Με 2 νίκες σε ισάριθμα παιχνίδια προχώρησε στις αγωνιστικές υποχρεώσεις της η ομάδα Παίδων της Ακαδημίας Άθλος.
Αρχικά επιβλήθηκε με σκορ 43-41 του Ζαφειράκη Νάουσας το Σάββατο 4/3 στο κλειστό του 2ου Γυμνασίου Αλεξάνδρειας, σε εξ αναβολής αγώνα. Το παιχνίδι ήταν ντέρμπι σε όλη την διάρκεια του με τις δυο ομάδες να είναι κοντά στο σκορ. Η ομάδα του Άθλου παίζοντας καλύτερα στα κρίσιμα τελευταία λεπτά πήρε την νίκη.
Η δεύτερη νίκη επιτεύχθηκε επί του ΓΑΣ Μελίκης την Κυριακή 5/3 στο κλειστό γυμναστήριο της Μελίκης με σκορ 27-64.Από την αρχή του αγώνα οι παίδες της ομάδας της Αλεξάνδρειας παίζοντας δυνατές και πιεστικές άμυνες πήραν διαφορά στο σκορ η οποία αυξανόταν ως το τελικό σφύριγμα. Οι προπονητές της ομάδας του Άθλου έδωσαν χρόνο συμμετοχής σε όλους τους παίχτες.
Ο ΑΣ Άθλος συγχαίρει τις δυο “αντίπαλες” ομάδες για την αγωνιστική τους παρουσία αλλά και τη συμβολή τους στη διεξαγωγή δυο πολύ συναρπαστικών αγώνων σε αθλητικά πάντα πλαίσια.
Η τελευταία αγωνιστική του πρωταθλήματος διεξάγεται την επόμενη Κυριακή 12/3 με τον ΆΘΛΟ να φιλοξενεί τον Φίλιππο Βέροιας και να ψάχνει την τρίτη συνεχόμενη νίκη που θα τον οδηγήσει ακόμα πιο ψηλά στον βαθμολογικό πίνακα.
Παίρνοντας αφορμή, με πολύ θλίψη, από το τραγικό αυτοκινητιστικό δυστύχημα, με αποτέλεσμα το θάνατο της νεαρής κοπέλας, αναρωτιέμαι, όπως, πιστεύω, και πολλοί από εσάς, πότε ; και πώς ; θα σταματήσει αυτή η ΄΄΄θυσία΄΄ της κοινωνίας μας, στον ΄΄Μινώταυρο΄΄ της ασφάλτου.
Γράφει ο Χρήστος Πριονίδης
Πρό ολίγων ημερών έγινε εκείνο το τραγικό δυστύχημα με την PORSCHE, όπου μας συνετάραξε όλους και καθημερινά , παρά τις νουθεσίες, τα σποτάκια και τις συζητήσεις στην τηλεόραση, θεωρήσαμε ότι θα μειωθεί το φαινόμενο της προσφοράς θυσίας στον ΄΄Μινώταυρο της ασφάλτου΄΄, κυρίως νέων ανθρώπων. Αμ΄ δε !! Τι ακριβώς γίνεται λοιπόν ; Τι συμβαίνει στην κοινωνία μας ; Το φαινόμενο βέβαια, δεν είναι καινούργιο. Αλλά όλοι υποθέταμε ότι το φαινόμενο αυτό, σαν αποτέλεσμα της απόκτησης αυτοκινήτου, σε μαζική κλίμακα από την κοινωνία, θα μειωθεί με την πάροδο του χρόνου, αποκτώντας την εμπειρία και την σωφροσύνη που θα συσσωρεύσει ο χρόνος στα μυαλά μας. Αλλά μάταια. Κάτι άλλο συμβαίνει.
Ο ΄΄ΘΗΣΕΑΣ΄΄, που θα μας απαλλάξει από τον ΄΄ΜΙΝΩΤΑΥΡΟ΄΄, δεν βρέθηκε ακόμα. Προς επίρρωση όλων αυτών, την ώρα που συζητούμε όλα αυτά, με την παρέα μου στην καφετέρια, τσούπ, περνάει από μπροστά μας ένα BMV και βλέπουμε στην θέση του συνοδηγού ένα δεκάχρονο παιδάκι, όρθιο και χωρίς ζώνη. Μείναμε όλοι εμβρόντητοι. Χάσαμε τα λόγια μας. Μα τέτοια εγκληματική συμπεριφορά ; Μια άλλη φορά πάλι, περπατώντας στο δρόμο, βλέπω να περνάει από δίπλα μου ένα Ι.Χ., με μεγάλη ταχύτητα, και στην θέση του συνοδηγού, να κάθεται η σύζυγος, έχοντας στην αγκαλιά της ένα βρέφος. ΕΓΚΛΗΜΑ !!!! Από που; λοιπόν, αυτοί οι άνθρωποι, νέοι κατά το μεγαλύτερο μέρος τους, θα εναρμονιστούν με τους κανόνες οδικής κυκλοφορίας ; Όταν θα εμπλακούν σε κάποιο τροχαίο και θα χάσουν κάποιο αγαπημένο τους πρόσωπο ; Τότε θα είναι αργά. Ο ΄ΜΙΝΩΤΑΥΡΟΣ΄΄ θα έχει πάρει την πληρωμή του. Και δυστυχώς, δεν έχει επιστρεφόμενα. Είναι γεγονός ότι, για κάθε διευκόλυνση της ζωής μας, μέσω της τεχνολογίας, θα πληρώνουμε ένα αντίτιμο στον κάθε ΄΄ΜΙΝΩΤΑΥΡΟ΄΄. Ας προσπαθούμε, κάθε φορά, αλλά με κοινωνική συμπεριφορά σύνεσης, να βρίσκουμε τον ανάλογο ΄΄ΘΗΣΈΑ΄΄ για ελαχιστοποίηση της θυσίας.
Εκτός βέβαια, από τον τραγικό χαμό του κοριτσιού, θα έχουμε και τις δευτερεύουσες κοινωνικές παρενέργειες. Τις ψυχολογικές επιπτώσεις στην οικογένεια του κοριτσιού, πόνος, στενοχώρια, μίσος, εκδικητικότητα, κ.λ.π., που ελπίζω κάποια από αυτά τα συναισθήματα να μην εκδηλωθούν και στην πράξη, να επικρατήσει η σύνεση και να επουλωθούν το συντομότερο δυνατόν, ένα νέο παιδί τρομαγμένο και τρομοκρατημένο από το μέγεθος της πράξης του, αγνοώντας τις συνέπειες, να μη μπορεί να συνειδητοποιήσει τι ακριβώς έγινε και αυτός και η οικογένειά του να αντιμετωπίσουν την κοινωνική κατακραυγή, σίγουρα τις ποινικές και αστικές ευθύνες, οδηγώντας τους σε μια περιπέτεια, με άγνωστο αποτέλεσμα. Όλα αυτά λοιπόν, είναι το αποτέλεσμα, της κοινωνικής μας συμπεριφοράς, που μας κρατάει σε μια περιδίνηση και δεν μας αφήνει να βγούμε από αυτήν. Και όσο δεν βγαίνουμε από αυτήν, τόσο μεγαλύτερο κόστος θυσίας θα χαρίζουμε στον ΄΄ΜΙΝΩΤΑΥΡΟ΄΄.
“Μετά το χθεσινό νέο ρεσιτάλ διαιτησίας που είδαμε στο παιχνίδι της ομάδας μας και παρότι είχαμε σκοπό να μην ασχοληθούμε ξανά με την διαιτησία μετά την αλλαγή προσώπων στην ΕΠΣ ΗΜΑΘΙΑΣ, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι η σιωπή μας τόσο καιρό δεν σημαίνει αδυναμία…
Να δεχθούμε τα «ανθρώπινα λάθη» όταν αυτά είναι συνεχόμενα εις βάρος της ομάδας μας μάλλον δεν πρόκειται για «ανθρώπινα λάθη»…Να σας υπενθυμίσουμε ότι η ομάδα μας στον χθεσινο αγώνα δέχτηκε δύο τέρματα από θέση οφσάιντ, δεν της δόθηκε καθαρό πέναλτι και τελείωσε τον χθεσινό αγώνα με 8 ποδοσφαιριστές, ενώ ακολουθεί ένα πολύ δυνατό παιχνίδι με την πρωτοπόρο του πρωταθλήματος …….
Δεν επιτρέπουμε σε κανέναν να παίζει με τον κόπο και τον ιδρώτα μας τη στιγμή που δεν έχουμε δώσει κανένα δικαίωμα γι’ αυτό.
Υ.Γ: Η διοίκηση, ο προπονητής και οι παίκτες της ομάδας μας ευχαριστούν θερμά τον Αστέρα Αλεξάνδρειας για την αρίστη φιλοξενία .
Ημέρα κατά της Σχολικής Βίας και του Εκφοβισμού έχει καθιερωθεί η 6η Μαρτίου, με στόχο την ευαισθητοποίηση όλων των μελών της εκπαιδευτικής κοινότητας πάνω στο συγκεκριμένο θέμα και την πρόληψη και αντιμετώπιση κάθε μορφής σχολικής βίας, σωματικής ή λεκτικής.
«Σήμερα, που η κοινωνία μας αντιμετωπίζει ποικίλες οικονομικές, κοινωνικές και πολιτισμικές προκλήσεις, είναι ιδιαίτερα σημαντικός ο ρόλος του σχολείου στην πραγμάτωση των ανθρωπιστικών αξιών, στην εξάλειψη της ρητορικής του μίσους και της ξενοφοβίας, καθώς και στην εξάλειψη των προκαταλήψεων και του ρατσισμού απέναντι σε κάθε είδους διαφορετικότητα (αναπηρία, σωματική διάπλαση, φύλο)», αναφέρει, σε σχετική δήλωσή του, ο υπουργός Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, Κώστας Γαβρόγλου.
Όπως επισημαίνει ο κ. Γαβρόγλου, για την αποτελεσματική πρόληψη και την εξάλειψη της σχολικής βίας είναι αναγκαία η ενίσχυση του δημοκρατικού και κοινοτικού χαρακτήρα του σχολείου, καθώς και η έμφαση στην παιδαγωγική λειτουργία του.
«Σε αυτήν την κατεύθυνση, το υπουργείο Παιδείας σχεδιάζει την ενίσχυση της συλλογικής λειτουργίας του Συλλόγου Διδασκόντων, την αναβάθμιση του θεσμού των μαθητικών κοινοτήτων, καθώς και τη συστηματική επιμόρφωση των εκπαιδευτικών στην παιδαγωγική διαχείριση της τάξης», προσθέτει ο κ. Γαβρόγλου. «Με τη ανάπτυξη σχέσεων εμπιστοσύνης και συνεργασίας, τη συμμετοχή και τον διάλογο, οικοδομείται ένα ασφαλές περιβάλλον, χωρίς αποκλεισμούς, και οι μαθητές και οι μαθήτριες ενδυναμώνονται, μαθαίνουν να επιλύουν ειρηνικά τις διαφορές τους, να αποδέχονται τον άλλο, αλλά και να αμύνονται απέναντι στον φόβο και στην ανασφάλεια που προκαλείται από κάθε μορφής βία», τονίζει ο υπουργός Παιδείας.
Τέλος, ο κ. Γαβρόγλου υπογραμμίζει: «Ας δεσμευτούμε, εκπαιδευτικοί, μαθητές και μαθήτριες, πως το σχολείο θα είναι ένας χώρος φιλόξενος για όλους και όλες, ένας χώρος όπου όλα τα παιδιά και οι έφηβοι και οι έφηβες θα νιώθουν ασφάλεια και αποδοχή».
Βάλσαμο είναι το φυτό που γαληνεύει τόσο τον οργανισμό που παρομοιάζουμε την ηρεμία της ψυχής με αυτό, «Βάλσαμο στην ψυχή».
Γράφει η συνεργάτης του Έμβολος δημοσιογράφος Μαρία Αλιμπέρτη – Κατσάνη
Το βάλσαμο μας δίνει το σπαθόλαδο – hypericum oil ένα αποτελεσματικό φάρμακο και καλλυντικό, ιδανικό για πληγές και χτυπήματα, μώλωπες, εκχυμώσεις, στραμπουλήγματα, εγκαύματα, φλεγμονές, τσιμπήματα.
Το βότανο αυτό στην παράδοση συνδέεται με τον Αγ. Ιωάννη Κλήδονα και λέγεται πως ανθίζει ανήμερα της γιορτής του στις 24 Ιουνίου.
Το βάλσαμο δίνει το σπαθόλαδο ή βαλσαμέλαιο που αποτέλεσε το περίφημο θαυματουργό ίαμα των αρχαίων Σπαρτιατών, με αυτό θεράπευαν τις πληγές τους μετά τις μάχες και καταπράιναν τους πόνους και τις φλεγμονές, ενώ το πρότειναν οι θεραπευτές της εποχής για τις πολλές του ιδιότητες, αξίζει να επισημάνουμε ότι το βότανο αναφέρεται σε κείμενα του Διοσκορίδη και του Γαληνού.
Είναι γνωστό 2.500 χρόνια για τις θεραπευτικές του ιδιότητες στην αρχαία Κίνα, Ινδία, και Αίγυπτο, στους Άραβες και στους Πέρσες. Στις χώρες αυτές πίστευαν πως τα φυτά που ανθίζουν στις αλλαγές των εποχών θεωρούνταν θεραπευτικά και μαγικά.
Η επιστημονική ονομασία του βάλσαμου είναι «Υπερικόν το διάτρητον – Hypericum perforatum», ενώ είναι γνωστό ως βαλσαμόχορτο και
Έχει πολλές θεραπευτικές ιδιότητες – αντισηπτικές, αντιοξειδωτικές, αντιφλεγμονώδεις, στυπτικές και επουλωτικές, βοηθά στην αντιμετώπιση της ισχιαλγίας, των ρευματικών πόνων και των πόνων των αρθρώσεων κι έχει άριστες επουλωτικές ιδιότητες γνωστές από την αρχαιότητα.
Περιέχει υπερικίνη και ψευδο-υπερικίνη, φλαβονοειδή (16% στα φύλλα), ξανθόνες, φαινολικά οξέα, αιθέρια έλαια (0,13% σε ολόκληρο το φυτό).
Περιέχει τις ουσίες hypericin, pseudohypericin και έχει αναλγητικές ιδιότητες, αλλά και μια κυρίως δραστική ουσία, τη hyperforin.
Χρησιμοποιείται στην ομοιοπαθητική σε νευραλγίες και τραυματισμούς νεύρων,σε απώλεια μαλλιών, κατάθλιψη και νευραλγία.
Oι θεραπευτικές του ιδιότητες
Tο βάλσαμο θεωρείται, αντικαταθλιπτικό, ηρεμιστικό, αντιφλογιστικό και επουλωτικό για εγκαύματα και πληγές, τονωτικό και διεγερτικό για εξασθενημένους οργανισμούς, καταπραϋντικό και ανακουφιστικό σε βρογχίτιδα, βήχα, άσθμα, εμμηναγωγικό, διουρητικό, σπασμολυτικό, αντιπυρετικό και παυσίπονο.
O Ε.Ο.Φ. έχει αναγνωρίσει το Υπερικόν ή βάλσαμο ως προϊόν φυτικής προέλευσης, εντάσσοντάς το στα συμπληρώματα διατροφής, με ένδειξη την ελαφριά κακοδιαθεσία, τη νευρική ένταση και την κατάθλιψη, με ικανότητα αλληλεπίδρασης με αντιρετροϊκά, αντιπηκτικά, αντισυλληπτικά και ανοσοκατασταλτικά φάρμακα.
Πως θα παρασκευάσετε βαλσαμόλαδο
Μαζεύετε τα άνθη Βάλσαμου και τα βάζετε σε ένα βάζο για τρεις εβδομάδες στον ήλιο, η δοσολογία είναι 1 μέρος άνθη προς 3 μέρη ελαιόλαδο. Όταν το ελαιόλαδο πάρει ένα κόκκινο χρώμα είναι έτοιμο για χρήση.
Το βάλσαμο και το βαλσαμόλαδο κατά την χρήση του μπορεί να έχει παρενέργειες, γι αυτό, συμβουλευτείτε το γιατρό σας, διότι δεν είναι ένα απλό φυτό.
Στο Νησέλι 80χρονος προσπάθησε να βάλει τέρμα στην ζωή όταν αυτοπυροβολήθηκε με όπλο φλόμπερ.
Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του emvolos.gr ο 80χρονος αντιμετώπιζε προβλήματα υγείας, ενώ μετά και το χαμό του γιου του μη θέλοντας να γίνει βάρος στην κόρη του επιχείρησε να βάλει τέρμα στην ζωή του. Διακομίστηκε στο Νοσοκομείο Βέροιας ενώ η ζωή του δεν διατρέχει κανένα κίνδυνο.
Την Τετάρτη 1 Μαρτίου η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ημαθίας διοργάνωσε την προκριματική φάση των Ρητορικών Αγώνων (Επιχειρηματολογίας – Αντιλογίας μεταξύ των μαθητών/τριών Λυκείων και Αυθορμήτου Λόγου μεταξύ των μαθητών/τριών Γυμνασίου).
Πήραν μέρος 6 Λύκεια της Δ/νσης μας: 1ο ΓΕΛ Βέροιας, 2ο ΓΕΛ Βέροιας, 3ο ΓΕΛ Βέροιας, 4ο ΓΕΛ Βέροιας, 5ο ΓΕΛ Βέροιας και 1ο ΓΕΛ Νάουσας και στον Αυθόρμητο Λόγο 22 μαθητές από 3 Γυμνάσια: το 1ο Γυμνάσιο Βέροιας, το 5ο Γυμνάσιο Βέροιας και το 6ο Γυμνάσιο Βέροιας
Την πρώτη θέση κατέλαβε το 5ο ΓΕΛ Βέροιας
Τη δεύτερη θέση κατέλαβε το 4ο ΓΕΛ Βέροιας
Την τρίτη θέση κατέλαβε το 3ο ΓΕΛ Βέροιας
Υπενθυμίζουμε ότι η 2η φάση θα διεξαχθεί με τους νικητές της Δ.Δ.Ε Πέλλας στο ΕΠΑΛ Αλεξάνδρειας, την Τρίτη 7 Μαρτίου 2017.
Στους αγώνες των Γυμνασίων οι μαθητές/τριες που διακρίθηκαν κατά σειρά ήταν:
Συγχαίρουμε όλους τους μαθητές/τριες που συμμετείχαν και ευχαριστούμε όλους τους συναδέλφους καθηγητές (επιστημονική επιτροπή, κριτές και οργανωτική επιτροπή), οι οποίοι διασφάλισαν με τις γνώσεις και την εμπειρία τους την διεξαγωγή του Διαγωνισμού.
Ο Σχολικός Σύμβουλος Δημοτικής Εκπαίδευσης, κ. Γεώργιος Χαλκιάς, διοργανώνει τρεις επιμορφωτικές συναντήσεις για τους εκπαιδευτικούς των Δημοτικών Σχολείων του Δήμου Αλεξάνδρειας, που θα πραγματοποιηθούν κατά το χρονικό διάστημα από 08-03-2017 μέχρι 29-03-2017, ως εξής:
Τετάρτη 08-03-2017, από ώρα 12:00 έως 14:00, επιμορφωτική συνάντηση με τους εκπαιδευτικούς των τάξεων Γ΄ και Δ΄, στο 3ο Δημοτικό Σχολείο Αλεξάνδρειας, με θέμα: «Διαφοροποιημένη Διδασκαλία: Το παράδειγμα των νοερών υπολογισμών», από τον κ. Ιωάννη Τρικκαλιώτη, Σχολικό Σύμβουλο ΠΕ 70 Κιλκίς.
Πέμπτη 16-03-2017, από ώρα 12:00 έως 14:00, επιμορφωτική συνάντηση με τους εκπαιδευτικούς των τάξεων Α΄ και Β΄, στο 2ο Δημοτικό Σχολείο Αλεξάνδρειας, με θέμα: «Διδάσκοντας Μαθηματικά στην Α΄ και Β΄ τάξη», από τον κ. Ιωάννη Κουτσουρίδη, Σχολικό Σύμβουλο ΠΕ 70 Πέλλας.
Τετάρτη 29-03-2017, από ώρα 12:00 έως 14:00, επιμορφωτική συνάντηση με τους εκπαιδευτικούς των τάξεων Ε΄ και ΣΤ΄, στο 7ο Δημοτικό Σχολείο Αλεξάνδρειας, με θέμα: «Διδακτικές προσεγγίσεις στο μάθημα της Γλώσσας, ως προϋπόθεση για την ομαλή μετάβαση στη Νεοελληνική Γλώσσα και Γραμματεία του Γυμνασίου», από τον κ. Γεώργιο Χαλκιά, Σχολικό Σύμβουλο ΠΕ 70 Ημαθίας.
Μπορεί η Ολυμπιακή φλόγα στο ταξίδι της, από την Ελλάδα προς την Αυστρία να φέρνει μέσα της ένα ισχυρό μήνυμα, ένα μήνυμα ειρήνης και συναδελφικότητας προς όλους, για το Δήμο μας, όμως, αποτελεί ξεχωριστή τιμή.
Τιμή, που ο Νίκος Τουλίκας, ένας δικός μας άνθρωπος, ο δικός μας άνθρωπος που με τη δύναμη της ψυχής του, τη θέλησή του να αντιμετωπίζει τη διαφορετικότητα της ζωής με περισσή υπερηφάνεια, μας έκανε και να υποκλινόμαστε και να διδασκόμαστε από τα θέλω του.
Αν για μας, αποτελεί απόλυτη υποχρέωση όλων , ο σεβασμός στις αξίες της ζωής, για σένα αποτελεί την μεγαλύτερη ηθική αμοιβή.
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.