Αρχική Blog Σελίδα 14053

Ένας σκύλος θεραπευτής για τα παιδιά στο ειδικό δημοτικό Αλεξάνδρειας

Το σχολείο μας σήμερα επισκέφτηκε ένας υπέροχος σκυλάκος και ο άνθρωπός του, η κ. Κατερίνα Παπαποστόλου, εκπαιδευτικός και εκπαιδεύτρια σκύλων. Η υλοποίηση του προγράμματος γίνεται από την Αστική Μη Κερδοσκοπική Εταιρία (ΑΜΚΕ- Ζω.ΕΣ), με θέμα «Θεραπευτική Αγκαλιά». Το εν λόγω πρόγραμμα έχει εγκριθεί από το Υπουργείο Παιδείας Έρευνας και Θρησκευμάτων και απευθύνεται σε μαθητές και μαθήτριες Ειδικών Σχολείων.

Οι μαθητές και οι μαθήτριές μας , είχαν την ευκαιρία να ακούσουν και να μάθουν για τα αδέσποτα ζώα, για την αγάπη που πρέπει να τους προσφέρουμε, για την αγάπη που μπορούν να μας χαρίσουν και για τα δικαιώματά τους, που πολλές φορές εσκεμμένα ή μη, καταπατάμε. Αυτό βέβαια που ευχαριστήθηκαν περισσότερο απ’ όλα, όπως μαρτυρούν άλλωστε και οι φωτογραφίες, ήταν η συντροφιά, τα χάδια και τα παιχνίδια του υπέροχου ‘Πόθου’, ο οποίος συνηθισμένος πια στα παιδιά, ήταν πανέτοιμος να τα γνωρίσει και να τους χαρίσει απλόχερα την αγάπη του.

Πολλές φορές ξεχνάμε ότι το σχολείο δεν είναι μόνο στείρα γνώση ή ένα μέρος που τα παιδιά περνούν την ώρα τους. Ρόλος του σχολείου, εκτός όλων των άλλων, είναι να βοηθήσει τα παιδιά να γίνουν το καλύτερο που μπορούν να γίνουν και να μάθουν να αγαπούν και να σέβονται τους γύρω τους, είτε είναι άνθρωποι, είτε είναι ζώα. Αυτήν ακριβώς την ευκαιρία είχαν οι μαθητές μας σήμερα!

Ακόμα, γνωρίζουμε πως τα ζώα, είτε αυτά είναι άλογα, είτε δελφίνια, είτε σκύλοι, εκτός από εξαιρετική συντροφιά, λειτουργούν και θεραπευτικά στους ανθρώπους, πόσο μάλλον στα παιδιά! Ακόμα και σε μία μικρή και σύντομη συνάντηση, όπως αυτή που είχαμε εμείς σήμερα με τον Πόθο, είδαμε πολλούς από τους μαθητές μας, από διστακτικοί και φοβισμένοι να ανοίγονται, να χαίρονται και να απολαμβάνουν την επαφή με το ζώο!

Ευχαριστούμε πολύ την κ. Κατερίνα Παπαποστόλου, ελπίζουμε να μας επισκεφτεί μαζί με τους τετράποδους, νέους φίλους μας ξανά και ας θυμόμαστε πάντα πως ο πολιτισμός μίας κοινωνίας φαίνεται από τον τρόπο που συμπεριφέρεται στα παιδιά και τα ζώα!

Φιλανθρωπικός Μη Κερδοσκοπικός Σύλλογος Γονέων & Κηδεμόνων ΑμεΑ Ν. Ημαθίας: Προσωρινός πίνακας κατάταξης

Σύμφωνα, με την ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ που προκήρυξε ο  Φιλανθρωπικός μη Κερδοσκοπικός Σύλλογος Γονέων & Κηδεμόνων ΑμεΑ Ν. ΗΜΑΘΙΑΣ, στο πλαίσιο του Εθνικού Στρατηγικού Πλαισίου Αναφοράς (ΕΣΠΑ) για την προγραμματική περίοδο 2014-2020, Επιχειρησιακού Προγράμματος «Κεντρική Μακεδονία 2014-2020»,

Άξονας Προτεραιότητας ΑΞΟ9Β «Προώθηση της κοινωνικής ένταξης και καταπολέμηση της φτώχειας –ΕΚΤ», λειτουργώντας ως δικαιούχος της πράξης «ΚΔΗΦ – Φιλανθρωπικός Μη Κερδοσκοπικός Σύλλογος Γονέων & Κηδεμόνων ΑμεΑ Ν. Ημαθίας» με κωδικό ΟΠΣ 5001651, που αναρτήθηκε στις 05/04/2019 και μετά την παραλαβή και αξιολόγηση των αιτήσεων, η τριμελής επιτροπή προχώρησε στην παρακάτω  μοριοδότηση των ωφελουμένων.

 

Α/Α ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ
39 ΚΔΗΦ 1 / 19-04-2019 70
40 ΚΔΗΦ 2 / 19-04-2019 60
41 ΚΔΗΦ 3 / 19-04-2019 57
42 ΚΔΗΦ 4 / 19-04-2019 55
43 ΚΔΗΦ 5 / 19-04-2019 55
44 ΚΔΗΦ 6 / 19-04-2019 43
45 ΚΔΗΦ 7 / 19-04-2019 35
46 ΚΔΗΦ 8 / 19-04-2019 35

 

Η Τριμελής Επιτροπή

Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ημαθίας: Συγχαρητήρια για τους 4ους Φιλολογικούς Αγώνες Μαθητών Γυμνασίου Ελλάδας

Η Διευθύντρια της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ημαθίας συγχαίρει τους μαθητές και τη μαθήτρια του Λάππειου 1ου Γυμνασίου Νάουσας για την επιτυχία τους στους 4ους Φιλολογικούς Αγώνες Μαθητών Γυμνασίου Ελλάδας, που διοργανώνει το Κολέγιο ΔΕΛΑΣΑΛ σε συνεργασία με τον διεθνή σύνδεσμο Etygram,

Οι 4οι Φιλολογικοί υλοποιήθηκαν στο Κολέγιο ΔΕΛΑΣΑΛ, το Σάββατο 13 Απριλίου 2019 στη Θεσσαλονίκη.
Συγχαίρουμε τους μαθητές και τη μαθήτρια του Λάππειου 1ου Γυμνασίου Νάουσας:

1) Μπίλη Αν. ,Α΄ Γυμνασίου 1η θέση στον Διαγωνισμό Ιστορίας,
2) Καψαλιάρη Γ. Α΄ Γυμνασίου 2η θέση στον Διαγωνισμό Ιστορίας,
3) Ρούσου Π. Β΄ Γυμνασίου  2η θέση στον Διαγωνισμό Ορθογραφίας

καθώς και τους υπεύθυνους εκπαιδευτικούς Γεώργιο Μάλλιο, Γεώργιο Νικολάου και Αικατερίνη Γκέσιου, Φιλολόγους, για την προετοιμασία των μαθητών.

Η Διευθύντρια
Β΄/θμιας Εκπ/σης Ημαθίας

Αναστασία Ε. Μαυρίδου

Εαρινή Γιορτή των Κ.Α.Ν.ονιών της Κολυμβητικής Ακαδημίας ΝΑΟΥΣΑ

Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε την Κυριακή 14 Απριλίου η εαρινή «Γιορτή των Κ.Α.Ν.ονιών» της Κολυμβητικής Ακαδημίας «ΝΑΟΥΣΑ» με τη συμμετοχή 5 ομάδων στο Δημοτικό Κολυμβητήριο της πόλης μας.

Μία εβδομάδα μετά την επίσκεψη της Κ.Α.Ν. στο 1ο Spring festival στο Εθνικό κολυμβητήριο της Θεσ/νίκης τα μικρά Κ.Α.Ν.όνια μαζί με τους μικρούς κολυμβητές της Χ.Α.Ν. Θεσσαλονίκης, του Ναυτίλου, του Ομίλου Φίλων Θαλάσσης (Ο.Φ.Θ), αλλά και του Νηρέα Βέροιας έκαναν επίδειξη των κολυμβητικών τους ικανοτήτων στο δικό τους γνώριμο χώρο του Δημοτικού Κολυμβητηρίου Νάουσας. Εκεί βρέθηκαν και οι γονείς τους για να τα καμαρώσουν.

Η απόδοση των αθλητών άφησε ιδιαίτερα ικανοποιημένους τους γονείς τους αλλά κυρίως τους προπονητές του συλλόγου Βασίλη Λαζαρίδη, Γιώργο Αλεξόπουλο, Ρίτσα Τριανταφυλλίδου και Μπίτζιου Λητώ.

Μετά το τέλος της εκδήλωσης, ακολούθησαν διάφορα παιχνίδια στην πισίνα γεμίζοντας με πολλά γέλια αλλά και χαρούμενα πρόσωπα το κολυμβητήριο, ενώ όλοι οι συμμετέχοντες επιβραβεύτηκαν με μετάλλιο, δίπλωμα συμμετοχής και ένα κολατσιό. Ας μην ξεχνάμε πως μιλάμε για μικρά παιδιά που πρέπει να χαίρονται την συμμετοχή τους σε τέτοιες διοργανώσεις.

Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους όσους βοήθησαν στη διοργάνωση της γιορτής μας, στο Δήμο Νάουσας για την παραχώρηση του χώρου, στους γονείς των παιδιών και σε όλα τα μέλη του συλλόγου. Ελπίζουμε στο μέλλον να μπορέσουμε να προσφέρουμε ακόμη πιο όμορφες εμπειρίες στους μικρούς μας αθλητές και να φτάσουμε μέσα από αυτές στην επιτυχία του σημαντικότερου σκοπού του συλλόγου μας:
«Τη διάδοση του αθλήματος της κολύμβησης στην πόλη μας».

kanonia2

Εκλογές στο κολυμβητήριο ΠΗΓΑΣΟΣ Aqua Center

Την Κυριακή 14 Απριλίου 2019 στο κολυμβητήριο Πήγασος Aqua Center, πραγματοποιήθηκαν οι αρχαιρεσίες για την ανάδειξη της νέας Διοικούσας Επιτροπής της Κοινωνικής Συνεταιριστικής Επιχείρησης ΠΗΓΑΣΟΣ ΚΟΙΝΣΕΠ, ιδιοκτήτριας εταιρίας του κολυμβητηρίου ΠΗΓΑΣΟΣ Aqua Center.

Σύμφωνα με το καταστατικό και τηρουμένων όλων των νόμιμων διαδικασιών η εκλογική διαδικασία ανέδειξε νέα Διοικούσα Επιτροπή, η οποία συνήλθε σε σώμα με την παρακάτω σύνθεση:

Πρόεδρος: Ιωάννης Τσανακτσίδης
Γενικός Γραμματέας: Κωνσταντίνος Παπαθανασίου
Ταμίας: Γρηγόρης Ίτσκος

Δύναμη Ανατροπής Νέα Σελίδα – Μιχάλης Χαλκίδης: Αποτίμηση της γενικής εικόνας

Ολοκληρώνοντας τον κύκλο των επαφών με τους πολίτες του Δήμου μας ο υποψήφιος Δήμαρχος Μιχάλης Χαλκίδης, προχώρησε με τους στενούς του συνεργάτες σε αποτίμηση της γενικής εικόνας.

 

Τα συμπεράσματα ήταν τα εξής:

Υπάρχει διάχυτη απογοήτευση, αλλά και εκνευρισμός για την μνημειώδη αποτυχία της σημερινής δημοτικής αρχής στο θέμα της διαχείρισης των απορριμμάτων, αλλά και για την γενικότερη εικόνα που παρουσιάζει ο Δήμος μας. Εύστοχο το σχόλιο συμπολίτη μας που αναρωτήθηκε, αν η σημερινή δημοτική αρχή, όπως ισχυρίζεται, παρουσιάζει οικονομικό πλεόνασμα, γιατί δεν προχώρησε στην ώρα του στην αγορά απορριμματοφόρων και φτάσαμε στο σημερινό χάλι!

Υπάρχει απογοήτευση για τη μη τήρηση της δεσμευτικής τότε υπόσχεσης περί διαφάνειας στην διαχείριση του δημόσιου χρήματος, με συχνές αναφορές στο θέμα της κατάτμησης του έργου των “κουνουπιών”, για το θέμα των συχνών δικαστικών διενέξεων και για την αποτυχία στην ένταξη μεγάλων έργων.

Σχολιάστηκε επίσης και η ανυπαρξία μιας ολοκληρωμένης νέας πρότασης για την επόμενη τετραετία, πέραν της φράσης “περί ολοκλήρωσης του έργου”, που αντιμετωπίστηκε με ειρωνικά χαμόγελα.

Από την άλλη

Θετικά αντιμετωπίστηκαν οι προτάσεις μας  για την ασφάλεια των πολιτών ακόμη και με την ελάχιστη επιβάρυνση,αν απαιτηθεί.

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον έδειξαν και ζητήθηκαν διευκρινήσεις για την καινοτόμα πρόταση δημιουργίας κέντρου απασχόλησης και διακοπών των νέων του Δήμου μας, με ακόμη μεγαλύτερο ενδιαφέρον για την ένταξη στο πρόγραμμα αυτό των παιδιών με ιδιαίτερες δεξιότητες, αλλά και όσων επλήγησαν από την παρατεταμένη οικονομική κρίση.

Στα θετικά του υποψηφίου Δημάρχου Μιχάλη Χαλκίδη αξιολόγησαν την άποψη, ότι ο Δήμος θα σταθεί αρωγός σε κάθε δίκαιο και ρεαλιστικά εφαρμόσιμο αίτημα ομάδας ή απλού πολίτη.

Ο κύκλος αυτός έκλεισε με άριστα αποτελέσματα. Οι μεν πολίτες ενημερώθηκαν για τις βασικές θέσεις  μας, ο δε συνδυασμός μας σχημάτισε πληρέστερη εικόνα για τις ανησυχίες και τα όνειρα των συμπολιτών  μας  εντάσσοντάς τα στη συνολική πρόταση.

Γραφείο Τύπου 

“Δύναμη Ανατροπής

  Νέα Σελίδα”

Εκδηλώσεις της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας στη Θεσσαλονίκη για την Ημέρα Μνήμης της Γενοκτονίας των Αρμενίων

Ο Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας Απόστολος Τζιτζικώστας, η Αντιπεριφερειάρχης της Μητροπολιτικής Ενότητας Θεσσαλονίκης Παρασκευή Πατουλίδου και η Αρμενική Εθνική Επιτροπή Ελλάδος σας προσκαλούν στις εκδηλώσεις για την Ημέρα Μνήμης της Γενοκτονίας των Αρμενίων, που θα πραγματοποιηθούν την Κυριακή 21 Απριλίου 2019 και την Τετάρτη 24 Απριλίου 2019.

Το πλήρες πρόγραμμα των εκδηλώσεων μνήμης που θα πραγματοποιηθούν στη Θεσσαλονίκη για την 104η επέτειο της Γενοκτονίας των Αρμενίων έχει ως εξής:

Κυριακή 21 Απριλίου 2019

  • 30 π.μ.

Κεντρική εκδήλωση της Αρμενικής Εθνικής Επιτροπής στο συνεδριακό κέντρο «Ιωάννης Βελλίδης»  (Λ. Στρατού), με ευθύνη και οργάνωση της Αρμενικής Εθνικής Επιτροπής.

Χαιρετισμοί από τους κ.κ.:

– Εκπρόσωπο του Πρωθυπουργού και της Κυβέρνησης,

– Πρέσβη της Δημοκρατίας της Αρμενίας,

– Περιφερειάρχη Κεντρικής Μακεδονίας

– Αντιπεριφερειάρχη της Μητροπολιτικής Ενότητας Θεσσαλονίκης

– Δήμαρχο Θεσσαλονίκης και

– Εκπρόσωπο της Αρμενικής Νεολαίας Ελλάδος – Παράρτημα Θεσσαλονίκης

Ομιλία του διεθνολόγου και διευθυντή ερευνητικών προγραμμάτων του Ινστιτούτου Διεθνών Σχέσεων του Παντείου Πανεπιστημίου κ. Κωνσταντίνου Φίλη με θέμα «Τουρκία, Quo Vadis: Εξωτερική πολιτική και εσωτερικές δυναμικές στα χρόνια του Ερντογάν»

  • 30 π.μ.: Κατάθεση στεφάνων στο Ηρώο του Γ΄ Σώματος Στρατού από τους κ.κ.:

–    Εκπρόσωπο του Πρωθυπουργού και της Κυβέρνησης

–   Πρέσβη της Δημοκρατίας της Αρμενίας

–   Στρατηγό Διοικητή Γ΄Σώματος Στρατού

–   Περιφερειάρχη Κεντρικής Μακεδονίας

–    Αντιπεριφερειάρχη Μητροπολιτικής Ενότητας Θεσσαλονίκης

–    Δήμαρχο Θεσσαλονίκης

– Πρόεδρο Αρμενικής Εθνικής Επιτροπής Ελλάδος- Παράρτημα Θεσσαλονίκης

–    Πρόεδρο Αρμενικής Κοινότητας Θεσσαλονίκης

–    Εκπροσώπους Νομικών Προσώπων

Μ. Τετάρτη 24 Απριλίου 2019

12.00 μ.μ.:

Επιμνημόσυνη Δέηση στη μνήμη των μαρτύρων της Γενοκτονίας, στον Ορθόδοξο Ιερό Αρμενικό Ναό της Παναγίας (επί της οδού Διαλέττη 4), χοροστατούντος του Πανοσιολογιοτάτου Αρχιμανδρίτη κ.κ. Στεπανός  Πασαγιάν.

Ομιλία της Αντιπεριφερειάρχη της Μητροπολιτικής Ενότητας Θεσσαλονίκης Παρασκευής Πατουλίδου

1ο Γενικό Λύκειο Αλεξάνδρειας: Πρόσκληση για απαγγελία Ποίησης στη Δημοτική Βιβλιοθήκη Αλεξάνδρειας

Ποίηση . . . 

Άνοιξη . . .

Έρωτας . . .

το 1ο Γενικό Λύκειο  Αλεξάνδρειας σας προσκαλεί να ακούσουμε και να απαγγείλουμε

Ποίηση

στην εποχή της Άνοιξης και του Έρωτα

Παρασκευή 19 του Απρίλη 2019

8.00 το απόγευμα

Δημοτική Βιβλιοθήκη Αλεξάνδρειας

GELPoihsh

Περιφερική Ενότητα Ημαθίας: Απαγόρευση αλιείας στα εσωτερικά ύδατα

Ανακοινώνεται ότι, με αποφάσεις της Αντιπεριφερειάρχου Αγροτικής Οικονομίας κας Γερακίνας Μπισμπινά και του Αντιπεριφερειάρχη Π.Ε. Ημαθίας κου Κωνσταντίνου Καλαϊτζίδη (αριθ. 251421(830)/17.04.2019 ΑΔΑ:ΨΗΔΟ7ΛΛ-1Γ8 και αριθ. 252844(9559)/18/04.2019 ΑΔΑ:Ω9ΓΑ7ΛΛ-1ΝΚ αντίστοιχα) και για την προστασία της αναπαραγωγής των ιχθύων και λοιπών υδροβίων ζώων

Απαγορεύεται η αλιεία (επαγγελματική και ερασιτεχνική) με κάθε μέσο και εργαλείο στους Ποταμούς της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας (Αξιό, Αλιάκμονα, Λουδία, Γαλλικό, Εδεσσαίο, Στρυμόνα και Αγγίτη), καθώς και στις τεχνητές λίμνες του ποταμού Αλιάκμονα :Σφηκιάς, Ασωμάτων και Αγίας Βαρβάρας, στις φραγμαλίμνες και τις λιμνοδεξαμενές της Περιφερειακής Ενότητας Ημαθίας, καθώς και σε όλα τα ρέοντα ύδατα δηλαδή ρυάκια, ποτάμια, χείμαρροι, που καταλήγουν άμεσα στις τεχνητές λίμνες και σε απόσταση 1000 μέτρων από το σημείο εκβολής τους (η απόσταση αυτή μετρείται κατά μήκος της κοίτης των ανωτέρω) .

Η απαγορευτική περίοδος αλιείας αρχίζει από την 23η Απριλίου 2019, ημέρα Τρίτη και ώρα 12η μεσημβρινή μέχρι και την 6η Ιουνίου 2019 ημέρα Πέμπτη και ώρα 12η μεσημβρινή

Οι παραβάτες αυτής της απόφασης τιμωρούνται σύμφωνα με τις διατάξεις που ισχύουν ( Ν. 2040/1992 άρθρο 9 παρ 2&3, ΦΕΚ70/Α΄1992)

Για περισσότερες πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνονται στο Τμήμα Αλιείας της Περιφερικής Ενότητας Ημαθίας στο τηλέφωνο 2331350123

Γιάννης Παπαγιάννης: Καλώ ξανά τους υπόλοιπους υποψήφιους δημάρχους σε ανοιχτή δημόσια συζήτηση

“Στο πλαίσιο του πολιτικού πολιτισμού που οφείλει να διέπει μια έντιμη προεκλογική εκστρατεία, επαναλαμβάνω το κάλεσμα που είχα απευθύνει προ καιρού σε όλους τους υποψήφιους δημάρχους Βέροιας να συμμετάσχουμε σε μια ανοιχτή, δημόσια συζήτηση.

Θεωρώ πως λιγότερες από σαράντα ημέρες πριν τις εκλογές, οι δημότες μας πρέπει να ακούσουν τις θέσεις μας, το πρόγραμμα μας, στο πλαίσιο ενός έντιμου, ειλικρινούς, ζωντανού διαλόγου, με όρους που πιστεύω πως μπορούμε να συμφωνήσουμε. Η πρόταση αυτή που κατέθεσα στις αρχές Φεβρουαρίου δεν έτυχε θετικής αποδοχής, οι ανθυποψήφιοι μου δεν μπήκαν καν στον κόπο να απαντήσουν.

Την επαναλαμβάνω λοιπόν τώρα, επειδή ακριβώς πιστεύω πως πρέπει όλοι μας να αναλάβουμε τις ευθύνες μας απέναντι στους δημότες, τη ψήφο των οποίων διεκδικούμε.

Άλλωστε με δεδομένο πως ιδιαίτερα το τελευταίο χρονικό διάστημα  βιώσαμε τον απόλυτο εκφυλισμό της πολιτικής ζωής στη Βέροια, με το δήμαρχο και άλλα πολιτικά τέκνα της πρώην δημάρχου να είναι εγκλωβισμένοι σε ένα φαύλο κύκλο μηνύσεων και αλληλοκατηγοριών, η διοργάνωση αυτού του ντιμπέιτ θα σήμαινε ενδεχομένως κάτι ελπιδοφόρο για την επόμενη ημέρα του δήμου που επιβάλλει συνεργασίες.

Περιμένω με ιδιαίτερο ενδιαφέρον τις απαντήσεις όλων. Να δούμε ποιοι θα δεχτούν το διάλογο και ποιοί θα αρχίσουν το κρυφτό…”

Ιωάννης Μ. Παπαγιάννης 

Υποψήφιος Δήμαρχος Βέροιας 

“Δικαίωμα για νέα Βέροια”