Αρχική Blog Σελίδα 15981

Χωρίς Σχολεία και αύριο Τετάρτη, 11 Ιανουαρίου σύμφωνα με απόφαση του Δημάρχου Αλεξάνδρειας

Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ

 

Έχοντας υπόψη:

1) Τις διατάξεις του άρθρου 94, παραγρ.4, περιπτ.27 του Ν.3852/2010[ΦΕΚ  87/7-6-2010 τ.Α΄]¨Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης – Πρόγραμμα Καλλικράτης¨.

2) Τα ακραία καιρικά φαινόμενα (χιονόπτωση, χαμηλές θερμοκρασίες και παγετός) που επικρατούν στην ευρύτερη περιοχή του Δήμου Αλεξάνδρειας.

ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΜΕ

Τη συνέχιση της  διακοπής των μαθημάτων στα Σχολεία της Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης εντός των διοικητικών ορίων του Καλλικρατικού Δήμου Αλεξάνδρειας, την Τετάρτη 11 Ιανουαρίου 2017 , λόγω των ακραίων καιρικών φαινομένων (χιονόπτωση, χαμηλές θερμοκρασίες και παγετός) που επικρατούν στην ευρύτερη περιοχή.

 

Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ

ΓΚΥΡΙΝΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

Οι εξαγωγές στηρίζουν την οικονομία – Γράφει ο Δημήτρης Χριστούλιας

Μετά από 8 χρόνια βαθιάς οικονομικής κρίσης, οι εξαγωγές τροφίμων, αποτελούν όαση για την ελληνική οικονομία. Η Ελληνική Βιομηχανία Τροφίμων και Ποτών, παρόλες τις αντιξοότητες και την αστάθεια που κυριαρχεί στον πολιτικό και οικονομικό στίβο, εξακολουθεί να αποτελεί ένα δυναμικό κλάδο, ανταγωνιστικό και εξωστρεφή με θεμελιώδη ρόλο στην οικονομία της χώρας μας.

dimitris christoulias
Γράφει ο συνεργάτης του Έμβολος Δημήτρης Χριστούλιας δημοσιογράφος της REALnews

Με τη δραστηριοποίηση εκτός συνόρων να αποτελεί δυνατό χαρτί στη βιωσιμότητα των εταιρειών του κλάδου, η Βιομηχανία Τροφίμων και Ποτών,  είναι η πρώτη εξαγωγική δύναμη της χώρας (χωρίς πετρελαιοειδή), με αυξανόμενες τάσεις.

Ειδικότερα, αυξημένες κατά 4,2% εμφανίστηκαν οι εξαγωγές το Νοέμβριο, με τη συνολική αξία τους να διαμορφώνεται στα 2,21 δισ. ευρώ, σύμφωνα με τα στοιχεία της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής. Άνοδο 2,9%, όμως εμφάνισαν και οι εισαγωγές, οι οποίες διαμορφώθηκαν στα 3,77 δισ. ευρώ, με το έλλειμμα του εμπορικού ισοζυγίου να φτάνει στα 1,55 δισ. ευρώ, αυξημένο κατά 1,2% σε ετήσια βάση.

Ο Σύνδεσμος Ελληνικών Βιομηχανιών Τροφίμων πιστεύοντας ότι η εξωστρέφεια αποτελεί κομβικό παράγοντα για την ανάπτυξη της ελληνικής βιομηχανίας στηρίζει μέσα από σημαντικές πρωτοβουλίες και δράσεις τον εξαγωγικό χαρακτήρα των επιχειρήσεων. Μάλιστα σε πρόσφατες δηλώσεις του ο Ευάγγελος Καλούσης, πρόεδρος του ΣΕΒΤ, είχε πει ότι: «Η Ελληνική Βιομηχανία Τροφίμων αποτελεί έναν από τους πιο δυναμικούς και ανταγωνιστικούς κλάδους της ελληνικής οικονομίας, ξεπερνώντας τις δυσκολίες και την ύφεση των τελευταίων ετών, συνεχίζει να προσφέρει ουσιαστικό έργο στην ανάπτυξη της οικονομίας. Έτσι, δίνοντας έμφαση στην ενίσχυση της εξωστρέφειας, η Ελληνική Βιομηχανία Τροφίμων παράγει και εξάγει ποιοτικά, ασφαλή και ανταγωνιστικά προϊόντα για την ελληνική και διεθνή αγορά. Προϊόντα που ξεχωρίζουν για την αυθεντικότητά τους και την ποιοτική τους υπεροχή, στηρίζουν την ελληνική αγροτική παραγωγή και προάγουν την ελληνική διατροφή.

Παραμένοντας πιστοί στους στόχους μας, στην Ελληνική Βιομηχανία Τροφίμων, στηρίζουμε την εξωστρέφεια, αντιμετωπίζουμε τις αντιξοότητες με σθένος, ζήλο και σκιαγραφούμε το μέλλον με αισιοδοξία και με δημιουργία.

Παράλληλα, ετοιμάζουμε την Πλατφόρμα εξαγωγών για την Ελληνική Βιομηχανία Τροφίμων, η οποία σε συνεργασία με τα 61 Γραφεία Οικονομικών & Εμπορικών Υποθέσεων που λειτουργούν σε 46 Πρεσβείες και Προξενεία της Ελλάδας, σε πολλές χώρες του Πλανήτη, θα βοηθήσει την εξωστρέφεια και θα προωθήσει τα Ελληνικά προϊόντα διατροφής». Ας ελπίσουμε οι εξαγωγές να συνεχίσουν να καταγράφουν εξαιρετικές επιδόσεις, για το καλό της ελληνικής οικονομίας.

Από τον Σάκη Πεπονή στην Όλγα Γεροβασίλη – Του Παναγιώτη Καρκατσούλη*

Οι υπουργοί διοικητικής μεταρρύθμισης ή όπως κάθε φορά ήταν ο τίτλος του πολιτικού προϊσταμένου του πάλαι ποτέ κραταιού Υπουργείου Προεδρίας Κυβερνήσεως ήταν, στην πλειονότητά τους, βαθύτατα αντι-μεταρρυθμιστές. Πελατοκράτες, που ήξεραν να κάνουν καλά ένα πράγμα: Να βολεύουν τα «πελατάκια». Για να γίνει αυτό έπρεπε να ελέγχουν το σύστημα των προσλήψεων. Δημιουργώντας μια αλυσίδα κανόνων και εξαιρέσεων κατάφεραν να τετραπλασιάσουν το προσωπικό του κράτους μέσα σε τρεις δεκαετίες.

Καρκατσούλης
Γράφει ο Παναγιώτης Καρκατσούλης Γραμματέας Κ.Ο. στο Ποτάμι

Βεβαίως, για να φθάσουμε στις προσλήψεις έπρεπε να συντρέχουν όλα τα υπόλοιπα-απαραίτητα στοιχεία του πελατειακού κράτους:

  • Νόμοι-φωτογραφίες που να επιτρέπουν τις πολυειδείς εργασιακές σχέσεις με το δημόσιο. Την περίοδο των παχέων αγελάδων είχαν καταγραφεί δέκα (!) διαφορετικές δυνατές σχέσεις εργασίας με το δημόσιο, όταν στις κανονικές χώρες της Ευρώπης είναι δύο: οι μόνιμοι και οι επί συμβάσει.
  • Δομές, πάντα πληθωρικές τόσο στο κέντρο όσο και στην περιφέρεια του κράτους. Ο κανόνας για όσους έζησαν την δημιουργία «οργανισμών» (δηλαδή, κανονισμών εσωτερικής λειτουργίας) εκείνα τα χρόνια ήταν να προβλέπονται στον οργανισμό τουλάχιστον διπλάσιες θέσεις απ’ όσες πραγματικά χρειάζονταν ώστε ο πολιτικάντης να μπορεί να βολέψει τα πελατάκια. Η κατάργηση των λεγόμενων «κενών» οργανικών θέσεων ήταν ένα από τα μέτρα του μνημονίου που η ολοκλήρωσή του απαίτησε περισσότερο από έναν χρόνο.
  • Προϋπολογισμοί με πολυάριθμους κωδικούς και χαοτική αρχιτεκτονική ώστε να είναι αδύνατο να κατανοήσει κανείς ούτε που πάνε τα λεφτά ούτε –πολλώ μάλλον-γιατί πάνε σε κάποιους κι όχι σε κάποιους άλλους.

Το πελατειακό κράτος φαινόταν- και ήταν- άτρωτο. Μέχρι τη στιγμή που ένας Υπουργός αποφάσισε να διακινδυνεύσει την πολιτική του καριέρα εξαπολύοντας μετωπική επίθεση εναντίον του. Ήταν ο Σάκης Πεπονής. Οι αντιδράσεις στον ομώνυμο νόμο (2190/94) με τον οποίο εισήχθη ένα αντικειμενικό σύστημα προσλήψεων, την εγγύηση της καλής λειτουργίας του οποίου αναλάμβανε μια ανεξάρτητη αρχή, ήταν σφοδρές αλλά δεν μπόρεσαν να κάμψουν την αποφασιστικότητα και το ήθος του ανδρός. Αντιστεκόμενος στις πιέσεις του πρωθυπουργού και της κοινοβουλευτικής ομάδας του, πέτυχε το «αδύνατο»: Να δημιουργηθεί ένας κόμβος αντικειμενικότητας στο σύστημα προσλήψεων, καθιστώντας τα «ρουσφετόχαρτα» μια γλαφυρή εικόνα του παρελθόντος. Εννοείται, ότι το πελατειακό κράτος αντέδρασε με μεγάλη σφοδρότητα στην πρώτη του ήττα μετά από πολλές δεκαετίες. Η αντεπίθεσή του εκδηλώθηκε με 43 τροποποιήσεις του νόμου μέσα σε μια δεκαετία, επιτυγχάνοντας με τον τρόπο αυτόν τη μονιμοποίηση χιλιάδων συμβασιούχων και αφήνοντας τις περιφερειακές προσλήψεις εκτός ελέγχου του ΑΣΕΠ.

Εν τέλει, η άλωση του δημοσίου από τα πελατάκια και τους πάτρωνές τους, οδήγησε στην χρεωκοπία του ελληνικού κράτους.

Οι δανειστές δεν είχαν ενδιαφέρον για την καταπολέμηση του πελατειακού κράτους αλλά μόνο για την εφαρμογή των εισπρακτικών μέτρων. Έτσι, οι μισθοί και οι συντάξεις των δημοσίων υπαλλήλων υπέστησαν δραματικές μειώσεις-οριζόντια, πάντα, χωρίς  διαφοροποίηση και αιτιολογία. Πολλοί δημόσιοι υπάλληλοι- περισσότεροι απ’ όσοι είχε αρχικά υπολογιστεί- έσπευσαν να εγκαταλείψουν το βυθιζόμενο σκάφος το ίδιο ασύντακτα όπως προσλήφθηκαν. Ελλείψεις και κενά άρχισαν να παρατηρούνται σε πολλές υπηρεσίες.

Οι αλλαγές στον τρόπο οργάνωσης και λειτουργίας του δημοσίου που ήταν κατεπείγουσες παραπέμφθηκαν στις καλένδες. Κανείς δεν τις ήθελε. Οι ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ, που πήραν τη σκυτάλη από τους πελατοκράτες της πασοκονεοδημοκρατίας, έδειξαν από την αρχή ότι ήταν διατεθειμένοι να «προστατεύσουν» το δημόσιο (μτφρ. να μπλοκάρουν κάθε μεταρρύθμιση). Θα μπορούσαν να μείνουν εκεί. Το ότι, όμως, θα συνέχιζαν με ακόμη πιο ευρηματικό τρόπο τις χειρότερες πρακτικές του παρελθόντος, ε, αυτό δεν μπορούσε εύκολα να το υποθέσει κανείς.

Σήμερα, παρ’ όλες τις δικλείδες ασφαλείας, που δεν επιτρέπουν στους όψιμους πελατοκράτες να δοκιμάσουν την γοητεία των μαζικών διορισμών, η κυβέρνηση αποδεικνύεται ιδιαιτέρως ευρηματική: Αξιοποιεί κάθε τρύπα του συστήματος και φροντίζει ν’ ανοίγει κι άλλες, αφού:

Α) Διορίζει σε νομικά πρόσωπα ιδιωτικού δικαίου –για τα οποία δηλώνει ανερυθρίαστα ότι δεν ξέρει ούτε ακριβώς πόσα ούτε ποιά είναι. Εννοείται ότι δεν την ενδιαφέρει ούτε εάν χρειάζονται. Σ’ αυτά τα νομικά πρόσωπα υπηρετούν 46.936 άτομα, εκ των οποίων οι  33.438 είναι τακτικό προσωπικό, 10.062 συμβασιούχιοι, 1762 μέλη διοικητικών συμβουλίων, αλλά και 1674 άτομα που καταγράφονται ως … λοιπές περιπτώσεις!

Β) Προσλαμβάνει επιτυχόντες σε παλαιότερους διαγωνισμούς (προ εικοσαετίας!) οι οποίοι δεν είχαν διοριστεί λόγω δημοσιονομικής στενότητας. Οι ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ, προφανώς, εκτιμούν ότι τώρα υπάρχει δημοσιονομική χαλάρωση ή, εν πάση περιπτώσει, επειδή η κουτοπονηριά συνάδει προς το ήθος τους, γνωρίζουν ότι οι προσλήψεις αυτές εξαιρούνται από τον κανόνα 1:5, οπότε πεδίον προσλήψεων λαμπρό!

Γ) Δημιουργεί τις προϋποθέσεις ανεξέλεγκτων νέων προσλήψεων στους ΟΤΑ με την θεσμοθέτηση δυνατότητας παραίτησής τους από τα ένδικα μέσα,για αποφάσεις με τις οποίες διατάσσεται η παραμονή ή η επάνοδος εργαζομένων στην εργασία τους.

Δ) Δημιουργεί, σωρηδόν, αμοιβόμενες επιτροπές, συλλογικά όργανα και νεες δομές (121 σε 24 νόμους του 2016) χωρίς να λαμβάνει υπόψη καν το κόστος λειτουργίας τους και τη δημοσιονομική επιβάρυνση που προκαλούν, σκαρφιζόμενη κάτι πρωτοφανές: Μη δίνοντας στοιχεία εκτίμησης κόστους στο Γενικό Λογιστήριο του Κράτους! Σε 66 από τους 118 νόμους που έχουν ψηφίσει, το ΓΛΚ δηλώνει ότι το ύψος της δαπάνης που προκαλούν δεν μπορεί να εκτιμηθεί λόγω έλλειψης στοιχείων.

Ε) Τελευταίο αλλ’ όχι έσχατο: Συντηρεί και επαυξάνει το όνειδος των λεγόμενων μετακλητών: Διορίζουν συγγενείς και φίλους, βροχηδόν,(2099 σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία της απογραφής του Οκτωβρίου), στους οποίους μάλιστα δίνουν και υπερωρίες πριν καν ασχοληθούν με κάτι υπηρεσιακό.

Η ένταση με την οποία εκδηλώνεται στη σημερινή συγκυρία η προσπάθεια κομματικής αποικιοποίησης του κράτους δεν έχει προηγούμενο. Η ευθύνη της κυβέρνησης- και ιδίως των υπουργών διοικητικής μεταρρύθμισης και οικονομικών-είναι τεράστια. Όχιμόνο, επειδή τα επίχαιρα της κομματικής άλωσης του δημοσίου από τους προηγούμενους είναι εμφανή σε όλους αλλά, διότι την ίδια στιγμή η κυβέρνηση υπογράφει εξαιρετικά δυσβάστακτα φορολογικά/ασφαλιστικά μέτρα συνθλίβοντας τον παραγωγικό ιστό της χώρας.

Το δυστύχημα είναι ότι απέναντι στην σοβιετοποίηση που προωθούν οι ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ ως ενιαίος πολιτικός χώρος δεν εμφανίζεται ούτε ένα πρόσωπο με ανάστημα που να δημιουργήσει μια ρωγμή. Βεβαίως, δεν μπορεί να προκύψει ένας Σάκης Πεπονής απ’ αυτό τον χώρο αλλά, από το σημείο αυτό μέχρι την μοναδικότητα της Όλγας Γεροβασίλη υπάρχει διαφορά. Το μόνο κέρδος από την παραμονή της, κατά τα λοιπά, απολύτως ακατάλληλης υπουργού στη θέση της είναι να μπορεί κανείς να κάνει εύκολη την σύγκριση με εκείνους που τίμησαν την αντίστοιχη θέση.

  • *Ο Παναγιώτης Καρκατσούλης είναι Γραμματέας Κ.Ο. στο Ποτάμι

Το μαγκάλι… – Γράφει ο Νίκος Γ. Σακελλαρόπουλος

Τον χειμώνα του 2013, ένας άνθρωπος έχασε τη ζωή του στη Θεσσαλονίκη εξ αιτίας  αναθυμιάσεων από το μαγκάλι που είχε αναμμένο για να ζεσταίνεται. Το ίδιο συνέβη και στη Λάρισα με δυο φοιτητές φοιτητές.

Νίκος Γ. Σακελλαρόπουλος
Γράφει ο συνεργάτης του Έμβολος δημοσιογράφος Νίκος Γ. Σακελλαρόπουλος

Τότε, όλος ο ΣΥΡΙΖΑ και η ψεκασμένη Δεξιά, έστησαν διαδηλώσεις εναντίον της ανάλγητης, τότε, κυβέρνησης που με τα μνημόνια που έφερε αύξησε τις τιμές του πετρελαίου θέρμανσης και δεν μπορούσε να ζεσταθεί ο λαός.

Ανασύρω από το δημοσιογραφικό αρχείο:

  1. «Ώρα για εγρήγορση, αλληλεγγύη και αγώνα, ενάντια στην αναισθησία του χορτάτου». Δημήτρης Παπαδημούλης.
  2. «Θάνατος μαγκάλι, στην Ελλάδα του 2013. Τ’ ακούς γιαγιά;». Κώστας Ζαχαριάδης.
  3. «Μαγκάλι, Ελλάδα 2013. Μονοξείδιο του θανάτου». Νίκος Ξυδάκης.
  4. «Δεν μπορείς να κοιμάσαι ήσυχος, όταν οι άλλοι κοιμούνται γύρω από ένα μαγκάλι». Εφημερίδα «Αυγή».
  5. «Οι φοιτητές στη Λάρισα πέθαναν από έλλειψη γνώσης. Δεν ήξεραν ποιοι τους καταδίκασαν να ζουν με μαγκάλια το 2013». Κώστας Βαξεβάνης.
  6. «Μήπως σώσατε όλους τους συνανθρώπους μας που πεθαίνουν από αναθυμιάσεις, επειδή δεν έχουν να ζεσταθούν και βάζουν τα μαγκάλια;». Αλέξης Τσίπρας στη Βουλή.

Προχθές, στην Κομοτηνή, άλλος ένας συνάνθρωπός μας εισέπνευσε τις αναθυμιάσεις ενός μαγκαλιού και έφυγε από τη ζωή. Κι άλλος ένας στη Μυτιλήνη.

Μα αυτά, για τον ΣΥΡΙΖΑ και την κυβέρνηση, δεν ήταν προφανώς αντικείμενα για διαδηλώσεις ή για καυγάδες στη Βουλή.  Ούτε για συγκεντρώσεις διαμαρτυρίας της Νεολαίας του μπροστά στο υπουργείο Οικονομικών, όπως τότε. Βλέπετε, η ευαισθησία τους εξαντλήθηκε όταν ήταν στα έδρανα της αντιπολίτευσης ή στα πεζοδρόμια.

Κι είναι χαρακτηριστικό ότι δεν ακούστηκε το παραμικρό από τον ΣΥΡΙΖΑ.

Τότε οι άνθρωποι πέθαιναν ή αυτοκτονούσαν εξ αιτίας της κρίσης και της κυβερνητικής αναλγησίας, τώρα απλά …αυτά συμβαίνουν με τα μαγκάλια!

Τότε ο λαϊκισμός εξέφραζε …πολιτικά επιχειρήματα για το μαγκάλι που σκοτώνει. Μάλιστα, οι λόγος του λαϊκισμού είχε και  ιδεολογικές αναφορές και προεκτάσεις. Σήμερα σιωπή!

Ξέρετε τι ψέλλισε ο πολύς Νίκος Παππάς, όταν ρωτήθηκε (Skai) για το συμβάν της Κομοτηνής; Ότι «η κατάσταση είναι προφανώς δύσκολη και κανείς δεν το αμφισβητεί αυτό. Χρειάζεται υπομονή και προσοχή»!!!

Υπομονή και προσοχή που προφανώς …δεν χρειάζονταν το 2013….

Γιατί τα αναφέρω αυτά; Όχι για να καταδείξω την Αριστερή υποκρισία. Αυτή είναι γνωστή.

Μα για να τονίσω ότι με παρόμοιες προσεγγίσεις, τα προηγούμενα χρόνια, η Αριστερά κι ο ΣΥΡΙΖΑ έσπειραν μίσος και επηρέασαν συνειδήσεις. Με τα άκριτα συνθήματά τους στόχευσαν στο συναίσθημα των νεοελλήνων και όχι στη λογική τους. Κλασική τακτική του λαϊκισμού. Κλασική τακτική της Αριστερής υπεραπλούστευσης και της μανιχαϊστικής  αντίδρασής της.

Θυμάστε τι έλεγαν για τα παιδάκια που λιποθυμούσαν στα σχολεία; Ακούτε κάτι παρόμοιο σήμερα; Προφανώς σήμερα δεν λιποθυμούν. Αφού την χώρα την κυβερνά η πονόψυχη Αριστερά κι όχι οι εκφραστές του κεφαλαίου και του καπιταλισμού κλπ κλπ κλπ

Η Αριστερά! Η Αριστερά της γραφικότητας.

Που για κακή τύχη του τόπου και υπό καθεστώς πλήρους ελαφρότητας δηλητηρίασαν μια ολόκληρη κοινωνία που σήμερα κυβερνούν…

Ανακοίνωση για την κατάσταση του οδικού δικτύου στην Κεντρική Μακεδονία – Που χρειάζονται αλυσίδες

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Ανακοινώνεται ότι εξαιτίας της χιονόπτωσης – παγετού, η κατάσταση στο οδικό δίκτυο της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας (πλην Θεσσαλονίκης), ανά Διεύθυνση Αστυνομίας, έχει ως εξής:

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΗΜΑΘΙΑΣ:

Η κυκλοφορία των οχημάτων, λόγω χιονόπτωσης – παγετού, διεξάγεται μόνο με τη χρήση αντιολισθητικών αλυσίδων:

  • στην Παλαιά Εθνική Οδό Θεσσαλονίκης / Βέροιας / Κοζάνης (μέσω Καστανιάς), από το 76ο χιλιόμετρο έως το 98ο χιλιόμετρο (όρια με Περιφερειακή Ενότητα Κοζάνης),
  • στην Επαρχιακή Οδό Βέροιας / Σελίου, από το 4ο χιλιόμετρο έως το 26ο χιλιόμετρο (χιονοδρομικό κέντρο Σελίου),
  • στην Επαρχιακή Οδό Νάουσας / Σελίου από το 3ο χιλιόμετρο έως το 17Ο χιλιόμετρο,
  • στην Επαρχιακή Οδό Βέροιας / Δασκίου, από το 2ο χιλιόμετρο έως το 43ο χιλιόμετρο (Δάσκιο),
  • στην Επαρχιακή Οδό Βέροιας / Κωστοχωρίου, από το 2ο χιλιόμετρο έως το 19ο χιλιόμετρο,
  • στην Επαρχιακή Οδό Νάουσας / 3-5 Πηγαδίων, από το 3ο χιλιόμετρο έως το 17ο χιλιόμετρο (χιονοδρομικό κέντρο 3-5 Πηγαδιών),
  • στην Επαρχιακή Οδό Νάουσας / Ροδοχωρίου, από το 3ο χιλιόμετρο έως το 14ο χιλιόμετρο (Ροδοχώρι).

Στο εθνικό και λοιπό επαρχιακό οδικό δίκτυο, καθώς και στην Εγνατία οδό, η κυκλοφορία των οχημάτων διεξάγεται κανονικά.

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΠΕΛΛΑΣ:

Η κυκλοφορία των οχημάτων, λόγω χιονόπτωσης – παγετού, δεν διεξάγεται:

  • στο δευτερεύον οδικό Δίκτυο από Τοπική Κοινότητα Κερασιάς έως το Χιονοδρομικό Κέντρο ΒΟΡΡΑΣ.

Η κυκλοφορία των οχημάτων, λόγω χιονόπτωσης – παγετού, διεξάγεται μόνο με τη χρήση αντιολισθητικών αλυσίδων:

  • σε όλο το Επαρχιακό και Δημοτικό οδικό Δίκτυο της Δημοτικής Ενότητας Βεγορίτιδας του Δήμου Έδεσσας,

Στο εθνικό και λοιπό επαρχιακό οδικό δίκτυο, η κυκλοφορία των οχημάτων διεξάγεται κανονικά.

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ:

Η κυκλοφορία των οχημάτων, λόγω χιονόπτωσης – παγετού, διεξάγεται μόνο με τη χρήση αντιολισθητικών αλυσίδων:

  • στην Εθνική Οδό Θεσσαλονίκης / Πολυγύρου από το 32ο χιλιόμετρο έως το 64ο χιλιόμετρο,
  • στην Εθνική Οδό Θεσσαλονίκης / Ιερισσού από το 32ο χιλιόμετρο έως το 95 χιλιόμετρο (μέσω Αρναίας),
  • στην Παλαιά Εθνική Οδό Θεσσαλονίκης / Ιερισσού (μέσω Ταξιάρχη και Παλαιόκαστρου),
  • στην Επαρχιακή Οδό Νεοχώριου / Βαρβάρας / Ολυμπιάδας,
  • στην Επαρχιακή Οδό Αρναίας / Στανού,
  • στην Επαρχιακή Οδό Παλαιοχωρίου / Μ. Παναγιάς,
  • στην Επαρχιακή Οδό Μ. Παναγιάς / Πλανών,
  • στην Επαρχιακή Οδό Πολυγύρου / Ιερισσού (μέσω Πλανών),
  • στην Επαρχιακή Οδό Πολυγύρου / Γερακινής, από το 1ο χιλιόμετρο έως το 5ο χιλιόμετρο,
  • στην Επαρχιακή οδό Μεταμόρφωσης / Μεταγγιτσίου,
  • στην Επαρχιακή Οδό Ν. Μουδανιών / Σιθωνίας, από Διασταύρωση Ορμύλιας σε όλο το Κύκλωμα Σιθωνίας,
  • στην Επαρχιακή Οδό Νέων Μουδανιών / Παλιουρίου, από τον Κόμβο Μουδανίων σε όλο το Κύκλωμα Κασσάνδρας,
  • στην Επαρχιακή Οδό Βάβδου / Σημάντρων έως το 1ο χιλιόμετρο,
  • στη Δημοτική Αγροτική Οδό Πολυγύρου / Ταξιάρχη (μέσω Τσουκαλά),
  • στη Δημοτική Αγροτική Οδό Πολυγύρου / Καλυβών (μέσω Πατελίδα),
  • σε όλο το οδικό Δίκτυο του Αγίου Όρους.

Στο εθνικό και λοιπό επαρχιακό οδικό δίκτυο, η κυκλοφορία των οχημάτων διεξάγεται κανονικά.

 ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΚΙΛΚΙΣ:

Η κυκλοφορία των οχημάτων, λόγω χιονόπτωσης – παγετού, διεξάγεται μόνο με τη χρήση αντιολισθητικών αλυσίδων:

  • στην Επαρχιακή Οδό Κιλκίς / Πολυκάστρου, από το 1ο έως το 6ο χιλιόμετρο (Κόμβος Μεταλλικού),
  • στην Επαρχιακή Οδό Κιλκίς / Ποντοκερασιάς,
  • στην Επαρχιακή Οδό Κιλκίς / Ισώματος, από Δημοτικό Διαμέρισμα Επτάλοφου έως Δημοτικό Διαμέρισμα Ριζανών,
  • στην Επαρχιακή Οδό Κιλκίς / Κεντρικού / Μαυροπλαγιάς / Ροδόπολης,
  • στην Επαρχιακή Οδό Καστανερής / Λιβαδίων.

Στο εθνικό και λοιπό επαρχιακό οδικό δίκτυο, η κυκλοφορία των οχημάτων διεξάγεται κανονικά.

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΣΕΡΡΩΝ:

Η κυκλοφορία των οχημάτων, λόγω χιονόπτωσης – παγετού, διεξάγεται μόνο με τη χρήση αντιολισθητικών αλυσίδων:

  • στην Επαρχιακή Οδό Σερρών / Δράμας, από το 22ο έως το 54ο χιλιόμετρο (όρια με Π.Ε. Δράμας),
  • στην Επαρχιακή Οδό Δράμας / Αμφίπολης, από το 25ο χιλιόμετρο έως τον Κόμβο Παλαιοκώμης,
  • στην Επαρχιακή Οδό Σερρών / Καβάλας, από το 38ο χιλιόμετρο,
  • στην Επαρχιακή Οδό Κιλκίς / Γέφυρα Στρυμόνα από το 39ο έως το 72ο χιλιόμετρο,
  • στην Επαρχιακή Οδό Σερρών / Λαϊλιά, από το 18ο χιλιόμετρο έως το χιονοδρομικό Κέντρο Λαϊλιά,
  • στην Επαρχιακή Οδό Σιδηροκάστρου / Καρυδοχωρίου (από Φαιά Πέτρα έως Καρυδοχώρι),
  • στη Δημοτική Οδό από τη διασταύρωση Κορμίστας προς την Ιερά Μόνη Εικοσιφοίνισσας (5ο χιλιόμετρο έως την Ιερά Μονή),
  • στην Επαρχιακή οδό Σερρών / Βροντούς (από το 25ο χιλιόμετρο έως Βροντού),
  • στη Δημοτική Οδό Πρώτης προς την Ιερά Μονή Αναλήψεως Σωτήρος (από το 3ο χιλιόμετρο έως την Ιερά Μονή).

Στο εθνικό και λοιπό επαρχιακό οδικό δίκτυο, η κυκλοφορία των οχημάτων διεξάγεται κανονικά.

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΠΙΕΡΙΑΣ:

Στο εθνικό και λοιπό επαρχιακό οδικό δίκτυο, η κυκλοφορία των οχημάτων διεξάγεται μόνο με τη χρήση αντιολισθητικών αλυσίδων:

  • στην Εθνική Οδό Κατερίνης / Ελασσόνας, από Σβορώνο έως το 42ο(όρια με Π.Ε. Λάρισας),
  • στην Επαρχιακή Οδό Κατερίνης / Ελατοχωρίου, από Σβορώνο έως το Χιονοδρομικό Κέντρο.

Τροχαίο ατύχημα μεταξύ Λουδία και Χαλκηδώνας με σοβαρό τραυματισμό

Σήμερα το πρωί ΙΧ αυτοκίνητο συγκρούστηκε με λεωφορείο που μετέφερε εργαζόμενους της ΔΕΛΤΑ στο  ύψος του κοσμικού κέντρου PARADISE 3 χιλιόμετρα πριν την Χαλκηδώνα.

Από την σφοδρή σύγκρουση τραυματίστηκε σοβαρά ο οδηγός του ΙΧ αυτοκινήτου ο οποίος και διακομίσθηκε στο νοσοκομείο.

Αλεξάνδρεια: Από τα μεσάνυχτα πέφτουν τα πρώτα χιόνια του 2017 στην περιοχή του Δήμου Αλεξάνδρειας – Βίντεο – φωτο

Από τις 02:00 τα ξημερώματα σήμερα ο χιονιάς επισκέφθηκε και την περιοχή του Δήμου Αλεξάνδρειας.

Μέχρι αυτή την ώρα συνεχίζει να χιονίζει προς χαρά των ανά τον Δήμο μας χιονολατρών. Βέβαια όλοι ζηλέψαμε που χιόνιζε νότια μέχρι και την Κρήτη, αλλά ήρθε η ώρα να απολαύσουμε και κατά δω λίγο χιονάκι.

Δείτε το Βίντεο από Αλεξάνδρεια, Πλατύ, Λιανοβέργι και Παλαιοχώρι:

Φωτο:

Alexandria 1
Αλεξάνδρεια
Αλεξάνδρεια
Alexandria 4
Αλεξάνδρεια
Αλεξάνδρεια
IMG 1094
Πλατύ
IMG 1099
Πλατύ
IMG 1102
Πλατύ
IMG 1103
Πλατύ
IMG 1104
Πλατύ
IMG 1109
Πλατύ
IMG 1112
Πλατύ
IMG 1113
Πλατύ
IMG 1118
Λιανοβέργι
IMG 1122
Δημοτικό Σχολείο Λιανοβεργίου – Παλαιοχωρίου
IMG 1123
Παλαιοχώρι
Μελίκη Χιονι
Μελίκη
Λουτρος Χιονι
Λουτρός

Όσοι ασκούνται μόνο τα Σαββατοκύριακα και όχι τις καθημερινές, πάλι έχουν μικρότερο κίνδυνο θανάτου από καρδιά ή καρκίνο, δείχνει νέα έρευνα

Αν κανείς δεν ασκηθεί καθόλου τις καθημερινές και κάνει μαζεμένη όλη την άσκησή του μέσα στο Σαββατοκύριακο, θα έχει πάλι όφελος για την υγεία του, μειώνοντας τον κίνδυνο να πεθάνει πρόωρα από καρδιοπάθεια ή καρκίνο. Αυτό αποτελεί καλοδεχούμενο νέο για όσους έχουν βεβαρημένο εργασιακό πρόγραμμα τις καθημερινές και γνωρίζουν πλέον ότι δεν θα χάσουν κάτι σημαντικό αν συμπιέσουν όλη την άσκησή τους μέσα σε ένα Σαββατοκύριακο.

Σε αυτό το συμπέρασμα κατέληξε μια νέα διεθνής επιστημονική έρευνα, στην οποία επικεφαλής ήταν ο ελληνικής καταγωγής, αναπληρωτής καθηγητής, Εμμανουήλ Σταματάκης, των Σχολών Δημόσιας Υγείας και Επιστημών Υγείας του πανεπιστημίου του Σίδνεϊ.

Οι επιστήμονες που έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο αμερικανικό ιατρικό περιοδικό «JAMA Internal Medicine» μελέτησαν στοιχεία για περίπου 63.600 άτομα, με μέση ηλικία 59 ετών.

Οι ειδικοί του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας συνιστούν στους ανθρώπους να κάνουν κάθε εβδομάδα τουλάχιστον 150 λεπτά άσκηση μέτριας έντασης ή 75 λεπτά μεγάλης έντασης. Η μελέτη δείχνει ότι όσοι δεν μοιράζουν αυτή την άσκηση στις καθημερινές (πχ από 30 λεπτά τη μέρα), αλλά την κάνουν μαζεμένη το Σαββατοκύριακο, έχουν σχεδόν τα ίδια οφέλη υγείας με όσους ασκούνται μέσα στην εβδομάδα.

Σύμφωνα με τους ερευνητές, ο κίνδυνος πρόωρου θανάτου από οποιαδήποτε αιτία, είναι περίπου 30% μικρότερος για τους «μαχητές» του Σαββατοκύριακου, έναντι μείωσης 35% για όσους ασκούνται καθ’ όλη την εβδομάδα.

Ειδικότερα, ο κίνδυνος θανάτου καρδιαγγειακής αιτιολογίας είναι 41% μικρότερος (όσο και σε όσους ασκούνται καθ’ όλη την εβδομάδα), ενώ από καρκίνο είναι 18% χαμηλότερος (έναντι μείωσης κινδύνου 21% για όσους ασκούνται και τις καθημερινές).

Η μείωση του κινδύνου είναι περίπου ίδια, είτε κανείς ασκηθεί και τα 150 λεπτά (ή τα 75 λεπτά, αν πρόκειται για άσκηση μεγάλης έντασης) μέσα στην ίδια μέρα, το Σάββατο ή την Κυριακή, είτε τα μοιράσει μέσα στο διήμερο.

«Αποτελεί πολύ ενθαρρυντική είδηση, ότι η σωματική άσκηση σε μία μόνο μέρα ή σε δύο μέσα στην εβδομάδα, σχετίζεται με χαμηλότερο κίνδυνο θανάτου, ακόμη και για όσους δεν φθάνουν πλήρως στα συνιστώμενα επίπεδα άσκησης. Όμως, για να υπάρξουν τα καλύτερα δυνατά οφέλη για την υγεία από την άσκηση, ισχύει πάντα ότι πρέπει κανείς να ικανοποιεί ή και να υπερβαίνει τα συνιστώμενα χρονικά όρια», δήλωσε ο Σταματάκης.

Μεταξύ άλλων, η μελέτη βρήκε ότι οι «μαχητές» του Σαββατοκύριακου,  κατά μέσο όρο ασκούνται 300 λεπτά, οι περισσότεροι (94%) σε κάποιο σπορ. Οι άνδρες υπερτερούν ελαφρά (56%) έναντι των γυναικών.

Οι ερευνητές δεν παρέλειψαν να επισημάνουν ότι, εκτός από τα ατομικά ή ομαδικά αθλήματα, μπορεί κανείς να ασκηθεί απλώς με το γρήγορο περπάτημα, ενώ καλό είναι να μην χάνει ευκαιρία να κινείται όσο μπορεί, πχ ανεβαίνοντας με τα πόδια τις σκάλες του μετρό ή των κτιρίων.

Παύλος Δρακόπουλος

ΔΕΗ: Αποχώρηση εργαζομένων που έχουν συμπληρώσει τις προϋποθέσεις συνταξιοδότησης

Τη χορήγηση ποσού ύψους 15.000 ευρώ σε όσους εργαζόμενους έχουν εκπληρώσει τις προϋποθέσεις συνταξιοδότησης και θα αποχωρήσουν συναινετικά, ανακοίνωσε σήμερα η ΔΕΗ, τονίζοντας ότι ολοκληρώνονται οι τελικές ρυθμίσεις για την υλοποίηση του μέτρου.

Η Διοίκηση της επιχείρησης επισημαίνει σχετικά ότι πέραν της αναγκαιότητας ανανέωσης του προσωπικού, επιθυμεί να δώσει την ευκαιρία αποχώρησης συναινετικά στους εργαζόμενους, οι οποίοι έχουν συμπληρώσει συγκεκριμένα όρια ηλικίας και έχουν εκπληρώσει τις προϋποθέσεις συνταξιοδότησης. Η οριστική απόφαση για την υλοποίηση του μέτρου θα ληφθεί στο Δ.Σ. της 17ης Ιανουαρίου 2017, ύστερα από σχετικό αίτημα της ΓΕΝΟΠ ΔΕΗ, προκειμένου να αξιολογήσει τα νέα δεδομένα.

Συνδρομή των Ενόπλων Δυνάμεων στην αντιμετώπιση προβλημάτων της κακοκαιρίας

Με τη διάθεση διαφόρων τύπων οχημάτων συνέδραμαν οι Ένοπλες Δυνάμεις τις τοπικές αρχές, έπειτα από σχετικά αιτήματά τους για την αντιμετώπιση των προβλημάτων που προέκυψαν σε αρκετές περιοχές από τις δυσμενείς καιρικές συνθήκες  που επικρατούν. Ειδικότερα διατέθηκαν  για την εκτέλεση εργασιών αποχιονισμού και την αποκατάσταση του οδικού δικτύου:

  • στις 7 και 9 Ιανουαρίου 3 ισοπεδωτές γαιών, 1 φορτωτής γαιών και 2 οχήματα, στη Λέσβο
  • στις 8 Ιανουαρίου 1 εκχιονιστικό όχημα τύπου UNIMOG, στο δήμο οροπεδίου Λασιθίου και
  • στις 8-9 Ιανουαρίου 4 προωθητές γαιών, 1 ισοπεδωτής γαιών και 3 ρυμουλκά οχήματα μεταφοράς, στο δήμο Κύμης – Αλιβερίου.

Παράλληλα διατηρείται ετοιμότητα από τις Ένοπλες Δυνάμεις για περαιτέρω συνδρομή τους και ανάλογα με τη διαμορφούμενη κατάσταση, σύμφωνα με το σχέδιο αντιμετώπισης εκτάκτων αναγκών “Ξενοκράτης”.