Αρχική Blog Σελίδα 16909

Ετοιμάζουν την ηλεκτρονική κάρτα του πολίτη – Τί είναι και πού θα χρησιμοποιείται

Η κυβέρνηση ετοιμάζει και θα εκδώσει την «κάρτα του πολίτη» στην οποία θα περιλαμβάνονται  ο ΑΜΚΑ, το ΑΦΜ, ο αριθμός της αστυνομικής ταυτότητας και άλλα στοιχεία. Με αυτό τον τρόπο, ισχυρίζονται οι ενασχολούμενοι με τον σχεδιασμό της κάρτας, θα δοθεί  τέλος στην ταλαιπωρία των πολιτών  στις δημόσιες υπηρεσίες και σε ένα μεγάλο μέρος της γραφειοκρατίας.

Η δημιουργία της κάρτας θα πραγματοποιηθεί άμεσα ώστε να εξυπηρετήσει στις συναλλαγές με το δημόσιο.

Η ηλεκτρονική αυτή κάρτα θα  αποτελεί την ψηφιακή ταυτότητα του πολίτη, με διάφορους κωδικούς ασφαλείας, ώστε να μπορεί να χρησιμοποιηθεί και για τις διαδικτυακές συναλλαγές με το κράτος.

Ένας βασικό στόχος είναι να μην χρειάζεται ο πολίτης απ’ την μια υπηρεσία στην άλλη να δίνει τα ίδια και τα ίδια έγγραφα και κυρίως να μην χρειάζεται συνεχώς η επανέκδοση πιστοποιητικών.

Με την ίδια κάρτα του πολίτη πολίτες που ανήκουν σε οικονομικά ασθενέστερες ομάδες θα μπορούν χρησιμοποιώντας την  να εντάσσονται σε διάφορα προγράμματα όπως η παροχή δωρεάν τροφίμων μέσω σούπερ μάρκετ με πίστωση του κράτους , δωρεάν  παροχή ηλεκτρικού ρεύματος  κ.α.

Εντολή πριν από λίγο: Αφήνονται ελεύθεροι όλοι οι παράνομοι μετανάστες. Εξαιρούνται οι ποινικοί κρατούμενοι

Με κυβερνητική εντολή που εκδόθηκε πριν από λίγη ώρα και στα πλαίσια της οποίας εφαρμόζεται η νέα πολιτική σχετικά με τις διαδικασίες κράτησης  αλλοδαπών, ανατρέπονται τα μέχρι σήμερα ισχύοντα.

Η εντολή που εκδόθηκε αναφέρει: «Όσοι εισέρχονται στη χώρα μας από τα θαλάσσια ή τα χερσαία σύνορα δεν θα συλλαμβάνονται, αλλά θα τους χορηγείται ένα έγγραφο παραμονής με διάρκεια ενός μηνός. Με αυτό τον τρόπο θα έχουν την ευκαιρία να εγκαταλείψουν εάν επιθυμούν την χώρα. Αν όμως βρεθούν σε κάποια άλλη πόλη  και συλληφθούν θα τους χορηγείται μια άδεια διάρκειας έξι μηνών για να ζήσουν νόμιμα και για να μπορούν έτσι να πάρουν άσυλο ή να φύγουν σε κάποια άλλη χώρα».

Αυτό σημαίνει ότι κανένας  παράνομα εισερχόμενος μετανάστης δεν θα κρατείται από της Αρχές της χώρας.

Αύριο επίσης ανοίγουν όλα τα κρατητήρια κράτησης στα οποία κρατούνται μετανάστες χωρίς ταξιδιωτικά έγγραφα και αφήνονται ελεύθεροι οι κρατούμενοι. Είναι μια εντολή προς όλες τις διευθύνσεις αλλοδαπών της Ελληνικής επικράτειας. Έτσι όπου υπάρχουν λαθρομετανάστες αλλοδαποί θα αφήνονται ελεύθεροι.

Οι αλλοδαποί που βρίσκονται στις φυλακές για ποινικά αδικήματα θα εκτίουν κανονικά την ποινή που τους επιβλήθηκε.

Από την παιδικότητα στην εφηβεία: Σεξουαλική διαπαιδαγώγηση

Πιθανόν ο τίτλος να σας προκάλεσε να το διαβάσετε..Αν ναι τότε και εσείς στην πλειοψηφία σας ανήκετε σε αυτούς που δεν ξέρετε πως να χειριστείτε το θέμα, τι να πείτε, πως  να μιλήσετε στα παιδιά..

bas-mirts27

Μεγαλωμένοι οι περισσότεροι από εμάς σε μια εποχή συντηρητική με γονείς που είχαν άλλη κουλτούρα μάθαμε πολλά στην πορεία της ζωής μας ή μέσα από βιβλία που διαβάζαμε ή από τους φίλους και τις φίλες μας. Μαθαίναμε το σώμα μας, τη λειτουργία του, τον τρόπο που αντιδρούμε διαφορετικά, από άλλες πηγές και σπάνια από τους γονείς μας..

bas-mirts2
Η εκπαιδευτικός κα Βάσω Μηρτσέκη

  Δεν είμαι ειδήμων αλλά στην εκπαιδευτική μου πορεία συνάντησα παιδιά που ήθελαν να μάθουν για το σώμα τους, παιδιά που ακόμα και η αναφορά σε αυτό τα έκανε να κρυφογελούν και δυστυχώς συνάντησα παιδιά που θεωρούσαν λειτουργίες του σώματός τους “βρώμικες” ή θεωρούσαν “χυδαία, ταμπού ή ανήθικη” την διαδικασία της αναπαραγωγής.. Προβληματίστηκα πολλές φορές  και σε πολλές τάξεις καθώς παρακολουθούσα τους μαθητές μου να ξεφυλλίζουν το βιβλίο της Φυσικής στην ΣΤ τάξη που περιλαμβάνει κεφάλαιο με θέμα το αναπαραγωγικό σύστημα να δείχνουν τις εικόνες, να συζητούν χαμηλόφωνα, να σχολιάζουν δείχνοντας και  κρυφογελώντας .. Μεγαλώναμε τα παιδιά μας και πολλοί εξακολουθούμε να το κάνουμε, θεωρώντας το θέμα του σώματος ταμπού.. Και όμως η πραγματικότητα δεν θα έπρεπε να ναι αυτή, ειδικά σε μία κοινωνία που το παιδί έχει πρόσβαση στο διαδίκτυο, σε πολλές εικόνες κλπ.

Προβληματίστηκα επίσης και στον τρόπο που εκπαιδευτικοί αντιμετωπίζουν το θέμα καθώς δεν το θίγουν όχι από άγνοια του αντικειμένου, αλλάmirt1 επειδή είτε θεωρούν πως το θέμα αφορά τους γονείς, είτε πως αν μιλήσουν για αυτό θα ανοίξουν τους ασκούς του Αιόλου στην τάξη αλλά και πιθανώς θα έρθουν σε σύγκρουση με γονείς που ΔΕΝ επιθυμούν τα παιδιά τους να μάθουν για τους δικούς τους προσωπικούς λόγους. Συνάντησα γονείς που πιστεύουν πως όσο πιο αργά μάθουν  τόσο  πιο αργά θα “ξυπνήσουν “τα παιδιά, γονείς που θεωρούν οι ίδιοι ντροπή το θέμα  να μιλήσουν στα παιδιά τους για το σώμα τους, αλλά ευτυχώς συνάντησα και πάρα πολλούς γονείς που μαζί χειριστήκαμε το θέμα μετά από δική τους πρωτοβουλία καθώς ήταν και είναι της άποψης πως το παιδί πρέπει να ξέρει τη σημασία που έχει το αναπαραγωγικό σύστημα για το σώμα του αλλά και για ποιο λόγο βιώνει αλλαγές.

Σαν εκπαιδευτικός έχω ανοιχτά τα μάτια και τα αυτιά μου στα παιδιά, τα παρατηρώ. Παρατηρώ το πως θα πρέπει να κάνω το συγκεκριμένο μάθημα ζωής. .. Αυτά με την στάση τους με δίδαξαν  και με διδάσκουν κάθε φορά πως θα πρέπει να χειρίζομαι και να χειριστώ στο μέλλον το θέμα της σεξουαλικότητάς τους και της αναπαραγωγής..

Τα παιδιά ναι για εμάς τους γονείς είναι μικρά. Είναι μόλις 11-12-13 ετών. Είναι μικρά, είναι παιδιά, μα αυτό δεν σημαίνει πως δεν έχει ξεκινήσει ήδη η αλλαγή στο σώμα τους. Ήδη από τη στιγμή που μεγάλωσαν, που η βραχνάδα στα αγόρια εμφανίστηκε, που η τριχοφυϊα έχει αρχίσει να εμφανίζεται στο σώμα του παιδιού, τα παιδιά δεν είναι μικρά. Οι ορμόνες έχουν κάνει την εμφάνισή τους και πλέον είναι θέμα χρόνου να αρχίσουν να ψάχνουν την ταυτότητά τους ..

 Σαν δασκάλα έχω ακούσει πολλά από τα παιδιά μου τόσα χρόνια. Άλλα ψιθυρίζονται στο αυτί μου και άλλα λέγονται φανερά χωρίς να καταλαβαίνουν (και αυτό είναι το πιο όμορφο γιατί για τα παιδιά τίποτα δεν είναι πονηρό που έχει σχέση με το σώμα τους) τι απορίες μου ζητούν να λύσουν. Ναι έχω έρθει πολλές φορές σε δύσκολη θέση αλλά δεν έπρεπε να το δείξω, έχω έρθει σε στιγμές αμηχανίας καθώς η απάντηση θα πρεπε να δοθεί με τέτοιο τρόπο που δεν θα προκαλέσει γέλιο στα παιδιά ή άλλες απορίες και το πιο σημαντικό να μην τα σοκάρει αλλά ούτε να προσβάλλει, και πολλές φορές μετά από αυτό το μάθημα αναλογίστηκα αν έκανα καλά που μίλησα για κάποιο θέμα ή αν θα πρεπε (εδώ φαίνεται πως κουβαλάω και εγώ  σε κάποιο σημείο το δικό μου συντηρητικό mirts2παρελθόν που διαμορφώθηκε από το πως ήταν η κοινωνία τότε που ήμουν παιδί), αλλά καταλάβαινα ένα και προσπερνούσα έτσι το κάθε τι. Πως αν δεν έλυνα εγώ τις απορίες τους θα τους τις έλυνε το διαδίκτυο, ή ένας φίλος και σίγουρα θα σοκάρονταν από όσα έβλεπαν  γιατί σε αυτή την ηλικία πρέπει να έχεις τρόπο να μιλήσεις στα παιδιά ανοιχτά ώστε να  μπορείς να τους δείξεις την ομορφιά του ¨Μεγαλώνω” για να μη φοβηθούν ή ντραπούν για αυτό που σκέφτονται, όπως καταλάβαινα ένα σημαντικό παράγοντα ακόμα. ΕΜΕΝΑ ΕΙΧΑΝ ΝΑ ΤΟΥΣ ΜΙΛΗΣΩ. Δεν τολμούσαν, ντρέπονταν ή ακόμα και φοβόταν να ρωτήσουν τους γονείς τους..

Κάνοντας όταν έρχεται η ώρα  το συγκεκριμένο κεφάλαιο στη Φυσική προκύπτουν πολλά ερωτήματα. Πάντα και ενώ το υπουργείο μας δίνει μόνο 2 ώρες να διδάξουμε το μάθημα, εγώ προσωπικά το κάνω πάνω από 4 γιατί οι προεκτάσεις είναι πολλές και όχι δικές μου. Τίθενται από τα ίδια τα παιδιά.. Οι απορίες τους είναι πολλές όπως πχ. «Για ποιο λόγο έχουν τα κορίτσια έμμηνο ρύση;», «Πώς γίνονται  τα δίδυμα;», «Τί είναι η αποβολή;», «Ποιά η διαφορά με την έκτρωση;», «Γιατί δεν κάνουν όλοι οι γονείς παιδιά;», «Πως γίνεται η εξωσωματική;», «Δεν έχει σχέση κυρία δηλαδή ο κόλπος με την ουρήθρα;», «Πώς πρέπει να αντιδράσουμε αν κάποιος προσπαθήσει να μας αγγίξει αν δεν το θέλουμε;», «Γιατί  κυρία όταν μεγαλώνουμε βρίζουμε και πώς θα το κόψουμε αυτό από τους συμμαθητές μας;», «Γιατί κυρία ερωτευόμαστε;», «Βλέπουμε κυρία πολλά νέα παιδιά να φιλιούνται στο δρόμο και είναι 14 -15 ετών. Δεν είναι κακό αυτό;»

Γελάσατε; Προβληματιστήκατε; Ντραπήκατε; Και όμως τα παιδιά  σας τα ξέρουν. Ξέρουν πολλά περισσότερα από όσα νομίζουμε. Έχουν πολλές απορίες και κάθε φορά που είναι να διδάξω το κεφάλαιο αυτό, ξέρω πως πρέπει να είμαι έτοιμη για ερωτήσεις που ποτέ δεν άκουσα ή διαπιστώσεις που ποτέ δεν πίστευα ότι θα έχουν τα παιδιά και που πιστέψτε με -γιατί είναι “διαπιστώσεις” που πήραν από φίλους ή το διαδίκτυο- δεν μπόρεσαν να τις επεξεργαστούν με αποτέλεσμα κάποιες να είναι πέρα από την πραγματικότητα.. Πολλοί θα μου πείτε  “να κόβω” τις κουβέντες αυτές αν και εφόσον γίνουν. Και; Εντάξει να σταματήσω. Να μην απαντήσω.. Και; Πείτε μου τι θα γίνει .Η απορία θα λυθεί στο παιδί ή μήπως θα την ψάξει στο διαδίκτυο αφού και εγώ, ως ενήλικας ως δασκάλα τους αποφεύγω να μιλήσω γιατί απλά δεν αφορά το ..μάθημα και το περνάω ως “ταμπού”;

ΠΩΣ ΘΑ ΤΟ ΧΕΙΡΙΣΤΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ

Σαν εκπαιδευτικοί θα πρέπει να έχουμε δημιουργήσει ένα πολύ ζεστό κλίμα στην τάξη για να μπορέσουν τα παιδιά να εκφραστούν. Θα πρέπει να μας έχουν εμπιστοσύνη, να τους έχουμε περάσει πως τα κρυφογελάκια και το σιγομουρμούρισμα δεν είναι αποδεκτά σε ένα τέτοιο θέμα που αφορά ένα από τα πιο σημαντικά οργανικά συστήματα του σώματός τους και πως έχει ακριβώς την ίδια θέση στο σώμα τους όπως το πεπτικό, το αναπνευστικό, κλπ.   Και πως με το παραμικρό μουρμούρισμα ή οτιδήποτε που περνάει άλλο μήνυμα καθώς δεν έχουμε δώσει το δικαίωμα για τέτοιες παρατηρήσεις που στη συγκεκριμένη φάση δεν έχουν σχέση με το μάθημα και τη σοβαρότητά του θα το σταματήσουμε όχι γιατί δεν μπορούμε να το συζητήσουμε, αλλά γιατί αποδεικνύει πως ακόμα το βλέπουν ανώριμα.

Η συζήτηση μπορεί να ξεκινήσει είτε με ένα υπέροχο βίντεο που υπάρχει από τη γαλλική σειρά C ‘EST LA VIE” είτε από το ίδιο το βιβλίο, αλλά καλά θα  ήταν να έχετε πάντα μαζί σας και ένα από τα εικονογραφημένα βιβλία που κυκλοφορούν στο εμπόριο και που πάλι εσείς θα το χειριστείτε όπως θέλετε.. Σημασία έχει να μη νιώσουν άβολα όταν μιλάτε για το σώμα τους και τα εσωτερικάimages όργανα του συστήματος και για να γίνει αυτό απαιτείται η αντιμετώπιση με τη σοβαρότητα που άπτεται του θέματος (όχι σοβαροφάνεια).

Μιλήστε σε αγόρια και κορίτσια (γιατί και τα αγόρια ξέρουν από τις μαμάδες ή τις αδερφές τους) για τη σημασία της έμμηνου ρύσεως στα κορίτσια. Το ρόλο της και το πόσο σημαντικό είναι για την αναπαραγωγή. Προσωπικά όταν παίρνω Ε΄ και Στ΄ τάξεις, τα κορίτσια είναι ενήμερα πάντα  για το τι έχω βάλει στο τελευταίο συρτάρι του γραφείου μου. Και ουκ ολίγες φορές έχω δει πιτσιρίκες μου να κλαίνε γιατί η πρώτη τους έμμηνος ρύση ήρθε στο σχολείο και δεν ήξεραν πως να το χειριστούν. Και εγώ το μόνο που έκανα ήταν να χαμογελάσω και να πω “τώρα πια, σήμερα από παιδί έγινες δεσποινίδα. Είναι το πιο ωραίο δώρο του εαυτού σου σε σένα την ίδια”

 Κάθε φορά πιάνουν τα παιδιά το θέμα “σχέσεις” και ηλικία. Απορρέει από το κομμάτι της αναπαραγωγής και της εγκυμοσύνης.”Για να κάνεις ένα παιδί θα πρέπει πρώτα να βρεις έναν άνθρωπο που να σε αγαπάει”, αυτή είναι η διαπίστωση των παιδιών. Ναι και δεν είναι καθόλου εύκολο αυτό το μέρος. Νομίζω πως αυτό το σημείο είναι που θέλουμε γονείς και εκπαιδευτικοί να αποφύγουμε. Το πως θα χειριστούμε τα αισθήματα και τα συναισθήματα που απορρέουν από αυτό .. Ναι, είναι δύσκολο να το χειριστείς. Μα ήδη για να το θίγουν  είναι στο μυαλό τους. Άλλη μια φορά θα προσπαθήσετε να τους πείτε την αλήθεια. Αυτό που νιώθουν και αρχίζουν να ενδιαφέρονται για άτομα του άλλου φίλου δεν είναι κακό. Απεναντίας είναι η φυσική εξέλιξη. Απλά θέλει μικρά βήματα και σταθερά. Να τα βοηθήσετε να καταλάβουν ότι θα νιώσουν παρορμήσεις να κάνουν πράγματα, μα αυτά θα πρέπει να γίνονται σιγά σιγά και πως θα πρέπει να βρουν τρόπο να χειριστούν τα συναισθήματά τους που θα ναι πιο έντονα από ποτέ στην περίοδο της εφηβείας.. Αυτό σημαίνει ΜΕΓΑΛΩΝΩ.

ΓΟΝΕΙΣ ..

Μήπως είναι η ώρα να αναλάβετε και αυτό το κομμάτι; Να μιλήσετε και εσείς   στα παιδιά σας για όλα αυτά που ήδη άρχισαν να τα ενδιαφέρουν; Γιατί πιστέψτε με, η πλειοψηφία των παιδιών ενδιαφέρεται, θέλει να  μάθει και ήδη βλέπει αλλαγές που είτε δεν τολμάει να πει, είτε έχει περάσει στο μυαλό του πως αυτό που ζω είναι απαγορευμένο θέμα στο σπίτι και στο σχολείο και πρέπει να το χειριστώ μόνος μου. Πόσο έτοιμο είναι ένα παιδί να το χειριστεί όμως μόνο του; Πόσο έτοιμο είναι να χειριστεί ένα κορίτσι μόνο του την μετάβαση από το παιδί στον νέο; ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ.. Μας χρειάζονται. Και μας χρειάζονται σε πολλά..

GELEIOGRAFIA

Γονείς και εκπαιδευτικοί είμαστε εδώ για τα παιδιά.. Πέρα από τις γνώσεις των γνωστικών αντικειμένων πρέπει να φροντίσουμε για το κομμάτι  που καθοδηγεί τα παιδιά μας  στην ενηλικίωση..Τη λογική και τα συναισθήματά τους..Εμείς στις τάξεις μιλάμε. Όταν τα παιδιά μας εμπιστεύονται μιλάμε για όσα θα διαβάσετε παρακάτω. Ίσως νομίζετε ότι παίρνουμε κάτι από εσάς, από το γονεϊκό σας ρόλο με αυτό. Και όμως όχι! Τα παιδιά σας σάς έχουν ανάγκη περισσότερο από εμάς.. Μιλήστε τους για το σεβασμό στο αντίθετο φύλλο καθώς και για το σεβασμό των αισθημάτων του άλλου. Για τους συναισθηματικούς εκβιασμούς που μπορούν να δεχτούν για να προχωρήσουν σε κάτι που τα ίδια δεν θέλουν, για τα όρια που πρέπει να βάλουν τα ίδια, για το πώς θα επιλέγουν τους φίλους τους, για όλους τους πιθανούς τρόπους που μπορεί κάποιος να τα πλησιάσει κακοπροαίρετα και μετά να τα πληγώσει, διδάξτε τους τη στάση του σώματος μιλήστε τους για το ότι οι σχέσεις δεν είναι παιχνίδι με την έννοια του “παίζω” αλλά είναι ένα σημαντικό μέρος της ζωής τους και του οποίου οι επιλογές επηρεάζουν το συναισθηματικό τους κόσμο και τη στάση τους μεγαλώνοντας απέναντι στο αντίθετο φύλλο αλλά και πως οι κακές σχέσεις, οι σχέσεις με ανθρώπους βίαιους και ψυχικά διαταραγμένους μπορεί να επηρεάσει το ίδιο τους το μέλλον.. Μιλήστε τους για το πότε «ωριμάζουμε» και πόσο κακό μπορεί να κάνει μια βεβιασμένη και γρήγορη πορεία προς την ενηλικίωση.

Τα παιδιά μεγαλώνουν γρήγορα πια και βιώνουν πιο νωρίς από ότι βιώσαμε εμείς τα συναισθήματα. Αυτό, πρέπει να το χειριστείτε  πρώτα εσείς σαν γονείς και να το επεξεργαστείτε μέσα σας και μετά να το καταλάβετε. Τα παιδιά σας αν είναι 12 και πάνω ΜΕΓΑΛΩΣΑΝ.. Μην κλείνετε τα μάτια και τα αυτιά σας γιατί δεν θέλετε να το πιστέψετε. Δυστυχώς τέτοιες στάσεις έχουν οδηγήσει πολλά παιδιά σε άλλους δρόμους.. Τα παιδιά έχουν ανάγκη από συζήτηση. Όχι νουθεσίες, συζήτηση. Να τα  βοηθήσετε εσείς με τη δική σας καθοδήγηση  να βγάλουν τα δικά τους συμπεράσματα και όχι να τους περάσετε τα δικά σας. Αν δεν είναι προϊόν δικής τους εσωτερικής διεργασίας τα συμπεράσματα τότε δεν θα μείνει τίποτα από όσα τους είπατε και θα δείτε να επιλέγουν λάθος δρόμους..

Μιλήστε με τους δασκάλους των παιδιών σας, ενημερωθείτε αν έχει προσέξει μια συμπεριφορά διαφορετική από παιδιάστικη στο σχολείο, αν του χει θέσει πολλές ερωτήσεις που δεν έκανε σε εσάς..

Ένα να ξέρετε πως δεν είναι σκοπός μας να πάρουμε τη θέση σας, αλλά δεν μπορούμε και να μην απαντήσουμε στις ερωτήσεις των παιδιών σας ειδικά όταν μας εμπιστεύονται.. Δεν μπορούμε να πούμε “μίλα στο μπαμπά ή στη μαμά” αν εκφράσουν μια απορία γιατί δεν έχουμε το δικαίωμα να το κάνουμε καθώς για να μας ρωτήσουν σημαίνει πως έχουν ήδη αποκλείσει ή αποκλειστεί αυτές οι ερωτήσεις στους γονείς..

Και θα κλείσω με αυτά. Εσείς γονείς σκεφτείτε μόνο.. Και να ξέρετε οι εκπαιδευτικοί των παιδιών σας είναι εκεί για να συζητήσετε μαζί τι μπορείτε να πείτε ή τι να κάνετε για να ανοίξετε τη συζήτηση  αν δεν μπορείτε να τα καταφέρετε μόνοι.

Κάποτε  άκουσα από ένα αγόρι της Στ΄ να μου λέει: “Κυρία πείτε στους γονείς μας ότι πολλά τα ξέρουμε. Πρέπει να μας μιλήσουν. Εγώ ντρέπομαι να τους το πω. Εσείς μπορείτε. Εμένα, εμάς, θα ΜΑΣ ΜΑΛΩΣΟΥΝ!!”

Και μια άλλη στιγμή ειπώθηκε το εξής: “Κυρία σας ευχαριστώ.. δεν μπορώ να μιλήσω στη μαμά ή στον μπαμπά για αυτά, ντρέπομαι”

Από εκεί και πέρα σκεφτείτε εσείς το πόσο επικίνδυνο μπορεί να είναι αυτά που σας είπα… Γιατί στη δεδομένη περίπτωση το παιδί σας εμπιστεύθηκε εμένα.. Αν όμως δεν ήμουν εγώ;

 (Γονείς αν θέλετε να δείτε και πως θα βοηθήσετε το παιδί σας στη σεξουαλική του διαπαιδαγώγηση του μπορείτε να δείτε και αυτό το υλικό από την Ε.Ε.)

ΔΙΔΑΞΤΕ ΣΤΟ ΠΑΙΔΙ ΣΑΣ ΤΟΝ ΚΑΝΟΝΑ ΤΟΥ ΕΣΩΡΟΥΧΟΥ) κλικ ΕΔΩ

Για να δείτε την ιστοσελίδα της εκπαιδευτικού κας Βάσως Μηρτσέκη κλικ ΕΔΩ

Γ΄ Εθνική Μπάσκετ: Πανεδεσσαϊκός – ΓΑΣ Μελίκης: 52-93 «Άνετη επικράτηση της Μελίκης»

Εύκολο πέρασμα όπως αναμενόταν του ΓΑΣ Μελίκης από την έδρα του ουραγού Πανεδεσσαϊκού, τον οποίο συνέτριψε 52-93!

Από την αρχή οι παίχτες του Ι. Ασλανίδη μπήκαν δυνατά στο παιχνίδι και σε κανένα σημείο του αγώνα δεν έχασαν την πρωτοπορία στο σκορ. Αντιθέτως, με την πάροδο της ώρας η διαφορά ολοένα και μεγάλωνε, με την τελική διαφορά να καταλήγει στο +41 για τον ΓΑΣ Μελίκης.  Ήταν μια βαθιά βαθμολογική ανάσα για την ομάδα της Ημαθίας αυτή η νίκη, στην προσπάθεια που κάνει για μια καλή πορεία στην κατηγορία.

EDESSA-MELIKI

Τα δεκάλεπτα: 19-24, 29-43, 43-73, 52-93

Διαιτητές: Μανιός – Εμμανουήλ

Πανεδεσσαϊκός (Μίλτσης): Σπανός 7 (1), Καρνάβας 9, Παζάρκας 5 (1), Θεοδώρου 12, Μακρόπουλος 6, Ζήμνας 2, Ποντίκης 5, Τσάμης 3, Μπίνος 1, Μητρόπουλος 2.

ΓΑΣ Μελίκης (Ασλανίδης): Λιόλιος 12 (2), Μαυρίδης 19 (1), Δημητριάδης 9 (1), Γιαννόπουλος 2, Κωστάμπιτσης 2, Παπαδόπουλος 2, Καρατζάς, Κοτσαμπάσης 6, Λέφας 19, Παραπούρας 18, Τζουνόπουλος 2, Ρογγότης 2.

Συνοπτικά όλα τα αποτελέσματα της 18ης αγωνιστικής: Αίολος Αστακού – Πρωτέας Γρεβενών 71-61 Πανεδεσσαϊκός – ΓΑΣ Μελίκης 52-93 Αγρίνιο – Βόνιτσα 95-59 Διόσκουροι Κοζάνης – Μεταμόρφωση Βόλου 89-60 Καστοριά – Σιάτιστα 94-76 ΑΕΛ – Ηρακλής Κοζάνης 86-70 Νίκη Βόλου – Καρδίτσα 57-76

Βαθμολογία:

1 ΑΕ ΛΑΡΙΣΑΣ 1964 36

2 ΑΜΣ ΑΙΟΛΟΣ ΑΣΤΑΚΟΥ 35

3 ΑΣ ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ 32

4 ΑΟ ΑΓΡΙΝΙΟΥ 30

5 ΑΣ ΔΙΟΣΚΟΥΡΟΙ ΚΟΖΑΝΗΣ 27

6 ΑΟ ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ ΒΟΛΟΥ 26

7 ΦΟ ΠΡΩΤΕΑΣ ΓΡΕΒΕΝΩΝ 26

8 ΑΣ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ 26

9 ΓΑΣ ΜΕΛΙΚΗΣ 26

10 ΗΡΑΚΛΗΣ ΑΣ ΚΟΖΑΝΗΣ 25

11 ΓΣ ΝΙΚΗ ΒΟΛΟΥ 25

12 ΓΣ ΣΙΑΤΙΣΤΑΣ 23

13 ΑΟ ΒΟΝΙΤΣΑΣ 23

14 ΑΣ ΠΑΝΕΔΕΣΣΑΙΚΟΣ 18

Ποντιακή Νεολαία Αράχου 4 – Νησαϊκός 0

 

Σε έναν πολύ σημαντικό αγώνα που διεξήχθη στο γήπεδο του Αράχου για την 20η αγωνιστική της Α2 ερασιτεχνικής η τοπική ομάδα επικράτησε του Νησαικού με 4-0  και σκαρφάλωσε στην τρίτη 002θέση του βαθμολογικού πίνακα μόλις έναν βαθμό από την προνομιούχο 2η θέση.

Το παιχνίδι έγινε σε ένα γνώριμο φέτος και για τις δυο ομάδες κακό αγωνιστικό χώρο λόγω της βροχής παρόλα αυτά οι ποδοσφαιριστές έδειξαν πάθος για την νίκη.  Ο προπονητής του Αραχου κ. Σκεντερίδης είχε στην ομάδα του σχεδόν όλα του τα ‘’οπλα’’  με την απουσία του Κολουμπριτσίδη να μην του στοιχίζει τελικά,  όσο για τον κ. Πατρίκα που είχε στο απουσιολόγιο του βασικούς παίχτες χρησιμοποίησε νεαρούς ποδοσφαιριστές οι οποίοι έδειξαν θέληση και άφησαν υποσχέσεις για το μέλλον.

DSC_0019
Ποντιακή Νεολαία Αράχου

Το παιχνίδι ξεκίνησε με τον Αναστασόπουλο στο 5΄ να εκτελεί ψιλοκρεμαστά φάουλ και την μπάλα να περνάει λίγο πάνω από το οριζόντιο δοκάρι του Κασάπη.  Κάπου εκεί ξεκίνησε η αντεπίθεση του Αράχου. Στο 8΄ σουτ του Μελισσίδη πέρασε δίπλα από το αριστερό δοκάρι του Συμσερή ενώ στο 11΄ μετά από πολύ όμορφη  εκτέλεση  φάουλ του Δερμιτζόγλου ο πορτιέρο του Νησαικού πραγματοποιώντας μεγάλη απόκρουση  αποσόβησε την παραβίαση της εστίας του. Ακολούθησε στο 17΄  η εκτέλεση φάουλ  από τον Δερμιτζόγλου με τον Μελεσίδη να πιάνει ανάποδη κεφαλιά και τον Κελεσίδη να βγαζει επάνω στην γραμμή. Στο 20’ η πίεση της  Π.Ν Α. απέδωσε καρπούς με τον Μερόκη Μιλ. να ανατρέπεται από τον Συμσερη και να κερδίζει πέναλτι το οποίο εκτέλεσε εύστοχα ο Δερμιτζόγλου κάνοντας το 1-0 .

DSC_0022
Νησαϊκός

Στο 27΄ λίγο έλειψε να γίνει το 1-1 με τον Αναστασόπουλο από τον οποίον για άλλη μια φορά ξεκινούσαν όλες οι φάσεις, να εκτελεί φάουλ με τον Κασάπη  να χάνει τον έλεγχο και την μπάλα να προσκρούει στο δοκάρι και να καταλήγει σε κόρνερ. Κι ενώ όλα έδειχναν ότι το ημίχρονο θα έκλεινε στο 1-0  ένα ΄΄καυτό΄΄ τρίλεπτο για τον ΠΟΝΑ ανέβασε τον δείκτη του σκορ σε 3-0.Αρχικα ο Ιωαννιδης στο 42΄ με σουτ μέσα από την περιοχή έκανε το 2-0  και στο 44’ο Μελισσίδης με δυνατό σουτ και έπειτα από ασσίστ του Μερόκη Μιλ. έκανε το 3-0.

Το δεύτερο ημιχρόνιο είχε πιο πολύ ρόλο διαδικαστικό με τις δυο ομάδες να παίζουν κυρίως στον χώρο του κέντρου. Στον 50΄ ο σπεσιαλίστας Αναστασόπουλος  εκτέλεσε φάουλ με τον Κασάπη να βγάζει με υπερένταση. Στο 66’ έγινε το 4-0 με τον Δερμιτζόγλου να εκτελεί κόρνερ τον Μερόκη Μιλ. να πιάνει  το σουτ την μπάλα να κολλάει στην λάσπη και τον Λεωνίδη από κοντά να πετυχαίνει το τέρμα. Στο 83΄ καταγράφηκε η τελευταία φάση του αγώνα  με τον πολυτιμότερο παίχτη του ματς Μερόκη Μιλ. να στέλνει την μπάλα με κεφαλιά στο οριζόντιο δοκάρι και στην συνέχεια τον  τερματοφύλακα του Νησαικού να μπλοκάρει.

DSC_0018

 Συνοψίζοντας ο Άραχος  παρουσίασε μια ομάδα με ομοιογένεια και πολύ καλή τεχνική κατάρτιση  πετυχαίνοντας μια σπουδαία νίκη απέναντι  στον Νησαικό και στις τελευταίες αγωνιστικές θα τα δώσει όλα για την άνοδο, όσο για τον Νησαικό κρατάει μόνο τα θετικά από αυτό το παιχνίδι  και σίγουρα με τους νέους παίχτες που διαθέτει  αφήνει υποσχέσεις για την συνέχεια και το μέλλον.

Στους διακριθέντες  ήταν: Μερόκης Μιλ. ,Μελισσίδης,Λεωνίδης,Συμσερής,Κουκλάς Παν.,Γεωργόπουλος

ΣΥΝΘΕΣΕΙΣ:

Π. Ν.  ΑΡΑΧΟΥ: Κασάπης, Μερόκης Μιλ., Δερμιτζόγλου (85’ Παπαθεοδωρόπουλος), Κακόγλου, Ιωαννίδης, Τσακίρης (57’Παραλίκης),  Γελαδάρης, Μελεσίδης, Λεωνίδης, Μπαράκης, Μερόκης Αλ. (74’ ΚαΪρακλίδης)

ΝΗΣΑΙΚΟΣ: Συμσερής, Κούκλας Π., Παπαδόπουλος Απ.(46’ Μοσχόβης),Τάκος (70’ Καμπούρης), Γεωργόπουλος, Κελεσίδης, Κούκλας Ν.  (76’ Παπαγιαννόπουλος), Κουρμουλάκης, Μητσιώτης, Αναστασόπουλος, Παπαδόπουλος Αντ.

Βιντεο Αγωνα

 

Δηλώσεις:

 

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ:

DSC_0011 DSC_0012 DSC_0024 DSC_0025 DSC_0028 DSC_0036 DSC_0037 DSC_0046 DSC_0047 DSC_0052 DSC_0054 DSC_0064 DSC_0065 DSC_0069 DSC_0090 DSC_0101 DSC_0102 DSC_0112 DSC_0113 DSC_0136

 

 

 

 

Γ΄ ΕΠΣ Ημαθίας: Τα αποτελέσματα της 5ης αγωνιστικής

-Αγροτικός Αστέρας Πλατέος – Αριστοτέλης Νάουσας  4-2

-Δόξα Επισκοπής – AΣ Τριποτάμου  3-0

-Mέγας Αλέξανδρος Αγίας Μαρίνας – Ακαδημία Νάουσας  4-1

45

DSC00927

Από http://imathiasportsnews.gr

Βόλεϊ Πανκορασίδων Μ. Αλέξανδρος Γιαννιτσών – ΓΑΣ Αλεξάνδρεια 0 – 3 σετ

Μεγάλη νίκη για τα κορίτσια της Αλεξάνδρειας!

Του Λάμπρου Μπογδάνου

 Εύκολη επικράτηση της ομάδας μας σήμερα το πρωί στα Γιαννιτσά με 3-0 σετ.«Πήρε μπροστά η μηχανή» δήλωσε ο προπονητής των κοριτσιών μας. Χαμόγελα αισιοδοξίας στα πρόσωπα όλων καθώς τα προηγούμενα έτη η εν λόγω ομάδα αποτελούσε τον «κακό δαίμονα» του ΓΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑ.

DSC03253

Καλή συνέχεια στις ομάδες μας.

Αναβολή λόγω..βροχής.

Δεν έγινε ο αγώνας βόλεϊ το πρωί στο κλειστό γυμναστήριο Αλεξάνδρειας.

DSC00520

Αιτία η σκεπή του η οποία στάζει από πολλά σημεία και το καθιστά ακατάλληλο για οποιαδήποτε χρήση.

Έτσι λοιπόν και ενώ είχε έρθει η αντίπαλη ομάδα αποφασίσθηκε η αναβολή του παιχνιδιού.

DSC00518

Λύση στο πρόβλημα θα προσπαθήσει να δώσει ο δήμος Αλεξάνδρειας όπως ανακοίνωσε το πρωί ο αντιδήμαρχος Κώστας Ναλμπάντης που βρέθηκε τη στιγμή του συμβάντος στο χώρο.

Ο αγώνας παγκορασίδων ΓΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ – ΑΡΧΕΛΑΟΣ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ θα γίνει σε ημερομηνία που θα αποφασίσουν οι προπονητές των δύο ομάδων.

(του Λάμπρου Μπογδάνου)

 Σημείωση: Ο « Έμβολος» κατ’ επανάληψη εντόπισε και έδωσε τη δέουσα κατεύθυνση προς την αποκατάσταση του παραπάνω σοβαρού προβλήματος, που αφορά ολόκληρη την πόλη της Αλεξάνδρειας και του πρεστίζ της(φωτο αρχείου). Είθε να έφτασε επιτέλους η στιγμή της αποκατάστασης..

Μόνιμες βλάβες στην ακοή από τη χρήση ακουστικών για πάνω από 1 ώρα/ημέρα

Ο Παγκόσμιος Οργανισμό Υγείας (ΠΟΥ) σύμφωνα με μελέτες, ανακοίνωσε ότι τα άτομα που χρησιμοποιούν προσωπικές συσκευές αναπαραγωγής ήχου (ακουστικά) θα πρέπει να περιορίσουν την χρήση τους σε μία ώρα την ημέρα και να χαμηλώσουν την ένταση του ήχου, αλλιώς κινδυνεύουν με μόνιμη απώλεια της ακοής τους.

 Ο ΠΟΥ ανακοίνωσε ότι οι νεαρές ηλικίες διατρέχουν μεγαλύτερο κίνδυνο να πάθουν ανεπανόρθωτες βλάβες στην ακοή τους επειδή κάνουν συχνότερα χρήση ακουστικών.

dr chalda
Η δρ Shelly Chadha

Σύμφωνα με στατιστικά στοιχεία από τα μεσαίου και υψηλού εισοδήματος κοινωνικά στρώματα στις χώρες της Ευρώπης δείχνουν ότι σχεδόν το ήμισυ του συνόλου των ατόμων ηλικίας 12 – 35 ετών χρησιμοποιούν τα ακουστικά τους σε μη ασφαλείς εντάσεις στον ήχο και για πολλές ώρες καθημερινά. Περίπου το 40% των νέων εκτίθεται επίσης σε επιβλαβή επίπεδα θορύβου στα νυχτερινά κέντρα, τα μπαρ και τις αθλητικές εκδηλώσεις.

Η επικεφαλής του ΠΟΥ σε θέματα απώλειας ακοής, δρ Shelly Chadha δήλωσε: “Καθώς η ένταση του ήχου αυξάνεται, η επιτρεπόμενη ώρα για ασφαλή έκθεση σε αυτόν πρέπει να μειώνεται”.

Όταν η  ένταση του ήχου βρίσκεται στο επίπεδο των 85 ντεσιμπέλ, τότε το μέγεθος αυτό ισοδυναμεί με τον θόρυβο από την κίνηση στον δρόμο, μπορεί να είναι ασφαλώς ανεκτό από το ανθρώπινο αυτί για έως και οκτώ ώρες. Αλλά ο χρόνος ασφαλούς έκθεσης πέφτει κατακόρυφα  στο μισό με κάθε τρία επιπλέον ντεσιμπέλ, κάτι που σημαίνει ότι η ένταση ήχου των 100 ντεσιμπέλ είναι ακροαστικά ασφαλής μόνο για 15 λεπτά.

Η δρ Chadha επισήμανε ότι πολλοί άνθρωποι δεν συνειδητοποιούν πόσο δυνατά έχουν την ένταση του ήχου στα ακουστικά τους. Κάποιος που ανεβάζει την ένταση αυτή στα 95 ντεσιμπέλ για μια περίοδο 30 λεπτών κάθε μέρα πρόκειται να πάθει ανεπανόρθωτη βλάβη στην ακοή του μέσα 1-2 χρόνια το πολύ.

Χόρευε στη λάσπη ο Αστέρας» Βίντεο – Αγροτικός Αστήρ Πλατέος – Αριστοτέλης Νάουσας 4-2

Αυλαία του α΄ γύρου στο «μίνι» πρωτάθλημα της Γ΄ κατηγορίας  ΕΠΣ Ημαθίας και στο Πλατύ, ο γηπεδούχος Αστέρας επιβλήθηκε του Αριστοτέλη Νάουσας με το ευρύ 4-2.

bil2
Ρεπορτάζ: Βασίλειος Σιμόπουλος

Παράλληλα τα στάνταρ της απόδοσης των γηπεδούχων κυμάνθηκαν  σε υψηλά  επίπεδα για αρκετά  μεγάλο διάστημα του παιχνιδιού, σε αντίθεση με τους τελευταίους αγώνες που παρουσίαζαν σκαμπανεβάσματα.

DSC02498
Αγροτικός Αστέρας Πλατέος

 

Οι φιλοξενούμενοι έδειξαν δείγμα του ταλέντου τους, μιας και η πλειοψηφία των παικτών τους είναι νεαρής ηλικίας, παρουσιάζοντας μία τεχνική ομάδα με πολύ λαμπρό μέλλον.

Σίγουρα στερούνται εμπειριών και ίσως αυτό να ήταν και το στοιχείο το οποίο έκρινε το παιχνίδι, απέναντι σίγουρα στην πιο έμπειρη ομάδα του Αστέρα.

Το παιχνίδι ξεκίνησε ιδανικά για τους φιλοξενούμενους που προηγήθηκαν  νωρίς μόλις στο 5΄, ενώ κάλλιστα θα μπορούσαν να διπλασιάσουν τα τέρματά τους τα επόμενα λεπτά που δημιούργησαν και άλλες ευκαιρίες. Από τα μισά όμως του ημιχρόνου ο Αστέρας ισορρόπησε, βγήκε μπροστά με αξιώσεις και κατάφερε να ισοφαρίσει με το Νίκο Σκλαβούδη στο 25΄. Μία ακόμη μεγάλη ευκαιρία χάθηκε για το Πλατύ πριν λήξει το ημίχρονο, με τη μπάλα να μην κάνει το χατήρι των γηπεδούχων αφού «κόλλησε» στη λάσπη λίγα εκατοστά πριν τη γραμμή του τέρματος του Αριστοτέλη. Στο β’ ημίχρονο ο Αστέρας μπήκε αποφασισμένος για τη νίκη. Το τερέν όσο περνούσε η ώρα γινόταν όλο και πιο βαρύ, αυτό όμως δεν εμπόδισε τους παίκτες του Πλατέος να χορεύουν  πάνω στη λάσπη και με τέρματα των Δαρδαγιαννόπουλου, Ελευθεριάδη και Χουσεϊνογλου να δώσουν μεγάλες διαστάσεις στο σκορ (4-1). Τελικά, το μόνο που κατάφεραν οι φιλοξενούμενοι ήταν να κλείσουν το τελικό σκορ στο 4-2, μειώνοντας στις καθυστερήσεις.

 Διαιτητές: Μαργαρίτης – Μουσενίκας –Πιτός.

Με αυτή τη νίκη, ο Αγροτικός Αστέρας φτάνει στους 6 βαθμούς και συνεχίζει να κυνηγάει τις 3 πρώτες  προνομιούχες θέσεις, ενώ την επόμενη αγωνιστική (πρώτη του β’ γύρου), φιλοξενεί την πρωτοπόρο Δόξα Επισκοπής.

Δείτε στιγμιότυπα του αγώνα στο βίντεο και συνεντεύξεις:

 

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ:

DSC02502 DSC02503 DSC02505 DSC02506 DSC02507 DSC02518 DSC02520 DSC02522 DSC02532 DSC02551 DSC02552 DSC02554 DSC02558 DSC02560 DSC02562 DSC02567 DSC02571 DSC02573 DSC02576