Αρχική Blog Σελίδα 15359

ΟΠΕΚΑ: Στα τέλη Ιουνίου, θα καταβληθεί η Β΄ δόση έτους 2018 του επιδόματος παιδιού

Στα τέλη Ιουνίου, θα καταβληθεί η Β΄ δόση έτους 2018 του επιδόματος παιδιού. Συγκεκριμένα, η διοίκηση του Οργανισμού Προνοιακών Επιδομάτων και Κοινωνικής Αλληλεγγύης (ΟΠΕΚΑ) ανακοίνωσε προς τους δικαιούχους του νέου επιδόματος παιδιού ότι η πληρωμή της Β΄ δόσης 2018 θα πραγματοποιηθεί στα τέλη Ιουνίου, δηλαδή στις 25-27 Ιουνίου και, μάλιστα, σε όλους όσοι θα έχουν υποβάλει την αίτηση του νέου Α21 έως και την 20η Ιουνίου 2018 και θα δικαιούνται το επίδομα, βάσει των εξαρτώμενων τέκνων και του εισοδήματος που είχαν το 2017, σύμφωνα με την εφετινή φορολογική δήλωση.

Η νέα ηλεκτρονική διαδικασία των αιτήσεων Α21 θα ξεκινήσει το τρίτο δεκαήμερο του Μαΐου. Σύμφωνα με τον ΟΠΕΚΑ, η μετακίνηση της ημερομηνίας πληρωμής κατά έναν μήνα κρίθηκε αναγκαία, ώστε να δοθεί στους δικαιούχους επαρκής χρόνος υποβολής της φορολογικής δήλωσης (έντυπο Ε1) για τα εισοδήματα του 2017 και, ακολούθως, της απαραίτητης νέας αίτησης Α21 για το 2018, δεδομένου ότι, λόγω της πρόσφατης εκκίνησης υποβολής φορολογικών δηλώσεων, είναι ιδιαίτερα μικρός ο αριθμός, αλλά και ο ρυθμός αύξησης του όγκου των φορολογικών δηλώσεων που έχουν υποβληθεί, μέχρι σήμερα.

Ταυτόχρονα, όπως επισημαίνει ο ΟΠΕΚΑ, θα έχει ολοκληρωθεί τεχνικά η νέα πλατφόρμα για την αίτηση Α21, που θα προσφέρει σημαντικά καλύτερη εξυπηρέτηση των δικαιούχων, δεδομένου ότι θα τους απαλλάσσει από κάθε γραφειοκρατική διαδικασία και προσκόμιση δικαιολογητικών, αλλά και θα ενσωματώνει ταυτόχρονα όλες τις απαραίτητες δικλείδες ασφαλείας με ηλεκτρονικές διασταυρώσεις. Παράλληλα, διευκρινίζει ότι η μετακίνηση αυτή δεν θα επηρεάσει σε καμία περίπτωση την επόμενη προγραμματισμένη πληρωμή της Γ΄ δόσης στα τέλη Ιουλίου, η οποία και θα πραγματοποιηθεί κανονικά στις 25-27 Ιουλίου σε όλους όσοι θα έχουν υποβάλει αίτηση Α21 για το 2018 έως και την 20ή Ιουλίου. Στις Β΄ και Γ΄ δόσεις θα συμπεριλαμβάνονται όλες οι αναδρομικές οφειλές από την αρχή του έτους του νέου επιδόματος παιδιού, οι τυχόν αναγκαίοι συμψηφισμοί, καθώς και αναδρομικές οφειλές εκκρεμοτήτων προηγούμενων ετών, που θα έχουν οριστικοποιηθεί και ελεγχθεί.

Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, οι υπηρεσίες του ΟΠΕΚΑ και της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης Κοινωνικής Ασφάλισης (ΗΔΙΚΑ) συνεργάζονται στενά και εργάζονται πυρετωδώς, προκειμένου να τελειοποιηθεί η νέα, εκσυγχρονισμένη και πλήρως ψηφιοποιημένη διαδικασία, που, χωρίς γραφειοκρατικές διαδικασίες, θα επισπεύδει σημαντικά το χρόνο καταβολής του επιδόματος, αφού θα διασταυρώνει ηλεκτρονικά, μέσω των διαθέσιμων ηλεκτρονικών βάσεων δεδομένων, με ασφάλεια και σε άμεσο χρόνο, όλα τα απαραίτητα στοιχεία. Οι τεχνικές δυνατότητες της νέας πλατφόρμας εγγυώνται πως το σύνολο των δικαιούχων που επιθυμούν να υποβάλουν αίτηση, πριν από την πληρωμή της Β΄ δόσης 2018, θα έχουν τη δυνατότητα να το κάνουν.

«Η νέα αίτηση Α21 θα είναι προσιτή σε όλους και θα ελαχιστοποιεί τη γραφειοκρατική ταλαιπωρία των πολιτών. Με την παλαιά διαδικασία, απαιτούνταν το λιγότερο ένας μήνας από τη στιγμή της αίτησης μέχρι την καταβολή της παροχής, ώστε να ελεγχθούν με ανθρώπινο χέρι όλα τα απαραίτητα δεδομένα, ενώ σε πάρα πολλές περιπτώσεις απαιτούνταν η προσκόμιση σειράς δικαιολογητικών, με αποτέλεσμα τη μεγάλη ταλαιπωρία των δικαιούχων. Με τη νέα διαδικασία, αυτό θα γίνεται αυτόματα και ηλεκτρονικά για τη συντριπτική πλειονότητα των περιπτώσεων» σημειώνεται στην ανακοίνωση.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσιάζει ο ΟΠΕΚΑ, πέρυσι μέχρι τα τέλη Ιουλίου, είχαν πληρωθεί από τον ΟΓΑ σε οικογενειακά επιδόματα 291 εκατ. ευρώ σε δύο δόσεις. Εφέτος, έχουν ήδη πληρωθεί με την Α΄ δόση 161 εκατ. ευρώ, ενώ και με τις επόμενες δύο δόσεις εκτιμάται πως η συνολική δαπάνη, μέχρι το τέλος Ιουλίου, θα προσεγγίσει τα 450 εκατ. ευρώ, γεγονός που σημαίνει αύξηση για το πρώτο εξάμηνο της τάξης του 50%. Tις επόμενες ημέρες, θα ενημερωθούν με λεπτομερείς οδηγίες οι δικαιούχοι για την απρόσκοπτη συμπλήρωση της νέας πλατφόρμας Α21.

 

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Κ. Αγοραστός: «Φέτα δεν μπορεί να υπάρξει χωρίς ελληνική αιγοπροβατοτροφία, χωρίς ικανοποιητικές τιμές στο γάλα»

Προτάσεις του Προέδρου της Ένωσης Περιφερειών Ελλάδας – Περιφερειάρχη Θεσσαλίας  στο 4ο Συνέδριο  Αγροτικής Ανάπτυξης του Economist στη Λάρισα:

-Για το Πρόγραμμα Αγροτικής Ανάπτυξης: «Οι Περιφέρειες να αναλάβουν σε ποσοστό 100% το ΠΑΑ της επόμενης προγραμματικής περιόδου»

-Για Νέους Αγρότες: «Να συσταθούν Γραφεία Εξυπηρέτησης Νέων Αγροτών στις Περιφέρειες και τα κίνητρα να μην εξαντλούνται στα κονδύλια του ΠΑΑ»

«Ενώνω κι εγώ τη φωνή μου με τη φωνή των κτηνοτρόφων μας αλλά και με τη φωνή της λογικής: Φέτα δεν μπορεί να υπάρξει χωρίς ελληνική αιγοπροβατοτροφία, χωρίς τους κτηνοτρόφους που μοχθούν καθημερινά υπό αντίξοες συνθήκες, χωρίς ικανοποιητικές τιμές για το γάλα», επεσήμανε ο Πρόεδρος της Ένωσης Περιφερειών Ελλάδας (ΕΝΠΕ), Περιφερειάρχης Θεσσαλίας κ. Κώστας Αγοραστός μιλώντας σήμερα στο 4ο Συνέδριο  Αγροτικής Ανάπτυξης του Economist στη Λάρισα.

Υπενθυμίζοντας ότι στη Θεσσαλία παράγεται πάνω από το 50% της εθνικής παραγωγής φέτας, ο κ. Κ. Αγοραστός εστίασε στις πρωτοβουλίες που έχει λάβει η Ένωση Περιφερειών Ελλάδας για τη φέτα τόσο προς την ελληνική κυβέρνηση όσο και στους Θεσμούς και υπηρεσίες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, ενώ ανέδειξε το δυναμισμό του πρωτογενούς τομέα στη Θεσσαλία αλλά και του  δευτερογενή που συνδέεται με τον πρωτογενή (παραγωγή τροφίμων) επισημαίνοντας τη συμβολή της Περιφέρειας με πολυποίκιλες πρωτοβουλίες ενίσχυσης της εξωστρέφειας και 131 έργα συνολικού προϋπολογισμού 165 εκατομμυρίων ευρώ.

Ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας ανέφερε χαρακτηριστικά τα εξής δύο στοιχεία:

-«Οι εξαγωγές νωπών φρούτων και λαχανικών έχουν εξαπλασιαστεί.

-Ενώ, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία, το 2008, στην έναρξη της κρίσης, στη Θεσσαλία υπήρχαν 61 Τοπικές Μονάδες Παραγωγής Τροφίμων, από τις οποίες παρήχθησαν πωληθέντα προϊόντα συνολικής αξίας 586 εκατομμυρίων ευρώ, συνεισφέροντας το 9,17% της αξίας των πωλήσεων του κλάδου σε επίπεδο χώρας.

Μετά από 7 χρόνια κρίσης,  το 2015,  οι μονάδες αριθμούσαν τις 113 και παρήγαγαν πωληθέντα προϊόντα συνολικής αξίας 1,014 δισεκατομμυρίων ευρώ, συμμετέχοντας κατά 52,51% στην αξία πωληθέντων βιομηχανικών προϊόντων της Περιφέρειας και σχεδόν κατά 13% στις συνολικές πωλήσεις του κλάδου σε επίπεδο χώρας.

Η δυναμική του αγροτοδιατροφικού τομέα στη Θεσσαλία είναι τέτοια που μπορεί να οδηγήσει σε ακόμη καλύτερα, να μην θεαματικότερα, αποτελέσματα εφ’ όσον φυσικά βελτιωθεί το γενικότερο οικονομικό περιβάλλον που είναι αρνητικό για τις επιχειρήσεις και τους αγρότες κι εφ’ όσον αντιμετωπισθούν σημαντικά διαρθρωτικά προβλήματα του αγροτικού τομέα», υπογράμμισε.

Στις Περιφέρειες το 100% των πόρων του νέου Προγράμματος Αγροτικής Ανάπτυξης (ΠΑΑ)

Ο κ. Κώστας Αγοραστός αναφέρθηκε για ακόμη μια φορά στην αναγκαιότητα «να γίνουν άλματα ώστε να παροχετευθούν γρήγορα οι πολύτιμοι πόροι του Προγράμματος Αγροτικής Ανάπτυξης στον αγροτικό τομέα» και κατέθεσε την εξής πρόταση: «τους πόρους του ΠΑΑ της επόμενης προγραμματικής περιόδου να αναλάβουν να τους διαχειριστούν σε ποσοστό 100% οι Περιφέρειες.

Ήδη η Πρόεδρος του Κινήματος Αλλαγής κα Φώφη Γεννηματά στο πρόσφατο συνέδριο ΕΝΠΕ – ΚΕΔΕ μίλησε για αποκέντρωση του ΠΑΑ σε ποσοστό 80%. Εμείς προτείνουμε 100% και φυσικά περιμένουμε ανάλογες δεσμεύσεις απ’ όλα τα πολιτικά κόμματα», ανέφερε ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας κι επανακατέθεσε άλλη μία πρόταση της Ένωσης Περιφερειών Ελλάδας:

«Να να αποκτήσουν οι Περιφέρειες κανονιστική αρμοδιότητα, δηλαδή την αρμοδιότητα να νομοθετούν για τις τοπικές υποθέσεις. Διότι και σήμερα ενώ έχει εκχωρηθεί στις Περιφέρειες το 37% των πόρων του ΠΑΑ, τα πάντα περνούν μέσα από ένα «βαρύ» γραφειοκρατικό σύστημα του κεντρικού Υπουργείου, το οποίο αποδυναμώνει σε μεγάλο βαθμό τα οφέλη της αποκέντρωσης και ιδίως την ταχύτητα στην υλοποίηση του ΠΑΑ», εξήγησε.

Γραφεία Εξυπηρέτησης Νέων Αγροτών στις Περιφέρειες

Ο Πρόεδρος της ΕΝΠΕ κατέθεσε τις εξής δύο προτάσεις για τους νέους αγρότες αφού πρώτα επισήμανε ότι «η κυβέρνηση, μετά τις πρωτοβουλίες της Ένωσης Περιφερειών Ελλάδας, αποφάσισε να εντάξει εντάσσοντας όλους τους επιλαχόντες νέους αγρότες στο ΠΑΑ διορθώνοντας το λάθος που έκανε αρχικά»:

-«Εφ’ όσον συμφωνούμε όλοι για την αναγκαιότητα ηλικιακής ανανέωσης του αγροτικού πληθυσμού, τότε τα κίνητρα για τους νέους αγρότες δεν πρέπει να εξαντλούνται στο ΠΑΑ. Αντιλαμβανόμαστε βεβαίως τη δημοσιονομική κατάσταση της χώρας, όμως αν θέλουμε να θέτουμε ιεραρχημένες προτεραιότητες, αυτές πρέπει να τις υποστηρίζουμε στην πράξη.

-Ως Περιφέρειες έχουμε καταθέσει την πρόταση να περιέλθει στην αρμοδιότητά μας το σύνολο των αποκεντρωμένων υπηρεσιών του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων (αναφέρομαι σε προσωπικό, αρμοδιότητες και πόρους).

Στο πλαίσιο αυτό έχουμε τη βούληση να συστήσουμε Γραφεία Εξυπηρέτησης Νέων Αγροτών στα οποία να απευθύνονται όλοι όσοι ενδιαφέρονται να ασχοληθούν με τον πρωτογενή τομέα για να λαμβάνουν υπεύθυνες απαντήσεις και αξιόπιστη καθοδήγηση.

Φυσικά, δεν είναι ο ρόλος του Γραφείου να συστήσει την άλφα ή τη βήτα καλλιέργεια, μπορεί όμως να ενημερώσει υπεύθυνα και να σταθεί αποτελεσματικά στο πλευρό του νέου αγρότη με τα έμπειρα στελέχη των Περιφερειών, που γνωρίζουν άριστα τα συγκριτικά πλεονεκτήματα, τις ιδιαιτερότητες και τα προβλήματα κάθε περιοχής».

 

ΑΠΕ-ΜΠΕ

«ΔΙΑ-ΠΥΡΟΣ 2018»: άσκηση για την αντιμετώπιση δασικής πυρκαγιάς μεγάλης έκτασης στο περιαστικό δάσος του Σειχ Σου την Τρίτη 8 Μαΐου 2018

Στο πλαίσιο της καλύτερης προετοιμασίας και του ελέγχου της αξιοπιστίας του σχεδιασμού πρόληψης και αντιμετώπισης δασικών πυρκαγιών, θα πραγματοποιηθεί άσκηση σε πραγματικές συνθήκες για την αντιμετώπιση δασικής πυρκαγιάς μεγάλης έκτασης με την κωδική ονομασία “ΔΙΑ – ΠΥΡΟΣ 2018”, την Τρίτη 8 Μαΐου 2018, με ώρα έναρξης 10.00 π.μ., σε δασική έκταση του περιαστικού δάσους Σειχ Σου στη θέση «Παράδεισος – Στέκι Συνταξιούχων»,  πλησίον του κόμβου Διαγόρα στην περιφερειακή οδό Θεσσαλονίκης. 

Η άσκηση σχεδιάστηκε από την Πυροσβεστικής Υπηρεσία Ν. Θεσσαλονίκης και θα υλοποιηθεί σε συνεργασία των εμπλεκόμενων φορέων: της Αυτοτελούς Διεύθυνσης Πολιτικής Προστασίας της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, του Τμήματος Πολιτικής Προστασίας της Μητροπολιτικής Ενότητας Θεσσαλονίκης (Μ.Ε.Θ.), της ΕΛ.ΑΣ., των Ενόπλων Δυνάμεων (Γ’ Σώμα Στρατού, 383 ΜΕΕΑ (113ΠΜ), της Τοπικής Αυτοδιοίκησης(Δήμοι Θεσσαλονίκης, Νεάπολης-Συκεών και Πυλαίας-Χορτιάτη), της Διεύθυνσης Δασών και Εθελοντικές Οργανώσεις (εγγεγραμμένες στο μητρώο της Γενικής Γραμματείας Πολιτικής Προστασίας που εμπλέκονται στη δασοπυρόσβεση).

Το σενάριο της άσκησης επεξεργάστηκε η Πυροσβεστική Υπηρεσία, το οποίο περιλαμβάνει εκδήλωση πυρκαγιάς σε δασική έκταση του περιαστικού δάσους Σέιχ Σου στη θέση «Παράδεισος- Στέκι Συνταξιούχων» πλησίον του κόμβου Διαγόρα στην περιφερειακή οδό Θεσσαλονίκης. Λόγω του ανέμου με διεύθυνση Ν-ΝΔ εντάσεως 5 μποφόρ, η πυρκαγιά λαμβάνει διαστάσεις και εξαπλώνεται γρήγορα σε δασική έκταση με θαμνώδη βλάστηση και πεύκα. Η Πυροσβεστική Υπηρεσία ενημερώνει τους εμπλεκόμενους φορείς και αιτείται την κινητοποίηση-συνδρομή επίγειων και εναέριων μέσων, στο έργο της κατάσβεσης της πυρκαγιά, το οποίο και συντονίζει.

Η Αυτοτελής Διεύθυνση Πολιτικής Προστασίας της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας ενημερώνει τους πολίτες ότι κατά τη διάρκεια της άσκησης θα υπάρχει περιφρούρηση για την απομάκρυνσή τους από το σημείο που θα πραγματοποιηθεί η άσκηση.

Επίσης, εφιστά την προσοχή τους για την αποφυγή επίσκεψης στο σημείο της άσκησης (περιαστικό δάσος Σέιχ-Σου-θέση «Παράδεισος -Στέκι Συνταξιούχων»),  κατά τις ώρες που πραγματοποιείται (10.00 π.μ.– 12.00 μ.μ.), διότι θα γίνει ρίψη νερού από τα εναέρια μέσα και ελλοχεύει κίνδυνος για τη σωματική τους ακεραιότητα.

Αθηνά Αθανασιάδου – Αηδονά: «Δίνουμε λύση σε ένα πρόβλημα ζωτικής σημασίας για τον Δήμο Αλμωπίας»

Εγκρίθηκε από το Περιφερειακό Συμβούλιο Κεντρικής Μακεδονίας η προγραμματική σύμβαση μεταξύ Π.Ε. Πέλλας και Δήμου Αλμωπίας για την κατασκευή υδρευτικών δικτύων για την ύδρευση της πόλης της Αριδαίας

 Μετά από εισήγηση της Αν. Αντιπεριφερειάρχη Πέλλας Αθηνάς Αθανασιάδου – Αηδονά και τη συνεπικουρία του Περιφερειακού Συμβούλου Πέτρου Ζέρζη εγκρίθηκε από το Περιφερειακό Συμβούλιο Κεντρικής Μακεδονίας η σύναψη προγραμματικής σύμβασης μεταξύ της Π.Κ.Μ. – Π.Ε. Πέλλας και του Δήμου Αλμωπίας για το έργο «Κατασκευή υδρευτικών δικτύων για την ύδρευση της πόλης της Αριδαίας». Το έργο έχει συνολικό προϋπολογισμό 74.300,00 € και θα χρηματοδοτηθεί από το Πρόγραμμα Επενδυτικών Δαπανών της Περιφερειακής Ενότητας Πέλλας.

Η Αν. Αντιπεριφερειάρχης Πέλλας κα. Αθανασιάδου – Αηδονά δήλωσε σχετικά: «Μετά από συντονισμένες ενέργειες καταφέραμε και ξεπεράσαμε όλα τα εμπόδια προωθώντας σε μικρό χρονικό διάστημα τις απαιτούμενες διαδικασίες για το έργο της κατασκευής υδρευτικών δικτύων για την ύδρευση της πόλης της Αριδαίας. Με τη σύναψη της προγραμματικής σύμβασης ξεκινά ένα πολύ σημαντικό έργο προκειμένου να λυθεί το πρόβλημα υδροδότησης της Δ.Κ. Αριδαίας. Η Π.Ε. Πέλλας ανταποκρίθηκε θετικά και ουσιαστικά λύνοντας ένα πρόβλημα που αφορά το δημόσιο αγαθό του νερού που όλοι μας γνωρίζουμε τη σημασία του στην καθημερινότητά μας».

Νάουσα: Πρόσκληση σε εκδήλωση με θέμα: “Φαρμακευτική και Βιομηχανική Κάνναβη στην Απασχόληση και στην Ανάπτυξη”.

Με πρωτοβουλία της Βουλευτή Ημαθίας Φρόσως Καρασαρλίδου, θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 11/05/18, ώρα προσέλευσης 20:00, εκδήλωση με θέμα “Φαρμακευτική και Βιομηχανική Κάνναβη στην Απασχόληση και στην Ανάπτυξη” θα μιλήσουν εκπρόσωποι του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και επιστήμονες.

Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί στην αίθουσα εκδηλώσεων του Πολυχώρου Πολιτισμού ΧΡΗΣΤΟΣ ΛΑΝΑΡΑΣ “ΒΕΤΛΑΝΣ” με την αρωγή του Δήμου Η.Π Νάουσας.

 

Φρόσω Καρασαρλίδου

Βουλευτής Ημαθίας

ΣΥΡΙΖΑ

ΕΜΠΟΡΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ: Πρόταση για κλειστά καταστήματα την Κυριακή 06/05/2018

Εμπορικός Σύλλογος Αλεξάνδρειας

Σύμφωνα με την παλιότερη και ισχύουσα απόφαση του Ε.Σ. Αλεξάνδρειας, την Κυριακή  6 Μαΐου 2018,  προτείνουμε  τα καταστήματα να παραμείνουν ΚΛΕΙΣΤΑ.

Ο Εμπορικός Σύλλογος Αλεξάνδρειας, σταθερός στην απόφαση του να μην επιτρέψει το άνοιγμα των καταστημάτων τις Κυριακές, συντάσσεται με τη  συντριπτική πλειοψηφία των Εμπορικών Συλλόγων της χώρας και δεν συμμετέχει στο “παζάρι” των Κυριακών.

Η  Κυριακή ΔΕΝ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΕΤΑΙ.

       Στηρίξτε την απόφαση του Εμπορικού Συλλόγου, για το καλό όλων μας.

  Με εκτίμηση

ΤΟ Δ.Σ.

ΤΟΕΒ Τρικάλων: Καθαρισμός καναλέτων

Επικείμενης της αρδευτικής περιόδου 2018 σας κάνουμε γνωστά τα κάτωθι :

1)Το Δ/κό Συμβούλιο του Οργανισμού μας με απόφασή του καθόρισε ως προθεσμία καθαρισμού των καναλέτων από τους παραγωγούς την 31η Μαΐου 2018.  Μετά την ημερομηνία αυτή και καθ΄ όλη τη διάρκεια της αρδευτικής περιόδου πρέπει τα καναλέτα από τα οποία εξυπηρετούνται τα χωράφια τους να είναι καθαρά μέσα και έξω, διότι διαφορετικά δεν θα τους δοθεί άδεια να ποτίσουν.

2) Αν μετά την παραπάνω  προθεσμία παραμένουν ακαθάριστα κάποια καναλέτα, ο Οργανισμός θα τα καθαρίσει με δικά του συνεργεία επιβάλλοντας στους ιδιοκτήτες (σύμφωνα με τον Κ.Α.) το ανάλογο πρόστιμο των 5 Ευρώ για κάθε ακάθαρτο καναλέτο.(άρθρα 10 & 12 του Κανονισμού αρδεύσεως). Στην περίπτωση αυτή θα πληρωθεί πρώτα το πρόστιμο και κατόπιν θα δοθεί η άδεια για πότισμα.

3)Ότι οι παραγωγοί είναι υπεύθυνοι για τη στεγανοποίηση των καναλέτων που εξυπηρετούν τα χωράφια τους και ότι η μη συμμόρφωσή τους με τα οριζόμενα στον Κανονισμό άρδευσης και στις αποφάσεις του Δ/κού Συμβουλίου του ΤΟΕΒ αποτελούν αγροτικές παραβάσεις που τιμωρούνται με τις Διατάξεις του Ν.Δ/τος 3030/54 «περί Αγροφυλακής» (άρθρο 20 του Κανονισμού αρδεύσεως).

Ύστερα από τα παραπάνω παρακαλείσθε να συμμορφώνεστε με τα αναφερόμενα στον Κανονισμό αρδεύσεως και στις υποδείξεις των υδρονομικών οργάνων προς αποφυγή ταλαιπωριών και ποινικών κυρώσεων.

 

 

 Ο Πρόεδρος ΤΟΕΒ Τρικάλων.

ΚΥΤΟΥΔΗΣ ΜΟΣΧΟΣ        

4.500 κιλά πατάτας στους ωφελούμενους του Κοινωνικού Παντοπωλείου από την McCain HELLAS και το “Μπορούμε”

Ευχαριστήριο

Το Κοινωνικό Παντοπωλείο του Δήμου Αλεξάνδρειας μοίρασε 4.500 κιλά πατάτας στους εγγεγραμμένους ωφελούμενους του.

 Οι πατάτες που διατέθηκαν είναι προσφορά της εταιρείας McCain HELLAS Μ.Ε.Π.Ε., με την ευγενική μεσολάβηση της Ομάδας “ΜΠΟΡΟΥΜΕ”.

 Eυχαριστούμε θερμά την εταιρεία McCain HELLAS Μ.Ε.Π.Ε για την συνεισφορά της στην προσπάθεια να στηρίξουμε τα νοικοκυριά του Δήμου Αλεξάνδρειας που έχουν ανάγκη.

 Η συνεισφορά της έγινε δεκτή με ιδιαίτερη χαρά από τα νοικοκυριά που στηρίζονται από το Κοινωνικό Παντοπωλείο.

Μουστάρδα σε σπόρο ή σε κρέμα έχει πολλά οφέλη για την υγεία! – Γράφει η Μαρία Αλιμπέρτη – Κατσάνη

Η μουστάρδα είναι γνωστή σε όλου μας σαν συνοδευτικό που νοστιμίζει το φαγητό μας και που δίνει μια ιδιαίτερη προσθήκη γεύσης στο ψητό κρέας.

μαρια αλιμπερτι1
Γράφει η δημοσιογράφος Μαρία Αλιμπέρτη – Κατσάνη

Η μουστάρδα φτιάχνεται από τους σπόρους  φυτών της οικογένειας των Σταυρανθών ή των Βρασσικιδών και εκτός από την προσθήκη γεύσης στο φαγητό μας μαθαίνουμε πως οι σπόροι της μουστάρδας έχουν μοναδικές θεραπευτικές ιδιότητες.

Οι άνθρωποι που καταναλώνουν τακτικά μουστάρδα ιδιέτερα την καυτερή, περιορίζουν τις πιθανότητες να πάθουν άσμα αλλά και όσοι  παρουσίασαν συμπτώματα του άσθματος, ή  κρυολογήματος θα δουν να περιορίζονται και αυτό γιατί οι σπόροι μουστάρδας είναι πλούσιοι σε σελήνιο και μαγνήσιο που περιέχουν αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες.

Σύμφωνα με έρευνες οι σπόροι μουστάρδας έχουν ιδιότητες που μπορούν να περιορίσουν την ανάπτυξη των ήδη καρκινικών κυττάρων και βοηθούν στην πρόληψη του σχηματισμού των νέων καρκινικών όγκων.

Είναι γνωστό πως το σελήνιο και το μαγνήσιο έχουν αντιφλεγμονώδη δράση και θερμαντικές ιδιότητες που τις έχει και η μουστάρδα εφόσον περιέχει αυτά τα δύο στοιχεία, οι ιδιότητες τους αυτές φαίνονται ιδιαίτερα όταν η μουστάρδα εφαρμόζεται στο σώμα, θερμαίνει την πονεμένη περιοχή και βοηθάει να χαλαρώσει τους μυς, ανακουφίζοντας από τον πόνο.

Η μουστάρδα βοηθάει πολύ για την ανακούφιση της δυσκοιλιότητας, επί πλέον οι σπόροι μουστάρδας αυξάνουν την παραγωγή του σάλιου, με αποτέλεσμα την καλύτερη πέψη.

Έχει μεγάλη περιεκτικότητα σε θείο, το οποίο είναι πολύ αποτελεσματικό στην καταπολέμηση των περισσότερων παθήσεων του δέρματος.

Η μουστάρδα περιέχει υψηλά επίπεδα νιασίνης που έχει ιδιότητες που βοηθούν στην μείωση των επιπέδων χοληστερίνης και προστατεύει τις αρτηρίες από αθηροσκλήρωση ή βιταμίνης Β3.

Επίσης περιέχει πολλές βιταμίνες και μέταλλα, αλλά και υψηλή ποσότητα β-καροτένιου, σίδηρο, λιπαρά οξέα, ασβέστιο και μαγνήσιο, τα οποία ευνοούν την τριχοφυΐα.

Ως αγροτικά εισοδήματα θα λογίζονται τα έσοδα από την οικοτεχνία

Το ΥΠΑΑΤ γνωστοποιεί ότι σύμφωνα με εγκύκλιο της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ) από 01.01.2017 τα έσοδα που προκύπτουν από τις δραστηριότητες της οικοτεχνίας θα λογίζονται και θα περιλαμβάνονται στα αγροτικά εισοδήματα.

Η ένταξη αυτή αποτελούσε πάγιο αίτημα των επαγγελματιών αγροτών, όπως αυτοί ορίζονται και είναι εγγεγραμμένοι στο Μητρώο Αγροτών και Αγροτικών Εκμεταλλεύσεων (ΜΑΑΕ), οι οποίοι ασκούν την συγκεκριμένη δραστηριότητα της οικοτεχνίας.