Αρχική Blog Σελίδα 14046

Ενημερωτική επίσκεψη του Κώστα Καλαϊτζίδη στο Σφαγείο Βέροιας και ικανοποίηση για την τροφοδοσία της αγοράς ενόψει Πάσχα

Επίσκεψη στο Βιομηχανικό Σφαγείο Βέροιας ενόψει της προετοιμασίας για την κατάλληλη τροφοδοσία της αγοράς για τη γιορτή του Πάσχα πραγματοποίησε την Κυριακή, ο αντιπεριφερειάρχης Ημαθίας Κώστας Kαλαϊτζίδης.

Παρουσία εκπροσώπων της Κτηνιατρικής υπηρεσίας, του Σφαγείου, των κτηνοτροφικών φορέων της περιοχής, παραγωγών και εμπόρων κρέατος, συζητήθηκαν θέματα που σχετίζονται με την ομαλή  τροφοδοσία της αγοράς, την προώθηση της ντόπιας παραγωγής και την αντιμετώπιση τυχόν προβλημάτων που μπορεί να δημιουργηθούν από το παρεμπόριο και παράνομες διακινήσεις σφάγιων.

Από την πλευρά του Κώστα Καλαϊτζίδη ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στη διασφάλιση των συνθηκών υγιεινής και ασφάλειας του κρέατος, στην επάρκεια για την έγκαιρη τροφοδοσία της αγοράς αλλά και στην τελική τιμή των προϊόντων του, ώστε να είναι προσιτά σε όλους τους καταναλωτές. Για μια ακόμη φορά διαπιστώθηκε ότι το Βιομηχανικό Σφαγείο Βέροιας λειτουργεί με υποδειγματικό τρόπο και με πλήρη διασφάλιση της ποιότητας των κρεάτων του, από κάθε άποψη. Παράλληλα οι κτηνοτρόφοι της Ημαθίας και ο τοπικός εμπορικός κλάδος που ασχολείται με την παραγωγή και τη διακίνηση του ντόπιου κρέατος εγγυώνται την άριστη ποιότητα των κρεάτων που προέρχονται από τη Βέροια και την Ημαθία (αμνοερίφια, μοσχάρι και χοιρινά) και καταβάλουν κάθε δυνατή προσπάθεια για να κρατούν χαμηλά τις τιμές.

Ο αντιπεριφερειάρχης Ημαθίας Κώστας Καλαϊτζίδης εκφράζοντας την ικανοποίησή του για την ενημέρωση που είχε, ευχαρίστησε όλους τους παριστάμενους για την προσπάθεια που κάνουν και τους έδωσε συγχαρητήρια. Επισκεπτόμενος και τη γραμμή παραγωγής ευχαρίστησε το ίδιο όλους τους εργαζόμενους στο Βιομηχανικό Σφαγείο Βέροιας και τους ευχήθηκε υγεία και καλό Πάσχα.

Στην ενημερωτική επίσκεψη του Κώστα Καλαϊτζίδη στο Βιομηχανικό Σφαγείο Βέροιας συμμετείχαν και οι: Μπέλλας Ιωάννης Πρόεδρος Δ..Σ Βιομηχανικού Σφαγείου Ημαθίας Α.Ε.Β.Ε., Μπέλλας Δημήτρης Μέλος Δ.Σ Βιομηχανικού Σφαγείου Ημαθίας Α.Ε.Β.Ε., Κόβας Δημήτριος Πρόεδρος Βοοτροφικού Συλλόγου Βέροιας, Κύρτσιος Στέργιος Πρόεδρος Πανελλήνιας Ένωσης αιγοπροβατοτρόφων, Κουτσιώφτης Δημήτριος Αντιπρόεδρος Βοοτροφικού Συλλόγου Βέροιας, Σίμος Στέλιος Γενικός Γραμματέας Βοοτροφικού Συλλόγου Βέροιας, Κόβας Φώτιος Δικηγόρος-Νομικός Σύμβουλος Βιομηχανικού Σφαγείου Ημαθίας, Καδόγλου Σταύρος έμπορος κρεάτων, Φακαλής Ιωάννης κτηνίατρος Τμήματος Κτηνιατρικής Π.Ε Ημαθίας.

Αθλητισμός: Νίκη με εξαιρετική άμυνα για τους Αετούς Βέροιας

Ισοφάρισαν τη σειρά των αγώνων με τον ΓΑΣ Αλεξάνδρειας οι Αετοί Βέροιας.Μετά από μία εξαιρετική αμυντική παρουσία, που συνοδεύτηκε από ένα πολύ αποτελεσματικό τρίτο δεκάλεπτο, οι “ασπρόμαυροι” έφτασαν στο τελικό 62-38, σκορ που αντικατοπτρίζει σε μεγάλο βαθμό την εικόνα του αγώνα.

Για ακόμη μία φορά τη φετινή σεζόν, η ομάδα του Ντάνη Τυριακίδη απέδειξε πως δίκαια βρέθηκε στην πρώτη τετράδα του πρωταθλήματος. Σε ένα παιχνίδι που ουσιαστικά ήταν “τελικός” για τους Αετούς (η ήττα έδινε το εισιτήριο για τον τελικό στους αντιπάλους), οι παίκτες που χρησιμοποιήθηκαν έδωσαν το 110% των δυνατοτήτων τους και έφτασαν στην τελική επικράτηση.

Μετά από ένα ισορροπημένο πρώτο δεκάλεπτο (13-11), οι γηπεδούχοι ανέβασαν την απόδοση τους και προηγήθηκαν στο πρώτο ημίχρονο με 32-23.

Το δεκάλεπτο που ουσιαστικά “κλείδωσε” τη νίκη για τους Αετούς ήταν το τρίτο, στο οποίο το επιμέρους σκορ ήταν 21-9 και μετέτρεψαν σε τυπική διαδικασία τα τελευταία λεπτά του αγώνα.

Πρώτος σκόρερ για τους Αετούς ήταν ο Μάκης Ιωσηφίδης, ο οποίος σημείωσε 20 πόντους και τον ακολούθησε ο Σωκράτης Χατζηχαρίσης που έφτασε τους 13.

Το τελευταίο παιχνίδι της σειράς έχει οριστεί το Σάββατο 4/5 και ώρα 18.00 στην έδρα του ΓΑΣ Αλεξάνδρειας, με τον νικητή να περνά στον τελικό των play off.

Τα δεκάλεπτα : 13-11, 32-23, 53-32, 62-38

Αετοί Βέροιας : Τσιμτσιρίδης 5, Χρήστου, Κασάπης 2, Παπαδόπουλος Δ. 4 (1), Γκεκόπουλος 4, Χρυσάφης 7 (1), Γαβριηλίδης 2, Χατζηχαρίσης 13, Ιατρού 5, Ιωσηφίδης 20 (3)

ΓΑΣ Αλεξάνδρειας : Μπαλιάκας, Αβραμίδης 5, Μπίσκας 9, Σιδηρόπουλος 4, Ζησιός 1, Ευθυμιόπουλος 1, Κεσίδης 1, Καρκάρας 8, Πρόιος, Καραγιάννης, Χερκελετζής 4, Παπαγερίδης 5 (1).

Ο Κώστας Ναλμπάντης στο κλειστό γυμναστήριο της Μελίκης

Μια ευχάριστη ημέρα, στο πλαίσιο της προεκλογικής του δραστηριότητας, είχε ο υποψήφιος Δήμαρχος Αλεξάνδρειας Κ. Ναλμπάντης, από τις κερκίδες του κλειστού γυμναστηρίου της Μελίκης,

όπου βρέθηκε για να παρακολουθήσει την κρίσιμη αναμέτρηση μπάσκετ, μεταξύ της τοπικής ομάδας ΓΑΣ ΜΕΛΙΚΗΣ και της ΚΑΛΑΜΠΑΚΑΣ ΑΟ. Μια αναμέτρηση που βρήκε νικήτρια την ομάδα της Μελίκης, που πλησίασε στην επίτευξη του φετινού στόχου για την παραμονή στην κατηγορία.

Η αναμέτρηση διεξήχθη σε ιδιαίτερα φίλαθλο κλίμα στο κατάμεστο γυμναστήριο, και μετά την λήξη του ο κ. Ναλμπάντης είχε την ευκαιρία να συνομιλήσει με  τους ανθρώπους της ομάδας και τους παίκτες, τους οποίους συνεχάρη, ενώ διαβεβαίωσε ότι η στήριξη των αθλητικών σωματείων όπως και η προαγωγή του φίλαθλου πνεύματος μέσα από στοχευμένα έργα και δράσεις βρίσκονται ψηλά προτεραιότητες της παράταξης του.

Ο ερασιτεχνικός αθλητισμός είναι η βάση για την προσέλκυση των νέων στα γήπεδα, και προσπάθειες σαν αυτή της ομάδας μπάσκετ της Μελίκης αποτελούν παράδειγμα προς μίμηση, τόνισε ο υποψήφιος Δήμαρχος Αλεξάνδρειας, ευχόμενος η ομάδα να διατηρηθεί στην κατηγορία και να συνεχίζει την αγωνιστική της δράση με ακόμα υψηλότερους στόχους στο μέλλον.

Διοργάνωση εκδήλωσης για την ποίηση από το 1ο ΓΕΛ Αλεξάνδρειας στη δημοτική βιβλιοθήκη

Την Παρασκευή 19 Απριλίου 2019 το 1ο ΓΕΛ Αλεξάνδρειας παρουσίασε στη Δημοτική Βιβλιοθήκη ένα αφιέρωμα στην ποίηση με θέμα: «Ποίηση – Άνοιξη-Έρωτας», και κεντρική ομιλήτρια την ποιήτρια Αρετή Γκανίδου.

Οι μαθητές διάβασαν, απήγγειλαν και τραγούδησαν αποσπάσματα ποιητικών συλλογών γνωστών ελλήνων ποιητών. Την επιμέλεια της εκδήλωσης είχαν οι καθηγήτριες. Τσιαπανίτη Στέλλα και Τσιμπορογιάννη Ολυμπία.

Θεσσαλονίκη: Συμμετοχή 1ου ΓΕΛ στο 11o Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής στο ΝΟΗΣΙΣ

Στις 18-4-2019 ομάδα μαθητών και μαθητριών του 1ου Γενικού Λυκείου Αλεξάνδρειας συμμετείχε στο 11ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής που πραγματοποιήθηκε στο ΝΟΗΣΙΣ.

Στην ομάδα συμμετείχαν οι Καρολίδου Κατερίνα, Κατρανίτσας Κωνσταντίνος, Λαζής Θοδωρής και Λαμπρόπουλος Δημήτρης με επιβλέποντα τον κ. Σιταρίδη Ιωάννη – Πληροφορικό ΠΕ86. Η εργασία που παρουσιάστηκε είχε θέμα “Εκπαιδευτική ρομποτική- Εφαρμογή σε γλώσσα Python“.  Ευχαριστούμε θερμά τη  Συντονίστρια Εκπ. Έργου κ Μπαμπαλώνα για την αμέριστη υποστήριξή της.

noesissynedrioPliroforikis2

Συμμετοχή του 1ου ΓΕΛ Αλεξάνδρειας στη διημερίδα για τον Αριστοτέλη στη Νάουσα

Την Τετάρτη 17 Απριλίου 2019 το 1ο Γενικό Λύκειο Αλεξάνδρειας συμμετείχε στην 3η Πανελλήνια Μαθητική Διημερίδα: «Αριστοτέλης, ο διαχρονικός δάσκαλος» στη Νάουσα.

Η εργασία του σχολείου είχε ως θέμα «Αριστοτέλης και διανοητικές αρετές» και απέσπασε θετικά σχόλια. Συμμετείχαν ο μαθητές: Κωστοπούλου Ευαγγελία, Κωστοπούλου Φανή, Ματράκα Ζωή, Καραγιάννη Δήμητρα, Γκακούδη Φαίη και Καρπινκάκη Νικολέτα. Την επιμέλεια είχε η φιλόλογος του σχολείου Τσιαπανίτη Στέλλα.

Κώστας Ναλμπάντης: Οδηγός πολιτισμού η εργασία του κ. Μοσχόπουλου για τον τόπο μας

Στην παρουσίαση του νέου βιβλίου του δικηγόρου – ιστορικού κ. Ιωάννη Μοσχόπουλου, με τίτλο:Το Ρουμλούκι [Καμπανία] κατά την ύστερη οθωμανοκρατία [1830-1900], παραβρέθηκε ο υποψήφιος Δήμαρχος Κώστας Ναλμπάντης το απόγευμα της Κυριακής 21 Απριλίου 2019.

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στην αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου Αλεξάνδρειας και ο κ. Ναλμπάντης συνεχάρη και ευχαρίστησε τον συντοπίτη μας ιστορικό για τη νέα έκδοση, που έρχεται να προστεθεί στο πολυσχιδές έργο του.
Με αφορμή την εκδήλωση, ο υποψήφιος Δήμαρχος Αλεξάνδρειας Κώστας Ναλμπάντης, δήλωσε:

«Το νέο ιστορικό πόνημα του συντοπίτη μας, εξαίρετου δικηγόρου και ακάματου ιστορικού ερευνητή της περιοχή του Ρουμλουκιού κ. Ιωάννη Μοσχόπουλου, αποτελεί ένα ακόμα δείγμα της αγάπης του για τον τόπο και πρέπει να αγκαλιαστεί από την τοπική κοινωνία με την ίδια μεγάλη αγάπη, ως ελάχιστο δείγμα της αναγνώρισης του βαρυσήμαντου έργου που δημιουργεί ως παρακαταθήκη για τις μελλοντικές γενιές. Το εξαίρετο παράδειγμα του κ. Μοσχόπουλου αποτελεί οδηγό για τις νεώτερες γενιές του τόπου μας και ως τέτοιο θα έχει πάντα ξεχωριστή θέση στην καρδιά μας και στις δράσεις που ως Δημοτική Αρχή πρέπει να στηρίξουμε και να προαγάγουμε στον χώρο του πολιτισμού.

Γιάννης Παπαγιάννης: Δήλωση για την επικράτηση του ΠΑΟΚ

“Πολλά συγχαρητήρια στον ΠΑΟΚ για τη δίκαιη και πανάξια κατάκτηση του Πρωταθλήματος Ελλάδος.

Μετά από 34 ολόκληρα χρόνια ο τίτλος ανεβαίνει στη Μακεδονία, στα 93α γενέθλια ενός Συλλόγου που εκφράζει τις Αλησμόνητες Πατρίδες, την Προσφυγιά, την Ιστορία, την Υπερηφάνεια ενός Συλλόγου που λειτουργεί ως οικογένεια και περιβάλλεται από την αγάπη των εκατομμυρίων φίλων του σε κάθε γωνιά της γης.

Ένα μεγάλο μπράβο στον άνθρωπο που συνέβαλε τα μέγιστα στην αναγέννηση του Δικεφάλου του Βορρά οδηγώντας τον στη θέση που του αξίζει, στον κύριο Ιβάν Σαββίδη, στους ποδοσφαιριστές, στο προπονητικό επιτελείο και βέβαια στη μεγάλη δύναμη αυτής της ομάδας, τους φιλάθλους της, που χτες το βράδυ είδαν τα όνειρα τους να γίνονται πραγματικότητα.

Θερμά συγχαρητήρια και πάλι, η Μακεδονία έχει ανάγκη ανάλογες επιτυχίες!

Ιωάννης Μ. Παπαγιάννης
Υποψήφιος Δήμαρχος Βέροιας
“Δικαίωμα για νέα Βέροια”

Κώστας Ναλμπάντης: Ο Αθλητισμός Ενώνει

Με αφορμή την χθεσινή ημέρα, που είναι μέρα γιορτής για τους φιλάθλους της Θεσσαλονίκης, της Μακεδονίας αλλά και ολόκληρης της Ελλάδας και οι οποίοι χαίρονται που ο ΠΑΟΚ κατακτά επάξια το πρωτάθλημα στην Σούπερ Λίγκ, έχω να επισημάνω ότι συμμερίζομαι την χαρά τους και την ικανοποίησή τους αν και οπαδικά ανήκω σε άλλο σωματείο.

Δεν είναι ώρα για μικρότητες ούτε για μεμψιμοιρίες αλλά ώρα ενότητας των υγιώς σκεπτόμενων φιλάθλων όλης της χώρας, ώστε τα πρωταθλήματα να κατακτιούνται μέσα στα γήπεδα και όχι να είναι αποτέλεσμα σκοτεινών συναλλαγών.
Συγχαρητήρια στην οικογένεια του ΠΑΟΚ.

Θέλω επίσης να σημειώσω ότι ως υποψήφιος δήμαρχος σήμερα και ως διοίκηση του δήμου Αλεξάνδρειας αύριο, θα έχω ως μια από τις προτεραιότητες, που θεωρώ άκρως σημαντική, να συνεργαστεί ο δήμος με τους οργανωμένους οπαδούς της πόλης σε όποιο σωματείο και αν ανήκουν ώστε από κοινού να προγραμματίσουμε διάφορες εκδηλώσεις που αφορούν στο λαοφιλές άθλημα του ποδοσφαίρου. Σε συνεργασία με ειδικούς επιστήμονες του χώρου αλλά και προσωπικότητες του ελληνικού ποδοσφαίρου στοχεύουμε να φτιάξουμε όλοι μαζί μια ατζέντα εκδηλώσεων για ζητήματα αιχμής, όπως είναι το ευ αγωνίζεσθε, η καταπολέμηση της βίας στα γήπεδα κτλ, ώστε να βγούμε ως κοινωνία κερδισμένη.

Ο αθλητισμός πρέπει να ενώνει, γιατί μόνο ενωμένοι μπορούμε να κατακτούμε επιτυχίες.

Απόστολος Τζιτζικώστας: Η σιωπή είναι συνενοχή και συνέργεια απέναντι σε κάθε έγκλημα

Μήνυμα προς όποιους επιμένουν να αρνούνται την ιστορική αλήθεια έστειλε ο Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας Απόστολος Τζιτζικώστας, από τις εκδηλώσεις για την Ημέρα Μνήμης της Γενοκτονίας των Αρμενίων, που διοργάνωσε σήμερα η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, με την Αρμενική Εθνική Επιτροπή, στη Θεσσαλονίκη.

«Είμαστε σήμερα εδώ για να κινητοποιήσουμε μνήμες και συνειδήσεις. Το πιστεύω βαθιά ότι η σιωπή είναι συνενοχή. Η αδιαφορία απέναντι στην παραποίηση της Ιστορίας, ‘τα κλειστά μάτια και αυτιά’ απέναντι στις απόπειρες αποσιώπησης ή διαστρέβλωσης της ιστορικής αλήθειας, της ιστορικής αλήθειας που με μαρτυρίες, εικόνες και ντοκουμέντα, βγαίνει στο φως, είναι σιωπηλή συνενοχή και συνέργεια απέναντι σε κάθε έγκλημα. Η Τουρκία εξακολουθεί να αρνείται αυτό που ρητά αναφέρει το ψήφισμα του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, ότι ‘τα τραγικά γεγονότα που συνέβησαν μεταξύ 1915 – 1917 εναντίον των Αρμενίων, αποτελούν μια Γενοκτονία’. Μια τέτοια αδιάλλακτη στάση, η άρνηση της ιστορικής αλήθειας, των εθνικών δικαίων και των ανθρώπινων δικαιωμάτων, είναι το μεγαλύτερο εμπόδιο στις σχέσεις μεταξύ των λαών και των κρατών. Ναρκοθετεί τις προσπάθειες να οικοδομήσουμε ένα κοινό μέλλον ειρήνης και ευημερίας για εμάς και τις επόμενες γενιές. Πολιτικές άρνησης, που αμφισβητούν ανοιχτά τα δίκαια αιτήματα των λαών, που περιφρονούν τις αποφάσεις που απορρέουν από το Διεθνές Δίκαιο και τις Διεθνείς Συνθήκες, δεν πρέπει να γίνονται αποδεκτές και ανεκτές από κανέναν. Τα κηρύγματα μισαλλοδοξίας και επεκτατισμού, που απειλούν ολοένα και πιο έντονα το κοινό μέλλον και το διεθνές περιβάλλον, είναι προκλήσεις που ξεπερνούν τα όρια της ανοχής και της υπομονής. Η Ελλάδα ήταν και είναι σταθερά προσηλωμένη στη διεθνή νομιμότητα. Υποστηρίζουμε τις δημοκρατικές αρχές και τους κανόνες του Διεθνούς Δικαίου και είμαστε υπέρ κάθε προσπάθειας που έχει ως στόχο τον ειρηνικό διάλογο και την επίλυση των διακρατικών διαφορών. Προστατεύουμε και σεβόμαστε τα ανθρώπινα δικαιώματα και δε θα επιτρέψουμε καμία απόπειρα καταπάτησης και αμφισβήτησής τους. Δεν θα ανεχτούμε όμως προκλήσεις. Δεν θα ανεχτούμε παραχαράξεις της Ιστορίας. Δεν θα επιτρέψουμε σε κανέναν, όπου και αν βρίσκεται να αμφισβητήσει την εθνική ακεραιότητα ούτε όμως και την ιστορία της πατρίδας», τόνισε ο κ. Τζιτζικώστας στο χαιρετισμό του στην κεντρική εκδήλωση για τα 104 χρόνια από τη Γενοκτονία των Αρμενίων, που πραγματοποιήθηκε στο συνεδριακό κέντρο «Ι. Βελλίδης» της Θεσσαλονίκης, παρουσία της Αντιπεριφερειάρχη Θεσσαλονίκης Βούλας Πατουλίδου.

«Ο Εικοστός Αιώνας ξεκίνησε με τον πιο απάνθρωπο τρόπο. Ενάμισι εκατομμύριο Αρμένιοι, εξοντώθηκαν. Ένας ασύλληπτος, πραγματικά, αριθμός ανθρώπων, εκδιώχθηκαν βίαια από τα σπίτια τους και βρήκαν φρικτό θάνατο. Ας μη φοβόμαστε τις λέξεις. Ας μη φοβόμαστε την αλήθεια που οφείλουμε όλοι μας, άτομα, φορείς, αλλά και κράτη, να αναγνωρίσουμε, να σεβαστούμε και να διαδώσουμε. Άνθρωποι θανατώθηκαν μαρτυρικά. Τόσες ζωές δεν χάθηκαν έτσι ξαφνικά, από μια αναπόφευκτη φυσική καταστροφή. Η εντολή εξόντωσης εκτελέστηκε κατά γράμμα από τα ‘τάγματα Σφαγής’. Συντελέστηκε μια τεράστια επιχείρηση εθνοκάθαρσης και μαζικής απέλασης των Αρμενίων από τους τόπους όπου για πολλούς αιώνες ζούσαν και δημιουργούσαν τις οικογένειές τους. Ποια ήταν τα αίτια αυτού του μίσους που προκάλεσε την εξόντωση ενός ολόκληρου γένους; Η διαφορετική εθνική ταυτότητα και πίστη των Αρμενίων. Και με την ίδια βάση και αιτιολογία, με το ίδιο τυφλό μίσος απέναντι στη διαφορετική ταυτότητα και θρησκεία, ακολούθησαν και άλλες τραγωδίες που σημάδεψαν με τα πιο μελανά χρώματα την νεότερη παγκόσμια ιστορία», επισήμανε ο κ. Τζιτζικώστας.

Αναφερόμενος στην παρουσία των Αρμενίων στη Θεσσαλονίκη και την Κεντρική Μακεδονία, ο Περιφερειάρχης υπογράμμισε ότι «το 1922, όταν η Γενοκτονία ολοκληρώθηκε, στην Οθωμανική Αυτοκρατορία είχαν επιβιώσει, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία, μόλις 388.000 Αρμένιοι. Η Ελλάδα είναι μία από τις νέες πατρίδες, που υποδέχτηκαν τους Αρμένιους που επιβίωσαν από την τραγωδία. Ιστορικοί δεσμοί φιλίας και συνύπαρξης συνδέουν την Ελλάδα και την Αρμενία. Οι Αρμένιοι στην Ελλάδα, ξεκίνησαν μια νέα ζωή, μέσα από τον πόνο και τον ξεριζωμό. Εργάστηκαν σκληρά και δημιούργησαν νέες οικογένειες. Έφεραν μαζί τους τον πλούτο της ιδιαίτερης εθνικής παράδοσης και πολιτισμικής τους κληρονομιάς, τα τραγούδια, τις συνταγές, τα έθιμά τους. Συνέβαλαν σημαντικά στην ανάπτυξη της νέας τους πατρίδας, εμπλούτισαν ακόμη περισσότερο τον πολιτισμό μας. Η Αρμενική Κοινότητα της Θεσσαλονίκης είναι η παλαιότερη οργανωμένη Κοινότητα Αρμενίων στην Ελλάδα. Με την Εκκλησία, το σχολείο, την πλούσια αθλητική και πολιτιστική σας δράση, έχει, εδώ και έναν αιώνα, αξιόλογη παρουσία στην κοινωνική ζωή της πόλης και της ευρύτερης περιοχής της Κεντρικής Μακεδονίας. Αγωνίζεται να διαφυλάξει αλλά και να διαδώσει στις νέες γενιές την ιδιαίτερη ιστορική παράδοση αλλά και να προασπίσει τα δίκαια αιτήματα του Αρμενικού Έθνους. Η Θεσσαλονίκη και η Κεντρική Μακεδονία έχει κερδίσει πολλά από εσάς και γι’ αυτό βρίσκεστε στον πυρήνα της ταυτότητας του τόπου μας».

Κλείνοντας το χαιρετισμό του ο κ. Τζιτζικώστας δήλωσε: «Ευχαριστώ, από τα βάθη της καρδιάς μου, όλους τους φίλους Αρμένιους για την παρουσία, τον αγώνα και την προσφορά σας στην τοπική μας κοινωνία. Η Μακεδονία τιμά και θα τιμά πάντα τη μνήμη των Αρμενίων, θυμάτων της Γενοκτονίας. Και θα είμαστε πάντα δίπλα σας στον αγώνα σας για καθολική αναγνώριση της Γενοκτονίας, για να δικαιωθεί η μνήμη εκείνων που τόσο άδικα και τόσο βάρβαρα θανατώθηκαν, όχι για κάτι που έκαναν, αλλά γι’ αυτό που ήταν. Υποκλινόμαστε στη δύναμη όσων ξαναέχτισαν από το μηδέν τις ζωές τους, υποστηρίζουμε τον αγώνα σας να διαφυλάξετε και να συνεχίσετε τις παραδόσεις και τον πολιτισμό του Αρμενικού Έθνους, στην Ελλάδα και σε όλο τον κόσμο».

Μετά το πέρας της κεντρικής εκδήλωσης, ο Περιφερειάρχης, συνοδευόμενος από την Αντιπεριφερειάρχη Θεσσαλονίκης συμμετείχε στην πορεία μνήμης για τα θύματα της Γενοκτονίας και κατέθεσε στεφάνι στο Ηρώο του Γ’ Σώματος Στρατού.