθε κλάδος και που τα φορτώνεται στις πλάτες της η κοινωνία. Το Σύστημα Υγείας αιμορραγεί. Φεύγουν οι γιατροί.  Ένας από τους βασικούς λόγους που φεύγουν είναι το εισόδημα και οι συνθήκες εργασίας. Σε ό,τι αφορά στις συνθήκες εργασίες, ερχόμαστε με το Ταμείο Ανάκαμψης, με παρέμβαση στις υποδομές να ενισχύσουμε, να απαντήσουμε, να βελτιώσουμε. Σε ό,τι αφορά στο εισόδημά τους, με αυτό το Νομοσχέδιο αυξάνεται μεσοσταθμικά 10 με 15% το εισόδημά τους, με την έννοια ότι αυξάνονται και όλα τα επιδόματα εκτός από τον μισθό.

Για τους δανειολήπτες

Έχουμε μια σημαντική απειλή καινούργια μπροστά μας εξαιτίας της αύξησης των επιτοκίων, η οποία δεν ξέρουμε ούτε πόσο μεγάλη θα είναι, ούτε πόσο θα διαρκέσει. Όταν σχεδιάζει κανείς πολιτικές πρέπει να έχει κάποιες σταθερές. Εδώ δεν έχουμε καμία από αυτές τις δύο σταθερές. Δεν ξέρουμε, δηλαδή, πόσες ακόμα αυξήσεις επιτοκίων θα ακολουθήσουν και δεν ξέρουμε σε τι ύψος θα καταλήξουν. Η απειλή είναι εξαιτίας αυτής της εξέλιξης, να συσσωρευτεί ένα καινούργιο ιδιωτικό χρέος και μάλιστα σε ανθρώπους που μέχρι τώρα είναι συνεπείς δανειολήπτες. Απέναντι σε αυτό οφείλουμε να δούμε πώς θα αντιδράσουμε. Δεν είναι εύκολη η αντίδραση και η εξίσωση. Απαιτεί συνεργασία των τραπεζών. Αυτό κάνει η Κυβέρνηση στη φάση αυτή. Συζητά με τις τράπεζες. Έχει δείξει συγκεκριμένους δρόμους και συγκεκριμένες διεξόδους από τις τράπεζες και περιμένει κινήσεις προς την κατεύθυνση αυτή. Σε δύο εβδομάδες, θα ξαναγίνει η συζήτηση αυτή, έχοντας ληφθεί υπόψη οι παρατηρήσεις, οι υποδείξεις, οι προβληματισμοί, οι απόψεις και των δύο πλευρών και θα αξιολογήσουμε την κατάσταση τότε και θα επανέλθουμε. Νομίζω ότι είναι προς όφελος όλων μας, της ελληνικής κοινωνίας πάνω απ’ όλα, αλλά και των τραπεζών να κάνουμε ό,τι περνάει από το χέρι μας, έτσι ώστε να μην δημιουργήσουμε μια καινούργια γενιά ιδιωτικού χρέους και κόκκινων δανείων. Υπάρχουν τρόποι που έχουν να κάνουν είτε με το ύψος των δόσεων, είτε με τη διάρκειά τους, είτε με άλλες μορφές αποφάσεων από την πλευρά των τραπεζών, που κάπως να αμβλύνουν αυτή την κατάσταση και να διαμορφώσουν ένα πλαίσιο για να δούμε τι μπορεί να γίνει ή ενδεχομένως τι επιπλέον παρεμβάσεις της Κυβέρνησης χρειάζονται. Ο βασικός, πάντως, προσανατολισμός και αυτό το οποίο η Κυβέρνηση έχει καταστήσει σαφές από την πρώτη στιγμή είναι ότι είναι προς όφελος όλων να μην οδηγηθούμε σε μια καινούργια γενιά ιδιωτικού χρέους, «κόκκινων» δανείων, εξαιτίας αυτού του εξωγενούς παράγοντα της αύξησης, δηλαδή, των επιτοκίων.

Για τις τουρκικές προκλήσεις

Είναι μία ακόμη έκφανση, ένα ακόμη επεισόδιο από αυτά που μας έχει συνηθίσει η τουρκική πλευρά διαστρέβλωσης της πραγματικότητας, είτε αυτό αφορά στις διεθνείς συνθήκες, είτε αφορά σε αυτά που συμβαίνουν καθημερινά στο Αιγαίο και στον εναέριο χώρο μας. Η Ελλάδα είναι μια χώρα που σέβεται απολύτως το Διεθνές Δίκαιο, η οποία έχει καταφέρει να διευρύνει την απήχηση των απόψεών της παντού, στην Ευρωπαϊκή Ένωση, στο ΝΑΤΟ, στους συμμάχους μας . Πάντοτε με ψυχραιμία, αλλά και με αυτοπεποίθηση αντιμετωπίζουμε και αυτή την απόπειρα διαστρέβλωσης της Τουρκίας και την οποιαδήποτε απόπειρα δημιουργίας εντυπώσεων. Η χώρα μας είναι ισχυρή. Αυτή η ισχύς της επιτρέπει με ηρεμία, με νηφαλιότητα, με ψυχραιμία να αντιμετωπίζει αποτελεσματικά κάθε πρόκληση. Έχουμε την αυτοπεποίθηση που μας δίνει η εμπιστοσύνη των συμμάχων μας, η προσήλωσή μας στη διεθνή νομιμότητα και βεβαίως η ενίσχυση του γεωστρατηγικού και του γεωπολιτικού μας «αποτυπώματος»: Επιλογή και επιδίωξη που η Κυβέρνηση από την πρώτη στιγμή με σχεδιασμό, με γενναίες αποφάσεις, με πολύ ουσιαστικές κινήσεις κατάφερε να πετύχει.

Προηγούμενο άρθροΒασικά σημεία ομιλίας Οδυσσέα Κωνσταντινόπουλου, Αντιπροέδρου της Βουλής στο νομοσχέδιο του Υπουργείου Υγείας
Επόμενο άρθροΜιχάλης Κατρίνης: «Βασικός πυλώνας της πολιτικής μας η διασφάλιση της κοινωνικής συνοχής»