Μείωση 9,2% σημείωσαν τα οδικά τροχαία ατυχήματα που συνέβησαν σε ολόκληρη τη χώρα και προκάλεσαν τον θάνατο ή τον τραυματισμό ατόμων τον Φεβρουάριο εφέτος σε σύγκριση με τον αντίστοιχο μήνα του 2017, και ανήλθαν σε 680 τον αριθμό.
Σύμφωνα με την ΕΛΣΤΑΤ, στα ατυχήματα αυτά καταγράφηκαν 37 νεκροί (μείωση 33,9%), 37 βαριά τραυματίες (μείωση 7,5%) και 754 ελαφρά τραυματίες (μείωση 11,6%).
Ο καιρός περνά κι η επόμενη ημέρα της χώρας τίθεται επιτακτικά στο τραπέζι.
Γράφει ο συνεργάτης του Έμβολος δημοσιογράφος Νίκος Γ. Σακελλαρόπουλος
Χθεσινό δημοσίευμα των Financial Times, έκανε την κυβέρνηση άνω κάτω και μέχρι τα ξημερώματα τα φώτα στο Μέγαρο Μαξίμου ήταν αναμμένα κι η διένεξη του πρωθυπουργού και του με περιβάλλοντός του με τον Τσακαλώτο έφτασε στα «κόκκινα».
Η εφημερίδα, ανέφερε ένα εμπεριστατωμένο ρεπορτάζ ισχυριζόμενη ότι οι επόμενες εβδομάδες θα είναι κρίσιμες για την Ελλάδα, αφού πρέπει να καθοριστούν οι σχέσεις της χώρας με τους πιστωτές της και το μέγεθος των πληρωμών του χρέους για τα επόμενα χρόνια ενώ φιλοξενούνταν δηλώσεις του Γάλλου υπουργού Οικονομικών αλλά και του Ευκλείδη Τσακαλώτου.
Στο δημοσίευμα ουσιαστικά γινόταν λόγος, ότι για να μπορέσει η Ελλάδα να έχει «καθαρή έξοδο» από τα μνημόνια, πρέπει να εξασφαλιστεί ότι θα έχει επιστρέψει σε καθεστώς κανονικότητας και θα μπορεί να έχει χρηματοδότηση από τις αγορές. Για να γίνει αυτό, ανέφερε η εφημερίδα, θα πρέπει οι ευρωπαϊκές κυβερνήσεις να ελαφρύνουν το χρέος των 248 δις ευρώ της Ελλάδας.
Στην ουσία, δηλαδή, αναφέρει ότι χωρίς ελάφρυνση του χρέους, που είναι η πάγια θέση του ΔΝΤ, αυτό δεν συμμετέχει με οικονομικές δεσμεύσεις. Κάτι που δεν επιθυμούν οι Γερμανοί.
Η ελάφρυνση, λοιπόν, του χρέους πρέπει να διευθετηθεί άμεσα, ενώ καμιά ευρωπαϊκή κυβέρνηση και το ΔΝΤ, αποδέχονται όσα εξαγγέλλει η ελληνική κυβέρνηση περί καθαρής εξόδου. Κι όλοι επιμένουν στην μεταμνημονιακή εποπτεία, που θα παράσχει τη βεβαιότητα ότι οι ελληνικές κυβερνήσεις δεν θα εκτροχιάσουν πάλι την ελληνική οικονομία.
Εδώ, λοιπόν, ενεπλάκη ο Τσακαλώτος. Ο οποίος με δηλώσεις του στην εφημερίδα ανέφερε ότι οι αξιολογήσεις της ΕΕ, μετά τη λήξη του μνημονίου, θα είναι πιο σκληρές και συχνές.
Κεραυνός εν αιθρία!!! Αφού, ουσιαστικά διέψευσε το αφήγημα του Τσίπρα και της κυβέρνησης, περί καθαρής εξόδου.
Στο Μέγαρο Μαξίμου επικράτησε ένταση. Οι ούτως ή άλλως κακές σχέσεις Τσίπρα – Τσακαλώτου άρχισαν σε λίγα λεπτά να κλονίζονται και πάλι. Οι ομάδες του ΣΥΡΙΖΑ που ήδη ανιχνεύουν κι εργάζονται για την επόμενη ημέρα, οι προεδρικοί και οι «53», έλαβαν θέσεις νέας εσωκομματικής μάχης.
Λάδι στη φωτιά έριξε η ΕΡΤ. Στην οποία, οι άνθρωποι του Μαξίμου, προπαγανδιστές του Τσίπρα, άρχισαν να βάλουν εναντίον του Τσακαλώτου.
Προσέξτε:
Στην γνωστή αντικειμενική εκπομπή του απογεύματος, Ακριβοπούλου και Καψώχας, μεταξύ άλλων, είπαν:
«Πιο πολύ προσεγγίζει τον Στουρνάρα και σε όσους ζητούν εποπτεία μετά τα μνημόνια. Λίγο ακόμη και θα έλεγε και για πιστοληπτική γραμμή».
«Ρίχνει νερό στο μύλο εκείνων που λένε παραμύθι την καθαρή έξοδο».
«Όταν ο επικεφαλής των «53» που εκφράζουν τόσες ενστάσεις για την κυβερνητική πολιτική, εμφανίζεται να διαπραγματεύεται τη γερμανική άποψη για σκληρούς όρους και προϋποθέσεις με μνημόνια, λυπάμαι κακώς κατηγορήσαμε τον Στουρνάρα».
Ο Τσακαλώτος κι οι «53», έγιναν έξαλλοι με την κατευθυνόμενη πληροφόρηση και το άδειασμα του υπουργού Οικονομικών. Οι πληροφορίες κάνουν λόγο για εκρηκτική κατάσταση, με τον Τσακαλώτο να ζητά ανοικτή στήριξη κι ανασκευή όσων – κατευθυνόμενα- μετέδιδε η ΕΡΤ. Απείλησε ευθέως και με παραίτηση.
Κάπου εκεί, άρχισαν οι … διαρροές.
Του τύπου ότι ο Τσακαλώτος είπε τα αυτονόητα!
Αλλά το αφήγημα του Τσίπρα περί καθαρής εξόδου, είχε τραυματιστεί θανάσιμα…
Η 28η Απριλίου έχει καθιερωθεί από τη Διεθνή Οργάνωση Εργασίας (ΔΟΕ) ως «Παγκόσμια Ημέρα για την Ασφάλεια και την Υγεία στην Εργασία». Για το 2018, έχει επιλεγεί να αναδειχθεί από τη ΔΟΕ το ζήτημα της ασφάλειας και της υγείας των νέων εργαζομένων, υπό τον τίτλο: «Ασφαλής και Υγιής Νέα Γενιά», περιλαμβάνοντας εργαζόμενους μεταξύ της ηλικίας λήξης της υποχρεωτικής εκπαίδευσης και της πρώτης απασχόλησης (15-24 ετών).
Στο πλαίσιο αυτό, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση του υπουργείου Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης, το Σώμα Επιθεώρησης Εργασίας (ΣΕΠΕ) διεξάγει εκστρατεία στοχευμένων ελέγχων για τη βελτίωση των συνθηκών εργασίας των νέων εργαζομένων, με τίτλο «Εκστρατεία του ΣΕΠΕ για την ΥΑ των νέων εργαζόμενων. Νέες προοπτικές με τη χρήση του Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος (ΟΠΣ-ΣΕΠΕ)». Μέσω του υποσυστήματος «Risk Analysis» του ΟΠΣ-ΣΕΠΕ, παρέχεται η δυνατότητα βελτίωσης της στόχευσης των ελέγχων, με τον εντοπισμό των τόπων εργασίας υψηλής επικινδυνότητας όπου απασχολούνται νέοι εργαζόμενοι.
Τα τελευταία δύο έτη, διενεργήθηκαν συνολικά 45.870 έλεγχοι για θέματα ασφάλειας και υγείας στην εργασία. Για τις παραβάσεις που διαπιστώθηκαν, επιβλήθηκαν 3.382 ποινικές και διοικητικές κυρώσεις. Συγκεκριμένα, επιβλήθηκαν 1.740 πρόστιμα που αντιστοιχούν σε συνολικό ποσό 6.275.204 ευρώ και σε 392 περιπτώσεις, στις οποίες διαπιστώθηκε άμεσος κίνδυνος για την ασφάλεια και την υγεία των εργαζομένων, έγινε διακοπή των εργασιών.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση, η πλήρης κατοχύρωση της ασφάλειας και της υγείας των εργαζομένων είναι απαραίτητη προϋπόθεση για μία δίκαιη και βιώσιμη ανάπτυξη και υψίστη προτεραιότητα του υπουργείου Εργασίας τόσο μέσα από την περαιτέρω θωράκιση του θεσμικού πλαισίου, όσο και μέσα από την αναβάθμιση του ΣΕΠΕ.
Με το μεγάλο ντέρμπι μεταξύ του ΠΑΟΚ Αλεξάνδρειας και της Νίκης Αγκαθιάς που θα κρίνει την πρώτη θέση της κανονικής περιόδου ολοκληρώνεται η φετινή κούρσα της Α1 ΕΠΣ Ημαθίας και στην συνέχεια θα ακολουθήσει η διαδικασία των play-off για την ανάδειξη του πρωταθλητή, που θα κερδίσει και το εισιτήριο της ανόδου για τα σαλόνια της Γ Εθνικής.
Γράφει ο Στέλιος Νίκας
Ντέρμπι λοιπόν όπου ο νικητής θα κερδίσει το πλεονέκτημα έδρας στην διαδικασία των play-off και μαζί τις περισσότερες πιθανότητες για να κατακτήσει το πρωτάθλημα. Να σημειώσουμε ότι η ομάδα της Νίκης Αγκαθιάς βολεύεται και με τον βαθμό της ισοπαλίας καθώς προηγείται του ΠΑΟΚ στην βαθμολογία με ένα βαθμό οπότε παίζει σήμερα για δύο αποτελέσματα.
Ο ΠΑΟΚ Αλεξάνδρειας υποδέχεται σήμερα στο ΔΑΚ Αλεξάνδρειας την αήττητη και πρωτοπόρο ομάδα της Νίκης Αγκαθιάς με μοναδικό στόχο την νίκη που θα του δώσει το απόλυτο πλεονέκτημα έδρας στην διαδικασία των play off. Ο Φερέιρα Κινγκ δεν αντιμετωπίζει προβλήματα τραυματισμών και θα έχει όλους τους ποδοσφαιριστές στην διάθεση του. Οι γηπεδούχοι θα προσπαθήσουν να πετύχουν ένα γρήγορο γκολ που θα τους επιτρέψει να μπουν σε θέση οδηγού στο παιχνίδι και έχοντας τον κόσμο στο πλευρό τους να γείρουν την πλάστιγγα υπέρ τους. Το μεγάλο πλεονέκτημα του ΠΑΟΚ είναι η μεσοεπιθετική του γραμμή ενώ αμυντικά είναι πιο ευάλωτος καθώς δεν έχει καταφέρει να ενταχθεί πλήρως στην ομάδα ο Γιώργος Μπουκλάς μετά τον σοβαρό τραυματισμό του.
Η Νίκη Αγκαθιάς από την άλλη που για πρώτη φορά φέτος κινδυνεύει να χάσει το αήττητο και μαζί την πρώτη θέση της κανονικής περιόδου και το πλεονέκτημα έδρας στην διαδικασία των play-off, κατεβαίνει στο γήπεδο για δύο αποτελέσματα καθώς με νίκη ή ισοπαλία κατακτά την πρώτη θέση της κανονικής περιόδου. Η ομάδα του Σταύρου Κωστογλίδη έχει σαν μεγάλο όπλο στην σημερινή αναμέτρηση την πολύ καλή επιθετική της γραμμή καθώς διαθέτει την καλύτερη επίθεση σε όλες τις κατηγορίες της ΕΠΣ Ημαθίας έχοντας πετύχει 124 τέρματα ενώ έχει δεχθεί μόλις 9 τέρματα διαθέτοντας και την καλύτερη άμυνα στην Α1. Οι φιλοξενούμενοι δεν αντιμετωπίζουν προβλήματα τραυματισμών και αναμένεται να κατέβουν στο γήπεδο με την καλύτερη δυνατή ενδεκάδα με στόχο να αποσπάσουν το αποτέλεσμα(νίκη ή ισοπαλία) που θα τους διατηρήσει στην πρώτη θέση του βαθμολογικού πίνακα. Αναμένεται να διεξαχθεί ένα συναρπαστικό παιχνίδι με το γήπεδο να είναι γεμάτο κόσμο και το μόνο που μένει να ευχηθούμε είναι τα λόγια του προέδρου του ΠΑΟΚ Βασίλη Κίτσα για παιχνίδι – γιορτή να γίνουν πραγματικότητα, γιατί σήμερα αγωνίζονται οι δύο καλύτερες ομάδες της Α1 και ο φίλαθλος κόσμος θέλει να χαρεί το συγκεκριμένο παιχνίδι.
Στα άλλα παιχνίδια το σημαντικότερο γίνεται στο Παλαιοχώρι όπου ο τοπικός Άρης θα αντιμετωπίσει τον τρίτο της βαθμολογίας Μέγα Αλέξανδρο Αγίας Μαρίνας. Το παιχνίδι έχει βαθμολογικό ενδιαφέρον μόνο για τους φιλοξενούμενους καθώς με νίκη θα καταταγούν στην τρίτη θέση της τελικής βαθμολογίας και θα αντιμετωπίσουν με μειονέκτημα έδρας τον δεύτερο στην τελική κατάταξη. Σε περίπτωση ισοπαλίας στο σημερινό παιχνίδι και αντίστοιχα νίκη του ΓΑΣ στο Ροδοχώρι όπου αντιμετωπίζει τον αδιάφορο Απόλλωνα Γεωργίου, ο Μέγας Αλέξανδρος Αγίας Μαρίνας θα καταταγεί στην 4η θέση και θα αντιμετωπίσει τον πρώτο της βαθμολογίας με μειονέκτημα έδρας στην διαδικασία των play off. Αντίθετα ο Άρης Παλαιοχωρίου θα εμφανιστεί φέτος για τελευταία φορά μπροστά στο κοινό του και αναμένεται να εισπράξει το χειροκρότημα των φιλάθλων του για την πολύ καλή παρουσία του στον φετινό πρωτάθλημα της Α1. Τέλος στο Ροδοχώρι ο τέταρτος της βαθμολογίας ΓΑΣ Ροδοχωρίου αντιμετωπίζει τον υποβιβασμένο Απόλλωνα Αγίου Γεωργίου σε ένα παιχνίδι που θέλει μόνο τη νίκη για να μπορέσει να εκμεταλλευθεί τυχόν στραβοπάτημα του Μέγα Αλέξανδρου Αγίας Μαρίνας στο Παλαιοχώρι ώστε να καταλάβει την τρίτη θέση στην τελική κατάταξη της Α1. Τα υπόλοιπα παιχνίδια είναι διαδικαστικού χαρακτήρα καθώς τα πάντα έχουν κριθεί.
Το πρόγραμμα της 30ης αγωνιστικής της Α1 ΕΠΣ Ημαθίας με ώρα έναρξης στις 16.30.
ΑΕ Χαρίεσσας – Ατρόμητος Διαβατού
ΓΑΣ Κοπανός – Ποντιακή Νεολαία Αράχου
ΠΑΟΚ Αλεξάνδρειας – Νίκη Αγκαθιάς
Αχιλλέας Νάουσας – Μακροχώρι
ΓΑΣ Ροδοχωρίου – Απόλλων Αγίου Γεωργίου
Δόξα Λιανοβεργίου – Κεραυνός Επισκοπής 0-3 α.α
Άρης Παλαιοχωρίου – Μέγας Αλέξανδρος Αγίας Μαρίνας
Από την Επιτροπή διαιτησίας της ΕΠΣ Ημαθίας ορίστηκαν οι διαιτητές που θα διευθύνουν τα παιχνίδια της 30ης αγωνιστικής για το πρωτάθλημα της Α1 ΕΠΣ Ημαθίας που θα διεξαχθούν στις 28 Απριλίου με ώρα έναρξης στις 16. 30.
Το μεγάλο παιχνίδι μεταξύ του ΠΑΟΚ Αλεξάνδρειας και της Νίκης Αγκαθιάς διαιτητής ορίστηκε ο κορυφαίος διαιτητής του νομού Δημήτρης Καραντώνης ο μόνος που διαιτητεύει αγώνες Super League.
«Η έντονη κοινωνική ανησυχία που είχε προκληθεί εδώ και καιρό για τις επιπτώσεις στους πληθυσμούς των μελισσών τόσο στην Ελλάδα όσο και στην Ευρώπη, δεν μπορούσε να μας αφήσει αδιάφορους. Οφείλαμε να προφυλάξουμε τους καταναλωτές κάνοντας ότι είναι δυνατόν για να διασφαλίσουμε ότι τα γεωργικά προϊόντα που φτάνουν στο τραπέζι τους είναι ασφαλή» τόνισε σε δήλωσή του ο υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης Βαγγέλης Αποστόλου σχολιάζοντας την απαγόρευση της χρήσης των νεονικοτινοειδών, που ψηφίστηκε την Παρασκευή από την αρμόδια επιτροπή της ΕΕ.
Ο κ. Αποστόλου είπε ακόμα ότι «σε συνέχεια της προσπάθειας μας μαζί με άλλα 5 κράτη μέλη της ΕΕ τον Δεκέμβριο του 2017 όπου επισημαίναμε ότι δεσμευόμαστε να ενθαρρύνουμε την ανάπτυξη και την εφαρμογή της ολοκληρωμένης διαχείρισης επιβλαβών οργανισμών, καθώς και εναλλακτικών προσεγγίσεων ή τεχνικών με σκοπό τη μείωση της εξάρτησης από τα γεωργικά φάρμακα, ήταν προφανές ότι δεν θα μπορούσαμε παρά να υπερψηφίσουμε την πρόταση της Επιτροπής».
Και κατέληξε λέγοντας: «Επειδή ταυτόχρονα πρέπει να δώσουμε τη δυνατότητα στους παραγωγούς να παράγουν χρησιμοποιώντας ασφαλή σκευάσματα τόσο για την ανθρώπινη υγεία, όσο και για το περιβάλλον, έχουμε ήδη ξεκινήσει τις διαδικασίες αναζήτησης εναλλακτικών λύσεων για να καλύψουμε το κενό που δημιουργείται».
Υπενθυμίζεται ότι υπέρ της πρότασης της Ευρωπαϊκής Επιτροπής η οποία προβλέπει τον περαιτέρω περιορισμό της χρήσης των νεονικοτινοειδών, ψήφισε και η Ελλάδα.
Έτσι το αποτέλεσμα της ψηφοφορίας για τα νεονικοτινοειδή έχει ως εξής:
16 κ-μ (μεταξύ των οποίων και η Ελλάδα) ψήφισαν υπέρ της πρότασης της Επιτροπής για περιορισμό στη χρήση των δραστικών ουσιών, αντιπροσωπεύοντας το 76,1% του πληθυσμού της Ένωσης.
8 κ-μ δήλωσαν αποχή αντιπροσωπεύοντας το 14,9% του πληθυσμού της Ένωσης.
4 κ-μ ψήφισαν κατά της πρότασης αντιπροσωπεύοντας το 9% του πληθυσμού.
Η ψηφοφορία ήταν ίδια και για τους τρεις εκτελεστικούς κανονισμούς και κατά συνέπεια υιοθετήθηκαν και οι τρεις με ειδική πλειοψηφία.
Κοντά στην υπογραφή Μνημονίου Αλληλοκατανόησης (MOU), βρίσκεται η διοίκηση της Ελληνικής Βιομηχανίας ΑΕ, με υποψήφιο επενδυτή και την πιστώτρια τράπεζα Πειραιώς και εντός του τρέχοντος έτους, εκτός απροόπτου, θα γίνει πραγματικότητα η είσοδος στρατηγικού επενδυτή στον όμιλο της ΕΒΖ.
Αυτό επισήμανε ο πρόεδρος της ΕΒΖ, καθηγητής Παναγιώτης Αλεξάκης, στη διάρκεια της ετήσιας τακτικής γενικής συνέλευσης των μετόχων της εταιρείας, υπογραμμίζοντας ότι ο προαναφερόμενος στρατηγικός επενδυτής, τον οποίο και δεν θέλησε να κατονομάσει, μπορεί να μην αποτελεί τον μοναδικό που έχει εκδηλώσει ενδιαφέρον για την ελληνική βιομηχανία, αλλά αποτελεί τον πρώτο που κατέθεσε Proof of funds, γεγονός που αποδεικνύει ότι “διαθέτει τα λεφτά για να κλείσει το deal”, ενώ διαπραγματεύεται το σύνολο της ΕΒΖ και όχι για μέρος αυτής.
Απαντώντας σε ερωτήσεις εκπροσώπων των εργαζομένων, αλλά και μετόχων σχετικά με το χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσης των διαδικασιών για την πώληση, ο πρόεδρος της ΕΒΖ τόνισε ότι δεν μπορεί να δοθεί συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα και διευκρίνισε ότι μετά την υπογραφή του MOU, θα ακολουθήσουν σειρά ελέγχων και άλλες διαδικασίες μέχρι να κλείσει το “deal”, το οποίο όπως ο ίδιος πιστεύει, θα ολοκληρωθεί εντός του 2018. Τονίζεται ότι υπέρ της πώλησης της ΕΒΖ, τάχθηκε ανοικτά ο εκπρόσωπος του βασικού μετόχου, δηλαδή του εκκαθαριστή της ΑΤΕ, ο Στέφανος Αυγουλέας της PQH.
Για την απόφαση της διοίκησης της ΕΒΖ να στηρίξει την τευτλοκαλλιέργεια φέτος, ο πρόεδρος της ΕΒΖ σημείωσε ότι “η απόφαση λήφθηκε για να υπάρξει έστω μικρή παραγωγή ώστε να μην πωληθεί η εταιρεία σαν κέλυφος”, ενώ σε ερώτημα που έγινε για το πώς θα καλυφθεί το κόστος της καμπάνιας και πώς θα πληρωθούν οι παραγωγοί, απάντησε ότι γίνονται οι σχετικές ενέργειες, ώστε να μην υπάρξει πρόβλημα.
Η συνέλευση των μετόχων άρχισε με την ανάγνωση μίας έκθεσης της κατάστασης της ΕΒΖ από τον πρόεδρο της εταιρείας, στην οποία επισήμανε το πολύ υψηλό κόστος παραγωγής, την έλλειψη κεφαλαίων κίνησης, τις χαμηλές τιμές ζάχαρης στην αγορά, τις ανάγκες εκσυγχρονισμού της εταιρείας σε πολλά επίπεδα.
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.