Αρχική Blog Σελίδα 14129

Οικουμενικός Πατριάρχης: Να εύχεστε να μας δίνει ο Θεός δύναμη να ανταποκρινόμεθα στις μεγάλες ευθύνες που έχουμε ως το κέντρο της Ορθοδοξίας

Στις κατά καιρούς δυσκολίες που αντιμετωπίζουν το Οικουμενικό Πατριαρχείο και η ομογένεια της Πόλης και στους αγώνες για την υπέρβασή τους αναφέρθηκε ο Οικουμενικός Πατριάρχης Βαρθολομαίος, ο οποίος χοροστάτησε, σήμερα, στον Ι.Ν. Αγίων Θεοδώρων της Κοινότητας Βλάγκας, κατά τη Θεία Λειτουργία της Κυριακής Β’ των Νηστειών. Στην ομιλία του, αμέσως μετά, στην Κοινοτική Αίθουσα, ο Παναγιώτατος καλωσόρισε τους προσκυνητές από την Ελλάδα και το εξωτερικό, επισημαίνοντας ότι η παρουσία τους αφενός είναι ενισχυτική για τους Ορθόδοξους πιστούς της Πόλης και αφετέρου υπογραμμίζει την ενότητα του γένους μας.

«Ζούμε με δυσκολίες και εις το παρελθόν και εις το παρόν. Οι δυσκολίες αυτές εις το πρόσφατο ακόμη παρελθόν ήσαν πολύ μεγάλες, ήσαν ανυπέρβλητες. Υπήρξαν στιγμές κατά τις οποίες όχι μόνον οι ζωντανοί υπέστησαν τα πάνδεινα και η ζωή τους έγινε μαρτυρική, αλλά και οι νεκροί μας, οι προσφιλείς, οι οποίοι αναπαύονται κάτω από τα ευλογημένα χώματα της βασιλίδος των Πόλεων και αυτοί υπέστησαν διωγμούς. Όταν ενθυμούμαι το ‘93, στις αρχές της πατριαρχίας μου, που εβεβηλώθησαν οι τάφοι των ομογενών στο κοιμητήριο του Νεοχωρίου του Βοσπόρου, πήγα την επομένη Κυριακή και εχοροστάτησα εκεί και εξεφώνησα έναν πύρινο λόγο γεμάτο από παράπονο και καταδίκη των γενομένων και είπα γιατί να υφιστάμεθα αυτά τα οποία υφιστάμεθα επειδή είμεθα Έλληνες το γένος και ορθόδοξοι χριστιανοί κατά την πίστη, σε τι πειράξαμε, σε τι βλάψαμε τους συνανθρώπους μας; Είμεθα νομοταγείς πολίται. Τουλάχιστον ας αφήσουν ησύχους τους νεκρούς μας εδώ εις τους τάφους των  όπου περιμένουν την Δευτέραν Παρουσίαν του Κυρίου».

Στη συνέχεια ο Παναγιώτατος σημείωσε: «Αυτές οι δυσκολίες κατά τινα τρόπον υπάρχουν και σήμερα όταν και εμείς, οι Ρωμιοί, και οι άλλες μειονότητες που ζουν εδώ, για έξι χρόνια τώρα, στερούμεθα του αυτονοήτου δημοκρατικού δικαιώματός μας, να διεξαγάγουμε εκλογές για να ανανεώσουμε τα διοικητικά σώματα των εκκλησιών μας και των λοιπών ευαγών ιδρυμάτων μας. Αυτό δεν είναι μία κατάφωρος αδικία προς τους μη μουσουλμάνους κατοίκους αυτής της Πόλεως, αυτής της χώρας; Γιατί να υφιστάμεθα αυτή την διάκριση;

Εσείς, οι εξ Ελλάδος ευλαβείς προσκυνηταί, έρχεστε, κάθε φορά που σας δίδεται η ευκαιρία, για να επισκεφθείτε τα μνημεία της πίστεως και του γένους μας. Aλλά πρέπει να σκέφτεστε, να θυμάστε και να προσεύχεστε και για όλους αυτούς οι οποίοι έζησαν και τα εδημιούργησαν αυτά τα μνημεία και για εμάς που είμεθα οι συνεχισταί της ιστορίας των, των επιτευγμάτων τους και των μαρτυρίων τους.  Να εύχεστε να μας δίνει ο Θεός δύναμη να ανταποκρινόμεθα στις μεγάλες ευθύνες που έχουμε ως το Κέντρο της Ορθοδοξίας, παρά την συρρίκνωσιν της Ομογενείας, γύρω από το Πατριαρχείον μας, να μπορούμε να φαινόμεθα αντάξιοι των προγόνων μας και των ευθυνών με τις οποίες μας έχει επιφορτίσει ο Θεός και η ιστορία».

Ο Παναγιώτατος, ολοκληρώνοντας την ομιλία του, εξήρε το έργο που πραγματοποιείται στην Κοινότητα Αγίων Θεοδώρων Βλάγκας, με την καθοδήγηση του Μητροπολίτου Σηλυβρίας Μαξίμου, Επόπτου της Περιφερείας Υψωμαθείων, και με τη συμβολή του Ιερού Κλήρου και των Κοινοτικών παραγόντων. Προηγουμένως, τον Πατριάρχη καλωσόρισαν ο Μητροπολίτης Μάξιμος, ο οποίος αναφέρθηκε στη σημασία της νηστείας, καθώς και οι Κοινοτικοί παράγοντες.

Ακολούθως, παρουσιάστηκε θεατρική παράσταση από το Καλλιτεχνικό Εργαστήριο της Κοινότητας Κοντοσκαλίου, στο οποίο συμμετέχουν μαθητές των Δημοτικών Σχολείων της Κοινότητας Βλάγκας και του Ζαππείου.

Στη Θεία Λειτουργία και στην εκδήλωση στην Κοινοτική Αίθουσα παρέστησαν η γενική πρόξενος της Ελλάδος στην Πόλη,  Τζωρτζίνα Σουλτανοπούλου και πλήθος πιστών.

Το απόγευμα της ίδιας ημέρας, ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος χοροστάτησε στον Ιερό Ναό της Ευαγγελιστρίας Προπόδων Ταταούλων, κατά τον Πανηγυρικό Εσπερινό για την εορτή του Ευαγγελισμού της Θεοτόκου.

«Η σημερινή πανήγυρις δεν είναι μόνον καιρός ενθυμήσεως, αλλά και μεγάλης χαράς δι᾽ όλους ημάς τους συναχθέντας εις τον ιστορικόν τούτον ναόν, ο οποίος μαρτυρεί ότι εδώ, εις την Πόλιν των Πόλεων, υπήρχαν διά το Γένος ‘’μεγαλεία”, που ‘’διηγώντας τα να μην κλαις”, όπως έλεγεν ο μακαριστός Πατριάρχης Αθηναγόρας, από τον οποίον προέρχεται και η ρήσις ‘’Ημείς εδώ εις την Πόλιν είμεθα ολίγοι, αλλά αμέτρητοι”. Χαιρόμεθα, διότι ο ναός της Ευαγγελιστρίας παραμένει και σήμερον τόπος προσευχής, πλήρης φωτός ανεσπέρου και ‘’ου καταισχυνούσης” ελπίδος. Εξακολουθεί να ψάλλεται εδώ το ‘’Σήμερον της σωτηρίας ημών το κεφάλαιον και του απ᾽ αιώνος μυστηρίου η φανέρωσις”, το χαρμόσυνον ευαγγέλιον της λυτρώσεως του γένους των ανθρώπων από της ‘’αρχαίας αράς”. Διά του Ευαγγελισμού της Θεοτόκου δεν ξεκινά απλώς μία βελτίωσις της ζωής του εν σκότει και σκιά θανάτου ευρισκομένου ανθρώπου, αλλά ανοίγει η κατ’ αλήθειαν ζωή, η πορεία προς την θέωσιν. Ο προαιώνιος Λόγος του Θεού σαρκούται ‘’δι᾽ ημάς τους ανθρώπους και διά την ημετέραν σωτηρίαν”, διά την ανθρωπότητα όλην και διά τον κάθε ένα εξ ημών, συγκεκριμένως και προσωπικώς. ‘’Πανηγυρίζομεν, σήμερον, την του Θεού προς ανθρώπους συνάφειαν, την του προσλήμματος θέωσιν, την της εικόνος ημών αναμόρφωσιν, την εις το κρείττον αλλοίωσιν, την εις ουρανούς ύψωσιν και ανάβασιν” (Ανδρέου Κρήτης, Λόγος Ε´, Εις τον Ευαγγελισμόν της υπεραγίας Δεσποίνης ημών Θεοτόκου, PG 97, 885). Η εορτή του Ευαγγελισμού είναι ημέρα χαράς μεγάλης εν Χριστώ. ‘’Επέστη σήμερον η πάντων χαρά… Επέστη ο πανταχού, ίνα τα πάντα πληρώση χαράς” (ο.π., 881). Η Υπεραγία Θεοτόκος είναι η γέφυρα η μετάγουσα ημάς από γης προς ουρανόν, ‘’το της χαράς όργανον, δι᾽ ου το της αράς ελύθη κατάκριμα και το της χαράς αντιεισήχθη δικαίωμα” (ο.π., 893)».

O Οικουμενικός Πατριάρχης εξέφρασε την ευαρέσκειά του προς τον Μητροπολίτη Σασίμων Γεννάδιο, Επόπτη της Περιφερείας Ταταούλων, και προς τον Ιερό Κλήρο και τους Κοινοτικούς παράγοντες για το επιτελούμενο έργο προς όφελος του ευσεβούς λαού του Θεού. Καλωσορίζοντας τον Πατριάρχη, ο Μητροπολίτης Σασίμων αναφέρθηκε στην εορτή του Ευαγγελισμού της Θεοτόκου σημειώνοντας ότι αποτελεί την απαρχή όλων των σωτηριωδών γεγονότων, τα οποία πραγματοποιήθηκαν για την απολύτρωση του ανθρωπίνου γένους.

Αλεξανδρούπολη-Φώφη Γεννηματά: «Όχι άλλα παιχνίδια και μεθοδεύσεις με τα εθνικά θέματα»

Μήνυμα στην κυβέρνηση σε σχέση με τα εθνικά θέματα, έστειλε απόψε από την Αλεξανδρούπολη, η πρόεδρος του ΚΙΝΑΛ, Φώφη Γεννηματά, η οποία πραγματοποίησε ομιλία σε ξενοδοχείο της πόλης. «Όχι άλλα παιχνίδια και μεθοδεύσεις με τα εθνικά θέματα.

Καμία διαπραγμάτευση. Κάθε φορά που διαπραγματεύονται μονάχα βάρη έρχονται στις πλάτες του ελληνικού λαού. Καμία δέσμευση δεν πρέπει ν’ αναλάβουν για τα εθνικά ζητήματα στο τέλος της θητείας τους. Δεν τους εμπιστευόμαστε ούτε εμείς, ούτε ο ελληνικός λαός», σημείωσε χαρακτηριστικά.

Η κ. Γεννηματά άσκησε σκληρή κριτική στην κυβέρνηση, αλλά και προσωπικά στον πρωθυπουργό, Αλέξη Τσίπρα, κάνοντας λόγο για υποχωρήσεις στα εθνικά θέματα, για «τυχοδιωκτική πολιτική στο πρώτο εξάμηνο του 2015», που όπως είπε, «οδήγησε στα πρόθυρα του Grexit, που βύθισε την οικονομία και οδήγησε μια ανάσα πριν από την άτακτη χρεοκοπία».

Σκιαγραφώντας την πολιτική της κυβέρνησης στα εθνικά θέματα η κ. Γεννηματά είπε μεταξύ άλλων:

-Με τη Συμφωνία των Πρεσπών, η κυβέρνηση  «άνοιξε τον ασκό του Αιόλου», δίχασε τον ελληνικό λαό, προκάλεσε πλήγμα στη Δημοκρατία, στον κοινοβουλευτισμό, καθώς «κόμματα διαλύθηκαν μέσα σε μία μέρα για να βρεθούν οι πρόθυμοι των Πρεσπών…. Παραχώρησε τη μακεδονική ταυτότητα και γλώσσα, δηλαδή κράτησε ζωντανή τη ρίζα του αλυτρωτισμού…». Κατηγόρησε τον πρωθυπουργό ότι «προκάλεσε νέο διχασμό», αρνούμενος να κάνει διάλογο με τις πολιτικές δυνάμεις για τη Συμφωνία, για τη διαμόρφωση μίας εθνικής γραμμής,  επιλέγοντας «να αξιοποιήσει μονάχα για μικροπολιτικά παιχνίδια ένα τόσο ευαίσθητο ζήτημα».

-«Συζητούν με την Αλβανία θέματα συνόρων».

-«Ανοίγουν ανύπαρκτα ζητήματα με την Τουρκία… Ο Έλληνας υπουργός Εξωτερικών σπεύδει αυτοβούλως να αναγνωρίσει δικαιώματα της Τουρκίας στα μεγάλα ενεργειακά θέματα στην περιοχή…».

Η πρόεδρος του Κινήματος Αλλαγής χαρακτήρισε τον κ. Τσίπρα «πρωθυπουργό σε απόγνωση, σε παραλήρημα μπροστά στην ήττα… βαρίδι για την Αριστερά και για τη χώρα». «Για να κρατήσει την καρέκλα του, τα παρέδωσε όλα στους δανειστές. Υποχώρησε σε όσα του ζήτησαν οι πιο συντηρητικοί κύκλοι της Ευρώπης… Έχει φτιάξει στην πραγματικότητα μαζί με την καραμανλική συνιστώσα, που τον κρατά ακόμα στην εξουσία, τη νέα Δεξιά…» υποστήριξε. «Περίπου 200 δισ. ευρώ είναι η ζημιά στην ελληνική οικονομία. Είκοσι δισ. ευρώ χάθηκαν από την τελευταία ανακεφαλαιοποίηση των τραπεζών, με την οποία δόθηκαν οι τράπεζες σε ξένα χέρια κι ακόμα δεν μπορούν να χρηματοδοτήσουν την ελληνική οικονομία. Η ανάπτυξη καρκινοβατεί. Οι φόροι γονατίζουν και τα νοικοκυριά και τις επιχειρήσεις και η χώρα συνεχίζει να δανείζεται πολύ ακριβά…», είπε η πρόεδρος του ΚΙΝΑΛ.

Αναφέρθηκε στις προτάσεις που έχει καταθέσει στη Βουλή το Κίνημα Αλλαγής  και που περιλαμβάνονται στο «Σχέδιο Ελλάδα» και ειδικότερα «για την αντιμετώπιση της ανεργίας, την κατώτατη σύνταξη, τις προσλήψεις μόνο μέσω ΑΣΕΠ, τη μείωση του ΦΠΑ στην παραγωγή και κίνητρα για συνενώσεις μικρομεσαίων επιχειρήσεων για την καινοτομία».

Δριμεία κριτική άσκησε η πρόεδρος του ΚΙΝΑΛ και στη ΝΔ. «Είναι ξεκάθαρο πως λύση δεν μπορεί να είναι η επιστροφή της Δεξιάς… Ο κ. Μητσοτάκης δεν έχει ουσιαστική πρόταση για το πώς η Ελλάδα θα γυρίσει σελίδα. Απλώς περιμένει να ολοκληρώσει όλες αυτές τις συμφωνίες υποταγής ο ΣΥΡΙΖΑ, για να έρθει να καθίσει πάνω σ’ αυτές και να συνεχίσει να τις διαχειρίζεται χωρίς καμία αλλαγή… Δεν είναι ο κ. Μητσοτάκης και η ΝΔ οι σωτήρες απέναντι στα δεινά που προκαλεί στον τόπο ο κ. Τσίπρας και ο ΣΥΡΙΖΑ, γιατί πολύ απλά παραμένουν απλώς οι ίδιοι άνθρωποι που βάφτισαν επανίδρυση τη διάλυση του κράτους, που αποσάθρωσαν την ελληνική οικονομία και οδήγησαν με την εκτόξευση του χρέους και του ελλείμματος και τη βύθιση της ελληνικής ανταγωνιστικότητας της οικονομίας, στα πρόθυρα της χρεοκοπίας στην κρίση και στα μνημόνια… Η ΝΔ είναι ο ιδεολογικός και πολιτικός μας αντίπαλος», τόνισε.

Η κ. Γεννηματά υπογράμμισε και τα τέσσερα σημεία που διαφοροποιούν το ΚΙΝΑΛ από τον ΣΥΡΙΖΑ και τη ΝΔ, όπως σημείωσε:

-Ευρωεκλογές: Χαρακτήρισε εξαιρετικά κρίσιμες τις ευρωεκλογές που «δεν είναι δημοψήφισμα. Είναι ευρωεκλογές που θα κρίνουν το μέλλον της Ευρώπης, που πρέπει να χτυπήσουμε και να βάλουμε φρένο στον λαϊκισμό και την Ακροδεξιά».

-Ανάπτυξη: «Το κλειδί για να γυρίσουμε σελίδα στον τόπο είναι να βάλουμε μπροστά την ανάπτυξη. Όμως δεν μπορούμε να προχωρήσουμε ούτε με τις ιδεοληψίες του ΣΥΡΙΖΑ, που δεν κατάφερε να πετύχει τίποτα στον τομέα αυτό, ούτε να προχωρήσουμε και ν’ αφεθούμε στην ασυδοσία της αγορά που πρεσβεύει η ΝΔ…».

-Δημόσιος Τομέας: «Για τον ΣΥΡΙΖΑ δεν είναι τίποτα  άλλο παρά ένα λάφυρο. Η ΝΔ αντιμετωπίζει το δημόσιο ως εχθρό… Εμείς θέλουμε ένα κράτος στρατηγείο, μικρό με ελεγκτικούς μηχανισμούς, με μεταφορά των περισσοτέρων αρμοδιοτήτων στον Α΄ και Β΄ βαθμό Αυτοδιοίκησης… και φυσικά δημόσιες επενδύσεις».

-Εθνικός πλούτος: «Ο ΣΥΡΙΖΑ έχει βάλει ενέχυρο τη δημόσια περιουσία στους δανειστές για 99 χρόνια και τώρα δεσμεύονται για την άμεση εκποίηση του νερού, της ΔΕΗ και των αστικών συγκοινωνιών. Η Ν.Δ. απόλυτα συμφωνεί με αυτές τις απόψεις. Εμείς διαφωνούμε απόλυτα…».

Ιδιαίτερη μνεία έκανε η πρόεδρος του Κινήματος Αλλαγής στις περιφερειακές εκλογές. «Για να μπορέσει να γίνει πράξη το σχέδιό μας χρειαζόμαστε πριν απ’ όλα συνεργασία με άξιους ανθρώπους στην Τοπική Αυτοδιοίκηση και στον Α΄ και στον Β΄ βαθμό. Μετά και το νόμο ΣΥΡΙΖΑ υπάρχει μεγάλος κίνδυνος διάλυσης της Αυτοδιοίκησης. Να βρεθούν οι δήμοι και οι Περιφέρειες όμηροι τοπικών συμφερόντων και οργανωμένων μειονοτήτων. Έχει λοιπόν μεγάλη σημασία να προκύψουν άνθρωποι απ’ αυτές τις εκλογές με εμπειρία, με γνώση, με σχέδιο, με όραμα, αξιόπιστοι, που θα μπορέσουν να αξιοποιήσουν όλο αυτό τον σχεδιασμό, για την ευρύτερη περιοχή. Μια τέτοια προσπάθεια στην ΠΑΜΘ είναι ο συνδυασμός, “Περιφέρεια σε Δράση” με επικεφαλής τον Κώστα Σιμιτζή» ανέφερε.

Τέλος, κάλεσε την κυβέρνηση να ορίσει ημερομηνία εκλογών, εκφράζοντας την αισιοδοξία ότι «ο ελληνικός λαός θα πάρει την κατάσταση στα χέρια του στις εκλογές και η ψήφος του θα είναι ψήφος αλλαγής και για την Ευρώπη αλλά και για την Ελλάδα».

Η κ. Γεννηματά που πραγματοποιεί διήμερη επίσκεψη στην Αλεξανδρούπολη, αύριο το πρωί θα παρακολουθήσει τη μαθητική και στρατιωτική παρέλαση και θα επισκεφθεί το Φυλάκιο και το τελωνείο των Κήπων.

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Δήλωση του κ. Γ. Βρούτση για τα αποτελέσματα της έκθεσης του Συνηγόρου του Πολίτη για τα ασφαλιστικά ταμεία

«Πρωταθλητής στην κακοδιαχείριση, την αδιαφάνεια

και την γραφειοκρατία το ασφαλιστικό. Εκεί το οδήγησαν…»

Ο Τομεάρχης Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Κυκλάδων, κ. Γιάννης Βρούτσης, έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Η ετήσια Έκθεση του Συνηγόρου του Πολίτη για το 2018, αποτελεί κόλαφο για το υπουργείο Εργασίας, καθώς επιβεβαιώνει απόλυτα την κακοδιαχείριση, την αδιαφάνεια, τις αδικίες, την γραφειοκρατία και την ταλαιπωρία των πολιτών.

 Σύμφωνα με τα στοιχεία της έκθεσης, η συντριπτική πλειοψηφία των καταγγελιών των πολιτών  σε σχέση με υποθέσεις κακοδιοίκησης, αφορούν το υπουργείο Εργασίας και το ασφαλιστικό σύστημα. Πιο συγκεκριμένα, από τις 15.644 αναφορές – καταγγελίες που υποβλήθηκαν το 2018, οι 1.834 ή 5,3% αφορούν τους φορείς κοινωνικής ασφάλισης. Το χειρότερο, όμως, είναι ότι οι καταγγελίες για κακοδιαχείριση (αδιαφάνεια, ταλαιπωρία του πολίτη) από το 2015 έχουν αυξηθεί κατά 36%!

ψψ1

 

Δυστυχώς, τα στοιχεία αυτά επιβεβαιώνουν την κριτική, τις ανησυχίες μας, αλλά και την  μεγάλη ζημιά που έχει προκαλέσει η κυβέρνηση με αποκλειστικά δική της ευθύνη στο ασφαλιστικό σύστημα.

Μόνιμα θύματα αυτής της ανερμάτιστης πολιτικής του ΣΥΡΙΖΑ, είναι οι συνταξιούχοι, οι ασφαλισμένοι, οι εργοδότες, αλλά και το ασφαλιστικό σύστημα της χώρας που διαλύεται συστηματικά από μια κυβέρνηση που συνειδητά κινείται στις ράγες του λαϊκισμού και της δημαγωγίας. Μια κυβέρνηση που εξαπατά τους πολίτες και τελικά ενδιαφέρεται μονάχα για την ικανοποίηση μικροκομματικών σκοπιμοτήτων».

Τουρκία: Προκλητική δήλωση Ερντογάν για μετονομασία της Αγίας Σοφίας σε τέμενος

O πρόεδρος της Τουρκίας Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν, μιλώντας σε εφ όλης της ύλης τηλεοπτική συνέντευξη κατά την προεκλογική εκστρατεία, απαντώντας σε ερώτηση αν θα ήταν εφικτό η είσοδος στην Αγία Σοφία να είναι δωρεάν, απάντησε λέγοντας προκλητικά ότι δεν είναι παράλογη πρόταση και συνέχισε:

«Γιατί όχι. Μπορεί να γίνει άνετα. Μάλιστα, μπορούμε να το δούμε σοβαρά αλλάζοντας τον τίτλο του από “μουσείο” σε “Τέμενος Αγίας Σοφίας”. Όπως οι τουρίστες εισέρχονται χωρίς πληρωμή στο τέμενος Σουλταναχμέτ, όπως και στο Σουλεϊνάνιγιε ή το τέμενος Φατίχ. Θα το βγάλουμε από το καθεστώς μουσείου. Ήδη γνωρίζετε ότι αυτό το καθεστώς καθιερώθηκε μεταγενέστερα. Κι αυτό ήταν βήμα της νοοτροπίας του Ρεπουμπλικανικού κόμματος. Μπορούμε να αλλάξουμε το βήμα αυτό που έκανε η νοοτροπία του Ρεπουμπλικανικού κόμματος».

Να σημειωθεί ότι μόλις μια εβδομάδα πριν ο Ερντογάν μιλώντας σε προεκλογική συγκέντρωση και απαντώντας σε οπαδούς για την επαναλειτουργία της Αγίας Σοφίας ως τζαμί, είχε πει: «Αντί να γεμίσετε το Σουλταναχμέτ που είναι δίπλα, ζητάτε να γεμίστε την Αγία Σοφία. Κάναμε το τζαμί στην Τσάμλιτζα μεγάλο όσο 4-5 Αγίες Σοφίες, να μην παρασυρόμαστε από αυτά τα παιχνίδια. Όλα αυτά είναι στημένα».

ΑΠΕ-ΜΠΕ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΕ ΒΙΝΤΕΟ: Μαθητική παρέλαση – Κ. Γαβρόγλου: Οι αγώνες των προγόνων μας να αποτελέσουν παράδειγμα για το μέλλον

Δείτε την είδηση – πλάνα στο βίντεο:

Κ. Γαβρόγλου: Οι αγώνες των προγόνων μας να αποτελέσουν παράδειγμα για το μέλλον

Με την μαθητική παρέλαση στην Αθήνα, ξεκίνησαν οι εορταστικές εκδηλώσεις τιμής και μνήμης για την εθνική επέτειο της 25ης Μαρτίου, οι οποίες θα κορυφωθούν αύριο με την μεγάλη στρατιωτική παρέλαση στην πρωτεύουσα και μαθητικές παρελάσεις σε όλη τη χώρα.

Προέλευση: ΕΡΤ  -- ΑΠΕ-ΜΠΕ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΕ ΒΙΝΤΕΟ: Με μία τεράστια Ελληνική σημαία κάλυψε το σπίτι του ένας κάτοικος της Νέας Κίου

Δείτε την είδηση – πλάνα στο βίντεο:

Με μία τεράστια Ελληνική σημαία κάλυψε το σπίτι του ένας κάτοικος της Νέας Κίου

Με μία τεράστια Ελληνική σημαία κάλυψε το σπίτι του ένας κάτοικος της Νέας Κίου του Δήμου Άργους Μυκηνών στην Αργολίδα . Η εν λόγω σημαία έχει ούτε λίγο ούτε πολύ μέγεθος 140 τετραγωνικά μέτρα. Την Σημαία τοποθέτησε στο σπίτι του ο Ιωάννης Αθανασόπουλος κάτοικος Νέας Κίου.

Προέλευση: ΑΠΕ-ΜΠΕ /Ε. Μπουγιωτης

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΕ ΒΙΝΤΕΟ: Με ψυχραιμία λιονταριού και πείσμα από ατσάλι…

Δείτε την είδηση – πλάνα στο βίντεο:

Με ψυχραιμία λιονταριού και πείσμα από ατσάλι…

Ο αιωνόβιος, σήμερα, επιζών του Ολοκαυτώματος Αχιλλέας Κουκουβίνος αφηγείται στο ΑΠΕ-ΜΠΕ την πολυκύμαντη ζωή του, μέσα στα στρατόπεδα – κολαστήρια των ναζί, επειδή, όπως χαρακτηριστικά λέει: «…αν δεν τα πούμε εμείς, που είμαστε ακόμα στη ζωή, ποιος θα τα πει για να τα ακούσουν οι νέοι; Αν πεθάνουμε κι εμείς, θα πεθάνει και η μνήμη, αν δεν υπάρχουν οι μαρτυρίες μας». Ο Αχιλλέας Κουκουβίνος, ο οποίος επέδειξε “ψυχραιμία λιονταριού” και “πείσμα από ατσάλι”, τιμήθηκε στη φετινή πορεία μνήμης για τα θύματα του Ολοκαυτώματος.

Ρεπορτάζ: Σ. Παπαδοπούλου Κάμερα: Γ. Αγγελάκης

ΑΠΕ-ΜΠΕ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΕ ΒΙΝΤΕΟ: Μετά το Νεώριο εξελίξεις και στα ναυπηγεία Ελευσίνας και Σκαραμαγκά

Δείτε την είδηση – πλάνα στο βίντεο:

Μετά το Νεώριο εξελίξεις και στα ναυπηγεία Ελευσίνας και Σκαραμαγκά

Μοχλό σοβαρής οικονομικής ανάπτυξης και μεγάλης ώθησης της ελληνικής οικονομίας μπορεί να αποτελέσει η ελληνική ναυπηγική και επισκευαστική βιομηχανία της χώρας και «εντός ελάχιστου χρόνου θα δούμε να ολοκληρώνεται μία αλλαγή μεγάλη, βλέποντας να αναγεννιέται αυτή η βιομηχανία» τονίζει με τηλεοπτικές του δηλώσεις στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο αναπληρωτής Υπουργός Οικονομίας και Ανάπτυξης κ. Στέργιος Πιτσιόρλας. Την ίδια ώρα και ο ίδιος ο επενδυτής στο Νεώριο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της ONEX κ. Πάνος Ξενοκώστας επιβεβαιώνει από την πλευρά του με τηλεοπτικές δηλώσεις του στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ότι , η ΟΝΕΧ ενδιαφέρεται να επενδύσει άμεσα στον ίδιο κλάδο σε Ελευσίνα και Σκαραμαγκά.

ΑΠΕ-ΜΠΕ/Γιώργος Κουβαράς

Φρόσω Καρασαρλίδου: Δήλωση για την 25η Μαρτίου

ΔΗΛΩΣΗ για την 25η Μαρτίου

Η σημερινή μέρα υμνεί τους αγώνες των Ελλήνων για ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ και εξυψώνει το εθνικό μας αίσθημα, διότι η 25η Μαρτίου ως εθνική επέτειος για την ανεξαρτησία σηματοδοτεί  την δύναμη μας ως έθνος να υπερβαίνουμε τον εαυτό μας και να  κατανικούμε τις δυσκολίες.  Αν τότε αδύναμοι Έλληνες το 1821 τα καταφέραμε, τότε και οι σημερινοί μας αγώνες μπορούν να στεφθούν με επιτυχία.

Φρόσω Καρασαρλίδου

Χρόνια Πολλά σε  όλους τους Έλληνες και τις Ελληνίδες!

Φρόσω Καρασαρλίδου

Βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ, Ν. Ημαθίας

Μήνυμα του βουλευτή Ημαθίας Χρήστου Αντωνίου για την επέτειο της 25ης Μαρτίου.

Η 25η Μαρτίου αποτελεί ημέρα εθνικής μνήμης και τιμής στην Επανάσταση του 1821 ενάντια στην Οθωμανική αυτοκρατορία. Η ελληνική επανάσταση είναι μεγαλειώδες γεγονός με παγκόσμια και διαχρονική ακτινοβολία.

Για εμάς τους Έλληνες αποτελεί την απαρχή της πολιτικής μας συγκρότησης ως ανεξάρτητου εθνικού κράτους .Ταυτόχρονα υπήρξε η πρώτη από τις εθνικές επαναστάσεις της Ευρώπης, μετά τη γαλλική επανάσταση, που σημείωσε επιτυχία.

Η μη αναμενόμενη νίκη του επαναστατημένου λαού εναντίον μιας πάνοπλης υπερδύναμης είναι η απτή απόδειξη ότι κανένα καθεστώς, κανένας τύραννος, όσο αιώνιος και ανίκητος και αν εμφανίζεται,  δεν μπορεί να μη λυγίσει μπροστά σ ‘έναν εξεγερμένο λαό που έχει το δίκιο με το μέρος του.

Σήμερα καθώς πλησιάζουμε στον εορτασμό των 200 χρόνων από την κήρυξη της Επανάστασης ,οφείλουμε να μην ξεχνάμε τους αγώνες και τις θυσίες των αγωνιστών του 1821 γιατί η ελευθερία , η δημοκρατία και η εθνική ανεξαρτησία και ακεραιότητα της χώρας απαιτούν συνεχή επαγρύπνηση  και ενότητα.

 

Χρήστος Αντωνίου

Βουλευτής Σύριζα Ημαθίας.