Αρχική Blog Σελίδα 15330

Αλέξανδρος Τσαπράζης: Από την Βέροια στην Αθήνα και στην πρώτη δισκογραφική δουλειά

Κόντρα στο Βοριά

Ο Αλέξανδρος Τσαπράζης γράφει και ερμηνεύει «Κόντρα στο βοριά» πάνω σε στίχους του Άρη Κλεισούρα.

Ένα ατμοσφαιρικό τραγούδι που σμίγει δεξιοτεχνικά το ερωτικό με το κοινωνικό στοιχείο.

Ένα μήνυμα «κόντρα» στον γκρίζο των καιρών που αποπνέει αισιοδοξία, αγάπη, ανθρωπιά.

Ανάγλυφοι στίχοι που πλημμυρίζουν με εικόνες τον ακροατή, άμεση αλλά περίτεχνη μουσική γραφή που υπογραμμίζει αρμονικά το λόγο, ερμηνεία αξιώσεων που μιλάει στις ευαίσθητες καρδιές.

Λίγες φορές ένα δισκογραφικό ντεμπούτο συνοψίζει μεστά τόσο πολλά και ιδιαίτερα.

Τίποτα βέβαια δεν είναι τυχαίο… Αν διαβάσετε το σύντομο βιογραφικό του Αλέξανδρου Τσαπράζη θα αντιληφθείτε γιατί ο νεαρός τραγουδοποιός κάνει με την πρώτη του μόλις δισκογραφική απόπειρα τη διαφορά…

Το «Κόντρα στο βοριά» με τον Αλέξανδρο Τσαπράζη κυκλοφορεί από το Ogdoo Music Group.

Ακούστε το εδώ: https://www.youtube.com/watch?v=rgRs3nAPxx8

Ποιος είναι ο Αλέξανδρος Τσαπράζης

31957935 366506040521001 282611893208612864 nΟ Αλέξανδρος Τσαπράζης γεννήθηκε στη Βέροια την 1η Αυγούστου 1987. Σε ηλικία 7 χρονών ξεκινάει μαθήματα κλασικής κιθάρας και ανώτατων θεωρητικών (Αρμονία-Αντίστιξη) ενώ παράλληλα συμμετέχει στην χορωδία του Δημοτικού Ωδείου της Βέροιας. Ασχολείται επίσης με τη ζωγραφική και την φωτογραφία.

Στην εφηβεία του συμμετέχει σε νεανικά γκρουπ, ξένης κυρίως ροκ μουσικής, και κάνει με την μπάντα του τις πρώτες ζωντανές εμφανίσεις σε διάφορα μαγαζιά της πόλης και σε φεστιβάλ.

Το τραγούδι ουσιαστικά μπαίνει στη ζωή του λίγο αργότερα όταν πια ξεκινάει να δουλεύει επαγγελματικά.

Εκεί αρχίζει να πειραματίζεται με το έντεχνο λαϊκό τραγούδι όπου σιγά σιγά γνωρίζει και ακούει όλους τους μεγάλους έλληνες συνθέτες (Θεοδωράκης, Χατζιδάκις, Λοΐζος, Κουγιουμτζής κ.ά) και ερμηνευτές (Νταλάρας, Πάριος, Παπακωνσταντίνου κ.ά) αλλά και νεότερους.

Σε ηλικία περίπου 15 χρονών γράφει τα πρώτα του τραγούδια σε μουσική και στίχο. Τελειώνοντας το λύκειο, αρχίζει τις σπουδές του στο Τμήμα Λαϊκής και Παραδοσιακής Μουσικής του ΤΕΙ Ηπείρου όπου και ειδικεύεται στο ούτι.

Μετά την πρακτική του και αφού έχει ολοκληρώσει τις στρατιωτικές του υποχρεώσεις έρχεται στην Αθήνα όπου ξεκινά τη συνεργασία του με το Ogdoo Music Group

Facebook page: https://www.facebook.com/alexandrostsaprazis/

Instagram: https://www.instagram.com/alexandros_tsaprazis/

Θεσσαλονίκη: Σφοδρή κακοκαιρία και έντονο χαλάζι έπληξαν τη Θεσσαλονίκη – βίντεο – φωτό

Ακραία καιρικά φαινόμενα που συνοδεύτηκαν από έντονη βροχή και σφοδρή χαλαζόπτωση, έπληξαν σήμερα την πόλη, αλλά και ολόκληρο το Νομό Θεσσαλονίκης.

Ρεπορτάζ: Ειρήνη Τεν Παπ & Δήμος Χαχούδης

Πλημμυρισμένοι δρόμοι, μεγάλα προβλήματα στην κυκλοφορία και έντονη αναταραχή, ήταν οι εικόνες που κυριάρχησαν, αποτελέσματα της σφοδρής καταιγίδας.

Δείτε το βίντεο:

Φωτο:

20180510 124713 20180510 124719 20180510 124933 20180510 125038 IMG 20180509 183108 IMG 20180510 122953 IMG 20180510 123243 IMG 20180510 123251 IMG 20180510 123300 IMG 20180510 130037 IMG 20180510 130041 IMG 20180510 133350 IMG 20180510 133423 IMG 20180510 135204 IMG 20180510 135218 IMG 20180510 123303746

Ο Γιάννης Καφάτος σχολιάζει την επικαιρότητα που μερικές φορές είναι από μόνη της επιθεωρησιακό νούμερο. (και όταν δεν είναι την κάνει!)

Καφάτος--ειδήσεις

Mail από την Αθήνα #164  – Πέμπτη 10  Μαΐου 2018

Ο Γιάννης Καφάτος σχολιάζει την επικαιρότητα που μερικές φορές είναι από μόνη της επιθεωρησιακό νούμερο. (και όταν δεν είναι την κάνει!)

Γιάννης Καφάτος
Γράφει ο συνεργάτης του Έμβολος δημοσιογράφος Γιάννης Καφάτος
  • Μόνο θλίψη η χθεσινή μέρα στη Βουλή. Μιλάω για την ψηφοφορία για την αναδοχή σε ομόφυλα ζευγάρια.
  • Ναι, οι 161 βουλευτές πέρασαν το νομοσχέδιο και το συγκεκριμένο άρθρο αλλά οι υπόλοιποι; Και μαζί τους οι ψηφοφόροι τους, η κοινωνία;
  • Ο λόγος μίσους και ακραίου σεξισμού που κυκλοφόρησε με άναρθρες κραυγές, οι χαρακτηρισμοί ήταν πέραν κάθε αναμενομένου!
  • Μέχρι το ευτελές «καλύτερα σε ίδρυμα» ή το αποκρουστικό «καλύτερα να το πετάξουν» διάβασα ως «επιχείρημα».
  • Και η θλίψη για το επίπεδο της εφαρμογής της Δημοκρατίας είναι ακόμη μεγαλύτερη για τα κόμματα – φυσικά δεν περιλαμβάνω σε αυτά τους φασίστες της Χρυσής αυγής – που δεν είχαν το σθένος να ψηφίσουν για να μη γίνουν «δεκανίκι» του ΣΥΡΙΖΑ.
  • Πόσο λίγοι είναι μερικοί άνθρωποι τελικά!
  • Ένα μεγάλο μπράβο στις 4 κυρίες της Νέας Δημοκρατίας που δεν μπήκαν στο παλαιοκομματικό μαντρί που χτίζει αυτό το κόμμα και υπερψήφισαν.
  • Ντόρα Μπακογιάννη , Όλγα Κεφαλογιάννη, Νίκη Κεραμέως  και η εισηγήτρια Κατερίνα Μάρκου ήταν αυτές που αψήφησαν την κομματική γραμμή του Κυριάκου και των συμβούλων του.
  • Και μπράβο τους.
  • Το ΚΚΕ; Ε, κλασικά εικονογραφημένα: Πιο συντηρητικός πεθαίνεις στην «παγωμένη τσιμινιέρα»
  • Η ανεκτικότητα, αυτή η αρετή της δημοκρατίας κόβει βόλτες και κάτι μαντρόσκυλα την κυνηγάνε και δεν την αφήνουν να πλησιάσει ολόκληρο τον κόσμο.
  • Μεγάλο πρόβλημα αυτό!
  • Να μην αντέχει κανείς ό,τι δεν μπορεί να καταλάβει, ό,τι δεν του αρέσει (δεκτό αυτό) αλλά όταν περιορίζεται χωλαίνει η δημοκρατία και η ατομική ελευθερία!
  • Θα μου πεις κάποιοι δεν το αντιλαμβάνονται ως πρόβλημα.
  • Πρόβλημά τους. Και δικό μας! Και η ζωή συνεχίζεται. Με αγώνες
  • Και μετά τα αποτελέσματα της ψηφοφορίας να κι ο αιώνιος και σιτεμένος πρίγκιπας Κάρολος με την Καμίλα του.
  • Τρομακτική τόνωση για τον ελληνικό τουρισμό τη εικόνα του στην Αθήνα.
  • Αλλά να κάνει δώρο στον Παπούλια μια κορνίζα με το πορτραίτο του ίδιου και της Καμίλα, υπογεγραμμένη ως αυτόγραφο… με ξεπέρασε! Μάλλον είναι θέμα πρωτοκόλλου, δεν είμαι και Ζαμπούνης να το ξέρω. Ό,τι και να είναι πάντως είναι κάπως τσίπικο! Ένα αυτόγραφο και έξι (φαντάζομαι πανάκριβα) πιάτα με ανθούς ζωγραφισμένους.
  • Θα μου πεις η χειρονομία μετράει αλλά και ο Παπούλιας χειρονομία έκανε και του πήρε επίχρυσο αντίγραφο αγγείου από του Ζολώτα και βρήκε το σερβίτσιο και την πρόσκληση για τα βαφτίσια του (που είχαν γίνει στην Κέρκυρα) και του τα πρόσφερε.
  • Χειρονομία είναι το σήμα της νίκης χειρονομία είναι και το κ…..λο – Θέ μου’σχώραμε!
  • Και ναι γέλασα κι εξακολουθώ να γελάω που στη συνάντηση Τσίπρα-Καρόλου ο ένας συνοδευόταν από «Καμίλα» κι άλλος από «Περιστέρα»
  • Όσο και να το κάνεις, τέτοιο συνδυασμό δεν τον πετυχαίνεις εύκολα!
  • Νομίζω ότι η πιο σκασμένη της σημερινής μέρας πρέπει να είναι η Φώφη πρόεδρος παντών των αλλαγών!
  • Έτσι λένε όσοι ξέρουν: τα πήρε στο κράνος επειδή ο ΓΑΠ ζήτησε και είδε τον Τσίπρα για να ενημερωθεί για τα εθνικά θέματα.
  • Θα πάει τουρνέ-διακοπές ο πρώην και θέλει να ξέρει τη γραμμή να μην κανει καμιά γκάφα – Αυτή ήταν η επίσημη ενημέρωση!
  • Ποιος όμως ήταν στην τετ-α-τετ συνάντηση για να το μαρτυρήσει;
  • Καλημέρα και πάμε γερά!

 

Γιάννης Καφάτος

Folli Follie, αγορές και κυβέρνηση – Γράφει ο Νίκος Γ. Σακελλαρόπουλος

Είμαι βέβαιος ότι η κυβέρνηση των ουτοπιστών και των καφενόβιων δεν έχει αντιληφθεί στο παραμικρό τι μπορεί να συμβεί στη χώρα, από τις διαθέσεις των αγορών στις οποίες αναγκαστικά θα καταφεύγει για δανεικά, αν μείνει μόνη ν’ ασκεί δημοσιονομική πολιτική (όπως ελπίζει με την καθαρή έξοδο από τα μνημόνια).

Σακελλαρόπουλος Γ. Νίκος
Γράφει ο συνεργάτης του Έμβολος δημοσιογράφος Νίκος Γ. Σακελλαρόπουλος

Πέραν του ότι δεν υπάρχει καθαρή έξοδος, αφού το αντίθετο ισχυρίζονται οι περισσότεροι δανειστές κι ο Τσακαλώτος , πέραν του ότι δεν υπάρχει καθαρή έξοδος όταν θα μένουν σε ισχύ οι 300 νόμοι του μνημονίου ΣΥΡΙΖΑ –ΑΝΕΛ, το παράδειγμα του τι έπαθε η Folli Follie είναι χαρακτηριστικό. Η οποία τσακίστηκε κυριολεκτικά από ένα fund δανειστών της, επειδή αυτό ανακάλυψε ότι δεν ήταν εν λειτουργία όσα καταστήματα ανέφερε η εταιρεία σε παγκόσμιο επίπεδο, αλλά πολύ λιγότερα. Χάνοντας, λοιπόν, την αξιοπιστία της η εταιρεία κινδυνεύει να καταρρεύσει σε συνδυασμό με τις παθογένειες του ελληνικού χρηματιστηριακού τοπίου.

Η κυβέρνηση δεν έχει κατανοήσει το παραμικρό, αναφορικά με το πώς κινείται η διεθνής οικονομία κι οι μηχανισμοί της. Ο Τσίπρας νομίζει ότι θα κάνει ότι θέλει μετά τον Αύγουστο και θα πάει σε εκλογές με παροχές, τάζοντας λαγούς με πετραχήλια. Νομίζει ότι το υπερπλεόνασμα που διαθέτει σήμερα η χώρα αποτελεί προϊόν ανάπτυξης και παραβλέπει ότι δημιουργήθηκε επειδή ο ίδιος γονάτισε την κοινωνία από τους φόρους κι επειδή το κράτος δεν βγάζει νέες συντάξεις ενώ χρωστά δισεκατομμύρια στον ιδιωτικό τομέα.

Ο Τσίπρας δεν καταλαβαίνει ότι όλο το παιγνίδι για την χώρα, μετά τον Αύγουστο (κι ανεξαρτήτως καθαρής ή «βρόμικης» εξόδου από το μνημόνιο) θα παιχθεί σε μια λέξη κι έννοια που ο ίδιος δεν έχει καλή σχέση μαζί της. Την αξιοπιστία!

Αν η Ελλάδα παρεκκλίνει από όσα έχει υπογράψει, αν ο Τσίπρας αρχίσει να μοιράζει παροχές, αν κι οι Βρυξέλλες κάνουν τα στραβά μάτια λόγω ευρωεκλογών, τότε οι αγορές θα είναι σκληρές, αμείλικτες. Μπορεί η κυβέρνηση (οποιαδήποτε κυβέρνηση κι όχι μόνο η παρούσα) να μπορεί να συνδιαλέγεται με δανειστές –κράτη κι εκείνοι να πείθονται ή να συμβιβάζονται, αλλά δεν μπορεί να πείσει ΠΟΤΕ τους αναλυτές των funds που θα καθορίζουν το ύψος των επιτοκίων ή ακόμη ακόμη και των ίδιων των αιτούμενων δανείων.

Πρέπει να τονίσουμε κάτι ακόμη.

Η χώρα, όσε φορές βγήκε στις αγορές (είτε επί κυβερνήσεως Σαμαρά – Βενιζέλου είτε προσφάτως), πέραν του ότι δανείστηκε με πολύ υψηλό επιτόκιο σε σχέση με το 1% των μνημονίων, το έπραξε ενώ ήταν προστατευόμενη από τους θεσμούς. Αύριο που θα είναι μόνη της στον ωκεανό, τι θα γίνει; Πολύ περισσότερο που στους ωκεανούς των αγορών δεν χωράνε λογιστικά τρικ ή «μαγειρέματα» στα οικονομικά μεγέθη. Είδατε τι έγινε με τη Folli Follie.

Αντίστοιχη  περίπτωση, λοιπόν, δεν μπορεί να «παίξει» με τη χώρα.

Αν συμβεί, δεν θα υπάρχει καμιά σωτηρία κι η λέξη «ικεσία» θα είναι πολύ μικρή για να αποτυπώσει πλήρως αυτά για τα οποία θα ικετεύουμε το ΔΝΤ και τους εταίρους…

Ας έχουν, λοιπόν, το νου τους οι κυβερνητικοί που ήδη άρχισαν να μοιράζουν 13η σύνταξη, διορισμούς, αυξήσεις μισθών και άλλα παρόμοια φαιδρά και πολιτικάντικα…

Πρωτοσέλιδοι βασικοί τίτλοι ημερησίων εφημερίδων της Πέμπτης 10 Απριλίου 2018

Πρωτοσέλιδα εφημερίδων

ΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗ ΤΥΠΟΥ ΤΗΣ 10/05/2018 

ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ: ” Επιστροφή του ασώτου με πλάτες Τσίπρα ”

ΕΘΝΟΣ: ” 10 επαγγέλματα που δίνουν άμεσα δουλειά  ”

ΕΣΤΙΑ: ” Μεταπολίτευσις: Η Αριστερά προσκύνησε το στέμμα! ”

ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΤΥΠΟΣ: ” Νέα ρύθμιση για δάνεια ΟΕΚ μέσω τραπεζών ”

Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ: ” Ερντογάν σημαίνει Αδελφοί Μουσουλμάνοι. Αποκλειστική συνέντευξη του Προέδρου της Συρίας Μπάσαρ Αλ Ασαντ στην “Κ” ”

Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΤΩΝ ΣΥΝΤΑΚΤΩΝ: ” Ακόμη ένα βήμα εμπρός με 161 ψήφους ”

Η ΑΥΓΗ: ” 5,3% οι φιλελεύθεροι στη Νέα Δημοκρατία  ”

ΤΟ ΠΟΝΤΙΚΙ: ” Κάρολε, τα μάρμαρα ”

ΤΑ ΝΕΑ: “Πάρε κόσμε. Κρεσέντο παροχολογίας από την κυβέρνηση  ”

ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ: ” Η ιμπεριαλιστική επιθετικότητα κλιμακώνεται απειλητικά για τους λαούς  ”

ESPRESSO: ” Βάσανα δίχως τέλος για το παιδί του λαού  ”

KONTRA NEWS: ” 45.000.000 ευρώ μοίρασε ο Φρουζής σε 29 πολιτικούς και κρατικούς αξιωματούχους ”

ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ

VOICE: ” Η offshore της Μαρέβα “πυροβολεί” τη ΔΕΗ  ”

ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ: ” Το πετρέλαιο βάζει φωτιά στην παγκόσμια οικονομία”

 

Βουλή: Πώς θα επιστρέψει στην Ελλάδα το 12% των πτυχιούχων της χώρας, το οποίο ζει και εργάζεται στο εξωτερικό.

Σε περισσότερους από 250.000 υπολογίζονται οι Έλληνες επιστήμονες που ζουν και εργάζονται στο εξωτερικό, αριθμός που αντιστοιχεί στο 12% των πτυχιούχων της χώρας, σύμφωνα με τα διαθέσιμα στοιχεία που παρουσίασε ενώπιον της ειδικής μόνιμης κοινοβουλευτικής επιτροπής Ελληνισμού της Διασποράς, ο Θεολόγος Λαμπριανίδης, γενικός γραμματέας Στρατηγικών και Ιδιωτικών Επενδύσεων του υπουργείου Οικονομίας και Ανάπτυξης ο οποίος είχε κληθεί να ενημερώσει την επιτροπή για τις “προϋποθέσεις αναστροφής του brain drain και των νεομεταναστών».

“Επιδίωξη μας δεν είναι απλά να περιορίσουμε τη φυγή, αλλά κατά το δυνατόν, να έχουμε και επιστροφή εξειδικευμένου ανθρώπινου δυναμικού το οποίο έχει φύγει. Το φαινόμενο αυτό δεν είναι φαινόμενο της κρίσης, αλλά φαινόμενο που είχε ξεκινήσει πολύ νωρίτερα, ήδη από τη δεκαετία του 70, αλλά στην περίοδο της κρίσης πήρε εκρηκτικές διαστάσεις”, είπε ο κ. Λαμπριανίδης και ενημέρωσε τους βουλευτές: “Σήμερα εκτιμάται ότι είναι πάνω από 250.000 οι επιστήμονες οι οποίοι ζούνε και εργάζονται στο εξωτερικό, είναι δηλαδή, περίπου το 12% των πτυχιούχων της χώρας. Αυτό οφείλεται στην αναντιστοιχία που υπάρχει, μεταξύ προσφοράς και ζήτησης επιστημόνων στην ελληνική οικονομία και ο λόγος αυτής της αναντιστοιχίας, βρίσκεται στο γεγονός ότι η ελληνική οικονομία είναι προσανατολισμένη να παράγει προϊόντα και υπηρεσίες οι οποίες δεν είναι υψηλής προστιθέμενης αξίας, άρα δεν δημιουργείται υψηλή ζήτηση για εξειδικευμένο ανθρώπινο δυναμικό”.

Όπως εξήγησε ο γενικός γραμματέας Στρατηγικών και Ιδιωτικών Επενδύσεων, στο φαινόμενο του brain drain, η απάντηση σε μεσομακροπρόθεσμο επίπεδο είναι η εθνική αναπτυξιακή στρατηγική για την αλλαγή του αναπτυξιακού υποδείγματος και μετακίνηση στην οικονομία της γνώσης”.

Βραχυπρόθεσμα όμως και μεσοπρόθεσμα, πρέπει να προχωρήσουν δράσεις για την ενίσχυση της ακαδημαϊκής και ερευνητικής αριστείας με υποτροφίες για υποψήφιους διδάκτορες και μεταδιδάκτορες, υποτροφίες για απόκτηση ακαδημαϊκής διδακτικής εμπειρίας από νέους διδάκτορες, στήριξη νέων ερευνητών με ερευνητικά προγράμματα. Για την ανάσχεση του φαινομένου θα πρέπει επίσης να ενισχυθεί η απασχόληση, η επιχειρηματικότητα και η καινοτομία, με δράσεις ενίσχυσης της αυτοαπασχόλησης πτυχιούχων τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, των νεοφυών επιχειρήσεων, της εξωστρέφειας των ελληνικών μεταποιητικών επιχειρήσεων, της έρευνας και της καινοτομίας και της επιχειρηματικότητας στα πανεπιστήμια.

Ο κ. Λαμπριανίδης αναφέρθηκε στη δράση “Επιλέγουμε Ελλάδα χτίζοντας γέφυρες γνώσης και συνεργασίας”  η οποία στοχεύει να διασυνδέσει τους Έλληνες επιστήμονες σε οποιοδήποτε σημείο του κόσμου και αν βρίσκονται. Αρωγός σε αυτή την προσπάθεια είναι η  ηλεκτρονική κοινότητα των Ελλήνων επιστημόνων παγκοσμίως, προκειμένου αυτή να συνδεθεί με την ελληνική οικονομία. “Στόχος είναι η διαδικασία αυτή να αποδειχθεί αμοιβαία επωφελής και για τα δύο μέρη, δηλαδή εκείνους που βρίσκονται στο εξωτερικό και εκείνους στο εσωτερικό. Η ηλεκτρονική αυτή πλατφόρμα, υποβοηθά τη σύνδεση αυτών των ανθρώπων, ενημερώνει για τις διαθέσιμες ευκαιρίες πρόσβασης σε χρηματικούς πόρους και δίνει έμφαση στη σύνδεση με την οικονομία. Επίσης, επιδίωξη είναι μια καταγραφή των Ελλήνων επιστημόνων, όχι τόσο με την αριθμητική έννοια, αλλά για μια καταγραφή περισσότερο με τα ποιοτικά χαρακτηριστικά τους”, εξήγησε ο κ. Λαμπριανίδης.

Ποιες όμως μορφές μπορεί να πάρει η σχέση ενός Έλληνα επιστήμονα που ζει και εργάζεται στο εξωτερικό, με την ελληνική οικονομία; “Να μπορεί να στήσει μια επιχείρηση στην Ελλάδα, είτε μόνος του, είτε σε συνεργασία με κάποιον άλλον, να αναθέσει σε κάποιον ή σε μια εταιρεία στην Ελλάδα κάποιου είδους υπεργολαβία, να προωθήσει προϊόντα ελληνικών επιχειρήσεων στη χώρα που κατοικεί, ή να λειτουργήσει ως μέντορας για να βοηθήσει κάποιες ελληνικές επιχειρήσεις να μπορέσουν να αναπτυχθούν”, είπε ο γ.γ. Στρατηγικών Επενδύσεων, και σημείωσε ότι η ελληνική διασπορά είναι σημαντικός αγωγός για τη σύνδεση της ελληνικής οικονομίας με παραγωγικά και καινοτόμα διεθνή κέντρα.

“Περιμένουμε ότι μπορεί να έρθουν και να επενδύσουν στην Ελλάδα. Η Ελλάδα διαθέτει σήμερα πολλά συγκριτικά πλεονεκτήματα για κάποιον που θέλει να επενδύσει. Το επενδυτικό κλίμα έχει βελτιωθεί σημαντικά, και μετά από 8 χρόνια ύφεσης, το ελατήριο της οικονομικής ανάπτυξης έχει συμπιεστεί αφόρητα και η απελευθέρωση της συμπιεσμένης αυτής ενέργειας μπορεί να οδηγήσει σε θεαματική αύξηση των οικονομικών δεικτών. Όποιος τοποθετηθεί τώρα, στην αρχή της αναστροφής της καθοδικής πορείας της χώρας, θα απολαύσει, όχι απλά κέρδη αλλά υπερκέρδη, με την έννοια ότι όλες οι κρίσιμες τιμές (μισθοί, τιμές ακινήτων κλπ) όλα είναι πολύ κάτω από τις μεσομακροχρόνιες τιμές ισορροπίας”, είπε ο κ. Λαμπριανίδης.

Τέλος, για τις στρατηγικές επενδύσεις, τις καλούμενες “επενδύσεις fast truck”, ο κ. Λαμπριανίδης, υπενθύμισε τα βήματα που έχουν γίνει για την επιτάχυνση διαδικασιών αδειοδότησης και τη δυνατότητα δημιουργίας ειδικού σχεδίου χωρικής ανάπτυξης στρατηγικών επενδύσεων.

 

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Στο Μουσείο Μπενάκη η Μπέττυ Μπαζιάνα και η δούκισσα της Κορνουάλης Καμίλα

Το Μουσείο Μπενάκη επισκέφθηκαν, η σύντροφος του πρωθυπουργού Μπέττυ Μπαζιάνα και η δούκισσα της Κορνουάλης Καμίλα, στο πλαίσιο της επίσημης επίσκεψης του πριγκιπικού ζεύγους του Ηνωμένου Βασιλείου στη χώρα μας.

Μετά από πρόσκληση της κ. Μπαζιάνα, οι δύο κυρίες επισκέφθηκαν το κεντρικό κτίριο του Μουσείου Μπενάκη  που στεγάζεται στο νεοκλασικό κτίριο της οικογένειας Μπενάκη, στη λεωφόρο Βασιλίσσης Σοφίας, έναντι του Εθνικού Κήπου. Το εν λόγω Μουσείο φιλοξενεί αντιπροσωπευτικά έργα όλων των εποχών της ελληνικής ιστορίας και τέχνης, από την προϊστορική εποχή μέχρι τους σύγχρονους καιρούς.

Η σύντροφος του πρωθυπουργού Μπέττυ Μπαζιάνα και η δούκισσα της Κορνουάλης Καμίλα Γ.Τ. Πρωθυπουργού Andrea Bonetti 2
Το Μουσείο Μπενάκη επισκέφθηκαν, η σύντροφος του πρωθυπουργού Μπέττυ Μπαζιάνα και η δούκισσα της Κορνουάλης Καμίλα, στο πλαίσιο της επίσημης επίσκεψης του πριγκιπικού ζεύγους του Ηνωμένου Βασιλείου στη χώρα μας. Γ.Τ. Πρωθυπουργού / Andrea Bonetti

Η κ. Μπαζιάνα είχε την ευκαιρία να ξεναγήσει στη σημαντική αυτή συλλογή τη δούκισσα της Κορνουάλης, η οποία έχει εκδηλώσει την αγάπη της για τη χώρα μας και τον πολιτισμό μας, όπως άλλωστε και ο πρίγκιπας Κάρολος.

Το Μουσείο Μπενάκη αποτελεί τον παλαιότερο πολιτιστικό φορέα ιδιωτικού δικαίου στη χώρα και έναν από τους σημαντικότερους του είδους, αφού υπό την διεύθυνση του προσφάτως εκλιπόντα  Άγγελου Δεληβορριά κατόρθωσε, όχι μόνο να αναπτυχθεί και να αποκτήσει διεθνή αίγλη, αλλά και να αναδείξει τη διαχρονικότητα των μορφών του πολιτισμού και της ιστορίας μας.

 

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Για τους ισχυρούς ιστορικούς δεσμούς που ενώνουν την Ελλάδα και το Ηνωμένο Βασίλειο συζήτησε ο πρόεδρος της ΝΔ με τον πρίγκιπα της Ουαλίας Κάρολο

Με τον πρίγκιπα της Ουαλίας Κάρολο, συναντήθηκε σήμερα ο πρόεδρος της ΝΔ Κ. Μητσοτάκης.

Συζήτησαν για τους ισχυρούς ιστορικούς δεσμούς που ενώνουν την Ελλάδα και το Ηνωμένο Βασίλειο ενώ αντήλλαξαν απόψεις και για μία σειρά διεθνών και περιφερειακών ζητημάτων.

Κ. Μητσοτάκης και πρίγκηπας Κάρολος ΑΠΕ ΜΠΕ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ ΝΔ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΠΑΜΗΤΣΟΣ
Κ. ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ ΠΡΙΓΚΙΠΑΣ ΟΥΑΛΙΑΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ – O πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας Κυριάκος Μητσοτάκης, συνομιλεί με τον πρίγκιπα της Ουαλίας, Κάρολο (Δ) σε συνάντηση που είχαν, την Τετάρτη 9 Μαΐου 2018. Ο πρίγκιπας της Βρετανίας με την σύζυγο του ήρθε στην Ελλάδα για τριήμερη επίσημη επίσκεψη. ΑΠΕ-ΜΠΕ/ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ ΝΔ/ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΠΑΜΗΤΣΟΣ

«Είχα σήμερα τη χαρά να συναντήσω τον πρίγκιπα Κάρολο και να έχω μια πολύ ενδιαφέρουσα συζήτηση μαζί του, τόσο για τους ιστορικούς δεσμούς που συνδέουν την Ελλάδα και την Βρετανία, όσο και για το μέλλον των δύο χωρών μας» αναφέρει ο κ. Μητσοτάκης σε ανάρτησή του στο twitter.

Ανακοίνωση από τη διεύθυνση Κτηνιατρικής της Περιφέρειας Κεντρ. Μακεδονίας για την αξιολόγηση του προγράμματος ενεργητικής επιτήρησης της λύσσας

Από το Τμήμα Υγείας Ζώων και Κτηνιατρικής Αντίληψης, Φαρμάκων και Εφαρμογών  της Διεύθυνσης Κτηνιατρικής της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας ανακοινώνονται τα εξής:

Από 01.04.2018 έως 26.04.2018 ολοκληρώθηκε το πρόγραμμα εμβολιασμού των κόκκινων αλεπούδων κατά της λύσσας για την άνοιξη 2018, με ρίψεις από αέρος εμβολιακών δολωμάτων στις 24 Περιφερειακές Ενότητες (Π.Ε.) της χώρας ή τμήματα αυτών που είχαν ορισθεί με την υπ’ αριθ. 1054/44234/21.03.2018 Απόφαση του Υπουργού Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων – ΥΠ.Α.ΑΤ. προς εφαρμογή του προγράμματος, μεταξύ των οποίων και στις επτά (7) Π.Ε. της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας (Π.Κ.Μ.).

  Yπενθυμίζεται ότι η νόσος έχει ιδιαίτερη σημασία για τη δημόσια υγεία.  Το τελευταίο κρούσμα λύσσας στην Ελλάδα (48ο) καταγράφηκε στις 09.05.2014 (το 1ο στις 19.10.2012).

   Η αξιολόγηση του προγράμματος και ο έλεγχος της αποτελεσματικότητας του εμβολιασμού και της επιτυχούς ανοσοποίησης των ζώων-στόχων(«ενεργητική επιτήρηση»), πραγματοποιείται ένα (1) μήνα μετά το πέρας των εμβολιασμών, για χρονικό διάστημα δύο (2) μηνών και βασίζεται στη θανάτωση και εργαστηριακή εξέταση ενός ικανού αριθμού κόκκινων αλεπούδων (λεπτομέρειες στην προαναφερόμενη Υ.Α.). Με βάση πρόσφατη εγκύκλιο του ΥΠ.Α.ΑΤ. η ενεργητική επιτήρηση ξεκινά στις 15.05.2018 για τις Π.Ε. Σερρών, Χαλκιδικής, στις 17.05.2018 για τις Π.Ε. Κιλκίς, Πέλλας, στις 20.05.2018 για τις Π.Ε. Θεσσαλονίκης, Ημαθίας και στις 22.05.2018 για την Π.Ε. Πιερίας, ενώ ο ελάχιστος αριθμός δειγμάτων ανά Π.Ε. είναι: Μ.Ε. Θεσσαλονίκης: 66, Π.Ε. Ημαθίας:33, Κιλκίς:48, Πέλλας:48, Πιερίας:29, Σερρών:75, Χαλκιδικής:63.

  Η συλλογή των δειγμάτων- ζώων στο πλαίσιο της ενεργητικής επιτήρησης θα γίνεται από τα συνεργεία δίωξης που έχουν συγκροτηθεί στις δασικές υπηρεσίες των αποκεντρωμένων διοικήσεων, τηρώντας τα απαραίτητα μέτρα βιοασφάλειας, κατόπιν συνεννόησης με τις αρμόδιες κτηνιατρικές αρχές. Κατά τη διάρκεια αποκλειστικά της κυνηγετικής περιόδου, παράλληλα με τις εξόδους των συνεργείων δίωξης και προκειμένου να αυξηθεί ο αριθμός δειγμάτων μπορούν και οι κυνηγοί ή οι φύλακες θήρας, με άδεια θήρας σε ισχύ, να συλλέγουν δείγματα θανατωμένων αλεπούδων (μόνον από υγιή πληθυσμό ζώων και δίνοντας  έμφαση στην προσκόμιση Ενήλικων αλεπούδων), διενεργώντας εξόδους χωρίς τη συνοδεία των λοιπών μελών των συνεργείων δίωξης, με τις ακόλουθες προϋποθέσεις1. Κατόπιν συνεννόησης τους με τους κυνηγητικούς συλλόγους ή τις Ομοσπονδίες, οι οποίες θα ενημερώνονται τηλεφωνικά σε εβδομαδιαία βάση από τις τοπικές κτηνιατρικές υπηρεσίες για τον συλλεγόμενο αριθμό ζώων, έτσι ώστε να μην υπάρξει υπέρβαση αυτού σε κάθε Π.Ε. που εφαρμόζει το πρόγραμμα2. Τηρώντας τα απαραίτητα μέτρα βιοασφάλειας (γάντια, φόρμες, κατάλληλη συσκευασία για τη μεταφορά των δειγμάτων, κ.τ.λ.) και 3. Κατόπιν επικοινωνίας τους με τις αρμόδιες κτηνιατρικές αρχές ώστε: α) να επιβεβαιώνεται ο αριθμός των υπολειπόμενων δειγμάτων – ζώων για την Π.Ε. και τα δείγματα να συλλέγονται από όλη την έκταση της επιφάνειας αυτής που έχει καλυφθεί εμβολιακά και όχι από το ίδιο ή από γειτονικά σημεία, β) να προμηθεύονται από εκεί τα απαραίτητα υλικά συσκευασίας για τα ζώα που θανατώνουν (γάντια, μάσκες, σακούλες, κ.τ.λ.) και να λαμβάνουν σχετική ενημέρωση για τον τρόπο συλλογής των δειγμάτων – ζώων, γ) να εξασφαλίζουν την παρουσία κτηνιάτρου εκεί για την αιμοληψία από τις θανατωμένες αλεπούδες που ακολουθείται από την αποκοπή της κεφαλής, τη συσκευασία και αποστολή στο Εθνικό Εργαστήριο Αναφοράς για τη Λύσσα στα ζώα.

  Τα στοιχεία Επικοινωνίας με τις αρμόδιες ΠΕ, είναι αναρτημένα στον διαδικτυακό τόπο του ΥΠΑΑΤ http://www.minagric.gr/index.php/el/for-citizen-2/nosimata-zoon/457-lissa → Εγχειρίδιο για τον Έλεγχο και Πρόληψη της Λύσσας ).

  Το θανατωμένο ζώο που συλλέγεται από τους κυνηγούς θα πρέπει να συνοδεύεται, μέχρι και την παραλαβή του από την αρμόδια τοπική κτηνιατρική υπηρεσία, από το «Έντυπο Αποστολής δειγμάτων από κυνηγούς για το Πρόγραμμα Ενεργητικής Επιτήρησης της Λύσσας», πλήρως συμπληρωμένο από τον κυνηγό ή τον φύλακα θήρας. Τα άλλα προβλεπόμενα έντυπα συμπληρώνονται από την αρμόδια κτηνιατρική αρχή που κωδικοποιεί και τα δείγματα.

  Υπενθυμίζεται ότι οι φύλακες θήρας και οι κυνηγοί με άδεια θήρας δικαιούνται αποζημίωση «50 ΕΥΡΩ» για κάθε αλεπού που θανατώνουν στο πλαίσιο της ενεργητικής επιτήρησης της Λύσσας και προσκομίζουν  στις κατά τόπους κτηνιατρικές υπηρεσίες, που όπως  αναφέρεται στην υπ’ αριθ.1449/60429/25.04.2018 εγκύκλιο του ΥΠ.Α.Α.Τ. προβλέπεται στο σχέδιο της νέας Κ.Υ.Α. αποζημιώσεων για το έτος 2018 και θα έχει αναδρομική ισχύ από 01.01.2018.

  Το δισέλιδο φυλλάδιο – Ενημερωτικό τρίπτυχο σχετικά με τη συλλογή δειγμάτων αλεπούδων για το πρόγραμμα της Λύσσας και τον τρόπο συλλογής και συσκευασίας νεκρών ζώων και θανατωμένων αλεπούδων , καθώς και άλλες πληροφορίες για τη  Λύσσα μπορούν να αναζητηθούν στην κεντρική ιστοσελίδα της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας (www.pkm.gov.gr →  «Ενδιαφέρουν τον πολίτη» → Ενημέρωση για τη Λύσσα) ή στην ιστοσελίδα του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων www.minagric.gr. → Πολίτης → Νοσήματα που μεταδίδονται από τα ζώα στον άνθρωπο → Λύσσα), όπως και ενημερωτικό video για την διαδικασία συσκευασίας των νεκρών ζώων.

  Τονίζεται ότι για να εξαλειφθεί η λύσσα από την Ελλάδα πρέπει να εμβολιάζονται από κτηνίατρο τα σκυλιά και οι γάτες, ώστε να προστατεύονται έναντι της λύσσας και να μην υπάρχει περίπτωση να μεταδώσουν τη νόσο σε άνθρωπο και να συλλέγονται, πέραν των αλεπούδων που έχουν θανατωθεί στο πλαίσιο της ενεργητικής επιτήρησης, ζώα της άγριας πανίδας και κατοικίδια θηλαστικά που ανευρίσκονται νεκρά, για να ελέγξουμε εάν ο ιός της Λύσσας στα ζώα έχει καταπολεμηθεί (τα δείγματα αυτά μπορούν να συλλέγουν οι κυνηγοί, οι φύλακες θήρας, οι δασικοί υπάλληλοι και τα μέλη Περιβαλλοντικών Οργανώσεων).

Ψήφισμα του Περιφερειακού Συμβουλίου Κεντρικής Μακεδονίας για το νομοσχέδιο του υπουργείου Εσωτερικών «Κλεισθένης ι»

Την άμεση απόσυρση του νομοσχεδίου του Υπουργείου Εσωτερικών για την Αυτοδιοίκηση, ζητά με ψήφισμά του το Περιφερειακό Συμβούλιο Κεντρικής Μακεδονίας.

Σε έκτακτη συνεδρίαση που πραγματοποιήθηκε σήμερα, το Περιφερειακό Συμβούλιο Κεντρικής Μακεδονίας υιοθέτησε το ψήφισμα της παράταξης του Περιφερειάρχη Κεντρικής Μακεδονίας Απόστολου Τζιτζικώστα, «Αλληλεγγύη», με αυξημένη πλειοψηφία (υπερψήφισαν τρεις περιφερειακές παρατάξεις: «Αλληλεγγύη», «Περιφέρεια Πρωταθλήτρια» και «Πολίτες Μπροστά»), στο οποίο επισημαίνει τα εξής:

Το σχέδιο νόμου του Υπουργείου Εσωτερικών για τη «μεταρρύθμιση» στην Αυτοδιοίκηση δεν λύνει απολύτως κανένα πρόβλημα. Αντιθέτως, πολλαπλασιάζει τα οξυμένα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι Περιφέρειες και οι Δήμοι.

Η Κυβέρνηση επέλεξε αντί να ασχοληθεί με τα ουσιαστικά ζητήματα της Αυτοδιοίκησης να καταθέσει μια πρόταση, που απορρυθμίζει την Αυτοδιοίκηση και αποφεύγει να μπει στην ουσία ζητημάτων, όπως η λειτουργία Περιφερειών και Δήμων, ο εκσυγχρονισμός τους, η αποκέντρωση αρμοδιοτήτων και πόρων, η οικονομική και διοικητική τους αυτοτέλεια, η δραματική συρρίκνωση της χρηματοδότησής τους κ.ά.

Η νομοθετική παρέμβαση που προωθεί το Υπουργείο Εσωτερικών υποθηκεύει το μέλλον της Αυτοδιοίκησης, καθώς ασχολείται κυρίως με την αλλαγή του εκλογικού συστήματος.

Το νομοσχέδιο που παρουσιάστηκε συνιστά εμπαιγμό για την Αυτοδιοίκηση, δεν περιλαμβάνει καμιά από τις τεκμηριωμένες προτάσεις των αυτοδιοικητικών θεσμών, που έχουν κατατεθεί στην Κυβέρνηση εδώ και τουλάχιστον δυο χρόνια και δεν εξυπηρετεί τις ανάγκες της κοινωνίας, της χώρας και των πολιτών. Είναι ένα νομοσχέδιο συγκεντρωτικό και αναποτελεσματικό και θέτει σε ομηρία την Αυτοδιοίκηση.

Γι’ αυτούς τους λόγους, το σχέδιο νόμου επιστρέφεται στην Κυβέρνηση ως απαράδεκτο.

Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας ζητά από την Κυβέρνηση να αποσύρει το νομοσχέδιο και να ξεκινήσει τη διαδικασία του διαλόγου και της διαβούλευσης για το μέλλον της Αυτοδιοίκησης επί της ουσίας και από μηδενική βάση.