Αρχική Blog Σελίδα 16895

Με «Sweep» στον τελικό ο ΓΑΣ!! 2-0 με νίκη 77-68 και μέσα στη Νάουσα (βίντεο- Φωτο -δηλώσεις)

bas-ste

Η ομάδα του Στέλιου Γκότση ξεκίνησε πολύ δυνατά το παιχνίδι και πήρε από την αρχή την πρωτοπορία στο σκορ, που έμελλε να μην τη χάσει ποτέ. Στο α΄ ημίχρονο βρισκόταν διαρκώς μπροστά στο σκορ με διαφορές 15 πόντων, βρίσκοντας λύσεις απέναντι σε οποιαδήποτε άμυνα της ομάδας του Νίκου Τούφα.

DSC06485
ΓΑΣ Αλεξάνδρεια

Στην επανάληψη πήγε να κάνει την εμφάνισή του το κλασσικό πλέον φαινόμενο της αγωνιστικής «κοιλιάς» για την ομάδα της Αλεξάνδρειας, γεγονός που συνδυάστηκε και με την αύξηση της πίεσης των γηπεδούχων. Ένα μικροεπεισόδιο μεταξύ των παικτών που πήγε να δημιουργηθεί στα μισά του 3ου δεκαλέπτου, αν και αρχικά φάνηκε να ωφελεί τον Ζαφειράκη και να αποσυντονίζει τον ΓΑΣ, με την πάροδο του χρόνου και με σωστή διαχείριση του πάγκου από τον τεχνικό των φιλοξενούμενων,  δεν επηρέασε τη ροή του ματς.

DSC_0017
ΖΑΦΕΙΡΑΚΗΣ Νάουσας

Έχοντας σε πολύ καλή μέρα όλη την αποστολή – επιθετικά τους «μπόμπερς» Νικολόπουλο (23π) και Στογιαννόπουλο (22π), με πολλαπλούς ρόλους τους Μπαλιάκα (8π) και Αβραμίδη (10π), τον πάντα σταθερό οργανωτικά Παπαγερίδη (7π), αλλά και όλους τους νεότερους που έδωσαν ανάσες στους έμπειρους- δεν ήταν δυνατό να χάσει αυτό τον αγώνα ο ΓΑΣ, αφού βρήκε τα κατάλληλα αποθέματα ενέργειας και ψυχολογίας να αντέξει μέχρι τέλους και να φύγει νικητής, εξασφαλίζοντας τη μία θέση για τη σειρά των τελικών των play off.

DSC06482
Αρκετά καλή η διαιτησία των Ντόγκα – Χατζηχαρίση

 Αρκετά καλή η διαιτησία των Ντόγκα Χατζηχαρίση

Παρακολουθείστε πλούσιο ρεπορτάζ του αθλητικού τιμ του Έμβολου μέσα από εικόνες, στιγμιότυπα  του αγώνα και δηλώσεις των Μπαλιάκα, Τούφα και Γκότση.

Το φιλμ του αγώνα: 14-29, 30-43 (ημ), 56-62, 68-77.

ΓΑΣ Αλεξάνδρεια (Γκότσης): Ρουσόπουλος 3, Νταμτσιόπουλος, Ζησιός 3, Στογιαννόπουλος 22(3), Μπαλιάκας 8(1), Αβραμίδης 10(1), Παπαγερίδης 7(1), Μπαγιώκας 1, Νικολόπουλος 23(4), Σιτσάνης.

Δείτε στιγμιότυπα του αγώνα και δηλώσεις στο βίντεο:

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ:

DSC06490 DSC06486 DSC06488 DSC06491 DSC06504 DSC06523 DSC06556 DSC06495 DSC06563 DSC06547 DSC06586 DSC06493 DSC06536 DSC06494 DSC06577 DSC06551 DSC06497 DSC06542 DSC06592 DSC06589

Ακαδημίες ποδοσφαίρου μίνι: Football Stars Academy VS Ακαδημία Μ. Αλέξανδρος Τρικάλων (Βίντεο)

Ρεπορτάζ: Στέλιος Νίκας

Στο γήπεδο του Παλαιοχωρίου σε φιλικό αγώνα μίνι η  Football Stars Academy  αντιμετώπισε την Ακαδημία Μέγας Αλέξανδρος Τρικάλων.

Δείτε στιγμιότυπα του αγώνα και δηλώσεις στο βίντεο:

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ:

DSC_0030DSC_0035 DSC_0039 DSC_0040 DSC_0043 DSC_0044 DSC_0008 DSC_0003 DSC_0005 DSC_0006 DSC_0025 DSC_0029 DSC_0009 DSC_0011 DSC_0013 DSC_0014 DSC_0017 DSC_0001 DSC_0012

 

 

Μάθετε λίγα πράγματα για την 1η Μάη

Η 1η Μαΐου είναι μια ετήσια γιορτή, απεργία και όχι αργία, που έχει γίνει παγκόσμιος θεσμός αντιπροσωπεύοντας περισσότερο τους ανθρώπους της μισθωτής εργασίας. Με συγκεντρώσεις και πορείες, η εργατική τάξη βρίσκει την ευκαιρία να προβάλει τα κοινωνικά και οικονομικά της επιτεύγματα και να καθορίσει το διεκδικητικό της πλαίσιο για το μέλλον.

Το 1889, η Β΄ Διεθνής καθιέρωσε την πρωτομαγιά ως ημέρα Εργατικής Αλληλεγγύης, τιμώντας τους αναρχικούς αγωνιστές που εκτελέστηκαν ή φυλακίστηκαν από το αμερικανικό κράτος, διότι διεκδίκησαν το οκτάωρο και ανθρώπινες συνθήκες εργασίας. Οι βουτηγμένες στο αίμα των εργατών  εξεγέρσεις  στο Σικάγο στις αρχές Μάη του 1886, που διεκδικούσαν το οκτάωρο και καλύτερες συνθήκες εργασίας, έγιναν ύστερα από επιτυχημένες διεκδικήσεις των εργατών στον Καναδά το 1872.

Στην απεργία συμμετείχαν  περίπου 350.000 εργάτες από 1.200 εργοστάσια των ΗΠΑ. Την Πρωτομαγιά του 1886 έγινε στο Σικάγο η πιο μαχητική πορεία, με τη συμμετοχή 90.000 ανθρώπων. Στην κεφαλή της πορείας ήταν ο  ανυποχώρητος συνδικαλιστής Άλμπερτ Πάρσονς, η γυναίκα του Λούσι μαζί με τα επτά παιδιά τους.

Σε ανάμνηση αυτής της εργατικής εξέγερσης, καθιερώθηκε η πρώτη Μαΐου σαν παγκόσμια μέρα της εργατικής τάξης, ύστερα από απόφαση που πήρε στο Παρίσι η ιδρυτική συνέλευση της Δεύτερης Διεθνούς,  (που έγινε στις 14/7/1889 και στην οποία μετείχαν 391 αντιπρόσωποι συνδικάτων από 20 χώρες).

Η πρωτομαγιά στην Ελλάδα

Το 1892 έγινε η πρώτη πρωτομαγιάτικη συγκέντρωση στην Ελλάδα, με πρωτοβουλία του Κεντρικού Σοσιαλιστικού Συλλόγου του Σταύρου Καλλέργη. Το 1893, 2000 διαδήλωσαν ζητώντας οχτάωρο, Κυριακή αργία και κρατική ασφάλιση στα θύματα εργατικών ατυχημάτων. Το 1894, γίνεται μια μεγάλη συγκέντρωση με τα ίδια αιτήματα που λήγει με 10 συλλήψεις και τον Αύγουστο ακολουθεί σύλληψη του σοσιαλιστή Σταύρου Καλλέργη.

Το 1936 ξεσηκώνονται οι καπνεργάτες στην Θεσσαλονίκη. Τα γεγονότα ξεκίνησαν γύρω στο Φεβρουάριο, με κατάληψη ενός εργοστασίου ύστερα από την απόρριψη των αιτημάτων των εργατών και συνεχίστηκε με συμπαράσταση καπνεργατών από άλλα εργοστάσια. Εναντίον τους χρησιμοποιήθηκε τόσο η αστυνομία όσο και ο στρατός.

Παλιότερα

Ο εορτασμός της Πρωτομαγιάς, χάνεται βαθιά  στις παγανιστικές εορτές του παρελθόντος. Πολλά από τα αρχαία έθιμα έχουν επιβιώσει μέχρι και σήμερα. Η σημασία της ημέρας της Πρωτομαγιάς για τους αρχαίους λαούς οφείλεται στο γεγονός πως ημερολογιακά (για το βόρειο ημισφαίριο) η πρώτη ημέρα του Μαΐου βρίσκεται ανάμεσα στην Εαρινή Ισημερία και το Θερινό Ηλιοστάσιο, τοποθετείται δηλαδή στην αρχή της άνοιξης.

Πολλές προχριστιανικές  κοινωνίες της Ευρώπης γιόρταζαν την Πρωτομαγιά ως την πρώτη ημέρα του καλοκαιριού. Έτσι το Θερινό Ηλιοστάσιο στις 21 Ιουνίου συνέπιπτε με τη μέση του καλοκαιριού.

Καλό μήνα σε όλους – Χαρούμενη πρωτομαγιά (βίντεο)

Καλό μήνα σε όλους τους φίλους και αγαπημένους αναγνώστες μας. Να είστε όλοι καλά και να περάσετε μια χαρούμενη πρωτομαγιά.

 

Προσεγγίζοντας στην ΣΤ΄ τάξη του Δημοτικού τα θέματα της Γλώσσας των Πανελλήνιων Εξετάσεων

Βλέπω ήδη την αντίδρασή σας στον τίτλο και την απορία σας. “Πώς είναι δυνατόν παιδιά 12 ετών να μπορούν να επεξεργαστούν θέματα που δίνονται στις Πανελλήνιες εξετάσεις; Είναι δύσκολο έως αδύνατο.” Και όμως δεν είναι, καθώς η ύλη που διδάσκονται τα παιδιά στη σχολική ζωή τους βασίζεται στη σπειροειδή διάταξή της, δηλαδή οι έννοιες εισάγονται από νωρίς προσαρμοσμένες στο νοητικό επίπεδο των παιδιών και επαναλαμβάνονται στις επόμενες τάξεις εμπλουτισμένες ποιοτικά αλλά και ποσοτικά με

bas-mirts2[1]
Γράφει η εκπαιδευτικός κα Βασιλική Μηρτσέκη

νέα στοιχεία.

Έτσι, κάθε κείμενο που υπάρχει, ακόμα και το πιο δύσκολο, μπορεί να το επεξεργαστεί ένας μαθητής με τη βοήθεια του δασκάλου του και με την κατάλληλη καθοδήγηση. Εξάλλου όπως υποστηρίζει ο Σέυμουρ Μπρούνερ, “Όλα τα θέματα μπορούν να διδαχθούν αποτελεσματικά στα παιδιά αρκεί ο δάσκαλος να χρησιμοποιεί τη γλώσσα που καταλαβαίνει ο μαθητής.”                                                      

1 Τι γνωρίζει ο μαθητής της Στ΄ τάξης:

2 να αναγνωρίζει τις σχέσεις συνάφειας και συνοχής μεταξύ φράσεων των κειμένων,

3 ξέρει να αναγνωρίζει τις δευτερεύουσες προτάσεις,

4 έχει γνώση της παραγράφου(θεματική πρόταση, λεπτομέρειες, κατακλείδα),

5 να βρει το θέμα γύρω από το οποίο και για το οποίο γράφηκε κάποιο κείμενο,

6 να δώσει πλαγιότιτλους στις παραγράφους που απαρτίζουν το κείμενο,

7 να δώσει την περίληψη καθώς γνωρίζει τους μηχανισμούς της και με ποιους τρόπους μπορεί να τη συνθέσει,

8 γνωρίζει τα είδη κειμένου (άρθρο, επιχειρηματολογικό, αφήγηση, κλπ) και τα βασικά στοιχεία δομής τους,

9 έχει εξασκηθεί στα συνώνυμα- αντώνυμα,

10 έχει μάθει να επεξεργάζεται έννοιες και φράσεις (να τις αναλύει τουλάχιστον ως προς τα βασικά μέρη που τις απαρτίζουν).

11 Αν οι μαθητές έχουν ήδη κατακτήσει αυτή τη γνώση, η επεξεργασία που μπορεί να γίνει βάση της ηλικίας τους, είναι πολύ εύκολη.

Πορεία επεξεργασίας

Ένας μαθητής Λυκείου σίγουρα με 3 φορές που θα αναγνώσει το κείμενο μπορεί να αναγνωρίσει σχέσεις, έννοιες, αναφορές. Στην ηλικία όμως των μαθητών μας χρειάζεται άλλη προσέγγιση. Ο μαθητής της Στ΄ τάξης χρειάζεται να το διαβάσει πρώτα ο δάσκαλός του τουλάχιστον 2 φορές για να το κατανοήσει καθώς οι δύσκολες λέξεις, το λεξιλόγιο και οι φράσεις που σχηματίζουν είναι δυσκολονόητες για τα παιδιά, αφού δεν έχουν έρθει πολλές φορές σε επαφή με κείμενα αντίστοιχου ύφους. Ο δάσκαλος διαβάζει αργά, τονίζει τις δευτερεύουσες προτάσεις δίνοντας με τον τρόπο ανάγνωσης το σκοπό της κάθε φράσης, ενώ ταυτόχρονα τους δίνει με την αργή και καθαρή του ανάγνωση το χρόνο να κρατήσουν σημειώσεις ή τις άγνωστες λέξεις. Όταν τελειώσει, ζητά από τους μαθητές του να του αναφέρουν τις άγνωστες λέξεις που συνάντησαν στο κείμενο. Μέσα σε αυτές περιλαμβάνονται και οι ιδιωματισμοί. Για κάθε άγνωστη λέξη ή ιδιωματική φράση δίνει ένα παράδειγμα για να βοηθήσει στην κατανόησή τους. Κατόπιν ζητά να το διαβάσουν μόνα τους, να βρουν τις παραγράφους, να σημειώσουν τις θεματικές προτάσεις και να βρουν πλαγιότιτλους αλλά και να κάνουν γενικεύσεις όπου μπορούν.

Στο τέλος με ερωτήσεις όπως:

α Πόσες παραγράφους βρήκατε;

β Τι λέει η κάθε παράγραφος;

γ Ποια είναι η θεματική της;

δ Πότε κάνουμε γενικεύσεις, δώστε μου ένα παράδειγμα κλπ

προχωρούν στη σύνθεση μιας περίληψης βάσει των όσων γνωρίζουν. Φυσικά δεν ορίζεται ο αριθμός των λέξεων γιατί δεν είναι αναγκαίο να πιεστούν. Συνήθως, καθώς βασίζονται στους πλαγιότιτλους ή στις θεματικές των παραγράφων, οι περιλήψεις τους είναι πιο μικρές αλλά περιέχουν και λεπτομέρειες που δεν χρειάζονται. Σε αυτό το σημείο μετά τη συγγραφή των περιλήψεων ζητάει να απαλείψουν τις λεπτομέρειες που θεωρούν περιττές. Έτσι ολοκληρώνεται η περίληψη.

Όσον αφορά (που συνήθως περιλαμβάνονται στα θέματα) άσκηση ανάλυσης-επεξεργασίας παραγράφου, εύκολα αναγνωρίζουν τις θεματικές και τις λεπτομέρειες, αλλά δυσκολεύονται να αναγνωρίσουν αν έχει κατακλείδα. Με το ότι δεν το βρίσκουν, δίνει στο δάσκαλο την ευκαιρία να αναφέρει ξανά τη δομή της παραγράφου και να τους δείξει πως συνδέεται με τη θεματική ώστε να τα βοηθήσει να δουν στην παράγραφο που δίνεται ,αν υπάρχει ή όχι.

Συνώνυμα-αντώνυμα είναι παιχνίδι για τους 12χρονους μαθητές και το απολαμβάνουν. Βέβαια δεν μας ενδιαφέρει να δώσουν την απάντηση που δίνουν οι λύσεις των θεμάτων οι οποίες είναι λέξεις ανώτερου λεξιλογίου που θα διδαχθούν στο Γυμνάσιο και στο Λύκειο. Μας ενδιαφέρει να μπορούν να δώσουν λέξη που να είναι ακριβώς συνώνυμη ή αντώνυμη αυτής που δίνεται και ας είναι του δικού τους -ηλικιακά- λεξιλογίου.

Ακολουθεί η ανάλυση φράσεων.. Εδώ σημαντικό ρόλο παίζει το πόσο έχουν εξασκηθεί στην τάξη όλο το προηγούμενο διάστημα. Αν έχουν αναλύσει φράσεις των κειμένων που διδάχθηκαν, αν έχουν ασχοληθεί με το συμβολισμό και το τί κρύβεται πίσω από τις λέξεις και έχουν μάθει πως πρέπει να ανακαλούν από τη μνήμη τους προηγούμενες γνώσεις, τότε θα απαντήσουν σωστά.. Βέβαια και εδώ δεν περιμένουμε να έχουν περίπλοκες αναλύσεις. Μας ενδιαφέρει να έχουν πιάσει την γενική ιδέα της φράσης και να μπορούν να προβούν σε μια τυπική ανάλυση.

Αν υπάρχουν θέματα που περιλαμβάνουν την αναγνώριση των ειδών της πειθούς ή αν χρειάζεται να αναφέρουν το ρόλο ενός σχολιασμού και ποιο είδος χρησιμοποιεί, αν δεν έχουν διδαχθεί τις μεθόδους αφού δεν είναι υποχρεωτική η διδασκαλία τους στο δημοτικό, τότε παραλείπονται τα αντίστοιχα θέματα.

Τα οφέλη για τα παιδιά

Αν ασχοληθούμε με τα θέματα των Πανελλήνιων εξετάσεων, ουσιαστικά βοηθάμε τους μαθητές μας να καταλάβουν πως:

όλα είναι θέμα επανάληψης της ύλης ,

κάθε χρόνο θα προστίθεται κάτι ακόμα,

όλα μπορούν να τα λύσουν απλά ανακαλώντας από τη μνήμη τους όσα έχουν διδαχθεί,

κάνουν μια γενική επανάληψη

και τέλος αποκτούν τη σιγουριά πως, αφού κατάφεραν να φέρουν σε πέρας τις ασκήσεις και τα θέματα των πανελλαδικών εξετάσεων, από εκεί και πέρα θα τα καταφέρουν και στο Γυμνάσιο να αντεπεξέλθουν στις απαιτήσεις του, αρκεί να δίνουν τη δέουσα προσοχή σε όσα διδάσκονται. Έτσι ψυχολογικά ετοιμάζονται καλύτερα για την είσοδό τους στη νέα βαθμίδα εκπαίδευσης.

Η ιστοσελίδα της κας Βασιλικής Μηρτσέκη >>>ΕΔΩ  Θα βρείτε ενδιαφέροντα θέματα παιδείας.

Με ανακατάταξη: Προσλήψεις 1000 οπλιτών ανακοίνωσε ο ΥΕΘΑ Πάνος Καμμένος

Ο Υπουργός Εθνικής Άμυνας κος Πάνος Καμμένος υπέγραψε σχετική απόφαση με την οποία ξεκινάνε όλες οι απαραίτητες βάση της νομοθεσίας διαδικασίες για την εθελούσια ανακατάταξη οπλιτών στους τρεις κλάδους των Ενόπλων Δυνάμεων.

Η ανακατάταξη θα είναι βραχείας διάρκειας (δύο χρόνια), η οποία μπορεί να παραταθεί για ακόμη ένα έτος. Οι θέσεις των ανακαταταγέντων είναι για 1000 οπλίτες και διανέμονται ως εξής: Στρατός ξηράς 600 οπλίτες, Πολεμική Αεροπορία 200 σμηνίτες και Πολεμικό Ναυτικό 200 ναύτες.

Δικαίωμα ανακατάταξης έχουν μόνο σε όσους οπλίτες υπηρετούν ήδη, ενώ αποκλείονται οι έφεδροι.

Όσοι επιλεγούν θα πρέπει να γνωρίζουν ότι δεν θα έχουν δικαίωμα μετάθεσης και θα συνεχίσουν συνεχίζουν να υπηρετούν στις μονάδες από τις οποίες και θα απολύονται και οι οποίες έχουν καθορισθεί με σχετική υπουργική απόφαση.

 

Εορτασμός των Εθνικών Αγώνων και της Εθνικής Αντίστασης κατά του ναζισμού και του φασισμού

Όπως ανακοινώνεται από το Υπουργείο Εσωτερικών  σύμφωνα με το άρθρο 4 Παρ. 1 του Ν. 2703/1999 (ΦΕΚ 72/Α/8-4-1999),καθιερώθηκε η 9η Μαϊου, ημέρα λήξης του Δευτέρου Παγκοσμίου Πολέμου ως ημέρα Πανελλαδικού Εορτασμού των Εθνικών Αγώνων και της Εθνικής Αντίστασης κατά του Ναζισμού και του Φασισμού, για την έμπρακτη απόδοση της οφειλόμενης από το Έθνος τιμής προς τους πολεμιστές, τους αγωνιστές, τους νεκρούς και τα θύματα του Ιερού Αγώνα και της Εθνικής Αντίστασης 1941-1944 του Ελληνικού Λαού, εναντίον των εχθρικών στρατευμάτων κατοχής.

Ο φετινός εορτασμός για τη λήξη του Δευτέρου Παγκοσμίου Πολέμου θα γίνει σε ολόκληρη την επικράτεια, το Σάββατο 9 Μαΐου 2015.

Οι κύριες εκδηλώσεις του εορτασμού θα γίνουν στην πόλη της Βέροιας, σύμφωνα με το πρόγραμμα που καταρτίστηκε από την Περιφερειακή Ενότητα Ημαθίας.

Αναλυτικά το πρόγραμμα εορτασμού περιλαμβάνει:

α) Γενικό σημαιοστολισμό από την 8η πρωινή ώρα μέχρι τη δύση του ηλίου, την ημέρα της εορτής.

β) Φωταγώγηση όλων των Δημοσίων, Δημοτικών Καταστημάτων καθώς και των Καταστημάτων των Ν.Π.Δ.Δ. και των Τραπεζών από τη δύση του ηλίου της 9ης  Μαϊου μέχρι τις πρωινές ώρες της επομένης.

γ) Σάββατο 9 Μαΐου 2015 και ώρα 10.30΄ π.μ. τέλεση δοξολογίας στον Ιερό Ναό του Αγίου Αντωνίου με τη χοροστασία του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτη Βεροίας, Ναούσης & Καμπανίας κ. Παντελεήμονα.

δ) Στις 11.30΄ π.μ. της ιδίας μέρας κατάθεση στεφάνων στο Ηρώον της πόλης ( Πλατεία Ωρολογίου ) από:

1  Βουλή των Ελλήνων

2  Αντιπεριφερειάρχη Π.Ε. Ημαθίας

3  Στρατηγό – Διοικητή  1ης Μεραρχίας Πεζικού

4  Δήμαρχο Βέροιας

5  Δ/ντή Αστυνομίας Ν. Ημαθίας

6  Δ/τή Πυροσβεστικών Υπηρεσιών Ημαθίας

7  Δ/τη Σχολής Μετεκ/σης & Επιμόρφωσης (Ελλην. Αστυνομίας) Β. Ελλάδας

8  Πολιτικά κόμματα

9  Εκπροσώπους Αντιστασιακών Οργανώσεων

10 Πολιτικές Νεολαίες και Εκπροσώπους Νομικών Προσώπων ή άλλων Φορέων που θα θελήσουν να τιμήσουν την εορτή αυτή.

Όσοι από τους εκπροσώπους Οργανώσεων, Ενώσεων, Φορέων, Συλλόγων και Σωματείων επιθυμούν να τιμήσουν την ημέρα λήξης του Δευτέρου Παγκοσμίου Πολέμου, καταθέτοντας στεφάνι, πρέπει με δική τους μέριμνα και δαπάνη να παραγγείλουν το στεφάνι, το οποίο πρέπει να βρίσκεται στο χώρο κατάθεσης, στο Ηρώον της πόλης, μέχρι τις 10 π.μ.  της 9ης Μαϊου 2015.

Επίσης, να δηλώσουν, τηλεφωνικά, στο τηλέφωνο  23313 50172 την πρόθεσή τους αυτή, μέχρι την 14.30΄ ώρα της 8ης Μαϊου 2015.

Τα όσα  αφορούν την Ιεροτελεστία θα ρυθμιστούν από την Ιερά Μητρόπολη Βεροίας, Ναούσης & Καμπανίας, την παράταξη του στρατιωτικού αγήματος απόδοσης τιμών, καθώς και την εγκατάσταση μικροφωνικής συσκευής στο χώρο της κατάθεσης στην Πλατεία Ωρολογίου στις 9-5-2015, από την 1η Μεραρχία Πεζικού και τέλος την τήρηση της τάξης, σ’ όλες τις εκδηλώσεις, από την Αστυνομική Δ/νση Ημαθίας.

Τελετάρχες ορίζονται η Αδάμου Ευαγγελία και η Ελένη Νικολαϊδου, υπάλληλοι της Π.Ε. Ημαθίας

 Επειδή έχουμε χρέος να αποδώσουμε έμπρακτα την οφειλόμενη τιμή και ευγνωμοσύνη στους πολεμιστές, τους αγωνιστές, τους νεκρούς και τα θύματα του ιερού αγώνα και της Εθνικής Αντίστασης 1941-1944, του Ελληνικού λαού, εναντίον των εχθρικών στρατευμάτων κατοχής, παρακαλούμε για τη συμμετοχή όλων στις εκδηλώσεις του προγράμματος, έτσι ώστε ο εορτασμός, για την ημέρα λήξης του Δευτέρου Παγκοσμίου Πολέμου να έχει την πρέπουσα λαμπρότητα και πανεθνικό και παλλαϊκό χαρακτήρα.

Πως θα καταπολεμάται ο καρκίνος – Τέλος στις χημειοθεραπείες

Αφού επί σειρά ετών ο κόσμος γνώριζε ότι η χημειοθεραπεία… είναι ο μόνος τρόπος προσπάθειας καταπολέμησης του καρκίνου, το JOHN HOPKINS HOSPITAL επιτέλους ισχυρίζεται ότι υπάρχει κι άλλος τρόπος.

1  Κάθε άνθρωπος έχει καρκινικά κύτταρα στο σώμα του. Αυτά τα καρκινικά κύτταρα δεν φαίνονται στις συνήθεις εξετάσεις, εφόσον δεν έχουν πολλαπλασιαστεί σε ορισμένα δισεκατομμύρια. Όταν ο γιατρός διαβεβαιώνει τους καρκινοπαθείς ότι δεν υπάρχουν πλέον καρκινικά κύτταρα στο σώμα τους μετά από θεραπεία, αυτό σημαίνει απλώς ότι είναι αδύνατη η ανίχνευση των καρκινικών κυττάρων στις εξετάσεις τους, επειδή ο αριθμός τους δεν ανέρχεται καν στο ανιχνεύσιμο ποσό.

2  Καρκινικά κύτταρα εμφανίζονται από 6 έως και περισσότερες από 10 φορές στη ζωή ενός ανθρώπου.

3  Όταν το ανοσοποιητικό σύστημα ενός ατόμου είναι ισχυρό, τα καρκινικά κύτταρα καταστρέφονται και έτσι αποτρέπεται ο πολλαπλασιασμός τους και κατά συνέπεια ο σχηματισμός όγκων.

4  Όταν κάποιος έχει καρκίνο αυτό υποδεικνύει ότι παρουσιάζει πολλαπλές διατροφικές ελλείψεις. Κάτι τέτοιο μπορεί να οφείλεται σε γενετικούς, περιβαλλοντικούς και διατροφικούς παράγοντες, καθώς και στον τρόπο ζωής του ατόμου.

5  Για να ξεπεραστούν οι πολλαπλές διατροφικές ελλείψεις, πρέπει να αλλάξει η διατροφή και να συμπεριληφθούν συμπληρώματα, τα οποία θα ενισχύσουν το ανοσοποιητικό σύστημα.

6  Η χημειοθεραπεία έχει να κάνει με τη δηλητηρίαση των ραγδαία αναπτυσσόμενων καρκινικών κυττάρων, αλλά και με την καταστροφή των ραγδαία αναπτυσσόμενων υγειών κυττάρων στο μυελό των οστών, την γαστρεντερική οδό κ.λπ. και μπορεί να προκαλέσει οργανικές βλάβες, στο ήπαρ, τους νεφρούς, την καρδιά, τους πνεύμονες κ.λπ.

7  Η ακτινοβολία καταστρέφει τα καρκινικά κύτταρα και παράλληλα, καυτηριάζει, σημαδεύει και καταστρέφει υγιή κύτταρα, ιστούς και όργανα.

8  Η αρχική θεραπεία με ακτινοβολίες και χημειοθεραπεία συχνά μειώνει το μέγεθος ενός όγκου. Ωστόσο, η παρατεταμένη χρήση χημειοθεραπείας και ακτινοβολίας δεν έχει ως αποτέλεσμα την περαιτέρω καταστροφή ενός όγκου.

9  Όταν το σώμα φέρει υπερβολικό τοξικό φορτίο από χημειοθεραπείες και ακτινοβολίες, το ανοσοποιητικό σύστημα έχει είτε κατασταλεί είτε καταστραφεί, έτσι το άτομο μπορεί να υποκύψει σε διάφορα είδη μολύνσεων και επιπλοκών.

10 Η χημειοθεραπεία και η ακτινοβολία μπορούν να προκαλέσουν τη μετάλλαξη των καρκινικών κυττάρων, ούτως ώστε να γίνουν πιο ανθεκτικά με αποτέλεσμα να καταστρέφονται πιο δύσκολα. Οι χειρουργικές επεμβάσεις μπορεί να έχουν ως αποτέλεσμα την εξάπλωση των καρκινικών κυττάρων και σε άλλες περιοχές.

11  Ένας αποτελεσματικός τρόπος καταπολέμησης του καρκίνου είναι η εξασθένηση των καρκινικών κυττάρων, με το να μην τους παρέχεται η τροφή που χρειάζονται για να πολλαπλασιαστούν.

ΤΑ ΚΑΡΚΙΝΙΚΑ ΚΥΤΤΑΡΑ ΤΡΕΦΟΝΤΑΙ ΜΕ:

α. Η ζάχαρη τρέφει τον καρκίνο. Αφαιρώντας τη ζάχαρη από τη διατροφή μας απομακρύνουμε μία σημαντική πηγή ενέργειας από τα καρκινικά κύτταρα. Τα υποκατάστατα ζάχαρης, όπως τα Canderel, NutraSweet, Equal, Spoonful κ.λπ. παράγονται από ασπαρτάμη, που είναι βλαβερή. Ένα καλύτερο φυσικό υποκατάστατο θα ήταν το μέλι Manuka ή οι μελάσες αλλά μόνο σε πολύ μικρές ποσότητες. Το επιτραπέζιο αλάτι περιέχει χημικές προσθήκες για να αποκτήσει το λευκό του χρώμα. Καλύτερη εναλλακτική είναι μπαχαρικά τύπου Bragg’s aminos ή θαλασσινό αλάτι.

β. Το γάλα κάνει το σώμα μας να παράγει βλέννα, ιδίως στη γαστρεντερική οδό. Ο καρκίνος τρέφεται από τη βλέννα. Διακόπτοντας το γάλα και υποκαθιστώντας το με γάλα σόγιας χωρίς προσθήκη γλυκαντικών, τα καρκινικά κύτταρα εξασθενούν.

γ. Τα καρκινικά κύτταρα ευδοκιμούν σε όξινα περιβάλλοντα. Μία διατροφή βασισμένη στο κρέας είναι όξινη. Είναι προτιμότερο να τρώμε ψάρι και λίγο κοτόπουλο, από ότι μοσχαρίσιο ή χοιρινό κρέας. Το κρέας περιέχει επίσης αντιβιοτικά, αυξητικές ορμόνες και παράσιτα που είναι όλα επιβλαβή, ειδικά για καρκινοπαθείς.

δ. Μία διατροφή που αποτελείται από 80% φρέσκους χυμούς και λαχανικά, σιτηρά ολικής αλέσεως, σπόρους, ξηρούς καρπούς και λίγα φρούτα σας βοηθά να δημιουργήσετε ένα αλκαλικό περιβάλλον στο σώμα σας. Το 20% μπορεί να αποτελείται από μαγειρεμένα γεύματα στα οποία να περιλαμβάνονται τα φασόλια. Οι χυμοί από φρέσκα λαχανικά παρέχουν ζωντανά ένζυμα που απορροφούνται εύκολα και φτάνουν στα κύτταρα μέσα σε 15 λεπτά τρέφοντας και ενισχύοντας την ανάπτυξη υγιών κυττάρων.

Για την πρόσληψη ζωντανών ενζύμων και τη δημιουργία υγιών κυττάρων δοκιμάστε να πιείτε φρέσκο χυμό λαχανικών (από τα περισσότερα λαχανικά, συμπεριλαμβανομένων των βλαστών από τα φασόλια) και να φάτε ωμά λαχανικά 2 ή 3 φορές την ημέρα. Τα ένζυμα καταστρέφονται σε θερμοκρασίες άνω των 40 βαθμών Κελσίου (104 βαθμοί Φαρενάιτ).

ε. Αποφεύγετε καφέ, τσάι και σοκολάτα, τα οποία περιέχουν μεγάλη ποσότητα καφεΐνης. Το πράσινο τσάι είναι η καλύτερη εναλλακτική και έχει ιδιότητες κατά του καρκίνου. Νερό, καλύτερα καθαρισμένο ή φιλτραρισμένο, για την αποφυγή γνωστών τοξινών και βαρέων μετάλλων που περιέχονται στο νερό της βρύσης. Το αποσταγμένο νερό είναι όξινο και καλύτερα να αποφεύγεται.

12  Η πρωτεΐνη του κρέατος είναι δύσπεπτη και απαιτεί πολλά πεπτικά ένζυμα. Το άπεπτο κρέας που παραμένει στα έντερα αποσυντίθεται και έχει ως αποτέλεσμα μεγαλύτερη συσσώρευση τοξικών ουσιών. 13. Τα τοιχώματα των καρκινικών κυττάρων αποτελούνται από μία σκληρή πρωτεϊνική στιβάδα. Αποφεύγοντας ή μειώνοντας την κατανάλωση κρέατος απελευθερώνονται περισσότερα ένζυμα που επιτίθενται στα πρωτεϊνικά τοιχώματα των καρκινικών κυττάρων με αποτέλεσμα τα κύτταρα φονείς να μπορούν να τα καταστρέψουν.

13  Ορισμένα υποκατάστατα ενισχύουν το ανοσοποιητικό σύστημα (IP6, Flor ssence, Essiac, αντιοξειδωτικά, βιταμίνες, μεταλλικά στοιχεία, ουσιαστικά λιπαρά οξέα κ.λπ.). Άλλα υποκατάστατα όπως η βιταμίνη Ε είναι γνωστό ότι προκαλούν απόπτωση ή προγραμματισμένο κυτταρικό θάνατο, τη φυσιολογική μέθοδο του σώματος να απορρίπτει τα κατεστραμμένα, ανεπιθύμητα ή αχρείαστα κύτταρα.

14  Ο καρκίνος είναι μία ασθένεια του μυαλού, του σώματος και της ψυχής. Ένα ενεργό και θετικό πνεύμα θα βοηθήσει τον μαχητή του καρκίνου να επιβιώσει. Ο θυμός, η πικρία και τα δυσάρεστα συναισθήματα θέτουν το σώμα σε ένα αγχώδες και όξινο περιβάλλον. Μάθετε το πνεύμα σας να αγαπά και να συγχωρεί. Μάθετε να χαλαρώνετε και να απολαμβάνετε τη ζωή.

15  Τα καρκινικά κύτταρα δεν μπορούν να ευδοκιμήσουν σε οξυγονωμένα περιβάλλοντα. Η καθημερινή άσκηση και οι βαθιές αναπνοές βοηθούν στη διοχέτευση περισσότερου οξυγόνου στα κύτταρα. Η οξυγονοθεραπεία είναι μία ακόμα μέθοδος που χρησιμοποιείται για την καταστροφή των καρκινικών κυττάρων.

Το χωνί

Ετοιμάζεται κυβερνητική δολοφονία κατά του ελληνικού διαδικτύου

O εξοντωτικός φόρος που σχεδιάζει η κυβέρνηση για το διαδίκτυο, οι ανέγγιχτες πολυεθνικές που τιμολογούν στο εξωτερικό και οι χιλιάδες εργαζόμενοι που κινδυνεύουν να μείνουν χωρίς δουλειά.

Το τελειωτικό χτύπημα στις ιστοσελίδες (ενημερωτικές, αθλητικές, ψυχαγωγικές, Lifestyle) στην Ελλάδα, ετοιμάζεται να καταφέρει η κυβέρνηση, που στην προσπάθειά της να αντλήσει έσοδα για τα άδεια ταμεία, προχωρά σε μη λελογισμένες κινήσεις.

Την ώρα που ο υπουργός Επικρατείας Νίκος Παππάς, βρίσκεται σε θεσμικές επαφές για να διερευνήσει το τοπίο του ελληνικού διαδικτύου, το οικονομικό επιτελείο (Βαρουφάκης, Δραγασάκης, Τσακαλώτος), με ευθύνη και του πρωθυπουργού Αλέξη Τσίπρα, τα τινάζει όλα στον αέρα.

Συγκεκριμένα, ετοιμάζεται να εντάξει σχέδιο νομικής, θεσμικής και φορολογικής ρύθμισης της αγοράς των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης, στο υπό συζήτηση πολυνομοσχέδιο που θα κατατεθεί με τη διαδικασία του κατεπείγοντος, σήμερα το βράδυ, στο Ελληνικό Κοινοβούλιο.

Το οικονομικό επιτελείο, προτίθεται να επεκτείνει το μέτρο της φορολόγησης των διαφημίσεων σε όλα τα ψηφιακά μέσα, όπως συμβαίνει με τις τηλεοπτικές διαφημίσεις.

Τα ελληνικά Online media, πλήττονται ήδη, λειτουργώντας σε μια απορρυθμισμένη αγορά και κυρίως, έχοντας να ανταγωνιστούν, πολυεθνικές επιχειρήσεις, που έχουν παρουσία στο ελληνικό διαδίκτυο, κερδίζουν τη μερίδα του λέοντος από τη διαφημιστική πίτα και δεν φορολογούνται καθόλου. Αντί λοιπόν να αναζητηθεί το χρήμα εκεί, όπου υπάρχει, η κυβέρνηση θα δώσει τη χαριστική βολή στις ελληνικές ιστοσελίδες.

Είναι απορίας άξιον, αν οι εμπνευστές του νέου φόρου, γνωρίζουν τι συμβαίνει στην ελληνική αγορά και στο ελληνικό διαδίκτυο. Αξίζει να σημειωθεί ότι οι εταιρείες (και τα ΜΜΕ) πληρώνουν ήδη φόρο και ο φόρος αυτός, επηρεάζει οποιονδήποτε θέλει να βάλει διαφήμιση – όχι τις εταιρείες. Την ίδια στιγμή, άλλες εταιρείες, όπως η Google ή το Facebook δεν θα φορολογούνται.

Από το σύνολο της εγχώριας διαφημιστικής δαπάνης που αντιστοιχεί στο internet, μόνο το 20% καταλήγει σε επιχειρήσεις που έχουν ως έδρα την Ελλάδα. Το υπόλοιπο 80% καταλήγει σε μεγάλους πολυεθνικούς παίκτες, οι οποίοι θα λειτουργούν πλέον με ακόμα πιο ευνοϊκούς όρους, αφού οι εγχώριοι ανταγωνιστές τους θα εξοντωθούν εν μία νυκτί. Λόγω του φόρου, σε όσες ιστοσελίδες έχουν ως βάση την Ελλάδα, η διαφήμιση θα είναι ακριβότερη, με ό,τι αυτό σημαίνει για τη βιωσιμότητά τους.

Πρόκειται αφενός για ευθεία απόπειρα παρεμβατισμού, που μόνο ένας μαθητευόμενος μάγος θα επιχειρούσε και μάλιστα χωρίς καμία διαβούλευση, αφετέρου έχουμε να κάνουμε με έναν οριζόντιο φόρο, που θα οδηγήσει πολλές από τις επιχειρήσεις του χώρου στο “λουκέτο” και χιλιάδες εργαζόμενους στην ανεργία.

Είναι προφανές ότι και οι ίδιες οι ενημερωτικές ιστοσελίδες με έδρα την Ελλάδα, επιθυμούν τη ρύθμιση της αγοράς και τους κανόνες και γι’ αυτό είναι έτοιμες να συμμετέχουν στο διάλογο με την κυβέρνηση για να καθοριστεί το ρυθμιστικό πλαίσιο λειτουργίας.

Ωστόσο, άλλο η ρύθμιση, το τέλος της αναρχίας, της φοροδιαφυγής και των τριγωνικών συναλλαγών και άλλο η δημιουργία μιας αγοράς δύο ταχυτήτων, με ανέγγιχτες πολυεθνικές επιχειρήσεις από τη μια και ασθμαίνοντα ελληνικά Websites, που ούτε τις θέσεις εργασίας θα μπορούν να διατηρήσουν, ούτε το λειτούργημά τους να επιτελέσουν απρόσκοπτα.

news247.gr

ΕΦΕΤ: Ενημέρωση σχετικά με ανάκληση ειδών του JUMBO – Ποια είναι αυτά.

Ο ΕΦΕΤ ενημερώθηκε μέσω του Συστήματος Έγκαιρης Προειδοποίησης για τα Τρόφιμα και τις Ζωοτροφές (RASFF) σχετικά με τη διακίνηση προϊόντος, “Kουτάλα με τρύπες”, στο οποίο διαπιστώθηκε η μετανάστευση πρωτοταγών αρωματικών αμινών, σε ποσότητα που υπερβαίνει τα νομοθετημένα όρια για τη χρήση του σε επαφή με τρόφιμα.

 Πρόκειται για το προϊόν με εμπορική ονομασία “Bosfor HOUSEWARE”, προέλευσης Τουρκίας, με αριθμό παρτίδας Lot: 28062014 και αριθμό γραμμοκώδικα 8693395006331. Επίσης, στην συσκευασία αναγράφεται ο κωδικός BSF633.

 Επιπλέον, η Περιφερειακή Διεύθυνση Αττικής του ΕΦΕΤ, στο πλαίσιο διερεύνησης καταγγελίας, προέβη σε έλεγχο παιδικού πλαστικού μπολ, το οποίο διαπιστώθηκε, μέσω εργαστηριακών δοκιμών από το Γενικό Χημείο του Κράτους, ότι δεν πληροί τους όρους για τη χρήση που προορίζεται, με επιπτώσεις στην ασφάλεια των τροφίμων, διότι κατά τη δοκιμή μετανάστευσης σε προσομοιωτές τροφίμων παρατηρήθηκαν αποκολλήσεις της πλαστικής διακοσμητικής επίστρωσης τόσο στο εσωτερικό (βυθό) όσο και στο χείλος του μπολ. Συγκεκριμένα, πρόκειται για το παιδικό μπολ, με την εμπορική ονομασία “Μπολ πλαστικό ζούγκλα” και αριθμό παρτίδας Lot NO:RA 1401 – 04.

Τα ανωτέρω αναφερόμενα προϊόντα διακινήθηκαν από την ελληνική εταιρεία “JUMBO S.A.” (Κύπρου 9 &Ύδρας, Μοσχάτο).

 Ο ΕΦΕΤ απαίτησε από την εν λόγω επιχείρηση την άμεση ανάκληση / απόσυρση των εν λόγω προϊόντων και ήδη βρίσκονται σε εξέλιξη οι σχετικοί έλεγχοι. Καλούνται οι καταναλωτές, οι οποίοι έχουν προμηθευτεί τα ανωτέρω προϊόντα (κάτωθι φωτογραφίες), να μην τα χρησιμοποιήσουν.

jumbo11 jumbo1