Αρχική Blog Σελίδα 16943

Συναγερμό για την αθερίνα «καρχαρίας» σημαίνουν οι επιστήμονες μετά το θάνατο 65χρονου

 

Τον κώδωνα του κινδύνου για τη ραγδαία εξάπλωση της φονικής αθερίνας «καρχαρίας» κρούουν οι επιστήμονες του Χαροκόπειου Πανεπιστημίου Αθηνών, σημειώνοντας ότι πρόκειται ίσως για την μεγαλύτερη απειλή στις ελληνικές θάλασσες. Μάλιστα, οι επιστήμονες ενοχοποιούν την αθερίνα «καρχαρίας» για τον πρόσφατο θάνατο 65χρονου λουόμενου στην περιοχή της Αναβύσσου, ο οποίος άφησε την τελευταία του πνοή έπειτα από λοίμωξη που ξεκίνησε από διαμπερές τραύμα στην περιοχή του μηρού.

Η αθερίνα «καρχαρίας» παρατηρήθηκε για πρώτη φορά στις ελληνικές θάλασσες το 2009 και χαρακτηρίζεται από την ταχύτητα της (σ.σ. οι επιστήμονες αναφέρονται σε αυτήν ως η «φεράρι» των θαλασσών). Αποκαλείται «καρχαρίας» λόγω του χαρακτηριστικού της πτερυγίου και καθώς διαθέτει τρεις σειρές μικρά αλλά κοφτερά δόντια, ενώ το μέγεθος της δεν διαφέρει από αυτό της συνηθισμένης αθερίνας. Στην Ελλάδα έχει παρατηρηθεί κυρίως στον Σαρωνικό, σε Λακωνία και Μεσσηνία αλλά και στην περιοχή της Χαλκιδικής.

Όπως τονίζουν οι επιστήμονες, το δάγκωμα της μπορεί να επιφέρει συμπτώματα όπως πυρετό, πόνο και κακώσεις στα κόκκαλα και το στομάχι, μέχρι και τραυματικό ακρωτηριασμό των άνω ή των κάτω άκρων. Μάλιστα, οι ειδικοί προβληματίζονται ιδιαίτερα από την επιθετική φύση της εν λόγω αθερίνας, η οποία δαγκώνει καθόλη τη διάρκεια της μέρας και της νύχτας ενώ ο πληθυσμός της πολλαπλασιάζεται το καλοκαίρι, αν και έχουν αναφερθεί κρούσματα επιθέσεων σε χειμερινούς κολυμβητές μέχρι και τον μήνα Δεκέμβριο.

Για την προφύλαξη των πολιτών, οι επιστήμονες συνιστούν την αποφυγή χρήσης αντηλιακών και κυρίως των διαφόρων ελαίων μαυρίσματος, καθώς υποστηρίζουν ότι τα εν λόγω λάδια προσελκύουν τις αθερίνες. «Όποιος δει αθερίνα-καρχαρία να βγει όσο πιο γρήγορα μπορεί από το νερό» συμβουλεύουν, συστήνοντας ωστόσο ψυχραιμία αφού τονίζουν ότι η επικίνδυνη αθερίνα έχει δείξει ότι μπορεί και «οσμίζεται» τον φόβο.

Από την πλευρά τους, οι περιφερειακές και τοπικές αρχές σε όλη την επικράτεια έχουν ήδη κινητοποιηθεί για την αντιμετώπιση του κινδύνου και πρόκειται να ξεκινήσουν μεγάλη εκστρατεία ευαισθητοποίησης του κοινού για τους κινδύνους των θερινών μπάνιων, με σύνθημα «Η αθερίνα δεν είναι τόσο αθώα όσο νομίζεις». Ακόμη, έχουν ακουστεί προτάσεις για την ανάθεση της καταπολέμησης της απειλής σε ιδιωτικές εταιρείες φύλαξης, όμως μέχρι στιγμής ένα τέτοιο σχέδιο δεν έχει ευδοκιμήσει.

Η Ομάδα «Λ», ο πρώτος ελληνικός δορυφόρος κι ο «ανώνυμος» Έλληνας χρηματοδότης

Ο πρώτος ελληνικός δορυφόρος είναι πλέον γεγονός! Πρόκειται για τον Λ-sat ο οποίος σχεδιάστηκε και κατασκευάστηκε αποκλειστικά από Έλληνες επιστήμονες. Ένα πολλά υποσχόμενο έργο το οποίο φέρεται να πρωτοτυπεί όχι μόνο στον τομέα της αεροδιαστημικής αλλά και σε πολλούς επιπλέον τομείς.

Σε άρθρο του Πάνου Κλόσα στο SecNews παρουσιάζονται τα πρόσωπα και οι εμπνευστές πίσω από το μεγαλεπήβολο εγχείρημα της ομάδας Λ (Λάμδα) που έχει διπλή επιχειρησιακή αποστολή.

Αποτελεί παγκοσμίως την πρώτη έρευνα του υλικού «γραφενίου» υπό την επίδραση της ιονίζουσας ακτινοβολίας και κατά δεύτερον θα χρησιμεύσει ως πλατφόρμα επικοινωνίας, μέσω του οποίου θα υπάρχει η δυνατότητα παρακολούθησης σε πραγματικό χρόνο, ελληνικών εμπορικών πλοίων. Πρακτικά αυτό σύμφωνα με τις μελέτες που έχουν γίνει, θα μειώσει σε σημαντικό βαθμό τον κίνδυνο τόσο των πληρωμάτων όσο και των εμπορευμάτων από το φαινόμενο της πειρατείας.

Σημαντικότατη ήταν η συμβολή Ελλήνων επιστημόνων της ομάδας Λ (Λάμδα) που βοήθησαν στην ολοκλήρωση του έργου.

Η συνεργασία τους πραγματοποιήθηκε από πολλαπλά διαφορετικά σημεία του κόσμου (Καλιφόρνια, Νέα Υόρκη, Λονδίνο, Ελλάδα) με χρήση όλων των νέων τεχνολογιών teleworking και conferencing.

Η αγάπη της ομάδας για την έρευνα στο διάστημα και το πάθος να αποδείξουν πώς όταν θέλουμε και συνεργαζόμαστε μπορούμε να καταφέρουμε πολλά, αποτέλεσε τον συνδετικό κρίκο που τους κράτησε ενωμένους κατά την δύσκολη πορεία ανάπτυξης του δορυφόρου.

Ο Λ-sat φτιάχτηκε εξολοκλήρου από Έλληνες εθελοντές που εργάστηκαν πυρετωδώς, αφιλοκερδώς και χωρίς κανένα προσωπικό όφελος.

Τα μέλη του Λ-sat συνεισέφεραν στην κατασκευή του δορυφορικού συστήματος ο καθένας με τις γνώσεις τους στη ρομποτική, ηλεκτρονική, ανάπτυξη software και στις τηλεπικοινωνίες.

Η ομάδα αποτελείται από νέα παιδιά από την Ελλάδα που ταξίδεψαν μέχρι τη Silicon Valley στην Καλιφόρνια για να συμμετάσχουν στο project αυτό.

Η ομάδα Lambda (Λ) θέλει να μεταδώσει ένα μήνυμα αισιοδοξίας σε όλη την Ελλάδα.

Η κρίση, όπως μας τόνισαν σε επικοινωνία που είχαμε μαζί τους, ΔΕΝ αποτελεί δικαιολογία για την μείωση των επενδύσεων για έρευνα και ανάπτυξη τεχνολογικών καινοτομιών, γιατί μόνο με καινοτόμα προϊόντα η χώρα μας έχει την δυνατότητα να πρωταγωνιστήσει στην παγκόσμια αγορά.

Η κατασκευή ενός δορυφόρου είναι ο καλύτερος τρόπος να διαφημίσουμε παγκοσμίως ότι η Ελλάδα έχει τα πλέον δυνατά μυαλά και τεχνολογικές δυνατότητες/δεξιότητες που αγγίζουν ακόμα τα όρια του διαστήματος.

Ο Λ-sat ολοκληρώθηκε από την εθελοντική εργασία των νέων και η χρηματοδότηση του project καλύφθηκε από ένα συμπατριώτη μας, που υποστήριξε οικονομικά την ομάδα σε όλα τα στάδια του εγχειρήματος.

Ο άνθρωπος που χρηματοδότησε την προσπάθεια αυτή επιθυμεί μέχρι αυτή τη στιγμή να παραμείνει ανώνυμος και ο μόνος όρος που έθεσε στην ομάδα ήταν: «ΚΑΝΤΕ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΚΑΙ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΥΠΕΡΗΦΑΝΟΥΣ».

lamda-team

Η ονομασία του δορυφόρου Λ-sat προέρχεται από το γράμμα (Λ) λάμδα που θυμίζει Ελλάδα, ήλιο, θάλασσα, Λίθος (δηλαδή «Γη του φωτός»).

Ο δορυφόρος θα εκτοξευτεί την 1η Ιουλίου με αποστολή της NASA και θα παραμείνει στο Διεθνή Διαστημικό Σταθμό (ISS) για ένα μήνα.

Από εκεί θα τεθεί σε τροχιά γύρω από τη γη, όπου και θα εκτελεί επιστημονικά πειράματα προσελκύοντας παγκόσμιο ενδιαφέρον για την προσπάθεια των νέων Ελλήνων.

«Θέλω να δώσω κίνητρο στα νέα παιδιά στην Ελλάδα να συνεχίσουν να ονειρεύονται», δηλώνει ο αρχικός εμπνευστής του Project, Περικλής Παπαδόπουλος, καθηγητής Αεροδιαστημικής Μηχανικής του ομοσπονδιακού Πανεπιστημίου της Καλιφόρνια San Jose, ο οποίος έχει βραβευτεί από τη NASA για την προσφορά του με το βραβείο Turning Goals Into Reality (TGIR).

Όπως επισημαίνει ο καθηγητής, «στόχος μου είναι να αναδειχθούν οι δυνατότητες των νέων στην Ελλάδα». Ο καθηγητής κρίνει ότι η χώρα μας θα μπορούσε να δραστηριοποιείται στον εν λόγω τομέα και αυτό δεν είναι οικονομικό θέμα, αλλά θέμα βούλησης και μόνο (!).

Στο πεδίο που σχετίζεται με την έρευνα του γραφενίου εργάζεται ο Έλληνας διδακτορικός φοιτητής Κώστας Αλεξάνδρου υπό την καθοδήγηση του διεθνούς φήμης Καθηγητή Ιωάννη Κυμίση του Πανεπιστήμιου Κολούμπια της Νέας Υόρκης, ο οποίος θα πραγματοποιήσει σε παγκόσμιο επίπεδο το πρώτο stress-test του γραφενίου στο διάστημα.

Η έλλειψη βαρύτητας, η κοσμική ακτινοβολία και οι ακραίες αλλαγές θερμοκρασίας, θα δώσουν χρήσιμες πληροφορίες για το πώς επιδρούν στο επαναστατικό αυτό υλικό.

Το γραφένιο αποτελεί ένα από τα πιο σημαντικά καινοτόμα “υλικά” της νανοτεχνολογίας το οποίο σχεδιάζεται να χρησιμοποιηθεί στα μελλοντικά τρανζίστορ, σε διάφανες και εύκαμπτες οθόνες, σε μπαταρίες του μέλλοντος και αρκετές ακόμη εφαρμογές.

Αναφορικά με το πεδίο των τηλεπικοινωνιών, ο δορυφόρος Λ-sat με την λειτουργικότητα του AIS, θα είναι σε θέση να προσδιορίζει και να παρουσιάζει σε πραγματικό χρόνο την κίνηση όλων των ελληνικών εμπορικών πλοίων, παρέχοντας παράλληλα πληροφορίες για τα πλοία που απειλούνται από πειρατεία (!).

Σημαντικό ρόλο για την ολοκλήρωση του δορυφόρου έπαιξε ο αρχιμηχανικός Βαγγέλης Χριστοδούλου σε συνεργασία με την Μαρία Δημητρακοπούλου στο system integration.

Σημαντικότατη ήταν και η βοήθεια του Σίμου Κανή στα περιφερειακά συστήματα αλλά και της Αριάνας Πανοπούλου στις τελικές δοκιμές πιστοποίησης.

Ο Χάρις Κουλούρης συνέβαλε στην δημιουργία του λογισμικού συστήματος. Επίσης το project αυτό πραγματοποιείται σε συνεργασία με τον διακεκριμένο καθηγητή Νικήτα Νικητάκο και με το μεταπτυχιακό φοιτητή Γιώργο Μαντζούρη του πανεπιστημίου Αιγαίου, οι οποίοι βοήθησαν στην ανάπτυξη και εφαρμογή του AIS.

Με το σύνθημα Greek Minds At Work , η ομάδα Λ-SAT αποδεικνύει περίτρανα για άλλη μια φορά, τι μπορούμε να κατορθώσουμε ως Έλληνες, προγραμματίζοντας την εκτόξευση του δορυφόρου για τoν επόμενο μήνα με αποστολή της NASA.

Η εκτόξευση θα μεταδοθεί ζωντανά από τις σελίδες τις NASA και Λ-sat:

nasa.gov/multimedia/nasatv

lambdasat.com

facebook.com/lambdateam

Πηγή: tech

Διαδικασίες για την υποβολή Μηχανογραφικών Δελτίων (Μ.Δ.) 2014

Διαδικασίες για την υποβολή Μηχανογραφικών Δελτίων (Μ.Δ.) 2014

Από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων ανακοινώνεται ότι οι διαδικασίες για την υποβολή των Μηχανογραφικών Δελτίων (Μ.Δ.) 2014 ξεκινούν από την Τετάρτη 18-6-2014 και ολοκληρώνονται τη Δευτέρα 14-7-2014. Πιο συγκεκριμένα:

  1. Από την Τετάρτη 18-6-2014 όλοι οι υποψήφιοι που θα υποβάλουν Μ.Δ. πρέπει να προσέλθουν στο Λύκειό τους, ΓΕΛ ή ΕΠΑΛ αντίστοιχα, για να δημιουργήσουν τον προσωπικό κωδικό ασφάλειας (password), τον οποίον θα χρησιμοποιήσουν στην πορεία για την ηλεκτρονική υποβολή του Μ.Δ.
  2. Από την Τρίτη 24-6-2014 αρχίζει η λειτουργία της ηλεκτρονικής εφαρμογής για την υποβολή του Μ.Δ. Οι υποψήφιοι με το password που θα έχουν δημιουργήσει και τον 8ψήφιο κωδικό εξετάσεων που ήδη έχουν, μπορούν να επισκέπτονται την ηλεκτρονική διεύθυνση http://exams.it.minedu.gov.gr και να επεξεργάζονται το Μ.Δ. Από τις 24-6-2014 ως την ανακοίνωση των βαθμών, οι υποψήφιοι θα μπορούν να ενημερώνονται, να μελετούν το Μ.Δ. και άλλα στοιχεία και να κάνουν μόνο πρόχειρο Μ.Δ. (ΠΡΟΣΩΡΙΝΗ ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ).
  3. Από την ανακοίνωση των βαθμών των ΓΕΛ ή των ΕΠΑΛ αντίστοιχα, ως και τη Δευτέρα 14-7-2014, όλοι οι υποψήφιοι στην ίδια ηλεκτρονική διεύθυνση θα πρέπει να κλειδώσουν το τελικό τους Μ.Δ. (επιλέγοντας ΟΡΙΣΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ). Μετά την οριστικοποίηση, το Μ.Δ. καταχωρίζεται στη βάση του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων και καμμία τροποποίηση από τον υποψήφιο δεν είναι πλέον δυνατή. Ο υποψήφιος καλό είναι να εκτυπώσει ή/και να αποθηκεύσει στον υπολογιστή του το οριστικοποιημένο Μ.Δ. (που θα έχει αποκτήσει αυτόματα και αριθμό πρωτοκόλλου), ώστε ανά πάσα στιγμή να μπορεί να δει τις τελικές προτιμήσεις του.

ΓΕΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Α. Μηχανογραφικό δελτίο μπορούν να υποβάλουν:

– όσοι συμμετείχαν στις πανελλαδικές εξετάσεις ΓΕΛ και ΕΠΑΛ του 2014 και εφόσον κατέχουν ή αποκτούν απολυτήριο.

– όσοι απόφοιτοι συμμετείχαν στις πανελλαδικές εξετάσεις των ημερησίων ΓΕΛ και ΕΠΑΛ τα έτη 2012 ή 2013, διεκδικώντας το 10% των θέσεων εισακτέων, χωρίς νέα εξέταση. Όσοι απόφοιτοι είναι υποψήφιοι για το 10%, συμμετέχουν στη διαδικασία επιλογής με τα μόρια που είχαν επιτύχει στην τελευταία τους εξέταση. Οι υποψήφιοι αυτοί δεν έχουν τη δυνατότητα ή δικαίωμα να εξεταστούν ξανά σε ειδικό μάθημα ή στα αγωνίσματα για τα ΤΕΦΑΑ, αλλά συνυπολογίζονται τα μόρια που είχαν επιτύχει στην τελευταία τους εξέταση.

Β. Για οποιαδήποτε πληροφορία, υποστήριξη, ακόμα και χρήση υπολογιστή που τυχόν δεν διαθέτουν, οι υποψήφιοι θα απευθύνονται στα Λύκειά τους, τα οποία θα λειτουργούν αρκετές μέρες.

Γ. Εφιστάται η προσοχή σε όλους τους υποψηφίους για την εμπρόθεσμη υποβολή και οριστικοποίηση του μηχανογραφικού δελτίου, γιατί αλλιώς θα αποκλειστούν από την εισαγωγή τους στην τριτοβάθμια εκπαίδευση για φέτος.

Δ. Οι ειδικές περιπτώσεις υποψηφίων (πολύτεκνοι, τρίτεκνοι, κοινωνικά κριτήρια) έχουν καταργηθεί και άρα δεν απαιτείται κανένα σχετικό δικαιολογητικό. Μετά την εισαγωγή τους στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση, οι υποψήφιοι θα διεκδικούν τη μεταφορά της θέσης τους.

Για το Δελτίο Τύπου πατήστε εδώ.

Οδηγοί προσοχή – Έργα συντήρησης – ασφαλτόστρωσης στην ΠΕΟ Θεσ/νίκης – Βέροιας στο ύψος της NESTLE.

 

P1000131

Συνεχίζονται τα έργα συντήρησης – ασφαλτόστρωσης της ΠΕΟ Θεσ/νίκης – Βέροιας. Αυτές της μέρες τα συνεργεία εργάζονται στο ύψος της NESTLE. Εξαιτίας των έργων υπάρχει μια πολύ μικρή ταλαιπωρία και οι οδηγοί πρέπει να δείχνουν πολύ μικρή υπομονή αλλά και προσοχή.

P1000128 P1000130

 

Μουντιάλ: Οι σημερινοί αγώνες – Τετάρτη 18-6-2014

Μετά τη συντριβή της από την Ολλανδία, θα καταφέρει η παγκόσμια πρωταθλήτρια Ισπανία να ανακάμψει και να κερδίσει τους πρώτους της βαθμούς κόντρα στη Χιλή;

Η απάντηση απόψε, γύρω στα μεσάνυχτα, μετά το τέλος της αναμέτρησης, η οποία ξεκινά στις 10.00μμ.

Στο υπόλοιπο πρόγραμμα της ημέρας, η Ολλανδία ακονίζει τα δόντια της για το ματς με την Αυστραλία, ενώ το Καμερούν και η Κροατία συμπληρώνουν την τριάδα των αγώνων της ημέρας, τους οποίους, φυσικά, θα μεταδώσει ζωντανά το ΡΙΚ.

Τετάρτη 18 Ιουνίου

18:00 – 19:00 Pre game εκπομπή «Ωρα Μουντιάλ»

19:00 – 20:45 ΑΥΣΤΡΑΛΙΑ – ΟΛΛΑΝΔΙΑ (ΝΕΡΙΤ και ΝΕΡΙΤ HD)

21:00 – 22:00 Post game εκπομπή «Ωρα Μουντιάλ»

22:00 – 23:45 ΙΣΠΑΝΙΑ – ΧΙΛΗ (ΝΕΡΙΤ και ΝΕΡΙΤ HD)

00:00 – 01:00 Post game εκπομπή «Ωρα Μουντιάλ»

01:00 – 02:45 ΚΑΜΕΡΟΥΝ – ΚΡΟΑΤΙΑ (ΝΕΡΙΤ και ΝΕΡΙΤ HD)

Ρύθμιση – ανάσα για τα “κόκκινα” δάνεια από την ΤτΕ

Ανάσα» αναμένεται να δώσουν σε χιλιάδες δανειολήπτες οι ρυθμίσεις για την διευθέτηση των «κόκκινων» δανείων που ανακοίνωσε η Τράπεζα της Ελλάδος.

Η ΤτΕ προτείνει 22 εναλλακτικούς τρόπους για τη ρύθμιση ή την οριστική διευθέτηση οφειλών προς τις τράπεζες και ορίζει αυστηρές διαδικασίες προς τις τράπεζες για τη διαχείριση των επισφαλειών τους.

Σύμφωνα με την εφημερίδα Καθημερινή μεταξύ αυτών είναι οι παραδοσιακές λύσεις, όπως η ρύθμιση του δανείου με καταβολή μικρότερης δόσης, η πληρωμή μόνο τόκων, το πάγωμα της οφειλής ή η διαγραφή μέρους του δανείου, αλλά και λύσεις όπως η εθελοντική παράδοση του ακινήτου στην τράπεζα ή η μετατροπή του δανείου σε χρηματοδοτική μίσθωση και η δυνατότητα του δανειολήπτη να μείνει στο ακίνητο έναντι ενοικίου.

Αντίστοιχα στην κατηγορία των επιχειρηματικών δανείων, προτείνεται η μεταβίβαση των μετοχών μιας εταιρείας ή ακόμη και η αλλαγή της διοίκησης όταν η υφιστάμενη δεν συνεργάζεται με την τράπεζα σε περίπτωση αναδιάρθρωσης επιχειρηματικών δανείων.

Οι λύσεις που προτείνονται από την ΤτΕ διακρίνονται σε αυτές που αποσκοπούν στην οριστική διευθέτηση της οφειλής και σε αυτές που αποσκοπούν σε ένα βραχυπρόθεσμο ή μακροπρόθεσμο διακανονισμό.

screen-shot

 

Στις επιλογές μακροπρόθεσμης διάρκειας προτείνεται ακόμη και η μερική διαγραφή χρέους ώστε η τελική οφειλή να διαμορφωθεί σε ύψος, που εκτιμάται ότι μπορεί να εξυπηρετηθεί ομαλά. Στην ίδια κατηγορία είναι και η δυνατότητα διαχωρισμού μιας ενυπόθηκης οφειλής σε δύο τμήματα.

Το ένα θα είναι αυτό ενός ενυπόθηκου δανείου, που ο δανειολήπτης εκτιμάται ότι μπορεί να αποπληρώνει και το άλλο θα περιλαμβάνει το υπόλοιπο τμήμα του δανείου, το οποίο θα μπορεί να τακτοποιείται μεταγενέστερα με ρευστοποίηση της περιουσίας ή άλλου είδους διευθέτηση.

Μεταξύ των λύσεων οριστικής διευθέτησης είναι η εθελοντική παράδοση του ακινήτου από τον δανειολήπτη που δεν μπορεί να ανταποκριθεί στην αποπληρωμή του δανείου του και η διευθέτηση του υπολοίπου της οφειλής κατόπιν συμφωνίας με την τράπεζα.

Αντίστοιχα προτείνεται η μεταβίβαση της κυριότητας του ακινήτου στην τράπεζα με παράλληλη υπογραφή χρηματοδοτικής μίσθωσης και η δυνατότητα χρήσης του ακινήτου από τον οφειλέτη για συγκεκριμένη χρονική διάρκεια, συνήθως πέντε ετών.

Στην ίδια λογική είναι η μεταβίβαση της κυριότητας του ακινήτου είτε στην τράπεζα είτε σε τρίτο, με παράλληλη παραχώρηση του δικαιώματος διαμονής στο ακίνητο έναντι μισθώματος.

 

Δεν καταργούνται οι σχολικές αργίες – Στις 11 Σεπτεμβρίου θα ανοίξουν τελικά τα σχολεία

Όπως κάθε χρονιά, στις 11 Σεπτεμβρίου, θα ξεκινήσει εφέτος η επόμενη σχολική χρονιά. Ανατρέπει την πολιτική του προκατόχου του κ. Κωνσταντίνου Αρβανιτόπουλου ο νέος υπουργός Παιδείας κ. Ανδρέας Λοβέρδος στο θέμα της έναρξης του νέου σχολικού έτους.

Η προηγούμενη ηγεσία του υπουργείου  παιδείας, όπως είναι γνωστό, είχε λάβει την απόφαση για την επιμήκυνση του σχολικού έτους στην έναρξη και στο τέλος του.

Όπως διαβάζουμε στο ΒΗΜΑ, ο νέος υπουργός δεν συμφωνεί με τους πειραματισμούς των τελευταίων μηνών στο θέμα της έναρξης. Κι αυτό διότι δεν έχουν ολοκληρωθεί ακόμη αποσπάσεις και μεταθέσεις καθηγητών ώστε να ξεκινήσει νωρίτερα το σχολικό έτος, ενώ στη χώρα μας οι μαθητές και οι οικογένειές τους δεν έχουν θεσμοθετημένες χειμερινές διακοπές όπως σε άλλες χώρες της ΕΕ.

Παράλληλα ο νέος υπουργός δεν υπογράφει την απόφαση για κατάργηση των δύο αργιών στα σχολεία, των τριών Ιεραρχών (30 Ιανουαρίου) και του Αγίου Ιωάννη μετά τα Χριστούγεννα (7 Ιανουαρίου).

Ο κ. Λοβέρδος επανεξετάζει συνολικά και το περιεχόμενο της περίφημης Τράπεζας Θεμάτων στην Α’ Λυκείου για την οποία υπήρξαν εφέτος πολλά παράπονα.

 

Πώς θα προφυλάξετε τα παιδιά από παιδόφιλους: Αναγνωρίστε τα χαρακτηριστικά τους!

Όσο τραγικό κι αν ακούγεται, συνεχώς έρχονται στο προσκήνιο περιστατικά παιδοφιλίας. Είναι απαραίτητο, λοιπόν, οι γονείς να γνωρίζουν ποιο είναι το συνηθισμένο προφίλ των παιδόφιλων και τι μπορούν οι ίδιοι να κάνουν προκειμένου να προστατέψουν τα παιδιά τους.

Το Αρχηγείο της Ελληνικής Αστυνομίας με τη συμβολή των ψυχολόγων της Διεύθυνσης Υγειονομικού του Σώματος δίνει χρήσιμες συμβουλές με σκοπό την προφύλαξη των ανηλίκων από περιστατικά ασέλγειας εις βάρος τους.

Το προφίλ του παιδόφιλου

Ο παιδόφιλος, στα γενικά του χαρακτηριστικά, είναι συνήθως άντρας, άνω των 30 ετών, με λίγους φίλους της ηλικίας του και συχνάζει σε χώρους με παιδιά, όπως παιδικές χαρές, Ίντερνετ καφέ, αθλητικά κέντρα κ.α. Συχνά μάλιστα εργάζεται με παιδιά, ενώ δεν αποκλείεται να είναι άτομο «υπεράνω πάσης υποψίας».

Σε πολλές περιπτώσεις είναι γνωστό μέλος της εκάστοτε τοπικής κοινωνίας και συνήθως ανήκει στο περιβάλλον του παιδιού ή και της οικογένειας. Όπως έχει αποδειχθεί σε αρκετές περιπτώσεις στην πράξη, χρησιμοποιεί τα ηλεκτρονικά μέσα κοινωνικής δικτύωσης, προκειμένου να αποκτήσει πρόσβαση σε παιδιά, ενώ ενδέχεται να προσποιείται τον έφηβο για να συζητά και να παίζει παιχνίδια μαζί τους στο Διαδίκτυο. Στοχεύει συνήθως παιδιά προεφηβικής ηλικίας, και δρα μεθοδικά και με υπομονή για να κερδίσει την εμπιστοσύνη τους. Μπορεί επίσης να προβεί σε πράξεις συναισθηματικού εκβιασμού ή να απειλήσει το παιδί, προκειμένου να μην αποκαλύψει τις δραστηριότητές του στους γονείς του.

Οδηγίες προς τους γονείς:

1. Παρατηρήστε το άτομο που υποψιάζεστε για σεξουαλικά κακοποιητική συμπεριφορά σε παιδιά:α) Παρατηρήστε τη συμπεριφορά του:- Ενδιαφέρεται περισσότερο για τα παιδιά απ’ ότι για τους ενήλικες;- Προσφέρεται να κρατήσει τα παιδιά σας για να κάνετε τις δουλειές σας ή για να βγείτε έξω;- Εργάζεται με παιδιά;- Είναι ιδιαίτερα εκδηλωτικός με τα παιδιά;- Εμπλέκεται σε δραστηριότητες με παιδιά, όταν δεν είναι παρόντες οι γονείς;

β) Παρατηρήστε τις προσωπικές του σχέσεις:- Είναι ελεύθερος, δεν ενδιαφέρεται να έχει ένα σύντροφο της ηλικίας του ή έναν οποιονδήποτε σύντροφο;- Ενδιαφέρεται περισσότερο για τα παιδιά της συντρόφου του απ’ ότι για την ίδια; (σε μονογονεϊκές οικογένειες)- Είναι παντρεμένος, αλλά πιο εκδηλωτικός με τα παιδιά του απ’ ότι με τη σύζυγό του;

γ) Παρατηρήστε τις κοινωνικές του σχέσεις:- Ταυτίζεται περισσότερο με τα παιδιά απ’ ότι με άτομα της ηλικίας του;- Έχει περισσότερες φιλικές σχέσεις με παιδιά απ’ ότι με ενήλικες;- Οι φίλοι του (που είναι παιδιά) είναι συγκεκριμένης ηλικιακής κατηγορίας ή/και φύλου;

2. Προσέξτε τα παιδιά σας:– Παρατηρείτε κάποια απότομη αλλαγή στη συμπεριφορά του παιδιού σας;- Μήπως εμφανίζει ξαφνικά προβλήματα στον ύπνο ή βλέπει πιο συχνά εφιάλτες;- Ζωγραφίζει θέματα με σεξουαλικό περιεχόμενο;- Έχει σεξουαλική συμπεριφορά που δεν ταιριάζει με την ηλικία του ή επιδεικνύει σεξουαλική συμπεριφορά προς άλλα παιδιά;- Έχει παλινδρομήσει σε προηγούμενες συμπεριφορές, όπως ενούρηση και εγκόπρηση, ενώ είχε μάθει να ελέγχει τις συμπεριφορές αυτές;- Φοβάται πρόσωπα ή μέρη που δεν φοβόταν παλιότερα;- Μιλάει τον τελευταίο καιρό συνέχεια για κάποιον ενήλικο για τον οποίο δε μιλούσε στο παρελθόν;- Προσπαθεί να σας πει κάτι, αλλά σταματά όταν εμφανίζεται κάποιος άλλος ενήλικος;- Έρχεται σπίτι με σκισμένα ρούχα ή λερωμένα εσώρουχα;- Εμφανίζει δυσκολία να περπατήσει ή να καθίσει;

Όλα τα παραπάνω αποτελούν σημάδια που θα πρέπει να υποψιάσουν τους γονείς, προκειμένου να δώσουν περισσότερη προσοχή στο παιδί τους και να δουν τι συμβαίνει. Μην πανικοβάλλεστε, αλλά έχετε τα μάτια και τα αυτιά σας ανοιχτά.

3. Ασφάλεια στο Διαδίκτυο:– Συζητείστε με το παιδί σας για τους κινδύνους του Διαδικτύου, χωρίς βέβαια να απαγορεύσετε τη χρήση του. Εξηγείστε του ότι δεν πρέπει να δίνει προσωπικές πληροφορίες (ονοματεπώνυμο, διεύθυνση κ.λπ.) ή να στέλνει φωτογραφίες σε αγνώστους μέσω Διαδικτύου. – Σκόπιμο είναι να φροντίσετε ώστε να έχετε πρόσβαση στο Διαδίκτυο από το σπίτι, ώστε να μπορείτε να ελέγχετε τις ηλεκτρονικές δραστηριότητες του παιδιού σας και να μη χρειάζεται να πηγαίνει σε Ίντερνετ καφέ. – Βάλτε τον υπολογιστή σε έναν κοινό χώρο του σπιτιού και όχι στο παιδικό δωμάτιο, για να αποφύγετε την πιθανότητα να το «βρει» ο παιδόφιλος μόνο του. – Ρωτήστε το παιδί σας ποιες ιστοσελίδες επισκέπτεται ή/και ελέγξτε το μόνοι σας μέσω των «αγαπημένων» και του «ιστορικού περιήγησης» του προγράμματος φυλλομετρητή (browser) και κάντε του προτάσεις για ηλεκτρονικές διευθύνσεις κατάλληλες για την ηλικία του.

Λάβετε επίσης υπόψη ότι τα παιδιά στην εφηβεία μπορεί να είναι αντιδραστικά και να αναζητούν την ιδιωτικότητα, ενώ πολλές αλλαγές στη συμπεριφορά τους μπορεί να οφείλονται στο σεξουαλικό ξύπνημα της εφηβικής ηλικίας. Σταθείτε δίπλα τους με τρόπο διακριτικό και όχι παρεμβατικό.

Μιλήστε στα παιδιά σας, κερδίστε την εμπιστοσύνη τους. Πρέπει να πιστεύουν ότι μπορούν να σας πουν οτιδήποτε χωρίς να φοβούνται ή να ντρέπονται. Μιλήστε τους για το σώμα τους. Πείτε τους τι να προσέχουν. Διδάξτε τους τις συμπεριφορές που είναι αποδεκτές απέναντι στους άλλους ενήλικες, αλλά και απέναντι στα παιδιά της ηλικίας τους.

Οδηγίες προς τα παιδιά:

Ο παρακάτω ενδεικτικός οδηγός μπορεί να χρησιμοποιηθεί από τα παιδιά, είτε διαβάζοντάς τον απευθείας, είτε μπορεί να διαβαστεί από τους γονείς, προκειμένου να πάρουν ιδέες για το πώς μπορούν να μιλήσουν με απλό τρόπο στα παιδιά τους για το τι να αποφεύγουν.- Ένας ενήλικος δεν πρέπει ποτέ να ζητάει από ένα παιδί να αγγίξει το ίδιο τα γεννητικά του όργανα. – Κανένας ενήλικος δεν πρέπει να αγγίζει τα γεννητικά όργανα των παιδιών, εκτός αν είναι γιατρός στο ιατρείο του. – Κανένας ενήλικος δεν πρέπει να ζητάει από ένα παιδί να κάνει οτιδήποτε μαζί του, ενώ είναι είτε εκείνος είτε το παιδί χωρίς ρούχα. – Κανένας ενήλικος δεν πρέπει να ζητάει από ένα παιδί να κρατήσει κάτι κρυφό ή μυστικό από τους γονείς του, κυρίως κάτι που αφορά το ίδιο.

Πες «όχι» όταν:– Ένας ενήλικος σου ζητά να κάνεις κάτι που ξέρεις ότι είναι λάθος. – Ένας ενήλικος θέλει να σε αγγίξει κάπου που δεν θέλεις εσύ. – Ένας ενήλικος κάνει κάτι στο σώμα σου, που σε κάνει να νιώθεις περίεργα ή και να πονάς. – Ένας ενήλικος σου ζητά να κάνεις κάτι και να μην το πεις στους γονείς σου.

Ξεχώρισε το «δώρο» από τη «δωροδοκία»:

Δώρο έιναι κάτι που σου δίνει κάποιος γιατί σε αγαπάει. Δωροδοκία είναι όταν κάποιος σου δίνει κάτι ή σε αφήνει να κάνεις κάτι και ζητάει αντάλλαγμα για αυτό. Για παράδειγμα: «Θα σου δώσω ένα γλυκό, αν βγάλεις τα ρούχα σου και ξαπλώσεις δίπλα μου».

Προστασία στον δρόμο:– Φρόντισε να είσαι έξω με παρέες και απόφυγε να τριγυρνάς μόνος σου. – Μη μιλάς σε αγνώστους ή άτομα που δεν γνωρίζεις καλά. – Βάλε τις φωνές και τρέξε γρήγορα, αν κάποιος προσπαθήσει να σε παρασύρει κάπου απόμερα ή να σε βάλει σε ένα αυτοκίνητο. – Έχε το νου σου να αρνηθείς, αν είσαι έξω και κάποιος σου προσφέρει χρήματα για να του κάνεις μια χάρη. – Πρόσεχε στις δημόσιες τουαλέτες και πήγαινε με έναν φίλο, αν αυτό είναι δυνατό. Βγες γρήγορα έξω αν σε πλησιάσει κάποιος. – Έχε πάντα χρήματα μαζί σου για να γυρίσεις στο σπίτι και μην ξοδεύεις ποτέ αυτά τα χρήματα.

Προστασία στο Διαδίκτυο:– Ρύθμισε την ασφάλεια του λογαριασμού σου (στο facebook , myspace , friendster κ.λπ.), ώστε να μπορούν μόνο οι «φίλοι» σου να δουν λεπτομέρειες του προφίλ σου.- Μη δίνεις ποτέ και σε κανέναν τους κωδικούς πρόσβασής σου.- Χρησιμοποίησε μια φωτογραφία προφίλ που να μη δείχνει το πρόσωπό σου ή να εμφανίζει άλλες πληροφορίες για εσένα.- Μη δίνεις πληροφορίες για το σχολείο σου, το πού μένεις ή το τηλέφωνό σου.- Μην κάνεις «φίλους» άτομα που δεν έχεις γνωρίσει προσωπικά.- Μη συναντάς άτομα που έχεις «γνωρίσει» στο Διαδίκτυο, χωρίς την παρουσία ενός από τους γονείς σου.- Έχε στο νου σου ότι οι άνθρωποι που γνωρίζεις στο Διαδίκτυο μπορεί να λένε ψέματα για το ποιοι είναι.

Τι να κάνω σε περίπτωση που υποψιάζομαι ή έχω ενδείξεις ότι κάποιος ενήλικος ασελγεί σε βάρος ανηλίκων;

Μπορείτε να απευθυνθείτε:– στην Υποδιεύθυνση Προστασίας Ανηλίκων της Διεύθυνσης Ασφαλείας Αττικής – Γενική Αστυνομική Διεύθυνση Αττικής (ΓΑΔΑ): Λεωφ. Αλεξάνδρας 173, 3ος όροφος, τηλ. 210 6476370. – στο Τμήμα Ανηλίκων της Διεύθυνσης Ασφάλειας Θεσσαλονίκης: Μοναστηρίου 326, τηλ. 2310 388456, 2310 388457, 2310 388458. στις κατά τόπους Υπηρεσίες Ασφαλείας των Νομών των υπόλοιπων Υπηρεσιών της Ελληνικής Αστυνομίας.

Για αναφορές περιστατικών διαδικτυακής παρενόχλησης – παιδοφιλίας ή παιδικής πορνογραφίας, μπορείτε να επικοινωνείτε με τη Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος στην ειδική τηλεφωνική γραμμή καταγγελιών 11012 (λειτουργεί όλο το 24ωρο) ή και μέσω ηλεκτρονικής αλληλογραφίας (e-mail) στη διεύθυνση 11012@ hellenicpolice.gr

Πηγή: astynomia.gr/

Όλα τα ονόματα των προσληφθέντων Υδρονομέων Άρδευσης ανά Δημοτική Ενότητα του Δήμου Αλεξάνδρειας, έτους 2014

Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ

Έχοντας υπόψη:

  1. Το από 28.3/15-04-1957 Βασιλικό Διάταγμα «Περί της αστυνομίας επί των Αρδευτικών Υδάτων» (ΦΕΚ 60Α ).
  2. Τις διατάξεις του άρθρου 211 του Ν. 3584/2007 «Κύρωση του Κώδικα Κατάστασης Δημοτικών και Κοινοτικών Υπαλλήλων» (ΦΕΚ 143Α ).
  3. Τις διατάξεις της παρ. 20α του άρθρου 9 του Ν. 4057/2012.
  4. Τις διατάξεις της παρ. 22 του άρθρου 12 του Ν. 4071/2012.
  5. Τις διατάξεις της παρ. 1 του άρθρου 14 του Ν. 2190/1994.
  6. Τις διατάξεις της παρ. 5 του άρθρου 58 του Ν. 3966/2011.
  7. Το υπ’ αριθ. 24377/10-06-2011 έγγραφο του Υπουργείου Εσωτερικών με θέμα «Πρόσληψη υδρονομέων άρδευσης στους ΟΤΑ ά βαθμού».
  8. Την υπ’ αριθ. 106/2014 απόφαση του δημοτικού συμβουλίου η οποία ορίζει το χρόνο έναρξης και λήξης της αρδευτικής περιόδου, τον αριθμό των θέσεων υδρονομέων, είκοσι εννέα (29) συνολικά θέσεων, τον τομέα για τον οποίο προορίζεται κάθε θέση ανά Δημοτική Ενότητα.
  9. Την υπ΄ αριθ. 2988/14-04-2014 εγκριτική πράξη του Γενικού Γραμματέα Αποκεντρωμένης Διοίκησης Μακεδονίας-Θράκης, για την πρόσληψη είκοσι εννέα (29) υδρονομέων άρδευσης.
  10. Την υπ’ αριθ. 185/2014 απόφαση του δημοτικού συμβουλίου με θέμα : «Εκλογή υδρονομέων άρδευσης, έτους 2014 και καθορισμός της αμοιβής τους»
  11. Την υπ΄ αριθ. 5707/04-06-2014 εγκριτική πράξη του Γενικού Γραμματέα Αποκεντρωμένης Διοίκησης Μακεδονίας-Θράκης.
  12. Τις υποβληθείσες αιτήσεις των ενδιαφερομένων.

ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΜΕ

Την πρόσληψη των κάτωθι Υδρονομέων Άρδευσης ανά Δημοτική Ενότητα του Δήμου Αλεξάνδρειας, έτους 2014:

 

ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ:

 

Α/Α ΕΠΩΝΥΜΟ ΟΝΟΜΑ ΠΑΤΡΩΝΥΜΟ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ
1 ΠΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ ΜΙΧΑΗΛ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΥΕ ΥΔΡΟΝΟΜΕΩΝ ΑΡΔΕΥΣΗΣ ΑΠΟ19-06-2014

ΕΩΣ

31-10-2014

2 ΚΕΣΙΚΙΔΟΥ ΓΕΩΡΓΙΑ ΛΑΖΑΡΟΣ ΥΕ ΥΔΡΟΝΟΜΕΩΝ ΑΡΔΕΥΣΗΣ ΑΠΟ19-06-2014

ΕΩΣ

31-10-2014

3 ΣΕΒΔΑΛΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΘΕΜΙΣΤΟΚΛΗΣ ΥΕ ΥΔΡΟΝΟΜΕΩΝ ΑΡΔΕΥΣΗΣ ΑΠΟ19-06-2014

ΕΩΣ

31-10-2014

4 ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΥΕ ΥΔΡΟΝΟΜΕΩΝ ΑΡΔΕΥΣΗΣ ΑΠΟ19-06-2014

ΕΩΣ

31-10-2014

 

ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΠΛΑΤΕΟΣ:

 

Α/Α ΕΠΩΝΥΜΟ ΟΝΟΜΑ ΠΑΤΡΩΝΥΜΟ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ
1 ΜΗΤΣΙΚΟΥΔΗΣ ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΥΕ ΥΔΡΟΝΟΜΕΩΝ ΑΡΔΕΥΣΗΣ ΑΠΟ19-06-2014

ΕΩΣ

31-10-2014

2 ΚΑΡΑΝΤΟΥΛΑΜΑΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΥΕ ΥΔΡΟΝΟΜΕΩΝ ΑΡΔΕΥΣΗΣ ΑΠΟ19-06-2014

ΕΩΣ

31-10-2014

 

ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΜΕΛΙΚΗΣ:

 

Α/Α ΕΠΩΝΥΜΟ ΟΝΟΜΑ ΠΑΤΡΩΝΥΜΟ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ
1 ΚΑΛΑΜΠΟΥΚΑΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΥΕ ΥΔΡΟΝΟΜΕΩΝ ΑΡΔΕΥΣΗΣ ΑΠΟ19-06-2014

ΕΩΣ

31-10-2014

2 ΓΑΤΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΥΕ ΥΔΡΟΝΟΜΕΩΝ ΑΡΔΕΥΣΗΣ ΑΠΟ19-06-2014

ΕΩΣ

31-10-2014

3 ΓΙΑΖΙΤΖΙΟΓΛΟΥ ΛΑΖΑΡΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ-ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΥΕ ΥΔΡΟΝΟΜΕΩΝ ΑΡΔΕΥΣΗΣ ΑΠΟ19-06-2014

ΕΩΣ

31-10-2014

4 ΚΑΛΑΪΤΖΗΣ ΘΩΜΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΥΕ ΥΔΡΟΝΟΜΕΩΝ ΑΡΔΕΥΣΗΣ ΑΠΟ19-06-2014

ΕΩΣ

31-10-2014

5 ΤΣΟΥΝΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΥΕ ΥΔΡΟΝΟΜΕΩΝ ΑΡΔΕΥΣΗΣ ΑΠΟ19-06-2014

ΕΩΣ

31-10-2014

6 ΚΟΛΤΖΗΣ ΘΩΜΑΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ ΥΕ ΥΔΡΟΝΟΜΕΩΝ ΑΡΔΕΥΣΗΣ ΑΠΟ19-06-2014

ΕΩΣ

31-10-2014

7 ΤΣΟΛΑΪΔΗΣ ΠΑΥΛΟΣ ΑΓΓΕΛΗΣ ΥΕ ΥΔΡΟΝΟΜΕΩΝ ΑΡΔΕΥΣΗΣ ΑΠΟ19-06-2014

ΕΩΣ

31-10-2014

8 ΖΕΡΒΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΘΩΜΑΣ ΥΕ ΥΔΡΟΝΟΜΕΩΝ ΑΡΔΕΥΣΗΣ ΑΠΟ19-06-2014

ΕΩΣ

31-10-2014

9 ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΥ ΑΓΝΗ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΥΕ ΥΔΡΟΝΟΜΕΩΝ ΑΡΔΕΥΣΗΣ ΑΠΟ19-06-2014

ΕΩΣ

31-10-2014

10 ΠΙΤΣΑΒΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ ΥΕ ΥΔΡΟΝΟΜΕΩΝ ΑΡΔΕΥΣΗΣ ΑΠΟ19-06-2014

ΕΩΣ

31-10-2014

11 ΑΣΛΑΝΙΔΗΣ ΜΑΡΤΙΝ ΓΚΕΡΝΤ ΥΕ ΥΔΡΟΝΟΜΕΩΝ ΑΡΔΕΥΣΗΣ ΑΠΟ19-06-2014

ΕΩΣ

31-10-2014

12 ΑΠΟΣΤΟΛΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΘΩΜΑΣ ΥΕ ΥΔΡΟΝΟΜΕΩΝ ΑΡΔΕΥΣΗΣ ΑΠΟ19-06-2014

ΕΩΣ

31-10-2014

13 ΚΑΡΑΒΑΝΤΕΣ ΧΡΗΣΤΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΥΕ ΥΔΡΟΝΟΜΕΩΝ ΑΡΔΕΥΣΗΣ ΑΠΟ19-06-2014

ΕΩΣ

31-10-2014

14 ΓΚΟΥΝΤΡΟΥΜΠΗΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΥΕ ΥΔΡΟΝΟΜΕΩΝ ΑΡΔΕΥΣΗΣ ΑΠΟ19-06-2014

ΕΩΣ

31-10-2014

15 ΚΙΣΤΟΓΛΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΥΕ ΥΔΡΟΝΟΜΕΩΝ ΑΡΔΕΥΣΗΣ ΑΠΟ19-06-2014

ΕΩΣ

31-10-2014

16 ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΥΕ ΥΔΡΟΝΟΜΕΩΝ ΑΡΔΕΥΣΗΣ ΑΠΟ19-06-2014

ΕΩΣ

31-10-2014

17 ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΟΥ ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΕΥΣΤΡΑΤΙΟΣ ΥΕ ΥΔΡΟΝΟΜΕΩΝ ΑΡΔΕΥΣΗΣ ΑΠΟ19-06-2014

ΕΩΣ

31-10-2014

18 ΜΑΤΣΟΥΚΑ ΕΛΕΝΗ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΥΕ ΥΔΡΟΝΟΜΕΩΝ ΑΡΔΕΥΣΗΣ ΑΠΟ19-06-2014

ΕΩΣ

31-10-2014

19 ΤΣΙΩΜΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΥΕ ΥΔΡΟΝΟΜΕΩΝ ΑΡΔΕΥΣΗΣ ΑΠΟ19-06-2014

ΕΩΣ

31-10-2014

 

ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΑΝΤΙΓΟΝΙΔΩΝ:

 

Α/Α ΕΠΩΝΥΜΟ ΟΝΟΜΑ ΠΑΤΡΩΝΥΜΟ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ
1 ΖΑΧΟΠΟΥΛΟΣ ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΥΕ ΥΔΡΟΝΟΜΕΩΝ ΑΡΔΕΥΣΗΣ ΑΠΟ19-06-2014

ΕΩΣ

31-10-2014

2 ΜΑΡΓΑΡΙΤΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ ΥΕ ΥΔΡΟΝΟΜΕΩΝ ΑΡΔΕΥΣΗΣ ΑΠΟ19-06-2014

ΕΩΣ

31-10-2014

3 ΜΑΤΕΛΟΠΟΥΛΟΣ ΘΡΑΣΥΒΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΥΕ ΥΔΡΟΝΟΜΕΩΝ ΑΡΔΕΥΣΗΣ ΑΠΟ19-06-2014

ΕΩΣ

31-10-2014

4 ΣΟΥΡΑΝΤΑΝΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΥΕ ΥΔΡΟΝΟΜΕΩΝ ΑΡΔΕΥΣΗΣ ΑΠΟ19-06-2014

ΕΩΣ

31-10-2014

 

Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ

 

ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ ΦΩΤΙΟΣ

 

Επαγγελματική απορρόφηση .. Τα δέκα χειρότερα πτυχία

Επαγγελματική απορρόφηση .. Τα δέκα χειρότερα πτυχία

Η λίστα με τα 10 πτυχία τριτοβάθμιας εκπαίδευσης που ακολουθεί, δεν έχει καμία σχέση με το επίπεδο των σπουδών αλλά με την επαγγελματική απορρόφηση που συναντούν αργότερα οι απόφοιτοι

Είναι σίγουρο, πως σπουδαίοι άνθρωποι, έχουν λάβει τέτοιου είδους πτυχία κι έχουν πετύχει πάρα πολλά στη ζωή τους, οπότε σε καμία περίπτωση μην απογοητευτείτε αν είστε φοιτητής ή φοιτήτρια σε ανάλογο τμήμα.

Προετοιμαστείτε όμως, ότι θα πρέπει να δώσετε ιδιαίτερη μάχη για να διακριθείτε σε αντίθεση με άλλους, όπου το πτυχίο τους παρουσιάζει σημαντική ζήτηση!

Ποιοι είναι λοιπόν οι άτυχοι;

1. Σχολές Ανθρωπολογίας – Αρχαιολογίας

2. Σχολές Φωτογραφίας – Βίντεο

3. Σχολές Καλών Τεχνών

4. Φιλοσοφικές – Θρησκευτικές Σχολές

5. Πολιτικές Επιστήμες

6. Μουσικές Σπουδές

7. Γυμναστικές Ακαδημίες

8. Επιστήμη της Ιστορίας

9. Αγγλική Φιλολογία

10. Δημιουργοί Διαφημιστικών Σποτ (Προσοχή όχι! Marketing)

Για να βγει η παραπάνω δεκάδα, η ιστοσελίδα hrblock.com χρησιμοποίησε δεδομένα από δημοφιλή site όπως το forbes.com και το careerbuilder.com. Τα συμπεράσματα που συγκεντρώθηκαν όμως, δεν περιορίζονται μονάχα εκεί.

Ανακοινώθηκαν και οι τρεις κλάδοι με την υψηλότερη απορρόφηση και αυτοί δεν είναι άλλοι από:

1. Marketing 2. Πληροφορική και ειδικοί λογισμικού 3. Οικονομικές και διοικητικές επιστήμες

Δε νομίζω πως τα παραπάνω αποτελέσματα εκπλήσσουν κάποιους από εσάς. Και μπορεί τα στοιχεία να βασίζονται σε παγκόσμιο επίπεδο αλλά δεν απέχουν πολύ και από την εγχώρια (για εμάς) πραγματικότητα.

Τέλος, η σημαντική αυτή έρευνα, κλείνει με τους τομείς που πληρώνουν καλύτερα από κάθε άλλον:

1. Επαγγέλματα σχετικά με το εμπόριο πετρελαίου – 86.600$ ετήσιο εισόδημα 2. Διοίκηση Επιχειρήσεων & Επιχειρηματικότητα – 57.891$ ετήσιο εισόδημα 3. Οικονομικές, ασφαλιστικές και τραπεζικές επιστήμες – 54.660$ ετήσιο εισόδημα

Πηγή: prismanews.gr