Με «όπλο» τη μαστίχα, στις αγορές του κόσμου η εταιρεία Mediterra

Την υλοποίηση τριετούς επενδυτικού σχεδίου, συνολικού προϋπολογισμού 2,5 εκατ. ευρώ, προγραμματίζει η εταιρεία Mediterra ΑΕ, θυγατρική της Ένωσης Μαστιχοπαραγωγών Χίου και διαχειρίστρια των καταστημάτων mastihashop, η οποία ιδρύθηκε το καλοκαίρι του 2002.

Σύμφωνα με όσα ανέφερε σήμερα ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας,  Γιάννης Μανδάλας, στο πλαίσιο συνάντησης με δημοσιογράφους, η εταιρεία, κλείνοντας 15 χρόνια επιτυχούς λειτουργίας, παρουσιάζει σταθερούς ρυθμούς ανάπτυξης, υλοποιεί επενδύσεις με κύριο άξονα την έρευνα και την καινοτομία και τοποθετείται σε νέες αγορές, συστήνοντας παγκοσμίως τη μαστίχα Χίου.

«Η εταιρεία συμπληρώνει 15 χρόνια ζωής και παρά την οικονομική κρίση,  είναι ακόμα ζωντανή. Η οικονομική κρίση κατέστρεψε πάρα πολύ κόσμο στην Ελλάδα και αδίκησε πολλά πρόσωπα που επιχειρούν στη χώρα. Έχει κρατήσει παραπάνω από όσο αντέχει η ελληνική κοινωνία» ανέφερε ο κ. Μανδάλας και συνέχισε: «Εμείς επενδύουμε στη Χίο. Είμαστε ακριτική Ελλάδα και είμαστε στο περιθώριο της οικονομικής ζωής της χώρας, ωστόσο, η μαστίχα και η ναυτιλία κρατάνε ακόμα το νησί σε ένα καλό επίπεδο. Πατάμε γερά, παρά τα γενικότερα προβλήματα που βιώνει η χώρα και ανακοινώνουμε σημαντικό πρόγραμμα επενδύσεων για την εταιρεία,  περί τα 2,5 εκατ. ευρώ για την επόμενη τριετία. Λαμβάνοντας υπόψη ότι η μητρική εταιρεία υλοποιεί ένα αντίστοιχο πρόγραμμα επενδύσεων, ύψους 3,5 εκατ. ευρώ, μπορούμε να πούμε ότι στο σύνολό τους οι επενδύσεις προσεγγίζουν τα 6 εκατ. ευρώ».

Ειδικότερα, η εταιρεία προχωρά εντός του 2018, στην ίδρυση Κέντρου Έρευνας Μαστίχας στη Χίο, στην επέκταση των υφιστάμενων παραγωγικών εγκαταστάσεων στη Χίο (εργοστάσιο Καλλιμασιάς) και στη συμμετοχή σε ερευνητικά έργα. Το σύνολο των επενδύσεων αφορούν στην ανάπτυξη καινοτόμων και υψηλής προστιθέμενης αξίας προϊόντων μαστίχας.

Αναφορικά με το Κέντρο Έρευνας Μαστίχας στη Χίο, όπως επισημάνθηκε, μέτοχοι θα είναι η Ένωση Μαστιχοπαραγωγών Χίου, η Mediterra, η Iasis Pharma, η Farma Group και η Φάρμα Γνώση (spin-off εταιρεία της Φαρμακευτικής Σχολής Αθήνας).

Το κέντρο θα διαθέτει μεγάλο, σύγχρονο εργαστήριο που θα παρέχει υπηρεσίες στον συνεταιρισμό ως προς τον έλεγχο της μαστίχας, θα μπορεί να συμμετέχει σε έρευνες για τον σχεδιασμό και την ανάπτυξη νέων προϊόντων, ενώ πιλοτικά θα προχωρήσει στον σχεδιασμό παραφαρμακευτικών προϊόντων (συμπληρώματα διατροφής και προϊόντα στοματικής υγιεινής).

Παράλληλα, η εταιρεία προχώρησε στην υπογραφή συμφωνίας διανομής των παραφαρμακευτικών (συμπληρώματα διατροφής και προϊόντα στοματικής υγιεινής ) προϊόντων MASTIHA Art of Nature στη Σαουδική Αραβία. Η συμφωνία υπογράφηκε στις 28/11/2017 στην Τζέντα, με την τέταρτη σε μέγεθος στη χώρα εταιρεία διανομής φαρμακευτικών ειδών JAM JOOM, παρουσία στελεχών των εταιρειών της Ένωσης Μαστιχοπαραγωγών Χίου που είναι και ο βασικός μέτοχος.

Όπως ανέφερε ο κ. Μανδάλας, οι προσδοκίες της διοίκησης από τη συγκεκριμένη συμφωνία είναι πολύ μεγάλες. Η έναρξη της διανομής τοποθετείται μεταξύ Μαίου και Ιουνίου 2018 και αποτελεί την πρώτη συμφωνία που αφορά στη διανομή των παραφαρμακευτικών προϊόντων μαστίχας στον Αραβικό Κόλπο. Ταυτόχρονα, η διοίκηση βρίσκεται στη φάση οριστικοποίησης τριών ακόμα συμφωνιών διανομής παραφαρμακευτικών προϊόντων. Οι δύο συμφωνίες αφορούν χώρες του Αραβικού Κόλπου και η τρίτη χώρα στη Δυτική Ευρώπη.

Σύμφωνα με τον κ. Μανδάλα, η εταιρεία ξεκίνησε το Νοέμβριο τη λειτουργία καταστήματος mastihashop στη Ντόχα του Κατάρ. Το συγκεκριμένο κατάστημα είναι το έκτο στη περιοχή, μετά από τα τέσσερα στη Σαουδική Αραβία (Τζέντα, Μέκκα, Τάιφ) και ένα στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα (Ντουμπάι).

Σημειώνεται, ότι η εταιρεία Mediterra διαχειρίζεται 17 καταστήματα στην Ελλάδα και το εξωτερικό, εκ των οποίων 16 Mastiha Shop και ένα παντοπωλείο. Λειτουργεί μονάδα παραγωγής προϊόντων στη Χίο, όπου παρασκευάζονται περισσότερα από 200 διαφορετικά προϊόντα.

 

 

ΑΠΕ-ΜΠΕ
Προηγούμενο άρθροΕρντογάν: Οι κακές σχέσεις των δύο χωρών ανήκουν στο παρελθόν
Επόμενο άρθροΡωσία: Ο Πούτιν ανακοίνωσε πως θα είναι υποψήφιος για την προεδρία τον Μάρτιο 2018