Αρχική Blog Σελίδα 15247

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΕ ΒΙΝΤΕΟ: Έκθεση «Ο Τάφος του Ιησού : το Μνημείο και το έργο Αποκατάστασης του Ιερού Κουβουκλίου του Παναγίου Τάφου» στο Βυζαντινό Μουσείο

Δείτε την είδηση – πλάνα στο βίντεο:

Εκθεση «Ο Τάφος του Ιησού : το Μνημείο και το έργο Αποκατάστασης του Ιερού Κουβουκλίου του Παναγίου Τάφου» στο Βυζαντινό Μουσείο

Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας Προκόπης Παυλόπουλος μετέβη στο Bυζαντινό και Χριστιανικό Μουσείο για να εγκαινιάσει την Ψηφιακή έκθεση Προηγμένης Τεχνολογίας «Ο Τάφος του Ιησού : το Μνημείο και το έργο Αποκατάστασης του Ιερού Κουβουκλίου του Παναγίου Τάφου». Η έκθεση διοργανώνεται με την αρωγή της Βουλής των Ελλήνων και τις ευλογίες του Αρχιεπισκόπου Αθηνών και Πάσης Ελλάδος, Ιερωνύμου και της Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας της Ελλάδος.

Δηλώσεις: 1.Αντωνία Μοροπούλου-Καθηγήτρια Σχολής Χημικών Μηχανικών Ε.Μ.Π 2.Λυδία Κονιόρδου-Υπουργός Πολιτισμού 3.Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και Πάσης Ελλάδος Ιερώνυμος.

ΑΠΕ-ΜΠΕ/Ρεμούνδος Α. 

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΕ ΒΙΝΤΕΟ: Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας στον εορτασμό της επετείου του Κινήματος του Ναυτικού

Δείτε την είδηση – πλάνα στο βίντεο:

Ο ΠτΔ στον εορτασμό της επετείου του Κινήματος του Ναυτικού

Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας, Προκόπιος Παυλόπουλος επισκέφθηκε το Πλωτό Ναυτικό Μουσείου «Θ/Κ ΑΒΕΡΩΦ», στο Άλσος Ναυτικής Παράδοσης στη Μαρίνα Φλοίσβου για να παραστεί στον εορτασμό της επετείου του Κινήματος του Ναυτικού το Μάιο του 1973.

ΑΠΕ-ΜΠΕ/Ρεμούνδος Α.

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΕ ΒΙΝΤΕΟ: Εισβολή του Ρουβίκωνα στο κτίριο του Συμβουλίου της Επικρατείας

Δείτε την είδηση – πλάνα στο βίντεο:

Εισβολή του Ρουβίκωνα στο κτίριο του Συμβουλίου της Επικρατείας

Περίπου 100 μέλη του Ρουβίκωνα εισέβαλαν το απόγευμα της Δευτέρας 21/05/2018 στο ισόγειο του κτιρίου του ΣΤΕ στην οδό Πανεπιστημίου. Τα μέλη του Ρουβίκωνα πέταξαν μαύρες μπογιές και τρικάκια προκαλόντας υλικές ζημιές. Η επίθεση έγινε ενω βρισκόταν σε εξέλιξη συνεδρίαση για τον νόμο Κατρούγκαλου.

ΑΠΕ-ΜΠΕ/Σαϊτας Π.

Δεν πήραν άδεια Παναθηναϊκός και Πανιώνιος

Το Πρωτοβάθμιο Όργανο Αδειοδότησης της Ελληνικής Ποδοσφαιρικής Ομοσπονδίας δεν εξέδωσε άδεια συμμετοχής στις διοργανώσεις στον Παναθηναικό και στον Πανιώνιο, ενώ κανονικά χορηγήθηκαν αυτές σε όλες τις άλλες ΠΑΕ της Super League, με εξαίρεση την Κέρκυρα και τον Πλατανιά που υποβιβάστηκαν. Αντίθετα, δεν γίνεται αναφορά σε ΟΦΗ και Άρη που κέρδισαν την άνοδο στα «μεγάλα σαλόνια» από τη Football League. Οι ΠΑΕ που δεν αδειοδοτήθηκαν έχουν δικαίωμα να ασκήσουν έφεση μέχρι την Παρασκευή.

Οι ομάδες που τελικά δεν θα εξασφαλίσουν την αδειοδοτηση, θα ξεκινήσουν το νέο πρωτάθλημα με -6 βαθμούς και περιορισμούς στη μεταγραφή ποδοσφαιριστών. Οι ποινές αυτές θα πρέπει να επικυρωθουν την Παρασκευή από την εκτελεστική επιτροπή της ΕΠΟ.

Η ανακοίνωση της ΕΠΟ:

«Το Πρωτοβάθμιο Όργανο Αδειοδότησης της Ελληνικής Ποδοσφαιρικής Ομοσπονδίας κατά την διήμερη συνεδρίασή του εξέτασε όλους τους φακέλους των ΠΑΕ της Α΄ Εθνικής Κατηγορίας (Super League) και έλαβε τις ακόλουθες αποφάσεις.

Χορηγεί την άδεια συμμετοχής στις διεθνείς διοργανώσεις UEFA (άδεια UEFA) στις ΠΑΕ:

ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΠΟΛΛΩΝ ΣΜΥΡΝΗΣ, ΠΑΣ ΓΙΑΝΝΙΝΑ 1966, ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΕΝΩΣΗ ΛΑΡΙΣΑΣ – ΑΕΛ, ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΚΟΣ ΑΘΛΗΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΛΑΜΙΑ 1964, ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΕΝΩΣΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΕΩΣ ΑΕΚ, ΑΠΣ ΑΤΡΟΜΗΤΟΣ ΑΘΗΝΩΝ 1923, ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΦΙΛΑΘΛΩΝ ΠΕΙΡΑΙΩΣ, ΑΓΣ ΑΣΤΕΡΑΣ ΤΡΙΠΟΛΗΣ, ΑΘΛΗΤΙΚΟΣ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΚΟΣ ΟΜΙΛΟΣ ΛΕΒΑΔΕΙΑΚΟΣ, ΠΑΝΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΕΙΟΣ ΑΘΛΗΤΙΚΟΣ ΟΜΙΛΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΙΤΩΝ – ΠΑΟΚ, ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΚΟΣ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΟΣ ΦΙΛΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ, ΑΘΛΗΤΙΚΟΣ ΟΜΙΛΟΣ ΞΑΝΘΗ.

Δεν χορηγεί άδεια συμμετοχής στις διεθνείς διοργανώσεις (άδεια UEFA) στην ΠΑΕ ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΣΜΥΡΝΗΣ λόγω μη εκπλήρωσης του άρθρου 52 του Κανονισμού Αδειοδότησης Ομάδων ΕΠΟ (εκδ. 2017).

Δεν χορηγεί άδεια συμμετοχής στις διεθνείς διοργανώσεις (άδεια UEFA) στην ΠΑΕ ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ ΑΘΛΗΤΙΚΟΣ ΟΜΙΛΟΣ λόγω μη εκπλήρωσης των άρθρων 48, 49, 50 και 52 το Κανονισμού Αδειοδότησης Ομάδων ΕΠΟ (εκδ. 2017).

Δεν χορηγεί άδεια συμμετοχής στις διεθνείς διοργανώσεις (άδεια UEFA) στην ΠΑΕ ΑΘΛΗΤΙΚΟΣ ΟΜΙΛΟΣ ΠΛΑΤΑΝΙΑ λόγω μη εκπλήρωσης του άρθρου 52 του Κανονισμού Αδειοδότησης Ομάδων ΕΠΟ (εκδ. 2017).

Δεν χορηγεί άδεια συμμετοχής στις διεθνείς διοργανώσεις (άδεια UEFA ) στην ΠΑΕ ΑΘΛΗΤΙΚΟΣ ΟΜΙΛΟΣ ΚΑΣΣΙΟΠΗΣ λόγω μη εκπλήρωσης του άρθρου 52 του Κανονισμού Αδειοδότησης Ομάδων ΕΠΟ (εκδ. 2017).

Κατά των ανωτέρω απορριπτικών αποφάσεων μπορεί να ασκηθεί έφεση εντός προθεσμίας τριών ημερών από την κοινοποίησή τους».

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Πλατύ: Συνάντηση και γεύμα προπονητή και παικτών Ακαδημίας Αγροτικού Αστέρα Πλατέος. Δείτε – βίντεο – φωτό

Ευχάριστη και φιλική ήταν η σημερινή συνάντηση που συνοδεύτηκε από χορταστικό γεύμα, παικτών και προπονητή της ποδοσφαιρικής Ακαδημίας του Αγροτικού Αστέρα Πλατέος. Η φιλόξενη ψησταριά του Φίλιππου Κουλερίδη στον πεζόδρομο του χωριού φιλοξένησε την ακαδημία  του Αστέρα, σε μία ευκαιρία ψυχαγωγίας και χαλάρωσης από τις καθημερινές προπονήσεις.

Ρεπορτάζ: Βασίλης Σιμόπουλος

Όπως μας ενημέρωσε ο προπονητής της νεοσύστατης ακαδημίας Νίκος Μουσκεφτάρας, η ποδοσφαιρική σχολή απαρτίζεται σήμερα από 25 παιδιά ηλικίας 9-14 ετών. Ήταν μία απόφαση της διοίκησης του Αστέρα που πήρε σάρκα και οστά τον φετινό Γενάρη, έτσι ώστε μελλοντικά να υπάρχει η δυνατότητα ενίσχυσης της ανδρικής ομάδας από γηγενή ποδοσφαιρικά ταλέντα. Στους άμεσους στόχους της ακαδημίας είναι η αύξηση του υπάρχοντος ρόστερ με προσθήκη επιπλέον παιδιών, ώστε από την επόμενη σεζόν να οργανωθούν τμήματα τζούνιορ, προπαιδικό και παιδικό.

Τα νέα ποδοσφαιρικά φυντανάκια του Πλατέος θα λάβουν μέρος στο μεγάλο τουρνουά του Αστέρα Αλεξάνδρειας, που διοργανώνεται το Σαββατοκύριακο στις γηπεδικές εγκαταστάσεις στο Νησί Ημαθίας.

Δείτε το βίντεο:

Φωτο:

DSC08531 DSC08532 DSC08533 DSC08534 DSC08535 DSC08536 DSC08537 DSC08538 DSC08539 DSC08540 DSC08541 DSC08542 DSC08543 DSC08544 DSC08545 DSC08546 DSC08547 DSC08549

Λουτρός Ημαθίας : Ολοκληρώθηκαν οι εορταστικές εκδηλώσεις με το φεστιβάλ ενηλίκων από τον Μορφωτικό Σύλλογο – Βίντεο – Φώτο

Ολοκληρώθηκαν οι τριήμερες εκδηλώσεις που έγιναν από τον Μορφωτικό Σύλλογο Λουτρού επί τη εορτή της μνήμης των Αγίων Κωνσταντίνου και Ελένης.

Ρεπορτάζ: Στέλιος Νίκας 

Την τελευταία μέρα  οι εκδηλώσεις ξεκίνησαν με το τμήμα παραστάσεων του συλλόγου, όπου έγινε η αναπαράσταση μιας γιορτής σε ένα Λουτριώτικο σπίτι όπου γιορτάζει ο νοικοκύρης που περιελάμβανε  γλέντι χορό και τραγούδι. Μία παράσταση που ενθουσίασε τους νεότερους ενώ ξύπνησε μνήμες για τους παλιότερους για το πως οι Λουτριώτες συνδύαζαν την εκτέλεση των θρησκευτικών τους καθηκόντων με την ανάπτυξη των κοινωνικών τους σχέσεων στη βόλτα που ακολουθούσε στην παραμονή της γιορτής, ή στα οικογενειακά τραπεζώματα.

Ακολούθησαν παραδοσιακοί χοροί από το τμήμα ενηλίκων του συλλόγου ενώ συμμετείχαν και άλλοι δύο σύλλογοι. Στην εκδήλωση παρευρέθηκαν ο πρόεδρος της ΚΕΔΑ Στέφανος Δελιόπουλος, οι δημοτικοί σύμβουλοι  Μανώλης Σταυρής και Δημήτρης Συρόπουλος και ο πρόεδρος της τοπικής κοινότητας Λουτρού  Βαγγέλης Χρυσάφης. Τέλος αξίζει να αναφέρουμε ότι την εκδήλωση τίμησε με την παρουσία του ο πρώην περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας Παναγιώτης Ψωμιάδης.

Δείτε το βίντεο:

Φωτο:

DSC 0001 4 DSC 0002 1 DSC 0005 4 DSC 0006 2 DSC 0007 2 DSC 0008 2 DSC 0009 2 DSC 0012 4 DSC 0017 3 DSC 0018 4 DSC 0019 1 DSC 0021 2 DSC 0023 2 DSC 0024 2 DSC 0025 3 DSC 0026 2 DSC 0028 DSC 0029 2 DSC 0030 1 DSC 0032 1 DSC 0034 DSC 0036 2 DSC 0040 DSC 0042 1 DSC 0043 DSC 0044 1 DSC 0045 DSC 0046 1 DSC 0048 1 DSC 0050 1 DSC 0052 1 DSC 0056 1 DSC 0058 1 DSC 0059 DSC 0060 1 DSC 0063 DSC 0068 DSC 0071 1 DSC 0075 DSC 0076 DSC 0080 1 DSC 0084 1

Θεσσαλονίκη: Στις 31/5 τελικά η συγκέντρωση διαμαρτυρίας των κτηνοτρόφων

Για την Πέμπτη 31 Μαΐου προγραμματίστηκε τελικά η συγκέντρωση διαμαρτυρίας των κτηνοτρόφων της Κεντρικής και Δυτικής Μακεδονίας στη Θεσσαλονίκη, ενώ εντός της εβδομάδας, εκτός απροόπτου, αναμένεται να “κλειδώσει” και η συμμετοχή συναδέλφων τους από την Ανατολική-Μακεδονία και τη Θράκη.

Αυτό τόνισε μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ένωσης Κτηνοτρόφων (ΠΕΚ), Στέργιος Κύρτσιος, σημειώνοντας: “το ραντεβού μας ορίστηκε για τις 31/5, στις 12 το μεσημέρι, στο υπουργείο Μακεδονίας- Θράκης, ύστερα από τη νέα σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε χθες στον Λαγκαδά Θεσσαλονίκης”.

  Στη σύσκεψη συμμετείχαν εκπρόσωποι κτηνοτροφικών οργανώσεων από την Πιερία, την Πέλλα, την Ημαθία, τα Γρεβενά, τη Χαλκιδική, το Κιλκίς, τις Σέρρες και τη Δράμα, ενώ το “παρών” έδωσαν διοικητικοί παράγοντες της ΠΕΚ και του Συνδέσμου Ελληνικής Κτηνοτροφίας (ΣΕΚ).

   “Θα διαμαρτυρηθούμε για την πορεία συρρίκνωσης που ακολουθεί ο κλάδος, εξαιτίας τόσο της κατρακύλας που έχουν πάρει οι τιμές στο αιγοπρόβειο γάλα το τελευταίο διάστημα, όσο και της απουσίας ελέγχων και προστασίας του προϊόντος, αλλά και της φέτας”, τόνισε ο κ. Κύρτσιος, προσθέτοντας: “οι τιμές που πληρωνόμαστε από τις γαλακτοβιομηχανίες, μας γυρνούν πίσω πολλά χρόνια και συγκεκριμένα στο 2006”.

    Σύμφωνα με τον πρόεδρο της ΠΕΚ, στόχος των κτηνοτρόφων με τη διοργάνωση της συγκέντρωσης, είναι να επιδοθεί υπόμνημα στην υπουργό Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης (Μακεδονίας-Θράκης), Μαρία – Κόλλια Τσαρουχά και στην επικεφαλής του Γραφείου του Πρωθυπουργού στη Θεσσαλονίκη, Κατερίνα Νοτοπούλου. Στο υπόμνημα θα αναλύονται οι προβληματισμοί, αλλά και οι θέσεις και προτάσεις των Ελλήνων κτηνοτρόφων για την επιβίωση του κλάδου. Μεταξύ άλλων, οι Έλληνες κτηνοτρόφοι ζητούν συνάντηση με τον πρωθυπουργό.

  Στο μεταξύ, εντός του Φθινοπώρου αναμένεται να πάρει “σάρκα και οστά” το τριτοβάθμιο συνδικαλιστικό όργανο των Ελλήνων κτηνοτρόφων, με στόχο “μια ενιαία εθνική κτηνοτροφική εκπροσώπηση, διατηρώντας ταυτόχρονα τόσο η ΠΕΚ, όσο και ο ΣΕΚ την αυτοτέλειά τους ως δευτεροβάθμια όργανα”. ‘Ηδη, πενταμελής επιτροπή ετοιμάζει το καταστατικό του νέου οργάνου.

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Συνάντηση Αν. ΥΠΑΑΤ, Γιάννη Τσιρώνη, με τον Ενιαίο Φορέα Ελέγχου Τροφίμων, για την προστασία της αυθεντικότητας της φέτας

Στο πλαίσιο της προστασίας της αυθεντικότητας της φέτας και ενόψει της έναρξης της τουριστικής περιόδου όπου αυξάνεται η ζήτηση αυθεντικών ελληνικών προϊόντων στην εστίαση, ο Αν. Υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, Γιάννης Τσιρώνης, επισκέφτηκε την Τρίτη 22 Μαΐου τον ΕΦΕΤ και συνομίλησε με την διοίκηση και τις αρμόδιες υπηρεσίες, προκειμένου να ενισχυθούν σημαντικά οι έλεγχοι με σκοπό να αποτραπεί η νοθεία και η παραπλάνηση του καταναλωτή.

Ο Αν. Υπουργός εξέφρασε την αποφασιστικότητα του Υπουργείου να υποστηρίξει οργανωτικά και με κάθε τεχνικό ή άλλο μέσο τον ΕΦΕΤ, σε αυτές τις ενέργειες που θα αποσκοπούν συγκεκριμένα στην στήριξη της ποιότητας και της τιμής της φέτας, η οποία όπως παραδέχτηκαν όλοι, δέχεται τεράστια πίεση στην τοπική και διεθνή αγορά.

Από την πλευρά του, ο ΕΦΕΤ διαβεβαίωσε τον Γιάννη Τσιρώνη ότι οι έλεγχοι ήδη ξεκίνησαν, θα είναι σφαιρικοί και θα ξεκινάνε από την παραγωγή μέχρι την κατανάλωση, ώστε να υπάρχει η διασφάλιση της αυθεντικότητας της φέτας έναντι άλλων λευκών τυριών και υποκατάστατων τα οποία σε πολλές περιπτώσεις παραπλανητικά αναγράφονται ως «φέτα» στους καταλόγους καταστημάτων μαζικής εστίασης. Έλεγχοι θα γίνουν σε όλη την επικράτεια, με έμφαση στους τουριστικούς προορισμούς.

Μετά το τέλος της συνάντησης, ο Αν. Υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, Γιάννης Τσιρώνης, δήλωσε: «η επίθεση που δέχεται τα τελευταία χρόνια η φέτα, αποτελεί εθνική υπόθεση. Πρόκειται για ένα ελληνικό, μοναδικό προϊόν, του οποίου η τιμή καταρρέει στη διεθνή αγορά έναντι άλλων τυριών, ακριβώς επειδή σε πολλές περιπτώσεις δεν αναδείχτηκε η απαράμιλλη ποιότητά του. Όταν ο καταναλωτής παραγγείλει φέτα, είναι σίγουρος ότι του προσφέρεται φέτα; Δεν μπορούμε να θέλουμε να αναπτύξουμε τον γαστρονομικό τουρισμό και να αναδείξουμε την μεσογειακή διατροφή στην χώρα μας, εάν στην εστίαση προσφέρεται λευκό τυρί για φέτα. Ο ξένος επισκέπτης στην χώρα μας που θα παραγγείλει φέτα και τελικά θα δοκιμάσει, χωρίς να το γνωρίζει, λευκό τυρί, δεν θα αναζητήσει ξανά στην χώρα του το ίδιο προϊόν, μειώνοντας έτσι την ανταγωνιστικότητά του. Πέρα από τους αυστηρούς ελέγχους, θα πρέπει επιπροσθέτως να αναδείξουμε την ποιότητα και την μοναδικότητα της φέτας στην διεθνή αγορά, ξεκινώντας από την χώρα παραγωγής της».

Το σχετικό Δελτίο Τύπου του ΕΦΕΤ στις 18/5/18: Ενίσχυση των Ελέγχων για την προστασία της αυθεντικότητας των Ελληνικών Τροφίμων και ειδικότερα Φέτας και Ελαιολάδου.

Οι διαιτητές του τελικού αγώνα της Α1 ΕΠΣΗ ΠΑΟΚ Αλεξάνδρειας – Νίκη Αγκαθιάς.

Ο Δημήτρης Μαλούτας θα είναι ο διαιτητής του τελικού αγώνα των play off της Α1 ΕΠΣΗ, ανάμεσα στον ΠΑΟΚ Αλεξάνδρειας και στη Νίκη Αγκαθιάς. Οι δύο βοηθοί θα είναι οι κκ. Γιάντσης και Παπαδάκης. Τέταρτος διαιτητής ο κ. Μελτζανίδης.

Ο αγώνας ως γνωστό είναι νοκ άουτ και θα γίνει στο ουδέτερο γήπεδο του Μακροχωρίου αύριο Τετάρτη 23/5/2017 και ώρα 17:00.

Μάριος Μαρκόπουλος – 10οι πανευρωπαϊκοί αγώνες αιμοκαθαιρομένων και μεταμοσχευμένων

Ο Αιμοκαθαιρόμενος αθλητής Μάριος Μαρκόπουλος ολοκλήρωσε τις αγωνιστικές του υποχρεώσεις στην Κρήτη και αναχωρεί σε λίγες ημέρες για το τελικό στάδιο της προετοιμασίας του, για τους 10ους Πανευρωπαϊκούς Αγώνες Αιμοκαθαιρομένων και Μεταμοσχευμένων. 

Οι 18 αθλητές που απαρτίζουν την Εθνική ομάδα που θα λάβει μέρος στους αγώνες, μπαίνουν στο τελευταίο κομμάτι προπονήσεων πριν την αναχώρησή τους για τη Σαρδηνία στις 17 Ιουνίου. Οι 10οι  Πανευρωπαϊκοί Αγώνες Αιμοκαθαιρομένων και Μεταμοσχευμένων (www.cagliarietdsc2018.it) θα γίνουν στις 17-24 Ιουνίου στο Κάλιαρι της Ιταλίας υπό την αιγίδα της Πανευρωπαϊκής Αθλητικής Ομοσπονδίας Αιμοκαθαιρομένων και Μεταμοσχευμένων (www.etdsf.org). Στους αγώνες περιλαμβάνονται τα αθλήματα: στίβος, επιτραπέζια αντισφαίριση, τέννις, bowling, κολύμβηση, golf, badminton, petanque, μίνι μαραθώνιος, ποδηλασία.

Μαριος 1

Εκτός από το αγωνιστικό κομμάτι, οι αγώνες είναι μια γιορτή της μεταμόσχευσης, με δράσεις και εκδηλώσεις για την υπέρτατη πράξη προσφοράς του ανθρώπου προς τον συνάνθρωπο όπως η ΔΩΡΕΑ ΟΡΓΑΝΩΝ! Ο Μάριος θα συμμετάσχει στην επιτραπέζια αντισφαίριση και το bowling όπου πήρε την πρόκριση μέσα από τους Πανελλήνιους αγώνες τον περασμένο Φεβρουάριο. Από την ημέρα της κλήσης του στην Εθνική ομάδα τον Μάρτιο μέχρι και σήμερα, ακολούθησε ένα τακτικό πρόγραμμα με την συνεργασία του προπονητή στίβου Αντώνη Καλπουζάνη. Επίσης, συμμετείχε στο πρωτάθλημα επιτραπέζιας αντισφαίρισης ΠΟΦΕΠΑ Κρήτης όπου με την ομάδα του «Ηράκλειο ΟΑΑ» κατέκτησαν την 3η θέση σε πρωτάθλημα και κύπελλο.

Τις επόμενες ημέρες θα μεταβεί στην Αθήνα, και υπό τις οδηγίες του ομοσπονδιακού προπονητή επιτραπέζιας αντισφαίρισης Ευθύμη Αμερικάνου και του προπονητή του στο bowling Παύλου Κεχαγιά θα  προετοιμαστεί όσο το δυνατόν καλύτερα για να εκπροσωπήσει τα Ελληνικά χρώματα. Πριν λίγες ημέρες, παρουσίασε και το νέο του λογότυπο μαζί με το μήνυμα που θα τον ακολουθεί στους Πανευρωπαϊκούς Αγώνες αλλά και στους επόμενους, καθώς συμμετέχει σε πολλές κοινωνικές δράσεις προκειμένου να παρακινήσει τους συμπολίτες του να ενημερωθούν και αν το θελήσουν να γίνουν ΔΩΡΗΤΕΣ ΟΡΓΑΝΩΝ σώματος και μυελού.

Μαριος 2

 Ο Μάριος Μαρκόπουλος είναι πρωταθλητής Ελλάδας από το 2006 μέχρι σήμερα, χρυσός στους Πανευρωπαϊκούς Αγώνες Αιμοκαθαιρομένων και Μεταμοσχευμένων 2006, 2008, 2012, 2014, 2016, αργυρός στους ίδιους αγώνες το 2006, 2008, 2010, 2012 και χάλκινος το 2008, 2016.  Προσπαθεί μέσω του αθλητισμού να διατηρηθεί σε μια καλή φυσική κατάσταση που βοηθά στην ποιότητα ζωής ενός ανθρώπου με Χρόνια Νεφρική Ανεπάρκεια που υποβάλλεται σε αιμοκάθαρση. Επίσης, μέσω του αθλητισμού προβάλει την ιδέα της Δωρεάς Οργάνων, ενός Δώρου Ζωής προς όλους όσους το χρειάζονται!

Ο Μάριος ΕΥΧΑΡΙΣΤΕΙ ΘΕΡΜΑ  την Αθλητική Ομοσπονδία Νεφροπαθών και Μεταμοσχευμένων, το Σύλλογο Αθλουμένων Νεφροπαθών, τη Μονάδα Χρόνιας Αιμοκάθαρσης Mesogeios, το Σκλαβενίτη, την Interamerican, τη Saucony, την Power Health, το concarda.com, την Aegean Airlines και τις Μινωϊκές Γραμμές για την υποστήριξή τους στην προετοιμασία και τη συμμετοχή στους 10ους Πανευρωπαϊκούς Αγώνες.

Παρακολουθήστε την προσπάθειά του μέσα από τη σελίδα του στο facebook και το κανάλι στο youtube: Marios Markopoulos – Μάριος Μαρκόπουλος