O πρόεδρος της Δημοκρατίας Προκόπης Παυλόπουλος βρέθηκε στην πρωτεύουσα της Αργολίδας το Ναύπλιο προκειμένου να συμμετάσχει στις εργασίες του 14ου Συνεδρίου Διεθνούς Δικαίου που διοργανώνει ο καθηγητής Στέλιος Περράκης , υπό την αιγίδα του δήμου Ναυπλιέων με θέμα «Safeguarding democratic institutions within a Europe in crisis: Chanlenges and Responses”.
Ν. Παππάς: «Αυτό θα είναι και το δίλημμα των εκλογών του φθινοπώρου του 2019».
Στη συνέντευξή του στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο υπουργός Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης Νίκος Παππάς μιλά για τη διαπραγμάτευση και τις υποχρεώσεις όλων των μερών, για την αξιωματική αντιπολίτευση και τα άλλα κόμματα, για την εξωτερική πολιτική. Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει, «έχει αποδειχθεί και γνωρίζει ο ελληνικός λαός ποια είναι η παράταξη που τον βύθισε στην κρίση και τον έφτασε στη χρεοκοπία, και ποια είναι η παράταξη που με τις πολιτικές της, στήνει ξανά την οικονομία στα πόδια της, μειώνει την ανεργία, αυξάνει την απασχόληση. Αυτό θα είναι και το δίλημμα των εκλογών του φθινοπώρου του 2019».
Ένας χρόνος συμπληρώθηκε ακριβώς σήμερα από το δυστύχημα που σημειώθηκε στο σιδηροδρομικό σταθμό του Άδενδρου Θεσσαλονίκης στις 13 Μαΐου 2017 στις 21.45, όταν η αμαξοστοιχία του ΟΣΕ I/C 58 που μετέφερε 70 επιβάτες και 5 άτομα προσωπικό εκτροχιάστηκε λίγο πριν την είσοδο της στον σιδηροδρομικό σταθμό.
Ρεπορτάζ: Στέλιος Νίκας
Το κινητήριο βαγόνι μετά τον εκτροχιασμό διαπέρασε κτήριο του ΟΣΕ, ενώ από την σφοδρή σύγκρουση σκοτώθηκε ο μηχανοδηγός Ματθαίος Καλόπουλος, ο ελεγκτής της αμαξοστοιχίας Αριστείδης Καλαμπαλίκης και ο επιβάτης Δημήτρης Μικρόπουλος.
Δείτε το βίντεο:
Σήμερα τελέστηκε μνημόσυνο στο χώρο του σιδηροδρομικού σταθμού στο οποίο παραβρέθηκαν συγγενείς των θυμάτων και πολλοί συνάδελφοι των αδικοχαμένων σιδηροδρομικών. Από πλευράς της Πανελλήνιας Ένωσης Προσωπικού ΤΡΑΙΝΟΣΕ το παρόν έδωσε ο γραμματέας Κωνσταντίνος Σκουτέλας καθώς και μέλη της Ένωσης ενώ παρέστη και ο πρόεδρος των συνταξιούχων σιδηροδρομικών του σωματείου «Αναγέννησης» Νίκος Τζήκας. Επίσης με απόφαση του Διοικητικού συμβουλίου της Π.Ε.Π.Ε. πραγματοποιήθηκε στάση εργασίας σήμερα Κυριακή 13 Μαΐου από ώρα 11.00 έως 13.00 του προσωπικού που απασχολείται στον Προαστιακό Σιδηρόδρομο Θεσσαλονίκης και στις εμπορευματικές μεταφορές μεταξύ Θεσσαλονίκης – Ειδομένης. Αναλυτικά η ανακοίνωση :
Με την παρούσα σας γνωστοποιούμε ότι με απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου της Π.Ε.Π.Ε. κατά τη συνεδρίασή του της 8ης Μαΐου 2018, προχωρούμε σε στάση εργασίας την Κυριακή 13 Μαΐου 2018 από ώρα 11:00 έως 13:00 του προσωπικού που απασχολείται στον Προαστιακό Σιδηρόδρομο Θεσσαλονίκης και στις εμπορευματικές μεταφορές μεταξύ Θεσσαλονίκης-Ειδομένης, και συγκεκριμένα στις γραμμές Θεσσαλονίκη – Λάρισα, Θεσσαλονίκη – Φλώρινα και Θεσσαλονίκη – Έδεσσα διότι:
Ενόψει της συμπλήρωσης ενός έτους από το τραγικό δυστύχημα εκτροχιασμού αμαξοστοιχίας στο Άδενδρο, στο οποίο έχασαν τη ζωή τους οι συνάδελφοι Ματθαίος Καλόπουλος, Αριστείδης Καλαμπαλίκης και ο συμπολίτης μας Δημήτρης Μικρόπουλος, διαμαρτυρόμαστε έντονα για την απειλούμενη διατάραξη της υγείας και της ασφάλειάς μας εξαιτίας της πρωτοφανούς έλλειψης υποδομών και συγκεκριμένα φωτοσήμανσης και τηλεδιοίκησης, παρά τη δαπάνη εκατομμυρίων ευρώ και σας καλούμε να λάβετε όλα τα απαιτούμενα μέτρα για την εξασφάλιση της υγείας και της ασφάλειάς μας
Περίπου 155.000 ενεργά μέλη της ΝΔ πήραν μέρος στις εσωκομματικές εκλογές που έγιναν σήμερα για την ανάδειξη των νέων τοπικών εκπροσώπων του κομματος σε όλη την επικράτεια.
Στην Πειραιώς μιλούν για αριθμό ρεκόρ, όχι μόνον για τα ελληνικά δεδομένα, αλλά και για μεγάλα ευρωπαϊκά κόμματα.
Απο αυτή τη διαδικασία εκλέγονται 4.050 προσωπα σε θεσεις προέδρων και μελών των Νομαρχιακών και των Δημοτικών Τοπικών Οργανώσεων (ΝΟΔΕ και ΔΗΜΤΟ).
Επίσης, ανεδείχθησαν και 1.000 νέοι σύνεδροι οι οποίοι θα μετέχουν στο επόμενο συνέδριο της ΝΔ, το οποίο θα διεξαχθεί το Φθινόπωρο.
Σε 400 σημεία, σε κάθε γωνιά της Ελλάδας, στήθηκαν περισσότερες από 1.500 κάλπες σε μια διαδικασία που διοργανώθηκε στο σύνολό της από τη γραμματεία Οργανωτικού και την Κεντρική Εφορευτική Επιτροπή (ΚΕΦΕ), η οποία συστάθηκε ειδικά για τη διεξαγωγή αυτών των εκλογών.
ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ Κ. ΕΣΩΚΟΜΜΑΤΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΝΔ – Ο πρόεδρος της ΝΔ Κυριάκος Μητσοτάκης ψηφίζει για τις εσωκομματικές εκλογές του κόμματος, στο Περιστέρι, Αθήνα Κυριακή 13 Μαΐου 2018. ΑΠΕ-ΜΠΕ/ΑΠΕ-ΜΠΕ/ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΛΕΣΙΔΗΣ
Οι κάλπες άνοιξαν στις 9 το πρωί και λόγω της μεγάλης συμμετοχής χρειάστηκε να κλείσουν μετά τις 7 το απόγευμα, ενώ και για την ομαλή διεξαγωγή της διαδικασίας μετείχαν 2.450 εθελοντές που στελέχωσαν τις εφορευτικές επιτροπές.
Η ανακοίνωση των αποτελεσμάτων θα γινει αύριο το πρωί, ωστόσο ήδη από τις υποψηφιότητες που υποβλήθηκαν τις τελευταίες εβδομάδες, εκτιμάται ότι η ανανέωση σε όλες τις εκλεγμένες θέσεις θα ξεπεράσει το 50%. Είναι ενδεικτικό ότι τις 4.050 θέσεις των ΔΗΜΤΟ και ΝΟΔΕ και τις 1.000 των συνέδρων διεκδίκησαν περισσότεροι από 8.000 πολίτες.
Στον μεγάλο τελικό του παιδικού πρωταθλήματος ποδοσφαίρου της ΕΠΣ Ημαθίας, αναμετρήθηκαν οι ομάδες του ΠΑΟΚ Κουλούρας και του Αγροτικού Αστέρα Αγίας Βαρβάρας.
Ρεπορτάζ: Βασίλης Σιμόπουλος
Σε ένα παιχνίδι που ήταν χωρίς υπερβολή η διαφήμιση του σύγχρονου και ποιοτικού ποδοσφαίρου, ανώτερη η ομάδα του ΠΑΟΚ επικράτησε με 4-0 του Αγροτικού Αστέρα.
Τα γκολ πέτυχαν οι Γκόγκος, Παυλίδης και Τερμιτζόγλου (2).
Μετά τη λήξη του τελικού ο πρόεδρος της Ένωσης Βασίλης Φωτιάδης και ο γενικός γραμματέας Βαγγέλης Κοσκερίδης αρχικά τίμησαν την διαιτητική τριπλέτα του αγώνα. Ακολούθησε η βράβευση της φιναλίστ ομάδας της Αγίας Βαρβάρας και τέλος αυτή της πρωταθλήτριας Κουλούρας. Δια χειρός του προέδρου οι τροπαιούχοι παίκτες του ΠΑΟΚ σήκωσαν ψηλά το κύπελλο του πρωταθλητή!
Οι αγώνες της τελικής πρώτης τετράδας κατάταξης του φετινού πρωταθλήματος Παίδων της ΕΠΣ Ημαθίας ολοκληρώθηκαν σήμερα Κυριακή 13 Μαΐου, στο γήπεδο της Ένωσης στα Παλατίτσια.
Ρεπορτάζ: Βασίλης Σιμόπουλος
Στον μικρό τελικό με έπαθλο την τρίτη θέση, αναμετρήθηκαν οι Τηλέμαχοι Αλεξανδρειας με την ΑΕΚ Βέροιας. Χάρη σε γκολ του Πιπιλιαρίδη δύο λεπτά πριν τη λήξη του πρώτου ημιχρόνου, οι Τηλέμαχοι νίκησαν και κατέκτησαν την τρίτη θέση στην τελική κατάταξη. Ακολούθησαν οι βραβεύσεις των δύο ομάδων από τον πρόεδρο της Ένωσης Βασίλη Φωτιάδη και τον γενικό γραμματέα Βαγγέλη Κοσκερίδη.
Με την επιστροφή τους στην Αλεξάνδρεια, ο τεχνικός διευθυντής της ομάδας των Τηλεμάχων Ηλίας Ιασωνίδης παρέθεσε εορταστικό δείπνο στους παίκτες και στο τεχνικό επιτελείο της ομάδας, επιβραβεύοντάς τους για την κατάκτηση της 3ης θέσης. Δείτε εικόνες και βίντεο.
Η Δημοτική Χορωδία Πλατέος με τη στήριξη της Κοινωφελούς Επιχείρησης Δήμου Αλεξάνδρειας, πραγματοποιήσε με μεγάλη επιτυχία μία εξαιρετική εκδήλωση αφιερωμένη στην γιορτή της μητέρας με τίτλο “Μάνα…Ω! Τι όνομα θεϊκό!
Ρεπορτάζ: Αγαθούλα Γεωργιάδου
Στο κατάμεστο Δημοτικό Αμφιθέατρο Πλατέος παρουσιάστηκαν κείμενα, ποιήματα και τραγούδια αποκλειστικά αφιερωμένα στη μητέρα, παραδοσιακά τραγούδια και τραγούδια Ελλήνων συνθετών υπό την διεύθυνση της κας. Κατερίνας Σωτηρίου που ενθουσίασαν, συγκίνησαν το κοινό και καταχειροκροτήθηκαν.
Δείτε φωτογραφικά στιγμιότυπα και βίντεο στο ρεπορτάζ που ακολουθεί:
Με όμορφα και πολύχρωμα λουλούδια, γέμισε την κεντρική πλατεία του χωριού ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων Δημοτικού Σχολείου Νεοχωρίου-Σχοινά, κατά την διάρκεια της διήμερης ανθοκομικής έκθεσης που διοργάνωσε το Σάββατο 12 και Κυριακή 13 Μαΐου.
Ρεπορτάζ: Αγαθούλα Γεωργιάδου
Με πρωτοβουλία της Προέδρου του Συλλόγου κας. Ειρήνης Τσουμάκας, την στήριξη της κας. Αλίκης Καραλιοπούλου και πολλών άλλων κυριών κατάφεραν να διοργανώσουν για 5η συνεχόμενη χρονιά την ανθοέκθεση και μάλιστα παραμονή και ανήμερα της γιορτής της Μητέρας, ώστε το κοινό να ευχηθεί τα χρόνια πολλά στις μανούλες με ένα όμορφο λουλούδι.
Τα έσοδα από τις πωλήσεις των άνθεων θα διατεθούν για την κάλυψη πληθώρας αναγκών του σχολείου.Τα χρήματα που συγκεντρώθηκαν από τις προηγούμενες δραστηριότητες και εκδηλώσεις του Συλλόγου δόθηκαν για 2 προτζέκτορες, αθλητικό εξοπλισμό και συντήρηση του σχολικού κτηρίου, όπως μας πληροφόρησε η Πρόεδρος.
Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του Δημοτικού Σχολείου Νεοχωρίου-Σχοινά ευχαριστεί θερμά όσους στήριξαν την προσπάθεια του και εύχεται υγεία, αγάπη και ευτυχία.
Η γιορτή της μητέρας είναι μια εκδήλωση σεβασμού, θαυμασμού και ευγνωμοσύνης για το πιο αγαπημένο πρόσωπο που μας έφερε στον κόσμο. Είναι η ελάχιστος φόρος τιμής, που δίνουμε στη μάνα μας για τις πολλές φροντίδες της να μας μεγαλώσει σωματικά, να μας στολίσει ψυχικά και να μας δώσει όλα εκείνα τα εφόδια για να αντιμετωπίσουμε το σκληρό αγώνα της ζωής ,αλλά και για το παράδειγμα της αυτοθυσίας, της απέραντης στοργής και αγάπης που δείχνει στα παιδιά της .
Με την Παγκόσμια ημέρα της Μητέρας, μας δίνεται επίσης η ευκαιρία να τιμήσουμε και να δείξουμε την ευγνωμοσύνη μας στις μητέρες που μόχθησαν και μοχθούν για μια κοινωνία ειρηνική ,μια κοινωνία απαλλαγμένη από τα μίση και τις κακίες, μια κοινωνία που θα στηρίζεται στην αγάπη και τον αλληλοσεβασμό .
Η Ελληνίδα μητέρα στη σημερινή κοινωνική και οικονομική κρίση καλείται να παίξει ένα ρόλο ιδιαίτερα σημαντικό για την κοινωνική συνοχή αλλά και ένα ρόλο περίπλοκο μέσα στην οικογένεια αφού θα πρέπει να ανταποκρίνεται εξίσου αποτελεσματικά ως μητέρα , ως γυναίκα, ως σύζυγος και ως επαγγελματίας
Στις σημερινές κοινωνικές συνθήκες, αλλά και πάντα, θα πρέπει όλοι μας να μη ξεχάσουμε ποτέ, ότι η μητέρα είναι για τον καθένα μας και την καθεμιά η ευτυχία, ο καλύτερος θησαυρός μας, το λιμάνι της προστασίας και αγάπης , το σύμβολο της απέραντης καλοσύνης, η πηγή της ελπίδας, το παράδειγμα αφοσίωσης ,ευθύνης και θυσίας. Ας ενώσουμε λοιπόν όλοι μας τις ευχές μας στη σημερινή γιορτή της μητέρας και μέσα από τα μύχια της ψυχής μας να ευχηθούμε σε όλες τις μητέρες της γης, μια ζωή γεμάτη υγεία, χαρά και αγάπη για αυτές προσωπικά αλλά και για τα παιδιά τους.
Τα παιδιά μας είναι μόνο μια φορά μικρά. Μπορεί να είναι πάντα για εμάς ‘παιδιά’, όμως μικρά παιδιά είναι στην πραγματικότητα μόνο μια φορά.
Γράφει ο Ψυχολόγος-Οικογενειακός Σύμβουλος Γιάννης Ξηντάρας (paidi-efivos.gr)
Και τότε διαμορφώνουν χαρακτήρα, προσωπικότητα, συνειδήσεις. Και τότε είμαστε απαραίτητοι παιδαγωγοί και συνοδοιπόροι στη ζωή τους. Η φυσική παρουσία ενός γονιού δεν μπορεί να αντικατασταθεί με κανένα υποκατάστατο. Ούτε τα δώρα, ούτε τα παιχνίδια, ούτε τα λεφτά.. Ούτε οι καλύτεροι δάσκαλοι, ούτε τα πιο ωραία ταξίδια.. Τα παιδιά χρειάζονται τους γονείς ως φυσική παρουσία, το λόγο τους, το σώμα τους, τη μορφή τους. Χρειάζονται την αγκαλιά, μια καλή κουβέντα ή απλώς να είμαστε εκεί να κοιτάμε που θα παίζουν με τους φίλους τους. Και αργότερα να είμαστε εκεί όταν γυρνάνε από το σχολείο να μας πουν πως πέρασαν, να φάμε όλοι μαζί, να πάμε μια βόλτα.. Και αργότερα να είμαστε εκεί όταν γυρνάνε από την βόλτα, από το φροντιστήριο, από ένα πάρτυ. Μας θέλουν δίπλα τους σαν στήριγμα, να ΄βάζουμε πλάτη’ στα ξεκινήματα τους.
Προφανώς όσο μεγαλύτερα γίνονται μας χρειάζονται λιγότερο, ίσως κάποια στιγμή να μην μας θέλουν καν- και αυτό φυσιολογικό είναι. Θα έρθει όμως με την ώρα του. Θα έρθει όταν πραγματικά θα θέλουν να μείνουν μόνα τους. Να σταθούν στα δικά τους πόδια, στις δικές τους δυνάμεις. Και τότε εμείς οι γονείς, σιγά σιγά πρέπει να τους δώσουμε το χώρο να δράσουν όπως τα ίδια επιθυμούν, όπως νομίζουν, περιορίζοντας τον ρόλο μας σε αυτόν του έμπιστου συμβουλάτορα..
Μέχρι τότε όμως ας δηλώσουμε παρόντες. Στις μικρές και τις μεγάλες στιγμές τους, στα εύκολα και στα δύσκολα, στις χαρές και τις λύπες.
Ο Γιάννης Ξηντάρας είναι Ψυχολόγος-Οικογενειακός Σύμβουλος, τ.συνεργ. στο Νοσοκομείο Παίδων “Αγία Σοφία”, μέλος της Ελληνικής Εταιρίας Εφηβικής Ιατρικής και του Ευρωπαϊκού Συλλόγου Ψυχοθεραπείας. Απόφοιτος Ε.Κ.Π.Α, επιστημονικός υπεύθυνος στο Κέντρο Συμβουλευτικής και Ψυχολογικής Υποστήριξης “Επαφή”.
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.