Θεσσαλονίκη: “Πρόγευση” εμπειρίας των μνημείων της Κεντρικής Μακεδονίας μέσα από εφαρμογή για tablet και κινητά

Μια “πρόγευση” εμπειρίας των μνημείων της Κεντρικής Μακεδονίας φιλοδοξεί να προσφέρει στον δυνητικό επισκέπτη της περιοχής η περιφέρεια μέσα από ειδική εφαρμογή για κινητά και tablet που θα μπορεί να “κατεβάσει” οποιοσδήποτε δωρεάν από το διαδίκτυο.

“Φεύγουμε από την αντίληψη του εντύπου και πάμε σε μια πρόγευση εμπειρίας την οποία θέλουμε να προσφέρουμε μέσα από εικόνες 360 μοιρών, ώστε να προσφέρουμε ένα δέλεαρ σε όποιον επιθυμεί να επισκεφθεί την Κεντρική Μακεδονία”, εξηγεί στο ΑΠΕ – ΜΠΕ ο αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού και Πολιτισμού, Αλέξανδρος Θάνος.

    Με αφορμή την παράδοση της σχετικής εφαρμογής στα τέλη Ιουλίου, μετά την παράταση που ενέκρινε η οικονομική επιτροπή της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, ο κ. Θάνος γνωστοποιεί ότι το νέο αυτό εργαλείο, που αξιοποιεί τις νέες τεχνολογίες, θα παρουσιαστεί στις τουριστικές εκθέσεις στις οποίες θα συμμετέχει η Περιφέρεια. Εκεί, ο καθένας θα μπορεί να φορέσει μια κάσκα εικονικής πραγματικότητας (virtual reality) και να “ταξιδέψει” μέσω της εφαρμογής στα μνημεία, κατ΄ αρχήν του νομού Θεσσαλονίκης και μετά από κάποιο χρονικό διάστημα και σε αυτά των υπόλοιπων περιφερειακών ενοτήτων της Κεντρικής Μακεδονίας.

      “Την εφαρμογή αυτή θα μπορεί κανείς να την “κατεβάσει” δωρεάν από το google play, ή το app store, να την εγκαταστήσει στο κινητό του, ή στο tablet του και να έχει πάντα μαζί του έναν τουριστικό οδηγό με πληροφορίες για την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας”, σημειώνει από την πλευρά του, ο αναπληρωτής προϊστάμενος της Διεύθυνσης Τουρισμού, Δημήτρης Βαζούρας. Διευκρινίζει, άλλωστε, ότι στην εφαρμογή, που θα δημοσιοποιηθεί και από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (όπως το Facebook και το twitter), εκτός από τις πληροφορίες, που θα παρέχονται για σημεία τουριστικού ενδιαφέροντος, θα υπάρχουν ακόμη χρήσιμα στοιχεία για τις συγκοινωνίες, τα εστιατόρια, τα θέατρα, τις αρχές της πόλης και πολλά άλλα.

      Στο ίδιο μήκος κύματος, γίνονται προσπάθειες αναβάθμισης της τουριστικής ιστοσελίδας της περιφέρειας, με έμφαση στις δραστηριότητες στις οποίες μπορεί κάποιος να συμμετέχει στο πλαίσιο της επίσκεψής του στην περιοχή. “Εστιάζουμε την προσοχή μας στα events, τις εκδηλώσεις, τα φεστιβάλ και τις δραστηριότητες που λαμβάνουν χώρα ώστε ο επισκέπτης να ζήσει τα μεγάλα γεγονότα της Κεντρικής Μακεδονίας και όχι απλά να την επισκεφθεί”, προσθέτει ο κ. Θάνος.

     Παράλληλα, προετοιμάζονται χάρτες διπλής όψεως για κάθε μία από τις επτά περιφερειακές ενότητες. Στη μία όψη θα απεικονίζεται ο χάρτης κάθε περιφερειακής ενότητας και στην άλλη όψη δέκα σημεία ενδιαφέροντος. Οι χάρτες αυτές θα διανέμονται στις ενώσεις ξενοδόχων και στους επισκέπτες, αλλά θα τοποθετηθούν και σε σημεία ενδιαφέροντος, όπως το αεροδρόμιο, το λιμάνι, οι σταθμοί των τρένων και των λεωφορείων. Επιπλέον, θα δημιουργηθούν ειδικά stand και προθήκες, σε διάφορα μνημειακά σημεία της πόλης, που θα αναδεικνύουν την ιστορικότητά τους και θα συνδέουν την ιστορία τους αυτή με τη σημερινή τους εικόνα.

      Σε στάδιο ολοκλήρωσης βρίσκεται, τέλος και η προσπάθεια καταχώρησης της Κεντρικής Μακεδονίας στην κινεζική μηχανή αναζήτησης baidu, το αντίστοιχο google της Κίνας. “Υπάρχει μια συγκεκριμένη διαδικασία την οποία υλοποιεί ο ανάδοχος ώστε αφού λάβει τις απαραίτητες εγκρίσεις να καταχωρήσει πληροφορίες για την περιφέρεια στη συγκεκριμένη μηχανή αναζήτησης”, είπε ο κ. Θάνος.

ΑΠΕ-ΜΠΕ
Προηγούμενο άρθροΘεσσαλονίκη:”Ελάτε όσο γυμνοί και γυμνές τολμάτε” στη Διεθνή Γυμνή Ποδηλατοδρομία
Επόμενο άρθροΠαράταση έως το τέλος του 2022 της έναρξης ισχύος της προσαύξησης των συντάξεων, σύμφωνα με τροπολογία του υπουργείου Εργασίας