Αρχική Blog Σελίδα 15855

ΓΑΣ Αλεξάνδρεια – μπάσκετ: Σπουδαία νίκη 68-56 μέσα στα Γιαννιτσά!

Σημαντική εκτός έδρας νίκη σήμερα για την ομάδα μπάσκετ του ΓΑΣ Αλεξάνδρεια, που πέρασε νικηφόρα από την έδρα του Μ. Αλέξανδρου Γιαννιτσών με 68-56.

Η ομάδα της Αλεξάνδρειας πήρε από το ξεκίνημα κεφάλι στο σκορ, πρωτοπορία που δεν έχασε σε όλη τη διάρκεια του αγώνα, διατηρώντας διαφορές άνω των δέκα πόντων.

Στην επανάληψη οι γηπεδούχοι προσπάθησαν να πλησιάσουν, αλλά η αρκετά καλή μέρα που βρέθηκαν τέσσερις παίκτες του ΓΑΣ σημειώνοντας διψήφιο αριθμό πόντων,  δεν άφησε κανένα τέτοιο περιθώριο. Πιεστική άμυνα και ευχέρεια στο σκοράρισμα από την περιφέρεια, ήταν τα στοιχεία που έδωσαν τη νίκη στο σύνολο του Στέλιου Γκότση.

Τα δεκάλεπτα: 12-18, 23-38(ημ), 39-53, 56-68.

ΓΑΣ Αλεξάνδρεια (Γκότσης): Τερζίδης, Ζήνας, Μπαγιώκας 12(2), Ζησιός 8, Γιοβανόπουλος 12(2), Παπαδόπουλος, Παπαγερίδης 16(2), Καραγιάννης Ε, Συρόπουλος 3, Σιτσάνης 13(3), Καραγιάννης Σ. 2, Περπερίδης.

ΓΑΣ Κουφάλια – ΑΘΛΟΣ Αλεξάνδρειας (Παμπαίδες)

Στα πλαίσια του 3ου ομίλου του πρωταθλήματος Παμπαίδων της ΕΚΑΣΘ η ομάδα του ΆΘΛΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ αντιμετώπισε το Σάββατο 11/03 την ομάδα του ΓΑΣ ΚΟΥΦΑΛΙΩΝ στο κλειστό γυμναστήριο των Κουφαλίων.

Αθλος 1
Στην πρώτη εμφάνιση της ομάδας της Αλεξάνδρειας σε πρωτάθλημα Θεσσαλονίκης οι Παμπαίδες του Άθλου παρατάχθηκαν χωρίς αρκετούς βασικούς συμπαίχτες τους λόγω του αγώνα της Παιδικής ομάδας που συμμετέχουν, την επομένη το πρωί( Κυριακή 12/3).
Έτσι η δυνατή ομάδα των Κουφαλίων βρήκε την ευκαιρία να πάρει τον έλεγχο του παιχνιδιού, αλλά ο Άθλος κάνοντας μια μεγάλη ανατροπή με δυνατές άμυνες και ξέφρενο ρυθμό στην επίθεση (τρία τρίποντα) από το -15 βρέθηκε στα δύο τελευταία λεπτά στο -6.
Εκεί κάποιες λάθος επιλογές στο επιθετικό κομμάτι του παιχνιδιού στέρησαν την ολοκλήρωση της ανατροπής από την ομάδα της Αλεξάνδρειας με αποτέλεσμα να έρθει η ήττα με σκορ 61-52.

Αθλος 2
Ο βασικός στόχος όμως για τον Άθλο που ήταν να πάρουν μεγάλο χρόνο συμμετοχής παιδιά που δεν παίζουν πολύ στο Παιδικό αλλά και μικρότεροι αθλητές ( γεννημένοι το 2003 ) επιτεύχθηκε και μάλιστα με απόλυτη επιτυχία.

Η σύνθεση του ΆΘΛΟΥ:
Πεκιαρίδης,Τακουτής,Πρόιος,Κυριαζόπουλος,Γιαντσιδιώτης,Τζιαβάρας,Ντάμτσης,Χατζηλεμονιάς,Παπουλίδης,Νοτόπουλος,Μούτσα,Αγγέλης,Χαριτόπουλος Κυρ.

Παραλειπόμενα:
*Πάνω από 80 άτομα παρακολούθησαν το παιχνίδι με τους φίλους του Άθλου να είναι περισσότεροι από τους μισούς.

*Στο παιχνίδι παρόντες ήταν και οι αθλητές που είναι στο τμήμα Παμπαίδων αλλά δεν αγωνίστηκαν λόγω του αυριανού (12/3) αγώνα του Παιδικού με τον Φίλιππο Βέροιας( Παύλου,Ευθυμιόπουλος, Χαριτόπουλος)

Αθλος 3
*Επίσης την προσπάθεια της ομάδας στήριξαν με την παρουσία τους και αρκετές αθλήτριες του τμήματος κορασίδων του Άθλου( Πεκιαρίδου, Ε.Ζησοπούλου, Κ.Ζησοπούλου) αποδεικνύοντας την οικογενειακή ατμόσφαιρα και το πνεύμα αλληλοϋποστήριξης που κυριαρχεί στο σύλλογο.

*Επόμενο παιχνίδι των Παμπαίδων το επόμενο Σάββατο 18/03 με την ομάδα της Σταυρούπολης στο κλειστό της Ηλιούπολης Θεσσαλονίκης.

Ο Θανάσης Θεοχαρόπουλος στο “7 Ημέρες Ελλάδα” (ΒΙΝΤΕΟ)

Ο Πρόεδρος της ΔΗΜΑΡ και Κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος της Δημοκρατικής Συμπαράταξης Θανάσης Θεοχαρόπουλος, για τις πολιτικές εξελίξεις στην εκπομπή 7 ΗΜΕΡΕΣ ΕΛΛΑΔΑ στον ΣΚΑΙ και στην Μαρία Αναστασοπούλου.

Δείτε το βίντεο:

Το πρόγραμμα των πανελλαδικών εξετάσεων

Με το μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας, ως είθισται, θα αρχίσουν οι πανελλαδικές εξετάσεις και εφέτος, σύμφωνα με το πρόγραμμα που ανακοίνωσε σήμερα το υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων.

Αναλυτικότερα, το υπουργείο ανακοίνωσε το πρόγραμμα των εξετάσεων των μαθημάτων των ημερήσιων και εσπερινών Γενικών Λυκείων, των ημερήσιων και εσπερινών ΕΠΑΛ γενικής παιδείας και ειδικότητας, των ειδικών μαθημάτων, αλλά και την προθεσμία για την υγειονομική εξέταση και  πρακτική δοκιμασία των υποψηφίων για εισαγωγή στα ΤΕΦΑΑ. Έτσι, στις 7 Ιουνίου, οι υποψήφιοι των ΓΕΛ θα εξεταστούν στο μάθημα της Νεοελληνικής γλώσσας. Οι επόμενες τρεις ημέρες εξετάσεων αφορούν σε μαθήματα προσανατολισμού (9-14/6) και οι δύο τελευταίες, το μάθημα της Βιολογίας (16/6 και γενικής Παιδείας και προσανατολισμού) και Μαθηματικά και Ιστορία (19/6).

Εξάλλου, οι υποψήφιοι των ΕΠΑΛ, στις 6 Ιουνίου θα ξεκινήσουν επίσης με την εξέταση στο μάθημα της Ελληνικής Γλώσσας. Στις 8 Ιουνίου θα εξεταστούν στα Μαθηματικά και στο διάστημα 10-21/6 θα εξεταστούν στα μαθήματα ειδικότητας.

Για τα ειδικά μαθήματα, οι εξετάσεις ξεκινούν στις 22 Ιουνίου, με τα Αγγλικά, ακολουθούν Αρμονία (23/6), έλεγχος μουσικών ακουστικών ικανοτήτων και Ισπανικά (24/6), ελεύθερο (26/6) και γραμμικό σχέδιο (27/6). Στη συνέχεια, εξετάζονται τα Γερμανικά (28/6), τα Γαλλικά (29/6) και, τέλος, τα Ιταλικά (30/6). Το διάστημα μέσα στο οποίο οι ενδιαφερόμενοι υποψήφιοι (ΓΕΛ και ΕΠΑΛ) για εισαγωγή στα Τμήματα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού (ΤΕΦΑΑ) θα πρέπει να προχωρήσουν στην Υγειονομική Εξέταση και Πρακτική Δοκιμασία έχει οριστεί από την Τρίτη 20-6-2017 μέχρι και την Παρασκευή 30-6-2017.

Σημειώνεται ότι η ώρα έναρξης των εξετάσεων έχει οριστεί στις 08:30 και οι υποψήφιοι θα πρέπει να προσέρχονται στις αίθουσες εξέτασης μέχρι τις  08.00 π.μ. Η διάρκεια εξέτασης κάθε μαθήματος είναι τρεις ώρες. Όσον αφορά στα ΕΠΑΛ, για το μάθημα ειδικότητας: Αρχιτεκτονικό Σχέδιο, η διάρκεια εξέτασης είναι τέσσερις ώρες. Σχετικά με τα ειδικά μαθήματα, οι υποψήφιοι πρέπει να προσέρχονται στις αίθουσες εξέτασης μέχρι τις  08.00 π.μ. για τα μαθήματα με ώρα εξέτασης 08.30 π.μ., και μέχρι τις  14.30 μ.μ. για το μάθημα με ώρα εξέτασης  15.00 μ.μ. Η διάρκεια εξέτασης για τα μαθήματα των ξένων γλωσσών και της Αρμονίας είναι τρεις ώρες, των  Σχεδίων (Ελεύθερο και Γραμμικό) είναι έξι ώρες, και του ειδικού μαθήματος «Έλεγχος Μουσικών Ακουστικών Ικανοτήτων» είναι περίπου είκοσι λεπτά.

pr pan 1pr pan 2pr pan 3pr pan 4

ΑΠΕ-ΜΠΕ

 

ΥΠΟΜΝΗΜΑ της Ενώσεως Καθηγητών Αγγλικής Δημόσιας Εκπαίδευσης Ημαθίας (Ε.Κ.Α.Δ.Ε.Η.)

SETUE NEW LOGO3ΑΠΟΔΕΚΤΕΣ:

Κος Κωνσταντίνος Γαβρόγλου, Υπουργός Παιδείας, Έρευνας & Θρησκευμάτων,

Κος Κωνσταντίνος Φωτάκης, Αναπληρωτής Υπουργός αρμόδιος για την Έρευνα,

Κος Δημήτριος Μπαξεβανάκης, Υφυπουργός Παιδείας & Θρησκευμάτων,

Κος Κωνσταντίνος Ζουράρις, Υφυπουργός Παιδείας & Θρησκευμάτων·

Κος Γεράσιμος Κουζέλης, Πρόεδρος  Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής

Κος Παύλος Χαραμής, Αντιπρόεδρος Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής

Κος Κωνσταντίνος Βρατσάλης, μέλος Δ.Σ. Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής

Κος Παναγιώτης Κανελλόπουλος, μέλος Δ.Σ. Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής

Κα Μαρία – Τατιάνα Σπανέλλη, μέλος Δ.Σ. Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής

Κα Κρυσταλλία Χαλκιά – Θεοδωρίδου, μέλος Δ.Σ. Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ:

κ.κ. Καθηγητές Τμημάτων Αγγλικής Γλώσσας & Φιλολογίας Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών & Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης,

κ.κ. Σχολικούς Συμβούλους Αγγλικής

Πανελλήνια Ένωση Καθηγητών Αγγλικής Δημόσιας Εκπαίδευσης,

Ένωση Καθηγητών Αγγλικής Δημόσιας Εκπαίδευσης Βορείου Ελλάδος,

Τοπικές / περιφερειακές ενώσεις καθηγητών αγγλικής δημόσιας εκπαίδευσης*

Ο.Λ.Μ.Ε.

Ε.Λ.Μ.Ε. Ημαθίας

Τα μέλη της Ενώσεως Καθηγητών Αγγλικής Δημόσιας Εκπαίδευσης Ημαθίας (Ε.Κ.Α.Δ.Ε.Η.) σε συνέχεια εκτεταμένης διαβουλεύσεως μεταξύ των μελών μας και λαμβάνοντας υπ’ όψιν τα επιστημονικά, παιδαγωγικά συμπεράσματα όσων συμμετείχαν στην Ομάδα Εργασίας (SIG) με αντικείμενο την διδασκαλία της αγγλικής στην Β΄/βάθμια Εκπαίδευση, συνήλθαμε σε έκτακτη Γενική Συνέλευση την Δευτέρα 6 Μαρτίου 2017, με θέμα τη διδασκαλία της αγγλικής γλώσσας στο Γενικό Λύκειο και εγκρίναμε ομόφωνα το παρακάτω πόρισμα – υπόμνημα:

Μέσα στις προτάσεις του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) για το αναλυτικό πρόγραμμα του Λυκείου σχεδιάζεται η μετατροπή του μαθήματος της αγγλικής γλώσσας στη Β΄ και Γ΄ Γενικού Λυκείου σε μάθημα επιλογής.

Πιστεύουμε ότι το μάθημα της αγγλικής γλώσσας θα πρέπει να είναι μάθημα γενικής παιδείας, διότι είναι πολύ σημαντικό για τους μαθητές του Λυκείου για πολλούς λόγους:

  • Πρώτον, είναι κοινά αποδεκτό ότι θα τους χρειαστεί κατ’ εξοχήν στην τριτοβάθμια εκπαίδευση και στην ακαδημαϊκή τους καριέρα, όπου όπως είναι γνωστό οι περισσότερες πηγές για τις εργασίες τους είναι στα αγγλικά.
  • Δεύτερον, στην εποχή μας ο μη αγγλομαθής θεωρείται αναλφάβητος και η αγγλική γλώσσα δεν πρέπει να αντιμετωπίζεται ως απλώς μία ξένη γλώσσα αλλά ως η βασική γλώσσα επικοινωνίας παγκοσμίως.
  • Τρίτον, η αγγλική είναι απαραίτητο εφόδιο και βασικό προσόν για την εύρεση εργασίας στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.
  • Τέταρτον, είναι επιστημονικά αποδεδειγμένο ότι στην ηλικία των 16 ως 18 ετών οι μαθητές έχουν την δυνατότητα να χρησιμοποιήσουν την κριτική τους ικανότητα, να εμβαθύνουν στην γλώσσα και να αξιοποιήσουν πλήρως τις γνώσεις που απόκτησαν τις προηγούμενες χρονιές.

Πιστεύουμε ότι με τους σχεδιασμούς του Ι.Ε.Π. που είδαν το φως της δημοσιότητας, υπάρχει ο κίνδυνος για τους μαθητές που δεν θα διδαχθούν τα αγγλικά επί δυο χρόνια να χάσουν κάθε επαφή με την γλώσσα.

Γι’ αυτό δηλώνουμε απερίφραστα ότι ως καθηγητές της αγγλικής γλώσσας είμαστε αντίθετοι με τους σχεδιασμούς αυτούς, οι οποίοι σε συνδυασμό με άλλα μέτρα οδηγούν στην περιθωριοποίηση του δημόσιου σχολείου.

Η αγγλική γλώσσα που διδάσκεται από άρτια καταρτισμένους, πτυχιούχους αγγλικής φιλολογίας είναι απαραίτητο εφόδιο για πρόσβαση στη γνώση, επαγγελματική αποκατάσταση και ακαδημαϊκή σταδιοδρομία.  Πολλές είναι οι Σχολές στις οποίες η εισαγωγή και η φοίτηση προϋποθέτουν την πολύ καλή γνώση της αγγλικής γλώσσας.

 Επιπλέον, το Υπουργείο  Παιδείας ορθώς και λελογισμένα προωθεί την σύνδεση του Κρατικού Πτυχίου Γλωσσομάθειας με το δημόσιο σχολείο και στα επίπεδα Γ1 και Γ2, κάτι που μόνο στο Λύκειο μπορεί να επιτευχθεί.

Με την υποβάθμιση της αγγλικής γλώσσας στο Νέο Λύκειο πλήττεται η ευρωπαϊκή διάσταση του ελληνικού σχολείου καθώς  το μάθημα των αγγλικών είναι βασικό σε όλα τα δημόσια ευρωπαϊκά σχολεία και δεν νοείται ευρωπαϊκό  σχολείο χωρίς την διδασκαλία της αγγλικής η οποία σύμφωνα με στατιστικά στοιχεία χρησιμοποιείται κατά ποσοστό 95% και στα ευρωπαϊκά προγράμματα.

Υπάρχει επίσης η νέα μέθοδος διδασκαλίας άλλων μαθημάτων ή της Λογοτεχνίας με την χρήση της αγγλικής (CLIL), που μπορεί να εφαρμοστεί και στο Λύκειο.

Μετατρέποντας το μάθημα της αγγλικής στο Λύκειο σε μάθημα επιλογής, κόβεται ουσιαστικά ο ομφάλιος λώρος που συνδέει τους μαθητές με τις γνώσεις αγγλικής που έχουν αποκτήσει με κόπο όλα τα προηγούμενα χρόνια.

Ζητούμε:

  • Την ενίσχυση της διδασκαλίας της αγγλικής γλώσσας και την αναβάθμισή της, ώστε η επαρκής γνώση της να αποκτάται στο δημόσιο σχολείο με τη σύνδεση του αναλυτικού προγράμματος με το Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας (ΚΠγ).
  • Το μάθημα της Αγγλικής Γλώσσας να είναι μάθημα Γενικής Παιδείας στις τρεις τάξεις του Γενικού Λυκείου και να συνδεθεί με τη διδασκαλία της Λογοτεχνίας και του Ευρωπαϊκού Πολιτισμού και με τις ερευνητικές εργασίες.
  • Να αυξηθούν οι ώρες διδασκαλίας των αγγλικών στα Γενικά και στα Επαγγελματικά Λύκεια.

Το παρόν υπόμνημα να αποσταλεί ηλεκτρονικώς στους κ.κ. Υπουργό και Υφυπουργούς, στο Διοικητικό Συμβούλιο του Ι.Ε.Π. και λοιπούς αποδέκτες και να σταλεί προς δημοσίευση σε εκπαιδευτικά ειδησεογραφικά μέσα και στον τοπικό τύπο.

 

                                         Εκ μέρους της ΕΚΑΔΕΗ,

Η πρόεδρος                                                           Η γραμματέας

 

Ασικίδου Αναστασία                                            Παλασίδου Αναστασία

Βέροια: ΕΥΞΕΙΝΟΣ ΛΕΣΧΗ ΒΕΡΟΙΑΣ: “Ενδυμασίες των Ελλήνων και Ελληνίδων του Πόντου στις αρχές του 20ου αιώνα”

Με σεβασμό στη παράδοση των προγόνων μας και με γνώμονα την αντικειμενική και επιστημονική ενημέρωση  ο  Γιάννης  Αμαραντίδης μας  ενημέρωσε  το   βράδυ  του Σαββάτου  11 Μαρτίου 2017 στο   Πνευματικό Πολιτιστικό  Κέντρο της   Ευξείνου Λέσχης Βέροιας  για  τις  “Ενδυμασίες των Ελλήνων και Ελληνίδων του Πόντου στις αρχές του 20ου αιώνα”  

17103430 1387553194636051 7428775261551491831 n            Ο Γιάννης Αμαραντίδης, Ενδυματολογικός Σύμβουλος του Κέντρου Μελετών Παραδοσιακών Χορών «Κύκλος», με ειδίκευση στην Ποντιακή φορεσιά, μετέφερε όσες πληροφορίες έχουν σωθεί για την ενδυμασία των Ελλήνων του Πόντου στις αρχές του 20ου αιώνα.

17202732 1453525631344899 7645279103833037357 n            Ο ομιλητής  μας  ενημέρωσε  για τις ανδρικές και γυναικείες φορεσιές, όπως αυτές διαμορφώθηκαν στα τέλη του 19ου αι. και αρχές του 20ου αι. (1870-1922). Αναφέρθηκε στην προέλευση των ενδυμάτων και έκανε μια ιστορική αναδρομή, έως τη λήξη της χρήσης της παραδοσιακή φορεσιάς το 1922.

17203233 1387552157969488 5939311469267743111 n            Όπως είπε η φορεσιές διακρίνονταν σε καθημερινές, γιορτινές  και  γαμπριάτικες ή νυφιάτικες. Επίσης η  ηλικία και η κοινωνική τάξη ήταν  δύο σημαντικοί παράγοντες που  καθόριζαν την εικόνα της φορεσιάς  ενώ   η ονοματολογία των ενδυμάτων ήταν στην Ελληνική, Τουρκική, Αραβική, Περσική  και  Φράγκικη  γλώσσα.

            Στη  συνέχεια  μας παρουσίασε  αναλυτικά  με   εικόνες  τις ανδρικές και γυναικείες φορεσιές, ενώ  στο τέλος της παρουσίασης ο κος Γ. Αμαραντίδης απάντησε σε ερωτήματα του κοινού κι ακολούθησε συζήτηση.

17103237 1387552241302813 834796274286465515 n            Μετά  το  τέλος  της  παρουσίασης  οι  παρευρισκόμενοι  επεσκέφθησαν  το   λαογραφικό  μουσείο και την ιματιοθήκη αλλά και το  μπουφέ  που  ετοίμασαν  οι  κυρίες  της  Ιματιοθήκης  της  Λέσχης  για  να κεραστούν γλυκίσματα, πίτες, καφέ και αναψυκτικά. 

                                                          Για την Ε.Λ.Β.

Σαρημιχαηλίδης Παύλος                  Τουμπουλίδης Νικόλαος

Πρόεδρος                                           Γ. Γραμματέας

Αλεξάνδρεια: Σύνθεση Δ.Σ. του Σωματείου ΕΣΤΙΑ ΡΟΥΜΛΟΥΚΙΩΤΩΝ

Το σωματείο ΄΄ΕΣΤΙΑ ΡΟΥΜΛΟΥΚΙΩΤΩΝ΄΄ ανακοινώνει τα ακόλουθα:

Συγκροτήθηκε σε σώμα το νέο Διοικητικό Συμβούλιο του σωματείου  που προήλθε μετά τις αρχαιρεσίες που πραγματοποιήθηκαν την Κυριακή   5-3-2017.

Η σύνθεση του νέου Δ.Σ έχει ως εξής:

Νταμτσιόπουλος Δημήτριος    Πρόεδρος

Ζωντανού Ιουλία                  Αντιπρόεδρος

Νικολόπουλος Στέφανος         Γενικός Γραμματέας

Μαλιώτας Χρήστος                  Ταμίας

Νικολόπουλος Γρηγόριος        Μέλος

Ντάμτσης Ευθύμιος                 Μέλος

Ντελιοπούλου Αικατερίνη         Μέλος

 

Ο                                                                                                     Ο

ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                                                              ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

Νταμτσιόπουλος Δημήτριος                                                      Νικολόπουλος  Στέφανος

 

ΑΕ Αλεξάνδρειας: Ανακοίνωση – “Η κατάκτηση του κυπέλλου είναι αφιερωμένη στην μνήμη της μικρής μας Κατερίνας”

Η διοίκηση της ΑΕ Αλεξάνδρειας θέλει να ευχαριστήσει όλο τον κόσμο που βρέθηκε στον χθεσινό τελικού κυπέλου και βοήθησε με τον τρόπο του για την κατάκτηση του 7ου κυπέλλου της ιστορίας της ομάδας μας. Η κατάκτηση του κυπέλλου είναι αφιερωμένη στην μνήμη της μικρής μας Κατερίνας που πρόσφατα έφυγε από κοντά μας, ως ελάχιστο φόρο τιμής στην μνήμη της.

 Θέλει να συγχαρεί την ΕΠΣ Ημαθίας για την άψογη και όμορφη διοργάνωση και είμαστε σίγουροι πως αυτή θα αποτελέσει το έναυσμα για να δούμε στην συνέχεια ακόμη πιο όμορφα πράγματα. Συγχαρητήρια ακόμη με φορά στην ομάδα του Ροδοχωρίου που κατάφερε και έφτασε στον τελικό κυπέλλου και τους ευχόμαστε ολόψυχα να έχουν την ίδια όμορφη και ποιοτική πορεία και στην συνέχεια του πρωταθλήματος μας. Τέλος ευχαριστούμε τους βουλευτές Ημαθίας, τον δήμαρχο Αλεξάνδρειας , τους δημοτικούς συμβούλους της πόλης καθώς και όλα τα αθλητικά σωματεία για τα μηνύματα συγχαρητηρίων τους. Εμείς υποσχόμαστε πως θα προσπαθήσουμε να φανούμε συνεπείς στους στόχους μας για να δώσουμε και άλλες χαρές στην πόλη μας , στον δήμο μας.

Με εκτίμηση
ΑΕ Αλεξάνδρειας

Πορτοκαλάκι το υγιεινό, σπιτική μάσκα προσώπου με πορτοκάλι – Γράφει η Μαρία Αλιμπέρτη – Κατσάνη

Όλοι ξέρουμε ότι η κατανάλωση φρούτων έχει πολλά οφέλη για την υγεία μας και αυτό φαίνεται πρώτα από όλα στο δέρμα μας.

μαρια αλιμπερτι1
Γράφει η συνεργάτης του Έμβολος δημοσιογράφος Μαρία Αλιμπέρτη – Κατσάνη

Από όλα τα φρούτα πιο γνωστό το αγαπημένο μας πορτοκάλι, είναι πλούσιο σε ασβέστιο και φολικό οξύ που εκτός των άλλων συμβάλλει στην ενίσχυση των οστών μας και να αναπτύξουμε τον εγκέφαλο μας, αλλά είναι επίσης ένα μαγικό φρούτο για το δέρμα μας.

Κάθε μέρος αυτού του φρούτου, χυμός, πολτός, φλούδα είναι χρήσιμο και αναζωογονεί το δέρμα δίνοντάς μια υγιή και αναζωογονητική λάμψη.

Οφέλη για το δέρμα από την φλούδα πορτοκαλιού

Το πορτοκάλι ή οποιαδήποτε άλλο εσπεριδοειδή είναι πλούσιο σε αντιοξειδωτικά. Βοηθά να σφίξετε και να τονώσετε το δέρμα. Έτσι, οι ρυτίδες ελαττώνονται και δείχνετε νεότεροι, ενώ λειτουργεί στην θεραπεία της ακμής. Το κιτρικό οξύ στα φρούτα ενεργεί ως φυσικό στυπτικό και βοηθά να ξηραίνονται τα σπυράκια. Απελευθερώνει το δέρμα από όλες τις τοξικές ουσίες, έτσι καθιστά το δέρμα πιο φρέσκο ​​και πιο φωτεινό.

Θα σας δώσουμε ιδέες πώς να κάνετε μια πολύ αποτελεσματική και φιλική προς το δέρμα μάσκα προσώπου με πορτοκάλι.

Η κρέμα που θα σας δώσουμε για μάσκα πορτοκαλιού είναι πολύ αποτελεσματική για το λιπαρό δέρμα και αυτό γιατί το πορτοκάλι απορροφά την ανεπιθύμητη λιπαρότητα του δέρματος, απολεπίζει τα νεκρά κύτταρα του δέρματος.

Σπιτική μάσκα προσώπου με πορτοκάλι.

Χρειάζεσαι:

  • Χυμό από 1 / 4 ενός πορτοκαλιού
  • 1 κουταλιά της σούπας γιαούρτι

Πώς να χρησιμοποιήσετε:

  • Αναμίξτε τα υλικά σε ένα μπολ μέχρι να γίνει μια απαλή πάστα.
  • Απλώστε σε όλο το πρόσωπο και το λαιμό και αφήστε το να ξεκουραστεί για 15 λεπτά.
  • Ξεπλύνετε με νερό και στεγνώστε με πετσέτα.

Θα απολαύσετε μια ομαλή λαμπερή επιδερμίδα χωρίς ίχνος λιπαρότητας. Εναλλακτικά μπορείτε να φτιάξετε την ίδια μάσκα με άλλα μέρη του πορτοκαλιού, πχ αντί για χυμό βάλτε πολτό του εσωτερικού ή της φλούδας.

Μαρία Αλιμπέρτη – Κατσάνη

Δημοσιογράφος

”Με την δική μου ματιά” – Από την δημοσιογράφο Πηγή Περσιάδου

Το άκουσα προχθές στο ραδιόφωνο.

Ένα ρεφρέν ήταν ικανό να μου ξεκλειδώσει ένα άλλο σεντούκι αναμνήσεων, αυτό της οικογένειας:

Πηγή Περεσιάδου
Γράφει η δημοσιογράφος Πηγή Περεσιάδου

[……] ” την αγκαλιά μου άνοιξα εκεί για να σε κλείσω,

και χίλια περιστέρια να σου φιλούν τα χέρια

κι’ εγώ να σ’ αγαπώ.”

Το αφιέρωνε η μαμά μου στον μπαμπά μου, όταν ”ξέφευγε” λίγο από τον Φώτη Πολυμέρη και τον Σώτο Παναγόπουλο. Του το αφιέρωνε κι’ ας είχαν συμπληρώσει ήδη 50 χρόνια γάμου. Κι’ ας μην ήταν και ο πιό εύκολος των ανθρώπων.

Ήταν τότε που οι γυναίκες εκτιμούσαν τους άντρες τους κι’ ας είχαν ελαττώματα. Κι’ ας τις στενοχωρούσαν μερικές φορές ή και συχνά.

Ήταν τότε που οι μαμάδες μάθαιναν με τη συμπεριφορά τους στις κόρες τους πως τον άντρα πρέπει να τον αγαπάς, να τον τιμάς, να του συμπαρίστασαι. Να είσαι συνοδοιπόρος και κυματοθραύστης. Να είσαι σύμμαχος και προστάτης του. Να έχεις υπομονή. Να τον αποδέχεσαι και να τον προσέχεις κι’ ας μην είναι το πριγκιπόπουλο του παραμυθιού που ονειρευόσουν. Και μην περάσει από κανενός το μυαλό ότι μια τέτοια γυναίκα δεν είχε προσωπικότητα. Είχε και μάλιστα ισχυρή.

Γιατί έτσι μόνο στηριζόταν το οικοδόμημα της οικογένειας. Και δεν υπήρχε περίπτωση αυτή τη σύζυγο να μην τη σεβόταν ο άντρας, όσες παραξενιές κι’ αν είχε.

Τυχερές όσες κόρες κληρονόμησαν αυτά τα μαθήματα και μακάριοι όσοι άντρες ανταμώσουν στη ζωή τους τις κόρες κληρονόμους αυτών των αρχών και συναισθημάτων.

Γιατί ένα είναι σίγουρο: όλα εξελίσσονται προς το καλύτερο (μερικές φορές φτάνουν και στο κάλλιστο) με την αποδοχή και τον σεβασμό εκατέρωθεν…

”…και χίλια περιστέρια, να σου φιλούν τα χέρια

κι’ εγώ να σ’αγαπώ…”

Καληνύχτα μαμά

Καληνύχτα μπαμπά

(η σκυτάλη στα παιδιά μου τώρα)