Αρχική Blog Σελίδα 15449

Παραμένουν τα προβλήματα υδροδότησης στη Θεσσαλονίκη λόγω υψηλής θολότητας του νερού

Παραμένουν τα προβλήματα υδροδότησης στη Θεσσαλονίκη καθώς συνεχίζονται οι διαδικασίες καθαρισμού του νερού στο αντλιοστάσιο Δενδροποτάμου λόγω υψηλής θολότητας

Συνεχίζονται οι διαδικασίες καθαρισμού του νερού της Αραβησσού στο αντλιοστάσιο Δενδροποτάμου λόγω υψηλής θολότητας.

Η τροφοδοσία του αντλιοστασίου γίνεται ομαλά μετά την επιτυχή ολοκλήρωση των εργασιών στον κεντρικό αγωγό, ωστόσο ο υγιεινολογικός έλεγχος και ο καθαρισμός του νερού επιβάλλεται να συνεχιστούν μέχρι να εξασφαλιστούν τα προβλεπόμενα από τον νόμο όρια, ώστε να διασφαλιστεί ότι το νερό που τροφοδοτεί το δίκτυο του Πολεοδομικού Συγκροτήματος είναι απολύτως ασφαλές.

Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να συνεχίζονται τα σοβαρά προβλήματα υδροδότησης σε διάφορα σημεία του Πολεοδομικού, ανακοίνωσε η ΕΥΑΘ.

Την Παρασκευή ολοκληρώθηκε η αντικατάσταση του κατεστραμμένου τμήματος του αγωγού και ξεκίνησε η τροφοδοσία του με νερό των πηγών. Λίγο πριν τα μεσάνυχτα το νερό ήταν διαθέσιμο στο αντλιοστάσιο Δενδροποτάμου. Αυτήν την ώρα και καθ’ όλη τη διάρκεια της νύχτας το επιστημονικό και τεχνικό προσωπικό της ΕΥΑΘ συνεχίζει τις προσπάθειες για διοχέτευση του νερού στο δίκτυο της πόλης.

 

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Ορειβασία – Συκάρης και Θεοχάρης, δυο ατρόμητοι Έλληνες σε απάτητη κορυφή

Στην απάτητη από Έλληνα κορυφή του όρους Κανγκτσεντζούνγκα, θέλουν να υψώσουν τη γαλανόλευκη ο Αντώνης Συκάρης και ο Φώτης Θεοχάρης. Δυο ατρόμητοι συμπατριώτες μας αναχωρούν για την επικίνδυνη -από κάθε άποψη- αποστολή «Kangchenjunga The First Greek Expedition 2018» σε ένα ταξίδι που αρχίζει στις 5 Απριλίου και θα ολοκληρωθεί στις αρχές Ιουνίου.

Το όρος Κανγκτσεντζούνγκα είναι η τρίτη υψηλότερη κορυφή του κόσμου, στα 8.586μ. Το όνομά του σημαίνει «οι πέντε θησαυροί του κόσμου» λόγω των 5 κορυφών του και θεωρείται από τους ειδικούς ως το λιγότερο «σκαρφαλωμένο» βουνό στον κόσμο. Βρίσκεται στα ινδονεπαλικά σύνορα και είναι η πρώτη φορά που ελληνική αποστολή θα αποπειραθεί να κατακτήσει την κορυφή του. Ένα εγχείρημα με τεράστιο βαθμό δυσκολίας, όπως εξήγησαν στο ΑΠΕ-ΜΠΕ οι δύο «σχοινοσύντροφοι» -έτσι ονομάζονται οι «συμπαίκτες» στην ορολογία της ορειβασίας. Μόλις 241 άνθρωποι έχουν πατήσει την κορυφή του συγκεκριμένου όρους τα τελευταία 60 χρόνια, ενώ αρκετοί σκοτώθηκαν (61) στην προσπάθεια.

«Τα βουνά είναι φτιαγμένα από όνειρα και επιθυμίες»

«Είναι ένα βουνό απομακρυσμένο, σχεδόν 130 χιλιόμερα μακριά από την πιο κοντινή κατοικημένη περιοχή. Για να φτάσεις εκεί χρειάζονται 10 ημέρες το base camp. Πρόκειται για ορεινά συγκροτήματα με παγετώνες» λέει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο 55χρονος Αντώνης Συκάρης ο οποίος ασχολείται με την ορειβασία 28 χρόνια, κάτι παραπάνω δηλαδή από την ηλικία του σχοινοσυντρόφου του! «Εδώ και 28 συναπτά έτη χωρίς καμία διακοπή είμαι συνεχώς στις αποστολές. Πέρυσι κάναμε Έβερεστ (σ.σ Mount Everest The Greek Expedition 2017 μαζί με τον Μιχάλη Ευμορφίδη) και γενικά βρισκόμαστε στις πιο ψηλές κορυφές του κόσμου».

Τώρα, όμως, τα πράγματα είναι ακόμα πιο δύσκολα… «Υπολογίζουμε ότι όλη η επιχείρηση θα διαρκέσει δύο μήνες, άρα η επιστροφή μας θα γίνει αρχές Ιουνίου αν όλα πάνε καλά. Γενικά είναι ένα επικίνδυνο σπορ όπου πρέπει να παίρνεις όλα τα μέτρα προφύλαξης για να είσαι ασφαλής και να σέβεσαι τις αντικειμενικές δυσκολίες του βουνού. Να μην τις υποτιμάς ποτέ γιατί πολλές φορές είναι προβλέψιμες, αλλά κάποιες όχι. Και εκεί παίζει ρόλο κι η τύχη. Μια χιονοστιβάδα, μια ρωγμή, το μεγάλο υψόμετρο και η έλλειψη οξυγόνου. Χρειάζεται πολύ καλή φυσική κατάσταση για να μπορείς να ανταπεξέλθεις.

Συκάρης και ΘεοχάρηςΕίναι μια σκληρή διαδικασία που για εμάς είναι ευχάριστη, είναι ένα χόμπι. Δεν υπάρχει ανταγωνισμός, αφού δενόμαστε με τον σύντροφό μας. Με αλληλεγγύη κι αλτρουϊσμό μπορείς να πετύχεις το στόχο σου κι αυτά είναι ιδεώδη που συναντάς στη ορειβασία.

Γενικά αναζητάς τα όριά σου και ανακαλύπτεις ότι έχεις ακόμα περισσότερα. Τα βουνά δεν είναι φτιαγμένα μόνο από βράχους και πάγους, αλλά και από όνειρα και επιθυμίες».

«Να υψώσουμε τη σημαία στην κορυφή»

Αναλύοντας το βαθμό δυσκολίας του εγχειρήματος, ο 27χρονος Φώτης Θεοχάρης παρέθεσε μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ένα στατιστικό στοιχείο που… μιλάει από μόνο του:

«Αρκετοί έμπειροι ορειβάτες λένε ότι το Κανγκτσεντζούνγκα είναι πιο δύσκολο από το Έβερεστ. Όλα αυτά είναι σχετικά. Αν αναλογιστούμε όμως ότι στο Έβερεστ έχουν ανεβεί πάνω από 4.500 ορειβάτες, ενώ στο Κανγκτσεντζούνγκα μόνο 241 τότε αντιλαμβανόμαστε ότι δεν θα είναι καθόλου εύκολα τα πράγματα…»

Παράλληλα, ο Έλληνας ορειβάτης μίλησε για τη σκληρή προετοιμασία και τον μεγάλο στόχο: «Το κομμάτι της αποστολής έχει να κάνει με φουλ προετοιμασία, συνεχή αγώνα. Το πιο σημαντικό είναι η αερόβια άσκηση. Τρεξίματα, αναβάσεις σε βουνά με καλούς χρόνους, αναρρίχηση. Από εκεί και πέρα, στο βουνό θα αντιμετωπίσουμε καταστάσεις όπως το υψόμετρο στο οποίο δεν υπάρχει δυνατότητα εξοικείωσης. Εκεί χρειαζόμαστε σωστή καθοδήγηση, ο εγκλιματισμός όπως το λέμε. Όσο πιο μικρός σε ηλικία, τόσο πιο δύσκολος ο εγκλιματισμός και ίσως χρειαστώ 1-2 ημέρες παραπάνω.

Έχω ξαναβρεθεί σε υψόμετρο 7.000 μέτρων και ξέρω τι μπορώ να κάνω. Από εκεί και πέρα είναι κάτι εντελώς άγνωστο για μένα και θα προσπαθήσω για το καλύτερο. Είναι ένα άθλημα επικίνδυνο, αλλά είμαστε υπεύθυνα άτομα και παίρνουμε τα ρίσκα μας. Οι δικοί μας άνθρωποι σίγουρα ανησυχούν, αλλά εμπιστεύονται τις επιλογές μας και μας στηρίζουν.

Είτε κάνουμε, είτε δεν κάνουμε κορυφή αυτό που θέλουν όλοι είναι να επιστρέψουμε υγιείς. Θέλουμε όμως να γράψουμε ιστορία, να υψώσουμε την ελληνική σημαία για πρώτη φορά σ΄ αυτήν την κορυφή».

Η προσπάθεια της ελληνικής αποστολής έχει αρκετούς υποστηρικτές, ανάμεσά τους και η ομάδα μπάσκετ των Μελισσίων με την εντυπωσιακή πορεία σε άνδρες (Γ΄ εθνική) και γυναίκες (Α2) τα τελευταία τρία χρόνια.

Χορηγός της αποστολής είναι η BMW Βαγιανέλης, στέλνοντας μήνυμα αισιοδοξίας ότι τίποτα δεν είναι ακατόρθωτο και ότι με αφοσίωση, σκληρή προετοιμασία και πείσμα μπορούμε να καταφέρουμε πολλά.

Το πρόγραμμα της αποστολής

Η αποστολή αναχωρεί στις 5 Απριλίου 2018 από Αθήνα για Κατμαντού μέσω Κωνσταντινούπολης. Η ανάβαση προς την κατασκήνωση βάσης (Base Camp, 5143μ) θα έχει διάρκεια 7-8 ημερών. Στην κατασκήνωση βάσης αναμένεται να φτάσει στις 16 Απριλίου μαζί με ένα καραβάνι από ανθρώπους και Γιακ (Yak) που θα μεταφέρουν τα τρόφιμα και τον εξοπλισμό.

Η επικοινωνία με την Ελλάδα θα περιοριστεί στο δορυφορικό τηλέφωνο αφού Ίντερνετ στην ευρύτερη περιοχή δεν υπάρχει.

Η περίοδος αναρρίχησης του βουνού από το Basecamp προς την κορυφή θα είναι περίπου 40 μέρες και στη διάρκεια αυτών οι ορειβάτες θα στήσουν τις σκηνές τους στα 6200μ, 6400μ, 7100μ και 7550μ. Γύρω στα τέλη Μαϊού θα επιχειρήσουν την τελική προσπάθεια για την κορυφή.

Η κορυφή Mt Kangchenjunga, 8586m επιλέχθηκε στο πλαίσιο του προγράμματος για όλες τις κορυφές πάνω από τα 8.000 Μ. Υπάρχουν 14 κύριες κορυφές και όλες βρίσκονται στην οροσειρά των Ιμαλαΐων:

Everest – 8,848m

K2 – 8,611m

Kangchenjunga – 8,586m

Lhotse – 8,516m

Makalu – 8,485m

Cho Oyu – 8,201m

Dhaulagiri – 8,167m

Manaslu – 8,163m

Nanga Parbat – 8,125m

Annapurna – 8,091m

Gasherbrum I – 8,080m

Broad Peak – 8,051m

Gasherbrum II – 8,034m

Shisha Pangma – 8,027m

Αναλυτικά ενημέρωση για την πορεία του εγχειρήματος στη σελίδα: facebook.com/KangchenjungaTheFirstGreekExpedition2018

 

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Με Επισκοπή εντός η Αγκαθιά. Με Νικομήδεια και Διαβατό εκτός ΠΑΟΚ και Παλαιόχωρι. Το πρόγραμμα της Α1.

Με τους αγώνες της 27ης αγωνιστικής συνεχίζεται σήμερα το πρωτάθλημα της Α1 ΕΠΣ Ημαθίας.

Στέλιος Νίκας
Γράφει ο Στέλιος Νίκας

Τέσσερις αγωνιστικές πριν το τέλος και το ενδιαφέρον παραμένει αμείωτο τόσο σε επίπεδο κορυφής, όσο και για το ποιες ομάδες θα οδηγηθούν στη Β’  Ερασιτεχνική μέσα από την διαδικασία των play out και δεδομένου ότι από την καινούργια ποδοσφαιρική σεζόν  Μέγας Αλέξανδρος Τρικάλων και Φίλιππος Αλεξάνδρειας θα αγωνίζονται στην Α’ Ερασιτεχνική. Αν δε  η ομάδα του ΦΑΣ δεν τα καταφέρει να παραμείνει στην Γ’  Εθνική τότε όλες οι ομάδες που θα τερματίσουν από την ενδέκατη θέση και κάτω την προσεχή σεζόν θα αγωνιστούν στην Β’ Ερασιτεχνική.

Στην Αγκαθιά η πρωτοπόρος της βαθμολογίας  Νίκη τίθεται αντιμέτωπη με τον Κεραυνό Επισκοπής. Η ομάδα του Σταύρου Κωστογλίδη θέλει να επανέλθει στις νίκες για να διασκεδάσει τις εντυπώσεις που άφησε η ισοπαλία της προηγούμενης αγωνιστικής κόντρα στο Μακροχώρι. Οι γηπεδούχοι θα παραταχθούν στο συγκεκριμένο παιχνίδι χωρίς τον τιμωρημένο Πέτκο ο οποίος αποβλήθηκε την προηγούμενη αγωνιστική στο άτυχο παιχνίδι με το Μακροχώρι και τον  τραυματία Παναγιώτη Κίτσα. Αντίθετα ο Κεραυνός πηγαίνει στην Αγκαθιά για να δώσει μια ακόμα μάχη σε ένα παιχνίδι έχοντας στην φαρέτρα του το μεγάλο επιθετικό όπλο που διαθέτει και ακούει στο όνομα Παραστατίδης.

Ο δεύτερος της βαθμολογίας ΠΑΟΚ Αλεξάνδρειας κοντράρεται στην Νέα Νικομήδεια με τον τοπικό Α.Σ. Νέας Γενεάς. Η ομάδα του Φερέιρα Κινγκ η οποία πέρασε τρένο την προηγούμενη αγωνιστική μέσα στην δύσκολη έδρα του ΓΑΣ Ροδοχωρίου, σκοπεύει να επαναλάβει μία εμφάνιση ανάλογη με αυτή της προηγούμενης αγωνιστικής, ούτως ώστε να παραμείνει σε απόσταση μιας βαθμολογικής ανάσας  από την πρωτοπόρο Νίκη Αγκαθιάς, την οποία αντιμετωπίζει την τελευταία αγωνιστική στην Αλεξάνδρεια και με νίκη μπαίνει σε θέση οδηγού στην διαδικασία των play off.  Οι γηπεδούχοι θέλουν να πάρουν και αυτοί βαθμό ή βαθμούς από το συγκεκριμένο παιχνίδι για να αποφύγουν την ενδέκατη θέση του βαθμολογικού πίνακα που οδηγεί στην διαδικασία των play out.

Στον Άραχο η Ποντιακή Νεολαία Αράχου υποδέχεται τον τέταρτο της βαθμολογίας Μέγα Αλέξανδρο Αγίας Μαρίνας. Πρόκειται για ένα δύσκολο παιχνίδι για την Ποντιακή Νεολαία η οποία θα προσπαθήσει να πάρει τους πρώτους της βαθμούς στο γήπεδό της στο δεύτερο μισό του πρωταθλήματος. Τους βαθμούς της νίκης θέλει βέβαια και ο Μέγας Αλέξανδρος  Αγίας Μαρίνας καθώς θέλει να διατηρηθεί στην τέταρτη θέση του βαθμολογικού που οδηγεί στα play-off.

 Στο Διαβατό ο Άρης Παλαιοχωρίου πηγαίνει για να αντιμετωπίσει τον τοπικό Ατρόμητο. Η ομάδα του Γιώργου Απόσογλου θέλει το τρίποντο για να διατηρηθεί κοντά στην πρώτη τετράδα του βαθμολογικού πίνακα. Από τους φιλοξενούμενους θα απουσιάσει ο τιμωρημένος Αναστάσης ο οποίος εκτίει ποινή τιμωρίας 26 αγωνιστικών. Για τους γηπεδούχους το παιχνίδι είναι βαθμολογικά αδιάφορο καθώς η βαθμολογική θέση η οποία θα καταταγούν είναι η 14η ανεξαρτήτως των αποτελεσμάτων που θα σημειωθούν τις επόμενες αγωνιστικές.

Στην Χαρίεσσα η τοπική Α.Ε. υποδέχεται τον 3ο της βαθμολογίας ΓΑΣ Ροδοχωρίου . Η ομάδα του Χρήστου Μποζίνη θέλει βαθμό ή βαθμούς από το συγκεκριμένο παιχνίδι για να διασφαλίσει την κατάταξη της πάνω από την ενδέκατη θέση η οποία οδηγεί στα play-out. Αντίθετα το Ροδοχώρι μετά την ήττα της προηγούμενης Κυριακής από τον ΠΑΟΚ Αλεξάνδρειας θέλει να επανέλθει στα θετικά αποτελέσματα και θα παλέψει για το καλύτερο δυνατό στο συγκεκριμένο παιχνίδι.

Στο Μακροχώρι η τοπική ομάδα, η οποία την προηγούμενη αγωνιστική έβαλε δύσκολα στη Νίκη Αγκαθιάς και της έκοψε δύο βαθμούς ,  αντιμετωπίζει στην έδρα της τον Απόλλωνα Αγίου Γεωργίου. Η ομάδα του Γρηγόρη Ηλιάδη η οποία πραγματοποιεί πολύ καλές εμφανίσεις στο δεύτερο γύρο του πρωταθλήματος θέλει να πάρει τους βαθμούς της νίκης για να μπορέσει να διατηρηθεί ψηλά στο βαθμολογικό πίνακα και πάνω από την ενδέκατη θέση. Αντίθετα ο Απόλλων Αγίου Γεωργίου φαίνεται ότι πολύ δύσκολα πλέον θα αποφύγει την διαδικασία των play out.

Τέλος στον Κοπανό ο τοπικός ΓΑΣ αντιμετωπίζει τον Αχιλλέα Νάουσας. Οι γηπεδούχοι θέλουν να σημειώσουν ένα ακόμα τρίποντο για να διατηρηθούν στην έκτη θέση του βαθμολογικού πίνακα. Για το καλύτερο δυνατό θα προσπαθήσει  ο Αχιλλέας ο οποίος θα έχει μια ακόμα  ευκαιρία για έξτρα  βαθμούς καθώς την Μεγάλη Τετάρτη αντιμετωπίζει στο γήπεδό του τον Απόλλωνα Αγίου Γεωργίου στο εξ αναβολής παιχνίδι.

Το πρόγραμμα της 27ης αγωνιστικής της Α1 ΕΠΣ Ημαθίας με ώρα έναρξης στις 16.30.

ΑΣ Νέας Γενεάς Νικομήδειας – ΠΑΟΚ Αλεξάνδρειας

ΓΑΣ Κοπανός – Αχιλλέας Νάουσας

ΑΕ Χαρίεσσας – ΓΑΣ Ροδοχωρίου

Ατρόμητος Διαβατού – Άρης Παλαιοχωρίου

Ποντιακή Νεολαία Αράχου – Μέγας Αλέξανδρος Αγίας Μαρίνας

Νίκη Αγκαθιάς – Κεραυνός Επισκοπής

Μακροχώρι – Απόλλων Αγίου Γεωργίου

Η Βαθμολογία

ζχψ1

ΦΑΣ ΝΑΟΥΣΑ : Όλοι μαζί την Κυριακή δίνουμε το παρόν στον τελικό με τον Αγροτικό Αστέρα για την νίκη και την σωτηρία του ΦΑΣ.

Από την διοίκηση του ΦΑΣ Νάουσα εξεδόθη η εξής ανακοίνωση – κάλεσμα των φιλάθλων για τον τελικό της Κυριακής 01 Απριλίου με τον Αγροτικό Αστέρα Ευόσμου στο πλαίσιο του πρωταθλήματος του 2ου ομίλου της Γ’Εθνικής Κατηγορίας.

Να σημειώσουμε ότι ο αγώνας θα ξεκινήσει στις 16.00.

Αναλυτικά η ανακοίνωση :

ΚΑΛΕΣΜΑ ΤΟΥ Φ.Α.Σ. ΝΑΟΥΣΑ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΑΓΡΟΤΙΚΟ ΑΣΤΕΡΑ

Φίλαθλοι,

Την  Κυριακή 1 Απριλίου 2018 ολοκληρώνεται το εφετινό πρωτάθλημα και ο Φ.Α.Σ. ΝΑΟΥΣΑ δίνει έναν αγώνα χωρίς αύριο. Η προσπάθεια και οι κόποι όλης της χρονιάς κρίνονται στον «τελικό» με τον Αγροτικό Αστέρα στο Δημ. Στάδιο Νάουσας.

Για την ομάδα μας ένας είναι ο στόχος, η ΝΙΚΗ. Με ΝΙΚΗ η ομάδας μας πετυχαίνει την παραμονή της στην κατηγορία.

Οι ποδοσφαιριστές, οι προπονητές και η διοίκηση του Φ.Α.Σ. ΝΑΟΥΣΑ είναι ενωμένοι και αποφασισμένοι να δώσουν το 100% για τη σωτηρία της ομάδας.

Καλούμε τους φιλάθλους της ΝΑΟΥΣΑΣ να γίνουν η αιχμή του δόρατος και με τη παρουσία τους την Κυριακή στο γήπεδο να υποστηρίξουν την ομάδα, δυναμώνοντας την προσπάθεια των ποδοσφαιριστών μας για τη ΝΙΚΗ.

  • ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ
  • ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΔΥΝΑΜΩΝΟΥΜΕ ΤΟΝ Φ.Α.Σ. ΝΑΟΥΣΑ
  • ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΓΙΑ ΤΗ ΝΙΚΗ

Οι διαιτητές για τα παιχνίδια της Α1 και Α2 ΕΠΣ Ημαθίας για τις 31 Μαρτίου και 1η Απριλίου.

Από την επιτροπή διαιτησίας της ΕΠΣ Ημαθίας ορίστηκαν οι διαιτητές που θα διευθύνουν τα παιχνίδια της Α1 και Α2 ΕΠΣ Ημαθίας για τις 31 Μαρτίου και 1η Απριλίου. Και τις δύο ημέρες τα παιχνίδια θα ξεκινήσουν στις 16.30.

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΝΩΝ της 31.03.2018

Α1 ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΙΚΗ (ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ)(27η αγωνιστική)
——————————————
Ν.ΝΙΚΟΜΗΔΕΙΑΣ 16.30 ΑΣ ΝΕΑΣ ΓΕΝΕΑΣ – ΠΑΟΚ ΑΛΕΞ/ΕΙΑΣ
Διαιτησία: ΜΕΛΤΖΑΝΙΔΗΣ -ΓΙΑΝΤΣΗΣ -ΙΑΣΩΝΙΔΗΣ 

ΚΟΠΑΝΟΥ 16.30 ΓΑΣ ΚΟΠΑΝΟΣ – ΑΧΙΛΛΕΑΣ ΝΑΟΥΣΑΣ
Διαιτησία: ΠΑΥΛΙΔΗΣ -ΝΗΣΕΛΙΤΗΣ -ΧΑΛΑΤΖΙΟΥΚΑΣ 

ΧΑΡΙΕΣΣΑΣ 16.30 ΑΕ ΧΑΡΙΕΣΣΑΣ – ΓΑΣ ΡΟΔΟΧΩΡΙΟΥ
Διαιτησία: ΚΑΡΑΓΚΙΖΟΠΟΥΛΟΣ -ΜΟΣΧΟΠΟΥΛΟΣ -ΝΑΤΣΙΟΥΡΑΣ 

ΔΙΑΒΑΤΟΥ 16.30 ΑΤΡΟΜΗΤΟΣ ΔΙΑΒΑΤΟΥ – ΑΡΗΣ ΠΑΛΑΙΟΧΩΡΙΟΥ
Διαιτησία: ΠΑΖΑΡΤΖΙΚΛΗΣ -ΑΡΓΥΡΙΟΥ -ΜΠΑΚΑΛΗΣ

ΑΡΑΧΟΥ 16.30 ΠΟΝΤ.ΝΕΟΛΑΙΑ ΑΡΑΧΟΥ – Μ.ΑΛΕΞ.ΑΓ.ΜΑΡΙΝΑΣ
Διαιτησία: ΠΙΤΟΣ -ΛΑΖΑΡΟΥ -ΣΩΤΗΡΙΑΔΗΣ

ΑΓΚΑΘΙΑΣ 16.30 ΝΙΚΗ ΑΓΚΑΘΙΑΣ – ΚΕΡΑΥΝΟΣ ΕΠΙΣΚΟΠΗΣ
Διαιτησία: ΠΑΡΑΣΙΟΥ -ΓΙΑΓΚΙΤΖΟΓΛΟΥ -ΧΑΡΑΛΑΜΠΙΔΗΣ

ΜΑΚΡΟΧΩΡΙΟΥ 16.30 ΕΝΩΣΗ ΑΠ.ΠΑΥΛΟΥ – ΑΠΟΛΛΩΝ ΑΓ.ΓΕΩΡΓΙΟΥ
Διαιτησία: ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ -ΓΑΒΡΑΣ -ΑΣΒΕΣΤΑΡΑΣ

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΝΩΝ της 01.04.2018

Α2 ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΙΚΗ (ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ) – 1ος ΟΜΙΛΟΣ(18η αγωνιστική)
——————————————————-
ΜΕΛΙΚΗΣ 16.30 ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΜΕΛΙΚΗΣ – Ολυμπιακός Λουτρου
Διαιτησία: ΡΗΓΟΠΟΥΛΟΣ -ΤΡΑΝΤΟΣ -ΚΩΣΤΟΥΛΗΣ

ΠΛΑΤΕΟΣ 16.30 ΑΓΡ.ΑΣΤ.ΠΛΑΤΕΟΣ – ΑΡΗΣ Π.ΣΚΥΛΙΤΣΙΟΥ
Διαιτησία: ΜΑΛΟΥΤΑΣ -ΜΠΑΚΑΛΗΣ -ΑΣΒΕΣΤΑΡΑΣ

ΠΑΛΑΤΙΤΣΙΩΝ 16.30 ΠΑΟ ΠΑΛΑΤΙΤΣΙΑ – ΑΧΙΛΛΕΑΣ ΝΕΟΚΑΣΤΡΟΥ
Διαιτησία: ΧΑΡΑΛΑΜΠΙΔΗΣ -ΠΟΖΙΑΔΗΣ -ΤΟΤΣΚΑΣ

ΝΗΣΕΛΙΟΥ 16.30 ΑΛΙΑΚΜΩΝ ΝΗΣΕΛΙΟΥ – ΘΥΕΛΛΑ ΣΤΑΥΡΟΥ
Διαιτησία: ΙΑΣΩΝΙΔΗΣ -ΓΑΒΡΑΣ -ΝΗΣΕΛΙΤΗΣ

ΚΛΕΙΔΙΟΥ 16.30 ΕΘΝΙΚΟΣ ΚΛΕΙΔΙΟΥ – ΑΕ ΣΧΟΙΝΑ
Διαιτησία: ΜΑΡΓΑΡΙΤΗΣ -ΓΙΑΓΚΙΤΖΟΓΛΟΥ -ΣΩΤΗΡΙΑΔΗΣ

Α2 ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΙΚΗ (ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ) – 2ος ΟΜΙΛΟΣ(18η αγωνιστική)
——————————————————-
ΑΓ.ΝΙΚΟΛΑΟΥ 16.30 ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΝΑΟΥΣΑΣ – ΑΟ ΜΑΡΙΝΑΣ
Διαιτησία: ΧΡΥΣΑΝΗΣ -ΠΑΖΑΡΤΖΙΚΛΗΣ -ΧΑΛΑΤΖΙΟΥΚΑΣ

ΑΓ.ΒΑΡΒΑΡΑΣ 16.30 ΑΓΡ.ΑΣΤ.ΑΓ.ΒΑΡΒΑΡΑΣ – ΑΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ
Διαιτησία: ΛΑΖΑΡΟΥ -ΜΟΣΧΟΠΟΥΛΟΣ -ΓΚΟΓΚΑΣ

ΠΑΝΑΓΙΩΠΟΥΛΑΣ 16.30 ΔΟΞΑ ΝΑΟΥΣΑΣ – ΕΘΝΙΚΟΣ ΡΑΧΗΣ
Διαιτησία: ΔΕΒΕΤΖΙΔΗΣ -ΜΠΟΓΙΑΤΖΟΓΛΟΥ -ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ Κ.

ΡΑΧΙΑΣ 16.30 ΑΕ ΠΟΝΤΙΩΝ ΒΕΡΟΙΑΣ – ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ ΝΑΟΥΣΑΣ
Διαιτησία: ΚΕΛΕΣΙΔΗΣ -ΠΑΡΑΣΙΟΥ -ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ

Αλεξάνδρεια: Συλλογή τροφίμων μακράς διάρκειας την περίοδο του Πάσχα, από το Κοινωνικό Παντοπωλείο του Δήμου Αλεξάνδρειας

ΗΜΕΡΕΣ ΑΓΑΠΗΣ,  ΑΝΘΡΩΠΙΑΣ ΚΑΙ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ

Το Κοινωνικό Παντοπωλείο του Δήμου Αλεξάνδρειας απευθύνει έκκληση σε όλους τους δημότες της πόλης (καταστηματάρχες, επιχειρήσεις, σχολεία, συλλόγους) να συνεισφέρουν ενεργά στη συλλογή τροφίμων μακράς διάρκειας (μακαρόνια, αλεύρι, λάδι, ζάχαρη, γάλα, κονσέρβες, κ.α.)  για συμπολίτες μας που στερούνται βασικών ειδών διατροφής.

Η φιλανθρωπία, γενναιοδωρία και αλληλεγγύη όλων μας τις Άγιες Μέρες του Πάσχα θα ανακουφίσει συνανθρώπους μας που κινδυνεύουν με κοινωνικό αποκλεισμό και ζουν κάτω από τα όρια της φτώχειας.

Η συγκέντρωση τροφίμων θα πραγματοποιείται:

στο Κοινωνικό Παντοπωλείο , στην Πλατεία Σιδηροδρομικού Σταθμού, καθημερινά από Δευτέρα έως Παρασκευή και ώρες 8 π. μ.- 4 μ. μ.

Και στα καλάθια του Κοινωνικού Παντοπωλείου που έχουν τοποθετηθεί στα Super Market Γαλαξίας, Εξαρχόπουλος, Κρητικός και Σκλαβενίτης.

Σας ευχαριστούμε και σας ευχόμαστε Καλό Πάσχα.

Εμπορικός Σύλλογος Αλεξάνδρειας: Πρόγραμμα λειτουργίας καταστημάτων – Θερινό και εορτών Πάσχα

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ ΘΕΡΙΝΟ & ΕΟΡΤΩΝ ΠΑΣΧΑ

ΩΡ ΚΑΤ ΑΛΕΧ

Οι δήμοι μπαίνουν σε πρόγραμμα για μια Ελλάδα χωρίς αδέσποτα

Σε μια «Ελλάδα χωρίς αδέσποτα» στοχεύει ο μη κερδοσκοπικός οργανισμός, Dogs’ Voice μέσα από το πρόγραμμα που εφαρμόζει σε δήμους εντός και εκτός Αττικής.

Όπως δηλώνει στο Αθηναϊκό-Μακεδονικό Πρακτορείο η Έλενα Δέδε, υπεύθυνη επικοινωνίας «στόχος του προγράμματος είναι να δώσει τεχνογνωσία στους δήμους, για την προώθηση των υιοθεσιών, την εφαρμογή εκπαιδευτικών προγραμμάτων και την εισροή ιδιωτικών επενδύσεων σε κάθε δήμο προκειμένου να γίνουν στοχευμένα κάποιες στειρώσεις».

Το πρόγραμμα αστικής πανίδας αφορά στην τοπική αυτοδιοίκηση. Εφαρμόζεται ήδη στον Άλιμο, την Ελευσίνα και το δήμο Σπάτων- Αρτέμιδας, ενώ από την καινούργια χρονιά ήδη έχουν ενταχθεί κι άλλοι δήμοι όπως η Γλυφάδα και το Κορωπί. «Το πρόγραμμά μας έχει πέντε πυλώνες, όπως η ψηφιοποίηση όλου του αρχείου και μητρώου των αδέσποτων του δήμου, το δεύτερο έχει να κάνει με την δήλωση δεσποζόμενων ζώων προκειμένου να βοηθάμε τους δημότες στο να τους θυμίζουμε τον ιατρικό έλεγχο του κατοικίδιού τους, να τους επιδοτούμε στειρώσεις, είτε να γίνεται τοποθέτηση ηλεκτρονικού τσιπ, το τρίτο κομμάτι είναι οι υιοθεσίες και φιλοξενίες αδέσποτων ζώων του δήμου, το τέταρτο μέρος είναι ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα για μαθητές δημοτικού που κάνουμε σε σύμπραξη με τις ζωοφιλικές ενημερώσεις σχολείων και ο τελευταίος πυλώνας είναι οι εκδηλώσεις που κάνουμε με ένα πρόγραμμα στειρώσεων δεσποζόμενων ζώων» αναφέρει η κ. Δέδε.

Υπογραμμίζει ότι ήδη οι άνθρωποι της …φωνής των σκύλων «που δεν είναι μόνο των σκύλων τελικά αλλά και της γάτας» βρίσκονται σε επαφή και σε συνεννόηση και με τοπικές φιλοζωικές οργανώσεις του κάθε δήμου όπου γίνεται ξεχωριστή μελέτη. «Πιστεύω ότι τα επόμενα χρόνια θα φτάσουμε σε ένα σημείο να μην έχουμε αδέσποτα καθώς υπάρχουν πιο αυξημένα επίπεδα ευαισθητοποίησης σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια κι η αύξηση των καταγγελιών, αν και υπάρχει ακόμη “ο νόμος της σιωπής” στις μικρές κλειστές κοινωνίας που κανείς δεν βγαίνει να πει ποιος το έκανε καθώς υπάρχει φόβος» επισημαίνει η κ. Δέδε.

«Φοβούνται το προφίλ ενός ανθρώπου που μπορεί να βασανίζει ένα ανυπεράσπιστο πλάσμα ότι μπορεί να κάνει κακό και σε άνθρωπο. Το αισιόδοξο είναι ότι για τις περιπτώσεις που φτάνουν στο δικαστήριο υπάρχουν σοβαρές κυρώσεις και φυσικά είναι πολύ σημαντικό το γεγονός ότι ο κόσμος θέλει να φέρνει ενώπιον δικαιοσύνης αυτούς τους ανθρώπους», τονίζει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ.

Τι είναι το Dogs’ Voice

«Πρόκειται για έναν μη κερδοσκοπικό οργανισμό που ιδρύθηκε τον Μάρτιο του 2015. Έχουμε δημιουργήσει τη μεγαλύτερη βάση δεδομένων αγγελιών υιοθεσίας αδέσποτων ζώων στη χώρα, µε περισσότερες από 809 οργανικές υιοθεσίες. Έχουμε καταφέρει να κινητοποιηθούν 480 ιδιώτες δωρητές, παρέχει στήριξη σε περισσότερες από 78 οργανώσεις σε όλη την Ελλάδα, δημιουργώντας τράπεζα φαρμάκων για να καλύψει δαπανηρές θεραπείες αδέσποτων ζώων» τονίζει η κ. Δέδε και συμπληρώνει τις δράσεις του οργανισμού.

«Ο οργανισμός μας έχει προσφέρει περισσότερα από 700 κιλά ξηράς τροφής σε καταφύγια αδέσποτων ζώων σε όλη την Ελλάδα, δημιουργήσαμε ομάδα νομικής υποστήριξης για κακοποιήσεις ζώων, ενώ έχουμε ολοκληρώσει πανελλαδικές καμπάνιες ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης για το ζήτημα των αδέσποτων ζώων».

«Θεωρούμε ότι μια Ελλάδα χωρίς αδέσποτα, με πολίτες που σέβονται τα ζώα και τα δικαιώματά τους είναι εφικτή. Τώρα πλέον οι πολίτες είναι πιο ευαισθητοποιημένοι και στα περιστατικά κακοποίησης και βίας σε ζώα γι αυτό και καταγράφονται περισσότερες καταγγελίες» αναφέρει χαρακτηριστικά στο ΑΠΕ-ΜΠΕ η κ. Δέδε.

 

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Το πρόχειρο φαγητό έξω είναι πιο επικίνδυνο για την υγεία από ό,τι το σπιτικό, σύμφωνα με νέα μελέτη

Οι άνθρωποι, ιδίως οι νέοι, που συχνά τρώνε σάντουιτς, χάμπουργκερ και άλλα παρεμφερή φαγητά σε φαστ φουντ, καφετέριες και εστιατόρια, έχουν μεγαλύτερες πιθανότητες να εμφανίσουν αυξημένες συγκεντρώσεις των δυνητικά επικίνδυνων φθαλικών ενώσεων στον οργανισμό τους, σύμφωνα με μια νέα αμερικανική επιστημονική έρευνα.

Οι φθαλικές ενώσεις είναι χημικές ουσίες που χρησιμοποιούνται, μεταξύ άλλων, για να κάνουν πιο εύκαμπτες και ανθεκτικές τις πλαστικές συσκευασίες, καθώς επίσης σε καλλυντικά, σαπούνια, καθαριστικά, κόλλες κ.α.. Προκαλούν ορμονικές διαταραχές και στο παρελθόν έχουν συνδεθεί με αυξημένο κίνδυνο για άσθμα, καρκίνο του μαστού, διαβήτη τύπου 2, υπογονιμότητα κ.α.

Η μελέτη βρήκε ότι όσοι είχαν φάει έξω την προηγούμενη μέρα, είχαν κατά μέσο όρο περίπου 35% υψηλότερα επίπεδα φθαλικών ενώσεων στο σώμα τους, σε σχέση με όσους είχαν μαγειρέψει και είχαν φάει στο σπίτι τους.

Ο κίνδυνος φαίνεται να είναι ακόμη μεγαλύτερος για τους εφήβους που τείνουν συχνότερα να τρώνε πρόχειρο φαγητό εκτός σπιτιού. Οι νέοι που συχνά έτρωγαν με τους φίλους τους σε κάποιο ταχυφαγείο, είχαν 55% υψηλότερα επίπεδα φθαλικών ενώσεων, σε σχέση με τους συνομηλίκους τους που εκτιμούσαν περισσότερο το φαγητό της…μαμάς.

Οι ερευνητές, με επικεφαλής τη δρα Έιμι Ζότα του Πανεπιστημίου Τζορτζ Ουάσιγκτον, που έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο περιοδικό για θέματα περιβάλλοντος “Environment International Journal”, ανέλυσαν στοιχεία για 10.253 ανθρώπους που κλήθηκαν να περιγράψουν τι έφαγαν και πού κατά το προηγούμενο 24ωρο. Έξι στους δέκα συμμετέχοντες (61%) είχαν φάει έξω την προηγούμενη μέρα. Στη συνέχεια, μέσω εξέτασης ούρων, μετρήθηκαν τα επίπεδα των φθαλικών ενώσεων σε κάθε άτομο.

                «Η μελέτη μας δείχνει ότι το φαγητό που ετοιμάζεται στο σπίτι, έχει μικρότερες πιθανότητες να περιέχει υψηλά επίπεδα φθαλικών ενώσεων, χημικών ουσιών που σχετίζονται με προβλήματα γονιμότητας, επιπλοκές στην εγκυμοσύνη και άλλα προβλήματα υγείας. Τα ευρήματά μας δείχνουν ότι το φαγητό εκτός σπιτιού μπορεί να αποτελεί μια σημαντική και έως τώρα υποτιμημένη πηγή έκθεσης στις φθαλικές ενώσεις, τουλάχιστον για τον πληθυσμό των ΗΠΑ» δήλωσε η Ζότα, σύμφωνα με τη βρετανική «Γκάρντιαν».

Σύνδεσμος για την επιστημονική δημοσίευση: https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0160412017314666

 

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Γερμανία: Η Volkswagen ανακοινώνει την πρόθεσή της να επαναγοράζει τα οχήματα ντίζελ των πελατών της, εάν απαγορευθεί η χρήση τους στις γερμανικές πόλεις

Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία Volkswagen ανακοίνωσε ότι θα είναι διατεθειμένη να αγοράσει πίσω οχήματα ντίζελ εάν οι γερμανικές πόλεις τα απαγορεύσουν ενώ παρέχει περισσότερα τα κίνητρα στους δυνητικούς αγοραστές οχημάτων ντίζελ προκειμένου να αντιμετωπίσει τη μείωση στη ζήτηση.

Οι πόλεις στη Γερμανία μπορούν τώρα να απαγορεύσουν τα πιο ρυπογόνα οχήματα ντίζελ από τους δρόμους τους ύστερα από απόφαση γερμανικού δικαστηρίου τον Φεβρουάριο. Πολλές γερμανικές πόλεις ξεπέρασαν τα όρια που θέτει η Ευρωπαϊκή Ένωση για τις τιμές οξειδίου του αζώτου, το οποίο προκαλεί αναπνευστικές παθήσεις.

Για τη βασική μονάδα VW της Volkswagen, η αυτοκινητοβιομηχανία ανακοίνωσε ότι η προσφορά επαναγοράς αφορά τα νέα οχήματα ντίζελ που αγοράζονται από την 1η Απριλίου έως τα τέλη του 2018 και τίθεται σε εφαρμογή εάν η πόλη στην οποία ζει ή εργάζεται ο αγοραστής απαγορεύσει τα οχήματα ντίζελ εντός τριών ετών από την ημερομηνία αγοράς.

Η εταιρία ανακοίνωσε ότι οι αντιπροσωπείες της θα αγοράζουν πίσω τα εν λόγω οχήματα στην τρέχουσα τιμή τους εάν οι ιδιοκτήτες τους την ίδια στιγμή αγοράσουν ένα νέο αυτοκίνητο που δεν εμπίπτει στους περιορισμούς για την κυκλοφορία στις πόλεις.

Για την τσεχική μονάδα Skoda, η εγγύηση αφορά οχήματα που θα αγοραστούν από την 1η Απριλίου έως το τέλος Ιουνίου, αλλά θα τεθεί σε εφαρμογή εάν επιβληθούν απαγορεύσεις εντός τεσσάρων ετών από την ημερομηνία αγοράς. Για την Audi, η προσφορά αφορά μισθωμένα οχήματα.

Παράλληλα, η Volkswagen ανακοίνωσε ότι παρατείνει έως τα τέλη Ιουνίου τα κίνητρα προκειμένου οι πελάτες να ανταλλάξουν τα παλαιά μοντέλα ντίζελ με νέα.

 

 

ΑΠΕ-ΜΠΕ