Αρχική Blog Σελίδα 15848

Ιταλία: «Οι μάγισσες δεν υπάρχουν και δεν με φοβίζουν. Με φοβίζει η κακία του κόσμου, και μέσα στο Βατικανό», δηλώνει ο πάπας Φραγκίσκος

«Οι μάγισσες δεν υπάρχουν και δεν με φοβίζουν. Με φοβίζει η κακία του κόσμου, και μέσα στο Βατικανό», είπε σήμερα ο  πάπας Φραγκίσκος, επισκεπτόμενος μια καθολική ενορία στην περιοχή Οττάβια, σε λαϊκή, απόκεντρη  συνοικία  της Ρώμης.

 Όταν ένα κοριτσάκι τον ρώτησε «τι φοβάται» και του εξομολογήθηκε ότι εκείνο φοβάται τις μάγισσες, ο Αργεντινός ποντίφικας απάντησε:

«Οι μάγισσες δεν υπάρχουν και δεν προκαλούν φόβο. Μπορεί να κάνουν δυο ή τρία πράγματα, αλλά αυτά είναι βλακείες. Οι μάγισσες δεν έχουν καμία δύναμη. Είναι ένα ψέμμα», είπε ο Φραγκίσκος, και αμέσως μετά πρόσθεσε:

« με τρομάζει ένας άνθρωπος όταν είναι κακός. Η κακία του κόσμου με τρομάζει. Όλοι έχουμε τον σπόρο της κακίας μέσα μας, αλλά όταν ένας άνθρωπος επιλέγει να είναι κακός με τρομάζει, διότι μπορεί να κάνει πραγματικά πολύ κακό, μέσα στην οικογένειά του, στον χώρο εργασίας του αλλά και στο Βατικανό, όταν συναντάμε  τα πολλά σχόλια».

Ο Φραγκίσκος, τέλος, εξήγησε: με τρομάζει το πόσο καταστρεπτικά  είναι, για έναν άνθρωπο,  τα συνεχή σχόλια πίσω από την πλάτη.  Έτσι φέρεται μια μάγισσα, κάποιος που μπορεί να χαρακτηρισθεί τρομοκράτης».

 Ο Ιταλικός τύπος δίδει ιδιαίτερη έμφαση στις δηλώσεις αυτές του ποντίφικα, με  αναφορά και στις  εσωτερικές εντάσεις μέσα στο Βατικανό. Ιδίως σχετικά με την κάθαρση, ηθική και οικονομική, την οποία προσπαθεί να επιβάλει ο πάπας Φραγκίσκος.

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Τι ορίζει ο Κώδικας Δεοντολογίας για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο που θα υπογράψει την Τετάρτη 15 Μαρτίου 2017 ο υπουργός Οικονομίας Δ. Παπαδημητρίου

Τις γενικές αρχές και τους ελάχιστους κανόνες επαγγελματικής δεοντολογίας και ηθικής συμπεριφοράς, που πρέπει να τηρούνται απέναντι στον καταναλωτή από τις επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου ορίζει ο Κώδικας Δεοντολογίας για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο, που παρουσιάζει σήμερα στο σύνολό του το ΑΠΕ-ΜΠΕ και θα υπογραφεί την προσεχή Τετάρτη από τον υπουργό Οικονομίας και Ανάπτυξης Δημήτρη Παπαδημητρίου.

Στον κώδικα, μεταξύ άλλων, υπογραμμίζεται ότι ο καταναλωτής  έχει αναφαίρετο δικαίωμα αναιτιολόγητης και αζήμιας υπαναχώρησης από την αγορά του. Συγκεκριμένα όπως αναφέρει ο κώδικας: «πριν ο καταναλωτής δεσμευθεί συμβατικώς, ο προμηθευτής πρέπει να τον ενημερώσει, με σαφή, ευκρινή και κατανοητό τρόπο, στη γλώσσα του, για το δικαίωμά του για άσκηση αναιτιολόγητης και αζήμιας υπαναχώρησης εντός της νομίμως προβλεπόμενης προθεσμίας των δεκατεσσάρων (14) ημερών, που αρχίζει από το χρονικό σημείο που καθορίζει κάθε φορά ο νόμος, καθώς και για τους όρους, τις προϋποθέσεις, τις εξαιρέσεις και τη διαδικασία άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης, αλλά και για τις συνέπειες από την άσκηση, λαμβάνοντας υπόψη την ιδιαιτερότητα κάθε προϊόντος/υπηρεσίας και παρέχοντάς του και υπόδειγμα εντύπου υπαναχώρησης».

Ακόμη, στον κώδικα, υπάρχει πρόβλεψη για την εξυπηρέτηση των καταναλωτών, για την ηλεκτρονική επίλυση διαφορών, για την προστασία προσωπικών δεδομένων και για την ασφάλεια των συναλλαγών.

Παγκόσμια Ημέρα Καταναλωτή

Με την ευκαιρία της Παγκόσμιας Ημέρας Καταναλωτή, η γενική γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή διοργανώνει εκδήλωση την Τετάρτη 15 Μαρτίου, με θέμα: “Ανάπτυξη στην ψηφιακή ενιαία αγορά – Η συμβολή του Κώδικα Δεοντολογίας για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο”.

Σε αυτή την εκδήλωση θα παρουσιαστεί και θα υπογραφεί από τον υπουργό Οικονομίας και Ανάπτυξης, Δημήτρη Παπαδημητρίου ο κώδικας.

Πρόκειται για ένα κείμενο εθελούσιας δέσμευσης που εκπονήθηκε, υπό την εποπτεία της γενικής γραμματείας Εμπορίου και Προστασίας του Καταναλωτή, από τους φορείς της αγοράς (Συνήγορος του Καταναλωτή, ΕΣΕΕ, ΣΕΠΕ, GRECA, ΣΕΒ, ΚΕΕΕ, ΣΕΚΕΕΕ, ΕΠΑΜ, ΓΣΕΕΒΕ, ΣΕΤΕ, ΙΕΛΚΑ) και τους εκπροσώπους καταναλωτικών οργανώσεων (ΠΟΜΕΚ, ΕΚΠΟΙΖΩ).

ΣΧΕΔΙΟ ΠΡΟΤΑΣΗΣ

ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ

ΚΩΔΙΚΑ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ

Ο Υπουργός Οικονομίας & Ανάπτυξης έχοντας υπόψη:

Α)

  1. Το ν. 2251/1994 (ΦΕΚ 191/Α/1994), όπως τροποποιήθηκε και ισχύει, ιδίως τα άρθρα 3-4θ.
  2. Το Π.Δ. 131/2003 (ΦΕΚ 116/Α/2003) – Προσαρμογή του ελληνικού δικαίου στην οδηγία 31/2000 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και ιδίως το άρθρο 15 αυτού.
  3. Το Π.Δ. 10/2017 (ΦΕΚ 23/Α/2017) – Κώδικας Καταναλωτικής Δεοντολογίας [σύμφωνα με το άρθρο 7 του ν. 3297/2004 (ΦΕΚ 259/Α/2004) – Συνήγορος του Καταναλωτή – Ρύθμιση Θεμάτων του Υπουργείου Ανάπτυξης και άλλες διατάξεις, όπως εκάστοτε ισχύει].
  4. Την ΚΥΑ 70330οικ/2015 – Ρυθμίσεις σχετικά με προσαρμογή της ελληνικής νομοθεσίας, σε συμμόρφωση με την Οδηγία 2013/11/ΕΕ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 21ης Μαΐου 2013 για την εναλλακτική επίλυση καταναλωτικών διαφορών και για την τροποποίηση του κανονισμού (ΕΚ) αριθ. 2006/2004 και της οδηγίας 2009/22/ΕΚ (οδηγία ΕΕΚΔ) και την λήψη συμπληρωματικών εθνικών μέτρων εφαρμογής του Κανονισμού 524/2013 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 21ης Μαΐου 2013 για την ηλεκτρονική επίλυση καταναλωτικών διαφορών.
  5. Το Π.Δ. 116/2014 Οργανισμός Υπουργείου Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας
  6. Την με αριθμό 625/27-06-2016 Απόφαση του Γενικού Γραμματέα Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή – Σύσταση και συγκρότηση ομάδας εργασίας, στην Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή, με σκοπό την σύνταξη Κώδικα Δεοντολογίας για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο.

Β)

Το γεγονός ότι από την έκδοση του παρόντος δεν προκύπτει δαπάνη σε βάρος του κρατικού προϋπολογισμού και ύστερα από τις επισημάνσεις των μελών της συσταθείσας Ομάδας Εργασίας, καταναλωτικών ενώσεων & φορέων της αγοράς,

 ΑΡΘΡΟ ΠΡΩΤΟ

Εγκρίνει Κώδικα Δεοντολογίας για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο ο οποίος αποτελείται από τα άρθρα 1 – 8 και έχει ως ακολούθως:

«Κώδικας Δεοντολογίας για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο

 

Άρθρο 1 – Σκοπός και Πεδίο Εφαρμογής

Ο παρών Κώδικας Δεοντολογίας θέτει τις γενικές αρχές και ορίζει τους ελάχιστους κανόνες επαγγελματικής δεοντολογίας και ηθικής συμπεριφοράς, που πρέπει να τηρούνται απέναντι στον καταναλωτή από τις επιχειρήσεις.

Εφαρμόζεται στις συναλλαγές στο πλαίσιο των συμβάσεων πώλησης αγαθών ή παροχής υπηρεσιών που συνάπτονται μεταξύ καταναλωτών και προμηθευτών έναντι αμοιβής εξ ολοκλήρου διαδικτυακά δηλαδή με  ηλεκτρονικά μέσα εξ αποστάσεως  χωρίς να είναι απαραίτητη η ταυτόχρονη φυσική παρουσία των δύο μερών (συναλλαγές B2C).

Ο Κώδικας αφορά σε κανόνες αυτορρύθμισης των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στο ηλεκτρονικό εμπόριο που απευθύνεται σε καταναλωτές και ισχύει με την επιφύλαξη της  ενωσιακής και ελληνικής νομοθεσίας περί ηλεκτρονικού εμπορίου και προστασίας του καταναλωτή τις οποίες σε καμία περίπτωση δεν υποκαθιστά.

 

Άρθρο 2 – Ορισμοί

 

  1. Για την εφαρμογή του παρόντος Κώδικα οι ακόλουθοι όροι έχουν την έννοια που τους αποδίδεται παρακάτω:

α) Ως «επιχείρηση, που δραστηριοποιείται στο χώρο του “ηλεκτρονικού επιχειρείν”», (εφεξής επιχείρηση) νοούνται νομικά ή φυσικά πρόσωπα με έδρα την Ελλάδα που παρέχουν προϊόντα ή/και υπηρεσίες προς καταναλωτές στην Ελλάδα ή/και στο Εξωτερικό, δραστηριοποιούμενα νομίμως ευθέως ή/και ως μεσάζοντες παροχής υπηρεσιών έναντι αμοιβής άμεσης ή έμμεσης με ηλεκτρονικά μέσα εξ αποστάσεως και κατόπιν προσωπικής επιλογής του καταναλωτή.

 

β) Ως «με ηλεκτρονικά μέσα εξ αποστάσεως» νοούνται οι υπηρεσίες και τα προϊόντα που παρέχονται από τις επιχειρήσεις και γίνονται αποδεκτά από τους καταναλωτές μέσω εξοπλισμών ηλεκτρονικής επεξεργασίας η οποία παρέχεται, διαβιβάζεται και λαμβάνεται εξ ολοκλήρου μέσω του Διαδικτύου ή/και κινητών δικτύων/εφαρμογών κειμένου).

 

γ) Για τους υπόλοιπους όρους ισχύουν οι ορισμοί που υπάρχουν στον ν. 2251/1994, όπως ισχύει, στο Π.Δ. 131/2003 και στον Κώδικα Καταναλωτικής Δεοντολογίας του άρθρου 7 του ν. 3297/2004, όπως ισχύει.

 

  1. Σε περίπτωση αμφιβολίας υπερισχύουν οι ορισμοί της κείμενης νομοθεσίας.

 

Άρθρο 3 – Γενικές αρχές και υποχρεώσεις των ηλεκτρονικών καταστημάτων

Α. Γενικές Αρχές

 

Ο παρών Κώδικας διέπεται από τις αρχές της προστασίας του καταναλωτή, της διαφάνειας, της αμεροληψίας, της τεχνολογικής ουδετερότητας, της επαγγελματικής δεοντολογίας, της ηθικής συμπεριφοράς και του σεβασμού στην ιδιωτική ζωή, της προστασίας των προσωπικών δεδομένων και της προστασίας των ευάλωτων ομάδων πληθυσμού όπως ειδικότερα αναφέρονται στα άρθρα 4 & 5του παρόντος.

 

Β. Ελάχιστα Στοιχεία Ενημέρωσης του καταναλωτή

 

  1. Η επιχείρηση εξασφαλίζει την προσυμβατική ενημέρωση του καταναλωτή ώστε να είναι δυνατή η πλήρης, ακριβής και σαφής ενημέρωση του για τα ακόλουθα:
  2. Πλήρη εταιρική επωνυμία, έδρα , ταχυδρομική διεύθυνση, ΑΦΜ, τηλέφωνα επικοινωνίας/ηλεκτρονική διεύθυνση.
  3. Αριθμό καταχώρησης στο ΓΕΜΗ.
  4. Κύρια Χαρακτηριστικά των προϊόντων που πωλεί και ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών (π.χ. η συνολική τιμή συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ ή άλλων φόρων , τα έξοδα αποστολής, ή τα τυχόν έξοδα επιστροφής του προϊόντος τυχόν επιπλέον χρεώσεις, τους όρους και τρόπους πληρωμής, τις εγγυήσεις, μέγεθος-διαστάσεις του προϊόντος), καθώς και για τα μέσα πληρωμής.
  5. Διαθεσιμότητα των υπηρεσιών και των προϊόντων και την προθεσμία, εντός της οποίας ο προμηθευτής αναλαμβάνει να παραδώσει τα αγαθά ή να παρέχει τις υπηρεσίες..
  6. Χαρακτηριστικά των χρεώσεων, πιθανά εκπτωτικά πακέτα ή ειδικές προσφορές.
  7. Όρους υπαναχώρησης από την σύμβαση καθώς και η καταγγελία ή ακύρωση της σύμβασης, όπως ειδικότερα αναφέρεται στο άρθρο 6 του παρόντος.
  8. Τη δυνατότητα εξωδικαστικής επίλυσης των διαφορών τους και τους παρέχουν πληροφορίες για τους αναγνωρισμένους φορείς εναλλακτικής επίλυσης καταναλωτικών διαφορών, τους οποίους οι προμηθευτές δεσμεύονται ή υποχρεούνται να χρησιμοποιήσουν για την επίλυση των διαφορών. Σε περίπτωση απουσίας τέτοιας δέσμευσης ή υποχρέωσής τους, οι προμηθευτές διευκρινίζουν οπωσδήποτε και το εάν θα κάνουν χρήση των σχετικών φορέων.
  9. Την δυνατότητα για την ηλεκτρονική εναλλακτική επίλυση διαφορών όπως ειδικότερα αναφέρεται στο άρθρο 8 του παρόντος
  10. Τους όρους εξυπηρέτησης μετά την πώληση, τις τυχόν εμπορικές εγγυήσεις (περιεχόμενο, διάρκεια και έκταση εδαφικής ισχύος), και την ευθύνη του πωλητή για πραγματικά ελαττώματα και έλλειψη συνομολογημένων ιδιοτήτων, σύμφωνα με τα άρθρα 534 επ. Α.Κ..
  11. Την ενδεχόμενη ανάγκη συχνής συντήρησης των προϊόντων ή για την ύπαρξη ανταλλακτικών ιδιαίτερα μεγάλου κόστους σε σχέση με την τρέχουσα τιμή των προϊόντων αυτών.
  12. Τον σκοπό της επεξεργασίας, τους αποδέκτες ή τις κατηγορίες αποδεκτών των δεδομένων και την ύπαρξη του δικαιώματος πρόσβασης και αντίρρησης, όπως ειδικότερα αναφέρονται στο άρθρο 5Β/παρ. 5του παρόντος.
  13. Τους Κώδικες Δεοντολογίας ή τυχόν σήματα αξιοπιστίας που τους δεσμεύουν.
  14. Η ανωτέρω πληροφόρηση προς τον καταναλωτή πρέπει να είναι κατανοητή, νόμιμη, αληθής,  επικαιροποιημένη, εύκολα προσβάσιμη και επαληθεύσιμη και να γίνεται υποχρεωτικά στην ελληνική γλώσσα και προαιρετικά σε άλλη γλώσσα.

 

  1. Οι όροι της σύμβασης παροχής υπηρεσιών ή και πώλησης προϊόντων πρέπει να είναι αναρτημένοι στον διαδικτυακό τόπο της επιχείρησης σε σημείο στο οποίο εύκολα μπορεί να έχει πρόσβαση ο καταναλωτής.

 

  • Στις περιπτώσεις υποβολής αιτήματος παραγγελίας από τον καταναλωτή η επιχείρηση υποχρεώνεται να παραδίδει /αποστέλλει άμεσα αποδεικτικό παραλαβής του αιτήματος παραγγελίας το οποίο να αναγράφει σαφώς την ημερομηνία παραλαβής και επιβεβαίωση αυτής.

 

  1. Με ευθύνη της επιχείρησης, καθίσταται σαφής στον καταναλωτή ο χρόνος κατά τον οποίο θεωρείται ότι έχει συναφθεί η σύμβαση, κατά τα οριζόμενα στην κείμενη νομοθεσία Οι βασικοί συμβατικοί όροι θα πρέπει να είναι εκ των προτέρων διαθέσιμοι στους καταναλωτές και μάλιστα με τέτοιο τρόπο, ώστε η εντολή της παραγγελίας να μην μπορεί να καταχωρισθεί, αν προηγουμένως ο χρήστης δε λάβει γνώση αυτών. Μετά την κατάρτιση της σύμβασης, η επιχείρηση οφείλει να απέχει από κάθε ενέργεια που συνεπάγεται τροποποίηση των όρων της, ιδίως να τροποποιήσει το τίμημα ή να ενημερώσει για μη διαθεσιμότητα του παραγγελθέντος προϊόντος ή παραγγελθείσας υπηρεσίας.

 

  1. Ο καταναλωτής έχει επαρκή ενημέρωση για την πορεία της παραγγελίας του.

 

  1. Η επιχείρηση σε περίπτωση που τυχόν διαπιστώσει ότι ο καταναλωτής δεν είχε σωστή πληροφόρηση ή η σύναψη της σύμβασης δεν έγινε με την ρητή συγκατάθεση του καταβάλλει κάθε προσπάθεια να επιλύσει το ζήτημα σε εύλογο χρόνο.

 

  • Το προσωπικό των επιχειρήσεων του κλάδου του ηλεκτρονικού εμπορίου το οποίο έρχεται σε επικοινωνία με τους καταναλωτές για παροχή υπηρεσιών ή και πώληση προϊόντων πρέπει να είναι πλήρως ενημερωμένο για τα ανωτέρω αναφερθέντα και να απαντά στις εύλογες ερωτήσεις των καταναλωτών με σαφήνεια και ακρίβεια.

 

Γ. Διαφήμιση – Προώθηση

  1. Η διαφήμιση και η προώθηση πρέπει να είναι σε συμμόρφωση με την κείμενη νομοθεσία, όπως ισχύει.

 

  1. Σε κάθε περίπτωση ενδείκνυται να ισχύουν τα ακόλουθα:
  2. Τα διαφημιστικά μηνύματα και όλες οι πληροφορίες που παρέχονται από τις επιχειρήσεις πρέπει να χαρακτηρίζονται (κατά περίπτωση και στο μέτρο του δυνατού δυνάμει του μέσου που χρησιμοποιείται) από σαφήνεια ως προς την ταυτότητα της επιχείρησης, τις ιδιότητες και την τελική τιμή του διαφημιζόμενου προϊόντος, ή εφόσον αυτό δεν είναι δυνατόν, τον τρόπο υπολογισμού αυτής, , σε γλώσσα απλή και κατανοητή για τον καταναλωτή, ώστε ο τελευταίος να είναι σε θέση να αξιολογεί τις παρεχόμενες πληροφορίες και να προβαίνει με ασφάλεια στην ορθή κατά την κρίση του απόφαση ως προς την αγορά προϊόντων ή υπηρεσιών.
  3. Οι διαφημίσεις ή άλλες προσφορές να απέχουν από παραπλανητικές ή επιθετικές πρακτικές πριν, κατά τη διάρκεια και ύστερα από εμπορική συναλλαγή που σχετίζεται με συγκεκριμένο προϊόν ή υπηρεσία,  και η οποία άμεσα ή επαγωγικά είναι πιθανό να παραπλανήσουν τον καταναλωτή για το προϊόν ή την υπηρεσία που προβάλλεται.
  4. Το προσωπικό της επιχείρησης που έρχεται σε άμεση επικοινωνία με τον καταναλωτή δεν παραπλανά ούτε επιδιώκει να παραπλανήσει με κανέναν τρόπο με πράξεις ή παραλείψεις τους καταναλωτές δίνοντας λανθασμένες εντυπώσεις για την παρεχόμενη υπηρεσία ή και προϊόν.
  5. Η επιχείρηση δεν παρέχει ελλιπή ή ανακριβή πληροφορία σχετικά με την δυνατότητα παροχής της υπηρεσίας /πώλησης του προϊόντος στον καταναλωτή.
  6. Κάθε διαφήμιση και προωθητική ενέργεια που απευθύνονται ειδικά σε κοινό ανήλικων δεν επιτρέπεται να τους υποκινεί, άμεσα ή έμμεσα, σε πράξεις βίας, σε χρήση οινοπνευματωδών ποτών, προϊόντων καπνού, τοξικών ουσιών ή σε οποιασδήποτε μορφής επικίνδυνη για την ασφάλεια και την υγεία τους συμπεριφορά.
  7. Οι επιχειρήσεις τηρούν τους ηλικιακούς περιορισμούς που θέτει η κείμενη νομοθεσία σε ό,τι αφορά την προώθηση και την πώληση συγκεκριμένων κατηγοριών προϊόντων.

 

Άρθρο 4 – Προστασία ανηλίκων και άλλων ευάλωτων  ομάδων του πληθυσμού

 

  1. Το προσωπικό της επιχείρησης δεν εκμεταλλεύεται την αδυναμία καταναλωτών που ανήκουν σε ευάλωτες ομάδες, όπως ηλικιωμένων ,ανήλικων ατόμων, ατόμων που δεν καταλαβαίνουν καλά την ελληνική γλώσσα, είτε  ατόμων με ειδικές ανάγκες Οι επιχειρήσεις προβαίνουν σε προσεκτικές, ακριβείς και αντικειμενικές περιγραφές των προϊόντων και υπηρεσιών που απευθύνονται ειδικά σε τέτοια άτομα κατά τρόπο εύληπτο και κατανοητό, ώστε να μην τα παραπλανούν όσον αφορά το πραγματικό μέγεθος, την αξία, τη φύση, τον σκοπό, την ανθεκτικότητα, την απόδοση και την τιμή του εκάστοτε διαφημιζόμενου προϊόντος ή υπηρεσίας.

 

  1. Ειδικά για τους ανήλικους καταναλωτές οι επιχειρήσεις μεριμνούν – κατά το μέτρο του δυνατού- για την διαμόρφωση των κατάλληλων όρων πρόσβασης στους διαδικτυακούς τους τόπους κατά τα προβλεπόμενα ανά περίπτωση στους ισχύοντες νόμους

 

Άρθρο 5 – Ασφάλεια συναλλαγών και προστασία προσωπικών δεδομένων

 

Α. Ασφάλεια συναλλαγών

 

  1. Οι επιχειρήσεις λαμβάνουν μέριμνα για την ασφάλεια των συναλλαγών που πραγματοποιούνται με τη χρήση Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνίας (ΤΠΕ).
  2. Οι επιχειρήσεις, στο πλαίσιο αυτό και σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στην κείμενη νομοθεσία, καταβάλλουν κάθε δυνατή προσπάθεια, να χρησιμοποιούν οι ίδιες ή οι συνεργάτες τους κατάλληλα εργαλεία και μέτρα αναλόγως με την κατηγορία και το είδος της επιχειρηματικής τους δραστηριότητα και το είδος των δεδομένων που συλλέγουν και επεξεργάζονται (προσωπικά ή μη) κάθε κατάλληλο εργαλείο και εφαρμόζουν κάθε κατάλληλο μέτρο, ώστε να παρέχουν την νομίμως προβλεπόμενη ασφάλεια ηλεκτρονικών συναλλαγών (ανάλογη προς τα διάφορα στάδια ολοκλήρωσης αυτών) και δεδομένων (προσωπικών ή μη) που συλλέγουν και επεξεργάζονται, καθώς και να ενημερώνουν τους συναλλασσόμενους για τις βασικές παραμέτρους της χρησιμοποιούμενης ασφάλειας και τήρησης απορρήτου με ειδική μνεία στους όρους χρήσης της ιστοσελίδας.
  3. Οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν τα κατάλληλα τεχνικά και οργανωτικά μέτρα για τη διασφάλιση του απορρήτου των δεδομένων που συλλέγουν και επεξεργάζονται στο μέτρο του νομίμως προβλεπόμενου και αναλόγως με την φύση των προϊόντων και των υπηρεσιών που παρέχουν.

 

Β. Προστασία προσωπικών δεδομένων

 

  1. Οι επιχειρήσεις οφείλουν να διαθέτουν και να εφαρμόζουν κατανοητή, αληθή, νόμιμη, εύκολα προσβάσιμη και επικαιροποιημένη Πολιτική Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων και να ενημερώνουν τους καταναλωτές όπως απαιτείται από τη σχετική νομοθεσία και τις οδηγίες της Αρχής Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα σχετικά με την εν λόγω Πολιτική Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων.

  2. Δεν επιτρέπεται συλλογή, αποθήκευση ή επεξεργασία των δεδομένων που ο νόμος χαρακτηρίζει ως ευαίσθητα, δηλαδή τα δεδομένα που αφορούν τη φυλετική ή εθνική προέλευση, τα πολιτικά φρονήματα, τις θρησκευτικές ή φιλοσοφικές πεποιθήσεις, τη συμμετοχή σε ένωση, σωματείο και συνδικαλιστική οργάνωση, την υγεία, την κοινωνική πρόνοια καθώς και τα σχετικά με ποινικές διώξεις ή καταδίκες εκτός αν πληρούνται οι όροι και οι προϋποθέσεις που ο νόμος και η Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα ορίζουν.
  3. Η συλλογή, επεξεργασία, τήρηση και χρήση των λοιπών προσωπικών δεδομένων γίνεται μόνον όταν αυτό επιτρέπεται από το ισχύον νομοθετικό πλαίσιο και πάντα σύμφωνα με τους προβλεπόμενους από αυτό όρους.
  4. Ειδικότερα αναφορικά με την χρήση «πάσης φύσεως cookies», η εγκατάσταση τους θα πρέπει να πραγματοποιείται μετά από κατάλληλη ενημέρωσή του καταναλωτή και επί τη βάσει της συγκατάθεσης του, σύμφωνα με τον νόμο και τις σχετικές οδηγίες της Αρχής Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα.
  5. Σε περίπτωση μη συγκατάθεσης /αποδοχής cookies“, οι επιχειρήσεις επιτρέπουν, εφόσον είναι τεχνολογικά εφικτό, τη συνέχιση της χρήσης της ιστοσελίδας από τον καταναλωτή, χωρίς την αποστολή των cookies.
  6. Οι επιχειρήσεις εξασφαλίζουν ότι τα δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα που συλλέγονται δεν γνωστοποιούνται ούτε διαβιβάζονται σε τρίτους, χωρίς την προηγούμενη ενημέρωση ή συγκατάθεση του προσώπου που αφορούν, ή/και στις περιπτώσεις που ο νόμος προβλέπει, σύμφωνα πάντοτε με τις ρυθμίσεις της νομοθεσίας περί προστασίας δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα.
  7. Οι επιχειρήσεις σέβονται την επιθυμία των καταναλωτών να μην περιλαμβάνονται σε αρχεία που έχουν ως σκοπό την πραγματοποίηση μη ζητηθείσων εμπορικών επικοινωνιών με ανθρώπινη παρέμβαση (κλήση) για προώθηση και προμήθεια προϊόντων ή υπηρεσιών, εφόσον το έχουν δηλώσει προς τον φορέα παροχής διαθέσιμης στο κοινό.
  8. Οι επιχειρήσεις παρέχουν στους καταναλωτές τη δυνατότητα να επιλέγουν εάν επιθυμούν την αποστολή διαφημιστικών μηνυμάτων και κάθε είδους ενημερωτικών δελτίων και σε περίπτωση αποδοχής έχουν την δυνατότητα ελεύθερης ανάκλησης της συναίνεσής τους και οι επιχειρήσεις την υποχρέωση της μη επαναπροώθησης νέων διαφημιστικών μηνυμάτων και κάθε είδους ενημερωτικών δελτίων εφεξής (εκτός αν υπάρξει εκ νέου συγκατάθεση ή πληρούνται εκ νέου οι εκ του νόμου προβλέψεις).
  9. Ο κάθε καταναλωτής δικαιούται να έχει άμεση πρόσβαση στην πληροφόρηση για τα θέματα των προσωπικών του δεδομένων, να αντιτίθεται στην χρήση αυτών σε μελλοντικές προωθητικές ενέργειες, να ζητά και να επιβεβαιώνει την μερική ή ολική διαγραφή τους από τα αρχεία της επιχείρησης, να ζητά την διόρθωση ή συμπλήρωσή τους, να πληροφορείται τον χρόνο και τον τρόπο της αρχικής απόκτησης των προσωπικών του δεδομένων από την επιχείρηση καθώς και να ενημερώνεται για τις εφαρμοζόμενες μεθόδους προστασίας των προσωπικών δεδομένων.

 

Άρθρο 6 – Δικαίωμα Υπαναχώρησης για τους καταναλωτές

 

  1. Ο καταναλωτής έχει αναφαίρετο δικαίωμα αναιτιολόγητης και αζήμιας υπαναχώρησης σύμφωνα με τις διατάξεις της εκάστοτε κείμενης νομοθεσίας.
  2. Πριν ο καταναλωτής δεσμευθεί συμβατικώς, ο προμηθευτής πρέπει να τον ενημερώσει, με σαφή, ευκρινή και κατανοητό τρόπο, στη γλώσσα του, για το δικαίωμά του για άσκηση αναιτιολόγητης και αζήμιας υπαναχώρησης εντός της νομίμως προβλεπόμενης προθεσμίας των δεκατεσσάρων (14) ημερών, που αρχίζει από το χρονικό σημείο που καθορίζει κάθε φορά ο νόμος, καθώς και για τους όρους, τις προϋποθέσεις, τις εξαιρέσεις και τη διαδικασία άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης, αλλά και για τις συνέπειες από την άσκηση, λαμβάνοντας υπόψη την ιδιαιτερότητα κάθε προϊόντος/υπηρεσίας και παρέχοντάς του και υπόδειγμα εντύπου υπαναχώρησης.

 

 

Άρθρο 7 – Εξυπηρέτηση καταναλωτών

 

  1. Η επιχείρηση εξασφαλίζει ότι διαθέτει κατάλληλους μηχανισμούς (μέσω τηλεφώνου ή/και e-mail) και επαρκή αριθμό προσωπικού το οποίο ασχολείται με την εξυπηρέτηση των καταναλωτών , καταβάλλοντας εύλογες προσπάθειες για την ενημέρωση τους σχετικά με τα αιτήματά τους εντός των νομίμων χρονικών ορίων ανά περίπτωση.
  2. Όταν η επικοινωνία γίνεται μέσω τηλεφωνικού κέντρου, η επιχείρηση εξασφαλίζει ότι ο καταναλωτής δεν μένει σε υπερβολική αναμονή και σε κάθε περίπτωση η χρέωση της κλήσης δεν υπερβαίνει τις χρεώσεις που ισχύουν για αστικές κλήσεις. Όταν η επικοινωνία γίνεται μέσω διαδικτυακής φόρμας επικοινωνίας ή διεύθυνσης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου της επιχείρησης, λαμβάνεται μέριμνα για την αποστολή απάντησης σε εύλογο χρονικό διάστημα από τη λήψη του σχετικού αιτήματος του πελάτη.

 

Άρθρο 8 – Ηλεκτρονική Εναλλακτική επίλυση των καταναλωτικών διαφορών

 

  1. Οι επιχειρήσεις ενημερώνουν τους καταναλωτές για τη δυνατότητα εναλλακτικής επίλυσης καταναλωτικών διαφορών που έχουν προκύψει από συμβάσεις ηλεκτρονικής πώλησης προϊόντων ή παροχής υπηρεσιών κάνοντας χρήση των καταχωρημένων φορέων ΕΕΔ στο Μητρώο σύμφωνα με την ΚΥΑ 70330/2015.
  2. Οι επιχειρήσεις, είτε δεσμεύονται να χρησιμοποιήσουν την ΕΕΔ είτε όχι, παρέχουν με τρόπο ευπρόσιτο, μέσα από τους δικτυακούς τόπους τους, ηλεκτρονικό σύνδεσμο στην πανενωσιακή πλατφόρμα ηλεκτρονικής επίλυσης καταναλωτικών διαφορών (πλατφόρμα ΗΕΔ), σε εφαρμογή διατάξεων του Κανονισμού (ΕΕ) 524/2013) μέσω της οποίας οι καταναλωτές υποβάλλουν την καταγγελία τους, προωθώντας αυτή στην συνέχεια στον σχετικό φορέα ΕΕΔ».

 

ΑΡΘΡΟ ΔΕΥΤΕΡΟ

Ο παρών Κώδικας δημοσιεύεται στους διαδικτυακούς τόπους των επιχειρήσεων σε σημείο το οποίο εύκολα μπορεί  να εντοπίσει και να έχει πρόσβαση ο καταναλωτής.

  1. Ο παρών Κώδικας Δεοντολογίας δεν περιορίζει το δικαίωμα των ενώσεων προμηθευτών να επιβάλουν στα μέλη τους πρόσθετες υποχρεώσεις και πειθαρχικά ή άλλα μέτρα
  2. Το προσωπικό των επιχειρήσεων του κλάδου πληροφορεί τους καταναλωτές για την ύπαρξη του παρόντος Κώδικα και τους ενημερώνει σχετικά με τους τρόπους με τους οποίους μπορούν να βρουν το κείμενο.

Άρθρο ΤΡΙΤΟ

Η παρούσα Απόφαση ισχύει από τη δημοσίευσή της στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης.

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Τα ανέκδοτά μας: Σύντομα με πολύ γέλιο…

Τελευταία μέρα…

Πως ήταν η τελευταία μέρα στο σχολείο, Τοτέ;

-Πολύ καλά! Η δασκάλα μου με συμπάθησε τόσο πολύ, ώστε είπε να πάω και του χρόνου στην ίδια τάξη, για να είμαι μαζί της.

Η αστυνομικίνα…

Ταξί φτάνει σε μπλόκο.

-Αστυνομικίνα με τσιριχτή φωνή και υπεροπτικό ύφος Κάλαχαν:

Σας παρακαλώ, κύριε, δεν μπορείτε να περάσετε από δω.

-Ταρίφας, με ατάραχο βλέμμα και φωνή μπασαδούρα:

-Γιατί μαντάμ, έχεις σφουγγαρίσει;

Έπαθε βλάβη…

– Συγνώμη αφεντικό χάλασε το αυτοκίνητο και δεν μπορώ να έρθω στην δουλειά .

– Γιατί δεν έρχεσαι με το λεωφορείο ;;;

– Δεν έχω λεωφορείο !!!!!

Δεν την άφηναν…

Μετά από 30 χρόνια γάμου, ρωτάει ο άνδρας την γυναίκα:

– Πες μου, τόσα χρόνια που είμαστε μαζί έχεις κοιμηθεί με άλλον άνδρα;

– Γιατί, με αφήνουν να κοιμηθώ και καθόλου;

Το καλύτερο δώρο…

-Τοτέ το καλύτερο δώρο που θα μπορούσες να μου κάνεις για τα γενέθλιά μου είναι να βγεις πρώτος στην τάξη σου.

-Πολύ αργά, μπαμπά, σου αγόρασα ήδη μια γραβάτα!

Νίκη Αγκαθιάς-ΑΕ Σχοινά 4-1. «Ασπρόμαυρο τρένο!!!» (βίντεο-δηλώσεις)

Ρεπορτάζ: Βασίλης Σιμόπουλος

Ασταμάτητη η πρωτοπόρος Νίκη Αγκαθιάς, επικράτησε στο γήπεδό της και της ΑΕ Σχοινά με το ευρύ 4-1 και βαδίζει ολοταχώς για τον τίτλο.

Σε γενικές γραμμές είχαμε ένα ανοικτό παιχνίδι με τη μπάλα να ανεβοκατεβαίνει συνεχώς στις δύο περιοχές. Η ΑΕ Σχοινά, παρά τις αρκετές της απουσίες δεν κλείστηκε στην άμυνά της, προσπαθώντας να δημιουργήσει κινδύνους στην άμυνα των γηπεδούχων. Η Νίκη Αγκαθιάς από την άλλη πλευρά, έδειξε σε ένα ακόμη παιχνίδι εξαιρετική επιθετική δεινότητα, αξιοποιώντας στο έπακρο τις ευκαιρίες που της παρουσιάστηκαν.

ΦΑΣΕΙΣ και ΓΚΟΛ:

12: Σουτ του Λέκκα εξ’ επαφής, αποκρούει σωτήρια ο Γκάρας.

18΄: Πλαγιοκόπηση του Σαμψωνίδη από αριστερά και συρτή σέντρα, ο Ζησιόπουλος προλαβαίνει την έξοδο του Γκάρα αλλά σουτάρει άουτ.

24΄: ΓΚΟΛ!!! Ο Γατόπουλος μόνος απέναντι στον Γκάρα με ψύχραιμο σουτ ανοίγει το σκορ.

28΄: Ωραία εναλλαγή των παικτών του Σχοινά και σουτ του Καραμήτσου από πλάγια αριστερά, περνάει άουτ.

38΄: Καλοεκτελεσμένο φάουλ του Γιάνκου, βγάζει πάνω από τη γραμμή ο Γατόπουλος αποσοβώντας την ισοφάριση.

Ημίχρονο 1-0.

46΄: ΓΚΟΛ!!! Ο Λέκκας από κοντά στέλνει τη μπάλα στα δίχτυα.

52΄: Σουτ του Κωτούλα από το ύψος της περιοχής, περνάει άουτ.

54΄: Φάουλ του Γιάνκου, λίγο πάνω από το οριζόντιο δοκάρι του Διακόπουλου.

67΄: Καλή ευκαιρία με τον Καραμήτσο μέσα από την περιοχή να σουτάρει ανενόχλητος, ψηλά άουτ.

70΄: ΓΚΟΛ!!! Ο Γατόπουλος μόνος του απέναντι στον Γκάρα, γράφει εύκολα το 3-0.

72΄: ΠΕΝΑΛΤΙ. Εξαιρετική μπαλιά του Παναγιωτόπουλου βγάζει τετ α τετ τον Σαμψωνίδη, που ανατρέπεται από τον Γκάρα.

73΄ΓΚΟΛ!!! Ο Σαμψωνίδης στέλνει την μπάλα δοκάρι και μέσα, ευστοχώντας στο πέναλτι. 4-0.

85΄: ΠΕΝΑΛΤΙ. Καθαρή ανατροπή του Παπαδόπουλου από τον Χαντζόπουλο μέσα στην περιοχή.

86΄: ΓΚΟΛ!!! Ο Παπαδόπουλος ευστοχεί στην εκτέλεση του πέναλτι, διαμορφώνοντας το τελικό 4-1.

Τελικό σκορ: 4-1.

Οι παίκτες της Νίκης Αγκαθιάς, αφιέρωσαν τη σημερινή τους νίκη στον προπονητή τους Ηλία Παυλόπουλο ευχόμενοι για τα σημερινά του γενέθλια.

Διαιτητής ο κ. Κωστούλης, με βοηθούς τους κκ. Πίτο και Βαλκάνο.

Ιατρός αγώνα: Ντάμτσιος Βασίλειος.

Νίκη Αγκαθιάς: Διακόπουλος, Λιακόπουλος, Παναγιωτόπουλος, Μοσχόπουλος, Ζέρης(50΄Χαντζόπουλος), Σαμψωνίδης(77΄Λιακόπουλος), Ζησιόπουλος, Νιάκας, Λέκκας, Γατόπουλος(79΄Παπαδόπουλος), Αράπος.

ΑΕ Σχοινά: Γκάρας, Κρουστάλλης, Γιάνκου, Μπενίσκος, Σιτσάνης, Σεβαστιάδης(80΄Μαραγκός), Καραμήτσος, Κωτούλας(88΄Παπαδόπουλος Φ), Κασλαμάς, Παπαδόπουλος Α, Αρίδας(65΄Κίτσας).

Δείτε στιγμιότυπα – γκολ – δηλώσεις στο βίντεο:

Φωτο:

DSC04254DSC04255DSC04256DSC04257DSC04259DSC04262DSC04264DSC04266DSC04267DSC04269DSC04273DSC04275DSC04276DSC04279DSC04282DSC04285DSC04287DSC04288DSC04297DSC04298DSC04299DSC04302DSC04306DSC04309DSC04310DSC04312DSC04313

ΑΕ Αλεξάνδρειας: Ο Δημήτρης Καφές ανακρίνει Αβραμόπουλο Καρακούτση λίγο μετά την κατάκτηση του Κυπέλλου – Βίντεο Φώτο

Ρεπορτάζ: Στέλιος Νίκας

Σε ένα  ρόλο που δεν μας έχει συνηθίσει είδαμε χθες τον Δημήτρη Καφέ καθώς μετά την κατάκτηση του Κυπέλλου από την ομάδα του πήρε το μικρόφωνο και υπέβαλλε ερωτήσεις στους Αβραμόπουλο Καρακούτση. Δείτε την συνέντευξη όπως την κατέγραψε το emvolos.gr.

Δείτε το βίντεο:

ΑΕ Αλεξάνδρειας: Γιόρτασε την κατάκτηση του Κυπέλλου – (Βίντεο – Φώτο)

Ρεπορτάζ: Στέλιος Νίκας

Την κατάκτηση του Κυπέλλου γιόρτασε η ΑΕ Αλεξάνδρειας στο γνωστό “olive wine bar”.

Ο Πρόεδρος της Αλεξάνδρειας Δημήτρης Σαμαράς υποστήριξε ότι η Αλεξάνδρεια σήμερα έκανε περήφανους τους φιλάθλους της ενώ όπως χαρακτηριστικά τόνισε  θα κυνηγήσει άλλους δύο τίτλους .

Αυτόν του κυπέλλου Ερασιτεχνών και τον τίτλο του πρωταθλητή της Α1. Και οι δύο τελευταίοι τίτλοι δίδουν εισιτήριο για την Γ’ Εθνική.

Δείτε το βίντεο:

Φωτο:

DSC05221DSC05222DSC05223DSC05224DSC05225DSC05226DSC05227DSC05228DSC05229DSC05230DSC05231DSC05232DSC05233DSC05237DSC05238DSC05239

Μελίκη – Πολύκαστρο 54-67 Ήττα σοκ του ΓΑΣ, που μπαίνει σε περιπέτειες! (βίντεο-φωτο)

Ρεπορτάζ: Βασίλης Σιμόπουλος

Οδυνηρή εντός έδρας ήττα για τον ΓΑΣ Μελίκης από τον Εύαθλο Πολυκάστρου, που μπλέκει πλέον την ομάδα της Ημαθίας σε περιπέτειες όσο αφορά την επιβίωσή της στην κατηγορία.

Οι Μελικιώτες αν και ξεκίνησαν καλά τον αγώνα, με την πάροδο του χρόνου παρουσίασαν χαρακτηριστική πτώση, με έντονα σημάδια κόπωσης ειδικά στο δεύτερο ημίχρονο. Η ομάδα του Ιορδάνη Ασλανίδη θα πρέπει άμεσα να ανασυνταχθεί και να ξεπεράσει το ντεφορμάρισμα που διανύει, αν θέλει να σώσει την κατηγορία. Από την άλλη πλευρά η ομάδα του Γιώργου Παπαδόπουλου πέτυχε μία νίκη «χρυσάφι» επί του ισόβαθμού της έως χθες ΓΑΣ Μελίκης, αποκομίζοντας περισσότερες πιθανότητες στην υπόθεση σωτηρίας της.

Διαιτητές οι κκ. Τσούλης και Καρκαλέτσης

ΓΑΣ Μελίκης (Ασλανίδης): Λιόλιος 6(2), Μαυρίδης 10(1), Κυριακού, Γιαννόπουλος, Κοτζάμπασης 13(2), Τζαφέρης, Στάκταρης, Σαζακλίδης 5, Παπαρόσης, Παραπούρας 18(4), Παπαδόπουλος, Ρογγότης 2.

Εύαθλος Μακεδόνες Πολυκάστρου (Παπαδόπουλος): Παπαδόπουλος Σ. 10(1), Ημερίδης 14(1), Ταπούτος 5(1), Ζεϊμπεκίδης 3(1), Κήρυκος, Χατζόπουλος, Βαρβούτας, Πολυχρονίδης, Τσελέκης 2, Σιδηρόπουλος 20(3), Γιαμπατζίδης, Κωτούλας 6.

Δείτε στιγμιότυπα του αγώνα στο βίντεο:

Φωτο:

DSC04315DSC04316DSC04317DSC04318DSC04319DSC04320DSC04321DSC04322DSC04324DSC04325

Άρης Παλαιοχωρίου- Αστέρας Αλεξάνδρειας 1-0. Κέρδισε και πάει με καλή ψυχολογία στο μεγάλο ντέρμπι. – (Βίντεο -Φώτο )

Ρεπορτάζ: Στέλιος Νίκας

Πιο εύκολα από ότι δείχνει το τελικό σκορ ο Άρης Παλαιοχωρίου επιβλήθηκε του Αστέρα Αλεξάνδρειας με 1-0.

Στο Α’ημίχρονο οι γηπεδούχοι μπήκαν δυνατά  προσπάθησαν να επιβάλουν τον ρυθμό τους και ευτύχησαν να προηγηθούν στο σκορ στο 32’ με τον Καθρέπτη. Να σημειώσουμε ότι νωρίτερα το Παλαιοχώρι είχε δοκάρι με τον Ανάσταση.

Στο διάστημα του Α’ημιχρόνου το παιχνίδι ήταν μοιρασμένο με το σφύριγμα της λήξης να βρίσκει τους γηπεδούχους να προηγούνται με 1-0. Στην επανάληψη το Παλαιοχώρι έτρεξε καθώς ήθελε να πετύχει και άλλο τέρμα για να κλειδώσει το παιχνίδι, αλλά ο Αστέρας είχε σωστή αμυντική διάταξη έκλεισε τους χώρους και με αντεπιθέσεις προσπάθησε να κτυπήσει στην κόντρα, αλλά οι παίκτες του ήταν φλύαροι  στην τελική προσπάθεια. Στο διάστημα αυτό οι γηπεδούχοι έχασαν σωρεία ευκαιριών και θα μπορούσαν να κλειδώσουν το παιχνίδι χωρίς όμως να τα καταφέρουν.

Συμπερασματικά θα λέγαμε ότι  η ομάδα του Δημήτρη Πρίντζιου κέρδισε δίκαια, ήταν καλύτερη στο μεγαλύτερο διάστημα του παιχνιδιού και αν ήταν πιο εύστοχοι οι ποδοσφαιριστές της  θα μπορούσαν να πετύχουν μια άνετη νίκη.

Από την άλλη ο Αστέρας Αλεξάνδρειας μπήκε με σκοπό να πάρει τον βαθμό της ισοπαλίας δεν τα κατάφερε όμως καθώς μετά το τέρμα που δέχθηκε αν και απέμεναν 60’ αγώνα  δεν κατάφερε να παραβιάσει την εστία του Βασιλείου.

Διαιτητής ο κος Λαζάρου με βοηθούς τους κ.κ  Λαζάρου,  Νατσιούρα.

Συνθέσεις

Άρης Παλαιοχωρίου

Βασιλείου , Γκίτσας(66’ Ατανάσωφ), Ταμπουράς,  Χατζόπουλος,  Πατρίκας, Τσάκαλος,  Σωτηράκης,  Τσιρίδης,  Αναστάσης( 46’ Λίτσι), Καθρέπτης,  Πλέσκας (80’ Μιχαηλίδης

Αστέρας Αλεξάνδρειας

Καψάλης,Μωραΐτης Γ, Κουτσιάδης, Μωραΐτης Δ.(33’ Κούκλας ), Παπαδόπουλος,  Κίτσας,  Αραπέλης , Μοσχώβης Δ.(46’  Μοσχώβης Στ.), Θεοδώρου ( 75’ Πατρίκας), Κουλουμπριτσίδης, Αναστάσης.

Δείτε στιγμιότυπα – γκολ – δηλώσεις στο βίντεο:

Φωτο:

DSC05280DSC05282DSC05284DSC05286DSC05296DSC05299DSC05301DSC05302DSC05304DSC05308DSC05309DSC05315DSC05316

Πρωτάθλημα Παίδων ΕΚΑΣΚΕΜ: Άθλος Αλεξάνδρειας-Φίλιππος Βέροιας 47-56 «Εκπληκτικό ματς!» (βίντεο-φωτο)

Ρεπορτάζ: Βασίλης Σιμόπουλος

Εκπληκτικό παιχνίδι μπάσκετ είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν σήμερα οι φίλαθλοι της Αλεξάνδρειας και της Βέροιας που είχαν την τύχη να βρεθούν στην κερκίδα του κλειστού γηπέδου του 2ου Γυμνασίου Αλεξάνδρειας.

Οι παίδες των Άθλου Αλεξάνδρειας και Φίλιππου Βέροιας πρόσφεραν έναν αγώνα αντάξιο ανδρικών κατηγοριών με όμορφο θέαμα, περίτεχνες μπασκετικές ενέργειες και πιεστικές άμυνες καθ’ όλη τη διάρκεια του παιχνιδιού.

Οι δύο ομάδες πορεύτηκαν πόντο-πόντο στη μεγαλύτερη διάρκεια του παιχνιδιού και με συνεχείς εναλλαγές στην πρωτοπορία του σκορ. Στα μισά του τελευταίου δεκαλέπτου η πιο έμπειρη ομάδα του Φίλιππου κατάφερε να πάρει μια διαφορά κοντά στους δέκα πόντους, την οποία παρά τις αξιόμαχες προσπάθειες των παικτών του Άθλου, έγειρε την πλάστιγγα της νίκης υπέρ των φιλοξενουμένων.

Τελικό σκορ 47-56.

Διαιτητές οι κκ. Γιανκίδης και Χατζηχαρίσης.

ΑΘΛΟΣ Αλεξάνδρειας (Αγγέλλης): Ντάμτσης, Πρόιος, Τακούτης, Ψυχογιός, Γιανικιδιώτης, Παύλου, Χατζηλεμονιάς, Χαριτόπουλος, Θεοδωρίδης, Τσαβάρας, Σταυρόπουλος, Ευθυμιόπουλος.

ΦΙΛΙΠΠΟΣ Βέροιας (Μπλατσιώτης): Αξιώτης, Δάμτσιος, Παγάνης, Μπιζάκης, Αβραμίδης, Κανακάρης, Λαζόπουλος, Ζαμπάκας, Κοτσίδης, Τσεσμετζίδης, Καρανάτσιος, Τσιγγενόπουλος.

Δείτε στιγμιότυπα του αγώνα στο βίντεο:

Φωτο:

DSC04203DSC04204DSC04206DSC04208DSC04210DSC04212DSC04213DSC04216DSC04217DSC04220DSC04225DSC04227DSC04228DSC04229DSC04230DSC04231DSC04233DSC04238DSC04246DSC04249DSC04253

ΑΕΚ Καμποχωρίου- Θύελλα Στενημάχου 2-6. Για ένα μόνο ημίχρονο άντεξε το Καμποχώρι – ( Βίντεο- φώτο )

Ρεπορτάζ: Στέλιος Νίκας

Για ένα μόνο ημίχρονο άντεξε η νεανική ομάδα της ΑΕΚ  Καμποχωρίου απέναντι στη Θύελλα Στενημάχου  και τελικά ηττήθηκε με 2-6.

Στο Α’ ημίχρονο το παιχνίδι ήταν μοιρασμένο με το σκορ να βρίσκει τις ομάδες ισόπαλες με 2-2. Στην επανάληψη ο  νεοεισελθών Τσιαούσκογλου  έκανε το 3-2 στο 45’ για τους φιλοξενούμενους  ενώ στο 60’ ο  Αδαμίδης  με το γκολ που πέτυχε κλείδωσε το παιχνίδι για τον Στενημάχο.

Συμπερασματικά θα λέγαμε ότι σήμερα  είδαμε ένα όμορφο παιχνίδι ανάμεσα σε δύο ομάδες,  μία ομάδα που στηρίζεται στους νέους παίκτες όπως είναι η ΑΕΚ  Καμποχωρίου και την Θύελλα  Στενημάχου  η οποία έχει αρκετούς έμπειρους παίκτες στο ρόστερ της και κέρδισε δίκαια το παιχνίδι. Και τα δύο γκολ για την ομάδα του  Καμποχωρίου πέτυχε ο Ιωάννης Λεωνίδας ενώ για την Θύελλα Στενημάχου σκόραραν διαδοχικά οι  Σακαλής, Σαρακατσιάνος, Τσιαούσκογλου, Αδαμίδης(2),Τσιαούσκογλου.

Διαιτητής ο κος Πίτος με βοηθούς τους κ.κ. Λιόλιο, Μαργαρίτη.

Δείτε στιγμιότυπα – γκολ του αγώνα στο βίντεο:

Φωτο:

DSC05240DSC05241DSC05242DSC05244DSC05245DSC05249DSC05251DSC05252DSC05253DSC05254DSC05255DSC05256DSC05257DSC05258DSC05259DSC05260DSC05261DSC05262DSC05264DSC05265DSC05268DSC05270DSC05273DSC05276DSC05277DSC05278