Αρχική Blog Σελίδα 16805

Ο δάσκαλος μπορεί να “αλλάξει” ένα παιδί..

Ο Νίκος κάθεται σιωπηλός στην τάξη.. Η παρουσία του απουσία..”Δεν τραβάει .. Δεν διαβάζει “λέει  συχνά  πια  ο δάσκαλος στους γονείς του και εκείνοι αρχίζουν να ντρέπονται που ο μικρός δεν τα καταφέρνει..

bas-mirts2
Γράφει η εκπαιδευτικός Βασιλική Μηρτσέκη

Μα τον Νίκο δεν τον σηκώνει ο δάσκαλος να πει μάθημα και εκείνος εδώ και καιρό δεν τολμάει να σηκώσει το χέρι του. Αν το κάνει οι άλλοι θα τον κοροϊδέψουν.. Ο δάσκαλος θα του φωνάξει και για άλλη μια φορά θα του πει: “Να διαβάζεις Νίκο. Πάλι αδιάβαστος ήρθες”..Και το παιδί βουλιάζει όλο και πιο πολύ σε χαμένα γνωστικά αντικείμενα που δεν μπορεί να κατανοήσει. Η Σταυριανή κοιτά σαν χαμένη. Ακόμα συλλαβίζει και ας πάει Ε τάξη, αργεί να αντιγράψει και δεν μπορεί να ακολουθήσει την τάξη…Προέρχεται από οικογένεια που τα παιδιά τη χαρακτηρίζουν ¨φτωχή”. Μένει σε ένα σπίτι έξω από την πόλη, χωρίς άλλα  παιδιά στην οικογένεια, χωρίς φίλους και οι γονείς της γεωργοί στηρίζονται από την σύνταξη του παππού που μένει μαζί τους. Τα ρούχα της φθαρμένα, παλιά αλλά καθαρά είναι αδύνατο να  συναγωνιστούν τα ρούχα των συμμαθητριών της. Δυο κορίτσια την κάνουν  παρέα μα και αυτή δεν θέλει ελεημοσύνη. Ετσι νιώθει.. Έχει κλειστεί στον εαυτό της και πια δεν μιλάει και δεν χαμογελάει.. Μα κανείς δεν το βλέπει.

Η Σταυριανή απλά περιθωριοποιήθηκε. Ο Χρήστος και ο Πάνος “σκοτώνονται” συνεχώς. Ο ένας αντιμετωπίζει ως αντίπαλο τον άλλο. Πρώτοι σε όλα θέλουν να είναι.. Στα μαθήματα, στους φίλους, στις σκανταλιές, στα πειράγματα.. Μόνο που τα πειράγματά τους πολλές φορές είναι επικίνδυνα. Ποιος να τολμήσει να τα βάλει μαζί τους; Συνέχεια βρίσκονται έξω από το γραφείο του Διευθυντή και οι γονείς πάντα δίπλα να προσπαθούν να καταλάβουν τι τρέχει..” Η τάξη αυτή είναι ανάγωγη και κακομαθημένα όλα τα παιδιά”, “Δεν είναι τάξη αυτή..Είναι βάσανο”.. “Δύσκολη τάξη για το δάσκαλο που θα τα πάρει. Πρέπει να έχει Άγιο για να τη βγάλει καθαρή”.    Και ένας  δάσκαλος ή μια δασκάλα αναλαμβάνει την τάξη, του  χτυπάνε φιλικά την πλάτη..”Άντε και καλό κουράγιο..¨Και εκείνος ξεκινά..Δεν βιάζεται. Τα μαθήματα μπορούν να περιμένουν λίγο.. Ξέρει εξάλλου τι έχει σημασία για τα παιδιά. Γνωρίζεται μαζί τους. Παρατηρεί την ώρα που διδάσκει. Περπατάει ανάμεσα στα παιδιά και δίνει ευκαιρίες σε όλα να μιλήσουν.. Ξεχωρίζουν από μακριά οι μαθητές που ήταν οι πιο δημοφιλείς και ..αγαπημένα παιδιά για μαθητές και δασκάλους.. Ο Νίκος κρύβεται μα ο δάσκαλος τολμά να του κάνει μια ερώτηση. Καταλαβαίνει πως ο Νίκος δεν μπορεί να κατανοήσει τι τον ρώτησε. Απλοποιεί την ερώτηση. Τον υποβοηθά κιόλας. Πετάγονται οι  μαθητές να συμπληρώσουν. Κάποιοι γελούν. Και σίγουρα δεν είναι η πρώτη φορά.. Σταματάει την εξέταση.. Σοβαρεύει..

Αφήνει το βιβλίο και όρθιος στην μέση της τάξης στρέφει το βλέμμα του σε έναν έναν τους μαθητές.. Δεν κοροϊδεύει κανείς μαθητή του, δεν έχει κανείς δικαίωμα να προσβάλλει τον άλλο επειδή “δεν ξέρει”. Μιλάει για τα αισθήματα αυτού του παιδιού, για το πως νιώθει το παιδί, δίνει δικά του παραδείγματα, βάζει ένα “αστέρι” της τάξης να νιώσει όπως νιώθει ο Νίκος..Χρειάζεται τρόπος και κόπος να καταλάβουν τα παιδιά.. Χρειάζεται δουλειά να μάθουν να νιώθουν τι σημαίνει μαθησιακές δυσκολίες και πως νιώθει ένα παιδί όταν δεν το αποδέχονται.. Ο δάσκαλος βοηθά το Νίκο αλλά και τα άλλα τα παιδιά. Το Νίκο ώστε  να ενταχθεί στην τάξη και τους  συμμαθητές του να  τον αποδεχτούν. Κάνει ομάδες, εντάσσει το Νίκο, δίνει εργασίες, χρησιμοποιεί χρώματα για να επισημαίνει ο Νίκος τα βασικά, κάνει  ερωτήσεις, δείχνει εικόνες, κάνει σχεδιαγράμματα, υπογραμμίζει, συζητά με το Νίκο και επειδή διαφαίνεται πως οι μαθησιακές του δυσκολίες δείχνουν πιθανή δυσλεξία τον απαλλάσσει από τα γραπτά. Πλέον ο Νίκος και χωρίς χαρτί από το ΚΕΔΔΥ  εξετάζεται προφορικά στις ίδιες ερωτήσεις με τα παιδιά. Πάνω από όλα το παιδί και όχι τα χαρτιά. Και πραγματικά ο Νίκος “φορτσάρει”. Ο γονείς το βλέπουν. Ο Νίκος άλλαξε. Έχει πια αυτοπεποίθηση. Μα ο δάσκαλος δεν μένει μόνο στο μάθημα. Δίνει ευκαιρίες για να εργαστούν σε διάφορες εργασίες και αποκαλύπτεται μπροστά τους ένα μικρό ταλέντο στη φωτογραφία. Και αυτό το ταλέντο δεν μένει ανεκμετάλλευτο έτσι  οργανώνεται στο τέλος της χρονιάς ένας διαγωνισμός φωτογραφίας για όλο το σχολείο και ο Νίκος με τη βοήθεια που του παρέχει παραδίδει  μαθήματα για το διαγωνισμό..

i74481754._szw565h2600_Ο μικρός μαθητής πια, έχει τις ίδιες ευκαιρίες και ας μη περάσει ο δρόμος του από το Πανεπιστήμιο.. Το μέλλον κανείς όμως  δεν το ξέρει. Μα αυτός σήμερα  είναι πια  ένα χαρούμενο παιδί. Η Σταυριανή είναι ένα παιδί που μεγαλώνει μοναχικά. Στερημένα .. Δεν έχει τις ίδιες παραστάσεις με τους συμμαθητές της.. Κάποιοι οριοθέτησαν το παιδί ως παιδί  με οριακή  νοημοσύνη.. Μα πως μπορείς να το λες όταν δεν ξέρεις; Όταν δεν ξέρεις το σπίτι του, το χώρο του; Το πως ζει; Ίσως είναι αργά για παρέμβαση μα η Σταυριανή το μόνο της μειονέκτημα είναι το ότι δεν έχει εμπειρίες, δεν έχει φίλους, παρέες..Ο δάσκαλος  βλέπει πως προσπαθεί. Σίγουρα δεν θα μπορέσει να καλύψει όλα τα κενά της.. Αλλά είναι παιδί που μπορεί με τη βοήθειά του να καλύψει κάποια απόσταση. Συζητά με τους μαθητές..Κάποιοι πραγματικά κοιτούν τη Σταυριανή με μια “κατώτερη” ματιά. Κάποιοι άλλοι όμως απλά δεν ήξεραν.. Δεν προσβάλλει το παιδί. Φέρνει απλά στο τμήμα μια ιστορία, μια ταινία και μετά συζητούν..

Η ενσυναίσθηση πάλι γίνεται μέσο για να πλησιάσουν την Σταυριανή.. Αποφασίζουν οι μαθητές να τη βοηθήσουν. Κάθονται μαζί της κάθε μέρα και άλλος. Της δείχνουν τα μαθήματα. Τη βοηθούν σε ό,τι δεν καταλαβαίνει. Οι δικές της ασκήσεις είναι διαφορετικές πιο κοντά στις δικές της παραστάσεις μα το θέμα είναι ότι αυτό που πρέπει να παρουσιαστεί παρουσιάζεται..Ακόμα και το συντακτικό και η γραμματική παρουσιάζονται μέσα από παραδείγματα από τη δική της ζωή. Διαβάζουν παραμύθια στο χώρο της βιβλιοθήκης και η Σταυριανή τα αφηγείται στην τάξη και τα ζωγραφίζει. ΑΠΛΆ μεν αλλά τα ζωγραφίζει.. Δεν έχει κάποιο ιδιαίτερο ταλέντο αλλά τουλάχιστον πια δεν είναι μόνη. Μια φορά κάθε βδομάδα μετά τη συνεννόηση του δασκάλου πρώτα με τους γονείς της Σταυριανής και μετά με τους άλλους γονείς, μένει στο σπίτι των κοριτσιών που είναι φίλες της.. Δεν είναι πια μόνη..Το μέλλον της κανείς δεν το ξέρει. Αλλά για τη Σταυριανή πια το ότι την αποδέχονται είναι το πιο σημαντικό. Για αυτό είναι ευτυχισμένη.

Η τάξη του Χρήστου και του Πάνου είναι η πιο ζωηρή. Όλοι να μιλήσουν, όλοι να ναι πρώτοι, όλοι να κάνουν το δικό τους. Σκοτωμοί, παρεξηγήσεις, προβλήματα ..Και ο Θεός βοηθός.”Είναι από τις τάξεις που κάνεις το Σταυρό σου και περιμένεις πότε θα πάνε στο..Γυμνάσιο(???)”(αυτό λέγεται από πολλούς. Είτε γονείς, είτε από  όσους εμπλέκονται με την τάξη) Είπαμε πρώτα τα παιδιά κάτι υπάρχει για να ναι τόσο ζωηροί..Πρέπει   ο δάσκαλος να κάνει   ένα πλάνο..Να βρεθεί ένας τρόπος να ελεγχθεί η κατάσταση πριν τραυματιστεί κανείς. Πρώτο σχέδιο.. Εφημερία.. Ο κάθε εκπαιδευτικός  έχει εφημερία κάθε βδομάδα. Και ο δάσκαλος εξηγεί στα παιδιά τι σημαίνει εφημερία. Και ήρθε η ώρα να βάλει τη φαντασία στη μέση. Περνάει  στους μαθητές του  πως είναι κάτι σαν..δύναμη SWATT που σημαίνει ¨Ομάδα άμεσης επέμβασης σε προβλήματα”. Και έτσι τους κάνει..βοηθούς “ελέγχου”. Κάθε φορά που έχει εφημερία, αναλαμβάνουν και οι δυναμικοί μαθητές του τα “δικά τους πόστα”. Άλλοι στις πόρτες, άλλοι στις εξώπορτες, άλλοι στους διαδρόμους..

Υπάρχει καθηκοντολόγιο και κάθε φορά επαναλαμβάνεται η ίδια εντολή: “Εσείς απλά εντοπίζετε το πρόβλημα και ενημερώνετε πως αν συνεχίσουν αυτό που κάνουν (κυρίως διαπληκτισμούς) θα ενημερώσετε τους εκπαιδευτικούς εφημερίας”. Ο Πάνος και ο Χρήστος είναι σε κάθε μία από τις δύο πόρτες..Απλά σταματούν τους μαθητές να ανεβαίνουν στις τάξεις. Την επόμενη βδομάδα ο δάσκαλος τους έχει μαζί στην …περιπολία. Το καλύτερο είναι να τους φέρει κοντά με αυτό τον τρόπο καθώς συζητούν ήρεμα. Δεν τους αντιμετωπίζει ως ..δημιουργούς φασαρίας αλλά ως μαθητές με ανησυχίες…Την επόμενη είναι μόνο οι δυο τους. Παρεμβαίνουν στους μαθητές που διαπληκτίζονται και τον φωνάζουν όταν έχουν θέμα συνέχισης της παραβατικής συμπεριφοράς των μαθητών…Το σχέδιο “εφημερία” αποδίδει καθώς τα δύο παιδιά συνεργάζονται. Όσο για την “φασαρία” της τάξης αυτή μετατρέπεται σε δημιουργικότητα. Μαθήματα προς διδασκαλία παρουσιάζονται από τα παιδιά προγράμματα για την βία επίσης και για κάθε παγκόσμια ημέρα. Ομάδες αντι-bulling αναλαμβάνουν  να εξηγήσουν στους μικρότερους τι δεν πρέπει να κάνουν μέσα σε αυτούς και ο Πάνος και ο Χρήστος  που έχουν αλλάξει.

Ο Πάνος πια έχει μάθει να μετράει μέχρι το 10 πριν ξεσπάσει και πολλές φορές χρησιμοποιεί μια ελαστική μικρή   μπάλα εκτόνωσης που κρύβει μέσα στα χέρια του. Τον βοηθάει  όχι μόνο να μη θυμώνει εύκολα, αλλά και να συγκεντρώνεται περισσότερη ώρα..Τώρα πια βοηθά και ως μαθηματικό μυαλό τους υπόλοιπους. Από την άλλη  ο Χρήστος αναλαμβάνει να βοηθάει  στα μαθήματα της γλώσσας και να οργανώνει ομάδες και επιτέλους κάθονται μαζί. Βέβαια κάποιες φορές διαπληκτίζονται αλλά το παρελθόν δεν μοιάζει με το παρόν…Αυτή η τάξη έχει ακόμα φασαρία. Ο δάσκαλος κάθε μέρα βγαίνει… “κουφός” από τις φωνές τους και με πονοκέφαλο από τις ερωτήσεις τους αλλά πια  η “φασαρία” έχει μετατραπεί σε δημιουργικότητα και κάτι μοναδικό συμβαίνει!!! Τα παιδιά επιτέλους παίζουν μαζί. Έχουν γίνει ομάδα. Μη μου πείτε ότι σε όλους μας  δεν έχει τύχει μια τέτοια τάξη, ή δεν είχατε τέτοιους μαθητές. Το θέμα είναι ο δάσκαλος να ναι εκεί. Λίγο ψυχολόγος, λίγο εφευρέτης, λίγο θεωρητικός, πολύ πρακτικός, πάντα υπομονετικός και πάνω από όλα δημιουργικός σε όλα τα επίπεδα.

Η γνώση δεν έχει σημασία όταν οι μαθητές μας έχουν άλλα να αντιμετωπίσουν και κυρίως  τον εαυτό τους. Πρέπει κάποια παιδιά να αποκτήσουν αυτοπεποίθηση και κάποια άλλα να τιθασεύσουν τον εγωισμό τους για να μπορέσει ο δάσκαλος και οι μαθητές να λειτουργήσουν ως ομάδα για να προχωρήσουν στη γόνιμη γνώση ..Πρέπει ο δάσκαλος να μπορεί να αναγνωρίζει τις ιδιαιτερότητες, να στηρίζει αλλά και να βοηθάει το κάθε παιδί ανάλογα με ό,τι αυτό κουβαλάει στην πλατούλα του από το περιβάλλον του, αλλά και ανάλογα με το χαρακτήρα και την προσωπικότητά του.

Να κοιτάξει να βγάλει προς τα έξω τα καλά στοιχεία και να τιθασεύσει τα αρνητικά.. Και κάθε παιδί που ο δάσκαλος θα βοηθήσει, κάποια στιγμή στο μέλλον το παιδί αυτό θα καταφέρει πολλά περισσότερα από όσα του πρόσδιδε ο περίγυρός του. Ο δάσκαλος έχει τη δύναμη να δώσει φτερά σε ένα παιδί. Αρκεί να προσέξει την ψυχή του..

ΓΑΣ Αλεξάνδρεια ΠΡOMINI: Φιλικό παιχνίδι με GBA Γιαννιτσών (φωτό)

Φιλικό παιχνίδι το Σάββατο 12 Δεκ στα Γιαννιτσά έδωσε η ομάδα μπάσκετ ΠΡΟΜΙΝΙ του ΓΑΣ Αλεξάνδρεια, υπό την καθοδήγηση του προπονητή της Θεόδωρου Τσοπουρίδη.

b7

Οι πράσινοι της Αλεξάνδρειας φιλοξενήθηκαν από την ακαδημία GBA (Giannitsa Basketball Academy) του Μεγάλου Αλεξάνδρου Γιαννιτσών, στο κλειστό γυμναστήριο της πόλης της Πέλλας, απ’ όπου και τα φωτογραφικά στιγμιότυπα που παρατίθενται.

Οι φωτογραφίες προέρχονται από την επίσημη ιστοσελίδα της ομάδας GBA στο Facebook.

b312339409_980211262045678_7016755695520440499_oa3a2a6a4a5a8a91a7a9b2b1b4b5b6b8b91b7b9c2c1c3c4c5c6c8c7c91c92c9c94c93a1

Συνέντευξη Τύπου Α/βάθμιας Σχολικής Επιτροπής του Δήμου μας

Τον απολογισμό των μέχρι τώρα πεπραγμένων της Α/βάθμιας Σχολικής Επιτροπής του Δήμου Αλεξάνδρειας έκανε ο πρόεδρος κος Κυτούδης Μόσχος και τα μέλη της κκ. Κιρκιλιανίδης ,Ράπτης.

Ο πρόεδρος της επιτροπής ανέφερε ότι επί των ημερών του πληρώθηκαν όλα τα χρέη της προηγούμενης διοίκησης με ποιο σημαντικό την καταβολή στον ΟΤΕ ποσού 93.000 για την εξόφληση των λογαριασμών των σχολικών μονάδων.

Ακόμα ανέφερε ότι πληρώθηκαν όλα τα χρέη στους προμηθευτές, στο ΙΚΑ τα οποία ξεπερνούσαν τα 40000 ευρώ ενώ αγοράστηκαν φωτοτυπικά μηχανήματα για όλα τα  σχολεία και δόθηκαν υπολογιστές σε δημοτικά και νηπιαγωγεία.

Επίσης καθιερώσαμε το πρωτόκολλο παραλαβής πετρελαίου θέρμανσης. Το πετρέλαιο παραλαμβάνεται με την παρουσία του Διευθυντή, δασκάλων, του προέδρου του τοπικού Συμβουλίου ούτως ώστε να παραλαμβάνεται η ποσότητα που έχει παραγγελθεί  και στη συνέχεια να πληρώνεται ο προμηθευτής. Νομιμοποιήθηκαν κάποια σχολικά κτήρια τα οποία δεν διέθεταν οικοδομικές άδειες ενώ σε πολλά σχολεία έγιναν έργα συντήρησης και ανακαίνισης των βοηθητικών χώρων.

Τέλος ανέφερε ότι θα καταβληθεί προσπάθεια να γίνει σωστή διαχείριση των πόρων που διατίθενται για τα σχολεία της Α/βάθμιας εκπαίδευσης να υπάρχει επάρκεια πετρελαίου για την λειτουργία των κεντρικών θερμάνσεων των σχολικών μονάδων ενώ συγχαίρει τους Διευθυντές των Σχολείων για την προσπάθεια που καταβάλλουν  για την εύρυθμη λειτουργία των σχολείων

Δείτε στο βίντεο την συνέντευξη:

Να προσέχετε τα παιδιά σας όταν σερφάρουν στο ιντερνέτ – Νέα υπόθεση πορνογραφίας ανήλικης

Από τη Διεύθυνση Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος εξιχνιάστηκε υπόθεση πορνογραφίας ανηλίκων, προσέλκυσης παιδιών για γενετήσιους λόγους και πορνογραφικών παραστάσεων ανηλίκων

Συνελήφθη 44χρονος ημεδαπός ενώ επιπλέον, σχηματίστηκε δικογραφία σε βάρος τριών (3) ατόμων

Από τη Διεύθυνση Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος εξιχνιάστηκε υπόθεση πορνογραφίας ανηλίκων, προσέλκυσης παιδιών για γενετήσιους λόγους και πορνογραφικών παραστάσεων ανηλίκων.

Για την υπόθεση αυτή συνελήφθη στο πλαίσιο της αυτόφωρης διαδικασίας, 44χρονος ημεδαπός, ενώ επίσης σχηματίστηκε δικογραφία σε βάρος 14χρονης αλλοδαπής, 15χρονου ημεδαπού, καθώς και αλλοδαπού, κατοίκου του εξωτερικού, τα στοιχεία του οποίου διερευνώνται.

Η διερεύνηση της υπόθεσης ξεκίνησε ύστερα από καταγγελία 13χρονης και της μητέρας της, σύμφωνα με την οποία σε προφίλ που διατηρούσε η 14χρονη κατηγορούμενη σε γνωστή ιστοσελίδα κοινωνικής δικτύωσης είχαν αναρτηθεί δύο γυμνές φωτογραφίες της 13χρονης. Επιπλέον, σύμφωνα με την καταγγελία, στην υπόθεση εμπλέκονται ο 15χρονος κατηγορούμενος, ο οποίος κατείχε τις φωτογραφίες, καθώς και ο άγνωστος αλλοδαπός, που απειλούσε την 13χρονη, μέσω προφίλ στην ιστοσελίδα κοινωνικής δικτύωσης, ότι θα τις αναρτήσει και αυτός.

Επίσης, η 13χρονη συνομιλούσε μέσω της εν λόγω ιστοσελίδας και με τον συλληφθέντα 44χρονο, νομίζοντας ότι πρόκειται για άτομο 21 ετών και του είχε αποστείλει προσωπικές φωτογραφίες της.

Ακολούθως, τα στοιχεία τέθηκαν υπόψη της Εισαγγελίας Πρωτοδικών Αθηνών, η οποία εξέδωσε σχετικό βούλευμα για την άρση του απορρήτου των επικοινωνιών.

Άμεσα, η Διεύθυνση Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος διεξήγαγε ενδελεχή και εμπεριστατωμένη αστυνομική και ψηφιακή-διαδικτυακή έρευνα των στοιχείων και δεδομένων της υπόθεσης και ταυτοποίησε πλήθος ηλεκτρονικών ιχνών σε συνδέσεις διαδικτύου, που αντιστοιχούσαν στις οικίες των εμπλεκομένων ατόμων.

Σε νομότυπες έρευνες που διενήργησαν κλιμάκια αστυνομικών της Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος στις οικίες των τριών (3) κατηγορουμένων, εντοπίστηκαν τα ψηφιακά μέσα που κατείχαν και διαχειρίζονταν αποκλειστικά εκείνοι και κατά τον επιτόπιο έλεγχο, ταυτοποιήθηκε η εμπλοκή τους στις καταγγελλόμενες πράξεις.

Συγκεκριμένα, για τον 44χρονο βρέθηκαν τα εξής:

ότι είχε αποθηκευμένα τόσο στις επαφές του τηλεφώνου, όσο και σε διαδικτυακή εφαρμογή τα στοιχεία του ανήλικου θύματος, ότι είναι ο διαχειριστής του επίμαχο προφίλ, μέσα από το οποίο διεξήχθησαν οι συνομιλίες μεταξύ αυτού και της ανήλικης παθούσας, οι οποίες βρέθηκαν επίσης,  πλήθος προσωπικών φωτογραφιών που του είχε αποστείλει η ανήλικη, μέσω της σελίδας κοινωνικής δικτύωσης,  πλήθος φωτογραφιών με άσεμνο περιεχόμενο, που απέστειλε ο ίδιος στην 13χρονη,  αντίστοιχες διαδικτυακές συνομιλίες και με έτερα προφίλ ατόμων, σε κάποια από τα οποία η δηλωθείσα ηλικία είναι κάτω των δεκαπέντε (15) ετών.

Κατά τη διάρκεια των ερευνών βρέθηκαν και κατασχέθηκαν κινητό τηλέφωνο, δύο (2) φορητοί ηλεκτρονικοί υπολογιστές και δύο (2) τάμπλετ.

Τα κατασχεθέντα ψηφιακά μέσα θα αποσταλούν στη Διεύθυνση Εγκληματολογικών Ερευνών για την περαιτέρω εργαστηριακή τους διερεύνηση. Οι σχηματισθείσες δικογραφίες θα υποβληθούν αρμοδίως, ενώ για τον άγνωστο δράστη, κάτοικο εξωτερικού, ενημερώθηκαν οι κατά τόπο αστυνομικές αρχές για τις δικές τους περαιτέρω ενέργειες.

Υπενθυμίζεται ότι οι πολίτες μπορούν να επικοινωνούν, ανώνυμα ή επώνυμα, με τη Διεύθυνση Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος προκειμένου να παρέχουν πληροφορίες ή να καταγγέλλουν παράνομες ή επίμεμπτες πράξεις ή δραστηριότητες που τελούνται μέσω Διαδικτύου, στα ακόλουθα στοιχεία επικοινωνίας:

Τηλεφωνικά: 11188

Στέλνοντας e-mail στο: ccu@cybercrimeunit.gov.gr

Μέσω της εφαρμογής (application) για έξυπνα τηλέφωνα (smartphones): CYBERΚΙD

Μέσω twitter : @CyberAlertGR.

ΕΛΓΑ: Ανακοίνωση σχετικά με την διασφάλιση της σωστής πληροφόρησης.

Σε σχέση με τα τελευταία δημοσιεύματα που εμφανίζονται στον έντυπο και ηλεκτρονικό τύπο και την σύγχυση και αναστάτωση που προκαλούν στους Έλληνες αγρότες, τόσο από την ατελή πληροφόρηση αυτών όσο με τα ανυπόστατα σχόλιά τους τα οποία ακυρώνουν στην ουσία όλες τις προσπάθειες που διενεργούνται από τον ΕΛ.Γ.Α. με σκοπό την βελτίωση των υπηρεσιών του Οργανισμού προς τον αγροτικό κόσμο, ο Οργανισμός, είναι υποχρεωμένος να ενημερώσει όλους τους παραγωγούς, τους κτηνοτρόφους, τους εμπλεκόμενους με την αγροτική δραστηριότητα φορείς αλλά και το ευρύτερο κοινό ως προς τα παρακάτω:

Οι αποφάσεις που λαμβάνει ο Οργανισμός έχουν ως γνώμονα την συνεχή στήριξη και προστασία του αγροτικού εισοδήματος που είναι και ο αποκλειστικός σκοπός που εξυπηρετεί ως δημόσιος φορέας,

Ο ΕΛ.Γ.Α. επιμένοντας στην διαφάνεια φροντίζει να κοινοποιεί όλες τις ενέργειες στις οποίες προβαίνει μέσω των Δελτίων Τύπων και να απαντάει σε οποιοδήποτε ερώτημα τίθεται από δημόσιους φορείς και λοιπούς εμπλεκόμενους με την αγροτική δραστηριότητα,

Ο ΕΛ.Γ.Α. μεριμνεί για την σωστή πληροφόρηση των εμπλεκόμενων με την αγροτική παραγωγή μέσω ενημερωτικών δράσεων σε όλη την Ελλάδα οι οποίες παρέχουν όλη την απαραίτητη πληροφόρηση για τη διαδικασία της ασφάλισης. Η δράση αυτή είναι σε εξέλιξη και βρίσκει μεγάλη ανταπόκριση από το σύνολο του αγροτικού κόσμου.

Η διοίκηση του ΕΛ.Γ.Α. και τα στελέχη της κεντρικής διεύθυνσης αλλά και των περιφερειακών υποκαταστημάτων παραμένουν πάντα στη διάθεση του κοινού προκειμένου να απαντούν σε απορίες και να παρέχουν διευκρινίσεις επί όλων των θεμάτων που αφορούν τους ασφαλισμένους και να διαλύουν την σύγχυση που προκαλείται πολλές φορές στους ασφαλισμένους από τα ανακριβή και διφορούμενα δημοσιεύματα που δημοσιεύονται κατά καιρούς,

Στην κατεύθυνση της σωστής και αντικειμενικής πληροφόρησης του κοινού η διοίκηση του ΕΛ.Γ.Α υπογραμμίζει ότι παραμένει στη διάθεση όποιου εκπρόσωπου των ΜΜΕ (έντυπου και ηλεκτρονικού) αναζητά ακριβή και αντικειμενική πληροφόρηση σχετικά με τα θέματα του Οργανισμού.

Επισημαίνεται τέλος ότι κάθε κριτική από τα ΜΜΕ είναι καλοδεχούμενη εφόσον έχει ως βάση την σωστή ενημέρωση και δικαιοσύνη που σκοπό θα έχει τη συνεχή βελτίωση των υπηρεσιών του ΕΛ.Γ.Α.

Βελτίωση άλλωστε που αποτελεί και στόχο της σημερινής διοίκησης.

Α΄ ΕΚΑΣΚΕΜ (10η αγ.) Αποτελέσματα

Επιμέλεια: Βασίλης Σιμόπουλος

Α΄ ΕΚΑΣΚΕΜ (10η αγ.)

A ekaskem p1A ekaskem p2

Πληροφορίες από το επίσημο site της ΕΚΑΣΚΕΜ (ekaskem.gr)

Α2 ΕΠΣ Ημαθίας-1ος Όμιλος (12η αγων.) Αποτελέσματα

Επιμέλεια: Βασίλης Σιμόπουλος

Α2 ΕΠΣ Ημαθίας-1ος Όμιλος (12η αγων.)

A2 eps pi1

Σημειώσεις:
– Σημαντική σημείωση σχετικά με την βαθμολογία:
Σε περίπτωση ισοβαθμίας δύο ή περισσοτέρων ομάδων καλύτερη θέση στο βαθμολογικό πίνακα καταλαμβάνει η ομάδα που έχει καλύτερο συντελεστή
στους μεταξύ τους αγώνες (άρθρο 20 του Κ.Α.Π.). Κάτι τέτοιο δεν μπορεί να παρουσιαστεί αυτόματα (ηλεκτρονικά) στην άνω βαθμολογία.

A2 eps pi2

Ενημέρωση από το επίσημο site της ΕΠΣΗ(http://www.eps-imathias.gr/home/index.asp)

 

Παρέμβαση Βεσυρόπουλου στον Υπουργό για τους βαμβακοπαραγωγούς και τον Κανονισμό του ΕΛ.Γ.Α.

Παρέμβαση του Απόστολου Βεσυρόπουλου στον Αν. Υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης κ. Μπόλαρη, για να διευθετηθεί το ζητήματα που έχει ανακύψει με τους βαμβακοπαραγωγούς της Ημαθίας και την καταβολή των αποζημιώσεων τους.

Σε συνάντηση του με τον Υπουργό, ο Βουλευτής Ημαθίας της Νέας Δημοκρατίας, Απόστολος Βεσυρόπουλος, έθεσε το ζήτημα που έχει προκύψει με τους βαμβακοκαλλιεργητές, μετά την τεράστια καταστροφή που υπέστησαν από τις βροχοπτώσεις, και την απόφαση του ΕΛ.Γ.Α. να εκτιμηθούν και να αποζημιωθούν μόνο όσοι παραγωγοί άφησαν ως «μάρτυρα», τέσσερις (4) ασυγκόμιστες σειρές στο μέσον του αγροτεμαχίου σε όλο το μήκος μιας διάστασής του.

Η συγκεκριμένη απόφαση αφήνει το μεγαλύτερο ποσοστό των αγροτών που υπέστησαν ζημία χωρίς αποζημίωση. Ο κ. Βεσυρόπουλος, ζήτησε να υπάρξει τροποποίηση της συγκεκριμένης απόφασης, ειδικά για την φετινή χρονιά, προκειμένου να διεκδικήσουν το δικαίωμα στην αποζημίωση και αυτοί οι παραγωγοί που άφησαν ικανοποιητικούς «μάρτυρες» για την εκτιμητική διαδικασία.

Επίσης, ο κ. Βεσυρόπουλος, επεσήμανε στον Αν. Υπουργό, ότι είναι άμεση η ανάγκη να ολοκληρωθούν οι αναλογιστικές μελέτες, ώστε να τροποποιηθεί ο κανονισμός του ΕΛ.Γ.Α., και να εφαρμοστεί η τροπολογία που κατέθεσε και ψηφίστηκε τον Ιανουάριο του 2014, η οποία παρέχει πλήρη κάλυψη της αγροτικής παραγωγής από τον ΕΛ.Γ.Α. από όλα τα ζημιογόνα αίτια. Ακόμη, τόνισε την ανάγκη να υπάρξει άμεσα εκσυγχρονισμός και μηχανογράφηση του ΕΛ.Γ.Α., ώστε να απλουστευτούν οι διαδικασίες των εκτιμήσεων και αποζημιώσεων, κάτι που θα είναι προς το συμφέρον και των αγροτών αλλά και του Οργανισμού. Αναφερόμενος στο ζήτημα της καθυστερημένης προκαταβολής της Βασικής Ενίσχυσης και του αποκλεισμού χιλιάδων αγροτών και κτηνοτρόφων από αυτή, ο κ. Βεσυρόπουλος, ζήτησε να επισπευθούν οι διαδικασίες πληρωμής των δικαιούχων που έμειναν εκτός πληρωμών, ενώ έθεσε και το θέμα της εξόφλησης του συνόλου της Βασικής Ενίσχυσης που παραδοσιακά τα προηγούμενα χρόνια καταβάλλονταν μέσα στον Δεκέμβριο.

Μετά τη συνάντηση με τον Αν. Υπουργό, ο κ. Βεσυρόπουλος ανέφερε:

«Συναντήθηκα με τον Αν. Υπουργό κ. Μπόλαρη, προκειμένου να στηρίξω ένα δίκαιο αίτημα των αγροτών της Ημαθίας. Ζήτησα από τον αρμόδιο Υπουργό, να υπάρξει τροποποίηση της απόφασης του ΕΛ.Γ.Α., προκειμένου να αποζημιωθούν οι βαμβακοπαραγωγοί από τις βροχοπτώσεις και την καταστροφή που υπέστησαν. Σε μια εξαιρετικά δύσκολη χρονιά για τους αγρότες, δεν είναι δυνατόν να θέτουμε εμπόδια και να διαιωνίζουμε το πρόβλημα. Οι τέσσερις (4) ασυγκόμιστες σειρές που ζητά η Διοίκηση του ΕΛ.Γ.Α., στο μέσον του αγροτεμαχίου σε όλο το μήκος μιας διάστασής του, προκειμένου να αποζημιωθούν, σύμφωνα και με τους αρμόδιους, στοχεύει στο να αποκλείσει ένα μεγάλο μέρος αγροτών από τη διεκδίκηση της νόμιμης αποζημίωσης.

Όλα τα προηγούμενα χρόνια οι εκτιμήσεις πραγματοποιούνταν με «μάρτυρες» λίγων μέτρων, πράγμα που σημαίνει, ότι ο προσδιορισμός του ύψους της ζημίας που διατυπώνονταν στα πορίσματα κατά την εκτιμητική διαδικασία ήταν ακριβής. Αυτό το συμπέρασμα εξάλλου εξάγεται και από τη φετινή εκτιμητική διαδικασία, καθώς οι γεωπόνοι – εκτιμητές που πραγματοποίησαν εκτιμήσεις σε αγροτεμάχια χωρίς τους προβλεπόμενους «μάρτυρες», ολοκλήρωσαν την εκτιμητική τους διαδικασία με απόλυτη σαφήνεια.

Επίσης, ζήτησα να υπάρξει, τροποποίηση και εκσυγχρονισμός του Κανονισμού ασφάλισης του ΕΛ.Γ.Α., καθώς δεν είναι δυνατόν να λειτουργούμε με όρους του παρελθόντος. Πρέπει να ολοκληρωθούν άμεσα οι αναλογιστικές μελέτες, ώστε να τροποποιηθεί ο κανονισμός του ΕΛΓΑ, και να εφαρμοστεί η τροπολογία που κατέθεσα με συναδέλφους μου και ψηφίστηκε τον Ιανουάριο του 2014, η οποία παρέχει πλήρη κάλυψη της αγροτικής παραγωγής από τον ΕΛ.Γ.Α. από όλα τα ζημιογόνα αίτια.

Η Διοίκηση του ΕΛ.Γ.Α., και το Υπουργείο, οφείλουν να δουν την αλήθεια και την πραγματικότητα. Οι αγρότες της Ημαθίας, δεν ζητούν προνομιακή μεταχείριση, ζητούν να εκπληρώσει η πολιτεία την αυτονόητη υποχρέωση της και να τους αποζημιώσει».

Αλεξάνδρεια: Υποτροφίες για αριστούχους φοιτητές – βράβευση αριστούχων – επιτυχόντων

Το εκκλησιαστικό   συμβούλιο  του  Ιερού  Ναού   Κοιμήσεως   Της  Θεοτόκου  Αλεξανδρείας  :

                           Α) προκυρήσει  υποτροφίες   για προπτυχιακούς   φοιτητές  της  Αλεξάνδρειας που κατά  το  εκπαιδευτικό  έτος   2014-2015

                                αρίστευσαν  στην  σχολή  και  στο  τμήμα  όπου  φοιτούν

 Β) Απονέμει  τιμητικές  διακρίσεις  σε προπτυχιακούς φοιτητές  και  μαθητές  Λυκείου  που   αρίστευσαν

                                 κατά  το προηγούμενο  εκπαιδευτικό  έτος

                           Γ) Τιμά τους  επιτυχόντες  των  Πανελλαδικών  εξετάσεων του 2015

Θα δοθούν  :  Έπαινος  με οικονομική  ενίσχυση  (υποτροφία)  στου  αριστούχους   προπτυχιακούς  Φοιτητές (Μ.Ο Βαθμολογίας   8.5  και  άνω)

                        Έπαινος  στους αριστούχους  μαθητές  Λυκείου.

                        Έπαινος  και αναμνηστικό  στους  επιτυχόντες  των  Πανελλαδικών εξετάσεων  του  2015

ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΥΠΟΤΡΟΦΙΕΣ  

1)            Να  είναι  μόνιμοι  κάτοικοι  της  πόλεως της Αλεξάνδρειας

2)   Στις  εξετάσεις   της  περιόδου  2014 –  2015 να έχουν επιτύχει

      σε όλα τα  προβλεπόμενα  μαθήματα   από τον  οδηγό  σπουδών του τμήματος  που παρακολουθούν, για το αντίστοιχο έτος φοίτησης

                            τους  με  βάση την ημερομηνία εγγραφής  τους.

.

                      3)   Ο μέσος  όρος  της  βαθμολογίας  τους  να  είναι   8,5  και  πάνω .

ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ Γ Ι Α  ΟΛΟΥΣ  ΤΟΥΣ  ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ 

ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΟΥΣ   ΦΟΙΤΗΤΕΣ

1) Αίτηση  (από το Εκκλησιαστικό συμβούλιο )

                            2)  Πιστοποιητικό  μονίμου  κατοικίας  (από το Δήμο Αλεξ/ας)

                  3)   Βεβαίωση  αναλυτικής  βαθμολογίας (από τη Σχολή )

                           4)    Αντίγραφο  του  οδηγού  σπουδών για το αντίστοιχο έτος .

ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ  –  ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

                     Όλοι  οι  προπτυχιακοί    φοιτητές  , αριστούχοι μαθητές  Λυκείου  και επιτυχόντες  των  Πανελλαδικών  εξετάσεων 2015  της Αλεξάνδρειας.

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ

                       1) Υποβολής  δικαιολογητικών  από  14 -12– 2015 έως   20- 12 – 2015

                       2)  Έλεγχος   δικαιολογητικών   από  21-12 -2015  έως   22 – 12 – 2015

                       3)  Ανακοίνωση  αποτελεσμάτων   (για υποτροφίες)     23  –  12  –  2015

Η εκδήλωση  θα  γίνει  την Κυριακή   27  -12  -2015  και   ώρα 18:00 στον  Ιερό ναό  Κοιμήσεως της  Θεοτόκου .

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ   στα  τηλέφωνα :2333022021  –   2333023143   –  2333026720  –    6986485392

ΣΗΜΕΙΩΣΗ : Παρακαλούνται οι επιτυχόντες των Πανελλαδικών εξετάσεων που θα παρευρεθούν  στην εκδήλωση να αποστείλουν e-mail ( ή sms στο 6986485392 αναγράφοντας το ονοματεπώνυμο τους , όνομα πατρός , την σχολή και το τμήμα στο οποίο πέτυχαν

                                ΤΟ   ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟ   ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ της ΑΕ Αλεξάνδρειας

Την ήττα γνώρισε η ομάδα μας με το κλείσιμο του πρώτου γύρου του πρωταθλήματος μας. 2η επαναλαμβανόμενη διαιτητική συμπεριφορά παύει πλέον να θεωρείται τυχαία…

Αυτό που μας στεναχωρεί δεν είναι η ήττα αλλά ο τρόπος με τον οποίο ήρθε. Κάποιοι άνθρωποι προφανώς δεν έχουν μάθει να σέβονται τον κόπο ανθρώπων που ασχολούνται με αγάπη και μεράκι με το ερασιτεχνικό ποδόσφαιρο και ειδικά κάτω από αυτές τις δύσκολες οικονομικές συγκυρίες, όπως δεν σέβονται τον κόπο, την ψυχή και την αγάπη των ποδοσφαιριστών που δίνουν καθημερινά τον καλύτερο τους εαυτό προκειμένου να υπηρετήσουν το ερασιτεχνικό ποδόσφαιρο.

Κύριοι εσείς “άρχοντες” των γηπέδων δεν γνωρίζουμε ποια η αγάπη σας για το άθλημα και ποιες οι βλέψεις σας αλλά σεβαστείτε όλους τους παραπάνω ή απλά αποσυρθείτε. Σεβαστείτε τον κόπο όλων των παραγόντων και των ποδοσφαιριστών στο ερασιτεχνικό ποδόσφαιρο και μην τους χρησιμοποιείται  για τα δικά σας παιχνίδια.

Δεν χρειάζεται να διευκρινίσουμε πως σε αυτήν την κατηγοριοποίηση δεν μπαίνουν όλοι οι “άρχοντες” αλλά και σαφώς υπάρχουν φωτεινές εξαιρέσεις . Όσον αφορά τον ανίδεο  “κύριο” Καραγκιοζόπουλο φυσικά και ΔΕΝ ζητάμε την εξαίρεση του αλλά τον περιμένουμε να τον φιλοξενήσουμε με τον πλέον κόσμιο τρόπο στο γήπεδο μας και να μας αποδείξει και στα εντός έδρας παιχνίδια τις “άριστες” διαιτητικές του γνώσεις. Καλή αντάμωση “κύριε” Καραγκιοζόπουλε.