Αρχική Blog Σελίδα 1982

Θεσσαλονίκη: Φάρσα η απειλή για βόμβα σε τράπεζα στα Κουφάλια

Φάρσα αποδείχθηκε το τηλεφώνημα για τοποθέτηση βόμβας σε υποκατάστημα τράπεζας στα Κουφάλια Θεσσαλονίκης.

Άγνωστος επικοινώνησε τηλεφωνικά, το πρωί, με την τράπεζα, λέγοντας πως θα γίνει έκρηξη μέσα σε συγκεκριμένο χρονικό διάστημα, με αποτέλεσμα να κινητοποιηθεί άμεσα η Αστυνομία και να σπεύσει στο σημείο κλιμάκιο του Τμήματος Εξουδετέρωσης Εκρηκτικών Μηχανισμών ώστε να ελεγχθεί εξονυχιστικά ο χώρος.
Για αρκετή ώρα το κτίριο της τράπεζας, όπως επίσης το δημαρχείο που βρίσκεται δίπλα, εκκενώθηκαν, ενώ μετά τους απαραίτητους ελέγχους διαπιστώθηκε πως ο συναγερμός ήταν αρνητικός.

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Θεσσαλονίκη: Χωρίς ραντεβού οι αιματολογικές εξετάσεις για την πρόληψη καρδειαγγεικών νοσημάτων στα 25 Κέντρα Υγείας της 3ης ΥΠΕ

Τη δυνατότητα να κάνουν, χωρίς ραντεβού, αιματολογικές εξετάσεις λιπιδαιμικού προφίλ σε 25 Κέντρα Υγείας της 3ης ΥΠΕ έχουν πλέον πολίτες ηλικίας 30 έως 70 ετών που είναι δικαιούχοι του Προγράμματος Πρόληψης και Αντιμετώπισης Καρδιαγγειακών Νοσημάτων.

«Η υγεία της καρδιάς μας είναι πολύτιμη, η πρόληψη είναι το κλειδί για μια καλύτερη ζωή» ήταν το μήνυμα που έδωσε η διοίκηση της 3ης ΥΠΕ με αφορμή την έναρξη της διενέργειας εξετάσεων χωρίς ραντεβού στα Κέντρα Υγείας. Χθες, πρώτη ημέρα εφαρμογής του προγράμματος στο Κέντρο Υγείας Ευόσμου, προσήλθαν 15 πολίτες για να κάνουν τις εν λόγω εξετάσεις.
Να σημειωθεί ότι το πρόγραμμα αφορά πολίτες που διαθέτουν ΑΜΚΑ και περιλαμβάνει μια σειρά δωρεάν προληπτικών εξετάσεων για ασφαλισμένους και ανασφάλιστους, χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση, και οι δικαιούχοι μπορούν να προγραμματίζουν τις εξετάσεις τους μέσω του προγράμματος cardio.gov.gr, είτε να τις κάνουν χωρίς ραντεβού στα 25 Κέντρα Υγείας της 3ης ΥΠΕ. Βασικός στόχος είναι ο έγκαιρος εντοπισμός των καρδιαγγειακών παθήσεων, οι οποίες αποτελούν μία από τις κυριότερες αιτίες θανάτου, πλήττοντας συχνά ακόμα και νεότερους ανθρώπους στη χώρα μας.
Με αφορμή την έναρξη της διενέργειας εξετάσεων χωρίς ραντεβού στα Κέντρα Υγείας, επισκέφθηκαν σήμερα το Κέντρο Υγείας Ευόσμου ο διοικητής της 3ης ΥΠΕ, Δημήτρης Τσαλικάκης, και ο υποδιοικητής Μιχάλης Κούπκας.
Ο κ. Τσαλικάκης επισήμανε ότι τα καρδιαγγειακά νοσήματα είναι η νούμερο ένα αιτία θανάτου στην Ελλάδα και ότι «το προλαμβάνειν είναι καλύτερο του θεραπεύειν».«Όλα τα Κέντρα Υγείας της 3ης ΥΠΕ έχουν πλέον τη δυνατότητα να κάνουν τις εξετάσεις που προβλέπονται μέσα από το πρόγραμμα προληπτικού ελέγχου. Όπως γνωρίζετε, τα καρδιαγγειακά είναι η πρώτη αιτία θανάτου στην Ελλάδα. Και με αυτόν τον τρόπο, και με όλα τα άλλα τα οποία έχει ανακοινώσει η κ. Αγαπηδάκη προσφάτως, είναι καλύτερη η αντιμετώπιση του τι μπορούμε να δώσουμε, γιατί το προλαμβάνειν είναι καλύτερο του θεραπεύειν» ανέφερε ο κ. Τσαλικάκης, μιλώντας σε δημοσιογράφους.
Ο κ. Κούπκας, από την πλευρά του, σημείωσε ότι η 3η ΥΠΕ συμμετέχει ενεργά στο πρόγραμμα διενέργειας προληπτικών εξετάσεων, οι οποίες διενεργούνται χωρίς ραντεβού στα 25 Κέντρα Υγείας που υπάγονται στην αρμοδιότητά της.
«Καλούμε τους πολίτες να προστατεύσουν την καρδιά τους, να προστατεύσουν την υγεία τους, να επισκεφτούν την πλατφόρμα cardio.gov.gr, να κλείσουν έγκαιρα το ραντεβού τους. Έχουμε δώσει εντολή για τα καρδιαγγειακά νοσήματα να μη χρειάζεται πλέον ραντεβού και να στηρίξουμε την πρόληψη συμμετέχοντας» πρόσθεσε ο κ. Κούπκας.
Τα Κέντρα Υγείας στα οποία διενεργούνται εξετάσεις λιπιδαιμικού προφίλ χωρίς ραντεβού είναι: Θεσσαλονίκης, Νεάπολης, Πύλης Αξιού, Ευόσμου , ΚΑΠ ΔΕΗ Θεσσαλονίκης, Διαβατών, Κουφαλίων, Λαγκαδά, Χαλάστρας, Κατερίνης, Βέροιας, Νάουσας, Αλεξάνδρειας, Γιαννιτσών, Αριδαίας , Άρνισσας, Σκύδρας, Κοζάνης, Πτολεμαΐδας, Σερβίων, Σιάτιστας, Τσοτυλίου, Καστοριάς, Άργους Ορεστικού και Αμυνταίου.

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Θεσσαλονίκη: Ελεύθερος αφέθηκε ο 17χρονος που καταγγέλθηκε για περιστατικό βίας εναντίον οδηγού λεωφορείου– Δίωξη για επικίνδυνη σωματική βλάβη

Στο Μονομελές Δικαστήριο Ανηλίκων Θεσσαλονίκης και με την κατηγορία της επικίνδυνης σωματικής βλάβης παραπέμφθηκε να δικαστεί ο 17χρονος που καταγγέλθηκε ότι επιτέθηκε σε 42χρονο οδηγό λεωφορείου του ΚΤΕΛ το οποίο εκτελούσε τοπικό δρομολόγιο στον Λαγκαδά.

Μετά την απαγγελία της κατηγορίας ο ανήλικος αφέθηκε ελεύθερος αφού ορίστηκε δικάσιμος για τον προσεχή Ιούνιο. Είχε συλληφθεί όταν προσήλθε αυτοβούλως στην αστυνομία, ενώ καταθέτοντας προανακριτικά αρνήθηκε όσα κατήγγειλε εις βάρος του ο οδηγός.
Κατόπιν μήνυσης που υπέβαλε ο ανήλικος, εγκαλώντας με τη σειρά του τον οδηγό για σωματικές βλάβες που υπέστη κατά το ίδιο επεισόδιο, συνελήφθη και ο 42χρονος. Ο τελευταίος νοσηλεύεται φρουρούμενος στο νοσοκομείο Κιλκίς, όπου απευθύνθηκε για την παροχή των πρώτων βοηθειών.
Όπως κατήγγειλε ο οδηγός, το περιστατικό έγινε χθες το απόγευμα και ξεκίνησε όταν κατεβαίνοντας από το λεωφορείο ο 17χρονος τού απηύθυνε τον λόγο με τη φράση «την επόμενη φορά να πας πιο αργά». Ο 42χρονος φέρεται να απάντησε «άμα θέλεις να πας με τα πόδια».
Τα “αίματα” δεν άργησαν να “ανάψουν”, με τον οδηγό να υποστηρίζει ότι ο ανήλικος τον έπιασε «άγρια από τον λαιμό» και τον τράβηξε από το πουκάμισο προσπαθώντας να τον βγάλει έξω από το λεωφορείο. Αποτέλεσμα ήταν να παραπατήσει ο 42χρονος – όπως κατήγγειλε – κι από την πτώση να τραυματιστεί στο δεξί μέρος του κεφαλιού του και στον δεξί του ώμο. Όσον αφορά την καταγγελία του ανηλίκου για χρήση βίας, είπε ότι βρισκόταν σε άμυνα.

ΑΠΕ-ΜΠΕ

ΔΥΠΑ: Συνολικά 156 εργαστήρια ομαδικής συμβουλευτικής τον Μάιο

Μετά τη μεγάλη ανταπόκριση των πολιτών στα εργαστήρια ομαδικής συμβουλευτικής και προετοιμασίας για ένταξη στην αγορά εργασίας, η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (ΔΥΠΑ) συνεχίζει τη δράση και τον Μάιο με 156 εργαστήρια.

Συγκεκριμένα, θα πραγματοποιηθούν 138 διά ζώσης εργαστήρια σε 83 Κέντρα Προώθησης Απασχόλησης (ΚΠΑ2) και 18 διαδικτυακά εργαστήρια.
Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, τα εργαστήρια αποτελούν μία από τις βασικές προτεραιότητες της ΔΥΠΑ για τη συστηματική παροχή ποιοτικών υπηρεσιών συμβουλευτικής προετοιμασίας στους πολίτες, που αναζητούν εργασία, με στόχο την προετοιμασία τους για την ταχύτερη και πιο αποτελεσματική ένταξη στην αγορά εργασίας.

Όσοι αναζητούν ή θέλουν να αλλάξουν εργασία, μπορούν να παρακολουθήσουν εργαστήρια από εξειδικευμένα στελέχη στις εξής θεματικές ενότητες:
– Πώς να δημιουργήσω ένα αποτελεσματικό βιογραφικό;
– Πώς να προετοιμαστώ σωστά για μία συνέντευξη;
– Ποια είναι τα βήματα για μία επιτυχημένη επιχειρηματική ιδέα.
– Πώς να δημιουργήσω ένα επιχειρηματικό σχέδιο;
– Τα κοινωνικά δίκτυα στην αναζήτηση εργασίας.
– Εμπλουτίζω το βιογραφικό μου με δεξιότητες-μαθαίνω για το ESCO.
– Η επαγγελματική επιλογή της Κοινωνικής Επιχειρηματικότητας–Κοινωνική Αλληλέγγυα Οικονομία.
– Δημιουργώ την προσωπική μου περιγραφή. Αναδεικνύω την επαγγελματική μου ιστορία στο βιογραφικό και στη συνέντευξη.

Διά ζώσης εργαστήρια
Τα 138 διά ζώσης εργαστήρια, διάρκειας τριών ωρών, θα πραγματοποιηθούν από εργασιακούς συμβούλους από τις 9:00 έως τις 11:00 (ώρα έναρξης) στις ημερομηνίες, που έχουν καθοριστεί.
Οι ενδιαφερόμενοι εγγεγραμμένοι στο ψηφιακό μητρώο της ΔΥΠΑ μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή ηλεκτρονικά, στέλνοντας μήνυμα (e-mail) με τα στοιχεία επικοινωνίας τους στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του ΚΠΑ2, το οποίο υλοποιεί το εργαστήριο, που τους ενδιαφέρει.
Στο κάθε εργαστήριο υπάρχει περιορισμένος αριθμός θέσεων συμμετοχής και θα τηρηθεί αυστηρά σειρά προτεραιότητας, σύμφωνα με την ημερομηνία υποβολής της ηλεκτρονικής δήλωσης συμμετοχής.
Η συμμετοχή θα επιβεβαιώνεται με ηλεκτρονικό μήνυμα που θα λαμβάνουν από το ΚΠΑ2 με σχετικές πληροφορίες.

Διαδικτυακά e-Εργαστήρια
Τα 18 διαδικτυακά e-Εργαστήρια, διάρκειας δύο ωρών, θα πραγματοποιηθούν από εργασιακούς συμβούλους στις ημερομηνίες, οι οποίες έχουν καθοριστεί.
Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή από αύριο 30/04/2025 στη διεύθυνση https://www.dypa.gov.gr/workshops.
Όπως επισημαίνεται στην ανακοίνωση, υπάρχει περιορισμένος αριθμός θέσεων συμμετοχής (έως 50 άτομα) και θα τηρηθεί αυστηρά σειρά προτεραιότητας, σύμφωνα με την ημερομηνία υποβολής της αίτησης.
Η πλατφόρμα θα παραμείνει ανοιχτή, μέχρι τη συμπλήρωση των θέσεων ανά εργαστήριο.
Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή σε παραπάνω από ένα εργαστήρια, εφόσον το επιθυμούν.

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Θεσσαλονίκη: Περιστατικό βίας σε τοπικό δρομολόγιο των ΚΤΕΛ – Συνελήφθη 17χρονος επιβάτης, φρουρούμενος νοσηλεύεται ο 42χρονος οδηγός

Συνελήφθη ο 17χρονος που καταγγέλθηκε ότι άσκησε σωματική βία εναντίον 42χρονου οδηγού λεωφορείου των ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης κατά την εκτέλεση δρομολογίου στην τοπική γραμμή Χρυσαυγή – Λαγκαδά.

Κατόπιν μήνυσης που υπέβαλε ο ανήλικος, καταγγέλλοντας με τη σειρά του σωματικές βλάβες που υπέστη κατά το ίδιο επεισόδιο από τον οδηγό, συνελήφθη και ο 42χρονος. Ο τελευταίος νοσηλεύεται φρουρούμενος στο νοσοκομείο Κιλκίς, όπου απευθύνθηκε για την παροχή πρώτων βοηθειών.
Για το περιστατικό επιλήφθηκε το αστυνομικό τμήμα Λαγκαδά.

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Στο συνέδριο του ΕΛΚ ο Κυρ. Μητσοτάκης – Οι ευρωπαϊκές προκλήσεις στο επίκεντρο

Ο πρωθυπουργός και πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας Κυριάκος Μητσοτάκης θα λάβει μέρος σήμερα Τρίτη και αύριο Τετάρτη στο συνέδριο του Ευρωπαϊκού Λαϊκού Κόμματος, στη Βαλένθια της Ισπανίας. Στο Συνέδριο θα εκλεγεί η ηγεσία της ευρωπαϊκής κεντροδεξιάς για τα επόμενα τρία χρόνια, σε μία κρίσιμη συγκυρία για την Ευρωπαϊκή Ένωση στο νέο γεωπολιτικό και οικονομικό περιβάλλον που διαμορφώνεται.

Σύμφωνα με πληροφορίες στο επίκεντρο του συνεδρίου αναμένεται να βρεθούν οι ευρωπαϊκές προκλήσεις, όπως η συλλογική ασφάλεια και άμυνα, η ανταγωνιστικότητα και η προστασία των δημοκρατικών θεσμών, τη στιγμή που η ΕΕ φιλοδοξεί, μετά και την παρουσίαση του προγράμματος ReArm, να προχωρήσει στην υλοποίηση της στρατηγικής της για την ενίσχυση των ευρωπαϊκών αποτρεπτικών δυνατοτήτων και της ευρωπαϊκής αμυντικής βιομηχανίας. Η Ελλάδα έχει πρωταγωνιστήσει στις διαβουλεύσεις για την κατάρτιση του σχεδίου της ΕΕ, ειδικά στην πρόταση για δημοσιονομική ευελιξία.

Επίσης στο περιθώριο των εργασιών, ο Κυριάκος Μητσοτάκης θα έχει συναντήσεις, μεταξύ άλλων, με τον εκλεγμένο καγκελάριο της Γερμανίας Φρίντριχ Μερτς, τον πρωθυπουργό της Φινλανδίας Πετέρι Όρπο και τον πρωθυπουργό της Σουηδίας Ουλφ Κρίστερσον, ενώ ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης και της ΝΔ, Κωστής Χατζηδάκης, διεκδικεί μία από τις θέσεις αντιπροέδρου του ΕΛΚ.

Σύμφωνα με κυβερνητικά στελέχη, η ευρωπαϊκή και μεταρρυθμιστική ατζέντα του πρωθυπουργού, η πολιτική σταθερότητα στην Ελλάδα σε αντίθεση με άλλες ευρωπαϊκές χώρες, σε συνδυασμό με την υποψηφιότητα του Κωστή Χατζηδάκη, αντικατοπτρίζουν την ισχυρή θέση που έχει η ΝΔ στο ΕΛΚ, και κατ’ επέκταση τον αναβαθμισμένο ρόλο της Ελλάδας στη διαμόρφωση των ευρωπαϊκών αποφάσεων, ειδικά σε ένα περιβάλλον προκλήσεων, όπου διαμορφώνονται πολιτικές που θα επηρεάσουν βαθύτατα το μέλλον της ΕΕ.

Υπενθυμίζεται πως ο Φρίντριχ Μερτς, που έχει συναντηθεί στο Βερολίνο με τον πρωθυπουργό, είναι υπέρμαχος μίας πιο ρωμαλέας πολιτικής στο πεδίο των εξοπλισμών για την υπεράσπιση της Ευρώπης. Οι ηγέτες της Φινλανδίας και της Σουηδίας είχαν συμμετάσχει με τον Κυριάκο Μητσοτάκη στη Σύνοδο Βορρά-Νότου, τον περασμένο Δεκέμβριο, όπου είχαν συζητηθεί στόχοι και πολιτικές ως προς τις ανάγκες και τη χρηματοδότηση της ευρωπαϊκής άμυνας, με δεδομένη την εκπεφρασμένη βούληση της κυβέρνησης Τραμπ να μειώσει το στρατιωτικό αποτύπωμα των ΗΠΑ στη Γηραιά Ήπειρο και να αυξηθεί ο στόχος των αμυντικών δαπανών για τα μέλη του NATO.

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Η Ελένη Καρακασίδου Πρωταθλήτρια Ελλάδας 2025 στο PowerPoint!

Η Θεσσαλονίκη έχει Πρωταθλήτρια! Η Ελένη Καρακασίδου έτοιμη για τον Παγκόσμιο Microsoft Office Specialist

Μια σπουδαία επιτυχία για τη Βόρεια Ελλάδα και τη μαθητική κοινότητα της Καλαμαριάς!
Η Ελένη Καρακασίδου, αριστούχα μαθήτρια της Β’ Λυκείου του 3ου Γενικού Λυκείου Καλαμαριάς, κατέκτησε την 1η θέση στον Πανελλήνιο Τελικό Πρωταθλήματος Microsoft Office Specialist PowerPoint 365.

Έτσι, φέτος το καλοκαίρι, θα εκπροσωπήσει την Ελλάδα στον Παγκόσμιο Τελικό που θα διεξαχθεί στην Florida των Ηνωμένων Πολιτειών της Αμερικής.

Η πορεία της Ελένης στον διαγωνισμό είναι γεμάτη διακρίσεις:

  • Το 2023 ξεκίνησε την προετοιμασία της μέσω του προγράμματος ανεύρεσης ταλέντων “ΑΙΕΝ ΑΡΙΣΤΕΥin“, στο οποίο συμμετείχε ως Υπότροφη και κατάφερε να προκριθεί στους τελικού κατακτώντας την 9η θέση.
  • Το 2024 κατέκτησε απέσπασε το Αργυρό Μετάλλιο στον ίδιο διαγωνισμό
  • Το 2025 ήταν η χρονιά της: κέρδισε το Χρυσό Μετάλλιο και την πολυπόθητη πρόκριση στον Παγκόσμιο Τελικό!

Η επιτυχία της δεν είναι τυχαία: εδώ και τρία χρόνια προπονείται μεθοδικά υπό την καθοδήγηση του Προπονητή της Εθνικής Ομάδας Microsoft Office Specialist Ελλάδας, Παναγιώτη Ασλανίδη.

Πέρα από τις ακαδημαϊκές της επιδόσεις, η Ελένη είναι μια πολυδιάστατη προσωπικότητα:
Ασχολείται με την παραδοσιακή μουσική και παίζει Ποντιακή Λύρα, τιμώντας τις πολιτιστικές της ρίζες με την ίδια αφοσίωση που δείχνει και στις σπουδές της.

Το πρόγραμμα “ΑΙΕΝ ΑΡΙΣΤΕΥin“, προετοιμάζει την Ελένη με εξ αποστάσεως εκπαίδευση όλα αυτά τα χρόνια, μιας και ο καθηγητής της Ελένη, δεν είναι κάτοικος Θεσσαλονίκης.

Η Ελένη Καρακασίδου είναι έτοιμη να ταξιδέψει στις ΗΠΑ, γεμάτη όνειρα, γνώσεις και πίστη, για να διεκδικήσει μια θέση ανάμεσα στους καλύτερους μαθητές του κόσμου, εκπροσωπώντας επάξια την Ελλάδα, τη Μακεδονία και τον τόπο της, την Καλαμαριά.

Το Σάββατο 26 Απριλίου 2025 για 23η χρονιά, 
Όμιλος TÜV AUSTRIA στην Ελλάδα, μέσω της θυγατρικής εταιρείας ACTA – Τεχνοβλαστό του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, διοργάνωσε, τον ελληνικό τελικό του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Microsoft Office Specialist 2025.

Ελένη Καρακασίδου Πρωταθλήτριαbd c Ελένη Καρακασίδου Πρωταθλήτρια914fe c Ελένη Καρακασίδου Πρωταθλήτρια28 c Ελένη Καρακασίδου Πρωταθλήτρια9af5 c Ελένη Καρακασίδου Πρωταθλήτρια5a c Ελένη Καρακασίδου Πρωταθλήτρια

Εύξεινος Λέσχη Βέροιας: Χορός του Τμήματος Νέων της Ευξείνου Λέσχης Βέροιας

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 26 Απριλίου 2025 ο χορός του Τμήματος Νέων της Ευξείνου Λέσχης Βέροιας στο Πολιτιστικό Κέντρο της, επί της Οδού Λάμπρου Πορφύρα 1, στο Πανόραμα Βέροιας.

Το μουσικό πρόγραμμα πλαισίωσαν οι καλλιτέχνες:
Παναγιώτης Ασλανίδης στη λύρα και το τραγούδι
Γιάννης Κατωτοικίδης στο τραγούδι
Τριαντάφυλλος Ταρατσίδης στη λύρα
Χρήστος Ασλανίδης στο νταούλι
Το μουσικό σχήμα Roseband αποτελούμενο από τους:
Κυριάκος Τριανταφυλλίδης στο τραγούδι
Δημήτρης Παπαδόπουλος στη λύρα και στο αγγείο
Νίκος Σιδηρόπουλος στο λαούτο
Κώστας Πετρίδης στο νταούλι
Γιώργος Καραπαναγιωτίδης στην ηχοληψία

Με την παρουσία τους μας τίμησαν ο Βουλευτής της Ελληνικής Λύσης Βασίλειος Κοτίδης και ο Αντιδήμαρχος Πολεοδομίας – Κτηματολογίου – Περιουσίας Δήμου Βέροιας και πρώην Πρόεδρος της Ε.Λ.Β. κος Τσαχουρίδης Αλέξανδρος, ο Αντιδήμαρχός Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης Δήμου Βέροιας κος Καλλίστρατος Γρηγοριάδης, ο Συντονιστής του Σ.Πο.Σ. Δυτικής Μακεδονίας και Ηπείρου κος Πολύκαρπος Σαββίδης, ο Συντονιστής του Π.Ε.Ν. Κεντρικής Μακεδονίας & Θεσσαλίας της Π.Ο.Ε. κος Χαράλαμπος Τερζόπουλος, η Ένωση Ποντίων Πιερίας, ο Σύλλογος Ποντίων Φοιτητών και Σπουδαστών Θεσσαλονίκης, ο Σύλλογος Ποντίων Έδεσσας Αγ.Θεόδωρος Γαβράς, ο Πολιτιστικός Σύλλογος Αγίου Γεωργίου, ο Πολιτιστικός Σύλλογος Νέας Λυκογιάννης «Αγία Μαρκέλλα».

Η  παραδοσιακή ποντιακή βραδιά είχε πολύ κέφι  και   χορό  μέχρι τις πρωινές ώρες. Αξίζει να αναφέρουμε  ότι οι καλλιτέχνες  με το ήθος και το  ύφος τους απέδειξαν ότι υπάρχουν αρχές και αξίες και σήμερα  καθώς με  αυθορμητισμό και  ευχαρίστηση παρέδωσαν πολλές φορές στα παιδιά της Λέσχης το βήμα για να τραγουδήσουν  και να  παίξουν  με  όλα τα μουσικά όργανα.

Το Τμήμα Νέων επίσης θα ήθελε να ευχαριστήσει τον κόσμο που για ακόμα μια φορά μας τίμησε με την παρουσία του καθώς και όλα τα μέλη της Λέσχης για τη εθελοντική τους συνδρομή που συνέβαλε στην πραγματοποίηση της παρούσας εκδήλωσης.

Ανανεώνουμε το ραντεβού μας για το Σάββατο  31 Μαΐου 2025  στη θεατρική και μουσικοχορευτική παράσταση της Λέσχης  για τα 70  χρόνια  λειτουργίας της.

Για το Δ.Σ.

          Ο  Πρόεδρος                                                  Η  Γ. Γραμματέας

      Ιντζεβίδης  Βαγγέλης                                        Νικολαΐδου    Δήμητρα

Στην Ισπανία καλύπτεται σήμερα σχεδόν όλη η ζήτηση ρεύματος – Σταθεροποιήθηκε το δίκτυο στην Πορτογαλία

Η ισπανική εταιρεία διαχείρισης του δικτύου ηλεκτροδότησης Red Electrica ανακοίνωσε ότι σήμερα το πρωί ήταν σε θέση να καλύπτει το 99,16% των αναγκών, δηλαδή σχεδόν όλη τη ζήτηση σε ηλεκτρικό ρεύμα στην Ισπανία, καθώς το σύστημα ανακάμπτει σταδιακά μετά τη χθεσινή μαζική διακοπή της ηλεκτροδότησης που έπληξε σχεδόν όλη την Ιβηρική Χερσόνησο, μολονότι εξακολουθεί να μην έχει αποκατασταθεί η κυκλοφορία των περισσότερων τρένων στη χώρα.

Όλοι οι υποσταθμοί της Ισπανίας λειτουργούσαν σήμερα το πρωί, σημείωσε σε ανάρτησή της στο μέσο κοινωνικής δικτύωσης X η Red Electrica. “Συνεχίζουμε να εργαζόμαστε από το κέντρο ηλεκτρικού ελέγχου για να διασφαλίσουμε την απόλυτη επιστροφή στην ομαλότητα του συστήματος”, πρόσθεσε.

Το δίκτυο του υπόγειου μετρό της Μαδρίτης ανακοίνωσε ότι ξανάρχισε να λειτουργεί στις 08:00 τοπική ώρα (09:00 ώρα Ελλάδος), όπου ξανάρχισαν τα δρομολόγια του 80% των τρένων, αλλά η εταιρεία διαχείρισης της υποδομής σιδηροδρόμων Adif ανακοίνωσε ότι τα περισσότερα τρένα σε πανεθνικό επίπεδο δεν λειτουργούν.

Σήμερα το πρωί “σταθεροποιήθηκε τελείως” το δίκτυο ηλεκτροδότησης της Πορτογαλίας, ανακοίνωσε παράλληλα η εταιρεία διαχείρισης του δικτύου ηλεκτροδότησης της χώρας REN.

“Έχει αποκατασταθεί η λειτουργία σε όλους τους υποσταθμούς του εθνικού δικτύου” ηλεκτροδότησης της Πορτογαλίας, διευκρίνισε εκπρόσωπος της REN.

ΦΩΤΟ: EPA/Juan Carlos Hidalgo
ΑΠΕ-ΜΠΕ

Ελληνική Λύση: Σήμα κινδύνου για το Περιφερειακό Ιατρείο Μαρίνας του Δήμου Νάουσας

Ερώτηση του  Βελόπουλου Κυριάκου, Προέδρου του Κόμματος, Βουλευτή Β3′ Νότιου Τομέα Αθηνών προς τον κ. Υπουργό Υγείας

ΘΕΜΑ:         «Σήμα κινδύνου για το Περιφερειακό Ιατρείο Μαρίνας του

Δήμου Νάουσας»

Κύριε Υπουργέ,

Σύμφωνα με ενημέρωση κατοίκων τεσσάρων χωριών του Δήμου Νάουσας, η υγειονομική περίθαλψη στην περιοχή τους καθίσταται ανύπαρκτη, καθώς ο μοναδικός ιατρός, ο οποίος υπηρετούσε στο Περιφερειακό Ιατρείο Μαρίνας και παρακολουθούσε τους ασθενείς των χωριών: Μαρίνα, Επισκοπή, Ροδοχώρι και Γιαννακοχώρι, αποχώρησε, διότι αποσπάστηκε σε υγειονομική μονάδα της Θεσσαλονίκης, αφήνοντας τη θέση του κενή και άνευ αναπλήρωσης. Μας μετέφεραν οι προαναφερθέντες την έντονη ανησυχία τους, καθώς η υγεία τους «τελεί εν κινδύνω», ενόσω στερούνται υγειονομικής περίθαλψης, και ζητούν από την Πολιτεία να ενσκήψει στο πρόβλημά τους και να διασφαλίσει την ορθή υγειονομική περίθαλψη των ανωτέρω χωριών της Νάουσας, τοποθετώντας μόνιμο ιατρό στο Π.Ι. Μαρίνας, διότι η υγεία είναι αναφαίρετο δικαίωμα όλων των πολιτών της χώρας.

Με δεδομένα όλα τα παραπάνω,

Ερωτάται ο κ. Υπουργός:

Σε ποιες ενέργειες προτίθεστε να προβείτε, έτσι ώστε να γίνει αποδεκτό το αίτημα των κατοίκων της Μαρίνας και των υπολοίπων χωριών του Δήμου Νάουσας, για την τοποθέτηση ενός ιατρού στο Π. Ι Μαρίνας προς όφελος της τοπικής κοινωνίας;

Ο ερωτών Βουλευτής

ΒΕΛΟΠΟΥΛΟΣ ΚΥΡΙΑΚΟΣ