Αρχική Blog Σελίδα 15283

Τα ανέκδοτά μας: 1. Ένας τύπος πολύ ενοχλητικός… 2. Δυσάρεστη οσμή στο απόκρυφό της…

Ένας τύπος πολύ ενοχλητικός…

Κάποιος τύπος έχει πάει διακοπές μόνος του και αφού αφήνει στο δωμάτιο τα πράγματα του, κατεβαίνει στην πισίνα να γνωρίσει κόσμο.

Βλέπει στις ξαπλώστρες ένα τύπο και αφού κάθετε δίπλα του και συστήνετε τον ρωτάει: – Θέλετε να παίξουμε ένα τάβλι;

 – Μια φορά έπαιξα και δεν μου άρεσε..

Ο ήρωας μας επιμένει:

-Θέλετε να κάνουμε μια βουτιά στην πισίνα;

-Μια φορά βούτηξα και δεν μου άρεσε.. Απαντάει βαριεστημένα.

Απελπισμένος πλέον ξαναπροσπαθεί..

-Θέλετε να σας κεράσω μια μπύρα;

 – Μια φορά ήπια και δεν μου άρεσε.. Απαντάει με το ίδιο βαριεστημένο ύφος.

Κάποια στιγμή σκάει μύτη ένα πιτσιρίκι. – Δικό σας; Ρωτάει ο ενοχλητικός τύπος.

 – Ναι..

– Μοναχοπαίδι φαντάζομαι ε…..

Δυσάρεστη οσμή στο απόκρυφό της…

Η Ζωζώ είχε ένα πρόβλημα με το εργαλείο της. Μύριζε κρεμμυδίλα.

Όποτε πήγαινε να κάνει έρωτα  κάτι πάντα έμενε στα κρύα του λουτρού γιατί οι άντρες έφευγαν εξαιτίας της μυρωδιά.

Έτσι λοιπόν αποφασίζει να πει το μεγάλο πρόβλημά της σ έναν φίλο της.

Αφού του τα διηγείται όλα της λέει ο φίλος της:

 -Μην ανησυχείς Ζωζώκα μου μου εγώ έχω την λύση. Έχω έναν γνωστό ο οποίος έχει μεγάλο πρόβλημα με την οσμή του…

 -Για λέγε, για λέγε –  του κάνει η κοπέλα  –

-Να λέει δεν μπορεί να μυρίσει καθόλου κι έτσι θα το ευχαριστηθείτε και οι δυο.

Την επόμενη μέρα λοιπόν συναντιούνται πάνε για καφέ και μετά της λέει ο άντρας :

-Πάμε σ ένα ξενοδοχείο;

-Ω ναι – του απαντάει αυτή.

Πάνε λοιπόν στο ξενοδοχείο αρχίζουν τις διαδικασίες και την στιγμή εκείνη φτάνει ο άντρας στο επίμαχο σημείο της.

 -Πω πω – αναφωνεί  ο άντρας…..

 -Tι έγινε ; ρωτάει η Ζωζώ

 -Κρεμμυδίλα…. Απαντάει αυτός…

Μα πως;  του λέει αυτή – εσύ δεν μπορείς να μυρίσεις, πως το κατάλαβες;

 -Δάκρυσαν τα μάτια μου….


ΓΝΩΜΙΚΑ

Aρκεί ένα λεπτό για να ερωτευθείς, μια ώρα για να συμπαθήσεις και μια μέρα για ν΄αγαπήσεις. Όμως μια ολόκληρη ζωή δεν αρκεί για να ξεχάσεις.

Oscar Wilde, 1854-1900, Ιρλανδός συγγραφέας

Η πρώτη καλλιέργεια βιομηχανικής κάνναβης στην Αλεξάνδρεια είναι γεγονός…

Η Μαρία Κούγκα και ο Αντώνης Σαμαράς είναι οι πρώτοι αγρότες που θα καλλιεργήσουν βιομηχανική κάνναβη σε 65 στρέμματα στον δήμο Αλεξάνδρειας. Η καλλιέργειά τους έγινε σε σύμβαση με την ελληνική εταιρεία CANNATEC προερχόμενη από  την αντίστοιχη καναδική φαρμακευτική εταιρεία που έχει δραστηριοποιηθεί στο χώρο της βιομηχανικής και φαρμακευτικής κάνναβης.

A Kal Kanab 1

Ειδικός γεωπόνος με αντίστοιχη εμπειρία στον Καναδά, θα εποπτεύει και θα συμβουλεύει τους αγρότες για την βιολογική καλλιέργεια του φυτού, θα εκπαιδεύσει ντόπιους γεωπόνους και εργάτες. Έχει επιλεγεί η ποικιλία Finola η οποία φτάνει το ένα μισό μέτρο και επιδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση.

A Kal Kanab 2

Σε τρεις μήνες ειδικό μηχάνημα θα συλλέξει τους ανθούς οι οποίοι θα γίνουν έλαιο CBD,  η γνωστή κανναβιδιόλη, η οποία έχει ισχυρές θεραπευτικές ενδείξεις σε σειρά ασθενειών: Αλτσχάιμερ, Πάρκινσον, σκλήρυνση κατά πλάκας, νόσος του Huntigton, υποψία, πόνος Ψύχωση άγχος κατάθλιψη καρκίνος ναυτία ρευματική αρθρίτιδα φλεγμονή του εντέρου και νόσος του Crohn καρδιακές επιπλοκές και επιπλοκές του διαβήτη. Τα σπόρια του φυτού θα γίνουν κανναβέλαιο πλούσιο σε Ω3 και Ω6  λιπαρά οξέα. Τα στελέχη του φυτού θα γίνουν χαρτί μέρος τους θα πουληθεί σε αυτοκίνητο βιομηχανίες, οι οποίες το χρησιμοποιούν ως κατασκευαστικό υλικό σε αυτοκίνητα και ίσως τούβλα ένα νέο δομικό υλικό, με απεριόριστα πλεονεκτήματα.

A Kal Kanab 3

Η εταιρεία έχει σκοπό να δημιουργήσει μία πρότυπη πανευρωπαϊκά μεταποιητική μονάδα σε κάποιον από τους νομούς της Βορείου Ελλάδος, στα επιχειρηματικά της σχέδια είναι να καλύψει την επόμενη καλλιεργητική χρονιά 40.000 στρέμματα. Εκτός του δήμου Αλεξάνδρειας έχει συνάψει συμβάσεις με αγρότες της Ξάνθης Σερρών, Δράμας, Κομοτηνής και Καβάλα.

A Kal Kanab 4

Εκτός του δήμου Αλεξάνδρειας έχει συνάψει συμβάσεις με αγρότες της Ξάνθης, Σερρών, Δράμας, Κομοτηνής και Καβάλας έτσι ώστε φέτος να αποκτήσουν τεχνογνωσία και εμπειρία οι πρώτοι αγρότες. Πιο  συγκεκριμένα 52 στρέμματα στη Βέροια, 11 στη Μελίκη, 110 στις Σέρρες, 83 στη Δράμα, 47 στην Καβάλα, 150 στην Ξάνθη και 46 την Κομοτηνή.

A Kal Kanab 5

Για κάποιους μία καινοτόμα παραγωγή ξεκινά…

Για άλλους επιστρέφουμε  πια συνειδητά σε μία καλλιέργεια που υπήρχε μέχρι και το 1960 στην περιοχή μας.

Για όλους όμως ξεκινά μία καλλιέργεια που θα συμβάλει στην  υγεία των ανθρώπων στην εξυγίανση του εδάφους και του υδροφόρου ορίζοντα…

«Τα Παιδιά της Άνοιξης» για ακόμη μια χρονιά συμμετείχαν στους πανελλήνιους αγώνες special Olympics Hellas Λουτράκι 14-17/5/2018

«Τα Παιδιά της Άνοιξης» για ακόμη μια χρονιά συμμετείχαν στους πανελλήνιους αγώνες special Olympics Hellas Λουτράκι 14-17/5/2018 που φέτος έκλειναν 50 χρόνια.

Οι αγώνες πραγματοποιήθηκαν στο Θώδειο Στάδιο Λουτρακίου και διήρκησαν 4 ολόκληρες ημέρες. Οι αθλητές μας έδωσαν τον καλύτερο τους εαυτό και μας έκαναν όλους περήφανους.

32804399 784634118398401 3176526699378507776 n

Οι αθλητές του συλλόγου ΑμεΑ Ν. Ημαθίας  που διακρίθηκαν είναι:

Παπαντωνίου Γεωργία 50 μ. 1η θέση

Ασλανίδου Στεφανία 100 μ. 1η θέση

Μπουτζιώνας Χρυσοβαλάντης 200 μ. 3η θέση

Αθανασόπουλος Δημήτρης 100 μ. 4η θέση

Τσίμπρης Αργύρης σφαίρα 4 kg 1η θέση

Θεοχαρόπουλος Νίκος σφαίρα 4 kg 2η θέση

Μανθάκη Αρχοντία 100 μ. 3η θέση

Μπίτζιου Χριστίνα 50 μ. 2η θέση

Ματράκα Ελένη Μπαλάκι 1η θέση

Αθανασόπουλος Βασίλης 200 μ. 5η θέση

Κίτσας Κυριάκος 100 μ. 1η θέση

Τουλίκας Νίκος 1.100 μ 2η θέση

Γκοντινοπούλου Γεωργία μήκος χωρίς φόρα 2η θέση.

32378485 783577991837347 7793453827742498816 n 32468731 783578161837330 308331858184110080 n 32699012 784633738398439 4585207330299183104 n 32944026 784631931731953 293602108928688128 n

Αλεξάνδρεια: Απειλές με μαχαίρι στη Δομή Φιλοξενίας του 722 μεταξύ νεαρών Πακιστανών και εργαζόμενου σε ΜΚΟ.

Συνελήφθησαν από άνδρες του Αστυνομικού Τμήματος Αλεξάνδρειας σήμερα το μεσημέρι δύο ανήλικοι Πακιστανοί, έπειτα από επεισόδιο που προκάλεσαν σε βάρος ομοεθνή τους εργαζόμενου της ΜΚΟ “IRC”.

Πιο συγκεκριμένα οι δύο νεαροί λίγο μετά τα μεσάνυχτα της 21ης Μαΐου και εντός του χώρου της δομής, επιτέθηκαν για αδιευκρίνιστους λόγους στον 36χρονο άνδρα σπρώχνοντάς τον, ενώ τον εξύβρισαν και τον απείλησαν με μαχαίρι και σιδηρολοστό.

Από το συμβάν δεν προέκυψε κάποιος τραυματισμός.

Επί της υποθέσεως επιλαμβάνεται το Α.Τ. Αλεξάνδρειας.

Ολοκληρώθηκαν οι σημαντικές δωρεάν εξετάσεις για την οστεοπόρωση σε όλες τις Δημοτικές Ενότητες του Δήμου Αλεξάνδρειας

Ο Δήμος Αλεξάνδρειας σε συνεργασία με το Ελληνικό Διαδημοτικό Δίκτυο Υγιών Πόλεων  παρείχε δωρεάν εξετάσεις Οστικής Πυκνότητας σε όλες τις Δημοτικές Ενότητες του Δήμου Αλεξάνδρειας, με υπερηχογράφημα πτέρνας σε γυναίκες του Δήμου που έχουν μπει στην εμμηνόπαυση.

Το πρόγραμμα Μέτρησης Οστικής Πυκνότητας υλοποιείται με πρωτοβουλία του Ελληνικού Διαδημοτικού Δικτύου Υγιών Πόλεων και έχει σαν στόχο την έγκαιρη διάγνωση της νόσου της Οστεοπενίας ή Οστεοπόρωσης σε φαινομενικά υγιείς γυναίκες που ίσως διατρέχουν κίνδυνο αυτόματων καταγμάτων.

Το πρόγραμμα  υλοποιήθηκε από την νοσηλεύτρια του Κέντρου Κοινότητας Δήμου Αλεξάνδρειας  και τις νοσηλεύτριες του προγράμματος «Βοήθεια στο Σπίτι» του Οργανισμού Προσχολικής Αγωγής Δήμου Αλεξάνδρειας.

Οι εξετάσεις πραγματοποιήθηκαν με μεγάλη επιτυχία σε όλες τις Δημοτικές Ενότητες του Δήμου Αλεξάνδρειας  και εξετάσθηκαν συνολικά 204 γυναίκες.

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα από το σύνολο των εξεταζόμενων γυναικών , διαπιστώθηκε πως 92  παρουσιάζουν  φυσιολογικές τιμές, 85  από αυτές πάσχουν από οστεοπενία και 27 από οστεοπόρωση.

O Δήμαρχος Αλεξάνδρειας κος Γκυρίνης Παναγιώτης δήλωσε:

Η υλοποίηση του προγράμματος μέτρησης οστικής πυκνότητας που εφαρμόστηκε σε συνεργασία με το  Εθνικό Διαδημοτικό Δίκτυο Υγιών Πόλεων – προαγωγής υγείας ,  παρείχε τη δυνατότητα σε πολλές γυναίκες του δήμου μας να δωρεάν προβούν σε προληπτικές  εξετάσεις για την οστεοπόρωση. Ευχαριστώ θερμά  το Εθνικό Διαδημοτικό Δίκτυο Υγιών Πόλεων για την άριστη συνεργασία, καθώς και το προσωπικό των Κοινωνικών Δομών του Δήμου μας για την επιτυχή διοργάνωση του προγράμματος».

Ο πρόεδρος του Ελληνικού Διαδημοτικού Δικτύου Υγιών Πόλεων και της ΚΕΔΕ κος Γιώργος Πατούλης, Δήμαρχος Αμαρουσίου ανέφερε πως «με τον προσυμπτωματικό έλεγχο προλαμβάνει κανείς ασθένειες πολύ σοβαρές και ταυτόχρονα διατηρεί την ποιότητα ζωής του».

Η Φρόσω Καρασαρλίδου στην ΔΕΔΑ για το φυσικό αέριο στην Νάουσα.

Την Παρασκευή 18/05/18 η βουλευτής Ημαθίας Φρόσω Καρασαρλίδου επισκέφτηκε την ΔΕΔΑ και ενημερώθηκε για την πρόοδο της μελέτης κόστους οφέλους για την σύνδεση της Νάουσας με το φυσικό αέριο.

Η ΔΕΔΑ εργάζεται πάνω στη μελέτη κόστους – οφέλους και αναμένει τα στοιχεία που ζητήθηκαν από τον Δήμο Νάουσας και το Επιμελητήριο για να μπορέσει να την ολοκληρώσει.  Μετά την ολοκλήρωση της μελέτης κόστους – οφέλους και την διασφάλιση της χρηματοδότησης θα ανατεθούν οι τεχνικές μελέτες του έργου.
Στην συνάντηση συμμετείχαν η αντιπρόεδρος της ΔΕΔΑ Στεφανία Μωσσέ και το στέλεχος της Διεύθυνσης Έργων Γρηγόρης Μήτσης.

Η δυνατότητα σύνδεσης και της Νάουσας με το δίκτυο φυσικού αερίου είναι πλέον ρεαλιστική μετά την εξασφάλιση από την κυβέρνηση εξόδου από τον ΤΑΠ στο Άσπρο Σκύδρας Πέλλας με απόφαση του υπουργού Πάνου Σκουρλέτη που έγινε το 2016. Η χρηματοδότηση του έργου, όπως και σε όλα τα αντίστοιχα έργα, πρέπει να γίνει από το ΠΕΠ της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας (50%), από δάνειο από την ΕΤεπ (40%) και ίδια κεφάλαια της ΔΕΔΑ (10%).

Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας καλείται να αποφασίσει για την χρηματοδότηση του ποσοστού της μετά την ολοκλήρωση της μελέτης κόστους – οφέλους και εφόσον από την μελέτη προκύψει θετικό αποτέλεσμα.
Η σύνδεση της Νάουσας με το φυσικό αέριο θα οδηγήσει σε σημαντική μείωση του κόστους ενέργειας στον τελικό καταναλωτή (στους οικιακούς καταναλωτές ακόμη και έως 40%), στους εμπορικούς και βιομηχανικούς καταναλωτές. Αποτελεί πολύ σημαντικό αναπτυξιακό έργο για την περιοχή. Η βουλευτής θα παρακολουθήσει το θέμα από κοντά και θα ενημερώνει τους πολίτες.

Αλεξάνδρεια: Ενημέρωση για τις Σχολές της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης στο 1ο ΓΕΛ Αλεξάνδρειας. – βίντεο – φωτό

Ενδιαφέρουσα ενημέρωση μαθητών και γονέων με θέμα τις Σχολές της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης, έγινε σήμερα το απόγευμα στην Αίθουσα Πολλαπλών Χρήσεων του 1ου Γυμνασίου Αλεξάνδρειας.

Ρεπορτάζ: Βασίλης Σιμόπουλος

Την εκδήλωση διοργάνωσαν η Διεύθυνση και ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του 1ου Γενικού Λυκείου Αλεξάνδρειας.

Την εισήγηση του θέματος έκανε η κα Κυριακή Παντελίδου, υπεύθυνη του Κέντρου Συμβουλευτικής και Προσανατολισμού της Διεύθυνσης Β/θμιας Εκπαίδευσης Ημαθίας.

Πριν την έναρξη της εκδήλωσης πραγματοποιήθηκε λαχειοφόρος κλήρωση που “εκκρεμούσε από καιρό” όπως χαριτολογώντας ανέφερε ο Διευθυντής του 1ου ΓΕΛ κ. Κώστας Κούγκας. Οι δύο τυχεροί λαχνοί ήταν το Νο 774 που κερδίζει ένα αρνί και το Νο 100 που κερδίζει μία διανυκτέρευση για 2 άτομα στα λουτρά Πόζαρ.

Δείτε το βίντεο:

Φωτο:

DSC08520 DSC08521 DSC08522 DSC08523 DSC08524 DSC08525 DSC08526 DSC08527 DSC08528 DSC08529 DSC08530

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΕ ΒΙΝΤΕΟ: Τραγουδούσε ενώ εκτελούσε ο 17χρονος στο Τέξας

Δείτε την είδηση – πλάνα στο βίντεο: