Καμπάνια πρόληψης κατά του καπνίσματος για μαθητές με τη συμμετοχή της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδος – Με πρωτοβουλία της ΚΕΔΕ και του Υπουργείου Παιδείας Έρευνας και Θρησκευμάτων υλοποιείται πρόγραμμα πρόληψης του καπνίσματος στα 1656 Γυμνάσια της χώρας . Κοινή επίσκεψη Προέδρου της ΚΕΔΕ Γ. Πατούλη και Υφυπουργού Παιδείας Θ. Πελεγρίνη τη Δευτέρα 4 Απριλίου στις 11:00 π.μ. στο 2ο Γυμνάσιο Αμαρουσίου (Μ. Αλεξάνδρου 125)
Με στόχο την ευαισθητοποίηση των μαθητών και την ενίσχυση της καμπάνιας πρόληψης του καπνίσματος ο Πρόεδρος της ΚΕΔΕ και του ΙΣΑ Γ. Πατούλης, μαζί με τον Υφυπουργό Παιδείας Έρευνας και Θρησκευμάτων Θ. Πελεγρίνη θα επισκεφθούν την ερχόμενη Δευτέρα 4 Απριλίου και ώρα 11:00 π.μ. το 2ο Γυμνάσιο Αμαρουσίου, το οποίο βρίσκεται στη Μεγάλου Αλεξάνδρου 125.
Ο Πρόεδρος της ΚΕΔΕ και του ΙΣΑ Γ. Πατούλης μαζί με τον Υφυπουργό Θ. Πελεγρίνη θα παρακολουθήσουν από κοντά την ενημέρωση των παιδιών για την πρόληψη και θα έχουν την ευκαιρία να συζητήσουν μαζί τους για τους προβληματισμούς τους σχετικά με το τι πραγματικά είναι το κάπνισμα για τα ίδια και για τους οικείους τους.
Με αφορμή τη σχετική εκδήλωση ο Γ. Πατούλης δήλωσε ότι το πρόγραμμα πρόληψης μπορεί να συμβάλει καθοριστικά προκειμένου τα νέα παιδιά να ενημερωθούν και να αποκτήσουν τις κατάλληλες παραστάσεις που θα τα βοηθήσουν να εξελιχθούν σε υγιείς πολίτες. «Ως ΚΕΔΕ θα συμβάλουμε με όλες μας τις δυνάμεις προς αυτή τη κατεύθυνση, γι’ αυτό και στηρίζουμε τις πρωτοβουλίες του Υπ. Παιδείας» δήλωσε χαρακτηριστικά.
Να σημειωθεί ότι παράλληλα με την ενημέρωση των μαθητών πραγματοποιείται και η συμπλήρωση ερωτηματολογίου για τη διεξαγωγή έρευνας τα συμπεράσματα της οποίας θα παρουσιαστούν με την ολοκλήρωση της δράσης στο Υπουργείο Παιδείας.
Το ενημερωτικό πρόγραμμα πρόληψης του καπνίσματος απευθύνεται στους μαθητές Α’ και Β’ τάξης των 1656 γυμνασίων της χώρας μας.
Τα στοιχεία της έρευνας θα αξιοποιηθούν προκειμένου να αποτυπωθούν και να αποτραπούν τα αρνητικά στερεότυπα που ενδεχομένως επηρεάζουν τη στάση των μαθητών απέναντι στο κάπνισμα.
Μέσα από τη διαδικασία αυτή οι μαθητές της α’ και β’ Γυμνασίου θα μπορέσουν να μην είναι απλοί, παθητικοί αποδέκτες ενός μηνύματος ενημέρωσης και θα καταφέρουν να γίνουν συμμέτοχοι σε μια ερευνητική διαδικασία που τους δίνει τη δυνατότητα να σκεφτούν και να αντιδράσουν.