Με αφορμή φήμες και άλλες πληροφορίες για τις εξελίξεις σε ότι αφορά στη μεταφορά δραστηριότητας της εταιρείας “ΚΑΡΥΠΙΔΗΣ Α.Β.Ε.Ε.” στην αλυσίδα S/M “MARKET IN”, το Υπουργείο Εργασίας σημειώνει τα παρακάτω:
Η καταβολή του έκτακτου βοηθήματος των 1000 € που θα δοθεί στους απλήρωτους εργαζόμενους της εταιρείας “ΚΑΡΥΠΙΔΗΣ Α.Β.Ε.Ε.” δεν εμπλέκεται σε ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ με τις οφειλές δεδουλευμένων αποδοχών και δεν περιλαμβάνεται σε οποιαδήποτε ρύθμιση για τα οφειλόμενα δεδουλευμένα, την πορεία εξόφλησης των οποίων θα ελέγξει το Υπουργείο μέσω των ελεγκτικών του μηχανισμών.
Το Υπουργείο παρεμβαίνει σε όποια διαδικασία μεταβίβασης επιχειρηματικής δραστηριότητας ΜΟΝΟ με την προϋπόθεση της διασφάλισης των θέσεων εργασίας και της διατήρησης των υφιστάμενων εργασιακών σχέσεων.
Κατά συνέπεια το Υπουργείο Εργασίας για να συναινέσει στην όποια συμφωνία, περιμένει να ακούσει το πλήρες σχέδιο από την πλευρά των ενδιαφερόμενων μερών, κατά το μέρος της διασφάλισης των εργαζομένων και των δικαιωμάτων τους.
Παράλληλα καλεί την εταιρεία “ΚΑΡΥΠΙΔΗΣ Α.Β.Ε.Ε.” να σεβαστεί επιτέλους τη νομιμότητα και να μην εμπλέκει την επιδοματική πολιτική του Υπουργείου με τις υποχρεώσεις της απέναντι στους εργαζόμενους.
Επισημαίνεται ότι η όποια συμφωνία δεν απαλλάσσει την εταιρεία “ΚΑΡΥΠΙΔΗΣ Α.Β.Ε.Ε.” από τις υποχρεώσεις της τόσο προς τον ΟΑΕΔ για τα επιδόματα επίσχεσης, όσο και προς τα ασφαλιστικά ταμεία.
Τη δυνατότητα να κάνουν ηλεκτρονικές αγορές σε ιδιαίτερα συμφέρουσες τιμές, έχουν οι καταναλωτές από την 1η έως τις 7 Δεκεμβρίου.
Η Εβδομάδα Ηλεκτρονικού Εμπορίου τελεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Οικονομίας και Ανάπτυξης, διάστημα κατά το οποίο πλήθος ελληνικών ηλεκτρονικών καταστημάτων θα παρέχει ελκυστικές προσφορές προς το καταναλωτικό κοινό, στα πρότυπα της Black Friday. Χατίρι
Κανείς πλέον δεν μπορεί να αμφισβητήσει την δυναμική και τις προοπτικές ανάπτυξης του ηλεκτρονικού εμπορίου καθώς και στην σταθερή ανοδική αύξηση του αριθμού των καταναλωτών που επιλέγουν για τις αγορές τους τα ηλεκτρονικά καταστήματα. Οι Έλληνες καταναλωτές εξοικειώνονται χρόνο με τον χρόνο όλο και περισσότερο με τις ηλεκτρονικές αγορές. Αυτό αποδεικνύεται και από τους αριθμούς καθώς και μέσα στην κρίση τα ηλεκτρονικά καταστήματα παρουσιάζουν σημαντικούς ρυθμούς ανάπτυξης. Ας ελπίσουμε ότι έστω και κάτω από τις νέες συνθήκες που διαμορφώνονται στην εγχώρια αγορά, να ανακάμψει επιτέλους η ελληνική οικονομία!
Ο Φιλανθρωπικός, μη Κερδοσκοπικός Σύλλογος Γονέων & Κηδεμόνων ΑμεΑ Ν., για να τιμήσει την Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Ειδικές Ανάγκες που είναι το Σάββατο 3/12, σας προσκαλεί στο MUSIC HALL « ΣΕΙΡΙΟΣ » στο Μακροχώρι από τις 5:30 – 8:30, για μια απογευματινή εκδήλωση γεμάτη κέφι και αγάπη από τα παιδιά.
Η εκδήλωση, θα περιέχει ζωντανό λαϊκό και παραδοσιακό πρόγραμμα και θα σερβιριστεί καφές, αναψυκτικά και διάφορα συνοδευτικά εδέσματα.
Πολλά ζευγάρια που αντιμετωπίζουν σοβαρά προβλήματα στην σχέση ή στον γάμο τους, έχουν ένα κοινό χαρακτηριστικό: Έχουν χωριστούς λογαριασμούς, είτε κυριολεκτικά, διατηρούν δηλαδή δύο διαφορετικούς λογαριασμούς τραπέζης, είτε απλώς πρακτικά, δηλαδή ο καθένας κρατάει το εισόδημά του στο δικό του πορτοφόλι….
Συχνά αυτό το γεγονός τα ζευγάρια το εξηγούν ως εξής: “Μοιραζόμαστε τις οικονομικές υποχρεώσεις κι έτσι ο καθένας αναλαμβάνει το δικό του μερίδιο ευθύνης”, π.χ. ο ένας πληρώνει το ενοίκιο και ο άλλος τους λογαριασμούς, ο ένας έχει αναλάβει τα μερικά έξοδα των παιδιών (ρούχα, παπούτσια, σχολικά…) και ο άλλος μερικά άλλα (φροντιστήρια, δραστηριότητες…) κλπ.. Θα μπορούσε κανείς να σκεφτεί ότι είναι μία έντιμη και ενδεχομένως δίκαιη συμφωνία, η οποία μάλιστα αν τηρείται, μπορεί να λειτουργήσει μια χαρά κι ως εκ τούτου γιατί όχι; Γιατί να μην έχουν ξεχωριστούς λογαριασμούς; Γιατί να τα μπλέκουν…;
Στον αντίλογο αυτής της συνήθειας (ή αυτής της τακτικής), παρουσιάζεται μία μάλλον απλή ένσταση: “Τι σημαίνει ξεχωριστά; Χωριστά από τι; Τι ξεχωρίζεται;” Φυσικά και αναπόφευκτα αυτό που ξεχωρίζεται είναι ο ένας σύζυγος από τον άλλον! Αυτό όμως τι εξυπηρετεί, από τι μας προστατεύει; Δεν υπονοείται εδώ η έλλειψη εμπιστοσύνης μεταξύ των δύο συντρόφων; Δεν υπονομεύεται έτσι η έννοια του”μαζί”; Και αν τελικά, κι αυτό ίσως είναι το σημαντικότερο, αν δεν μπορούμε να μοιραστούμε τα εισοδήματά μας, τότε πως μπορούμε να μοιραστούμε τα συναισθήματά μας;
Συνεπώς στο ερώτημα ”κοινό ή χωριστό ταμείο” η θέση του γράφοντος είναι προφανώς υπέρ του κοινού… Όχι όμως σαν ένα καταναγκαστικό κανόνα για μία επιτυχή συμβίωση – εξάλλου τίποτα δεν εξασφαλίζει κάτι τέτοιο παρά μόνο η συναισθηματική σύμπνοια, η εμπιστοσύνη και η αποδοχή του άλλου γι’ αυτό που είναι, αλλά σαν ένα πρώτο, συμβολικό βήμα για την ολοκλήρωση της ενότητας που λέγεται ”ζευγάρι” – και στην συνέχεια ”οικογένεια”.
Ένα είναι το σίγουρο: σε αυτήν την ενότητα, την αληθινή και ουσιαστική ένωση των δύο συντρόφων, ούτε που θα μας νοιάζει σε ποιανού το όνομα ”θα μπούνε” τα λεφτά, γιατί τότε τα σημαντικά και τα κρίσιμα μετατοπίζονται αλλού: στην αγάπη, την εκτίμηση και την ανάγκη εν τέλει να είσαι μαζί με τον άλλον…
Ο Γιάννης Ξηντάρας είναι Ψυχολόγος- Σύμβουλος γάμου, απόφοιτος Πανεπιστημίου Αθηνών και Strathclyde University. Mέλος του Συλλόγου Ελλήνων Ψυχολόγων και της Ελληνικής Προσωποκεντρικής και Βιωματικής Εταιρείας , επιστημονικός υπεύθυνος στο Κέντρο Συμβουλευτικής και Ψυχολογικής Υποστήριξης “Επαφή”.
Σαρωτικές αλλαγές στις καθημερινές συναλλαγές των καταναλωτών, με στόχο την πάταξη της φοροδιαφυγής, φέρνει το νομοσχέδιο για την διευρυμένη χρήση χρεωστικών, πιστωτικών, προπληρωμένων καρτών και e-banking.
Γράφει ο συνεργάτης του Έμβολος Δημήτρης Χριστούλιας δημοσιογράφος της REALnews
Πρόκειται για το τελικό κείμενο που έχει προκύψει μετά από την πολύμηνη διαβούλευση ανάμεσα στο οικονομικό επιτελείο της κυβέρνησης με τους δανειστές. Στόχος της κυβέρνησης είναι το νομοσχέδιο για την χρήση του πλαστικού χρήματος να ισχύσει για τα εισοδήματα που θα αποκτήσουν οι φορολογούμενοι το 2017 να μπορούν να «χτίζουν» την έκπτωση φόρου αποκλειστικά και μόνο κάνοντας χρήση πλαστικού χρήματος.
Το νομοσχέδιο έχει σημαντικές αλλαγές σε σχέση με την πρόταση του υπουργείου Οικονομικών προς την τρόικα τον περασμένο Ιούνιο.
** Αγορές άνω των 500 ευρώ θα πραγματοποιούνται αποκλειστικά και μόνο με τη χρήση πλαστικού χρήματος ή μέσω e-banking.
*Οι δαπάνες που θα πρέπει να πραγματοποιούν οι φορολογούμενοι, με πλαστικό χρήμα, για να «χτίζουν» αφορολόγητο θα πρέπει να κυμαίνονται από 10% έως 20% των ετήσιων εισοδημάτων τους.
* Οι φορολογούμενοι που δεν θα συγκεντρώνουν τις απαιτούμενες δαπάνες για να χτίσουν αφορολόγητο όριο θα καλούνται να καταβάλλουν περισσότερους φόρους, για την διαφορά που προκύπτει, με συντελεστή 22%.
* Οι ιατρικές δαπάνες θα συνυπολογίζονται για τον προσδιορισμό του ποσού μείωσης φόρου, μόνο όταν πληρώνονται με την χ΄ρηση πλαστικού χρήματος.
* Εξαιρούνται της υποχρεωτικής χρήσης του πλαστικού χρήματος για το «χτίσιμο» του αφορολόγητου ορίου, μεταξύ άλλων, οι υπάλληλοι του υπουργείου Εξωτερικών, όσοι δημόσιοι υπάλληλοι και στρατιωτικοί υπηρετούν σε κρατικές υπηρεσίες που βρίσκονται στο εξωτερικό, όσοι υπηρετούν στη Μόνιμη Ελληνική Αντιπροσωπεία στην Ευρωπαϊκή Ενωση, καθώς επίσης και όσοι διαμένουν σε οίκους ευγηρίας, σε ψυχιατρικά καταστήματα και οι φυλακισμένοι.
* Οι επαγγελματίες που δεν θα αποδέχονται πληρωμές μέσω καρτών θα πρέπει να το αναγράφουν σε εμφανές σημείο στην είσοδο του καταστήματος και στο ταμείο, καθώς σε διαφορετική περίπτωση θα καταβάλλεται πρόστιμο 1.000 ευρώ
*Οσοι διενεργούν συναλλαγές με πλαστικό χρήμα θα συμμετέχουν σε κληρώσεις, με το σύνολο των διανεμόμενων χρηματικών ποσών και δώρων να μην ξεπερνά τα 12 εκατ. ευρώ. Μάλιστα, οι τυχεροί θα επιβραβεύονται τόσο με χρηματικά ποσά όσο και με δώρα, όπως για παράδειγμα μπορεί να είναι ένα διαμέρισμα ή ένα αυτοκίνητο.
Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποιος αλήθεια είναι ο τομέας που ακμάζει στον τόπο μας;
Μη κάνετε τον κόπο. Η απογοήτευση θα σας κυριεύσει.
Γράφει ο συνεργάτης του Έμβολος δημοσιογράφος Νίκος Γ. Σακελλαρόπουλος
Ακόμη και σε τομείς, όπως ο Πολιτισμός , η Ελλάδα βρίσκεται σε βαθύ σκοτάδι. Με κορύφωση την ανάληψη της Προεδρίας του Δ.Σ. του Φεστιβάλ Αθηνών, από τον …. Γιώργο Μηλιό!
Κι είναι σαφές ότι το μέγιστο πρόβλημα της Ελλάδας δεν είναι μόνο η οικονομική κρίση, αλλά η παρακμή που ξεκινά από τους θεσμούς και φτάνει να φθείρει αναπόδραστα όλη την κοινωνία.
Και μάλιστα επιταχυνόμενη, ραγδαία παρακμή. Δεν υπάρχει τίποτα υγιές! Εξ ου και δεν υπάρχουν ελπίδες για να κλείσει ο πάτος στο βαρέλι.
Ξέρετε ποια είναι τα αίτια αυτής της παρακμής; Η μακαριότητά μας. Και θα το εξηγήσω.
Αμέσως μετά τον Β’ παγκόσμιο πόλεμο και τον θλιβερό εμφύλιο που προκάλεσε η Αριστερά, η ελληνική κοινωνία αναπτύχθηκε και έζησε στα πρότυπα που ζούσε μια βιομηχανική αντίστοιχη της Δύσης. Χωρίς, όμως, να είναι η ίδια βιομηχανική.
Κι όταν διεθνώς άρχισε να μετασχηματίζεται αυτό το μοντέλο, η Ελλάδα το αντιλήφθηκε μετά από πολλά χρόνια. Και πάλι όμως, δεν μετασχηματίστηκε, δεν άλλαξε. Στρογγυλοκάθισε σε πεπαλαιωμένα πρότυπα την ώρα που οι άλλες κοινωνίες «έτρεχαν». Και κατέρρευσε.
Τώρα που βιώνουμε την απόλυτη οικονομική κρίση και την ιδιάζουσα παρακμή μας, οι πάντες πιπιλάμε την λέξη – έννοια «Ανάπτυξη».
Πώς όμως θα μπούμε στην εποχή της ανάπτυξης, όταν αρνούμαστε να απαρνηθούμε τα παρακμιακά κεκτημένα που μας έφεραν –μεταξύ άλλων- ως εδώ; Όταν ακόμη και σε στοιχειώδη πράγματα, όπως η ασφάλεια των πολιτών, διαφωνούμε στο πως θα αντιμετωπίσουμε κάποια ανήλικα κωλόπαιδα που καίνε κάθε λίγο και λιγάκι την Αθήνα, τη Θεσσαλονίκη ή άλλες πόλεις που υπάρχουν…. Πανεπιστήμια;
Πώς θα μπούμε σε περίοδο ακμής, όταν το δημόσιο είναι «κατασκευασμένο» για να καταδυναστεύει τους πολίτες αντί να τους υπηρετεί;
Πώς θα μπούμε σε περίοδο ακμής, όταν η Δικαιοσύνη και η Αστυνομία έχουν εκφυλιστεί ως θεσμοί; Που η μεν πρώτη δικάζει ακόμη και μετά δεκαετίες η δε δεύτερη κατεβάζει τα ρολά στα αστυνομικά τμήματα μόλις πέσει η νύχτα ή δεν έχει καν περιπολικά και μοτοσυκλέτες;
Πώς θα μπούμε σε περίοδο ακμής όταν η ίδια η κυβέρνηση και οι άνθρωποι που ασκούν το λειτούργημα της Παιδείας, αρνούνται κάθε είδους αξιολόγησή τους;
Και στα Πανεπιστήμια κάνουν καθημερινό σουλάτσο οι αιώνιοι φοιτητές που επανέκαμψαν εσχάτως ή χουλιγκάνια και αριστερόστροφες νεολαίες που τα καταλαμβάνουν, τα καίνε, διακόπτουν διδασκαλίες και προπηλακίζουν όσους δεν τους είναι αρεστοί ή δεν εκφράζουν δημοσίως τα… Αριστερά τους ιδανικά;
Πώς θα φύγουμε από την παρακμή, όταν μια ολόκληρη πολιτική παράταξη που σήμερα κυβερνά, ήταν συστηματικά υποκινητής του «κινήματος Δεν πληρώνω», που εκμαύλισε αφελείς και όχι μόνο;
Πώς θα βρούμε την ανάπτυξη με κρατικοδίαιτη πολιτική κουλτούρα; Με το κέρδος να θεωρείται, περίπου, ποινικό αδίκημα; Και τις νέες τεχνολογίες είδος εν ανεπαρκεία στο δημόσιο;
Πώς θα βρούμε ανάπτυξη αν δεν σεβόμαστε; Αν, επί παραδείγματι σταθμεύουμε όπου μας βολεύει αντί του όπου επιτρέπεται. Αν δεν γινόμαστε εραστές του «δε βαριέσαι» αντί του σωστού και του πρέπει. Αν, δεν επιτρέπουμε σε ελαστικές συνειδήσεις να επιβιώνουν, αν, αν, αν….
Για κοιτάξτε το πρόσωπό σας στον καθρέφτη. Και ρωτήστε τον εαυτό σας αν σ’ αυτή τη χώρα θα επενδύατε έστω κι ένα ευρώ;
Αν, λοιπόν, δεν συνειδητοποιήσουμε τι μας συμβαίνει –και επαναλαμβάνω όχι μόνο στην οικονομία- αν εμείς και κατ’ αρχάς μέσω της καθημερινότητάς μας δεν μπορούμε δημιουργήσουμε νέα οπτική και ήθος στις ζωές μας, δεν μπορούμε να δούμε κανένα μέλλον.
Τουτέστιν: Χωρίς γενναίο κοινωνικό ανασχηματισμό, χωρίς γνώση, χωρίς εκπαραθύρωση του «εγώ» μας, χωρίς στοιχειώδεις κανόνες, δεν μπορούν να γεννηθούν οι νέες υγιείς κοινωνικές δυνάμεις που θα αναστήσουν τη χώρα…
Κι η ευχή δεν μπορεί να είναι παρά αυτό να γίνει ομαλά.
Θα γίνει. Δεν γίνεται αλλιώς… Άλλωστε, πάντα μετά την καταιγίδα εμφανίζεται το ουράνιο τόξο…
Όσο η Γη ανεβάζει θερμοκρασία εξαιτίας της κλιματικής αλλαγής, τόσο αυξάνει ο κίνδυνος να απελευθερωθούν στην ατμόσφαιρα τεράστιες ποσότητες άνθρακα, που σήμερα βρίσκονται δεσμευμένες στο χώμα και στους μικροοργανισμούς του. Η απειλή αυτή είχε μέχρι σήμερα υποτιμηθεί, σύμφωνα με μια νέα διεθνή επιστημονική μελέτη.
Οι επιστήμονες του Πανεπιστημίου Γέιλ των ΗΠΑ και του Ινστιτούτου Οικολογίας της Ολλανδίας, με επικεφαλής τον Τόμας Κράουδερ, που έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο περιοδικό “Nature”, εκτιμούν ότι μια μελλοντική αύξηση της παγκόσμιας θερμοκρασίας κατά ένα βαθμό Κελσίου θα απελευθερώσει στην ατμόσφαιρα άλλους 30 δισεκατομμύρια τόνους άνθρακα (περίπου όσο οι εκπομπές άνθρακα των ΗΠΑ). Αυτό ισοδυναμεί με το να προσθέσει κανείς στον πλανήτη άλλη μια μεγάλη βιομηχανική χώρα του μεγέθους των ΗΠΑ.
Το σημαντικό -και ανησυχητικό- είναι ότι αυτή η πρόσθετη ποσότητα άνθρακα από το έδαφος δεν είχε μέχρι σήμερα ληφθεί υπόψη στα μοντέλα των επιστημόνων, πράγμα που σημαίνει ότι ο πλανήτης στην πραγματικότητα μπορεί να βρίσκεται ακόμη πιο κοντά στο σημείο χωρίς επιστροφή, όσον αφορά τις επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής.
Καθώς η θερμοκρασία ανεβαίνει, οι πολυάριθμοι μικροοργανισμοί που ζουν στο χώμα, θα γίνουν πιο δραστήριοι, πράγμα που θα οδηγήσει στην αποδέσμευση και στην απελευθέρωση μεγάλων ποσοτήτων άνθρακα, που από το έδαφος θα περάσουν στον αέρα, επιδεινώνοντας το «φαινόμενο του θερμοκηπίου».
Χρησιμοποιώντας στοιχεία 20 ετών από 49 τοποθεσίες σε όλο τη Γη, οι ερευνητές υπολόγισαν ότι έως το 2050 τα παγκόσμια αποθέματα άνθρακα στο έδαφος μπορεί να μειωθούν κατά 55 δισεκατομμύρια τόνους (17% περισσότερο σε σχέση με τις προβλεπόμενες ανθρωπογενείς εκπομπές έως τότε), που θα καταλήξουν αναπόφευκτα στην ατμόσφαιρα.
Ο άνθρακας παγιδεύεται στο χώμα χάρη στα φυτά που τον αφαιρούν από την ατμόσφαιρα μέσω της φωτοσύνθεσης. Αυτό συμβαίνει ιδίως στα πιο ψυχρά μέρη και στα μεγαλύτερα γεωγραφικά πλάτη, όπου ο άνθρακας αποθηκεύεται στο χώμα για μεγάλα χρονικά διαστήματα.
Όμως στο χώμα υπάρχει επίσης μια πληθώρα μικροβίων και μικροκοπικών ζώων, που -μαζί με τις ρίζες των φυτών- χρησιμοποιούν τον άνθρακα για την ανάπτυξή τους. Όταν η θερμοκρασία ανεβαίνει, αυτό σημαίνει ότι οι έμβιοι οργανισμοί του χώματος καταναλώνουν ολοένα περισσότερο άνθρακα, ο οποίος τελικά απελευθερώνεται στην ατμόσφαιρα με τη μορφή του διοξειδίου.
Η γιόγκα, η οποία γεννήθηκε στην Ινδία και έγινε δημοφιλής σ’ ολόκληρο τον κόσμο, περιελήφθη σήμερα στον κατάλογο της άυλης πολιτιστικής κληρονομιάς της ανθρωπότητας από μια ειδική επιτροπή της UNESCO που συνεδρίασε στην Αντίς Αμπέμπα.
«Η φιλοσοφία πίσω από την αρχαία πρακτική της γιόγκα στην Ινδία επηρέασε πολυάριθμες πλευρές της ινδικής κοινωνίας», επισημαίνει σε ανακοίνωση ο οργανισμός του ΟΗΕ για την επιστήμη και τον πολιτισμό, η έδρα του οποίου βρίσκεται στο Παρίσι.
Γιόγκα κάνουν άνθρωποι «κάθε ηλικίας, χωρίς διάκριση φύλου, τάξης ή θρησκείας» και η πρακτική αυτή «συνδυάζει στάσεις, στοχασμό, ελεγχόμενη αναπνοή, απαγγελία λέξεων και άλλες τεχνικές που έχουν στόχο να αναπτύξουν το άτομο, να ανακουφίσουν τους πόνους και να επιτρέψουν μια κατάσταση απελευθέρωσης», συνοψίζει η UNESCO.
Η επιτροπή για τη διατήρηση της άυλης πολιτιστικής κληρονομιάς της ανθρωπότητας, η οποία συνεδριάζει από τις 28 Νοεμβρίου μέχρι τις 2 Δεκεμβρίου στην Αιθιοπία, ενέταξε χθες τη βελγική μπύρα και την κουβανέζικη ρούμπα σ’ αυτόν τον κατάλογο που δημιουργήθηκε πριν από δέκα χρόνια και περιλαμβάνει διάφορα είδη ζώσας κληρονομιάς (χορός, μουσική, γαστρονομία, γιορτές ή φεστιβάλ…).
Η δημιουργία του πριν από δέκα χρόνια αντανακλά μια εξέλιξη της έννοιας της κληρονομιάς –που για καιρό περιοριζόταν στους ευρωπαϊκούς πύργους και ζωγραφικές– και επιτρέπει «σε χώρες που δεν έχουν εκφραστεί μέσω της αριχτεκτονικής να προβάλλουν πολιτιστικές πρακτικές τους», σύμφωνα με τον Τιμ Κέρτις, γραμματέα της σύμβασης της UNESCO για τη διαφύλαξη της άυλης πολιτιστικής κληρονομιάς.
Η παρουσία σ’ αυτόν τον νέο κατάλογο μπορεί σε ορισμένες περιπτώσεις να επιφέρει μια οικονομική ή επιμελητειακή υποστήριξη εκ μέρους της UNESCO σε χώρες που δυσκολεύονται να προστατεύσουν οι ίδιες τις πρακτικές αυτές.
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.