Αρχική Blog Σελίδα 1797

Μηνύματα εκκένωσης πρωτευουσών ανταλλάσσουν Ιρανοί και Ισραηλινοί

Η ισραηλινή Πολεμική Αεροπορία βομβάρδισε μια στρατιωτική βάση στη δυτική Τεχεράνη και τα ιρανικά συστήματα αντιαεροπορικής άμυνας ενεργοποιήθηκαν, μετέδωσε σήμερα περίπου στις 16:40 ώρα Ελλάδας το ιρανικό πρακτορείο ειδήσεων Fars. 

Ιρανικά μέσα ενημέρωσης αναφέρουν ήχους εκρήξεων σε περιοχές στη δυτική και στην ανατολική Τεχεράνη. Νωρίτερα εκπρόσωπος του ισραηλινού στρατού εξέδωσε προειδοποίηση για απομάκρυνση των κατοίκων από μια περιοχή της Τεχεράνης, σύμφωνα με ανάρτηση του εκπροσώπου στην πλατφόρμα X.

Η Πολεμική Αεροπορία «ελέγχει τον εναέριο χώρο της Τεχεράνης», δηλώνει ο Νετανιάχου – Καλεί τους κατοίκους της ιρανικής πρωτεύουσας να «φύγουν»

Η ισραηλινή Πολεμική Αεροπορία «ελέγχει τον εναέριο χώρο της Τεχεράνης», δήλωσε σήμερα ο Ισραηλινός πρωθυπουργός Μπενιαμίν Νετανιάχου, επαναλαμβάνοντας ισχυρισμό που έκανε νωρίτερα σήμερα ο εκπρόσωπος των ισραηλινών ενόπλων δυνάμεων (IDF).

«Αυτή είναι μια αλλαγή σε ολόκληρη την εκστρατεία», τόνισε ο Νετανιάχου κατά τη διάρκεια επίσκεψης στην αεροπορική βάση Τελ Νοφ στο κεντρικό Ισραήλ, μαζί με τον υπουργό Άμυνας Ισραέλ Κατς και τον αρχηγό του επιτελείου των IDF, αντιστράτηγο Εγιάλ Ζαμίρ.

Ο Ισραηλινός πρωθυπουργός υποστήριξε ότι το Ισραήλ είναι «στον δρόμο» προς τη νίκη και την επίτευξη των στόχων του να καταστρέψει τις ιρανικές πυρηνικές απειλές και τις απειλές βαλλιστικών πυραύλων.

«Ελέγχοντας τον εναέριο χώρο της Τεχεράνης, χτυπάμε αυτούς τους στόχους, τους στόχους του καθεστώτος, σε αντίθεση με το εγκληματικό καθεστώς του Ιράν που στοχεύει πολίτες μας και έρχεται να σκοτώσει παιδιά και γυναίκες», είπε ο Νετανιάχου.

Το Ισραήλ, αντίθετα, λέει στους κατοίκους της Τεχεράνης να «φύγουν» ενώ η ισραηλινή Πολεμική Αεροπορία πλήττει στόχους στην ιρανική πρωτεύουσα των πάνω 15 εκατομμυρίων κατοίκων πρόσθεσε.

Πούτιν και Ερντογάν καταδίκασαν τις ισραηλινές ενέργειες κατά του Ιράν σε τηλεφωνική τους συνομιλία, ανακοίνωσε το Κρεμλίνο

Ο Ρώσος πρόεδρος Βλαντίμιρ Πούτιν και ο Τούρκος πρόεδρος Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν καταδίκασαν την «πράξη βίας» του Ισραήλ κατά του Ιράν και απηύθυναν έκκληση για άμεση παύση των εχθροπραξιών κατά τη διάρκεια της τηλεφωνικής συνομιλίας που είχαν σήμερα, ανακοίνωσε το Κρεμλίνο.

«Οι δύο πλευρές εξέφρασαν την ιδιαίτερα σοβαρή τους ανησυχία για τη συνεχιζόμενη κλιμάκωση της σύγκρουσης Ιράν -Ισραήλ, η οποία ήδη έχει προκαλέσει ένα μεγάλο αριθμό θυμάτων και εγκυμονεί σοβαρές μακροπρόθεσμες συνέπειες για ολόκληρη την περιοχή» αναφέρεται στην ανακοίνωση του Κρεμλίνου.

«Οι ηγέτες τάχθηκαν υπέρ της άμεσης παύσης των εχθροπραξιών και της διευθέτησης των αμφιλεγόμενων ζητημάτων, συμπεριλαμβανομένων εκείνων που σχετίζονται με το ιρανικό πυρηνικό πρόγραμμα, αποκλειστικά με πολιτικά και διπλωματικά μέσα».

Οι δύο πλευρές συμφώνησαν να παραμείνουν σε στενή συνεργασία, αναφέρεται στην ανακοίνωση.

ΕΕ: Η Ρωσία δεν θα μπορούσε να διαδραματίσει διαμεσολαβητικό ρόλο στη σύγκρουση μεταξύ Ισραήλ και Ιράν

«Η Ρωσία δεν μπορεί να είναι αντικειμενικός διαμεσολαβητής» στη σύγκρουση μεταξύ του Ισραήλ και του Ιράν, δήλωσε σήμερα ο εκπρόσωπος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, αρμόδιος για θέματα εξωτερικής πολιτικής, ‘Ανουαρ Ελ Ανούνι.

Κατά τη διάρκεια της σημερινής ενημέρωσης προς τον Τύπο, ο εκπρόσωπος της Επιτροπής επεσήμανε ότι για την ΕΕ, η Ρωσία δεν θα μπορούσε σε καμία περίπτωση να διαδραματίσει διαμεσολαβητικό ρόλο, όπως πρότεινε ο πρόεδρος των ΗΠΑ, Ντόναλντ Τραμπ. «Η Ρωσία δεν έχει καμία αξιοπιστία», τόνισε , καθώς όπως είπε: «η Ρωσία παραβιάζει συνεχώς το διεθνές δίκαιο».

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Πρόσκληση στα εγκαίνια του Δημοτικού Παιδικού Σταθμού Καρίτσας (Κυριακή 22 Ιουνίου 2025)

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

Ο Δήμος Δίου-Ολύμπου σας προσκαλεί στα εγκαίνια του νέου Δημοτικού Παιδικού Σταθμού στην Καρίτσα (οδός Αθηνάς 43, επαρχιακή οδός Κατερίνης-Δίου), την Κυριακή 22 Ιουνίου 2025 και ώρα 19:30.

 

Ο Δήμαρχος Δίου-Ολύμπου
Βαγγέλης Γερολιόλιος

 

Δράση ενημέρωσης πραγματοποίησε το Κέντρο Κοινότητας του Δήμου Αλεξάνδρειας στο ΕΕΕΕΚ

Το Κέντρο Κοινότητας Δήμου Αλεξάνδρειας με Παράρτημα Ρομά του Τμήματος Κοινωνικής Πολιτικής και Προστασίας της Υγείας, της Διεύθυνσης Κοινωνικής Προστασίας Παιδείας και Πολιτισμού, πραγματοποίησε τη Τετάρτη 11 Ιουνίου συνάντηση ενημέρωσης – δικτύωσης με το ΕΕΕΕΚ – Ειδικό Εργαστήριο Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης Αλεξάνδρειας.

Η δράση που πραγματοποιήθηκε κατόπιν αιτήματος του σχολείου έγινε στους γονείς των μαθητών και αφορούσε τις υπηρεσίες που παρέχει το Κέντρο Κοινότητας Δήμου Αλεξάνδρειας με Παράρτημα ΡΟΜΑ, τα προγράμματα κοινωνικής ένταξης και κοινωνικής προστασίας και τη δυνατότητα χρήσης κοινωνικών υπηρεσιών.

Στην ενημερωτική δράση συμμετείχαν η Ψυχολόγος κα Παπαδοπούλου Δέσποινα, η Κοινωνιολόγος κα Σιδηροπούλου Δήμητρα και η Κοινωνική Λειτουργός – Συντονίστρια κα Μπάλα Ειρήνη. Συμπληρωματικά, η παρουσίαση περιελάμβανε και την ενημέρωση σχετικά με τη λειτουργία της Ομάδας Προστασίας Ανηλίκων του Δήμου Αλεξάνδρειας, η οποία πραγματοποιήθηκε από την κα Μπεσιροπούλου Άννα, Κοινωνική Λειτουργό της Κοινωνικής Υπηρεσίας του Δήμου Αλεξάνδρειας  και Υπεύθυνη Πράξης του Κέντρου Κοινότητας.

Υπενθυμίζεται πως το «Κέντρο Κοινότητας Δήμου Αλεξάνδρειας με Παράρτημα Ρομά και ΚΕΜ» εντάσσεται στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Κεντρική Μακεδονία 2021-2027», άξονας προτεραιότητας 04B. «Προώθηση της Κοινωνικής Συνοχής στην Κεντρική Μακεδονία – EKT» ESO4.11. «Ισότιμη πρόσβαση σε ποιοτικές κοινωνικές και υγειονομικές υπηρεσίες» και συγχρηματοδοτείται από την Ελλάδα και την Ευρωπαϊκή Ένωση.

Η
ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ

ΛΑΦΑΖΑΝΗ ΕΛΕΝΗ

Εθελοντική Αιμοδοσία στο ΚΑΠΗ της Δ/Ε Αλεξάνδρειας την Τετάρτη 18 Ιουνίου 2025

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

Η 14η Ιουνίου έχει οριστεί ως Παγκόσμια Ημέρα του Εθελοντή Αιμοδότη από τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας. Με αφορμή την ημέρα αυτή, ο Δήμος Αλεξάνδρειας, μέσω του Τμήματος Κοινωνικής Πολιτικής και Προστασίας της Υγείας της Διεύθυνσης Κοινωνικής Προστασίας Παιδείας και Πολιτισμού, διοργανώνει Εθελοντική Αιμοδοσία την Τετάρτη 18 Ιουνίου 2025, από τις 09:00 π.μ. έως τις 13:00 μ.μ. στο κτίριο όπου στεγάζεται το ΚΑΠΗ του Δήμου Αλεξάνδρειας και καλεί νέους και παλιούς εθελοντές αιμοδότες να ανταποκριθούν και να προσέλθουν στην αιμοδοσία.

Την αιμοληψία αναλαμβάνει κινητό συνεργείο του Τμήματος Αιμοδοσίας του Νοσοκομείου Βέροιας, το οποίο αποτελείται από επιστημονικό προσωπικό, τηρώντας αυστηρά τους υγειονομικούς κανονισμούς για την προστασία των αιμοδοτών.

Κατά τη διεξαγωγή της αιμοδοσίας:

  • θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας και
  • θα εφαρμοστούν όλες οι προβλεπόμενες οδηγίες για την ασφαλή προσέλευση και συμμετοχή των εθελοντών.

Οι εθελοντές αιμοδότες κατά την προσέλευσή τους στο χώρο θα πρέπει να έχουν μαζί τους την Αστυνομική Ταυτότητα και τον αριθμό ΑΜΚΑ.

Η συμμετοχή όλων μας σε αυτή τη δράση είναι ιδιαίτερα σημαντική, η Εθελοντική Αιμοδοσία του Δήμου μας δεν είναι απλώς μια πράξη αγάπης, αλλά επιτακτική ανάγκη και έμπρακτη απόδειξη αλληλεγγύης και ανιδιοτέλειας προς τους συνανθρώπους μας που χρήζουν αίματος, για να ενισχύσουμε τη δύναμη της συλλογικής προσπάθειας στον αγώνα της ασφαλούς προσφοράς αίματος χωρίς αντάλλαγμα.

Παρακαλούνται οι Δημότες που αιτήθηκαν να τους χορηγηθεί αίμα και δεν επέστρεψαν τις φιάλες, όπως όφειλαν να κάνουν, εντός δυο μηνών, να προσέλθουν την ημέρα αυτή ώστε να ξεχρεώσουν τις φιάλες που οφείλουν ενισχύοντας τα αποθέματα αίματος του Δήμου μας.

Όσοι αδυνατούν να προσέλθουν την ημέρα αυτή μπορούν να απευθυνθούν άμεσα στο Τμήμα Αιμοδοσίας του Νοσοκομείου Βέροιας, καθημερινά ή και Σαββατοκύριακο και να δηλώσουν ότι θέλουν να συνεισφέρουν για την ενίσχυση της Ομάδας Εθελοντών Αιμοδοτών Δήμου Αλεξάνδρειας και παράλληλα να ενημερώσουν την Κοινωνική Υπηρεσία του Δήμου στα τηλέφωνα 23330-53071 και 53072 ώστε να γίνει σχετική καταχώρηση στο Μητρώο.

Εάν δεν αναπληρωθούν οι οφειλές που εκκρεμούν έως σήμερα ο Δήμος Αλεξάνδρειας δεν θα μπορέσει να καλύψει τις ανάγκες των Δημοτών που δεν είναι αιμοδότες, λόγω έλλειψης αίματος.

Δώσε αίμα, σώσε ζωές !

Η Αντιδήμαρχος
Τμήματος Κοινωνικής Πολιτικής και Προστασίας της Υγείας

ΛΑΦΑΖΑΝΗ ΕΛΕΝΗ

Κυρ. Μητσοτάκης: Ένα διαχρονικό αίτημα 120.000 ασθενών που επισκέπτονταν κάθε μήνα τα φαρμακεία του ΕΟΠΥΥ γίνεται επιτέλους πραγματικότητα

Με ανάρτησή του στο Tik Tok o πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης αναφέρεται στην έναρξη της αποστολής φαρμάκων υψηλού κόστους κατ’ οίκον. «Το ήξερες ότι σήμερα ξεκινά η αποστολή φαρμάκων υψηλού κόστους κατ’ οίκον; Ένα διαχρονικό αίτημα 120.000 ασθενών που επισκέπτονταν κάθε μήνα τα φαρμακεία του ΕΟΠΥΥ γίνεται επιτέλους πραγματικότητα. Το μόνο που χρειάζεται ο ασθενής είναι η ηλεκτρονική συνταγή, η άυλη γνωμάτευση και να έχει υλοποιήσει την υπηρεσία αποστολής κατ’ οίκον ηλεκτρονικά μέσω της πλατφόρμας του ΕΟΠΥΥ» σημειώνει.

Αναφέρει ότι οι συνταγές ελέγχονται και εκτελούνται από φαρμακοποιούς, ενώ η διακίνηση των φαρμάκων γίνεται από πιστοποιημένη εταιρεία. «Έτσι κάνουμε ένα σημαντικό βήμα για την αναβάθμιση των υπηρεσιών υγείας και της ποιότητας ζωής των συμπολιτών μας που το έχουν περισσότερο ανάγκη. Εδώ κάτι αλλάζει!» τονίζει ο πρωθυπουργός.

«Επειδή εσύ που βλέπεις αυτό το βίντεο στο Tik Tok μάλλον δεν σε αφορά, μπορεί να αφορά όμως τους γονείς σου ή τον παππού σου και τη γιαγιά σου. Οπότε μπορείς να τους βοηθήσεις με όλα τα σχετικά, έτσι ώστε να μη χρειάζεται να στήνονται στην ουρά κάθε μήνα και να περιμένουν να πάρουν το φάρμακό τους από ένα φαρμακείο του ΕΟΠΥΥ» προσθέτει.

Σύνδεσμος για την ανάρτηση: https://www.tiktok.com/@kyriakosmitsotakis_/video/7516504208602909974?_r=1&_t=ZN-8xFflv3tR8Y

ΑΠΕ-ΜΠΕ

16-6-2025 Ενημερωτικό Δελτίο τελευταίου 24ωρου (Τροχαίο δυστύχημα)

ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ ΑΔΙΚΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΣΥΜΒΑΝΤΩΝ

Τροχαίο δυστύχημα

Χθες (15 Ιουνίου 2025) και ώρα 23.20΄περίπου, στο 285 χιλιόμετρο της Εγνατίας Οδού Ηγουμενίτσας – Κήπων, Ι.Χ.Ε. όχημα που οδηγούσε 21χρονος και επέβαινε 21χρονος συγκρούστηκε με δίκυκλη μοτοσικλέτα που οδηγούσε 22χρονος με συνεπιβάτη 22χρονο, με αποτέλεσμα τον θανάσιμο τραυματισμό του 22χρονου οδηγού της μοτοσικλέτας και τον τραυματισμό των προαναφερόμενων. Στη συνέχεια Ι.Χ.Ε. όχημα που οδηγούσε 36χρονος συγκρούστηκε με Ι.Χ.Ε. όχημα που οδηγούσε 22χρονος και επέβαινε 21χρονος, με αποτέλεσμα τον τραυματισμό του 22χρονου και του 21χρονου. Η δίκυκλη μοτοσικλέτα μετά τη σύγκρουση εξετράπη στο αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας, όπου συγκρούστηκε διαδοχικά με 3 Ι.Χ.Ε. οχήματα, με αποτέλεσμα τον τραυματισμό 2 επιβατών από τα 2 οχήματα, ηλικίας 46 και 70 ετών. Προανάκριση για τα ακριβή αίτια του δυστυχήματος διενεργεί το Τμήμα Τροχαίας Βέροιας.

Εισαγωγική Τοποθέτηση του Υφυπουργού παρά τω Πρωθυπουργώ και Κυβερνητικού Εκπροσώπου Παύλου Μαρινάκη

Εισαγωγική Τοποθέτηση του Υφυπουργού παρά τω Πρωθυπουργώ και Κυβερνητικού Εκπροσώπου Παύλου Μαρινάκη

Καλό μεσημέρι και καλή εβδομάδα,

Οι εξελίξεις στην περιοχή μας προκαλούν μεγάλη ανησυχία, καθώς ακόμη μια κρίση προστίθεται σε ένα ήδη ταραγμένο γεωπολιτικό τοπίο.  Η περαιτέρω κλιμάκωση στη Μέση Ανατολή ενέχει κινδύνους σοβαρής ανάφλεξης με σοβαρές συνέπειες σε όλα τα επίπεδα.

Από την πρώτη στιγμή, βρισκόμαστε στο πλευρό των Ελλήνων πολιτών που βρίσκονται στο Ισραήλ και το Ιράν, παρέχοντας κάθε δυνατή συνδρομή.

Παρακολουθούμε στενά τις εξελίξεις, συνομιλούμε με χώρες της περιοχής, με εταίρους και συμμάχους, με στόχο την αποκλιμάκωση. Το τελευταίο που χρειάζεται είναι ακόμη μια εστία κρίσης.

O Πρωθυπουργός είχε το Σαββατοκύριακο τηλεφωνική επικοινωνία με τον Πρωθυπουργό του Ισραήλ Benjamin Netanyahu. Ο Κυριάκος Μητσοτάκης υπογράμμισε ότι το Ιράν δεν πρέπει να αποκτήσει πυρηνικό οπλοστάσιο. Ωστόσο, επανέλαβε ότι η λύση πρέπει να αναζητηθεί μέσω της διπλωματίας.

Ακόμη, τόνισε στον Ισραηλινό ομόλογό του την ανάγκη για άμεση εκεχειρία στη Γάζα, την απελευθέρωση των ομήρων και την απρόσκοπτη ροή της ανθρωπιστικής βοήθειας.

Ο Πρωθυπουργός συνομίλησε ακόμη με τον Πρίγκιπα Διάδοχο και Πρωθυπουργό της Σαουδικής Αραβίας Μοχάμεντ Μπιν Σαλμάν για τις τελευταίες εξελίξεις. Συμφώνησαν στην ανάγκη να υπάρξει αποκλιμάκωση και να επιδειχθεί αυτοσυγκράτηση.

Εντός της ημέρας, ο Κυριάκος Μητσοτάκης αναμένεται να επικοινωνήσει με τον Βασιλιά της Ιορδανίας Αμπντάλα ΙΙ και τον Πρόεδρο των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων, Σεΐχη Μοχάμεντ μπιν Ζάγιεντ Αλ Ναχιάν.

Παραμένουμε σε εγρήγορση για τους Έλληνες πολίτες που βρίσκονται στην περιοχή.

Η Ελλάδα θα συνεχίσει να συνομιλεί με εταίρους και συμμάχους προς όφελος της ειρήνης και της ασφάλειας. Ο δρόμος για την περιφερειακή σταθερότητα περνά μέσα από τη διπλωματία.

—–

Με την νέα πρόεδρο του Πανεπιστημίου Y              ale Μόρι Μακίνις συναντήθηκε πριν λίγη ώρα ο Πρωθυπουργός στο Μέγαρο Μαξίμου. Το Yale είναι ένα από τα 63 πανεπιστήμια, μαζί με το Harvard, το Columbia και το Πανεπιστήμιο της Βοστόνης του εξωτερικού των οποίων οι προτάσεις συνεργασίας με τα ελληνικά Δημόσια Πανεπιστήμια εγκρίθηκαν από την ΕΘΑΕ.

Αφορμή για τη συνάντηση είναι το Κοινό Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα με τίτλο «Παγκόσμιες Περιβαλλοντικές Επιστήμες και Δημόσια Υγεία» που ξεκινούν από κοινού το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών με το Yale.

Αυτή η συλλογική ακαδημαϊκή πρωτοβουλία στοχεύει στην αντιμετώπιση κρίσιμων ζητημάτων στη διασταύρωση της περιβαλλοντικής επιστήμης και της παγκόσμιας δημόσιας υγείας, συνδυάζοντας την ακαδημαϊκή αριστεία και από τα δύο ιδρύματα.

Επιπλέον, με μια ιστορικής σημασίας απόφαση το Συμβούλιο της Επικρατείας έκρινε συνταγματικό τον νόμο του Υπουργείου Παιδείας Θρησκευμάτων και Αθλητισμού για την εγκατάσταση και λειτουργία μη κρατικών μη κερδοσκοπικών τμημάτων ξένων ΑΕΙ στην Ελλάδα.

Η χώρα μας, αποτελούσε για χρόνια εξαίρεση, μαζί με την Κούβα, εξαιτίας των ιδεοληψιών του πολιτικού χώρου της Αριστεράς και της Κεντροαριστεράς, που αρνούνταν να δώσουν την δυνατότητα σε Έλληνες φοιτητές, οι οποίοι το επιθυμούσαν να σπουδάσουν σε ένα μη κρατικό πανεπιστήμιο χωρίς να χρειαστεί να φύγουν στο εξωτερικό.

Από τα 13 πανεπιστήμια που έκαναν αίτηση, τα 4 βρίσκονται σε κατάταξη υψηλότερη από τα ελληνικά ΑΕΙ, ενώ τα υπόλοιπα βρίσκονται στον μέσο όρο των ελληνικών πανεπιστήμιων.

Οι κινήσεις της Κυβέρνησης του Κυριάκου Μητσοτάκη έχουν βελτιώσει την εικόνα της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, καθώς έχει αποκατασταθεί η ασφάλεια στα εκπαιδευτικά ιδρύματα με τις καταλήψεις να εκκενώνονται με την συνδρομή της Ελληνικής Αστυνομίας και η χρηματοδότηση των δημόσιων Πανεπιστημίων έχει φτάσει το 1 δισεκατομμύριο ευρώ.

Τα Mη Kρατικά Πανεπιστήμια θα αναβαθμίσουν περισσότερο το επίπεδο της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης στην Ελλάδα, δίνοντας ευκαιρίες στους υποψήφιους φοιτητές, φέρνοντας επιπλέον έσοδα στη χώρα, δημιουργώντας νέες θέσεις εργασίας, προσελκύοντας καταρτισμένο επιστημονικό προσωπικό στη χώρα μας και ανοίγοντας το δρόμο στους Έλληνες του εξωτερικού να επιστρέψουν στην πατρίδα τους.

—-

Ξεκινά σήμερα η αποστολή των Φαρμάκων Υψηλού Κόστους κατ´  οίκον σε όποιον ασθενή το επιθυμεί σε ολόκληρη την επικράτεια. Όπως τόνισε ο Υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης «Σήμερα λαμβάνει χώρα μία από τις μεγαλύτερες αλλαγές στην παροχή υπηρεσιών Υγείας. Με τον τρόπο αυτόν μπαίνει τέλος στην ταλαιπωρία των ασθενών και των συγγενών τους στις ουρές της ντροπής είτε μέσα στη ζέστη είτε μέσα στο κρύο».

Ακόμα, ο υπουργός προανήγγειλε πως οι παρεμβάσεις θα συνεχιστούν και με την άμεση συνεργασία του Υπουργείου Υγείας με τα ιδιωτικά Φαρμακεία.

—-

Ολοκληρώθηκε, χθες, η προθεσμία για τον καθαρισμό οικοπέδων για την φετινή αντιπυρική περίοδο. Συνολικά έγιναν περίπου 702.000 δηλώσεις. Ο αριθμός αυτός αποτελεί ένα ιδιαίτερα θετικό δείγμα, που αποδεικνύει την αποτελεσματικότητα του μέτρου και θα συμβάλλει στην αντιμετώπιση των ιδιαίτερα θερμών συνθηκών που ευνοούν την εκδήλωση πυρκαγιάς. Επιπλέον, με την συμβολή του Υπουργείου Εσωτερικών, κατέστη εφικτό να εγγραφεί στην πλατφόρμα σχεδόν το 100% των Δήμων ανά την επικράτεια, σε σχέση με πέρσι που είχε εγγραφεί μόλις το 55%. Ο καθαρισμός των οικοπέδων αποτελεί ακόμα ένα βήμα στην αντιμετώπιση της πιθανότητας εκδήλωσης πυρκαγιάς, ιδιαίτερα πλησίον αστικών περιοχών. Στόχος του μέτρου δεν είναι η τιμωρία, αλλά η συμμόρφωση των πολιτών με μια κουλτούρα πρόληψης, η οποία θα λειτουργήσει ενισχυτικά προς το έργο του Πυροσβεστικού Σώματος και των εναέριων μέσων επιτήρησης και κατάσβεσης. Σημειωτέον, από το 2019 μέχρι σήμερα, το ανθρώπινο δυναμικό του Πυροσβεστικού Σώματος έχει αυξηθεί κατά περίπου 4.000 άτομα, φτάνοντας πλέον τους 18.000 πυροσβέστες — αριθμό πρωτοφανή στην ιστορία του Σώματος. Η αναβάθμιση των υφιστάμενων Canadair βρίσκεται ήδη σε εξέλιξη, ενώ από το 2028 θα ξεκινήσει η παραλαβή των 7 νέων Canadair, ενισχύοντας ουσιαστικά τον εναέριο στόλο της χώρας. Επιπλέον, για πρώτη φορά λειτουργούν 20 Ειδικές Μονάδες Δασικών Επιχειρήσεων (ΕΜΟΔΕ) – οι λεγόμενοι «δασοκομάντος» – με 1.600 εξειδικευμένα στελέχη, εκπαιδευμένα αποκλειστικά για την αντιμετώπιση δασικών πυρκαγιών.

——

Το Σώμα Δίωξης Οικονομικού Εγκλήματος αναβαθμίζεται και ενσωματώνεται στην ΑΑΔΕ, όπου περνάει η ευθύνη για τη διενέργεια των ελέγχων. Στόχος της ενοποίησης των ελεγκτικών μηχανισμών είναι ο εντοπισμός της διακίνησης «μαύρου» χρήματος του οικονομικού εγκλήματος, της φοροδιαφυγής και του λαθρεμπορίου. Πρόκειται για μια πρωτοβουλία ενίσχυσης και «θωράκισης» των ελέγχων.

Για την Κυβέρνηση η μάχη κατά του «μαύρου» χρήματος και της φοροδιαφυγής αποτελεί εθνική υποχρέωση, γι’ αυτό και συνεχίζει τις πρωτοβουλίες σ’ αυτή την κατεύθυνση.

Επιπλέον, μετά από εντολή του Υπουργού Ανάπτυξης, Τάκη Θεοδωρικάκου, η Διυπηρεσιακή Μονάδα Ελέγχου της Αγοράς πραγματοποιεί έκτακτους ελέγχους σε εταιρείες, πρατήρια πώλησης καυσίμων – πετρελαιοειδών, για την παραβίαση του πλαφόν στο όριο κέρδους, το οποίο υπενθυμίζεται ότι ισχύει έως τις 30 Ιουνίου.

Η απόφαση ήρθε σε συνέχεια των καταγγελιών που υπήρξαν για ανατιμήσεις στην εγχώρια αγορά καυσίμων προτού καν φτάσουν στην Ελλάδα ποσότητες με τις νέες διεθνείς τιμές.

Σήμερα, στις 18:00 ο Κυριάκος Μητσοτάκης θα προεδρεύσει στη συνεδρίαση της Πολιτικής Επιτροπής της Νέας Δημοκρατίας που θα πραγματοποιηθεί στα κεντρικά γραφεία του κόμματος με αντικείμενο την εκλογή νέου Γραμματέα της Πολιτικής Επιτροπής. Η πρόταση του Πρωθυπουργού, ως προέδρου της ΝΔ, είναι ο βουλευτής Τρικάλων Κώστας Σκρέκας.

Παρακαλώ για τις ερωτήσεις σας.

Συνελήφθη ο κυβερνήτης του ελικοπτέρου που έπεσε στη θαλάσσια περιοχή της Βουλιαγμένης – Έρευνα για τα αίτια

Στη σύλληψη του 57χρονου κυβερνήτη του ελικοπτέρου που κατέπεσε χθες στη θαλάσσια περιοχή της Βουλιαγμένης με 4 επιβαίνοντες, όλοι καλά στην υγεία τους, προχώρησε το Λιμενικό Σώμα .

Ο χειριστής του ελικοπτέρου κατηγορείται για παραβάσεις σχετικές με επικίνδυνες παρεμβάσεις στη συγκοινωνία, σωματική βλάβη από αμέλεια και παραβάσεις του Κώδικα Αεροπορικού Δικαίου.
Στο ελικόπτερο επέβαιναν τέσσερις αλλοδαποί υπήκοοι ΗΠΑ (δύο άνδρες και δύο γυναίκες) και ο 57χρονος ημεδαπός κυβερνήτης, οι οποίοι κατάφεραν να εξέλθουν μόνοι τους από τη θάλασσα και να κολυμπήσουν προς τα βράχια, απ’ όπου περισυνελέγησαν από λέμβο της μαρίνας.
Στη συνέχεια αποβιβάστηκαν με ασφάλεια στην προβλήτα. Σύμφωνα με το ΕΚΑΒ, όλοι είναι καλά στην υγεία τους, ενώ μία εκ των γυναικών, η οποία βρίσκεται σε κατάσταση κύησης, μεταφέρθηκε προληπτικά σε ιδιωτική μαιευτική κλινική.
Το ελικόπτερο είχε απογειωθεί νωρίτερα από τον Ασπρόπυργο και προσγειώθηκε στη μαρίνα “Astir Βουλιαγμένης” για να παραλάβει τους επιβάτες με προορισμό τη Μύκονο. Κατά την απογείωση, εξαιτίας ισχυρών ριπών ανέμου, το σκάφος αιωρήθηκε ελαφρώς και στη συνέχεια έπεσε στη θάλασσα με την εμπρός δεξιά πλευρά του, με αποτέλεσμα να βυθιστεί.
Αμέσως τοποθετήθηκε πλωτό προστατευτικό φράγμα στο σημείο της πτώσης και, με τη συνδρομή δύτη και γερανού, το ελικόπτερο ανελκύστηκε και μεταφέρθηκε στις εγκαταστάσεις του αεροδρομίου Τατοΐου για περαιτέρω διερεύνηση.

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Μελίκη : Επανεκλογή του Απόστολου Λουκανόπουλου στη θέση του Προέδρου του Α.Σ. Μελίκης – Τι δήλωσε

Επανεξελέγη στη θέση του Προέδρου του Α.Σ. Μελίκης ο Απόστολος Λουκανόπουλος μετά τις εκλογές που διενεργήθηκαν στις 15 Ιουνίου 2025.

Αναλυτικά η ανακοίνωση του Αποστόλου Λουκανόπουλου:

Αισθάνομαι την ανάγκη να εκφράσω ένα μεγάλο και ειλικρινές ευχαριστώ σε όλους τους συνεταίρους του Συνεταιρισμού Μελίκης για την εμπιστοσύνη και τη στήριξη που μου δείξατε. Η εκλογή μου αποτελεί τιμή, αλλά κυρίως ευθύνη — ευθύνη απέναντι σε όλους εσάς που καθημερινά αγωνίζεστε για το κοινό καλό.

Ο αγώνας που δώσαμε ήταν συλλογικός, και η επιτυχία αυτή ανήκει σε όλους όσοι πίστεψαν σε ένα Συνεταιρισμό δυνατό, ενωμένο και με προοπτική. Μαζί θα προχωρήσουμε μπροστά, με διαφάνεια, συνέπεια και όραμα.

Και βέβαια, δεν θα μπορούσα να παραλείψω να ευχαριστήσω και εκείνους που προσπάθησαν να με πολεμήσουν. Τους ευχαριστώ από καρδιάς, γιατί χωρίς να το καταλάβουν, με έκαναν πιο δυνατό, πιο αποφασισμένο. Μου έδωσαν απλά έναν λόγο παραπάνω να πετύχω.

Το καλύτερο για τον Συνεταιρισμό έρχεται όταν εργαζόμαστε όλοι μαζί.

Με ενότητα και κοινό όραμα μπορούμε να πετύχουμε πολλά.

Με εκτίμηση,

ΛΟΥΚΑΝΟΠΟΥΛΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ

Απ. Βεσυρόπουλος: «Ανοίγει ο δρόμος για την αναβίωση των αδειών για τη λειτουργία μικρών υδροηλεκτρικών σταθμών, συνολικής ισχύος 2 MW, προς όφελος της τοπικής κοινωνίας της Νάουσας»

Σημαντική και εξαιρετικά παραγωγική χαρακτήρισε ο Γενικός Γραμματέας της Κοινοβουλευτικής Ομάδας της Ν.Δ., και βουλευτής Ημαθίας κ. Απόστολος Βεσυρόπουλος τη συνάντηση που έγινε στο Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας με τον Υπουργό κ. Παπασταύρου και το Δήμαρχο της Ηρωϊκής Πόλης Νάουσας κ. Κουτσογιάννη.

Αντικείμενο της συνάντησης, η αξιοποίηση  των υδατικών πόρων του ορεινού όγκου του Βερμίου στη βάση του ολιστικού σχεδίου  που έχει κατατεθεί από το Δήμο της Ηρωϊκής Πόλης της Νάουσας και περιλαμβάνει:

–   Την αναβίωση της αδειοδότησης για τη λειτουργία μικρών υδροηλεκτρικών σταθμών, συνολικής ισχύος 2 MW, που θα αποφέρει έσοδα στο Δήμο της Ηρωϊκής Πόλης της Νάουσας.

– Την  δημιουργία ταμιευτήρων των υδατικών πόρων της περιοχής που θα αξιοποιηθούν για να καλύψουν τις ανάγκες  ύδρευσης, άρδευσης και εμπλουτισμού του υδροφόρου ορίζοντα, παραγωγής ενέργειας και αγροτουρισμού.

Ο Υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας κ. Παπασταύρου αντιμετώπισε θετικά το σύνολο των συγκεκριμένων προτάσεων και δεσμεύτηκε να δρομολογήσει τις απαιτούμενες ενέργειες για την αναβίωση των αδειών αξιοποίησης των υδατικών πόρων της περιοχής, προς όφελος του Δήμου της Ηρωικής Πόλης της Νάουσας καθώς και της τοπικής κοινωνίας.

Σε δήλωση του ο κ. Βεσυρόπουλος τόνισε ότι «η αναβίωση  των αδειών για τη λειτουργία μικρών υδροηλεκτρικών σταθμών, συνολικής ισχύος 2 MW,  συνιστά μία ακόμη σημαντική παρέμβαση με ιδιαίτερα θετικό αντίκτυπο όχι μόνο στο περιβάλλον αλλά και στην οικονομία της τοπικής κοινωνίας της Νάουσας. Συνεχίζουμε να μιλάμε με έργα και να αξιοποιούμε με σεβασμό όλες τις δυνατότητες ανάπτυξης της περιοχής μας».