ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΟ ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΜΕΑ
ΕΤΟΥΣ 2017 ΔΗΜΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ
Ο Δήμος Αλεξάνδρειας υλοποιεί κατασκηνωτικό πρόγραμμα διακοπών για παιδιά ΑΜΕΑ για το έτος 2017. Το κατασκηνωτικό πρόγραμμα για τα παιδιά ΑΜΕΑ θα υλοποιηθεί τους μήνες Αύγουστο – Σεπτέμβριο 2017, συγκεκριμένα από 25 Αυγούστου έως 8 Σεπτεμβρίου και θα διαρκέσει συνολικά 14 ημέρες.
Η συμμετοχή στο πρόγραμμα είναι δωρεάν για όσους πληρούν τα κάτωθι προβλεπόμενα κριτήρια.
Κάθε ενδιαφερόμενος, δημότης ή και κάτοικος του Δήμου μας, θα πρέπει να καταθέσει :
α) Βεβαίωση (ή ιατρική γνωμάτευση) του ποσοστού αναπηρίας του παιδιού (σε περίπτωση που έχει λήξει ο γονέας θα υποβάλει Υπεύθυνη Δήλωση που θα αναφέρει την ημερομηνία που θα περάσει το τέκνο του από την αρμόδια επιτροπή)
β) Πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης
γ) Αντίγραφο εκκαθαριστικού σημειώματος φορολογικού έτους 2016 των γονέων, όπου το εισόδημα δε θα ξεπερνά το ποσό των 20.000,00 ευρώ (συνολικό δηλωθέν εισόδημα).
δ) Δήλωση εάν απαιτείται συνοδός
ε) Αποδεικτικό κατοικίας (δηλ. φωτοτυπία λογαριασμού ΔΕΗ ή ΟΤΕ ή ΔΕΥΑΑΛ ή μισθωτήριο συμβόλαιο κατοικίας στο όνομα του κηδεμόνα του παιδιού)
στ) Βεβαίωση φοίτησης σε Ειδικό Σχολείο του Δήμου Αλεξάνδρειας (προαιρετικό έγγραφο, εφόσον ζητηθεί).
Οι γονείς των παιδιών που δεν πληρούν τις ανωτέρω προϋποθέσεις αλλά επιθυμούν να στείλουν τα παιδιά τους στο κατασκηνωτικό πρόγραμμα του Δήμου, θα μπορούν να συμμετέχουν καταβάλλοντας το συνολικό ποσό της φιλοξενίας που θα ισχύει και για το Δήμο, με την προϋπόθεση ότι υπάρχει δυνατότητα φιλοξενίας από την κατασκήνωση.
Η κατάθεση των δικαιολογητικών όπως αναφέρονται ανωτέρω, θα γίνεται στο Αυτοτελές Τμήμα Κοινωνικής Προστασίας -Παιδείας και Πολιτισμού στην Αλεξάνδρεια, στην Δ/νση Αλ.Παπάγου 25 (έναντι Γραφείων Παλαιάς ΔΕΗ) από την 17η Αυγούστου έως και τις 21 Αυγούστου 2017.
(Αρμόδιος υπάλληλος για επικοινωνία κ. Μπεσιροπούλου Άννα, τηλ. 2333353071).
Η Πρωτοβουλία για το Παιδί ανακοινώνει την ολοκλήρωση της επιστημονικής συνεργασίας της με τις δομές της Caritas/Kinderdorf του Μονάχου, για δεύτερη συνεχή χρονιά. Η συνεργασία αυτή προβλέπει την ανταλλαγή στελεχών για ένα μήνα (καθ’ όλη τη διάρκεια του Ιουλίου) και επομένως τεχνογνωσίας, καλών πρακτικών και ιδεών πάνω στον τομέα της παιδικής προστασίας.
Κατά τον εφετινό Ιούλιο, επισκέφθηκε τη Γερμανία η Παιδοψυχίατρος του Οργανισμού μας κυρία Μαρία Δραμιλαράκη, ενώ από την Caritasφιλοξενήθηκε στη Βεργίνα ο κ. DavidKoytek, Κοινωνικός Λειτουργός.
Η κυρία Δραμιλαράκη παρακολούθησε τη λειτουργία της Δομής ημιαυτόνομης διαβίωσης νέων
( Jugenwohngrouppe) της Caritas στο Rosencheim του Μονάχου, στην οποία διαβιούν παιδιά από 14 έως 18 ετών, υπό την επίβλεψη και φροντίδα κοινωνικών παιδαγωγών, κοινωνικών λειτουργών και ψυχολόγων. Κατά τη διάρκεια της παραμονής της εκεί, της δόθηκε η δυνατότητα από τους Γερμανούς συναδέλφους, να αναγνωρίσει τον τρόπο λειτουργίας του πλαισίου και να εμβαθύνει στη φιλοσοφία τήρησής του, να συμμετάσχει στις ομάδες αντιμετώπισης περιστατικών και επίλυσης προβλημάτων, καθώς και στη λήψη σχετικών αποφάσεων και να παράσχει τις δικές της υπηρεσίες προς τούτο.
Η εμπειρία που αποκτήθηκε σχετικά με τις χρησιμοποιούμενες μεθόδους και τα διαθέσιμα μέσα, τη λειτουργία των εργαστηρίων, τη συνεργασία του Φορέα με τις κρατικές υπηρεσίες πρόνοιας, την οικονομική λειτουργία της μονάδας, τον πειθαρχικό έλεγχο των φιλοξενούμενων παιδιών και τις δυνατότητες και ελευθερίες που παρέχονται σε αυτά, υπήρξε πολύτιμη. Ένα μέρος της εμπειρίας αυτής, προσαρμοσμένο στην ελληνική πραγματικότητα, θα χρησιμοποιηθεί στην προσεχή λειτουργία της στέγης ημιαυτόνομης διαβίωσης του Οργανισμού μας στη Βέροια, που εντάχθηκε στο πρόγραμμα του νέου ΕΣΠΑ. Παράλληλα η κυρία Δραμιλαράκη μετέφερε την δική της εμπειρία, που είχε και αυτή το ιδιαίτερό της ενδιαφέρον για τους Γερμανούς συναδέλφους της.
Ο κύριος DavidKoytek, Κοινωνικός Λειτουργός στη Δομή του Rosencheim, παρακολούθησε τη ζωή και τη λειτουργία του Σπιτιού της Βεργίνας και του Κέντρου Ημερήσιας Φροντίδας της Βέροιας, όπως αυτές εξελίχθηκαν κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού. Φιλοξενήθηκε στη Βεργίνα, αλλά βρέθηκε επίσης μαζί με τα παιδιά και τους φροντιστές τους, στην Καστανιά και στις άλλες θερινές τους δραστηριότητες (στη Νάουσα, στο πρόγραμμα summercamp 2017, στη Θεσσαλονίκη και αλλού). Συμμετείχε στις καθημερινές δραστηριότητες του Σπιτιού, μετέφερε στους εργαζομένους του την εμπειρία του και προσέλαβε την ελληνική εμπειρία, που χαρακτηρίζεται από τον εθελοντισμό, την εργασία με την χρήση πενιχρών μέσων και αυτοσχεδιασμών, τον οικογενειακό χαρακτήρα λειτουργίας κλπ. Επίσης ο κ. Koytek είχε την ευκαιρία να ενημερωθεί για τη συνεργασία κοινωνικών οργανισμών και κρατικού τομέα, τον τρόπο απονομής της δικαιοσύνης στην περίπτωση βαρύτατων εγκλημάτων κατά των παιδιών και γνώρισε τον τρόπο σκέψης και τη φιλοσοφία λειτουργίας των ανθρώπων της Πρωτοβουλία για το Παιδί.
Μετά τη λήξη και αυτής της περιόδου συνεργασίας, διαπιστώθηκε η πολύτιμη συνεισφορά της στην τεχνογνωσία του Οργανισμού μας, καθώς ενσωματώθηκαν στη λειτουργία του νέες ιδέες, νέες μέθοδοι και συγκρίθηκαν και αποτιμήθηκαν οι θέσεις και οι απόψεις του με τα διεθνώς ισχύοντα.
Ταυτόχρονα διαπιστώθηκε η σύγκλιση των διαφορετικών συστημάτων και των απόψεων που τα διέπουν, καθώς τα περιστατικά παραμέλησης και κακοποίησης των παιδιών δεν διαφέρουν από χώρα σε χώρα, γεγονός εξαιρετικά ενδιαφέρον: η γερμανική εμπειρία αναφέρεται σε ένα σύστημα εξαιρετικά προηγμένο, ενώ η ελληνική αναπτύσσεται σε περιβάλλον αθεσμοποίητο και προ-νεωτερικό.
Η συνεργασία των δύο Φορέων, ανανεώνεται ενόψει του Διεθνούς Επιστημονικού Συνεδρίου που θα διεξαχθεί στη Βέροια στις 1 & 2 Νοεμβρίου 2017 από την Πρωτοβουλία για το Παιδί, με θέμα: «Σεξουαλική κακοποίηση των παιδιών:συμβολή στη συλλογική – μεθοδική – εξειδικευμένη αντιμετώπιση», στο οποίο θα συμμετάσχει (μεταξύ άλλων) και τριμελής γερμανική αντιπροσωπεία.
Είναι ένα ταξίδι ανάπτυξης, αστείο, με πόνο, αλλά και με άπλετο ρομαντισμό. Εξαιρετική η χημεία της γοητευτικής Ισπανίδας ηθοποιού, Βερόνικα Εκέγκουϊ και του καταξιωμένου Μεξικανού, Γκαέλ Γκαρσία Μπερνάλ, που αναβαθμίζει το επίπεδο της ταινίας.
Ώρα προβολής: 21.15
Η ταινία «Σουζάνα με Σκοτώνεις» είναι βασισμένη στο μυθιστόρημα «Ciudades Desiertas» του José Agustín.
Με μια δόση κυνισμού, η ταινία αποτελεί το ταξίδι ενός Μεξικανού στην καρδιά των Ηνωμένων Πολιτειών, σε μια αυστηρή κοινωνία και έναν ψυχρό χειμώνα, αλλά πάνω από όλα στην ίδια του την ψυχή, σε μια μάχη ανάμεσα στην μάτσο ιδιοσυγκρασία του και την αγάπη του για την Σουζάνα.
Η ιστορία τον θέλει να υποδύεται τον Ελίχιο, έναν ηθοποιό που το ταλέντο του εξαντλείται σε ρόλους καουμπόι κομπάρσου σε τηλεοπτικές σαπουνόπερες, λίγο όμορφο, λίγο πονηρό, λίγο γυναικά, λίγο σεξιστή, λίγο πιστό κατά τα πολύ άλλα στην Σουζάνα με την οποία είναι παντρεμένος και μοιράζεται τη ζωή του.
Ο Ελίχιο (Γκαέλ Γκαρσία Μπερνάλ), ένας αξιαγάπητος και χαρισματικός ηθοποιός ξυπνάει ένα πρωί και ανακαλύπτει πως η σύζυγος του Σουζάνα τον παράτησε, χωρίς καμιά προειδοποίηση. Η βεβαιότητα του πως τα πράγματα μεταξύ τους ήταν τέλεια καταρρέει, και η αναζήτησή του για αυτήν τον οδηγεί από το Μεξικό στην Αϊόβα των ΗΠΑ.
Όταν αυτή θα εξαφανιστεί χωρίς καμία εξήγηση ένα πρώι σαν όλα τα άλλα, ο Ελίχιο θα αναγκαστεί να ταξιδέψει μέχρι την αμερικανική ενδοχώρα για να προσπαθήσει να ενσωματωθεί σε ένα κόσμο που δεν θα πίστευε ποτέ ότι μπορεί να ανήκει, να μάθει για πρώτη φορά τη συζυγό του και να τη διεκδικήσει από την αρχή.
Από την πλευρά του, ο σκηνοθέτης Roberto Sneider εκμεταλλεύεται το ταξίδι από το Μεξικό στις Η.Π.Α. (όχι στην Αμερική όπως λένε στον πρωταγωνιστή, γιατί αυτός σωστά επισημαίνει ότι βρισκόταν πάντα στην Αμερική), ώστε να μας δώσει ορισμένες από τις προκαταλήψεις αμερικανών πολιτών γύρω από τους μεξικανούς, που σχετίζονται με την εμφάνιση, τις συνθήκες υγιεινής, και γενικότερα τον τρόπο ζωής τους.
Μια ταινία γύρω από τις σχέσεις και την ανάγκη αισθηματικής ικανοποίησης, αλλά και προσωπικής καταξίωσης μέσω φιλοδοξιών και ονείρων.
Σε αυτό το σημείο ο σκηνοθέτης Roberto Sneider, ο οποίος είναι και στην ομάδα του σεναρίου, αποφασίζει να παίξει με πιο ενδιαφέροντα θέματα και να διαμορφώσει το σενάριο, σχετικά με το μυθιστόρημα του José Agustín. Η προετοιμασία του Ελίτζιο για να πάει στην Αϊόβα είναι πιο διασκεδαστική από αυτά που θα συμβούν εκεί. Πουλάει το αυτοκίνητό του, έχει τα λεφτά να κάνει αυτό το ταξίδι, δεν μπορεί να αντιμετωπίσει την ασφάλεια του αεροδρομίου. Στην Αϊόβα θα συμβούν πολλές ευτράπελες και κωμικές καταστάσεις, μουσικά ακούσματα, προβλήματα με τις υπηρεσίες, όλα αυτά που θα κάνουν την ιστορία πιο πιπεράτη στα μάτια του θεατή.
Η σκηνοθεσία είναι απλή, χωρίς ψεύτικους τρόπους, χρησιμοποιεί στοιχεία χαρακτηριστικά του πολιτισμού και της καθημερινής ζωής των δύο χωρών, δημιουργεί γέλιο και μας ωθεί να αναρωτηθούμε για τα δικά μας προβλήματα και τις καταστάσεις που μας βασανίζουν. Βάζει το θεατή μέσα στον κόσμο της και τον κρατά εκεί χωρίς να τον εκβιάζει.
Σχολιάζει, επίσης, τις φαλλοκρατικές αντιλήψεις περί σχέσεων και τις πολιτιστικές διαφορές μεταξύ ΗΠΑ και Μεξικού. Η μουσική επένδυση αξίζει. Αξίζει να τη δείτε γιατί είναι ενδιαφέρουσα , δε σε κάνει να βαρεθείς και στο τέλος σε καθηλώνει.
Εκδήλωση με ΔΩΡΕΑΝ κρασί, και Μειωμένη τιμή στην Θερινή αίθουσα.Ραντεβού με το «Σινεφίλ» κοινό για την ρομαντική κομεντί “ Σουζάνα Με Σκοτώνεις”, με ΔΩΡΕΑΝ κρασί για όλους, και μειωμένη τιμή 6€ μόνο για την Πέμπτη 17/8 στην Θερινή μας αίθουσα.
Η ταινία θα προβληθεί από την Πέμπτη 17/8 έως την Τετάρτη 23/8
Επίσης μπορείτε να πληροφορηθείτε για όλο το πρόγραμμα του ΚινηματοΘέατρου ΣΤΑΡ παρακάτω:
http://www.cinestar.gr
http://www.facebook.com/cinestarveria
Το νέο πρόγραμμα κινηματοΘέατρου ΣΤΑΡ το οποίο ισχύει από αυτήν την Πέμπτη 17/8/17 – 16/8/123
Ο Α.Σ.Φ. Αλεξάνδρειας καλεί τους φίλους της ομάδας μας στο δεύτερο δυνατό φιλικό της, που θα πραγματοποιηθεί στα Τρία-Πέντε Πηγάδια, το Σαββάτο 19 Αυγούστου και ώρα 6 το απόγευμα. Αντίπαλος μας η Αλβανική «Φλαμουτάρι», ομάδα που έχει κατακτήσει 1 πρωτάθλημα και 4 κύπελλα στην αντίστοιχη Super League του Αλβανικού πρωταθλήματος.
Η Άσλεϊ Γκράχαμ, η Ίσκρα Λόρενς και η Τες Χόλιντεϊ είναι όλες τους μοντέλα και απολαμβάνουν τη ζωή μπροστά από τον φωτογραφικό φακό.
Και φυσικά είναι όλα τους μοντέλα plus-size, που κατακλύζουν τα περιοδικά και τις πασαρέλες καταρρίπτοντας τα στερεότυπα των αδύνατων σχεδόν ανορεξικών μοντέλων που συνήθως χρησιμοποιούνται στη βιομηχανία της μόδας.
Ωστόσο τα αντρικά μοντέλα μεγάλου μεγέθους δεν είναι και τόσο προβεβλημένα. Ο Ζακ Μίκο ήταν το πρώτο μοντέλο άντρας plus –size που υπέγραψε συμβόλαιο με μεγάλη εταιρεία το 2016. Παρότι υπήρξαν αρνητικά σχόλια ότι η προσπάθεια δεν έφερε τα αναμενόμενα αποτελέσματα η ζήτηση για άντρες μεγάλου μεγέθους συνεχίζεται.
Το νέο όνομα που σπάει τα στερεότυπα της αντρικής ομορφιάς είναι ο Ντέξτερ Μέιφιελντ που έκανε το ντεμπούτο του στις πασαρέλες στην εβδομάδα μόδας του Λος Άντζελες το 2015 κατά την επίδειξη της εταιρίας Marco Marco. Τώρα έχει περισσότερους από 10 χιλιάδες ακολούθους στο Instagram και περισσότερους από χίλιους στο Twitter.
Όπως δήλωσε ο Μέιφιελντ τα αντρικά μοντέλα μεγάλου μεγέθους «πρέπει να είμαστε στις διαφημιστικές πινακίδες. Νομίζω ότι όλο και περισσότεροι νέοι άντρες θα νιώσουν αυτοπεποίθηση και ευτυχία αποδεχόμενοι τον εαυτό τους, αν το πετύχουμε αυτό».
Συχνά στα βράχια της θάλασσας αλλά και κριμένοι ανάμεσα σε φύκια σε παραλίες συναντάμε αχινούς, ή στο νερό να κολυμπούν τσούχτρες και μέδουσες, τι πρέπει να προσέχουμε.
Οι αχινοί είναι ένα αγκαθωτό οστρακόδερμο που συναντάμε στις ελληνικές ακτές και μάλιστα στα σημεία του πυθμένα που καλύπτονται από βράχια.
Γράφει η Μαρία Αλιμπέρτη – Κατσάνη
Είναι ένα ωραίο έδεσμα για το ουζάκι μας αλλά τα αγκάθια τους προκαλούν πόνο πρήξιμο και συχνά μόλυνση αν τον πατήσουμε.
Είναι δύσκολο να αφαιρεθούν από το δέρμα και χρειάζεται ιατρική βοήθεια, εκτός αν δεν έχουν καρφωθεί βαθιά οπότε τα αφαιρούμε με τσιμπιδάκι ή βελόνα.
Οι τσούχτρες, περιέχουν τοξίνες στα πλοκάμια τους, με αποτέλεσμα το τσίμπημά τους να είναι πιο επώδυνο.
Σε περιπτώσεις μεγάλων πληθυσμών μεταφέρονται με τα θαλάσσια ρεύματα και εμφανίζονται πολλές τσούχτρες στις ακτές
Το τσίμπημα της τσούχτρας Pelagia noctiluca είναι επώδυνο και προκαλείται από τοξίνες που απελευθερώνουν ειδικά κύτταρα στα πλοκάμια της μέδουσας, οι νηματοκύστεις, όταν έρθουν σε επαφή με το δέρμα.
Το δέρμα πρήζεται και κοκκινίζει, προκαλεί πόνο και κνησμό.
Πλένουμε το σημείο του τσιμπήματος με άφθονο θαλασσινό νερό.
Βάζουμε στην περιοχή ξύδι για τουλάχιστον 30 δευτερόλεπτα.
Εάν δεν μπορείτε να βρείτε ξύδι, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ένα διάλυμα από μαγειρική σόδα.
Εφαρμόζουμε άμεσα αμμωνία και αν δεν υποχωρήσει επισκεπτόμαστε τον γιατρό.
Στο στόχαστρο αγνώστων δραστών βρέθηκε το βαγόνι – ρεστοράν του θρυλικού “Orient Express”, αγγλικής κατασκευής που χρονολογείται από το 1900, και το οποίο τα τελευταία χρόνια είναι σταθμευμένο στον περίβολο χώρο του Σιδηροδρομικού Μουσείου Θεσσαλονίκης, στην περιοχή Διαλογής του Κορδελιού.
Το συγκεκριμένο βαγόνι αποτέλεσε κομμάτι του αυθεντικού “Orient Express”, που από το 1883 ταξίδευε με αφετηρία το Παρίσι έως την Κωνσταντινούπολη και ήταν το περιβόητο τρένο για το οποίο γυρίστηκαν εκατοντάδες ταινίες και αποτέλεσε πηγή έμπνευσης για τη διάσημη συγγραφέα αστυνομικών μυθιστορημάτων Αγκάθα Κρίστι.
Το βαγόνι αυτό, ύστερα από παραχώρηση του ΟΣΕ ΑΕ, ανακαίνισαν οι «Φίλοι του Σιδηροδρόμου Θεσσαλονίκης» και εγκατέστησαν στον περίβολο χώρο του μουσείου. Ωστόσο, άγνωστοι, εκμεταλλευόμενοι τις ημέρες του Δεκαπενταύγουστου τού προξένησαν σημαντικές φθορές, ενώ προχώρησαν και σε κλοπή χαλκού.
«Είναι η τρίτη φορά που έχουμε επίθεση στον χώρο μας μέσα σε διάστημα δύο μηνών. Η πρώτη κλοπή ήταν στο κεντρικό κτίριο, στη συνέχεια στο κυλικείο και τώρα στο βαγόνι. Οι άγνωστοι μπήκαν μέσα και το έκαναν γης μαδιάμ» δήλωσε στο ΑΠΕ–ΜΠΕ ο γενικός γραμματέας του Συλλόγου των Φίλων του Σιδηροδρόμου, Γιάννης Γιαννακούδης.
«Οι δράστες ξήλωσαν ότι είχε σχέση με χαλκό, ξήλωσαν τα φωτιστικά, μέχρι και τις λαμαρίνες» σημείωσε ο κ. Γιαννακούδης.
Στο μουσείο, σύμφωνα με τον γενικό γραμματέα, τα τελευταία δέκα χρόνια υπήρχε μόνιμη φύλαξη, ωστόσο από τις αρχές του Ιανουαρίου 2017 οι φύλακες εγκαταστάθηκαν στη Διαλογή του ΟΣΕ και πραγματοποιούν περιπολίες.
Το Σιδηροδρομικό Μουσείο λειτουργεί από το 2001 στον δήμο Κορδελιού-Ευόσμου, στα δυτικά της Θεσσαλονίκης. Πέρα από τα βαγόνια υπάρχει σπάνια συλλογή εκθεμάτων, αντικειμένων αρχειακού υλικού, τηλεγράφων, στρατιωτικών στολών αξιωματικών και προσωπικού, εισιτηρίων και άλλων αντικειμένων της ιστορίας του σιδηροδρόμου.
Σκοπός του Συλλόγου Φίλων του Σιδηροδρόμου είναι η συντήρηση, διατήρηση και παρουσίαση των εκθεμάτων, που έχουν σχέση με την ιστορική εξέλιξη του σιδηροδρόμου, αλλά και η διάδοση στο ευρύτερο κοινό της αγάπης για τα τρένα.
Το μουσείο επισκέπτονται πολλά σχολεία. Στην αυλή, οι μαθητές έρχονται σε επαφή με το τρένο, ενώ μπορούν να ανέβουν στη μηχανοκίνητη και χειροκίνητη δραιζίνα.
Το προσφυγικό-μεταναστευτικό ζήτημα απασχόλησε και θα απασχολεί τις ευρωπαϊκές χώρες για πολύ καιρό ακόμα. Η μετακινήσεις μεγάλων όγκων πληθυσμού από την Ασία και την Αφρική είναι μια διαδικασία που είναι εξαιρετικά δύσκολο να ελεγχτεί και να σταματήσει. Οι λόγοι της μετακίνησης αυτής είναι γνωστοί. Αναζήτηση καλύτερης τύχης, αποφυγή των θρησκευτικών, πολιτικών, εθνικών και κοινωνικών αναταραχών και βιαιοτήτων που επικρατούν σε ορισμένα κράτη, όπως στη Συρία, Λιβύη, Ιράκ, Σουδάν και Υεμένη, αποφυγή στράτευσης, καθώς και προβλήματα επισιτισμού που μαστίζουν κυρίως την Αφρική.
Γράφει ο αντιστράτηγος ε.α. Λάζαρος Σκυλάκης
Το σημαντικότερο, όμως, αίτιο της μαζικής αυτής μετακίνησης είναι η επιθυμία κάποιων ισχυρών παραγόντων και κύκλων να μεταλλάξουν την Ευρώπη από μια χριστιανική ήπειρο σε μια μουσουλμανική, αλλοιώνοντας την πληθυσμιακή της σύνθεση. Αυτοί είναι οι φορείς της νέας τάξης πραγμάτων, της παγκοσμιοποίησης, οι υποστηρικτές της πολυθρησκευτικότητας, πολυεθνικότητας και πολυπολιτισμικότητας. Δεν ενδιαφέρονται για τίποτα άλλο εκτός από το κέρδος και την ύπαρξη φτηνών εργατικών χεριών. Για αυτούς, η θρησκευτική και εθνική ταυτότητα των ευρωπαϊκών λαών είναι αναχρονιστικές και φασιστικές ιδέες και αντιλήψεις, οι οποίες πρέπει να καταπολεμηθούν.
Στον αγώνα αυτόν κατά των ευρωπαϊκών λαών και του ευρωπαϊκού χριστιανικού πολιτισμού, σύμμαχό τους έχουν τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης (ΜΜΕ), τις Μη Κυβερνητικές Οργανώσεις (ΜΚΟ), πολλές κυβερνήσεις και άφθονο χρήμα. Είναι πραγματικά εξαιρετικά δύσκολο ή και επικίνδυνο για τον οποιοδήποτε να προσπαθήσει να τους αντιμετωπίσει γιατί δυστυχώς είναι πολύ ισχυροί και έχουν προετοιμάσει τα σχέδιά τους με κάθε λεπτομέρεια, εδώ και δεκαετίες.
Μέσα σε αυτό το πλαίσιο των μεταναστευτικών κυμάτων βρίσκεται η χώρα μας, με την οποία όμως δεν θα ασχοληθούμε εκτενώς στο παρόν άρθρο. Αντίθετα θα εξετάσουμε σε συντομία την κατάσταση στην Γερμανία, την ηγέτιδα δύναμη της Ευρώπης.
Η καγκελάριος Μέρκελ υπήρξε δυστυχώς για την χώρα της υπέρμαχος της μετανάστευσης αφρικανών και ασιατών στην Ευρώπη και υπεραμύνθηκε της ανάγκης όλες οι ευρωπαϊκές χώρες να δεχθούν και να φιλοξενήσουν στο έδαφός τους πρόσφυγες – μετανάστες. Το αποτέλεσμα ήταν να συγκεντρωθούν στην Γερμανία πάνω από 1 εκατομμύριο μετανάστες μέσα σε ένα χρόνο (2015). Βέβαια το Βερολίνο δεν είναι Αθήνα, όλα σχεδόν ήταν προγραμματισμένα. Εταιρείες και ιδιώτες είχαν ήδη κατασκευάσει πρόχειρα συγκροτήματα υποδοχής και διαμονής, τα οποία νοίκιασαν στο γερμανικό κράτος, ενώ υπήρχε προσπάθεια ανευρέσεως εργασίας, ώστε να υπάρχει το αναγκαίο όφελος (χαμηλά μεροκάματα – αύξηση της παραγωγής των γερμανικών προϊόντων).
Όμως το όλο εγχείρημα δεν ήταν και τόσο πετυχημένο, γιατί οι φτηνοί εργάτες τύχαινε να ήταν και φανατικοί μουσουλμάνοι. Κουβαλούσαν μαζί τους και τις διδαχές του Κορανίου και του Τζιχάντ. Επίσης τύχαινε στην συντριπτική τους πλειοψηφία να ήταν νέοι και άρρενες. Ουσιαστικά αποτελούσαν τον στρατό του Ισλάμ στην Γερμανία. Τα γεγονότα στην Κολονία, στο Βερολίνο και στις άλλες γερμανικές πόλεις ήταν το φυσιολογικό αποτέλεσμα των επιλογών της Μέρκελ. Οι φανατικοί μουσουλμάνοι δεν μπορούν να μετατραπούν σε πειθαρχημένους φτηνούς εργάτες, όπως πίστευαν οι Γερμανοί βιομήχανοι.
Σήμερα οι επιθέσεις, βιαιότητες, κλοπές και βιασμοί που διαπράττονται από τους μετανάστες στο γερμανικό λαό είναι συνεχείς και αυξανόμενες. Η αστυνομία και τα ΜΜΕ σκόπιμα αποσιωπούν τις εγκληματικές πράξεις των μουσουλμάνων, επιλέγουν τις ειδήσεις και θέτουν στο αρχείο ή στον κάλαθο των αχρήστων ότι τους ενοχοποιεί. Τα στατιστικά στοιχεία δείχνουν ότι πάνω από το 50% των βίαιων περιστατικών διαπράττονται από μετανάστες.
Είναι απορίας άξιον, πως το αυστηρό γερμανικό κράτος, που δεν χαρίζει τίποτα σε κανέναν, δείχνει τέτοια ανοχή. Τους φοβάται; Πιστεύει ότι με το χρόνο θα ενσωματωθούν με τον υπόλοιπο πληθυσμό; ή υλοποιείται κάποιο ευρύτερο σχέδιο αλλοίωσης του πληθυσμού; Πάντως, το πείραμα με τους Τούρκους της Γερμανίας έχει αποδείξει ότι κάθε προσπάθεια ενσωμάτωσης των μουσουλμάνων είναι ουτοπιστική και καταδικασμένη.
Τι κάνει όμως το Βερολίνο για να αντιμετωπίσει αυτή την κατάσταση; Αλλιώς τα σχεδίαζε και αλλιώς του βγήκαν. Η απάντηση είναι απλή. Η λύση είναι η Ελλάδα. Η γερμανική κυβέρνηση αποφάσισε να επιστρέψει – επαναπροωθήσει στην χώρα μας «μερικές εκατοντάδες», όπως είπε ο κ. Μπουζάλας, μετανάστες. Η πραγματικότητα όμως είναι λίγο διαφορετική και αρκετά σκληρή για την πατρίδα μας. Θα επιστρέψουν στην Ελλάδα μερικές χιλιάδες και όσοι φυσικά χρειαστεί σύμφωνα με τις επιθυμίες του Βερολίνου, τους οποίους η γερμανική αστυνομία έχει ήδη καταγράψει και είναι εγκληματίες, καθώς και φανατικοί μουσουλμάνοι με διασυνδέσεις με τρομοκρατικές οργανώσεις.
Η Γερμανία για να λύσει το πρόβλημά της θα κρατήσει στην χώρα της τους καλύτερους, πιο μορφωμένους και φιλήσυχους και θα στείλει στην Ελλάδα ότι την ενοχλεί. Με αυτό τον τρόπο θα μετατραπεί η χώρα μας σε περιοχή σταθμεύσεως κάθε λογής εγκληματιών και τρομοκρατών. Μαζί με το οξύ οικονομικό πρόβλημα, την έλλειψη οργάνωσης και κάκιστης λειτουργίας του κράτους, τον δημογραφικό μαρασμό και τα εξωτερικά προβλήματα, θα δημιουργηθεί ένα μείγμα εθνικής καταστροφής για την χώρα μας. Η φωτιά έρχεται αλλά κανείς δεν προσπαθεί να τη σβήσει. Μερικές φορές η απάθεια και η αδιαφορία είναι οι χειρότεροι σύμβουλοι.
Σαράντα εννέα πυρκαγιές εκδηλώθηκαν σε όλη την Ελλάδα από χτες στις 06.00 έως τις 06.00 σήμερα και σχεδόν στο σύνολο τους αντιμετωπίστηκαν άμεσα και αποτελεσματικά από τις πυροσβεστικές δυνάμεις.
Οι πιο σοβαρές ήταν εκείνες της Κεφαλονιάς, οι οποίες όμως αντιμετωπίζονται χωρίς προβλήματα αυτή τη στιγμή. Οι παλιές πυρκαγιές σε Αττική, Ηλεία και Ζάκυνθο έχουν μπει πλέον στην «επόμενη μέρα». Σταθερά και με γρήγορο ρυθμό προχωράει η κατάσβεση της πυρκαγιάς στη βορειοανατολική Αττική, όπου πλέον δεν υπάρχει φλόγα, παρά μόνο μικρές εστίες που αντιμετωπίζονται από τις δυνάμεις πυρόσβεσης, οι οποίες παραμένουν όλες στην περίμετρο και μέσα στα καμένα, έως ότου εξαλλειφθεί κάθε κίνδυνος αναζωπύρωσης.
Ο κρατικός μηχανισμός, πάντως, παραμένει σε επιφυλακή και δεν αποδεσμεύονται δυνάμεις, καθώς και σήμερα προβλέπεται για την Αττική πολύ υψηλός κίνδυνος εκδήλωσης πυρκαγιάς (δείκτης 4).
Από το πρωί διαβρέχει στα καμένα ελικόπτερο, ενώ οι επίγειες δυνάμεις αριθμούν 220 πυροσβέστες με 85 οχήματα, 88 άτομα πεζοπόρα τμήματα, 20 οχήματα εθελοντικά, 40 ΟΤΑ και Περιφέρειας, 100 στρατιώτες με τέσσερα μηχανήματα και άλλα 11 μηχανήματα της Περιφέρειας Αττικής.
ΠΥΡΚΑΓΙΑ ΣΤΗΝ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΑΤΤΙΚΗ ΚΑΜΕΝΑ – Δάσος με καμένα δέντρα από την πυρκαγιά την Τετάρτη 16 Αυγούστου 2017, στους Αγίους Αποστόλους Αττικής. Πολύ καλύτερη είναι η κατάσταση σήμερα όσον αφορά τη μεγάλη πυρκαγιά της Α. Αττικής, καθώς οι πυροσβέστες, μετά από μια ακόμη ολονύκτια μάχη, κατάφεραν να ανακόψουν την πορεία της στο Πολυδένδρι. ΑΠΕ-ΜΠΕ/ΑΠΕ-ΜΠΕ/ΣΥΜΕΛΑ ΠΑΝΤΖΑΡΤΖΗ
Χωρίς ενεργά μέτωπα είναι και οι πυρκαγιές στο Κρυόνερο Ηλείας και στην Ζάκυνθο, όπου και εκεί παραμένουν όλες οι δυνάμεις έως ότου τεθούν υπό πλήρη έλεγχο. Στην Ηλεία επιχειρούν 68 πυροσβέστες με 24 οχήματα και 22 άτομα πεζοπόρα, ενώ στην Ζάκυνθο 134 πυροσβέστες με 37 οχήματα και 30 άτομα πεζοπόρα.
Για σήμερα, εκτός από την Αττική, σύμφωνα με τον Χάρτη Πρόβλεψης Κινδύνου Πυρκαγιάς, που εκδίδει η Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας, προβλέπεται πολύ υψηλός κίνδυνος πυρκαγιάς (δείκτης 4), σε Βοιωτία, Εύβοια, Κορινθία, Αργολίδα, Κρήτη, Λέσβο, Χιο, Σάμο, Ικαρία και Έβρο.
Η Πυροσβεστική κάνει για μια ακομά φορά έκκληση στους πολίτες να είναι πολύ προσεκτικοί, να αποφεύγουν δραστηριότητες που μπορεί να προκαλέσουν πυρκαγιά και να ειδοποιούν αμέσως στο 199, αν αντιληφθούν φωτιά ή καπνό.
Ήταν στα 1960 που ο μέγας φιλόσοφος και οικονομολόγος Φρίντριχ Χάγιεκ (πήρε το Νόμπελ το 1974) έγραψε το περίφημο βιβλίο του «Το Σύνταγμα της Ελευθερίας». Εκεί, υπήρχε ένα κεφάλαιο που είχε τίτλο «Γιατί δεν είμαι Συντηρητικός». Στο οποίο περιγράφονταν με σαφήνεια οι διαφορές μεταξύ της συντήρησης και του νέου φιλελευθερισμού.
Γράφει ο συνεργάτης του Έμβολος δημοσιογράφος Νίκος Γ. Σακελλαρόπουλος
Η ειρωνεία και τα παιγνίδια της ζωής έφεραν έτσι τα πράγματα ώστε δυο κατεξοχήν συντηρητικοί πολιτικοί, ο Ρέιγκαν κι η Θάτσερ άλλαξαν τον ρου της ιστορίας κι έδωσαν ώθηση στις οικονομίες –αρχικά των χωρών τους κι ύστερα της Δύσης- εφαρμόζοντας το νέο φιλελευθερισμό και ουσιαστικά έστειλαν στο χρονοντούλαπο της ιστορίας τον κομμουνισμό.
Το θάρρος κι η αποφασιστικότητα της Θάτσερ ήταν η αρχή. Εκείνη έδειχνε το βιβλίο του Χάγιεκ στο υπερσυντηρητικό κόμμα της κι έλεγε στους βουλευτές της «αυτό είναι το ευαγγέλιό μας». Εκείνη ήταν που άλλαξε πρώτα τους Άγγλους μουχλιασμένους συντηρητικούς και βασισμένη στη σκέψη του Χάγιεκ ανανέωσε συθέμελα την οικονομία της χώρας της και την μετέπειτα πορεία της. Δεν είναι μόνο ότι εκτόξευσε την οικονομία της Βρετανίας, είναι κι ότι επηρέασε τόσο πολύ τους αντιπάλους της, τους Εργατικούς, ώστε ακόμη κι η πολιτική τους αργότερα (με τον Τόνι Μπλερ) να είναι πλέον στραμμένη υπέρ της ελεύθερης οικονομίας και αγοράς.
Τα ίδια έκανε κι ο Ρέιγκαν στις ΗΠΑ, με τον Φρίντμαν.
Τι θέλω να πω; Ότι η νεοφιλελεύθερη σκέψη ήταν κι είναι τόσο ισχυρή παγκοσμίως, που ουσιαστικά έχει υιοθετηθεί τόσο από τους Συντηρητικούς όσο και από τους Σοσιαλιστές, που έστω κι ερμαφρόδιτα, έστω κι αν παραμορφώνουν τις πιο πολλές αρχές της, την εφαρμόζουν για ν’ αντιμετωπίζουν με τον σχετικό ορθολογισμό τα ζητήματα της σύγχρονης πραγματικότητας.
Έστω κι έτσι λοιπόν, οι Φιλελεύθεροι αποτελούν σήμερα την πιο σημαντική πολιτική δύναμη που τάσσεται υπέρ της Δημοκρατίας, του πολιτικού Κέντρου και της ελεύθερης οικονομίας.
Αυτό το πληρώνουν φυσικά, είτε εντασσόμενοι σε συντηρητικά κόμματα, είτε -αν δεν τον κάνουν- με τη συγκέντρωση μικρών εκλογικών ποσοστών.
Το βέβαιο είναι ένα: Χωρίς την επιρροή του Νέου Φιλελευθερισμού, όλη η Δύση θα είχε χρεοκοπήσει προ πολλού.
Είναι και κάτι ακόμη: Όσες χώρες βρίσκονται σε δεινή θέση – με πρώτη τη δική μας- είναι εκείνες οι οποίες έχουν αφήσει το κράτος, τις δομές και τη γραφειοκρατία του να δίνουν «λύσεις». Τα αποτελέσματα τα ξέρουμε όλοι….
Στην Ελλάδα, ήρθαν μνημόνια εξαιτίας των αβελτηριών του κράτους. Το κράτος «έσκασε» κι όχι ο ιδιωτικός τομέας. Κι επιβλήθηκαν όσα επιβλήθηκαν με βίαιο, ανορθολογικό και αντιφιλελεύθερο τρόπο.
Το δε παραμύθι της Αριστεράς, των Σοσιαλιστών –και πολλών συντηρητικών ή υπερσυντηρητικών δυνάμεων- τα ονόμασε όλα αυτά…. νεοφιλελεύθερα!
Από πού κι ως πού;
Τι από όσα εφάρμοσαν οι κυβερνήσεις είναι νεοφιλελεύθερο; Η κρατική παρέμβαση παντού; Οι φόροι; Η επιθυμία για κράτος επιχειρηματία;
Για να τελειώνει, λοιπόν, το παραμύθι.
Όταν τελειώνουν τα λεφτά των άλλων, όταν τελειώνουν τα λεφτά που παράγει ο φιλελευθερισμός, τότε τελειώνουν κι οι πομφόλυγες του σοσιαλισμού και της Αριστεράς.
Έτσι έγινε κι στη χώρα μας. Όποιος έχει μάτια βλέπει.
Ο Νέος Φιλελευθερισμός, που έχει καταστεί μπαμπούλας από την Αριστερά και τον συνοδοιπόρο της λαϊκοδεξιό πρόεδρο της Δημοκρατίας, δεν είναι υπεύθυνος για τίποτα από τα δεινά που επέπεσαν επί των κεφαλών μας. Ουδέποτε εφαρμόστηκε ούτε καν ψήγμα του.
Υπεύθυνες για τον Γολγοθά μας είναι οι εσαεί κρατικίστικες επιλογές μας, ο υπερδανεισμός για την κάλυψη των αναγκών τους κι η μετέπειτα αδυναμία αποπληρωμής των χρεών.
Κι αν μπορεί να υπάρξει φως στο τούνελ για την ίαση των δεινών, αυτή βρίσκεται στη νεοφιλελεύθερη λύση, έστω και με αλλοιωμένα χαρακτηριστικά.
Κι η νεοφιλελεύθερη λύση σημαίνει συγκεκριμένα πράγματα:
Σημαίνει μείωση της φορολογίας, απόσυρση του κράτους από την οικονομία και απελευθέρωση των δυνάμεων της ελεύθερης αγοράς, της ιδιωτικής πρωτοβουλίας και του επιχειρηματικού δαιμόνιου του Έλληνα, που κράτησε τον Ελληνισμό αθάνατο στους αιώνες, παρά τις μακρές και βάρβαρες κατακτήσεις που υπέστη σε όλη την ιστορία του.
Όπως έχει γράψει ο Πάνος Ευαγγελόπουλος (καθηγητής στο Τμήμα Οικονομικών Επιστημών στο Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου) «σε όλη την ιστορία του έθνους μας, οι ελεύθερες και ανεμπόδιστες αγορές ήταν ο μόνιμος δρόμος και η σταθερή πορεία διαφυγής από τις δυσκολίες και, εν τέλει, οικονομικής ανάταξης του τόπου. Αυτή είναι η πυξίδα που πρέπει να κρατήσουμε σταθερά δίπλα από το τιμόνι του ελληνικού καραβιού, εάν θέλουμε πράγματι να περάσουμε τις συμπληγάδες, και όλα αυτά που έχουμε ζήσει μέχρι σήμερα να μοιάζουν σαν κακός εφιάλτης».
Τονίζουμε και πάλι: Οι αμιγώς φιλελεύθερες επιλογές συνεπάγονται ΑΠΛΑ μείωση δαπανών κι όχι «επιχείρηση» αύξησης των κρατικών εσόδων. Συνεπάγονται περικοπές στο δημόσιο. Τουτέστιν κατάργηση φορέων κι οργανισμών που ουσιαστικά είναι άχρηστοι κι αντιπαραγωγικοί για το σύνολο των φορολογουμένων. Τουτέστιν, ακόμη και κατάργηση ολόκληρων τμημάτων υπουργείων. Αυτά θα δώσουν τη δυνατότητα –χωρίς ν’ αλλάξει το αριθμητικό αποτέλεσμα- να μειωθούν οι φόροι κι οι λοιπές επιβαρύνσεις του κοινωνικού συνόλου, να μειωθεί η γραφειοκρατία και μέσω αυτών να ενισχυθούν τα λαϊκά εισοδήματα.
Εν κατακλείδι:
Όποιος καταδικάζει την φορολογία για τη συντήρηση ενός μεγάλου κι αναποτελεσματικού κράτους, είναι νεοφιλελεύθερος.
Όποιος καταδικάζει κι αντιστρατεύεται τη δημόσια γραφειοκρατία που καταδυναστεύει την επιχειρηματικότητα και την ανάπτυξη, είναι νεοφιλελεύθερος.
Όποιος δεν θέλει το κράτος να μπλέκει στις οικονομικές δραστηριότητες κι οι δημόσιες επιχειρηματικές πρωτοβουλίες να καταργηθούν και να περάσουν στον ιδιωτικό τομέα της οικονομίας, είναι νεοφιλελεύθερος.
Όποιος ενοχλείται με την αύξηση της ανεργίας στον ιδιωτικό τομέα που προκύπτουν εξ αιτίας των πολιτικών για να σωθούν οι θέσεις εργασίας του δημοσίου, τότε είναι νεοφιλελεύθερος.
Όποιος αντιστέκεται στα ρουσφέτια και στο πελατειακό κράτος κι επιθυμεί τον υγιή ανταγωνισμό, την αξιοκρατία και τους κανόνες παντού, τότε είναι νεοφιλελεύθερος.
Κι όποιοι αντιστρατεύονται τον νεοφιλελευθερισμό, είναι εκείνοι που επιθυμούν τη συνέχεια της φαυλοκρατίας και την εξάρτηση από κομματικά αφεντικά που προσβλέπουν στην προσοδοθηρία για την εξασφάλιση του παρασιτισμού τους.
Καιρός να ειπωθούν τα πράγματα με το όνομά τους.
Καιρός ν’ απαλλαγούμε από τη μούχλα.
Και το παραμύθι περί του επάρατου νεοφιλελευθερισμού.
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.