Συνελήφθη χθες (17-12-2016) το μεσημέρι σε περιοχή της Αλεξάνδρειας από αστυνομικούς του Τμήματος Ασφάλειας Αλεξάνδρειας, ένας 25χρονος υπήκοος Πακιστάν, διότι κατά τον αστυνομικό έλεγχο, διαπιστώθηκε να κατέχει προς πώληση 9 συσκευασίες καπνού συνολικού βάρους 450 γραμμαρίων και 48 πακέτα τσιγάρων, τα οποία δεν έφεραν την ειδική ταινία φόρου κατανάλωσης του ελληνικού δημοσίου.
Τα παραπάνω αδασμολόγητα καπνικά προϊόντα κατασχέθηκαν και θα αποσταλούν στο αρμόδιο τελωνείο για τον προσδιορισμό των διαφυγόντων φόρων και δασμών.
Παράλληλα υνελήφθη χθες (17-12-2016) το μεσημέρι σε περιοχή της Βέροιας από αστυνομικούς της ομάδας ΔΙ.ΑΣ. της Διεύθυνσης Αστυνομίας Ημαθίας, ένας 48χρονος ημεδαπός, διότι κατά τον έλεγχο στο Ι.Χ.Ε. αυτοκίνητο που οδηγούσε επέδειξε στους αστυνομικούς πλαστό έγγραφο (άδεια ικανότητας οδήγησης) το οποίο και κατασχέθηκε. Προανάκριση διενεργείται από το Τμήμα Ασφάλειας Βέροιας.
Με μεγάλη συμμετοχή κόσμου έγινε σήμερα στην κεντρική πλατεία των Τρικάλων η χριστουγεννιάτικη εκδήλωση που ήταν αφιερωμένη στα παιδιά.
Συμμετείχαν μαθητές από το Γυμνάσιο Τρικάλων το Δημοτικό και μικρά παιδάκια από το Νηπιαγωγείο. Κατά σειρά έγιναν οι εξής εκδηλώσεις: Αναπαράσταση Χριστουγεννιάτικων εθίμων από μαθητές Γυμνασίου.
Χορευτικές εκδηλώσεις και τραγούδια από το Νηπιαγωγείο και το Δημοτικό Σχολείο. Και για το τέλος έμεινε το καλύτερο. Επίδειξη ρυθμικής γυμναστικής από τις αθλήτριες του ΓΑΣ Αλεξάνδρεια.
Το παρόν στην εκδήλωση έδωσε ο πρόεδρος της Α’θμιας Σχολικής Επιτροπής Μόσχος Κυτούδης, ο Δημοτικός Σύμβουλος Γιάννης Κιρκιλιανίδης και η Πρόεδρος της Τ.Κ Τρικάλων Μαρία Παπαϊωανίδου.
Σε ένα παιχνίδι μπάσκετ παιδικής κατηγορίας που δεν είχε να ζηλέψει τίποτα από ένα αντίστοιχο ματς ανδρών, ο Άθλος Αλεξάνδρειας επικράτησε του Μ.Αλέξανδρου Γιαννιτσών με σκορ 68-62.
Οι δύο ομάδες που συναντήθηκαν σήμερα στο κλειστό του 2ου Γυμνασίου Αλεξάνδρειας στα πλαίσια του παιδικού πρωταθλήματος της ΕΚΑΣΚΕΜ, πρόσφεραν θέαμα και συγκινήσεις στον αρκετό κόσμο που βρέθηκε στην κερκίδα.
Ποιο δυνατή και ψύχραιμη η ομάδα της Αλεξάνδρειας στο β’ ημίχρονο κατάφερε δίκαια να πάρει το ροζ φύλλο αγώνα.
Η θεατρική ομάδα του 2ου Γυμνασίου Αλεξάνδρειας γέμισε με μυρωδιές και γεύσεις πιροσκί τον πεζόδρομο της πόλης!
Πάρτε μια γεύση!
Και του Χρόνου με υγεία!
Ιδιαίτερες ευχαριστίες εκφράζονται στους μύλους Κεραμάρη για την προσφορά των υλικών (αλεύρι, σιμιγδάλι), στον διευθυντή του Δημοτικού σχολείου Καψόχωρας – Νησελίου κ. Βαγγέλη Μητρόπουλο, στη σύζυγό του Μαρία, στην Ανθούλα, στη Δέσποινα, στη Μάγδα, στον Βαγγέλη αλλά και όλες τις μητέρες των παιδιών για την υλική και ηθική υποστήριξή τους.
Ο Έμβολος είναι χορηγός στην εκπομπή μαγειρικής του Νίκου Δημητροκάλη που παρουσιάζεται στη τηλεόραση (Ε) στα πλαίσια της εκπομπής «Επιτέλους ΣΚ» με την υπέροχη Ναταλία Γερμανού.
Σήμερα σπεσιαλίστας Νίκος Δημητροκάλης μας φτιάχνει: : Ρυζοκροκέτες με σαφράν, ελαφριά σάλτσα και κρέμα γραβιέρας
«Tα παιδιά ζωγραφίζουν στον τοίχο..» λέει ο στίχος ενός τραγουδιού. Και έτσι είναι. Τα παιδιά μόλις γίνουν αρκετά μεγάλα ώστε να κρατήσουν μολύβια, μπογιές, μαρκαδόρους, κραγιόνια αλλά και …κραγιόν τα οποία συνήθως ανακαλύπτουν, ζωγραφίζουν επάνω σε ό,τι βρουν. Τραπεζομάντιλα, τοίχους, χαρτιά, στο παιδικό τους στρώμα και σε όποια επιφάνεια ενδείκνυται για αυτό. Αντλούν χαρά και απόλαυση και είναι για τους μικρούς μας μια φυσιολογική και ψυχαγωγική δραστηριότητα.
Γράφει η εκπαιδευτικός Βασιλική Μηρτσέκη
Μέσα από τις παιδικές τους καρικατούρες-«καλικαντζούρες» όμως, πολλές φορές εκφράζουν και συναισθήματα τα οποία δεν μπορούν να εκφράσουν με λόγια. Εκφράζουν τους φόβους, τις χαρές, τα όνειρά τους, τους εφιάλτες τους, τις ελπίδες τους και αυτά τα σχέδιά τους μπορούν να μας δώσουν τις σχέσεις που έχουν με τον κόσμο και τους ανθρώπους γύρω τους.. Ο Vygotski μάλιστα αναφέρει χαρακτηριστικά ότι: «Ένα παιδί όταν ζωγραφίζει, λέει παράλληλα και μία προσωπική του ιστορία».
Οι παιδικές ζωγραφιές είναι μοναδικές για κάθε παιδί, όπως μοναδικό είναι και το αποτύπωμα του καθενός μας, αλλά σε γενικές γραμμές μπορούν να μας δώσουν πολλά στοιχεία για την ψυχοσύνθεση των παιδιών καθ όλη την ανάπτυξή τους μέχρι τα 14.. Η ύπαρξη σταδίων για τη δημιουργία ιχνογραφημάτων, δίνει αίσθηση ότι υπάρχουν δομημένες περίοδοι και συγκεκριμένες χρονολογικές περίοδοι που περνά το παιδικό ιχνογράφημα. .Όμως ποτέ δεν μπορούμε να είμαστε σίγουροι πως κάτι τέτοιο ισχύει.
Υπάρχουν περιπτώσεις όπου παιδιά τα οποία ήταν σε ένα β΄ στάδιο αποτύπωσης σχημάτων υποχώρησαν σε προγενέστερη περίοδο, όταν γεννήθηκε ο-η μικρότερος-η αδερφός-η και αυτό θέλοντας να δείξουν κάτι στους γονείς ή βρέθηκαν ενδείξεις ότι το παιδί έχει προχωρήσει σε επόμενα στάδια. Αλλά ακόμα και σε αυτές τις περιπτώσεις καταλαβαίνουμε αμέσως τα συναισθήματα των παιδιών μέσα από τα σχέδια, το χρώμα, τις γραμμές που χρησιμοποιούν.
Τα στάδια ανάπτυξης του παιδικού ιχνογραφήματος κατά τον PIAGET.
Ο πρώτος που ασχολήθηκε με τα στάδια τα οποία διανύει το παιδικό ιχνογράφημα ήταν ο Luquet (αρχές 20ου αιώνα). Από τον Luquet επηρεάστηκε ο Piaget, που έδωσε τα εξής στάδια τα οποία είναι χρήσιμα για τη μελέτη του παιδικού ιχνογραφήματος από την μεριά της παιδοψυχολογίας.
Ι. Τυχαίος ρεαλισμός (από 18 μηνών έως 3 ετών). Τα παιδιά ανακαλύπτουν τυχαία γραφικά σύμβολα και σιγά σιγά, αναπαριστούν αυτά κάτι.
ΙΙ. Στάδιο συνθετικής ανικανότητας ή αποτυχημένου ρεαλισμού (ηλικία 3-5 ετών). Υπάρχουν αναπαραστάσεις αλλά ακόμα δεν υπάρχει πρόθεση να ζωγραφίσει κάτι συγκεκριμένο.. Στο παιδικό σχέδιο παρατίθενται διάφορα στοιχεία, χωρίς ωστόσο αυτά να συντονίζονται σε ένα συγκροτημένο σύνολο.
III. Νοητικός ρεαλισμός (5-8 ετών). Το παιδί χαρακτηρίζεται από την ικανότητα να συνθέτει λεπτομέρειες και ζωγραφίζει αυτό που γνωρίζει για το αντικείμενο.
Οπτικός ρεαλισμός (από τα 8 έτη και πάνω). Το παιδί απεικονίζει με αναλογίες και πιο συνειδητά.
Ο όρος “ιχνογράφημα” και οι αναλύσεις του
Ο όρος «ιχνογράφημα» δηλώνει την αποτύπωση εικόνων ή αντικειμένων στο χαρτί, με τη χρήση ενός μέσου που την επιτρέπει.
Το 1936 ο Cizek ζωγράφος ο ίδιος και ο πρώτος που άνοιξε σχολή και έκανε μαθήματα ζωγραφικής για παιδιά στη Βιέννη (The Juvenile Art Classes ), εισήγαγε τον όρο «αισθητική προσέγγιση». Ο ίδιος αντιμετώπιζε το παιδικό ιχνογράφημα ως έργο τέχνης και θεωρούσε πως δεν πρέπει να υπάρχει καμία επέμβαση ενήλικα που θα διέκοπτε τη ψυχική ανέλιξη και έκφραση του παιδιού. Ερευνητές κατά τα μέσα του περασμένου περίπου αιώνα ( 1935 και μετά) χρησιμοποίησαν το παιδικό ιχνογράφημα για να ανακαλύψουν τις σχέσεις των παιδιών με τις οικογένειές τους. Χαρακτηριστικό παράδειγμα: Η Brem-Graser το 1970, ζητούσε από τα παιδιά να σχεδιάσουν την οικογένειά τους σε μορφές ζώων. Ανέλυε κατόπιν το πώς βλέπει το παιδί το κάθε μέλος, σύμφωνα με το τι αντιπροσωπεύει το ζώο στο φυσικό του περιβάλλον.
Τις τελευταίες δεκαετίες το ιχνογράφημα αναλύεται όλο και περισσότερο από την επιστήμη της Παιδοψυχολογίας όσο και της Ψυχολογίας, καθώς όλο και περισσότερες έρευνες αποκαλύπτουν πως ο κόσμος μας μπορεί να εκφραστεί συνειδητά (όταν θέλουμε να περάσουμε ένα μήνυμα προς κάποιον αποδέκτη) ή ασυνείδητα, μέσα από τα χρώματα και τα σχέδια που χρησιμοποιούμε.
Κάθε ένας από εμάς που έχει παιδιά αναρωτιέται τι κρύβεται στην ψυχή του παιδιού του και πολλές φορές προσπαθεί να δει πίσω από ένα παιδικό ιχνογράφημα, μήπως και λάβει τις πληροφορίες που χρειάζεται για το αν το παιδί του νιώθει ασφαλές στην οικογένειά του. Το καλύτερο όμως σε αυτή την περίπτωση που έχετε να κάνετε, είναι να μη «διαβάζετε» τόσο πολύ οι ίδιοι (ή να προσπερνάτε απλά μια ζωγραφιά των παιδιών σας) αλλά να τα ρωτάτε ευθέως – ειδικά αν πρόκειται για ιχνογράφημα όπου το παιδί αποτυπώνει την οικογένεια -τι κάνει ο μπαμπάς ή η μαμά σε αυτή τη ζωγραφιά και μέσω τέτοιων ερωτήσεων να οδηγηθείτε στον τρόπο που σας βλέπουν τα παιδιά. Το θέμα είναι αν είστε βέβαια έτοιμοι κάποιοι γονείς να δεχτείτε την κριτική τους που, πολλές φορές είναι πολύ σκληρή και μπορεί να σας πληγώσει, αλλά να σκέφτεστε πως είναι μικρά παιδιά και είναι λογικό στον κόσμο τους κάτι να μεγαλοποιείται .Εξάλλου στον κόσμο τους όλα μεγαλύτερα είναι για αυτά. Ακόμα και εσείς οι ίδιοι για αυτά είστε ψηλοί και θεόρατοι καθώς τα μικρά σας, σας κοιτούν από χαμηλά.
Ας δούμε τώρα θέμα του χρώματος.
Ερευνητές έχουν αποδείξει ότι :
Μαύρο και Μωβ δείχνουν κυριαρχία και μπορεί να χρησιμοποιούνται από παιδιά που είναι σχετικά απαιτητικά.
Το Μπλε χρησιμοποιείται συχνά από παιδιά που νοιάζονται για τους άλλους και είναι τρυφερά στις σχέσεις τους, καθώς και από παιδιά που απολαμβάνουν την παρέα.
Το Κόκκινο είναι αρκετά διαδεδομένο στα παιδιά και όταν χρησιμοποιείται συνήθως δηλώνει, πως αυτό το παιδί διακατέχεται από ενθουσιασμό και δεν θέλει να χάσει τίποτα από τη ζωή του.
Το Ροζ δείχνει την ανάγκη για αγάπη και εκτίμηση και χρησιμοποιείται πάρα πολύ από τα κορίτσια.
Το Πράσινο είναι το χρώμα εκείνου που του αρέσει να είναι διαφορετικός και συνήθως είναι καλλιτεχνική φύση.
Το Κίτρινο καταδεικνύει την ευφυΐα και συνήθως μια προσωπικότητα που ξεχωρίζει θετικά.
Το σχέδιο και η θέση του στη σελίδα.
Το σχέδιο και πού θα τοποθετηθεί στη σελίδα έχει επίσης ενδιαφέρον.
Σχήματα που γίνονται αριστερά, υποδεικνύουν τη σχέση με το παρελθόν και με τη μητρική φροντίδα. Συνδέεται συνήθως με τη μητέρα η αριστερή πλευρά.
Σχέδια δεξιά δείχνουν τη σχέση με το μέλλον και την ανάγκη για επικοινωνία. Αυτή η πλευρά συνδέεται με τον πατέρα.
Αρκετά σχέδια τοποθετημένα σε περίοπτη θέση και αρμονικά δεμένα μεταξύ τους θεωρούνται πως δείχνουν ότι το παιδί είναι ισορροπημένο και νιώθει ασφάλεια, σε αντίθεση με μικρότερο αριθμό αντικειμένων το ένα κοντά στο άλλο και στο κάτω άκρο ή μια γωνιά του χαρτιού, τα οποία θεωρούνται ότι είναι σημάδι έκφρασης ανεπάρκειας και ανασφάλειας.
Ποια συναισθήματα εκφράζονται μέσα από το ιχνογράφημα των παιδιών;
Προσεκτικά σχεδιασμένα σχήματα με πολλές λεπτομέρειες και τη χρήση συχνά χάρακα ή άλλων γεωμετρικών οργάνων, δείχνουν πολλές φορές ένα παιδί που αισθάνεται την ανάγκη να προσπαθεί πολύ σκληρά ή ένα παιδί που θέτει όρια στον εαυτό του, σχεδιάζει την κάθε κίνησή του και ξέρει πού θέλει να φτάσει χωρίς να ξεφεύγει των στόχων και των ορίων του.
Έντονα σημάδια(πχ τελείες πολύ πατημένες, σχέδια επίσης πολύ πατημένα και έντονα) ειδικά όταν είναι πολύ κοντά, μπορεί να είναι σημάδια στρες, δυνατών συναισθημάτων ή να υποδεικνύουν σκληρή αποφασιστικότητα και οργή, ενώ απαλότερα σημάδια υποδηλώνουν μια πιο ευγενική φύση.
Η ποιότητα των γραμμών επίσης μπορεί να είναι πολύ σημαντική. Γραμμές συνεχόμενες, ελεύθερες, χωρίς διακοπή, που ενώνονται απαλά και δίνουν ένα αρμονικό σύνολο, δείχνουν ένα παιδί που έχει αυτοπεποίθηση και νιώθει σιγουριά, σε αντίθεση με γραμμές διακοπτόμενες, σκληρές, που δεν οδηγούν πουθενά, απλά μπερδεύονται και οι οποίες δείχνουν ένα παιδί που θεωρεί πως είναι μόνο του, χαμένο και πρέπει να τα βγάλει πέρα αλλά δεν ξέρει πως.
Ο ρόλος των στοιχείων και του μεγέθους.
Τα σχήματα σε ένα σύνολο μας δίνουν επίσης σημαντικές πληροφορίες.
Τα χέρια που δεν είναι σε αναλογία με το σώμα δείχνουν επιθετικές τάσεις αν αντιπροσωπεύουν ένα παιδί ή το άτομο που θεωρούν πως ασκεί οποιαδήποτε μορφή βίας επάνω τους.
Σχήματα χωρίς χέρια υποδεικνύουν πως το παιδί νιώθει ανίκανο να κάνει κάτι, να αντιδράσει, υποτονικότητα, ακόμα και ένδειξη δειλίας.
Αν πάλι τα πόδια είναι μικροσκοπικά σε σχέση με το σώμα, είναι ένδειξη ανασφάλειας και πως διακατέχεται από αίσθημα πως πατάει σε ασταθή θεμέλια, σε αντίθεση με τα μεγάλα πόδια που είναι ένδειξη ότι μπορεί να υπάρχει κυριαρχία πάνω στους άλλους.
Όταν τα σχήματα είναι σε μια ικανοποιητική αναλογία ειδικά η αναπαράσταση του ίδιου τους του εαυτού, δείχνουν ένα παιδί που συναισθηματικά είναι ισορροπημένο.
Αν δούμε πιο λεπτομερειακά τα στοιχεία που δώσαμε παραπάνω θα λέγαμε πως έχουμε ένα :
Παρορμητικό παιδί: Όταν έχουμε μεγάλα στοιχεία δεν υπάρχει λαιμός και υπάρχει ασυμμετρία άκρων (μεγάλο κεφάλι, πόδια, μικρός κορμός κλπ).
Ανήσυχο παιδί: Όταν ζωγραφίζει βροχή, χωρίς μάτια στις φιγούρες, δεν τα μάτια σχετικά με τα στοιχεία.
Ντροπαλό παιδί: Μικρά και λίγα στοιχεία στη ζωγραφιά, όταν παρουσιάζει τον εαυτό του μικροσκοπικό σε σύγκριση με τους άλλους, χωρίς μύτη ή στόμα οι φιγούρες, τα χέρια κοντά στο σώμα.
Θυμωμένο-οργισμένο παιδί: Μεγάλες παλάμες ή και δόντια, επίσης μακριά χέρια, κλειστά μάτια ή σκοτεινιασμένα.
Ανασφαλές παιδί: Τερατώδεις φιγούρες, μικροσκοπικά κεφάλια, χωρίς χέρια και λοξά στοιχεία στη ζωγραφική.
Πραγματικά το παιδικό ιχνογράφημα μπορεί κάποια στιγμή να είναι διασκέδαση, αλλά πολλές φορές είναι ένα εργαλείο στα χέρια του παιδιού για να δείξει τον κόσμο του. Έτσι το αποτέλεσμα της τέχνης του μπορεί να γίνει εργαλείο στα δικά μας χέρια, το οποίο θα ξεκλειδώσει την ψυχή ενός παιδιού και θα μας δείξει τι κρύβει μέσα του.
Εκείνο που δεν πρέπει εννοείται να κάνετε ως γονείς, είναι να πιέζετε το παιδί σας να ζωγραφίζει μόνο και μόνο για να βλέπετε πως νιώθει. Αφήστε το να ζωγραφίζει ελεύθερα και όποτε θέλει και απλά παρατηρείστε τι κάνει. Ίσως απλά ζωγραφίζει. Ίσως πάλι θέλει να περάσει κάτι. Ως γονείς θα νιώσετε τι συμβαίνει στην κάθε περίπτωση και θα πράξετε ανάλογα. Είτε απλά θα το δείτε ως τέχνη, είτε θα χρειαστεί να το προσεγγίσετε με σκοπό τη συζήτηση, όταν νιώσετε πως κάτι εκφράζεται αλλά δεν μπορείτε να το προσδιορίσετε. Και η συζήτηση είναι αυτή που πραγματικά θα βοηθήσει και εσάς και το παιδί σας να χτίσετε μια πιο δυνατή ενδοπροσωπική σχέση στη δεδομένη περίπτωση.
ΠΗΓΕΣ
Το παιδικό ιχνογράφημα της οικογένειας σε δράση
Decode Your Child’s Drawings
Κυριακίδης, Π. Το παιδικό ιχνογράφημα. Αποκαλύπτει την αρμονία ή δυσαρμονία στην οικογένεια. Επτάλοφος. Αθήνα. 2008.
Γκλυν, Τόμας & Σιλκ, Ανζελ. Η ψυχολογία του παιδικού σχεδίου. Καστανιώτης. Αθήνα. 1997
Ολοκληρώθηκαν χθες οι εκλογές για την ανάδειξη νέου Δ.Σ στο Σύλλογο Γεωργών Αλεξάνδρειας.
Οι αρχαιρεσίες έγιναν στην αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Αλεξάνδρειας από τις 9 το πρωί έως και τις 6 το απόγευμα. Στις κάλπες προσήλθαν για να ψηφίσουν 157 μέλη του συλλόγου. Να σημειώσουμε ότι η διάρκεια του νέου Δ.Σ είναι τριετής ενώ το απαρτίζουν εννέα μέλη.
Το ψηφοδέλτιο ήταν ενιαίο και αλφαβητικά σας παραθέτουμε τους ψήφους που έλαβε κάθε υποψήφιος:
Βασιλακάκης Αθανάσιος 43
Βόλκος Νικόλαος 63
Γεωργούσης Κωνσταντίνος 33
Δεληγιάννης Σταύρος 52
Διάλας Κωνσταντίνος 54
Καμανάς Νικόλαος 112
Καραγκιοζόπουλος Γεώργιος 53
Καρυώτης Δημήτριος 62
Κεκίδης Γεώργιος 80
Κιορογλίδης Κωνσταντίνος 18
Κοτζιαμπασόπουλος Σωτήριος 12
Λιολιόπουλος Αναστάσιος 104
Μανδράς Χρυσοβαλάντης 18
Μεσσαλάς Παναγιώτης 111
Μπαλτζή Ευαγγελία 13
Ρεσινιώτης Γεώργιος 32
Σαμαράς Αντώνιος 40
Σιγκούνας Απόστολος 43
Τόπης Αθανάσιος 54
Τσολάκης Νικόλαος 14
Τσουλφαΐδης Σταύρος 80
Η σύνθεση του νέου Δ.Σ έχει ως εξής:
Βόλκος Νικόλαος
Διάλας Κωνσταντίνος
Καμανάς Νικόλαος
Καρυώτης Δημήτριος
Κεκίδης Γεώργιος
Λιολιόπουλος Αναστάσιος
Μεσσαλάς Παναγιώτης
Τόπης Αθανάσιος
Τσουλφαΐδης Σταύρος.
Να ευχηθούμε καλή επιτυχία στο νέο Δ.Σ και να έχει παραγωγική θητεία
Σημαντική σημείωση σχετικά με την βαθμολογία:
Σε περίπτωση ισοβαθμίας δύο ή περισσοτέρων ομάδων καλύτερη θέση στο βαθμολογικό πίνακα καταλαμβάνει η ομάδα που έχει καλύτερο συντελεστή στους μεταξύ τους αγώνες (άρθρο 20 του Κ.Α.Π.). Κάτι τέτοιο δεν μπορεί να παρουσιαστεί αυτόματα (ηλεκτρονικά) στην άνω βαθμολογία.
-Την άνοδο στην Α2 κατηγορία εξασφαλίζουν οι πρώτοι 4 της βαθμολογίας, ενώ στη Γ΄ κατηγορία υποβιβάζεται η ΑΕ Σφηκιάς.
– Σημαντική σημείωση σχετικά με την βαθμολογία:
Σε περίπτωση ισοβαθμίας δύο ή περισσοτέρων ομάδων καλύτερη θέση στο βαθμολογικό πίνακα καταλαμβάνει η ομάδα που έχει καλύτερο συντελεστή στους μεταξύ τους αγώνες (άρθρο 20 του Κ.Α.Π.). Κάτι τέτοιο δεν μπορεί να παρουσιαστεί αυτόματα (ηλεκτρονικά) στην άνω βαθμολογία.
– Η ομάδα ΑΧΙΛΛΕΑΣ ΝΕΟΚΑΣΤΡΟΥ έχει -2 βαθμούς από ποινές.
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.