Α. Τσίπρας: Η Ελλάδα δεν ξαναγυρίζει στο καθεστώς της χρεοκοπίας, της κοινωνικής ισοπέδωσης, της φτώχειας, της ανθρωπιστικής κρίσης
Η Ελλάδα δεν ξαναγυρίζει στο καθεστώς της χρεοκοπίας, της κοινωνικής ισοπέδωσης, της φτώχειας, της ανθρωπιστικής κρίσης τόνισε ο πρωθυπουργός και πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ, Αλέξης Τσίπρας, μίλώντας σε εκδήλωση στην Πάτρα στο κλειστό γυμναστήριο του Απόλλωνα. «Θέλουν να αλλάξουν τον προορισμό, τους παραλήπτες, την κατεύθυνση, τον κοινωνικό προσανατολισμό,, θέλουν πισωγύρισμα. θέλουν επιστροφή στο χθες» σημειωσε και πρόσθεσε: Ας το καταλάβει καλά πίσω δεν γυρίζουμε, ποτέ ξανά».Αντιμετωπίσαμε τη γενικευμένη ανθρωπιστική κρίση. Διαθέσαμε 3 δισεκ. σε πολιτικές κοινωνικής προστασίας. Στο Κοινωνικό Εισόδημα Αλληλεγγύης, στα προγράμματα για την ανθρωπιστική κρίση, την πολιτική για το παιδί και την παιδική φτώχεια, στα σχολικά γεύματα. Ανασυγκροτήσαμε το κοινωνικό κράτος από τα συντρίμμια που άφησαν πίσω τα μνημόνια» είπε ο πρωθυπουργός.«Ανοίξαμε ξανά τις πόρτες των νοσοκομείων σε 2,5 εκατομμύρια ανασφάλιστους πολίτες, εκείνους που είχε αποκλείσει το παλιό σύστημα» τόνισε ο ΑΛ. Τσίπρας, χειροκροτούμενος από τους συγκεντρωθέντες.
Στο πλαίσιο των Πασχαλινών εκδηλώσεων που διοργανώνει ο Δημος Ναυπλιέων τα παιδιά των σχολείων του Ναυπλίου στόλισαν το Λάζαρο και τον καλάντισαν στα σοκάκια της παλιάς πόλης με λουλούδια και κέφι, Σάββατο 20 Απριλίου 2019. Στην πλατεία Καποδίστρια παιδιά κατασκεύασαν στεφάνια με λουλούδια.
Μετά το τέλος της σημερινής προεκλογικής εκδήλωσης της «Λαϊκής Συσπείρωσης», ο υποψήφιος Δήμαρχος Αλεξάνδρειας Ηλίας Ιακωβίδης έκανε δηλώσεις στην κάμερα του emvolos.gr.
Την πρώτη της συγκέντρωση πραγματοποίησε η Λαϊκή Συσπείρωση του Δήμου Αλεξάνδρειας. στα γραφεία της τοπικής οργάνωσης του ΚΚΕ. Έγινε παρουσίαση των υποψηφίων δημοτικών και περιφερειακών συμβούλων και έγινε ομιλία.
Ρεπορτάζ: Στέλιος Νίκας
Κεντρικοί ομιλητές ήταν ο υποψήφιος Περιφερειακός σύμβουλος για την Περιφέρεια Ημαθίας κ.Τσεχελίδης Ιωάννης ενώ στην συνέχεια τον λόγο πήρε ο υποψήφιος Δήμαρχος Αλεξάνδρειας κ. Ηλίας Ιακωβίδης, ο οποίος προέτρεψε τους πολίτες του Δήμου να στηρίξουν τον συνδιασμό για να αλλάξουν μαζί την εικόνα της πόλης και αν βελτιώσουν την καθημερινότητα των πολιτών.
Δείτε το βίντεο:
Φωτο:
Ολόκληρη η ομιλία του κ. Ηλία Ιακωβίδη και τα ονόματα των υποψηφίων.
Συνδημότες και συνδημότισσες, φίλοι και φίλες, αγαπητοί σύντροφοι, συνυποψήφιοι με το ψηφοδέλτιο της «Λαϊκής Συσπείρωσης» σας καλωσορίζουμε στην σημερινή εκδήλωση η οποία σηματοδοτεί την επίσημη εκκίνηση του προεκλογικού μας αγώνα, ένα μήνα από τις κάλπες των εκλογών στις 26 Μάη.
Από αυτό εδώ το βήμα καλούμε τους εργαζόμενους, τους μικρομεσαίους αγρότες, τους αυτοαπασχολούμενους, τις γυναίκες, τους νέους και τις νέες του δήμου μας να κλείσουν τα αυτιά τους στις “σειρήνες” που προεκλογικά μοιράζουν κάθε λογής γνωστά ταξίματα, τακτική που την έχουν ψηλά στην προεκλογική τους ατζέντα, που μόνο στόχο έχουν να υφαρπάξουν τις ψήφους και να εγκλωβίσουν συνειδήσεις.
Καλούμε τους συμπολίτες μας να μην τσιμπήσουν στις διάφορες μετακινήσεις διαφόρων «παραγόντων» που παρατηρούνται τελευταία, από το ένα κόμμα στο άλλο ή τη μία παράταξη στην άλλη, είτε στον δήμο είτε στην Περιφέρεια. Βλέπουμε όλο αυτό το διάστημα «μεταγραφές» και με πόση ευκολία γίνονται. Αυτό τι μας δείχνει; Δείχνει την στρατηγική τους σύγκλιση και την ομοιότητα των «προγραμμάτων» όλων αυτών των δυνάμεων, ενώ σε καμία περίπτωση, αυτές οι μετακινήσεις, δεν μπορούν να επιφέρουν την «κάθαρση» από την ευθύνη που έχουν και θα την κουβαλάνε σε οποιοδήποτε συνδυασμό κι αν βρίσκονται ή θα βρεθούν (είτε ως επικεφαλής συνδυασμών είτε ως υποψήφιοι Δημοτικοί και περιφερειακοί Σύμβουλοι). Είναι με λίγα λόγια αυτοί που στήριξαν τις αντιλαϊκές πολιτικές των κυβερνήσεων και της ΕΕ, που συναίνεσαν σε αυτές, τις εφάρμοσαν κατά γράμμα και δεν εναντιώθηκαν, παρά μόνο σήκωναν ακόμα περισσότερο τα δύο τους χέρια στα Δημοτικά και Περιφερειακά Συμβούλια για να ψηφίζουν και να υλοποιούν μια σειρά μέτρα που ούτε στο ελάχιστο δεν βελτίωσαν, αλλά αντίθετα όξυναν τα καθημερινά μας προβλήματα.
Εμείς, ο συνδυασμός της «Λαϊκής Συσπείρωσης», δεν ασπαζόμαστε τη λανθασμένη άποψη ότι οι δημοτικές εκλογές δεν έχουν πολιτικό χαρακτήρα. Η ζωή μας έχει αποδείξει και συνεχίζει να μας αποδεικνύει το αντίθετο. Περιφέρειες και δήμοι έχουν στην αρμοδιότητά τους υπηρεσίες κρίσιμες για τη ζωή των εργαζομένων και του λαού και είμαστε σίγουροι ότι όλοι αυτοί οι επίδοξοι δήθεν «ανεξάρτητοι», κατά τα άλλα, διεκδικητές του δήμου Αλεξάνδρειας, στην πράξη θα κάνουν ό,τι και οι προηγούμενοι, θα εφαρμόσουν κατά γράμμα τις ίδιες πολιτικές. Καλούμε τον λαό της Αλεξάνδρειας να μην πιστέψει στο δήθεν ανεξάρτητο που πουλάνε οι άλλοι τέσσερις συνδυασμοί ενώ για ακόμη μια φορά μπροστά στις εκλογές, αφού πάσχισαν να πάρουν το χρίσμα και τη στήριξη διαφόρων και προσπάθησαν να γίνουν οι εκλεκτοί των κομμάτων τους, θυμήθηκαν να φορέσουν πάλι τον μανδύα των ανεξάρτητων υποψηφίων. Λένε ψέματα όσοι αποκρύπτουν το γεγονός ότι εκφράζουν συγκεκριμένες πολιτικές.
Αν μπούμε στην διαδικασία να αναλύσουμε τις μέχρι τώρα υποψηφιότητες, οι άλλοι τέσσερις επικεφαλής έχουν σύνδεση πολιτική μεταξύ τους. Οι τρεις εκ των τεσσάρων προέρχονται από τον χώρο της ΝΔ και υπηρέτησαν στην τοπική διοίκηση αλλά και την κεντρική εξουσία ενώ ο τέταρτος από τον χώρο του ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ, ο οποίος έχει την στήριξη του ΣΥΡΙΖΑ (!) και μέχρι πρότινος συμμετείχε στην απερχόμενη διοίκηση του Δήμου Αλεξάνδρειας. Όπως σε κεντρικό επίπεδο κυβέρνησαν τα κόμματα τους μαζί, κι έφεραν τα μνημόνια, έτσι και σε τοπικό επίπεδο οι συνεργασίες τους ήταν απροκάλυπτες και ουσιαστικά τα εφάρμοσαν. Από όλα αυτά διαφαίνεται ότι γέφυρες και γεφυράκια υπήρχαν, υπάρχουν και μαζί ενώνουν όλο το αστικό πολιτικό προσωπικό και τα κόμματά τους. Είναι οι γέφυρες που ένωσαν το ΠΑΣΟΚ με την ΝΔ και τα τέσσερα τελευταία χρόνια διακυβέρνησης τον ΣΥΡΙΖΑ με τους ΑΝΕΛ. Αξίζει εδώ να σημειωθεί το ψευδεπίγραφο δίπολο της προόδου από την μια και της συντήρησης από την άλλη που επιχειρεί να στήσει ο ΣΥΡΙΖΑ, αλλά που το τροφοδοτούν και τα άλλα αστικά κόμματα, που ουσιαστικά είναι προσπάθεια απόκρυψης ότι συγκλίνουν στα βασικά, στρατηγικής σημασίας, ζητήματα.
Φίλες και φίλοι
Η μόνη πραγματικά διαφορετική δύναμη απέναντι σε όλους τους άλλους είναι το ψηφοδέλτιο της «Λαϊκής Συσπείρωσης», που στηρίζεται από το ΚΚΕ. Είναι επιτακτική ανάγκη για τον εργαζόμενο λαό να δυναμώσει και να ενισχυθεί η Λαϊκή Συσπείρωση στον Δήμο και την Περιφέρεια, γιατί όσο περισσότεροι εκλεγμένοι δήμαρχοι, δημοτικοί και περιφερειακοί σύμβουλοι με τα ψηφοδέλτια της τόσο δυναμώνει η λαϊκή αντιπολίτευση – από θέση Δημοτικής αρχής ή από θέση μειοψηφίας – απέναντι στην αντιλαϊκή πολιτική όπως αυτή εξειδικεύεται σε Δήμους και Περιφέρειες. Όπως άλλωστε έχουν αποδείξει με την δράση τους οι 5 κομμουνιστές δήμαρχοι σε Καισαριανή, Χαϊδάρι, Ικαρία, Πάτρα και Πετρούπολη. Δυναμώνοντας την «Λαϊκή Συσπείρωση» σημαίνει ότι πολλαπλασιάζονται οι δυνάμεις που θα συγκρουστούν με την κυρίαρχη αντιλαϊκή πολιτική, που θα μπουν μπροστά και θα διεκδικήσουν μαζί με το λαό μέτρα στήριξης κι ανακούφισης των εργατικών – λαϊκών οικογενειών από τα χαράτσια και την άγρια φορολογία, για να μην περάσουν οι πλειστηριασμοί, για να έχουν όλα τα παιδιά πρόσβαση στην προσχολική αγωγή, για το δικαίωμα στην μόνιμη και σταθερή δουλειά με δικαιώματα για τους εργαζόμενους στους δήμους, για έργα και υποδομές αντιπυρικής, αντιπλημμυρικής, αντισεισμικής προστασίας, ελεύθερους χώρους για το λαό, για διαχείριση των απορριμμάτων με βάση τις σύγχρονες δυνατότητες και τα συμφέροντα του λαού και όχι τα κέρδη των επιχειρηματικών ομίλων.
Ως Λαϊκή Συσπείρωση
Αναδείξαμε τις συνέπειες που έχουν, για τις λαϊκές οικογένειες του Δήμου Αλεξάνδρειας, οι διοικητικές αναδιαρθρώσεις και το αντιδραστικό θεσμικό πλαίσιο (Καλλικράτης, Κλεισθένης)
Απαιτήσαμε την καθολική παροχή υψηλού επιπέδου δωρεάν υπηρεσιών Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας και Πρόνοιας, με την ανάπτυξη, στελέχωση και εξοπλισμό των αναγκαίων υποδομών και χρηματοδότηση αποκλειστικά από το κράτος.
Προτείναμε τη μείωση των δημοτικών τελών και χαρατσιών στα λαϊκά νοικοκυριά του δήμου καθώς και στα τιμολόγια του νερού ενώ διεκδικούμε τη δημόσια και δωρεάν κάλυψη σε αναγκαίες υποδομές για το λαό σε ύδρευση, αποχέτευση, άρδευση.
Σταθήκαμε δίπλα σε κινητοποιήσεις εργαζομένων όπως των συμβασιούχων στην καθαριότητα (το 2017), των σχολικών καθαριστριών, των εργαζομένων στο «Βοήθεια στο Σπίτι» και εργαζομένων που απολύθηκαν από το δήμο.
Αναδείξαμε ζητήματα των εργαζομένων του δήμου που έχουν να κάνουν με την υγιεινή και την ασφάλεια στην εργασία, όπως για παράδειγμα στην Καθαριότητα (Ρούχα εργασίας, είδη προστασίας), την μονιμοποίηση των συμβασιούχων και την πρόσληψη του αναγκαίου προσωπικού στο Δήμο Αλεξάνδρειας
Αναδείξαμε και προτείναμε λύσεις για το πρόβλημα διαχείρισης των απορριμμάτων και της ανακύκλωσης με την κακή κατάσταση του όρχου Οχημάτων – Μηχανημάτων αλλά και το σοβαρό θέμα στο Σταθμό Μεταφόρτωσης Απορριμμάτων, που έχει ουσιαστικά μετατραπεί σε χωματερή, μια υγειονομική βόμβα, όπου συγκεντρώνονται σωροί σκουπιδιών χωρίς καμιά προηγούμενη κατεργασία, χωρίς ουσιαστικά κανένα ουσιαστικό μέτρο ασφάλειας για τη διαχείρισή τους, όπως με τραγικό τρόπο έχει αποδειχτεί.
Προβάλλαμε την αναγκαιότητα για αντικατάσταση των παλαιών δικτύων ύδρευσης, των ζητημάτων προστασίας καθώς και των αναγκαίων μέτρων και έργων, στο δήμο μας, για την πρόληψη και αντιμετώπιση φυσικών καταστροφών.
Βρεθήκαμε δίπλα στους αγώνες των αγροτών για τις τιμές των προϊόντων, τις αποζημιώσεις και τα φθηνά καύσιμα.
Απαιτήσαμε και διεκδικούμε την κάλυψη των αναγκών σε σχολική στέγη, νηπιαγωγεία, παιδικούς σταθμούς, πολιτισμού, ελεύθερων χώρων ενώ αναδείξαμε ζητήματα που υποβαθμίζουν τη ζωή των δημοτών όπως η εγκατάλειψη παιδικών χαρών και χώρων άθλησης στα χωριά και στην πόλη του δήμου μας.
Διεκδικούμε τη φροντίδα και αγωγή όλων των παιδιών προσχολικής ηλικίας, την προστασία των ΑμΕΑ, των ηλικιωμένων μέσα από ένα διευρυμένο κρατικό δίκτυο δομών. Την πρόσληψη του αναγκαίου για τη λειτουργία τους προσωπικού.
Διεκδικούμε την προστασία του περιβάλλοντος σε ατμόσφαιρα, νερό, πράσινο, ελεύθερους χώρους και παράλληλα προτείνουμε λύσεις για την σωστή αντιμετώπιση της καταπολέμησης των κουνουπιών, που αποτελεί ένα σημαντικό ζήτημα της περιοχής.
Με το ψηφοδέλτιο της “Λαϊκής Συσπείρωσης”, που στηρίζει το ΚΚΕ, μπορούμε να απαντήσουμε στην ενιαία επίθεση που δέχονται η ζωή και τα δικαιώματά μας, να βάλουμε εμπόδια και να καθυστερήσουμε αντιλαϊκά μέτρα, να διεκδικήσουμε μέτρα ανακούφισης για τη λαϊκή οικογένεια, να ανοίξουμε το δρόμο για να εφαρμοστούν ριζικές αλλαγές έτσι ώστε να αυξηθεί το επίπεδο της ποιότητα ζωής των πολιτών.
Οι αγωνιστές και οι αγωνίστριες στα ψηφοδέλτια της “Λαϊκής Συσπείρωσης” απαντούν χωρίς μισόλογα και περιστροφές. Είναι αμετακίνητοι στην πρώτη γραμμή των αγώνων του λαού. Εκεί θα βρίσκονται και την επόμενη μέρα των εκλογών. Είναι άνθρωποι που προέρχονται κι από άλλους πολιτικούς χώρους, που συμπορεύονται όμως με το ΚΚΕ στον αγώνα, στο κίνημα και στις εκλογές. Οι φιλολαϊκές θέσεις και προτάσεις τους είναι ρεαλιστικές, γιατί απαντούν στις λαϊκές ανάγκες και η πραγματοποίησή τους απαιτεί σύγκρουση με τα συμφέροντα του κεφαλαίου.
Στις κάλπες, που θα στηθούν στις 26 Μάη, ο λαός πρέπει να μιλήσει αποφασιστικά και μαχητικά, με την ψήφο του, έτσι ώστε να ενισχύσει την αντίθεσή του στην κυρίαρχη πολιτική και να δείξει πως δε συναινεί, δεν υποκύπτει, δεν παραπλανάται, δεν ανέχεται την κοροϊδία και το ψέμα. Να βάλει μπροστά τις ανάγκες του και το δίκιο του, να δυναμώσει τη λαϊκή διεκδίκηση και να βαδίσει μαζί μας σε ένα διαφορετικό δρόμο, σε αυτόν της ελπίδας, της πάλης για αξιοπρεπή ζωή, της αλήθειας, του έντιμου αγώνα, της ανατροπής, για μια διαφορετική οργάνωση της κοινωνίας και της οικονομίας, όπου θα έχει την εξουσία και θα είναι ιδιοκτήτης του πλούτου που παράγει. Αυτός ο δρόμος χαράζεται με ψήφο στη Λαϊκή Συσπείρωση, σε Δήμο και Περιφέρεια, στο ΚΚΕ, στις Ευρωεκλογές και Εθνικές εκλογές.
Σας ευχαριστώ πολύ & καλή δύναμη στη συνέχεια του αγώνα μας.
Η Εστία Ρουμλουκιωτών Αλεξάνδρειας για πέμπτη συνεχόμενη χρονιά αναβίωσε το Πασχαλιάτικο έθιμο των Λαζαρίνων.
Ρεπορτάζ: Βασίλης Σιμόπουλος
Η αφετηρία έγινε το πρωί του Σαββάτου του Λαζάρου, από το Ναό Κοιμήσεως Θεοτόκου Αλεξάνδρειας. Μετά την καθιερωμένη ευχή του ιερέα με το πέρας της λειτουργίας, άρχισαν τα Λαζαριάτικα τραγούδια και οι χοροί στο προαύλιο της εκκλησίας, από τα μικρά κορίτσια του συλλόγου.
Έπειτα ακολούθησε η επίσκεψή τους στον Ιερό Ναό του Αγίου Αλεξάνδρου, όπου έλαβαν την ευχή του ιερέα, τραγουδώντας και χορεύοντας στο προαύλιο της εκκλησίας. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον είχε η επίσκεψη που ακολούθησε σε σπίτι του παλαιού Γιδά, όπου τα παιδιά γνώρισαν την παραδοσιακή αναπαράσταση του εθίμου και δοκίμασαν την αυθεντική ρουμλουκιώτικη τσουκνιδόπιτα της κας Αναστασίας Βαρσαμοπούλου.
Τέλος, οι περήφανες Λαζαρίνες διέβησαν την κεντρική οδό Δ. Βετσοπούλου, με τελικό σταθμό τους το ιστορικό Κονάκι για την απαραίτητη φωτογράφιση και τα ανάλογα πασχαλιάτικα κεράσματα και ευχές.
Ο δυνατός αέρας, ο κακός αγωνιστικός χώρος και η επιπολαιότητα στην τελική προσπάθεια, λίγο έλειψε να αποβούν μοιραία για τον ΠΑΟΚ Αλεξάνδρειας, που πήρε την πολύτιμη νίκη στο Παλαιοχώρι στην εκπνοή του αγώνα.
Ρεπορτάζ: Βασίλης Σιμόπουλος
Δράστης ο ..συνήθης ύποπτος Γιώργος Κίτσας, που στο πρώτο λεπτό των καθυστερήσεων νίκησε τον απροσπέλαστο Ματράκα, λύνοντας το γόρδιο δεσμό για τον δικέφαλο.
Το παιχνίδι Άρη Παλαιοχωρίου – ΠΑΟΚ Αλεξάνδρειας για την τελευταία αγωνιστική της κανονικής περιόδου του πρωταθλήματος Α ΕΠΣΗ ήταν ένας καθαρός μονόλογος των φιλοξενούμενων. Ειδικά στο δεύτερο ημίχρονο οι παίκτες του Σάκη Παγγούρα έχασαν πληθώρα ευκαιριών. Από την άλλη οι κίτρινοι του Γιώργου Απόσογλου ρίχνοντας όλο το βάρος στην άμυνα όπου δέσποζε η φυσιογνωμία του Ηρακλή Παντόπουλου, πάλεψαν σθεναρά αλλά υπέκυψαν στην τελευταία φάση του αγώνα.
Πλέον με βάση την τελική βαθμολογία ο ΠΑΟΚ Αλεξάνδρειας κατετάγη 2ος στην κανονική περίοδο και στα επικείμενα play-off θα αντιμετωπίσει με πλεονέκτημα έδρας τον 4ο ΦΑΣ Νάουσα. Από την άλλη, ο Άρης Παλαιοχωρίου κατετάγη 12ος και θα αντιμετωπίσει στα play out με πλεονέκτημα τον 13ο Φίλιππο Μελίκης.
Διαιτητής της συνάντησης ο κ. Παραδεισόπουλος, βοηθοί οι κ.κ. Μηνούδης και Κουτσικανίδης, όλοι του Συνδέσμου Πιερίας.
Παιώνιες Κράστας! Τρίτη 30/4/2019 Με το Γιαννακοχώρι, Ροδοχώρι, ΚΠΕ Νάουσας, Φωτογράφοι Ν. Ημαθίας, Δασαρχείο Νάουσας
Τα τοπικά συμβούλια, οι πολιτιστικοί σύλλογοι Γιαννακοχωρίου – Ροδοχωρίου, Κέντρο Περιβαλλοντολογικής Εκπαίδευσης – ΚΠΕ Νάουσας, οι Φωτογράφοι Ν. Ημαθίας, το Δασαρχείο Νάουσας και ο Ηλίας Τσέχος, σας προσκαλούν στα ανταμώματα με την εκρηκτική ανθοφορία της βασίλισσας των βοτάνων Παιώνιας, στο Βέρμιο, στους λόφους της Κράστας, που ευδοκιμεί χιλιάδες χρόνια τώρα, εκπλήσσοντας!
Τρίτη 30/4/2019 αναχωρήσεων, από πλατείες Γιαννακοχωρίου 11π.μ, Ροδοχωρίου 11.30 π.μ, ελευθέρας η συμμετοχή, εύκολη πρόσβαση των οχημάτων, άπαντες εφοδιασμένοι με καπέλα, νερά, γυαλιά ηλίου, σαντουιτσάκια, φωτογραφικές μηχανές, χαρές… δίχως να κόβουμε άνθη και χωρίς να αφήνουμε σκουπίδια! Διαβάζουμε ποιήματα, μύθους, πραγματικότητες, περιβαλλοντικές σκέψεις, τραγουδάμε και χορεύουμε τις γεωγραφίες μας και τα τηλέφωνα ανθέων πληροφοριών: 6939699902, 23320
Περιοδεία στην Μελίκη πραγματοποίησε ο υποψήφιος Δήμαρχος Αλεξάνδρειας Κώστας Ναλμπάντης, πλαισιωμένος από υποψηφίους δημοτικούς –ες συμβούλους το πρωί της Πέμπτης.
Επισκέφθηκε την Λαϊκή Αγορά, όπου είχε την ευκαιρία να συνομιλήσει με τους επαγγελματίες του εμπόρους, για να καταγράψει τα προβλήματα του κλάδου. Η βελτίωση των υποδομών ανάπτυξης των Λαϊκών Αγορών στα όρια του Δήμου και άλλα επιμέρους θέματα, προστέθηκαν στην ατζέντα της παράταξης με την δέσμευση να διευθετηθούν κατά προτεραιότητα. Όπως τονίσθηκε τόσο απ τον ίδιο όσο και από τους παρευρισκόμενους υποψηφίους συμβούλους της παράταξης, το θέμα της αποδοτικότερης λειτουργίας των λαϊκών αγορών είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με την βελτίωση της καθημερινότητας των δημοτών και ως τέτοιο θα αντιμετωπισθεί άμεσα.
Ο κ. Ναλμπάντης περιόδεψε και στην αγορά της Μελίκης και συνομίλησε με πολλούς επαγγελματίες του στεγασμένου εμπορίου αλλά και κατοίκους της περιοχής. Τα θέματα της καθαριότητας των δημόσιων χώρων καθώς και άλλα σημαντικά, που έχουν παραμεληθεί τα τελευταία χρόνια, έχουν επίσης συμπεριλήφθη στο πρόγραμμα της παράταξης και στην επόμενη 4ετία δεν θα χαθεί καθόλου χρόνος για την επίλυση τους, διαβεβαίωσε ο υποψήφιος Δήμαρχος.
Στις συναντήσεις μου με αγρότες της περιοχής καταγράφηκαν αιτήματα που αφορούν την αγροτική οικονομία και τα προβλήματα που προκάλεσε η πρόσφατη σφοδρή χαλαζόπτωση.
Το Εργοστάσιο Ζαχάρεως στο Πλατύ Ημαθίας θα λειτουργήσει και φέτος – σε αντίθεση με όσα προέβλεψαν οι Κασσάνδρες.
Με πρωτοβουλία του Υπ. Γεωργίας κ. Σταύρου Αραχωβίτη και του Αν. Υπ. Οικονομίας και Ανάπτυξης κ. Στέργιου Πιτσιόρλα, εγκρίθηκε η προβλεπόμενη ήσσονος σημασίας ενίσχυση από Εθνικούς πόρους (deminimis) των τευτλοπαραγωγών, ύψους 1 εκατομμυρίου ευρώ.
Η όλη διαδικασία πίστωσης βρίσκεται στο τελικό στάδιο, δηλαδή, ολοκληρώθηκε η διαδικασία δημοσίευσης στο Εθνικό Τυπογραφείο (ΚΑΔ 20745 /17.4.1019) με την έκδοση του σχετικού ΦΕΚΒ1365 / 19.4.1019 και έπεται η καταβολή από τον ΟΠΕΚΕΠΕ του ποσού που αναλογεί στον κάθε καλλιεργητή.
Οι τευτλοπαραγωγοί θα δουν τα αναλογούντα χρήματα στους λογαριασμούς τους τη Μ. Τρίτη, 23-4-2019.
Καλό Πάσχα !
Αθήνα 19.5.2019 Ουρσουζίδης Ν. Γιώργος
Βουλευτής Ημαθίας του ΣΥΡΙΖΑ
*ΣΗΜΕΙΩΣΗ:
Το μεγάλο πρόβλημα που προέκυψε κατά τη φετινή περίοδο, στην καλλιέργεια ακτινιδίων, δαμάσκηνων και βερίκοκων, που ανάγεται σε αίτια εκτός κανονισμού του ΕΛΓΑ, μετά την ολοκλήρωση της συγκομιδής και αφού αξιολογηθούν τα στοιχεία, θα ενταχθούν επίσης στις ήσσονος σημασίας ενισχύσεις (de minimis) ή και σε Πολιτική Σχεδίασης Εκτάκτου Ανάγκης (ΠΣΕΑ), εφόσον απαιτηθεί.
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.