Ο ΕΦΕΤ ενημερώθηκε, μέσω του Συστήματος Έγκαιρης Προειδοποίησης για τα Τρόφιμα και τις Ζωοτροφές (RASFF), σχετικά με τη διακίνηση σνακ από αποξηραμένο και αλατισμένο ψάρι (σκαρμός – Saurida undosquamis), που παρήχθη στην Ταϊλάνδη και το οποίο περιέχει βιοτοξίνη (ισταμίνη) σε ποσότητα που υπερβαίνει το ανώτατο νομοθετικά επιτρεπόμενο όριο.
Πρόκειται για το προϊόν με εμπορική ονομασία “Byschok” της Γερμανικής εταιρείας “OCTOPUS GmbH”, σε συσκευασία των 40 g, με ανάλωση κατά προτίμηση πριν από 20.04.18.
Ο ΕΦΕΤ ζήτησε την άμεση ανάκληση του συγκεκριμένου προϊόντος, ενώ ήδη βρίσκονται σε εξέλιξη οι σχετικοί έλεγχοι.
Καλούνται οι καταναλωτές, οι οποίοι έχουν προμηθευτεί το ανωτέρω προϊόν (κάτωθι φωτογραφίες), να μην το καταναλώσουν.
Σημεία ομιλίας του Υπουργού Βαγγέλη Αποστόλου στη Βουλή
Ο Υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων Βαγγέλης Αποστόλου κατά την πρόσφατη ομιλία του στη Βουλή, στη συζήτηση του σχεδίου νόμου του ΥΠΑΑΤ για την «Κύρωση του Μνημονίου Κατανόησης μεταξύ του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης της Ελληνικής Δημοκρατίας και του Υπουργείου Γεωργίας και Εγγείων Βελτιώσεων της Αραβικής Δημοκρατίας της Αιγύπτου για συνεργασία στον τομέα της αλιείας και της υδατοκαλλιέργειας», αναφερόμενος, μεταξύ άλλων, στη ρύθμιση για την παράταση στην έκδοση άδειας των κτηνοτροφικών εγκαταστάσεων επεσήμανε τα εξής:
«Η στήριξη και προώθηση της αιγοπροβατοτροφίας αποτελεί μια από τις βασικές στρατηγικές επιλογές του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, γιατί είναι ο κλάδος που μπορεί να συμβάλει ουσιαστικά στην μεγέθυνση του αγροτικού Ακαθάριστου Εθνικού Προϊόντος (ΑΕΠ).
Για να ξεπεράσει όμως τις δομικές του αδυναμίες πρέπει, μεταξύ άλλων, οι υφιστάμενες εγκαταστάσεις του να αποκτήσουν άδεια.
Είναι γεγονός ότι από την εφαρμογή του ν. 4056/2012 ανέκυψαν αρκετά θέματα που προκάλεσαν δυσλειτουργίες και καθυστερήσεις στη διαδικασία αδειοδότησης.
Η λήξη της προθεσμίας στις 12.9.2015 όπως αναφέρεται στο αρ. 14 του ν. 4056/2012 δεν αφορούσε τη μη συνέχιση λήψης των σχετικών δικαιολογητικών από πλευράς της δημόσιας διοίκησης.
Αντίθετα σηματοδοτούσε την έναρξη σχετικών κυρώσεων και προστίμων, πράγμα το οποίο θα δημιουργούσε ασφυκτικό κλίμα στην κτηνοτροφία της χώρας.
Κύρια αίτια μη αδειοδότησης αποτελούν: η γραφειοκρατία, το υψηλό πολεοδομικό κόστος και πολλές φορές, η έλλειψη ενημέρωσης και η αδιαφορία των ίδιων των κτηνοτρόφων.
Προκειμένου να αποφευχθούν οι δυσχέρειες εφαρμογής του νόμου που έχουν εντοπιστεί, το Υπουργείο βρίσκεται ήδη σε διαδικασία απλούστευσης του, που ενδεχόμενα να οδηγήσει σε νέο θεσμικό πλαίσιο.
Στην παρούσα ρύθμιση εισάγονται διατάξεις οι οποίες παρατείνουν τις προθεσμίες αδειοδότησης και αναστολής κυρώσεων του ισχύοντος νόμου έως ότου ολοκληρωθεί η διαδικασία για το νέο θεσμικό πλαίσιο.
Επιπλέον, αντιμετωπίζονται σειρά προβλημάτων που δημιουργούν ασφυκτικές καταστάσεις και κοινωνικά προβλήματα στους κτηνοτρόφους και τις τοπικές κοινωνίες.
Αναλυτικότερα:
Με την παρ. 1 της προτεινόμενης τροπολογίας παρατείνεται η σχετική προθεσμία έκδοσης άδειας εγκατάστασης όλων των κατηγοριών των κτηνοτροφικών εγκαταστάσεων.
Η συγκεκριμένη ρύθμιση παρέχει τον απαραίτητο χρόνο, ώστε οι κτηνοτρόφοι της χώρας να ολοκληρώσουν εμπρόθεσμα και χωρίς επιβολή προστίμων τις σχετικές διαδικασίες αδειοδότησης.
Με την παρ. 2 της προτεινόμενης τροπολογίας:
α) δίνεται η δυνατότητα έκδοσης άδειας εγκατάστασης σε κτηνοτροφικές εγκαταστάσεις εντός δομών που έχουν ως κύριο σκοπό την εκπαίδευση, την έρευνα, τον αθλητισμό, τη ψυχαγωγία και την υγεία και
β) Οι υφιστάμενες κτηνοτροφικές μονάδες κατά την έναρξη του ν. 4056/2012, οι οποίες βρίσκονταν πλησίον εθνικού ή επαρχιακού οδικού και σιδηροδρομικού δικτύου αποκτούν τη δυνατότητα έκδοσης σχετικής άδειας εγκατάστασης.
Στην παράγραφο 3 της προτεινόμενης τροπολογίας, αφενός παρέχεται το δικαίωμα παράτασης ισχύος της άδειας προέγκρισης γιατί μεγάλος αριθμός κτηνοτρόφων δεν συγκέντρωσε τα απαραίτητα δικαιολογητικά είτε λόγω καθυστέρησης της δημόσιας διοίκησης,
είτε ελλιπούς ενημέρωσης ή/και οικονομικών δυσχερειών, με αποτέλεσμα οι κτηνοτρόφοι αυτοί να μην μπορούν να ασκήσουν νομίμως την κτηνοτροφική τους δραστηριότητα κινδυνεύοντας με οικονομικές κυρώσεις και σφράγισμα των εγκαταστάσεών τους.
Αφετέρου, η άδεια προέγκρισης της εγκατάστασης μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως δικαιολογητικό εν ισχύ οπουδήποτε στη δημόσια διοίκηση ζητείται η άδεια εγκατάστασης, γεγονός που εξυπηρετεί ιδιαίτερα στα συγχρηματοδοτούμενα προγράμματα αγροτικής ανάπτυξης, στη λήψη σχετικών οικονομικών ενισχύσεων από τους κτηνοτρόφους και στη μη απένταξή τους από τα συγκεκριμένα προγράμματα.
Τέλος με την παρ. 4 της προτεινόμενης τροπολογίας ρυθμίζονται θέματα που αφορούν την εφαρμογή κυρώσεων σε κτηνοτροφικές μονάδες, οι οποίες υφίστανται εντός ή πλησίον οικισμού και οι οποίες δεν διαθέτουν άδεια διατήρησης όχι από ευθύνη των ίδιων των κτηνοτρόφων αλλά από καθυστερήσεις της δημόσιας διοίκησης, αναφορικά με την έκδοση των σχετικών αποφάσεων λόγω της πολυπλοκότητας και της παράλληλης υφιστάμενης νομοθεσίας (πολεοδομικές διατάξεις, οικοδομικός κανονισμός, δασική νομοθεσία κλπ)».
Ομιλία στη Βουλή έκανε ο πρόεδρος της ΔΗΜΑΡ και κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος της Δημοκρατικής Συμπαράταξης, Θανάσης Θεοχαρόπουλος, στη συζήτηση επί του νομοσχεδίου του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας.
Μεταξύ άλλων, ο κ. Θεοχαρόπουλος αναφέρθηκε στην τροπολογία της Δημοκρατικής Συμπαράταξης για θέματα που ρυθμίζουν την λειτουργία του ΕΛΓΑ, αναφορικά με τις μετακινήσεις των υπαλλήλων και τις αποζημιώσεις. Η συγκεκριμένη τροπολογία κατατίθεται για 5η φορά και δεν γίνεται αποδεκτή, αν και έχει τη συναίνεση των περισσότερων κοινοβουλευτικών ομάδων, όπως ανέφερε ο κ. Θεοχαρόπουλος.
Το βίντεο της ομιλίας:
Για το θέμα της τροπολογίας για τον ΕΛΓΑ της Δημοκρατικής Συμπαράταξης ο κ. Θεοχαρόπουλος ανέφερε:
Τουλάχιστον να συμφωνήσει η Κοινοβουλευτική Ομάδα και οι Βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ -που φαίνεται ότι συμφωνούν- στην τροπολογία που έχουμε καταθέσει για να υπάρχει πίεση. Δεν εξηγείται αλλιώς αυτήν η κατάσταση. Έχουμε αποδείξει ότι δεν υπάρχει κανένα κόστος. Υπάρχουν άλλες εξαιρέσεις για τα ερευνητικά ιδρύματα, στα οποία δεν υπάρχει κόστος για το κράτος. Και εδώ δεν υπάρχει κόστος κανένα και καμία δαπάνη. Καταθέσαμε και ερώτηση και στον Υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης και στον Υπουργό Οικονομικών το καλοκαίρι. Ο Υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης μας απαντάει για άλλα θέματα -ο κ. Μπόλαρης συγκεκριμένα- και ο Υπουργός Οικονομικών δεν απάντησε. Και ήρθε σήμερα ο κ. Αποστόλου να μας πει ότι είναι αρμοδιότητα του Υπουργού Οικονομικών.
Πραγματικά πρέπει να αποφασίσετε ως Κυβέρνηση να λύσετε αυτό το θέμα, γιατί έχει σχέση και με τις αποζημιώσεις που πρέπει να πληρωθούν, του 2015, και με τις εκτιμήσεις που πρέπει να γίνουν το 2016.
Το σημερινό νομοσχέδιο είναι ένα νομοσχέδιο που περιέχει πράγματι ορισμένες θετικές διατάξεις, αλλά και πολλές προβληματικές. Όμως, το νομοθετικό έργο δεν πρέπει να εξαντλείται σε αυτά και να αφήνει στον αέρα σημαντικά ζητήματα, απέχοντας από ένα ολοκληρωμένο σχέδιο αποτελεσματικής δράσης σ’ αυτόν τον τομέα, για να πετύχουμε επιτέλους την αειφορική ανάπτυξη, η οποία είναι ο συνδυασμός κοινωνικής, οικονομικής και περιβαλλοντικής ανάπτυξης. Αυτά τα πράγματα, δυστυχώς, έχουν ξεχαστεί μέσα στην κρίση. Όμως, το Υπουργείο Περιβάλλοντος και η εκάστοτε κυβέρνηση δεν πρέπει να τα ξεχνάει.
Η πρόταση για τροπολογία – προσθήκη στο υπό συζήτηση σχέδιο νόμου, που δεν αποδέχτηκε το υπουργείο να κάνει δεκτή:
ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ – ΠΡΟΣΘΗΚΗ
Στο σχέδιο νόμου του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Δασικές Συνεταιριστικές Οργανώσεις και άλλες διατάξεις».
Θέμα: «Ρυθμίσεις θεμάτων του Οργανισμού Ελληνικών Γεωργικών Ασφαλίσεων (ΕΛ.Γ.Α.)»
ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ
Με την προτεινόμενη διάταξη ρυθμίζονται θέματα που αφορούν τον Οργανισμό Ελληνικών Γεωργικών Ασφαλίσεων (ΕΛ.Γ.Α.) ο οποίος είναι νομικό πρόσωπο ιδιωτικού δικαίου κοινής ωφέλειας και ανήκει εξ’ ολοκλήρου στο Δημόσιο.
Με την παρ. 1 του προτεινόμενου άρθρου, ρυθμίζονται οι μετακινήσεις του προσωπικού του ΕΛ.Γ.Α. Οι μετακινήσεις του προσωπικού του ΕΛ.Γ.Α. έχουν σκοπό τη διενέργεια πραγματογνωμοσυνών – εκτιμήσεων για ζημιές στη φυτική παραγωγή και στο ζωικό κεφάλαιο της χώρας. Όπως προκύπτει από τα στατιστικά στοιχεία, το γεωτεχνικό προσωπικό του ΕΛ.Γ.Α. διενεργεί ετησίως κατά μέσο όρο 400.000 εξατομικευμένες εκτιμήσεις. Για την αντιμετώπιση των δαπανών που προξενούνται λόγω αυτών των μετακινήσεων, έχει θεσπιστεί από την ίδρυση του ΕΛ.Γ.Α. η καταβολή τέλους εκτίμησης σε περίπτωση που κάποιος παραγωγός υποβάλλει δήλωση ζημιάς. Η θέσπιση της καταβολής τελών για την εκτίμηση των ζημιών είχε δύο στόχους, οι οποίοι και επιτεύχθηκαν. Συγκεκριμένα:
α) την κάλυψη των δαπανών που προξενούνται για την πραγματοποίηση των σκοπών του, από τα έσοδα των τελών εκτίμησης. (Με τον τρόπο αυτό δεν επιβαρύνονται τα έσοδα του ΕΛ.Γ.Α. που προέρχονται είτε από τις ασφαλιστικές εισφορές των αγροτών είτε από οποιαδήποτε κρατική επιχορήγηση).
β) την αποτροπή υποβολής άσκοπων δηλώσεων ζημιάς. (Με αυτό τον τρόπο μειώνεται ο αριθμός των δηλώσεων χωρίς ουσιαστικό αντικείμενο και κατά συνέπεια οι άσκοπες μετακινήσεις του προσωπικού).
Η εφαρμογή των προβλεπόμενων στην Υποπαράγραφο Δ9 του ν. 4336/2015 θα δημιουργήσει σοβαρότατα προβλήματα στη λειτουργία του ΕΛ.Γ.Α. και αδυναμία στην επίτευξη των σκοπών του λόγω του έκτακτου και απρόβλεπτου χαρακτήρα των μετακινήσεων του προσωπικού. Λαμβάνοντας υπόψη και το γεγονός ότι το κόστος των δαπανών αυτών καλύπτεται από τα τέλη εκτίμησης, κρίνεται ως απαραίτητη η ένταξη του ΕΛ.Γ.Α. στις εξαιρέσεις που ήδη προβλέπονται στον νόμο. Συγκεκριμένα, στην παράγραφο 2 του άρθρου 2 του ν. 4336/2015 αναφέρεται ρητά ότι εξαιρούνται και δεν εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής οι μετακινήσεις εκτός έδρας του πάσης φύσης προσωπικού που απασχολείται για τις ανάγκες προγραμμάτων ή έργων (ερευνητικών, αναπτυξιακών κλπ) των Ερευνητικών Κέντρων, καθώς και των Ερευνητικών Κέντρων των ΑΕΙ ή ΤΕΙ, που χρηματοδοτούνται αποκλειστικά από την ΕΕ ή από διεθνείς οργανισμούς ή ιδιωτικά κονδύλια, εφόσον η σχετική δαπάνη καλύπτεται από τα προγράμματα ή τα έργα αυτά, για τις ανάγκες των οποίων μετακινούνται. Είναι προφανές ότι στόχος του νομοθέτη είναι η μείωση των δαπανών που βαρύνουν τον τακτικό προϋπολογισμό ή το ΠΔΕ της χώρας.
Στην περίπτωση του ΕΛ.Γ.Α, οι δαπάνες για τις μετακινήσεις όχι μόνο δεν βαρύνουν το κράτος αλλά δεν βαρύνουν ούτε και τις ασφαλιστικές εισφορές των αγροτών, που αποτελούν και το κύριο, αν όχι αποκλειστικό, έσοδο του ΕΛ.Γ.Α.. Συνεπώς, η ένταξη του ΕΛ.Γ.Α. στις εξαιρέσεις της παραγράφου 2 του άρθρου 2 του ν. 4336/2015, είναι επιβεβλημένη προκειμένου να μπορέσει να ανταποκριθεί στο έργο του.
Με την παρ. 2 του προτεινόμενου άρθρου, ρυθμίζονται οι αποζημιώσεις των ανταποκριτών του ΕΛ.Γ.Α, καθώς και των απασχολούμενων σε όλα τα στάδια της ασφαλιστικής και εκτιμητικής διαδικασίας, των προγραμμάτων της ενεργητικής προστασίας και κρατικών οικονομικών ενισχύσεων, γεωτεχνικών, υπαλλήλων ή μη του ΕΛ.Γ.Α, οι οποίοι δικαιούνται, για το έργο που τους ανατίθεται, αποζημίωση ανά πραγματογνωμοσύνη, επιτόπιο έλεγχο, εποπτικό έλεγχο, αξιολόγηση και παραλαβή έργων κλπ, σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. 5 του άρθρου 24 του ν. 3877/2010, όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 4 του άρθρου 39 του ν. 4061/2012 και την παρ. 5 του άρθρου 13 του ν. 4351/2015, καθώς και της υπ’ αριθ. 80/14270/31.1.2014 (Β΄327), κατ’ εξουσιοδότηση εκδοθείσας κοινής υπουργικής απόφασης Οικονομικών και Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων. Η δαπάνη που προκαλείται καλύπτεται από τα τέλη εκτίμησης (όμοια με την παράγραφο 1).
ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ- ΠΡΟΣΘΗΚΗ
Άρθρο …
Ρυθμίσεις θεμάτων του Οργανισμού Ελληνικών Γεωργικών Ασφαλίσεων «ΕΛ.Γ.Α.»
Στην παράγραφο 2 του άρθρου 2 της Υποπαραγράφου Δ9 του ν. 4336/2015 (Α΄94) προστίθεται εδάφιο ως εξής:
«Επίσης, εξαιρούνται και δεν εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής του παρόντος νόμου, από την έναρξη ισχύος του, οι μετακινήσεις του πάσης φύσης προσωπικού του ΕΛΓΑ, εκτός των διατάξεων της παρ. 2 του άρθρου 10».
Στο άρθρο 33 του ν. 4354/2015 (Α΄176) προστίθεται περίπτωση θ΄ ως εξής:
«θ. Της παρ.5 του άρθρου 24 του ν. 3877/2010, όπως τροποποιήθηκε και ισχύει σήμερα και της κατ’ εξουσιοδότηση αυτής εκδοθείσας κοινής υπουργικής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών και Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων (80/14270/31.1.2014, Β 327) και των παραγράφων 14 και 2 των αριθμ. 176579/8-11-2011 και 176578/8-11-2011 κοινών υπουργικών αποφάσεων των Υπουργών Οικονομικών και Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, αντίστοιχα (ΦΕΚ 2691/Β/11-11-2011)».
Είναι ανατριχιαστικά όσα είπε προχθές στη Βουλή ο επί του Πολιτισμού υπουργός Μπαλτάς, στη διάρκεια της συζήτησης για την πώληση του Ελληνικού.
Γράφει ο συνεργάτης του Έμβολος δημοσιογράφος Νίκος Γ. Σακελλαρόπουλος
Κι είναι η πρώτη φορά που στέλεχος του ΣΥΡΙΖΑ ομολόγησε δημοσίως τις επιδιώξεις της «πρώτη φορά Αριστερά».
Τι ομολογία έκανε ο ανεκδιήγητος αυτός κομμουνιστής υπουργός; Ακούστε:
«Ο ΣΥΡΙΖΑ μιλάει εκ γενετής για μία έννοια που λέγεται “δημοκρατικός δρόμος του σοσιαλισμού” και στο περιεχόμενό του έχει υποχωρήσεις, συμβιβασμούς, νίκες και ήττες. Είναι σταθερές οι αξίες μας σε αυτό το δρόμο. Άρα όταν σε αυτό το δρόμο βρισκόμαστε μπροστά σε υπέρτερους συσχετισμούς που μας αναγκάζουν να υποστούμε μία αναγνωρισμένη ήττα δεν σημαίνει ότι μετά την ήττα λέμε άλλα από αυτά που λέγαμε πριν. Λέμε κάτι που αναγνωρίζει το γεγονός μιας ήττας, ότι πρέπει να προσαρμοστούμε, να κάνουμε το συμβιβασμό που απαιτεί η ήττα για να συνεχίσουμε τον αγώνα»!
Αυτή η τοποθέτηση αποτελεί μαχαιριά στη καρδιά του αστικού μας κράτους.
Τι λέει ουσιαστικά ο Μπαλτάς για το Ελληνικό; Λέει, ότι δεν καταφέραμε να αποφύγουμε την πώληση του, αλλά κάνουμε λίγο πίσω, θα πάρουμε τα λεφτά των επενδυτών που θα κάνουν ταυτοχρόνως τα έργα κι όταν ωριμάσουν οι συνθήκες και έχει περάσει η κρίση … θα το πάρουμε πίσω, θα το επανακρατικοποιήσουμε!
Κι όμως, αυτή η ανατριχιαστική τοποθέτηση του, που αιωρείται μεταξύ οράματος και πολιτικής απάτης, δεν ενόχλησε καν το Μέγαρο Μαξίμου. Απόδειξη ότι ο Μπαλτάς της απίστευτης κομμουνιστικής αυταπάτης, παραμένει ακόμη υπουργός.
Όμως, όπως και νάναι, όσα είπε ο Μπαλτάς είναι όσα ακριβώς πιστεύει η Αριστερά κι όσα στοχεύει διαχρονικά.
Διεκδικεί, δημιουργεί μύθους και «ήρωες», παραπλανά και τελικά δέχεται την μια ήττα μετά την άλλη (παγκοσμίως). Κι ύστερα, ξανά από την αρχή με νέα καταχθόνια δάκρυα επαγγέλλεται τον … άγιο σοσιαλισμό και ξεκινά νέους …πολέμους!
Το θλιβερό είναι κι άλλο. Είναι, ότι οι Μπαλτάδες κι ο ΣΥΡΙΖΑ κατάφεραν να πείσουν τόσο πολλούς Έλληνες για την πολιτική τους ορθότητα. Τόσοι Έλληνες σανοφάγοι της ουτοπίας;
Εκπαιδευτικοί…. εκπαιδεύονται, προκειμένου να ανταποκριθούν στις ανάγκες που θα προκύψουν από την σχολική ένταξη των προσφύγων.
Σεμινάρια σε πέντε πόλεις υλοποιεί η Ένωση Ελλήνων Φυσικών με σκοπό να υποστηριχθούν εκπαιδευτικοί από εξειδικευμένο διδακτικό προσωπικό, το οποίο θα είναι ενημερωμένο για τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά και τις ανάγκες των προσφυγόπουλων.
«Ιδιαίτερα κρίσιμη είναι η εξοικείωση με τις μεθόδους διδασκαλίας της ελληνικής γλώσσας, καθώς και με τις διδακτικές πρακτικές σε πολυπολιτισμικό περιβάλλον. Ακόμη και οι εκπαιδευτικοί που τα προηγούμενα χρόνια ασχολήθηκαν με την διαπολιτισμική εκπαίδευση, χρειάζονται πρόσθετες γνώσεις για να χειριστούν το ευαίσθητο αυτό εκπαιδευτικό και κοινωνικό ζήτημα» αναφέρει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο υπεύθυνος του προγράμματος από την πλευρά της Ένωσης Ελλήνων Φυσικών Παναγιώτης Φιλντίσης.
Το σεμινάριο, διάρκειας 250 ωρών και με κόστος 250 ευρώ το άτομο, διοργανώνεται στην Αθήνα, τη Θεσσαλονίκη, την Πάτρα, τη Λάρισα και την Κοζάνη και την επιστημονική ευθύνη του έχουν καθηγητές από διάφορα πανεπιστήμια της χώρας. Ηδη, έχουν δηλώσει συμμετοχή 300 εκπαιδευτικοί, στην πλειονότητά τους αδιόριστοι από την Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση.
«Διαπιστώσαμε ότι οι εκπαιδευτικοί δεν είναι επαρκείς, ώστε να μπορέσουν να διδάξουν τα παιδιά πρόσφυγες, και σχεδιάσαμε ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα που ανταποκρίνεται σε τρεις άξονες, πώς δηλαδή υποδέχομαι, πώς κοινωνικοποιώ και και πώς διδάσκω αυτά τα παιδιά» εξήγησε ο κ. Φιλντίσης.
Η 3η αγωνιστική για το πρωτάθλημα της Α1 έφτασε. Το Σάββατο στις 24 Σεπτεμβρίου και ώρα 4:30 το απόγευμα η ομάδα της πόλης μας δίνει σημαντικό παιχνίδι με την αντίστοιχη της Ποντιακής Νεολαίας Αράχου στο δημοτικό γήπεδο Αλεξάνδρειας.
Διοίκηση, προπονητικό team και παίκτες καλούν τον κόσμο να δώσει το παρόν και αυτήν την αγωνιστική. Ενημερώνουμε επίσης πως όλοι οι μαθητές δικαιούνται δωρεάν είσοδο. Σας περιμένουμε όλους για ακόμη μια αγωνιστική στο πλευρό μας.
θα πραγματοποιήσει ενημερωτική συνάντηση την Τρίτη 27 Σεπτεμβρίου και ώρα 7:30 στο κατάστημα “Sentra Sport Café Τάσος». Το θέμα θα αφορά την ενημέρωση των ενδιαφερόμενων για το πρόγραμμα του Σχολείου Δεύτερης Ευκαιρίας (ΣΔΕ) που λειτουργεί ως Παράρτημα στην Αλεξάνδρεια.
Ομιλήτρια θα είναι η Κα Αρσινόη Παρασκευά , Διευθύντρια του Σχολείου Δεύτερης Ευκαιρίας Νάουσας.
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.