Αρχική Blog Σελίδα 14945

Εκτίμηση της διοικήτριας του ΟΑΕΔ Μαρίας Καραμεσίνη, για περαιτέρω αποκλιμάκωση της ανεργίας

Για το ποσοστό της ανεργίας που, για πρώτη φορά, μετά από επτά χρόνια από το 2011, έπεσε κάτω από το ψυχολογικό όριο του 20% μίλησε στο ραδιοφωνικό σταθμό «Στο Κόκκινο» η διοικήτρια του Οργανισμού Απασχόλησης Εργατικού Δυναμικού (ΟΑΕΔ) Μαρία Καραμεσίνη, η οποία τόνισε πόσο συνέβαλε στην άνοδο της απασχόλησης ο τομέας του τουρισμού και όχι μόνο και πως το ποσοστό της ανεργίας μειώθηκε κατά 7,5 ποσοστιαίες μονάδες από το 2014 μέχρι σήμερα.

Η διοικήτρια του ΟΑΕΔ σημείωσε πως ο τουρισμός, κατά τη διάρκεια της κρίσης, ήταν ο τομέας ο οποίος αντιστάθμιζε τις απώλειες και, μαζί με την μεταποίηση, τράβηξαν την οικονομία προς τα πάνω και την εργασία. Διευκρίνισε δε ότι η μεταποίηση εδώ και τρία χρόνια συνεισφέρει θετικά και αυτό είναι η ευχάριστη έκπληξη, η κλωστοϋφαντουργία παίρνει τα πάνω της, ακόμα και το έτοιμο ένδυμα και αυτό συγκαταλέγεται, όπως ανέφερε χαρακτηριστικά, στα «περίεργα ευχάριστα».

Παράλληλα, η κ. Καραμεσίνη αναφέρθηκε στα προγράμματα του ΟΑΕΔ που τρέχουν και εκτίμησε ότι, αν συνεχιστούν αυτοί οι ρυθμοί στην οικονομία, στο τέλος της χρόνιας, τον Δεκέμβριο του 2018, το ποσοστό της ανεργίας θα έχει πέσει ακόμα μία μονάδα και θα φτάσει στο 18,5%.

Μεταξύ άλλων, η διοικήτρια του ΟΑΕΔ υπογράμμισε ότι ο Οργανισμός στηρίζει τους ανέργους που προέκυψαν, εξαιτίας ολικής ή μερικής καταστροφής επιχειρήσεων στις πληγείσες περιοχές από τις πυρκαγιές, ενώ είπε ότι δόθηκε χρονικό περιθώριο 36 μηνών για αναστολή καταβολής δόσεων για δανειολήπτες που πήραν δάνεια από τον πρώην Οργανισμό Εργατικής Κατοικίας (ΟΕΚ) και τα σπίτια τους καταστράφηκαν.

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Δ. Κουτσούμπας: Αποκατάσταση πυροπαθών, κατάργηση μνημονιακών μέτρων και απεγκλωβισμός από ιμπεριαλιστικούς σχεδιασμούς

Τα ζητήματα που πρέπει να αποκτήσουν προτεραιότητα το αμέσως επόμενο διάστημα θέτει με δήλωσή του ο γενικός γραμματέας της Κεντρικής Επιτροπής του ΚΚΕ, Δημήτρης Κουτσούμπας.

Πρώτον, ο κ. Κουτσούμπας προτάσσει την άμεση αποκατάσταση των πληγέντων, με αποζημιώσεις 100% και τη λήψη όλων των απαραίτητων μέτρων αντιπυρικής, αντισεισμικής και αντιπλημμυρικής προστασίας για τη χώρα, για τον ελληνικό λαό. «Μαζί με όλα τα υπόλοιπα μέτρα που προτείνει ήδη το εργατικό – λαϊκό κίνημα και τα έχει ως αιτήματα στις διεκδικήσεις του» συμπληρώνει.

Το δεύτερο ζήτημα που πρέπει να αποκτήσει προτεραιότητα το αμέσως επόμενο διάστημα είναι, σύμφωνα με τον κ. Κουτσούμπα, «η κατάργηση όλων των μνημονιακών αντιλαϊκών μέτρων».  «Όταν η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ μιλά για τέλος των μνημονίων σημαίνει ότι καταργούνται όλοι οι μνημονιακοί νόμοι, που έχουν ματώσει τον ελληνικό λαό, 10 χρόνια τώρα. Και βεβαίως καμία μείωση σε συντάξεις, σε μισθούς, αλλά παραπέρα αύξηση των μισθών, αύξηση των συντάξεων, μείωση της φορολογίας του λαϊκού εισοδήματος» υπογραμμίζει ο κ. Κουτσούμπας.

Ως τρίτο προσδιορίζει τον «απεγκλωβισμό από όλους τους ιμπεριαλιστικούς σχεδιασμούς, από τις αποστολές εκτός συνόρων, από το θανάσιμο εναγκαλισμό του ελληνικού λαού, της χώρας μας με τις αμερικανοΝΑΤΟϊκές πολιτικές, τις στρατιωτικές επιλογές τόσο στα Βαλκάνια όσο και στη Μεσόγειο, τη Μ. Ανατολή, την ευρύτερη περιοχή». Αυτά, διαμηνύει ο γενικός γραμματέας του ΚΚΕ, «πρέπει να αποτελέσουν τα ζητήματα αιχμής σήμερα, από δω και πέρα, κάθε μέρα, του οργανωμένου λαϊκού κινήματος».

 

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Τουρκία – ΗΠΑ: Η Άγκυρα “εκλιπαρεί” τον πρόεδρο Τραμπ να επιστρέψει στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων για τους δασμούς

Η υπουργός Εμπορίου της Τουρκίας ικέτεψε τον Αμερικανό πρόεδρο Ντόναλντ Τραμπ να επιστρέψει στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων αναφορικά με τους δασμούς, σημειώνοντας ότι η εμπορική διένεξη μεταξύ των νατοϊκών συμμάχων μπορεί και πρέπει να λυθεί με διάλογο.

«Επανειλημμένες προσπάθειες να διαβιβάσουμε στην αμερικανική κυβέρνηση ότι κανένα από τα δηλωμένα κριτήρια που οδήγησαν στους αμερικανικούς δασμούς δεν είναι εφαρμοστέα για την Τουρκία, έχουν μέχρι τώρα αποδειχθεί άκαρπες», ανέφερε με ανακοίνωσή της η υπουργός Ρουσχάρ Πεκάν.

«Εντούτοις, εκλιπαρούμε τον πρόεδρο Τραμπ να επιστρέψει στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων – αυτό μπορεί και πρέπει να επιλυθεί μέσα από διάλογο και συνεργασία», σημείωσε.

Ο Τραμπ ανακοίνωσε σήμερα τον διπλασιασμό των δασμών στις εισαγωγές χάλυβα και αλουμινίου από την Τουρκία, οδηγώντας σε μεγαλύτερες απώλειες το τουρκικό νόμισμα και εγείροντας ανησυχίες ότι η κρίση θα μπορούσε να ενσκήψει και σε άλλες οικονομίες.

 

 

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Ο Fitch αναβάθμισε σε «ΒΒ-» από «Β» την πιστοληπτική ικανότητα της Ελλάδας

Ο οίκος αξιολόγησης πιστοληπτικής ικανότητας Fitch αναβάθμισε σήμερα σε «ΒΒ-» από «Β» την πιστοληπτική ικανότητα της Ελλάδας.

Η αναθεώρηση της ελληνικής αξιολόγησης, όπως αναφέρει ο Fitch, αντανακλά μεταξύ άλλων την ολοκλήρωση της τελευταίας αξιολόγησης, η οποία προλειαίνει το έδαφος για την επιτυχή έξοδο από το πρόγραμμα του Ευρωπαϊκού Μηχανισμού Σταθερότητος (ESM), στις 20 Αυγούστου.

 

ΑΠΕ-ΜΠΕ

 

Συγχαρητήρια Φώφης Γεννηματά στη Βούλα Παπαχρήστου για την κατάκτηση του χρυσού μεταλλίου

Συγχαρητήρια Φώφης Γεννηματά, Προέδρου του Κινήματος Αλλαγής στη Βούλα Παπαχρήστου  για το χρυσό μετάλλιο στο τριπλούν, στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα στίβου στο Βερολίνο. 

Η προσπάθεια και το πείσμα σου, έφεραν το χρυσό μετάλλιο.

Θερμά συγχαρητήρια.

ΠΡΑΣΙΝΟ ΚΙΝΗΜΑ: Έγγραφο φωτιά της Ε.Ε. βάζει ταφόπλακα στο ΣΔΙΤ Πελοποννήσου

Εκθέτει Φλαμπουράρη, Σταθάκη, Φάμμελο, Τσιρώνη και δικαιώνει το Πράσινο Κίνημα και τους ενεργούς πολίτες.

Καλογιάννης 1
Ο κ. Καλογιάννης

 Έγγραφο – κόλαφος αποκαλύφθηκε από ομάδα ενεργών πολιτών της Πελοποννήσου, για το περίφημο ΣΔΙΤ απορριμμάτων, το οποίο εκθέτει τους Υπουργούς της κυβέρνησης Φλαμπουράρη, Σταθάκη, Φάμελλο, Τσιρώνη, τη διοίκηση του Εθνικού Οργανισμού Ανακύκλωσης και φυσικά τον ΦΟΣΔΑ Πελοποννήσου. Ταυτόχρονα επιβεβαιώνει και δικαιώνει τον αγώνα του Πράσινου Κινήματος και των ενεργών πολιτών Πελοποννήσου, υπέρ της ανακύκλωσης και της διαλογής  στην πηγή.

Το έγγραφο έχει σταλεί από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή των Βρυξελλών, στους αρμόδιους φορείς της Ελλάδας από τις 10 Αυγούστου 2017 (εδώ και ένα χρόνο δηλαδή) και αναφέρει τις αιρεσιμότητες για την χρηματοδότηση των αντίστοιχων έργων από την Ευρωπαϊκή Ένωση. Από το έγγραφο είναι προφανές ότι το ΣΔΙΤ Πελοποννήσου για τα απορρίμματα, έτσι όπως έχει ανακοινωθεί είναι απίθανο να πραγματοποιηθεί. Προκύπτουν εύγλωττα τα εξής πολιτικά ερωτήματα :

  1. Γιατί η κυβέρνηση δεν είχε ενημερώσει τους Δήμους για το έγγραφο αυτό με τις συγκεκριμένες αιρεσιμότητες στην χρηματοδότηση; Γιατί ενώ το έγγραφο αναφέρει ρητά και κατηγορηματικά ότι θα πρέπει άμεσα να λειτουργήσει η χωριστή συλλογή πέντε κατηγοριών αστικών αποβλήτων υπογράφτηκε ένα ΣΔΙΤ που είναι στην αντίθετη κατεύθυνση;
  2.  Γιατί στο Περιφερειακό Συνέδριο της κυβέρνησης που έγινε στην Πελοπόννησο οι Υπουργοί Φλαμπουράρης και Σταθάκης «κουνούσαν το δάκτυλο» σε αυτοδιοικητικούς και πολίτες που αντιδρούσαν ενώ ήξεραν την αλήθεια;
  3. Σύμφωνα με την εντολή της Ε.Ε. κάθε έργο θα πρέπει να σχεδιαστεί με τέτοιο τρόπο που στο μέλλον να επιτρέπει τη μετατροπή του έτσι ώστε να γίνονται εργασίες ανακύκλωσης. Το ΣΔΙΤ Πελοποννήσου το έχει προβλέψει αυτό;
  4.  Γιατί ο Εθνικός Οργανισμός Ανακύκλωσης (τη διοίκηση του οποίου ασκούν οι Οικολόγοι Πράσινοι) δεν ανακοίνωσαν δημόσια το έγγραφο αυτό πριν πέσουν οι υπογραφές του ΣΔΙΤ στην Πελοπόννησο; Την ώρα μάλιστα που το έγγραφο αναφέρει ρητά και κατηγορηματικά ότι θα πρέπει να δίνεται προτεραιότητα στην συγχρηματοδότηση των έργων για χωριστή συλλογή , την ανακύκλωση και για την κατασκευή των μονάδων κομποστοποίησης και όχι στα φαραωνικά και υπερδιαστασιολογημένα έργα;
  5. Η εντολή της Ε.Ε. είναι να υπάρξει πλήρης συμμόρφωση με τον Εθνικό Σχεδιασμό Διαχείρισης Απορριμμάτων, ο οποίος ρητά αναφέρει ότι μέχρι το 2020, θα πρέπει να εκτρέπεται μόνο το 26% των αποβλήτων. Το 74% θα πρέπει να ανακυκλώνεται και να ανακτάται. Μάλιστα από το 2020 και μετά θα υπάρχει πρόστιμο 35 ευρώ (αυξανόμενο 5 ευρώ ανά έτος)  για κάθε τόνο απορριμμάτων πάνω από το 26%. Η Πελοπόννησος έχει ετησίως περίπου 200 χιλιάδες τόνους απορριμμάτων και η εγγυημένη ποσότητα που έχει υπογραφεί για το ΣΔΙΤ είναι 150 χιλιάδες τόνοι. Αυτό σημαίνει ότι η ανάδοχος  εταιρία θα πληρωθεί για 150 χιλιάδες τόνους, ενώ οι Δήμοι είναι υποχρεωμένοι  να πάνε μόνο μέχρι 50.χιλιάδες τόνους για να μην πληρώσουν το πρόστιμο. Άραγε αυτό δεν είναι πολιτικό σκάνδαλο;
  6. Αφού, λοιπόν, είναι πασιφανές ότι με βάση την ελληνική και ευρωπαϊκή νομοθεσία δύσκολα θα ολοκληρωθεί το εν λόγω ΣΔΙΤ, γιατί υπεγράφη πρόσφατα η σύμβαση από την ελληνική κυβέρνηση, την Περιφέρεια και την ανάδοχο εταιρία; Αξίζει να αναφέρουμε ότι μετά από αυτή την υπογραφή, η ανάδοχος εταιρία αν δεν γίνει το έργο δικαιούται νομίμως αποζημίωση. Ποιος θα λογοδοτήσει πολιτικά για όλα αυτά;
  7.  Γνωρίζουν ότι αυτοί που ψήφισαν υπέρ του συγκεκριμένου ΣΔΙΤ στον ΦΟΣΔΑ Πελοποννήσου μπορεί να έχουν ακόμα και νομικές ευθύνες, αν προκύψει, ότι βλάπτουν το δημόσιο συμφέρον και ότι έχουν παραβλέψει ελληνική και ευρωπαϊκή νομοθεσία;  Γνωρίζουν ότι δεν μπορούν να επικαλεστούν άγνοια της νομοθεσίας;

Αξίζει, πάντως να αναφέρουμε ότι η συγκεκριμένη οδηγία – εντολή αφορά όλες τις Περιφέρειες της χώρας. Για αυτό και κοινοποιήθηκε σε όλες τις Περιφέρειες και τα συναρμόδια Υπουργεία. Ο συμπρόεδρος του Πράσινου Κινήματος, Κώστας Καλογράνης, από την Πελοπόννησο, όπου βρίσκεται έκανε την ακόλουθη δήλωση: «Το συγκεκριμένο έγγραφο είναι κόλαφος για τα κόμματα που συγκυβερνούν αλλά και για τους συναρμόδιους Υπουργούς. Είναι παράλληλα μία μεγάλη δικαίωση για το Πράσινο Κίνημα, που από την πρώτη στιγμή, αταλάντευτα έχουμε σε υψηλή προτεραιότητα το θέμα της διαχείρισης απορριμμάτων, προτείνοντας μάλιστα συγκεκριμένη λύση με βάση την ανακύκλωση, την ανάκτηση και τη διαλογή στην πηγή. Τα … ψεύτικα τα λόγια τα μεγάλα των δήθεν οικολόγων της κυβέρνησης αποκαλύφτηκαν από τις πράξεις τους. Συγχαρητήρια στους ενεργούς πολίτες της Πελοποννήσου για τον διαρκή αγώνα τους και την αποκάλυψη. Μετά τις αυτοδιοικητικές εκλογές του 2019 το τοπίο στην Πελοπόννησο και σε όλη την Ελλάδα θα είναι διαφορετικό. Το Πράσινο Κίνημα θα είναι παρών με αυτόνομα σχήματα σε όλες τις Περιφέρειες της χώρας και σε περίπου 70 Δήμους και τέτοια φαραωνικά έργα που βλάπτουν το περιβάλλον και την τσέπη των πολιτών δεν θα γίνουν ποτέ. Θα τα εμποδίσουμε με κάθε κόστος…»

 ΠΡΑΣΙΝΟ ΚΙΝΗΜΑ
Παίρνουμε Θέση—Η Πολιτική στην Πράξη

Το έγγραφο:

εγγρ1 ΣΔΙΤ εγγρ2 ΣΔΙΤ εγγρ3 ΣΔΙΤ

Συνάντηση του Υπουργού Εσωτερικών με συντονιστικές επιτροπές συλλόγων και κατοίκων στο Μάτι και το Νέο Βουτζά

Συνάντηση με συντονιστικές επιτροπές συλλόγων και κατοίκων που επλήγησαν από τις φονικές πυρκαγιές στο Μάτι και το Νέο Βουτζά, πραγματοποίησε σήμερα ο Υπουργός Εσωτερικών, Πάνος Σκουρλέτης.

Οι εκπρόσωποι των συντονιστικών επιτροπών ενημέρωσαν τον υπουργό για την πορεία των αποζημιώσεων και των οικονομικών ενισχύσεων, εντός του πλαισίου της δέσμης έκτακτων μέτρων στήριξης στους πληγέντες που ανακοίνωσε πρόσφατα η Κυβέρνηση και του έθεσαν μια σειρά από αιτήματα, προκειμένου να αντιμετωπισθούν άμεσα και οι ιδιαίτερα αυξημένες ανάγκες που έχουν προκύψει στις πληγείσες περιοχές.

Ενδεικτικά, επεσήμαναν στον κ. Σκουρλέτη θέματα διοίκησης και λειτουργίας του Δήμου Μαραθώνα, την ανάγκη απλοποίηση των διαδικασιών για την καταβολή των προβλεπόμενων από την κείμενη νομοθεσία επιδομάτων και τη λήψη μέτρων για τη διασφάλιση της υγείας, της ποιότητας ζωής των κατοίκων, αλλά και του περιβάλλοντος.

Συνάντηση του Υπουργού Εσωτερικών με συντονιστικές επιτροπές συλλόγων και κατοίκων στο Μάτι και το Νέο Βουτζά

Ειδικότερα, αναφέρθηκαν στο θέμα του καθαρισμού των πληγεισών περιοχών, της υλοτόμησης, της αποκομιδής και διαχείρισης των αποβλήτων και των απορριμμάτων (κλαδιά, καύσιμη ύλη, οικοσκευές κ.λπ.), στην αναβάθμιση των υποδομών πυρασφάλειας, καθώς και στην αποκατάσταση της σήμανσης και του οδοφωτισμού του οδικού δικτύου. Επίσης, συζητήθηκε το θέμα της ασφάλειας των κατοίκων και της προστασίας των περιουσιών τους και η ανάγκη παρουσίας κινητής ιατρικής μονάδας, προκειμένου να πραγματοποιούνται προληπτικές ιατρικές εξετάσεις. Τέλος, η Συντονιστική Επιτροπή Συλλόγων και Κατοίκων του Νέου Βουτζά, ζήτησε τη μεταβολή των διοικητικών ορίων, με υπαγωγή του οικισμού του Νέου Βουτζά σε έναν Δήμο και όχι σε δύο, όπως ισχύει σήμερα.

Ο Υπουργός Εσωτερικών ανέπτυξε εκτενώς τη δέσμη μέτρων που προωθεί η ελληνική κυβέρνηση, για την άμεση αρωγή των πληγέντων και την τάχιστη αποκατάσταση των υλικών ζημιών, μέτρα τα οποία προστίθενται σε όσα ήδη προβλέπει η υφιστάμενη νομοθεσία για αυτό το σκοπό και αναφέρθηκε στις αποφάσεις του υπουργείου Εσωτερικών, για την οικονομική ενίσχυση ύψους 2,8 εκατ. ευρώ και την πρόσληψη έκτακτου προσωπικού στους Δήμους Μαραθώνα, Μεγαρέων και Ραφήνας-Πικερμίου, προκειμένου να αντιμετωπιστούν οι έκτακτες ανάγκες που προέκυψαν από τις πυρκαγιές. Διαβεβαίωσε τους εκπροσώπους των κατοίκων ότι θα εξετάσει με ιδιαίτερη προσοχή τα αιτήματα που υποβλήθηκαν και δεσμεύτηκε ότι θα συμβάλει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, εντός των αρμοδιοτήτων του, για την επίλυση των ζητημάτων που τέθηκαν, ενώ συμφωνήθηκε να υπάρχει διαρκής επικοινωνία με εκπροσώπους και από τους δύο οικισμούς.

Σχόλιο του Γραφείο Τύπου του Πρωθυπουργού για τα 90 εκατ που έκαναν “φτερά” από το ΚΕΕΛΠΝΟ

Από την έκθεση των ορκωτών λογιστών για τον εντοπισμό διαφορών στους ετήσιους απολογισμούς που κατέθετε το ΚΕ.ΕΛ.Π.ΝΟ στο Υπουργείο Υγείας για την περίοδο 2007-2014, διαπιστώθηκε ότι 90 εκατομμύρια έκαναν φτερά.

Είναι πλέον εμφανές τόσο από τα στοιχεία που προκύπτουν από αυτή την έκθεση, όσο και από όσα έχουν έρθει στο φως της δημοσιότητας από την πρώτη ημέρα σύστασης της Εξεταστικής Επιτροπής ότι κάποιοι έχουν πολιτικές αλλά και ποινικές ευθύνες και οφείλουν να απολογηθούν τόσο στον ελληνικό λαό όσο και στη δικαιοσύνη.

Με το να φωνασκούν καλεσμένοι σε φιλικά τους ΜΜΕ και να σωπαίνουν όταν υπάρχουν αποκαλύψεις δεν θα καταφέρουν να αποσείσουν τις ευθύνες τους.

Επίδομα ανεργίας και εφάπαξ ενίσχυση σε εργαζόμενους που ανεστάλη η εργασία τους λόγω των πυρκαγιών

Υλοποιώντας τη δέσμευση της κυβέρνησης και του Υπουργείου Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης για την άμεση στήριξη των πληγέντων από τις πυρκαγιές της 23ης Ιουλίου στην Αττική, ο Οργανισμός Απασχόλησης Εργατικού Δυναμικού (ΟΑΕΔ) προχώρησε σήμερα Παρασκευή, 10 Αυγούστου 2018, στην καταβολή του επιδόματος ανεργίας και του εφάπαξ ποσού 45 ημερήσιων επιδομάτων ανεργίας (648,00 ευρώ) σε εργαζόμενους των οποίων ανεστάλη η εργασία μετά την καταστροφή της επιχείρησης στην οποία εργάζονταν εξαιτίας των πυρκαγιών και η διαδικασία της αίτησής τους έχει ολοκληρωθεί.

Την Τρίτη 14 Αυγούστου 2018 θα συνεχιστεί η διαδικασία καταβολής σε εργαζόμενους οι οποίοι έχουν υποβάλλει αίτηση και των οποίων τα στοιχεία ταυτοποιούνται. Παράλληλα, οι δικαιούχοι έχουν τη δυνατότητα να συνεχίσουν και τις επόμενες ημέρες να υποβάλλουν τις αιτήσεις τους και θα ενημερωθούν για την  επόμενη ημερομηνία καταβολής.

Υπενθυμίζεται ότι:

– Για τη λήψη του επιδόματος ανεργίας χρειάζεται η υποβολή αίτησης στα ΚΠΑ2 του ΟΑΕΔ του τόπου κατοικίας ή του τόπου εργασίας των ασφαλισμένων.

– Για τη λήψη του εφάπαξ ποσού των 45 ημερήσιων επιδομάτων ανεργίας χρειάζεται η υποβολή αίτησης στα ΚΠΑ2 του ΟΑΕΔ του τόπου εργασίας των δικαιούχων.

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να ενημερωθούν για τα απαιτούμενα δικαιολογητικά από την ιστοσελίδα της Κυβέρνησης (https://government.gov.gr/metra-stirixis-apetoumena-dikeologitika/#1532960558980-0f37a718-7988).

* Τα υποκαταστήματα του ΟΑΕΔ σε πληγείσες ή όμορες περιοχές:

  • ΚΠΑ2 Παλλήνης – Λεωφ. Μαραθώνος 115
  • ΚΠΑ2 Μεγάρων – 28ης Οκτωβρίου και Συλημβρίας

* Για την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτησή τους οι πυρόπληκτοι συμπολίτες μας μπορούν να τηλεφωνούν για θέματα ΟΑΕΔ στον τηλεφωνικό αριθμό 11320 (08:00-15:00).

Δήλωση του Τομεάρχη Εξωτερικών της Ν.Δ. κ. Γ. Κουμουτσάκου σχετικά με τις τελευταίες εξελίξεις στις ελληνορωσικές σχέσεις

Ο Τομεάρχης Εξωτερικών της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Β’ Αθηνών κ. Γιώργος Κουμουτσάκος, σχετικά με τις τελευταίες εξελίξεις στις ελληνορωσικές σχέσεις, έκανε την ακόλουθη δήλωση:

 «Η διατήρηση φιλικών και παραγωγικών σχέσεων με τη Ρωσία είναι διαχρονική επιλογή της ελληνικής εξωτερικής πολιτικής. Αυτονόητη είναι επίσης η αρχή κάθε χώρα να σέβεται την κυριαρχία της άλλης και να αποφεύγει οποιαδήποτε εμπλοκή στις εσωτερικές υποθέσεις της.

 Υπό το πρίσμα αυτό, παρατηρούμε με έντονη ανησυχία τις αρνητικές εξελίξεις του τελευταίου χρονικού διαστήματος που έφτασαν μέχρι και την απαράδεκτη αναφορά του Ρώσου Πρωθυπουργού σε “Τουρκική Δημοκρατία της Βόρειας Κύπρου”.

 Ο τραυματισμός των ελληνορωσικών σχέσεων είναι αναγκαίο να επουλωθεί το ταχύτερον δυνατόν με καλά μελετημένους, νηφάλιους και όχι παρορμητικούς χειρισμούς.

 Ως εκ τούτου, η Νέα Δημοκρατία επαναφέρει επιτακτικά πλέον το αίτημα της στην κυβέρνηση να παράσχει πλήρη ενημέρωση στη Βουλή για τις τελευταίες εξελίξεις στις ελληνορωσικές σχέσεις».