Στα πλαίσια προετοιμασίας για την τελευταία αγωνιστική της σεζόν του Γ΄ ομίλου της Γ΄ Εθνικής μπάσκετ, ο ΓΑΣ Μελίκης έδωσε άλλον ένα φιλικό αγώνα στο κλειστό ΔΑΚ της πόλης, φιλοξενώντας αυτή την φορά την ομάδα των Παλαίμαχων Βέροιας.
Ο προπονητής του ΓΑΣ Ιορδάνης Ασλανίδης, για άλλη μια φορά δοκίμασε επιθετικά αλλά και αμυντικά τους παίχτες του, θέλοντας να τους κρατήσει σε καλό αγωνιστικό επίπεδο μέχρι το φινάλε της χρονιάς μεθαύριο Κυριακή 10/5/2015, όπου η ομάδα της Ημαθίας θα αντιμετωπίσει σε εντός έδρας παιχνίδι την ομάδα του Πρωτέα Γρεβενών.
Οι Παλαίμαχοι Βέροιας είναι μια ομάδα στην οποία συμμετέχουν παίχτες που αγωνίστηκαν τα προηγούμενα χρόνια σε ομάδες τόσο εντός νομού, αλλά και εκτός αυτού. Παίχτες που πάνω απ’ όλα αγάπησαν και αγαπάνε ακόμα το άθλημα, που άλλοτε υπήρξαν συμπαίχτες μεταξύ τους και άλλοτε αντίπαλοι.
Νικητής αυτής της φιλικής αναμέτρησης ήταν σίγουρα πρώτα απ όλα το Μπάσκετ.
Κώδικα δεοντολογίας που θα αποτρέπει τα φαινόμενα εκφοβισμών και απειλών από τις εταιρείες ενημέρωσης οφειλετών μελετά το υπουργείο Οικονομίας, όπως προκύπτει από έγγραφο που υπογράφει ο αρμόδιος υπουργός Γιώργος Σταθάκης και διαβιβάστηκε στη Βουλή.
«Έχουμε γνώση των αθέμιτων πρακτικών που χρησιμοποιούν οι Εταιρείες Ενημέρωσης Οφειλετών για ληξιπρόθεσμες Οφειλές, απέναντι στους πολίτες. Επεξεργαζόμαστε κώδικα δεοντολογίας που θα διέπει τη λειτουργία τους ώστε να αποτρέπονται εκφοβισμοί, απειλές και άσκηση ψυχολογικής πίεσης απέναντι στους οφειλέτες», αναφέρει ο κ. Σταθάκης απαντώντας εγγράφως στην ερώτηση που είχαν καταθέσει για το θέμα αυτό 26 βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ.
Στο ίδιο έγγραφο, που διαβιβάστηκε στη Βουλή στις 27 Απριλίου, ο υπουργός ενημερώνει ότι παράλληλα επίκειται νομοθετική ρύθμιση για τα «κόκκινα δάνεια», ρύθμιση η οποία «θα διέπεται από ισχυρά και κοινωνικά κριτήρια, με προσανατολισμό την αναδιάρθρωση των χρεών των νοικοκυριών που είναι κοντά ή κάτω από τα όρια της φτώχειας». Σημειώνει ωστόσο ότι οι τεχνικές πλευρές και οι προδιαγραφές της ρύθμισης αυτής μελετώνται και διεξάγεται διαβούλευση με τις εμπλεκόμενες πλευρές. Οι διαδικασίες αυτές προβλέπεται να ολοκληρωθούν σε περίπου ένα εξάμηνο.
Ο υπουργός Οικονομίας διαβιβάζει, επίσης, και έγγραφο της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου και Καταναλωτή με το οποίο γίνεται γνωστό ότι από το 2012 έως το 2014 επέβαλε 14 πρόστιμα για την παραβίαση των διατάξεων του Ν. 3758/2009 «Εταιρείες Ενημέρωσης οφειλετών για ληξιπρόθεσμες απαιτήσεις και άλλες διατάξεις» και ενημερώνει ποιες είναι οι εταιρείες στις οποίες επιβλήθηκαν τα πρόστιμα.
Οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ είχαν απευθυνθεί στον υπουργό Οικονομίας καταγγέλλοντας ότι παρά τη θέσπιση πλαισίου το 2012, οι εισπρακτικές εταιρείες εξακολουθούν να χρησιμοποιούν αθέμιτα και παραπλανητικά μέσα κατά την ενημέρωση των οφειλετών, να προσβάλλουν την προσωπικότητά τους, να εκφοβίζουν, να απειλούν, να ασκούν ψυχολογική πίεση. Ζητούσαν λοιπόν από τον κ. Σταθάκη να επισπεύσει την επιβολή κυρώσεων, τη δρομολόγηση λύσεων και μαζί και την επίσπευση της ρύθμισης για τα «κόκκινα δάνεια» των τραπεζών.
Από τη Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας, την Περιφερειακή Πυροσβεστική Διοίκηση Κεντρικής Μακεδονίας και την Πυροσβεστική Υπηρεσία Βέροιας ανακοινώθηκε η με αρ. πρωτ. 1401 Φ.702.15 (28/04/2015) εγκύκλιος για την εφαρμογή των μέτρων πυροπροστασίας, σύμφωνα με την οποία:
1 Σύμφωνα με την 9η/2000 Πυροσβεστική Διάταξη απαγορεύεται να ανάβεται και να διατηρείται για οποιοδήποτε σκοπό φωτιά στην ύπαιθρο (σε δάση, δασικές, χορτολιβαδικές, αγροτικές εκτάσεις κλπ).
2 Επίσης σύμφωνα με τις ρυθμίσεις των προαναφερομένων διατάξεων επιτρέπεται το άναμμα φωτιάς στις παρακάτω εκτάσεις για καύση σιτοκαλαμιάς και άλλων γεωργικών υπολειμμάτων από 1 Μαΐου έως 30 Ιουνίου και οπό 21 Σεπτεμβρίου έως 31 Οκτωβρίου, κατά τις πρωινές ώρες και μέχρι την 12η μεσημβρινή, όταν ο δείκτης επικινδυνότητας είναι 1,2 μόνο ύστερα από άδεια καύσης, κατόπιν αιτήσεως του ενδιαφερομένου που εκδίδεται από την κατά τόπους Πυροσβεστική Υπηρεσία και στην οποία αναφέρονται οι όροι για την οποία χορηγείται, ενώ από το χρονικό διάστημα από 1η Ιουλίου έως 30 Σεπτεμβρίου κάθε έτους απαγορεύεται παντελώς η καύση υπολειμμάτων καλλιεργειών.
3 Στους οικοπεδικούς χώρους, Δημόσιους και ιδιωτικούς που βρίσκονται εντός κατοικημένης περιοχής ή σε απόσταση μέχρι εκατό (100) μέτρα από αυτές, απαγορεύεται παντελώς το άναμμα φωτιάς κατά την αντιπυρική περίοδο από 1η Μαΐου έως 31 Οκτωβρίου έκαστου έτους, σύμφωνα με το άρθρο 1 παρ. 2 της 4ης /2012 Πυροσβεστικής Δξης.
Επιπλέον σύμφωνα με το άρθρο, 94 παρ. 26 του Ν.3852/2012, ο εκάστοτε Δήμος υποχρεούται στον αυτεπάγγελτο καθαρισμό, όποιου οικοπεδικού χώρου είναι ακάθαρτος επειδή ο ιδιοκτήτης του δεν συμμορφώθηκε με τις απαιτήσεις του Νόμου, επιβάλλοντας πενήντα λεπτών του ευρώ (0,50€) ανά τετραγωνικό μέτρο επιφάνειας, το οποίο και αποτελεί έσοδο του Δήμου. Βεβαιούται εις βάρος του η ισόποση σχετική δαπάνη του Δήμου προς καθαρισμό και υποβάλλεται μήνυση.
4. Οι παραβάτες των ανωτέρω διατάξεων διώκονται και τιμωρούνται Ποινικά για πταισματική παράβαση σύμφωνα με τα άρθρα 433 και 458 του Ποινικού Κώδικα.
Η θεατρική ομάδα του 2ου Γυμνασίου Αλεξάνδρειας συνταξίδεψε με την ομάδα Αγωγής Υγείας στην Κωνσταντινούπολη, στα πλαίσια πολιτιστικών προγραμμάτων εγκεκριμένων από τη Β/θμια Εκπαίδευση Ν. Ημαθίας.
Σκοπός του ταξιδιού-προσκυνήματος αποτέλεσε η παρουσίαση του θεατρικού έργου «Ιστορίες του Αριστοφάνη» , καθώς και του προγράμματος «Εθισμός-εξάρτηση» στο ιστορικό Ζωγράφειο Γυμνάσιο-Λύκειο Κωνσταντινούπολης.
Τόσο οι μαθητές, όσο και οι υπεύθυνοι καθηγητές νιώσαμε ιδιαίτερη χαρά και συγκίνηση από την επίσκεψη σε τόπους και δρόμους της Ορθοδοξίας, σε σχολεία που κάποτε έσφυζαν από ζωή και φωνές μαθητών. Οι λίγες αλλά δυνατές φωνές των εναπομείναντων Ελληνόπουλων έσμιξαν με τις φωνές των μαθητών του 2ου Γυμνασίου Αλεξάνδρειας.
Η συγκίνηση και η συναισθηματική φόρτιση ήταν αμοιβαία. Την παράσταση παρακολούθησαν εκτός από τους μαθητές και πολλοί Έλληνες της «Πόλης των Πόλεων», ο Διευθυντής του Ζωγραφείου κ. Δεμιρτζόγλου, καθώς και ο υπερήλικας Διευθυντής του Ζωγραφείου επί χρόνια κ. Φραγκόπουλος.
Το πρόγραμμα περιλάμβανε και ξενάγηση σε βυζαντινά μνημεία, όπως την Αγιά- Σοφιά, το υδραγωγείο του Ιουστινιανού, τα τείχη του Θεοδοσίου, τη Ζωοδόχο Πηγή στο Μπαλουκλί, τη Μονή Βλαχερνών, τα Πριγκηπόνησα (Πρίγκηπο και Χάλκη, όπου επισκεφθήκαμε τη θεολογική Σχολή της Χάλκης), την Παναγία Μουχλιώτισσα, τη Μεγάλη του Γένους Σχολή και τέλος το Οικουμενικό Πατριαρχείο όπου μας υποδέχθηκε ο Οικουμενικός Πατριάρχης κ.κ. Βαρθολομαίος.
Τέλος, νιώθουμε την ανάγκη να ευχαριστήσουμε από καρδιάς επιχειρήσεις του τόπου μας που με την οικονομική υποστήριξή τους καταφέραμε να πραγματοποιήσουμε αυτό το ταξίδι-προσκύνημα.
Ευχαριστούμε θερμά:
1 ΒΙΤΡΟ ΕΛΛΑΣ ΑΕ και ιδιαίτερα τον κ. Ταμπαρόπουλο
2 NOVACERT AE και ιδιαίτερα τον κ.Ταμπαρόπουλο
3 ΑΛΜΗ ΑΕ και ιδιαίτερα τον κ. Μερτζανίδη Αναστάσιο
4 ΜΥΛΟΙ ΚΑΡΑΝΙΚΑ ΑΕ
Επίσης ευχαριστούμε: AGRIS ΑΕ, Εκκοκκιστήρια Κρουστάλλη ΑΕ, τον Θεοχάρη Μάριο, τον Δαρλόπουλο Κωνσταντίνο καθώς και την επιχείρηση Αφοί Τζουμακάρη.
Τέλος, ευχαριστούμε το ηλεκτρονικό site “Alexandriamou” για την ευγενική χορηγία αναμνηστικής μπλούζας προς όλα τα μέλη της αποστολής.
Θα ήταν σημαντική παράλειψη να μην αναφερθούμε και ευχαριστήσουμε θερμά τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του 2ου Γυμνασίου Αλεξάνδρειας και προσωπικά τον κ. Χατζημιχαήλ Χάρη για την ουσιαστική τόσο σε πρακτικά όσο και σε συναισθηματικού βάρους βοήθεια.
Τα τελευταία χρόνια υπάρχει μια τάση να εφαρμοστούν εναλλακτικές- εξωνοσοκομειακές μορφές περίθαλψης. Η νοσηλεία στο σπίτι είναι μια από αυτές και δημιουργήθηκε ως αποτέλεσμα της αυξημένης ζήτησης τέτοιου είδους υπηρεσιών.
Οι σπουδαιότερες αιτίες που οδήγησαν στη νοσηλεία στο σπίτι ήταν:
Η φροντίδα στο σπίτι είναι φτηνότερη από τη νοσοκομειακή φροντίδα. Έτσι επιβάλλεται συντόμευση του χρόνου παραμονής των αρρώστων στο νοσοκομείο πριν την πλήρη ανάρρωσή τους λόγω του μεγάλου ημερήσιου κόστους νοσηλείας.
Η άνοδος του ποσοστού των ηλικιωμένων που έχει σαν συνέπεια την ανάγκη παροχής περισσότερης φροντίδας για πολλαπλά χρόνια νοσήματα και ανάγκες.
Το άτομο μπορεί να μην έχει κάποιο άτομο της οικογένειάς του διαθέσιμο ή ικανό να παρέχει φροντίδα στο σπίτι.
Πολλά άτομα προτιμούν να δέχονται φροντίδα στο σπίτι τους, ειδικότερα τα τελευταία χρόνια μα την ευαισθητοποίηση του κοινού σχετικά με τις υπηρεσίες που μπορούν να προσφερθούν στο σπίτι, ιδιαίτερα στις χώρες όπου οι υπηρεσίες είναι σωστά οργανωμένες και αποτελεσματικές. Φαίνεται επίσης ότι αυτοί και οι οικογένειές τους δέχονται λιγότερη συναισθηματική πίεση στο σπίτι από ότι στο νοσοκομείο, αποφεύγοντας το χωρισμό από τα άλλα μέλη της οικογένειάς τους και το περιβάλλον που ζουν.
Πολλοί άνθρωποι προτιμούν να πεθάνουν στο σπίτι και χρειάζεται η ανάλογη φροντίδα.
Αγαπώ να διδάσκω και αυτά που διδάσκω, και δεν μπορώ να φανταστώ να κάνω κάτι άλλο. Υπάρχει πάντα κάτι που πρέπει να πω και να κάνω για την ενστάλαξη στους μαθητές μου της έννοιας “Δια βίου μάθηση” αλλά κάπου κάτι χάνουμε, καθώς διδάσκουμε όλο και λιγότερο (ή και καθόλου) σημαντικές δεξιότητες, δεξιότητες ζωής.
Πρέπει ίσως να επανεξετάσουμε σοβαρά αν η συνεχής αύξηση μόνο της επιστημονικής γνώσης που δίνουμε, προετοιμάζει πραγματικά τους μαθητές μας για να ευημερήσουν και να επιβιώσουν στον πραγματικό κόσμο. Διδάσκοντας τόσα χρόνια και παρατηρώντας μέσα από δραστηριότητες τους μαθητές μου τόσο τους μικρούς όσο και αυτούς που πλέον δεν είναι παιδιά αλλά νέοι και νέες, έχω καταλήξει πως έχουμε αποτύχει να διδάξουμε βασικά πράγματα στα παιδιά που τα οδηγούν στο να μπορούν να τα καταφέρουν στον πραγματικό κόσμο. Και αυτό αφορά γονείς και εκπαιδευτικούς.. Όταν τα διαβάσετε, ίσως δείτε πως ως ενήλικες, πιθανόν, και εσείς νιώσατε την έλλειψή τους κατά τη διάρκεια της ζωής σας.
Έχουμε αποτύχει στο να βοηθήσουμε τα παιδιά να επικεντρώνονται σε κάτι με όρεξη και πάθος.
Ξέρω πως δεν είμαι η μόνη που δέχτηκε την ερώτηση από τα παιδιά κάποια στιγμή: “Πώς αυτό που μαθαίνω, τελικά σχετίζεται με τη ζωή μου;” και δεν είμαι η μόνη που τους απάντησε πως αυτό θα συμβάλλει να αποκτήσουν κριτική σκέψη και αναλυτικές ικανότητες απαραίτητες για την ζωή τους. Υπάρχουν δεκάδες τρόποι με τους οποίους θα απαντήσουμε αλλά συνήθως δίνουμε αυτή την απάντηση. Αυτό μπορεί να είναι αλήθεια, αλλά από την εμπειρία μου, όλο και λιγότεροι μαθητές το καταλαβαίνουν ως έναν πολύ ικανοποιητικό λόγο για να αφιερώσουν πολλά χρόνια μελέτης σε κάποιο αντικείμενο και μεγαλώνοντας, νιώθουν απογοητευμένα..
Για να μην νιώθουν έτσι τα παιδιά πρέπει οι δάσκαλοι αλλά και οι γονείς να κάνουμε ένα δυο πράγματα καλύτερα: Πρώτον, από την ηλικία των 12 μπορούμε να βοηθήσουμε τα παιδιά να ανακαλύψουν το πάθος τους για κάτι, να τους δώσουμε τους τρόπους να αγαπήσουν κάτι. Είναι λυπηρό να έχουμε παιδιά που συνεχίζουν στο Γυμνάσιο και δεν ξέρουν τι τους αρέσει ακόμα και αν στο μέλλον αλλάξουν επιλογή. Δεύτερον, πρέπει ως επόμενο βήμα να βρούμε τρόπο να μάθουν μαθηματικά, φυσική, αγγλικά, αρχαία, ακόμα και μαθήματα τεχνικής φύσεως κλπ φέρνοντάς τα πιο κοντά στην δική τους ιδιοσυγκρασία και με τέτοιο τρόπο που θα τα αγγίξει και θα θέλουν να εμβαθύνουν περισσότερο.
Τιμωρούμε σκληρά την αποτυχία των παιδιών.
Τα πάντα που έχω μάθει στη ζωή τα έχω μάθει με κόπο, αφιερώνοντας πολύ χρόνο, αλλά πολλές φορές και λόγω της αποτυχίας που με ανάγκαζε να δουλέψω πιο πολύ.. Πολύ συχνά, τιμωρούμε τα παιδιά πολύ σκληρά γιατί απλά προχωρούν μέσα στον κύκλο της μάθησης με διαφορετικές ταχύτητες. Αν ο τελικός στόχος είναι η γνώση και δεν έχει σημασία το θέμα, γιατί να τιμωρήσουμε ένα μαθητή για την αποτυχία σε κάτι όταν συγκεντρώνει πολύ καλύτερη βαθμολογία στο τέλος; Έχει πραγματικά σημασία μια αποτυχία, όταν σε όλη τη διάρκεια του έτους δεν τα καταφέρνει και τόσο καλά αλλά στο τέλος αποδεικνύει πως κατάφερε να την ενσωματώσει πραγματικά με μαεστρία; (Αν παρακολουθήσετε την γαλλική ταινία “Σκασιαρχείο” θα καταλάβετε πως σημασία έχει το να φτάνεις στο επιθυμητό έστω και αν αποτύχεις αρκετές φορές)..
Το θέμα είναι να μην τιμωρούμε την αποτυχία, αλλά να βοηθήσουμε τα παιδιά να την κάνουν δύναμη και να επανέλθουν δυναμικά ξανά και ξανά μέχρι να τα καταφέρουν. Είναι άδικο να τα κρατάς με τις προσδοκίες της συνεχούς επιτυχίας καθώς, ως επί το πλείστον, δεν αντανακλώνται στον τρόπο που στον πραγματικό κόσμο θα υπάρχει… Στον πραγματικό κόσμο οι αποτυχίες μέχρι να αποκτήσεις το ποθητό είναι συνεχείς και απαιτούν καλή προετοιμασία για να τις ξεπεράσεις, κάτι που πρέπει να διδάσκεσαι από μικρός ώστε να αποκτήσεις τις άμυνες..
Δεν υπάρχει τιμωρία για μια αποτυχία ως ενήλικας. Υπάρχει μόνο συνεχής προσπάθεια μέχρι την επίτευξη του ποθητού.. Εξάλλου αυτό δεν είναι και το ζητούμενο; Να μαθαίνεις μέσα από τα λάθη σου και τις αποτυχίες σου ώστε να γίνεις καλύτερος;
Δεν διδάσκουμε στα παιδιά Οικονομική -οικιακή διαχείριση- κοινωνικές συνδιαλλαγές.
Τα μαθήματα στα σχολεία μας είναι πολλά. Δεν υπάρχει όμως ένα: Να μάθουμε τα παιδιά μας να ζουν στον πραγματικό κόσμο. Μα δεν το διδάσκουμε και ως γονείς. Συνήθως αναλαμβάνουμε εμείς να φέρουμε σε πέρας μια κατάσταση. Δεν τα μαθαίνουμε να συνδιαλέγονται σε πραγματικές συνθήκες πχ με τον υπάλληλο μιας υπηρεσίας, με έναν υπάλληλο σε ένα μαγαζί ακόμα και το να διαχειρίζονται τα χρήματά τους χωρίς καμία βοήθεια από τη μαμά ή τον μπαμπά. Πολλοί τελειόφοιτοι Λυκείου όταν μείνουν μόνοι αισθάνονται έτοιμοι να εκπληρώσουν αυτές τις ζωτικής σημασίας δεξιότητες για να ζήσουν μια υπεύθυνη ενήλικη ζωή μόνο όταν έχουν μάθει πως μπορούν να τα βγάζουν πέρα με τέτοιες συνδιαλλαγές. Σε άλλες περιπτώσεις αισθάνονται άβολα, δεν μπορούν να χειριστούν μια δύσκολη κατάσταση και συνήθως τηλεφωνούν στους γονείς να τους βοηθήσουν. Δεν λέω ότι η εκμάθηση των μαθηματικών δεν είναι σημαντική (σίγουρα είναι) αλλά εξίσου σημαντική είναι και η διδασκαλία των παιδιών σχετικά με την οικονομική-οικιακή- διαχείριση αλλά και τις κοινωνικές συνδιαλλαγές.
Έχουμε αποτύχει στην ανάπτυξη βασικών δεξιοτήτων που σκοπεύουν στη χρήση των χεριών για επισκευή – συντήρηση – δημιουργία..
Είμαι από τους ανθρώπους που δεν μπορεί να αλλάξει ακόμη και ένα λάστιχο στο αυτοκίνητο. Δεν είμαι μόνη όμως, ούτε η μόνη. Πολλοί από τους γνωστούς μου δεν ξέρουν και ας έχουν υψηλή ακαδημαϊκή μόρφωση. Έχουν μεγαλώσει και αυτοί πάρα πολύ και έχουν συνηθίσει να βασίζονται στην οδική βοήθεια, αλλά τί θα κάνουν ή τί θα κάνω εγώ, αν σκάσει ένα λάστιχο σε μια απόμερη περιοχή;
Μα όπως είπα δεν είμαι μόνο εγώ. Βλέπω και άλλους της γενιάς μου αλλά παρατηρώ και παρατηρούσα και τους μαθητές μου. Τα χέρια τους πολλές φορές ήταν λες και δεν υπάρχουν.. Δεν ήξεραν να κόβουν, να ράβουν, να ενώνουν, να χρησιμοποιούν σωστά μια κολλητική ταινία, κλπ. Λείπει η εκπαίδευση των χεριών, η λεπτή κινητικότητα και η ενασχόληση των παιδιών με χειρωνακτικές εργασίες. Και αυτό στερεί από τα παιδιά πολλά περισσότερα από όσα πιστεύουμε.
Δεν θέλω να πω ότι όλα τα σχολεία είναι όμοια και ότι όλοι οι γονείς δεν ασχολούνται με κάποια από αυτές τις ανάγκες επιβίωσης. Θέλω να πιστεύω ότι σε κάποια σχολεία αλλά και πολλοί γονείς, έχουν ήδη κάνει καταπληκτική δουλειά με κάποια από αυτές τις κατηγορίες. Ακόμα όμως και έτσι, σε όλους αυτούς τους τομείς, έχουμε ακόμα αρκετά που πρέπει να γίνουν..
Δέσμευση του υφυπουργού Υγείας για τις εφημερίες στο Νοσοκομείο Νάουσας
Επαφές τόσο με τον υφυπουργό Υγείας κ. Ξανθό όσο και με τον διοικητή της 3ης Υγειονομικής Περιφέρειας Μακεδονίας κ. Κύρκο είχε η βουλευτής του νομού μας Φρόσω Καρασαρλίδου, αμέσως μόλις έγινε γνωστή η απόφαση του δ.σ. του Νοσοκομείου Ημαθίας για περιορισμό των εφημεριών στο Νοσοκομείο Νάουσας κατ’ εφαρμογή του νόμου Βορίδη, που ορίζει ανώτατο ποσοστό εφημεριών επί των ενεργών και των συμπληρωματικών το 9% αυτών. Η κα Καρασαρλίδου τόνισε την ανάγκη να υπάρξει άμεση παρέμβαση ώστε να λυθεί το πρόβλημα.
Ο κ. Ξανθός δεσμεύτηκε ότι θα υπάρξει έγγραφη δέσμευση προς το δ.σ. του Νοσοκομείου Ημαθίας ότι θα έρθει σύντομα στη Βουλή τροποποίηση του νόμου για τις εφημερίες, ώστε να μην παρατηρούνται τα φαινόμενα αυτά δυσλειτουργίας στα επαρχιακά κυρίως νοσοκομεία. Με τον τρόπο αυτό, σε συνδυασμό με την πρόσληψη επικουρικών γιατρών, θα λυθεί το θέμα των εφημεριών, ενισχύοντας παράλληλα τη λειτουργικότητα των νοσοκομείων, που ήταν πάγια θέση της κυβέρνησης του ΣΥΡΙΖΑ προεκλογικά.
Με την τελευταία προπόνηση που πραγματοποιηθηκε σήμερα έκλεισε η φετινή ποδοσφαιρική περίοδος για τον Αστέρα. Διοίκηση προπονητής και παίκτες έδωσαν ραντεβού για την επόμενη ποδοσφαιρική σαιζόν όπου όλοι μαζί θα προσπαθήσουν να οδηγήσουν την ομάδα στην Β’ κατηγορία Ημαθίας.
Το Δ. Σ. στην προσπάθεια του να ευχαριστήσει τους φιλάθλους ,τους ποδοσφαιριστες και το τεχνικό τμήμα της ομάδας στην προσπάθεια που εκανε για να καθιερωθεί στα σαλόνια της ποδοσφαιρικής Ημαθίας, παρέθεσε δεξίωση με πλούσιο μπουφέ και παραδοσιακό τσίπουρο Μακεδονίας.
Από την μεριά μας να επισημάνουμε ότι το ποιο σημαντικό για φέτος ήταν η επαναλειτουργια της ομάδας και πλέον η νέα Διοίκηση της ομάδας μαθαίνοντας από τα όποια λάθη γίνονται σε μια καινούργια προσπάθεια, δείχνει αποφασισμένη να οδηγήσει τον Αστέρα εκεί όπου πραγματικά του αξίζει να βρίσκεται.
Στην αίθουσα Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Αλεξάνδρειας διοργανώθηκε ημερίδα με πρωτοβουλία του Δήμου Αλεξάνδρειας και του διευθυντού του Δημοτικού Σχολείου Νησίου κου Βαρακλή Μανώλη με θέμα «Παραβατικές Συμπεριφορές στο Νηπιαγωγείο και στο Δημοτικό Σχολείο. Νομικό, Κοινωνικό και Παιδαγωγικό Πλαίσιο Αντιμετώπισης .
Πλήθος εκπαιδευτικών και πολιτών παρακολούθησαν την ημερίδα ενώ χαιρετισμό απεύθυναν ο Δήμαρχος Αλεξάνδρειας κος Παναγιώτης Γκυρίνης ο πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου κος Νίκος Μπρουσκέλης και ο κος Μόσχος Κυτούδης πρόεδρος Σχολ. Επιτροπής Α’ βάθμιας εκπαίδευσης .
Στην ημερίδα μίλησε η κα Βασιλική Μπούρα (εισαγγελέας ανηλίκων Βέροιας) με θέμα «Η ενδοοικογενειακή βία και ο ρόλος των εκπαιδευτικών», ο κος Κων/νος Μίζας (επιμελητής ανηλίκων Βέροιας) με θέμα «τα πρότυπα, ο καταναγκασμός της επιτυχίας, η απώλεια εμπιστοσύνης και η συνακολούθη διάβρωση του κοινωνικού ιστού ως γόνιμο υπέδαφος της παραβατικότητας», ο Αριστοτέλης Σιδηροπούλος (πρόεδρος της «Πρωτοβουλία για το παιδί») με θέμα «Δομές παιδικής προστασίας και Bulling η πρωτοβουλία για το παιδί ως υποδοχέας του προβλήματος»,η κα Μαρία Πανταζή (Δ/ντρια «Σπιτιού Βεργίνας») με θέμα υποδοχή του προβλήματος Bulling και λειτουργία «Σπιτιού Βεργίνας» ενώ οι εισηγήσεις έκλεισαν με τον κο Κων/νο Στεφανάκη( Πρόεδρο του τμήματος Αλεξάνδρειας Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού) με θέμα «Οι κοινωνικές διαστάσεις της παραβατικής συμπεριφοράς» .
Το παρόν στην ημερίδα έδωσε και ο εισαγγελέας πρωτοδικών Βέροιας κος Ζαρκατζιάς Στέφανος ο οποίος παρότρυνε τους εκπαιδευτικούς να καταγγέλουν περιπτώσεις Bulling ούτως ώστε να μπορεί η εισαγγελία να παρέμβει άμεσα.
Οι ποντιακοί σύλλογοι Πιερίας περιλαμβάνονται στους πιο δραστήριους της Ελλάδας και με τις κοινές τους δράσεις πολλές φορές έχουν αποδείξει πως όταν υπάρχει συνεργασία και ομαδικότητα το αποτέλεσμα κάθε ενέργειας στέφεται με απόλυτη επιτυχία.
Αυτή τη φορά, αφορμή για την κοινή προσπάθεια-πρωτοβουλία είναι η επικείμενη ημέρα Μνήμης της Γενοκτονίας των Ποντίων, που τιμάται κάθε χρόνο στις 19 Μαΐου.
Οι ποντιακοί σύλλογοι Πιερίας όπως και πέρυσι προτείνουν να σβήσουμε τα φώτα μας στις 19 Μαΐου, στις 21:00 για 19 λεπτά, ως φόρο τιμής στα θύματα της Γενοκτονίας.
«Πέρα από τις εκδηλώσεις μνήμης που θα πραγματοποιηθούν, όλοι μας μπορούμε να αποτίσουμε φόρο τιμής στους προγόνους μας μέσω αυτής της συμβολικής πράξης» αναφέρουν μέλη των ποντιακών συλλόγων Πιερίας.
Σβήστε λοιπόν τα φώτα σας και ανάψτε ένα κερί στη μνήμη των προγόνων σας.
Διαβάστε περισσότερα για τη Γενοκτονία των Ποντίων στη σχετική ενότητα του Pontos-News.gr
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.