Αρχική Blog Σελίδα 13927

Νέοι Πόροι Πιερίας: Αλλοδαπός βοσκός έχασε τη ζωή του από εκπυρσοκρότηση κυνηγετικού όπλου

Βοσκός Αλβανικής υπηκοότητας  ηλικίας 30-35 ετών, που εργαζόταν σε στάνη ιδιοκτησίας 61χρονου στην περιοχή Νέων Πόρων Πιερίας σήμερα στις 05.45 , από εκπυρσοκρότηση κυνηγετικού όπλου αυτοτραυματίστηκε στην κοιλιακή χώρα.

Στην συνέχεια ο αυτοτραυματισθείς ενημέρωσε τηλεφωνικά τον ιδιοκτήτη της στάνης για το συμβάν και με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ μεταφέρθηκε στο Γενικό νοσοκομείο Κατερίνης όπου στις 14. 10 κατέληξε.

Ο ιδιοκτήτης της στάνης συνελήφθη για την πλημμελή φύλαξη του όπλου, το οποίο και κατασχέθηκε.

Αλεξάνδρεια: Σύλληψη 51χρονου άνδρα για κάνναβη

Στη σύλληψη 51χρονου προχώρησαν σήμερα το πρωί στις 09.00 αστυνομικοί του τμήματος Ασφάλειας Αλεξάνδρειας, γιατί σε έρευνα που έγινε στην οικία του και σε διπλανή αποθήκη στον προαύλιο χώρο αυτής, διαπιστώθηκε να καλλιεργεί 17 δενδρύλλια κάνναβης , τα οποία εκριζώθηκαν και κατασχέθηκαν.

Στο σημείο εντοπίσθηκε ποσότητα αποσπασμάτων κάνναβης βάρους 690 περίπου γραμμαρίων, στο στάδιο της αποξήρανσης, ενώ σε έρευνα στην οικία του βρέθηκαν και 162.7 γραμμάρια ακατέργαστης κάνναβης.

Ο συλληφθείς, με τη δικογραφία που σχηματίσθηκε σε βάρος του, θα οδηγηθεί στον Εισαγγελέα Πρωτοδικών Βέροιας.

Θεσσαλονίκη: Η κυβέρνηση να εξετάσει άμεσα τη μείωση του ειδικού φόρου κατανάλωσης στο πετρέλαιο θέρμανσης, ζητά η ‘Ενωση Πρατηριούχων Υγρών Καυσίμων

Την ανάγκη η κυβέρνηση να εξετάσει άμεσα τη μείωση του Ειδικού Φόρου Κατανάλωσης (ΕΦΚ) στο πετρέλαιο θέρμανσης, καθώς οι τιμές αναμένονται φέτος αυξημένες, υπογραμμίζει ο πρόεδρος της ‘Ενωσης Πρατηριούχων Υγρών Καυσίμων και Σταθμών Αυτοκινήτων Θεσσαλονίκης και περιοχής “Ο ‘Αγιος Χριστόφορος”, Θέμης Κιουρτζής.

Όπως επισημαίνει, η τιμή του πετρελαίου θέρμανσης προβλέπεται να είναι πολύ αυξημένη από τις 15 Οκτωβρίου, που αρχίζει η περίοδος διανομής. «Με τα σημερινά δεδομένα και εκτός σοβαρού απροόπτου, όπως τυχόν διεθνής αστάθεια, η τιμή θα είναι αυξημένη σε σχέση με πέρυσι, τουλάχιστον κατά 16%-17% και αναμένεται να ξεπεράσει το 1,110 ευρώ/λίτρο στις πόλεις και να φτάσει το 1,250 στις απομακρυσμένες περιοχές και τα νησιά, σημειώνοντας δε, ότι οι τιμές περιέχουν πολύ χαμηλά περιθώρια κέρδους» αναφέρει.

«Θεωρούμε αυτονόητο ότι η κυβέρνηση πρέπει να εξετάσει άμεσα τη μείωση του ΕΦΚ, κάτι που έχουμε ζητήσει πολλές φορές, ώστε το αγαθό της θέρμανσης να μην είναι απαγορευτικό τώρα μάλιστα που έχουμε εξέλθει των μνημονίων. Επισημαίνουμε ότι οι τόσο υψηλές τιμές αυξάνουν τον κίνδυνο παραβατικότητας σε βάρος συνετών επαγγελματιών του κλάδου αλλά και των κρατικών εσόδων. Περιμένουμε άμεσα τις ανακοινώσεις της Κυβέρνησης διότι είμαστε μόλις 20 ημέρες πριν την έναρξη της περιόδου διάθεσης του πετρελαίου» υπογραμμίζεται σε ανακοίνωση της Ένωσης. Επίσης, τονίζει ο κ. Κιουρτζής, επανερχόμαστε στο αίτημα του κλάδου για την κατάργηση του συστήματος “Ηφαιστος”, το οποίο -όπως υποστηρίζει- ουσιαστικά λειτουργεί ως βιομηχανία προστίμων για απλά τυπογραφικά λάθη, αφού ο έλεγχος διακίνησης του πετρελαίου θέρμανσης γίνεται έτσι και αλλιώς, μέσω του συστήματος εισροών-εκροών που διαθέτουν τα πρατήρια.

 

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Απόστολος Βεσυρόπουλος: Η κυβέρνηση του κ. Τσίπρα μετράει μέρες.

Άρθρο του Αν. Τομεάρχη Οικονομικών της Νέας Δημοκρατίας, Βουλευτή Ημαθίας κ. Απόστολου Βεσυρόπουλου

Ο εκνευρισμός και ο πανικός που τους διακατέχει είναι ευδιάκριτος, αποτυπώνεται στο διχαστικό λόγο και στη ρητορική μίσους, στις αήθεις επιθέσεις εναντίον του Προέδρου της Νέας Δημοκρατίας και στην απέλπιδα προσπάθεια να μοιράσουν και πάλι υποσχέσεις, να πουλήσουν ψεύτικες ελπίδες.

Με τη διαφορά ότι δεν υπάρχει κανείς πλέον να αγοράσει το εμπόρευμα του κ. Τσίπρα.

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης στη Θεσσαλονίκη δεν μοίρασε λεφτά στα λόγια όπως έκανε ο κ. Τσίπρας, αντίθετα παρουσίασε ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα εξοικονόμησης χρημάτων που απευθύνεται στους πολίτες. Γιατί όταν μειώνονται οι φόροι οι επιχειρήσεις αποκτούν κίνητρο για να επενδύσουν και οι πολίτες εξοικονομούν χρήματα.

Τα πρωτογενή πλεονάσματα της κυβέρνησης στηρίζονται στην υπερφορολόγηση και στη στάση πληρωμών του Δημοσίου και όχι στην ανάπτυξη ή την παραγωγή πλούτου. Πόσο μακριά μπορεί να πάει μια τέτοια συνταγή;

Εμείς πιστεύουμε σε μια άλλη πολιτική που στον πυρήνα της έχει τη μείωση των υπέρμετρων φορολογικών και ασφαλιστικών επιβαρύνσεων.

-Η μείωση του ΕΝΦΙΑ κατά 30% αφορά όλους τους Έλληνες φορολογούμενους και κυρίως τη μεσαία τάξη, που η κυβέρνηση του κ. Τσίπρα τη στοχοποίησε με την υπέρμετρη φορολόγηση, σύμφωνα με την κυνική ομολογία του κ. Τσακαλώτου.

-Η μείωση του φορολογικού συντελεστή για τις επιχειρήσεις από το 29% στο 20% και του φόρου στα μερίσματα από το 15% στο 5%, θα ενισχύσει τις επενδύσεις, θα δημιουργήσει νέες θέσεις εργασίας. Ανάπτυξη και υψηλοί φόροι δεν πάνε μαζί, αυτό το γνωρίζουν όλοι εκτός από τον κ. Τσίπρα.

-Η αναστολή του ΦΠΑ στην οικοδομική δραστηριότητα για τρία χρόνια και  έκπτωση φόρου ίση με το 40% της δαπάνης που καταβάλλεται για λειτουργική,  ενεργειακή αναβάθμιση και συντήρηση των υφιστάμενων κατοικιών, θα αναζωογονήσει μία από τις ατμομηχανές της οικονομίας: την οικοδομή.

-Η εισαγωγή αρχικού κατώτατου φορολογικού συντελεστή 9% για εισοδήματα μέχρι 10.000 ευρώ αντί του 22% που είναι σήμερα, στοχεύει στην ανακούφιση των μισθωτών  των συνταξιούχων και των αγροτών. Ο «κοινωνικά ευαίσθητος» κ. Τσίπρας μείωσε δύο φορές το αφορολόγητο επιβαρύνοντας τους ανθρώπους με τα χαμηλά εισοδήματα.

-Η άμεση μείωση του ΦΠΑ στην εστίαση από το 23% στο 13% αλλά και η μείωση του ΦΠΑ στο τουριστικό πακέτο στο ύψους του 11% θα ενισχύσει την ανταγωνιστικότητα του τουρισμού μας, η συνεισφορά του οποίου στο ΑΕΠ θα αυξηθεί.

-Η καθιέρωση χαμηλού φορολογικού συντελεστή 10% για τα αγροτικά συλλογικά σχήματα, δεν είναι μόνο ένα μέτρο φοροελάφρυνσης. Είναι ένα μέτρο με αναπτυξιακή στόχευση, δείχνει την κατεύθυνση που πρέπει να ακολουθήσει ο αγροτικός τομέας προκειμένου να αναγεννηθεί.

Απέναντι σε όλα αυτά, ο αντίλογος του κ. Τσίπρα είναι «που θα βρούμε τα λεφτά». Μιλάει αυτός που μοίρασε, στα λόγια, 12 δις ευρώ με το αλήστου μνήμης πρόγραμμα της Θεσσαλονίκης το 2014, με αυξήσεις μισθών, 13η σύνταξη, κατάργηση του ΕΝΦΙΑ και τόσα άλλα. Μιλάει αυτός που δεν έχει πει ούτε μία αλήθεια στους Έλληνες πολίτες.

Οι μειώσεις φόρων που περιλαμβάνονται στο πρόγραμμα της Νέας Δημοκρατίας δεν πρόκειται να δημιουργήσουν δημοσιονομικό πρόβλημα, αντίθετα θα οδηγήσουν σε αύξηση των εσόδων και υψηλότερους ρυθμούς ανάπτυξης.

Έχουμε όμως και ευρύτερο σχεδιασμό που περιλαμβάνει στοχευμένη μείωση δημοσίων δαπανών κατά 2 δις ευρώ μέσα σε δύο χρόνια που θα προέλθει από τις συμπράξεις δημόσιου και ιδιωτικού τομέα, την αναλογία 1 προς 5 για τις προσλήψεις στο δημόσιο (με εξαίρεση τους τομείς της Υγείας και της Παιδείας) και την επέκταση των υποδομών ηλεκτρονικής διακυβέρνησης.

Υπάρχουν όμως και άλλες πηγές εσόδων που δημιουργούν δημοσιονομικό χώρο, όπως η επέκταση της χρήσης πλαστικού χρήματος και των ηλεκτρονικών συναλλαγών. Η επέκταση της χρήσης πλαστικού χρήματος θα γίνει με κίνητρα και για τις δύο κατηγορίες των συναλλασσομένων, και του πολίτη και του επαγγελματία.

Σε ότι αφορά στις ηλεκτρονικές συναλλαγές θα αναφέρω ένα μόνο παράδειγμα:  από τα 250 εκατομμύρια τιμολόγια που εκδίδονται στη χώρα μας, μόνο το 6% διακινείται ηλεκτρονικά σήμερα κάτι που σημαίνει γραφειοκρατία και κυρίως απώλεια δημοσίων εσόδων και αδυναμία ελέγχου της φοροδιαφυγής. Η λύση είναι η έκδοση και διακίνηση ηλεκτρονικών τιμολογίων μεταξύ των επιχειρήσεων και η διασύνδεση με τη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων.

Υπολογίζεται ότι η επέκταση των ηλεκτρονικών συναλλαγών μπορεί να αποφέρει αύξηση στα ετήσια έσοδα από το ΦΠΑ  της τάξεως των 3,5 δις ευρώ.

Εμείς έχουμε απαντήσεις για όλα, ενώ ο κ. Τσίπρας έχει ένα ψέμα για όλα.

Γεώργιος Ουρσουζίδης: Το συνταξιοδοτικό πρόβλημα στην Ελλάδα

Η  διαχρονικά κάκιστη διαχείριση του ασφαλιστικού, σαν αποτέλεσμα των ανεξέλεγκτων και στοχευμένων παροχών στις οποίες προχωρούσαν οι εκάστοτε κυβερνήσεις για ψηφοθηρικούς λόγους, είναι ολοφάνερο ότι  συνέβαλε στην χρεοκοπία της χώρας.

        Το πρόβλημα ήταν ήδη γνωστό, τουλάχιστον από το τέλος της δεκαετίας του ’90 (μελέτη Σπράου στην κυβέρνηση Σημίτη),   το ύψος των συντάξεων που αναδιένεμε το σύστημα σκαρφάλωσε σε επίπεδο πολύ υψηλότερο από αυτό που αντιστοιχούσε στις δυνατότητές του. Δεν χρειάζεται να είναι κανείς ειδικός για να καταλάβει πως αυτή η λογική θα οδηγούσε σε ναυάγιο το ασφαλιστικό και τη χώρα στη χρεοκοπία.

   Την «τρύπα» του ασφαλιστικού την κάλυπταν από τον κρατικό προϋπολογισμό, επί της ουσίας με έμμεση αύξηση των εισφορών, τις οποίες χρέωναν στους ανυποψίαστους πολίτες. Επειδή τα έσοδα από φορολογία ποτέ δεν ήταν επαρκή στα χρονικά των δημοσίων οικονομικών της Ελλάδας, η «τρύπα» του ασφαλιστικού καλυπτόταν όπως και οι λοιπές «τρύπες» του δημοσίου, με δανεικά που έτρεφαν επί δεκαετίες το Χρέος. 

       Το έγκλημα που διέπραξαν όλες ανεξαιρέτως οι κυβερνήσεις των τελευταίων δεκαετιών, που άσκησαν μικροπολιτική και επέδειξαν πρωτοφανή λαϊκισμό, κληθήκαμε να αντιμετωπίσουμε το 2016, μεταξύ της πίεσης των δανειστών και της εύλογης λαϊκής αντίδρασης.

        Ήταν ολοφάνερο υπό τις τότε οικονομικές συνθήκες ότι οποιαδήποτε αύξηση εισφορών, ήταν πιθανότερο να οδηγήσει σε μείωση εισροών παρά στην επιδιωκόμενη αύξηση αυτών, γι΄ αυτό τον προφανή λόγο, προχωρήσαμε το 2015 στη ρύθμιση των οφειλών (100 δόσεις) και το 2016 στη μείωση των εισφορών για τη συντριπτική πλειοψηφία των ελεύθερων επαγγελματιών – το εγχείρημα όπως ήταν αναμενόμενο απέδωσε.

       ▲   Η ισορροπία του ασφαλιστικού συστήματος εξαρτάται άμεσα από τις εισφορές, από τη δυνατότητα του ιδιωτικού τομέα να παράγει θέσεις εργασίας και των αυτοαπασχολούμενων να ανταποκριθούν στις απαιτούμενες εισφορές. Συνεπώς το ζητούμενο είναι, ένα ασφαλιστικό σύστημα προσιτό στην κοινωνία που παράγει.

 

  • Το  ζητούμενο   το  2014  ήταν  η  καταβολή  συντάξεων και μισθών.
  • Το ζητούμενο το 2015 ήταν το συμμάζεμα της κατάστασης.
  • Το  ζητούμενο   το  2016  ήταν ένα βιώσιμο  και  προσιτό ασφαλιστικό σύστημα, που να μπορεί να το «σηκώσει» η οικονομία.

 

     Σκοπός της επιδιωκόμενης μεταρρύθμισης με το ν.4387/16  ήταν :

α)   Η αναγκαία αναδιάρθρωση του συνταξιοδοτικού συστήματος, που ποτέ δεν ήταν ορθολογικό και δίκαιο  και που πριν  απ΄ την κρίση  ήταν  ήδη οικονομικά μη βιώσιμο.

β)   Να χρησιμοποιηθεί ως γενικό ισοδύναμο στις επιμέρους μνημονιακές υποχρεώσεις  που θα έπλητταν κυρίως τις μικρές συντάξεις.

γ)   Να αναπροσαρμόσει  τη συνταξιοδοτική δαπάνη, ώστε να συρρικνωθούν τα ελλείμματα  από την εκτεταμένη ανεργία, την αδυναμία καταβολής εισφορών και την ανυπαρξία αποθεματικών που παραλάβαμε (P.S.I.).

          Παρά τις παραπάνω οδυνηρές συνθήκες, ο νόμος Κατρούγκαλου (4387/16) προέβλεπε ότι :

          «Εάν η «προσωπική διαφορά» είναι  θετική,  εξακολουθεί να καταβάλλεται στο συνταξιούχο και μετά την 1/1/2019, μέχρι την οριστική εξάλειψή της και τον συμψηφισμό της  με μελλοντικές αυξήσεις των συντάξεων».

           Εάν  είναι  αρνητική, δηλαδή το ποσό της σύνταξης με το νέο καθεστώς είναι υψηλότερο σε σχέση με εκείνο που έχει υπολογιστεί βάσει του προγενέστερου νομοθετικού πλαισίου, τότε,  καταβάλλεται το ποσό της αύξησης σταδιακά εντός  πέντε  ετών (εγκύκλιος με Αρ. Πρωτοκόλλου Φ80000 / οικ.60258 / 1471».

      ▲    Συνεπώς  καμία  μείωση  στις ήδη  καταβαλλόμενες  συντάξεις – αυτό προέβλεπε ο νόμος που ψηφίσαμε τον Μάιο του 2016 (ν. Κατρούγκαλου).

 ▲    Αυτόν το νόμο δεν ψήφισε η Αντιπολίτευση !

         Στη συνέχεια, στο πλαίσιο της Τρίτης Αξιολόγησης  και προκειμένου να ολοκληρωθεί η αξιολόγηση –  μετά από ασφυκτικές πιέσεις  του Δ.Ν.Τ. όπου αγνοήθηκε πλήρως το δημοσιονομικό σκέλος της Δεύτερης Αξιολόγησης – προέκυψε η συμφωνία κυβέρνησης και  θεσμών, η οποία επικυρώθηκε  με το νόμο 4472/2017.

          Κατ΄ αυτόν τον τρόπο προέκυψε  η ανατροπή στον νόμο Κατρούγκαλου (4387/16), ο οποίος προέβλεπε, επαναλαμβάνω, μετά τον επανυπολογισμό των κύριων συντάξεων τη διατήρηση του ποσού της «προσωπικής διαφοράς», συνεπώς και του ύψους της καταβαλλόμενης σύνταξης.

        Κατ΄ αυτόν τον τρόπο προέκυψε  και η   δέσμευση της κυβέρνησης για  περικοπές στις συντάξεις από 2% έως  18%  (άρθρο1 του Ν. 4472/2017), στην ουσία καταργήθηκε η ρήτρα προστασίας των συντάξεων, αφού πλέον δεν θα υφίσταται διατήρηση της «προσωπικής διαφοράς». Πρέπει να θυμίσω, ότι στον προϋπολογισμό του 2017 προβλέπονταν έλλειμμα στον ΕΦΚΑ της τάξης των 250.000.000 €, κάτι τέτοιο σήμερα δεν ισχύει, αντίθετα υπάρχει πλεόνασμα που μπορεί να ξεπεράσει το 1 δις μέχρι το τέλος του έτους.

        Σύμφωνα με τον παραπάνω νόμο από 1/1/2019 οι συντάξεις  για τις οποίες – μετά τον επανυπολογισμό – προκύπτει «προσωπική διαφορά» ανάμεσα στον προηγούμενο τρόπο υπολογισμού (Ν.3863) και στον νέο τρόπο υπολογισμού (Ν. 4387/2016) και εφόσον το καταβαλλόμενο ποσό είναι μεγαλύτερο, θα υποστούν μειώσεις από 2% μέχρι 18%.

        Η αναπροσαρμογή, αφορά  σε συντάξεις  φορέων οι οποίοι εντάχθηκαν στον ΕΦΚΑ από 1/1/2017 –  εκτός από τον ΟΓΑ.  Αναπροσαρμόζονται δηλαδή, οι ήδη καταβαλλόμενες και οι καταβλητέες* κατά την 12.05.2016 συντάξεις.

    ▲   Επομένως,  το  μέτρο  αφορά  σε  συνταξιούχους που στη μεγάλη  πλειοψηφία η ηλικία τους σήμερα είναι περί τα 70 έτη και άνω.

       Κατά συνέπεια η περικοπή ή μη του ύψους των συντάξεων λόγω «προσωπικής διαφοράς», αφορά σε   συγκεκριμένο αριθμό συνταξιούχων  που συνταξιοδοτήθηκαν πριν το νόμο Κατρούγκαλου  (4387/2016) – δεν αφορά όσους συνταξιοδοτήθηκαν μετά  ή  πρόκειται να συνταξιοδοτηθούν  στο μέλλον.

     ▲  Συνεπώς  δεν  αφορά  σε  διαρθρωτικό μέτρο – δεν επηρεάζει τη βιωσιμότητα του ασφαλιστικού  –  ως προς αυτό συμφωνούν οι πάντες.   

        Κατά τη φάση της τρίτης αξιολόγησης είχαμε προβάλλει τις αντιρρήσεις μας και δηλώσαμε τη δυνατότητα βελτιωτικών παρεμβάσεων, υπό την προϋπόθεση ότι θα το επέτρεπαν τα δημοσιονομικά δεδομένα και τα οικονομικά αποτελέσματα του ΕΦΚΑ. Από τα πράγματα αποδείχθηκε ότι είχαμε απόλυτο δίκιο, δεδομένου ότι αμφότεροι οι στόχοι επιτεύχθηκαν.

        Άλλωστε ο ίδιος ο επίτροπος της Ε.Ε. Pierre Moscovici από το βήμα της βουλής δεν αμφισβήτησε το γεγονός ότι υπάρχουν τα δημοσιονομικά περιθώρια για την μη περικοπή των καταβαλλόμενων συντάξεων. (Τότε που μας άφησε άναυδους η αντίδραση του αντιπροέδρου της Ν.Δ. κ. Χατζηδάκη, ο οποίος διαμαρτυρήθηκε στον κ. Moscovici …για τη θετική αυτή εξέλιξη !!)

       Σε κάθε περίπτωση  τα δημοσιονομικά δεδομένα και οι θετικές εξελίξεις στα οικονομικά του ΕΦΚΑ (μετά τη σημαντική μείωση των εισφορών για τη μεγάλη μερίδα των ελεύθερων επαγγελματιών) που έχουμε σήμερα, μπορούμε βάσιμα να διεκδικήσουμε τη διατήρηση του ύψους των υφισταμένων συντάξεων, χωρίς να θέτουμε σε κίνδυνο τους στόχους για τους οποίους έχουμε δεσμευτεί.

       Μια τέτοια, αναμφίβολα θετική εξέλιξη δεν πρόκειται να επηρεάσει τη βιωσιμότητα του ασφαλιστικού, όπως συνέβαινε επί δεκαετίες στο παρελθόν με τις πολιτικές που εφαρμόστηκαν, που αποδόμησαν την κοινωνική  ασφάλιση, αναδιανέμοντας το μελλοντικό εισόδημα των επόμενων γενεών και εν τέλει οδήγησαν την πατρίδα μας στη χρεοκοπία.

        Αντίθετα, θα τονώσει την εμπιστοσύνη των πολιτών απέναντι στο κράτος και στη διοίκηση, που διαφαίνεται να ευδοκιμεί και οι θυσίες των φορολογούμενων να «πιάνουν τόπο».

        Θα μπορούσε κανείς να το θέσει και διαφορετικά:

     ▲   Αν δεν υπήρχαν τα δημοσιονομικά περιθώρια  –  αν δεν είχαν περιοριστεί  οι  σπατάλες   –  αν δεν είχαν  πάψει  τα οικονομικά σκάνδαλα  –  αν δεν υπήρχε η έντιμη διαχείριση των οικονομικών τα τελευταία τρία χρόνια  –  θα τολμούσε κανείς να θίξει το ζήτημα της διατήρησης των καταβαλλόμενων συντάξεων;  Προφανώς όχι !   Επειδή  λοιπόν  έλειψαν  όλα τα παραπάνω, διεκδικούμε  το αυτονόητο, την  αξιοπρεπή διαβίωση  των συνταξιούχων –  είναι πλέον ζήτημα συνέπειας και κοινής λογικής.

  Τέλος θέλω να τονίσω, ότι πλέον υπάρχουν οι προϋποθέσεις να  αποκτήσουμε βιώσιμο σύστημα ασφάλισης – απαλλαγμένο από τις στρεβλώσεις του παρελθόντος – με περιορισμό της ανεργίας και εξορθολογισμό των ασφαλιστικών/φορολογικών εισφορών, όπως ήδη έχει εντοπιστεί και επίκειται άμεσα η θεσμοθέτηση.

 Ουρσουζίδης Ν. Γιώργος

 Βουλευτής Ημαθίας του ΣΥΡΙΖΑ

 

 * Καταβλητέες Συντάξεις  – είναι εκείνες για τις οποίες η συνταξιοδοτική απόφαση εκδόθηκε μετά τις 12/5/2016, όμως η έναρξη συνταξιοδότησης ανατρέχει σε προγενέστερη ημερομηνία και υπολογίζονται με βάση το προγενέστερο νομοθετικό πλαίσιο.

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ συνεχίζει την έκδοση χάρτινου ηλεκτρονικού εισιτηρίου μειωμένου κομίστρου

Και μετά την 1η Οκτωβρίου 2018 θα συνεχίσει να φορτίζει εισιτήρια μειωμένου κομίστρου σε χάρτινο “έξυπνο” πολλαπλό εισιτήριο για δικαιούχους, όπως άτομα ηλικίας άνω των 65 ετών, φοιτητές, σπουδαστές, πολύτεκνους, νέους έως 18 ετών, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Τα μειωμένα αυτά εισιτήρια, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, θα ισχύουν σε όλα τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς (ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ΟΑΣΑ) στην αστική ζώνη του ΟΑΣΑ.

Βέροια: ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΔΡΟΜΕΩΝ ΒΕΡΟΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟΝ 12ο Γύρο της λίμνης Ιωαννίνων

12ος Γύρος της λίμνης Ιωαννίνων

Πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 22 και την Κυριακή 23 Σεπτεμβρίου ο 12ος Γύρος της λίμνης Ιωαννίνων 30χλμ και οι παράλληλοι αγώνες 5χλμ και 10χλμ.

Ο Σύλλογος δρομέων παρόν στο κάλεσμα των Ιωαννίνων συμμετείχε συνολικά με 19 δρομείς ( 15 δρομείς στα 30χλμ 3 στα 10χλμ και 1 στα 5χλμ

ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΔΡΟΜΕΩΝ ΒΕΡΟΙΑΣ ΑΠΟ ΤΑ 30χλμ

81ος ΒΕΡΓΩΝΗΣ ΚΩΣΤΑΣ Sportstraining-Karagiannis 2:15:31

82ος ΠΟΥΡΛΙΔΑΣ ΒΑΣΙΛΗΣ 2:15:31

102ος ΓΚΙΟΡΤΖΙΝΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ Sportstraining-Karagiannis 2:19:08

152ος ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ 2:24:10

169ος ΓΙΑΓΤΖΟΓΛΟΥ ΘΕΟΔΩΡΟΣ Sportstraining-Karagiannis 2:25:23

247ος ΒΡΑΚΑΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ Sportstraining-Karagiannis 2:31:08

248ος ΧΑΡΙΣΙΑΔΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ Sportstraining-Karagiannis 2:31:25

325ος ΚΕΛΕΠΟΥΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ 2:37:05

356ος ΞΗΡΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ Sportstraining-Karagiannis 2:39:27

709ος ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΕΥΘΥΜΗΣ 3:01:27

728ος ΠΙΛΟΡΙΔΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ 3:03:20

726η ΓΚΟΝΤΟΥΡΑ ΑΘΑΝΑΣΙΑ 3:04:33

772ος ΜΗΛΙΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΤΕΛΗΣ 3:07:08

894ος ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΙΔΟΥ ΑΝΝΑ 3:22:03

920ος ΜΑΡΤΙΝΟΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ 3:26:36

ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΔΡΟΜΕΩΝ ΒΕΡΟΙΑΣ ΑΠΟ ΤΑ 10χλμ

170ος ΤΣΟΛΑΚΙΔΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ 53:12

254ος ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΙΔΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ 57:37

402η ΣΑΡΗΓΙΑΝΝΙΔΟΥ ΔΕΣΠΟΙΝΑ 1:17:20

ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΔΡΟΜΕΩΝ ΒΕΡΟΙΑΣ ΑΠΟ ΤΑ 5χλμ

53ος ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ Sportstraining-Karagiannis 23:01

Απάντηση στις τρεις Ακαδημίες ποδοσφαίρου που αποχώρησαν από τις τοπικές διοργανώσεις

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ – ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Αντιδεοντολογικές συμπεριφορές , συνεχείς παραβιάσεις του καταστατικού , έλλειψη σεβασμού στις διαδικασίες και προς συναδέλφους προπονητές , έθεσαν ΑΕΚ -ΠΑΟ ΚΟΥΛΟΥΡΑΣ & ΜΕΓΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟ ΑΓ.ΜΑΡΙΝΑΣ , έξω από το υπό της ευθύνης μας οργανωμένου πρωταθλήματος  ανεξάρτητων Ακαδημιών Ημαθίας-Πέλλας -Πιερίας . Δεν αντιλαμβανόμαστε τους λόγους εκνευρισμού τους και των θυμωμένων ανακοινώσεων και δηλώσεων τους , από τη στιγμή που οι ίδιοι εξέφραζαν πάντα την επιθυμία τους  να αγωνιστούν σε ποιο <<εξευγενισμένα>> και <<υψηλού επιπέδου>> πρωταθλήματα , αντάξια των <<γνώσεων>> τους και της  <<προχωρημένης κουλτούρας>> τους. Επέλεξαν οι ίδιοι να αναζητήσουν τον <<ευρωπαϊκό προσανατολισμό>>, άλλωστε τι σχέση έχουν με εμάς τους αναχρονιστικούς .Τους ευχόμαστε καλή επιτυχία.

Οι 16 ΑΚΑΔΗΜΙΕΣ

ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΒΕΡΟΙΑΣ , ΠΟΝΤΙΟΙ ΒΕΡΟΙΑΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΓΑΙΤΑΝΟΣ , ΑΣΤΕΡΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ , ΤΗΛΕΜΑΧΟΙ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ , ΠΑΟΚ ΜΕΛΙΚΗΣ , ΑΓΡΟΤΙΚΟΣ ΑΣΤΕΡΑΣ ΑΓ.ΒΑΡΒΑΡΑΣ , ΜΑΚΡΟΧΩΡΙ , ΑΣΤΕΡΑΣ ΝΑΟΥΣΑΣ , ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ ΝΑΟΥΣΑΣ , ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΝΑΟΥΣΑΣ , ΚΟΠΑΝΟΣ ,ΠΑΤΡΙΔΑ , ΕΙΡΗΝΟΥΠΟΛΗ , ΕΠΙΣΚΟΠΗ , ΗΡΑΚΛΗΣ ΕΔΕΣΣΑΣ , ΑΓΙΑΞ ΗΜΑΘΙΑΣ.

Αλεξάνδρεια – ”Τα Παιδιά της Άνοιξης” δίνουν δυνατό παρών στο Πρόγραμμα ”Βιώσιμη Ευρώπη Για όλους”

Λίγα λόγια για τη ” Βιώσιμη Ευρώπη για όλους”

(Το 3-ετές, συγχρηματοδοτούμενο από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, DEAR πρόγραμμα (Development Education and Awareness Raising), “Βιώσιμη Ευρώπη για Όλους”, συνδυάζει την εμπειρογνωμοσύνη 25 εταίρων από 15 Κράτη Μέλη και 6 ευρωπαϊκά και παγκόσμια δίκτυα.

Ο γενικός στόχος είναι να προωθηθεί η φιλόδοξη εφαρμογή της Ατζέντας 2030 από την ΕΕ, με την ουσιαστική αύξηση της ευαισθητοποίησης των πολιτών της ΕΕ και των υπευθύνων για τη χάραξη πολιτικών σχετικά με τους ρόλους και τις ευθύνες τους στην προσπάθεια για ένα βιώσιμο μέλλον.

Ο ειδικός στόχος είναι η δημιουργία ενός ευρωπαϊκού και 15 εθνικών διατομεακών συνασπισμών της Κοινωνίας των Πολιτών για τους 17 Στόχους της Βιώσιμης Ανάπτυξης, που θα κινητοποιήσουν πάνω από 25 εκατομμύρια πολίτες της ΕΕ και 4100 βασικούς φορείς χάραξης πολιτικής, για να κάνουν τη μετάβαση σε έναν πιο βιώσιμο τρόπο ζωής.

Η  εκστρατεία επικεντρώνεται στην «Καταπολέμηση των Ανισοτήτων», η οποία έχει ως στόχο να μην αφήσει κανέναν πίσω και να σεβαστεί τα πλανητικά όρια. Πρόκειται για μια κοινή προσπάθεια τοπικών, εθνικών και ευρωπαϊκών φορέων από 15 χώρες για την ευαισθητοποίηση και την ώθηση για πολιτική και κοινωνική αλλαγή, προκειμένου να αντιμετωπιστούν οι ανισότητες στην Ευρώπη και πέρα από αυτήν. Η εκστρατεία αυτή αφορά την ενδυνάμωση και την προώθηση της κοινωνικής, πολιτιστικής, οικονομικής και πολιτικής ένταξης όλων – ιδιαίτερα των γυναικών, των παιδιών και των μειονοτήτων. Πρόκειται για την εξασφάλιση ίσων ευκαιριών και ισότητας των αποτελεσμάτων, υποστηρίζοντας την αντικατάσταση των πολιτικών και πρακτικών που εισάγουν διακρίσεις.

ΤΠΑΝ 12

Βέροια – Πρωτοβουλία για το Παιδί : ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΘΕΣΕΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

Η Πρωτοβουλία για το Παιδί, προκειμένου να υλοποιήσει τις Πράξεις:

Α. «Επέκταση, διεύρυνση και αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών από το Κέντρο Ημερήσιας Φροντίδας παιδιών σε κίνδυνο της Βέροιας», που εντάχθηκε με ΟΠΣ 5029302 στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Κεντρική Μακεδονία 2014-2020»,

Β. «Επέκταση, διεύρυνση και αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών μακράς φιλοξενίας παιδιών σε κίνδυνο από το Σπίτι της Βεργίνας», που εντάχθηκε με ΟΠΣ 5029402 στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Κεντρική Μακεδονία 2014-2020» και

Γ. «Επέκταση και αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών από το Κέντρο Αναφοράς και παροχής συμβουλευτικής της Βέροιας. Διεύρυνση με λειτουργία Κέντρου Θεραπείας Τραύματος», που εντάχθηκε με ΟΠΣ 5029404 στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Κεντρική Μακεδονία 2014-2020»,

προκηρύσσει την πλήρωση των ακόλουθων θέσεων εργασίας:

1.Ενός (μίας) Κοινωνικού Λειτουργού πλήρους απασχόλησης, προκειμένου να εργαστεί στο Κέντρο Ημερήσιας Φροντίδας της Βέροιας (ΚΗΦ).

2.Ενός (μίας) Ψυχολόγου μερικής απασχόλησης (4ωρο ημερησίως), προκειμένου να εργαστεί στο Κέντρο Ημερήσιας Φροντίδας της Βέροιας.

3.Ενός (μίας) Γραμματέα μερικής απασχόλησης (4ωρο ημερησίως), προκειμένου να εργαστεί στο Κέντρο Ημερήσιας Φροντίδας της Βέροιας.

  1. Ενός (μίας) Γραμματέα μερικής απασχόλησης (4ωρο ημερησίως), προκειμένου να εργαστεί στο Κέντρο Αναφοράς και παροχής συμβουλευτικής και Κέντρο Θεραπείας Τραύματος της Βέροιας (ΚΑ-ΣΚ-ΚΕΘΕΤ).
  2. Μίας μαγείρισσας (ενός μάγειρα) μερικής απασχόλησης (3ωρο ημερησίως), προκειμένου να εργαστεί στο Κέντρο Ημερήσιας Φροντίδας της Βέροιας.
  3. Μίας μαγείρισσας (ενός μάγειρα) μερικής απασχόλησης (3ωρο ημερησίως), προκειμένου να εργαστεί στο Σπίτι της Βεργίνας (ΣτΒ).

7.Τεσσάρων εκπαιδευτών εργαστηρίων δημιουργικής απασχόλησης, προκειμένου να εργαστούν στο Κέντρο Ημερήσιας Φροντίδας της Βέροιας.

8.Δύο Παιδαγωγών μερικής απασχόλησης (6ωρο ημερησίως), προκειμένου να εργαστούν στο Σπίτι της Βεργίνας.

9.Μίας οικόσιτης Παιδοκόμου, προκειμένου να εργαστεί στο Σπίτι της Βεργίνας.

Αναλυτικότερα ζητούνται:

Θέση Α: Κοινωνικός (-ή) Λειτουργός πλήρους απασχόλησης για το ΚΗΦ.

Διάρκεια εργασίας 36 μήνες, με δυνατότητα ανανέωσης για αόριστο χρόνο.

Τα απαιτούμενα προσόντα για τη θέση είναι:

1.Πτυχίο Ανώτατης Πανεπιστημιακής Σχολής Κοινωνικής Εργασίας, της Ελλάδας ή του εξωτερικού.

  1. Καλή γνώση της αγγλικής γλώσσας.
  2. Γνώση χρήσης προγραμμάτων Η/Υ.
  3. Άδεια εξασκήσεως επαγγέλματος

Θα εκτιμηθούν ιδιαίτερα επί πλέον προσόντα, όπως:

1.Προηγούμενη σχετική εμπειρία.

2.Ικανότητα στη διαχείριση του ανθρώπινου δυναμικού (προσωπικού και εθελοντών).

3.Ευχέρεια στην  υλοποίηση  προγραμμάτων που σχετίζονται με τη λειτουργία της Δομής (φροντίδα παιδιών σε κίνδυνο).

4.Ικανότητα στην επικοινωνία.

5.Γνώση δεύτερης ξένης γλώσσας (συμπεριλαμβανομένης της νοηματικής).

6.Πνεύμα συνεργασίας.

7.Εμπειρία εθελοντισμού.

8.Ικανότητα στη δημιουργική απασχόληση παιδιών.

  1. Δίπλωμα οδήγησης.

 Θέση Β: Ψυχολόγος μερικής απασχόλησης για το ΚΗΦ.

Διάρκεια εργασίας 36 μήνες, με δυνατότητα ανανέωσης για αόριστο χρόνο.

Τα απαιτούμενα προσόντα για τη θέση είναι:

1.Πτυχίο Ψυχολογίας Ανώτατης Πανεπιστημιακής Σχολής, της Ελλάδας ή του εξωτερικού.

  1. Πολύ καλή γνώση της αγγλικής γλώσσας.
  2. Πολύ καλή γνώση χρήσης προγραμμάτων Η/Υ.

Θα εκτιμηθούν ιδιαίτερα επί πλέον προσόντα, όπως αυτά αναφέρονται στην περιγραφή της θέσης Α.

Θέση Γ: Γραμματέας μερικής απασχόλησης για το ΚΗΦ

Θέση Δ: Γραμματέας μερικής απασχόλησης για το ΚΑ-ΣΚ-ΚΕΘΕΤ

Διάρκεια εργασίας 36 μήνες, με δυνατότητα ανανέωσης για αόριστο χρόνο.

Τα απαιτούμενα προσόντα για τις  θέσεις είναι:

1.Πτυχίο Σχολής, σχετικής με το αντικείμενο, της Ελλάδας ή του εξωτερικού.

  1. Καλή γνώση της αγγλικής γλώσσας.
  2. Καλή γνώση χρήσης προγραμμάτων Η/Υ.

Θα εκτιμηθούν ιδιαίτερα επί πλέον προσόντα, όπως:

  1. Άριστη γνώση αγγλικής γλώσσας

2.Προηγούμενη σχετική εμπειρία.

3.Ικανότητα στην επικοινωνία.

4.Πνεύμα συνεργασίας.

5.Εμπειρία εθελοντισμού.

  1. Δίπλωμα οδήγησης

Θέση Ε: Μαγείρισσα (μάγειρας) μερικής απασχόλησης για το ΚΗΦ

Θέση ΣΤ: Μαγείρισσα (μάγειρας) μερικής απασχόλησης για το ΣτΒ

Διάρκεια εργασίας 36 μήνες, με δυνατότητα ανανέωσης για αόριστο χρόνο.

Τα απαιτούμενα προσόντα για τις  θέσεις είναι:

1.Απολυτήριο υποχρεωτικής εκπαίδευσης.

2.Πολύ καλές γνώσεις μαγειρικής.

Θα εκτιμηθούν ιδιαίτερα επί πλέον προσόντα, όπως:

1.Προηγούμενη πιστοποιημένη σχετική εμπειρία.

2.Πνεύμα συνεργασίας.

3.Εμπειρία εθελοντισμού.

Θέση Ζ: Εκπαιδευτής εργαστηρίου μουσικοθεραπείας και κινησιοθεραπείας  για το ΚΗΦ

Διάρκεια εργασίας 36 μήνες, με δυνατότητα ανανέωσης.

Το εργαστήριο θα διεξάγεται για 8 ώρες κάθε εβδομάδα για παιδιά και εφήβους.

Τα απαιτούμενα προσόντα για τη θέση είναι:

1.Αποδεδειγμένη ιδιότητα μουσικού-μουσικοθεραπευτή

2.Πτυχίο Ανώτερης ή Ανώτατης Σχολής, σχετικής με το αντικείμενο.

Θα εκτιμηθούν ιδιαίτερα επί πλέον προσόντα, όπως:

1.Προηγούμενη σχετική εμπειρία.

2.Εμπειρία συνεργασίας.

3.Εμπειρία εθελοντισμού.

4.Ικανότητα στον προγραμματισμό και στον συντονισμό δραστηριοτήτων.

5.Γνώση της αγγλικής γλώσσας.

Θέση Η: Εκπαιδευτής εργαστηρίου αφήγησης παραμυθιού-ανάπτυξης προσωπικής και συλλογικής έκφρασης για το ΚΗΦ

Διάρκεια εργασίας 36 μήνες, με δυνατότητα ανανέωσης.

Το εργαστήριο θα διεξάγεται κάθε15 μέρες (απασχόληση 8 ώρες ανά εβδομάδα) για παιδιά 6-12 ετών.

Τα απαιτούμενα προσόντα για τη θέση είναι:

1.Αποδεδειγμένη ιδιότητα παιδαγωγού, ειδικευμένου στην αφήγηση παραμυθιού.

2.Πτυχίο Ανώτατης Σχολής, σχετικής με το αντικείμενο.

Θα εκτιμηθούν ιδιαίτερα επί πλέον προσόντα, όπως:

1.Προηγούμενη σχετική εμπειρία.

2.Πνεύμα συνεργασίας.

3.Εμπειρία εθελοντισμού.

4.Ικανότητα στον προγραμματισμό και στον συντονισμό δραστηριοτήτων.

5.Γνώση της αγγλικής γλώσσας.

Θέση Θ: Εκπαιδευτής εργαστηρίου πηλού και άλλων κατασκευών για το ΚΗΦ

Διάρκεια εργασίας 36 μήνες, με δυνατότητα ανανέωσης.

Το εργαστήριο θα διεξάγεται για 8 ώρες κάθε εβδομάδα για παιδιά και εφήβους.

Τα απαιτούμενα προσόντα για τη θέση είναι:

1.Αποδεδειγμένη ιδιότητα εικαστικού, ειδικευμένου στο αντικείμενο.

Θα εκτιμηθούν ιδιαίτερα επί πλέον προσόντα, όπως:

1.Προηγούμενη σχετική εμπειρία.

2.Πνεύμα συνεργασίας.

3.Εμπειρία εθελοντισμού.

4.Ικανότητα στον προγραμματισμό και στον συντονισμό δραστηριοτήτων.

5.Γνώση της αγγλικής γλώσσας.

Θέση Ι:Εκπαιδευτής εργαστηρίου κοσμήματος και άλλων δεξιοτήτων για το ΚΗΦ

Διάρκεια εργασίας 36 μήνες, με δυνατότητα ανανέωσης.

Το εργαστήριο θα διεξάγεται κάθε εβδομάδα για μεγάλα παιδιά και εφήβους.

Τα απαιτούμενα προσόντα για τη θέση είναι:

1.Αποδεδειγμένη ιδιότητα καλλιτέχνη-εικαστικού, ειδικευμένου στο αντικείμενο.

Θα εκτιμηθούν ιδιαίτερα επί πλέον προσόντα, όπως:

1.Προηγούμενη σχετική εμπειρία.

2.Πνεύμα συνεργασίας.

3.Εμπειρία εθελοντισμού.

4.Ικανότητα στον προγραμματισμό και στον συντονισμό δραστηριοτήτων.

5.Γνώση της αγγλικής γλώσσας.

Θέση ΙΑ: Παιδαγωγός μαθησιακής υποστήριξης, μερικής απασχόλησης, για το ΣτΒ

Θέση ΙΒ: Παιδαγωγός μαθησιακής υποστήριξης, μερικής απασχόλησης, για το ΣτΒ

Διάρκεια εργασίας 36 μήνες, με δυνατότητα ανανέωσης για αόριστο χρόνο.

Τα απαιτούμενα προσόντα για τη θέση είναι:

1.Πτυχίο Ανώτατης  Σχολή, σχετικής με το αντικείμενο (Σχολές Παιδαγωγικής, Παιδαγωγικές Ακαδημίες, Σχολές Ψυχολογίας και  Κοινωνικής Εργασίας).

  1. Πολύ καλή γνώση της αγγλικής γλώσσας.
  2. Πολύ καλή γνώση χρήσης προγραμμάτων Η/Υ.
  3. Δίπλωμα οδήγησης.

Θα εκτιμηθούν ιδιαίτερα επί πλέον προσόντα, όπως:

1.Προηγούμενη σχετική εμπειρία στη φροντίδα και τη μαθησιακή υποστήριξη παιδιών.

  1. Πνεύμα συνεργασίας και δεκτικότητα σε εκπαίδευση-επιμόρφωση.
  2. Αγάπη και αφοσίωση στο αντικείμενο της εργασίας.
  3. Εμπειρία εθελοντισμού.
  4. Ειδικά ενδιαφέροντα και δεξιότητες σχετικά με τη δημιουργική απασχόληση παιδιών.
  5. Ικανότητα στον προγραμματισμό και στον συντονισμό δραστηριοτήτων.

ΘΕΣΗ ΙΓ: Οικόσιτη Παιδοκόμος πλήρους απασχόλησης για το Σπίτι της Βεργίνας

Διάρκεια εργασίας 36 μήνες, με δυνατότητα ανανέωσης για αόριστο χρόνο. Θα  παρέχεται  ικανοποιητικός μισθός, στέγη και διατροφή, καθώς και τα αναλογούντα κατά Νόμο (άδειες και ρεπό).

Δεκτές θα γίνουν αιτήσεις γυναικών, ηλικίας από 35 έως 55 ετών.

Τα απαιτούμενα προσόντα για τη θέση είναι:

1.Εμπειρία μητρότητας

2.Απολυτήριο Γυμνασίου

3.Καλή σωματική και ψυχική υγεία

4.Απαλλαγή από οικογενειακές υποχρεώσεις

Θα εκτιμηθούν ιδιαίτερα επί πλέον προσόντα, όπως:

1.Προηγούμενη σχετική εμπειρία

2.Δίπλωμα οδήγησης

3.Απολυτήριο Λυκείου ή Ανώτερης ή Ανώτατης Σχολής

4.Χειρισμός Η/Υ

5.Γνώση ξένης γλώσσας

6.Γνώσεις νοσηλευτικής

7.Γνώσεις Μαγειρικής

Τα απαιτούμενα δικαιολογητικά για όλες τις θέσεις είναι:

1.Πιστοποιητικό γέννησης.

2.Πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης.

3.Αποδεικτικά και τίτλοι σπουδών.

4.Αποδεικτικά εμπειρίας και συστατικές επιστολές (αν υπάρχουν).

5.Αποδεικτικά επί πλέον προσόντων , κατά τα ανωτέρω.

  1. Απολυτήριο Στρατού για άνδρες.
  2. Βιογραφικό σημείωμα.
  3. Φωτοτυπία αστυνομικής ταυτότητας.

 

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ-ΥΠΟΒΟΛΗ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΩΝ

  • Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να υποβάλουν αίτηση πρόσληψης και τα συνοδευτικά έγγραφά της, στο Γραφείο Διοίκησης της Πρωτοβουλίας για το Παιδί, Ανοίξεως 19, ΤΚ 59131 Βέροια, τις εργάσιμες ημέρες και ώρες, ιδιοχείρως ή ταχυδρομικά, μέχρι την Τετάρτη 3 Οκτωβρίου 2018.
  • Αιτήσεις και δικαιολογητικά μπορούν να υποβληθούν και ηλεκτρονικά στη διεύθυνση: cr@propaidi.org
  • Πληροφορίες: Αριστοτέλης Σιδηρόπουλος, Πρόεδρος ΔΣ και Βαλάντης Καραγιάννης, Διοικητικός Διευθυντής, στο τηλέφωνο 23310-29571, εργάσιμες ώρες και μέρες.