Θεσσαλονίκη: Κατακόρυφη αύξηση στη ζήτηση ποδηλάτων – Εβδομάδες αναμονής για σέρβις

«Σε διάστημα μιας ημέρας, κατάστημα πάνω από 1000τμ χρειάστηκε να το γεμίσουμε πέντε φορές και άδειασε». Με τη φράση αυτή περιγράφει στο Αθηναϊκό- Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων η Μαρία Μαγειρέλη- Μόλχο, εκπρόσωπος εταιρείας εισαγωγής και εμπορίας ποδηλάτων στη Θεσσαλονίκη, την πάρα πολύ μεγάλη ζήτηση για ποδήλατα, που καταγράφεται στη Θεσσαλονίκη.

«Πόσο μπορούμε να ανταποκριθούμε σε τέτοια ζήτηση και πόσο απόθεμα να έχουμε; Στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα σημειώθηκε αύξηση στις πωλήσεις 85% και αντίστοιχα σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος, στη χονδρική 40% και στη λιανική πώληση, από τις 4 Μαΐου οπότε και ανοίξαμε, 35%. Ο κόσμος είναι δυσαρεστημένος, διαμαρτύρεται καθώς υπάρχει θέμα και με τις μεταφορικές εταιρείες που δεν μπορούν να ανταποκριθούν σε όλα τα σημεία πωλήσεων της χώρας», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Περιγράφοντας, δε, την κατάσταση που επικρατεί στην αγορά ποδηλάτου, όχι μόνο σε επίπεδο χώρας, αλλά και ευρύτερα -ευρωπαϊκά και παγκόσμια- υποστήριξε πως επικρατεί ένας «πόλεμος πλειοδοσίας των ποδηλάτων», με αποτέλεσμα, «όποιος προλάβει και έχει τα μετρητά στα εργοστάσια παραγωγής να παίρνει τα αντίστοιχα ποδήλατα που ζητάει».

Ανάλογη εικόνα μετέφερε, μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, και ο Χρήστος Ρουμελιώτης, ιδιοκτήτης καταστήματος επισκευής και πώλησης ποδηλάτων, επισημαίνοντας πως από την προηγουμένη εβδομάδα που άνοιξε, υπάρχει σοβαρό πρόβλημα. «Εγώ, από την πρώτη ημέρα έμεινα χωρίς ποδήλατα. Η πρώτη παράδοση έγινε χθες και οι πωλήσεις έχουν αυξηθεί κατακόρυφα, σχεδόν είναι τριπλάσια η ζήτηση από τις προηγούμενες χρονιές. Δεν μπορούμε να εξυπηρετήσουμε πλέον ούτε στο σέρβις, ακόμα και στις απλές αλλαγές σαμπρέλας. Όλα γίνονται με ραντεβού, χρειάζεται να περιμένει ο κόσμος ακόμα και δύο με τρεις εβδομάδες για να φτιάξει το παλιό του ποδήλατο», υπογράμμισε.

Στην αυξημένη ζήτηση της υπηρεσίας για σέρβις ποδηλάτων αναφέρθηκε και η κ. Μαγειρέλη- Μόλχο, λέγοντας χαρακτηριστικά: «Πολλοί θέλουν να αποκαταστήσουν τα παλιά τους ποδήλατα για οικονομικούς λόγους και δημιουργείται πρόβλημα και στο σέρβις των ποδηλάτων, υπάρχουν διαμαρτυρίες. Υπάρχουν ελλείψεις σε συγκεκριμένο μέγεθος λάστιχου-σαμπρέλας, το οποίο δεν μπορούμε να βρούμε πουθενά!».

Οι επαγγελματίες του κλάδου περιγράφουν ευρύτερα την κατάσταση σαν έναν «αγώνα δρόμου» καθώς πρέπει να καλύψουν το διάστημα αυτό τόσο τη ζήτηση των παιδικών ποδηλάτων, τα οποία έχουν παραδοσιακά μεγάλη ζήτηση την περίοδο του Πάσχα, κατά την οποία ωστόσο φέτος δεν λειτούργησε η αγορά, όσο και την ευρύτερη ζήτηση λόγω της «στροφής» του κόσμου προς το ποδήλατο προς αποφυγή του συνωστισμού στα μέσα μαζικής μεταφοράς.

ΑΠΕ-ΜΠΕ
Προηγούμενο άρθροTΡΑΙΝΟΣΕ: Επανέναρξη δρομολογίων στον άξονα Αθήνα–Θεσσαλονίκη–Αθήνα, από την Δευτέρα 18 Μαΐου
Επόμενο άρθροΦρόσω Καρασαρλίδου: Τηλεδιάσκεψη με εκπροσώπους επαγγελματοβιοτεχνών