Το τι συμβαίνει αυτές τις ημέρες στο διαδίκτυο μετά την απόσυρση του «ασημένιου βέλους» από τη χώρα μας δεν περιγράφεται. Η ειρωνεία προς τα κυβερνητικά στελέχη δεν έχει προηγούμενο για το νέο σανό που επιχείρησαν να ταΐσουν τους Έλληνες.
Η Κυβέρνηση, παραμονές της έκθεσης της Θεσσαλονίκης σε συνεργασία με τους Ιταλούς νέους ιδιοκτήτες της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, έφεραν στην Ελλάδα το τρένο που αναπτύσσει τεράστιες ταχύτητες. Βγήκαν οι απαραίτητες φωτογραφίες, έγινε κι ένα δοκιμαστικό δρομολόγιο από την Κατερίνη στη Θεσσαλονίκη κι ακούσαμε ότι το συγκεκριμένο τρένο θα καλύπτει την απόσταση από την πρωτεύουσα στη συμπρωτεύουσα σε χρονικό διάρκεια 3,5 ωρών, ανταγωνιζόμενο το αεροπλάνο. Το ακούσαμε αυτό και από τα χείλη του πρωθυπουργού στη συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε στους δημοσιογράφους.
Ε, μόλις έσβησαν τα φώτα, το τρένο γύρισε στη βάση του, στην Ιταλία. Επειδή τότε ανακάλυψαν, λέει, ότι οι σιδηροδρομικές υποδομές στην Ελλάδα δεν είναι συμβατές με το «ασημένιο τρένο»!!!
Μπα; Τότε το ανακάλυψαν; Αφού έγινε η λεζάντα και πουλήθηκε το νέο παραμύθι; Δεν ήξεραν ότι οι προδιαγραφές του σιδηροδρομικού δικτύου δεν είναι συμβατές με αυτές του «ασημένιου βέλους»; Δεν ήξεραν ότι οι διαστάσεις των γραμμών του ελληνικού δικτύου δεν είναι ίδιες με ότι συμβαίνει διεθνώς; Πόσο σανό μπορεί ν’ αντέξει ακόμη αυτός ο λαός από αυτή την κυβέρνηση; Πόσο;
Πόσο ακόμη αυτή η κοινωνία θα συντηρεί απαρχαιωμένες υποδομές επειδή μέρος του πολιτικού συστήματος, συνδικαλιστές και μερίδα εργαζομένων δεν θέλουν ν’ αλλάξει τίποτα;
Προσέξτε και κάτι ακόμη:
Ο κρατικοδίαιτος ΟΣΕ δεν έχει επενδύσει σχεδόν ποτέ στην ανάπτυξη του δικτύου. Το οποίο σε μεγάλα τμήματά του παραμένει ίδιο της εποχής του Τρικούπη που κατασκευάστηκε!
Κι όχι μόνο αυτό. Πέριξ του ΟΣΕ ήταν άλλες τέσσερις παρεμφερείς κρατικές εταιρείες. Με χιλιάδες εργαζομένους, συνδικαλιστές κλπ, τεράστιο κόστος για τον έλληνα φορολογούμενο και τεράστια χρέη. Μόνο το τελευταίο χρέος που κατέγραψε η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ξεπερνούσε τα 700 εκατ. ευρώ και επιβάρυνε φυσικά το δημόσιο ταμείο (δηλαδή όλους μας) πριν πουληθεί για ψίχουλα, αφού ήταν πλήρως απαξιωμένη. Χωρίς να υπολογίζουμε τα υπόλοιπα που απορροφήθηκαν στο παρελθόν, από το κράτος κι όλους εμάς.
Οι πέντε εταιρείες πέριξ του ΟΣΕ ήταν δημιουργημένες έτσι ούτως ώστε να μη έχει καμιά επίδραση η μια στην άλλη κι η κάθε μια ξεχωριστά να χρηματοδοτούνται από το κράτος.
Προσέξτε:
Ο ΟΣΕ είναι υπεύθυνος για την εύρυθμη λειτουργία της υποδομής τραίνων και δικτύου. Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, υπεύθυνη μόνο για τη χρήση της υποδομής, δηλαδή γραμμών, υλικών και τραίνων. Η ΕΕΣΣΤΥ είναι υπεύθυνη για τη συντήρηση του τροχαίου υλικού. Η ΓΑΙΟΣΕ είναι υπεύθυνη για την ακίνητη περιουσία και η ΕΡΓΟΣΕ για την επίβλεψη των έργων!
Δηλαδή, πιάσ’ τ’ αυγό και κούρεψτο!
Θυμάμαι, μάλιστα, που ο ορθολογιστής Στέφανος Μάνος έλεγε ότι θα ήταν πιο οικονομικό για τον φορολογούμενο να μετακινεί ο ΟΣΕ τους πελάτες του με …ταξί!
Τώρα, προκύπτει το ερώτημα για ποιον λόγο έφεραν το ασημένιο βέλος αφού ήξεραν ότι οι ελληνικές υποδομές δεν μπορούν να το στηρίξουν;
Απάντηση πειστική μην περιμένετε.
Τι να πουν ότι έκαναν άλλη μια κακοστημένη προπαγανδιστική φιέστα;