Εσείς τι προτιμάτε Τζόκινγκ σε διάδρομο ή στο δρόμο; – Γράφει η Μαρία Αλιμπέρτη – Κατσάνη

Σίγουρα υπάρχουν πολλά γυμναστήρια που λειτουργούν όλο το 24ωρο και μπορείτε να απευθυνθείτε για να τρέξετε σε διάδρομο αλλά γιατί να κλειστείτε σε ένα γυμναστήριο όταν υπάρχουν πάρκα και ελεύθεροι χώροι άθλησης που μπορείτε να τρέξετε ελεύθερα;

Γράφει η συνεργάτης του Έμβολος δημοσιογράφος Μαρία Αλιμπέρτη – Κατσάνη

Ανάμεσα σε όλα τα ήδη άθλησης το τζόκινγκ είναι ο πιο εύκολος τρόπος εκγύμνασης, που μπορεί να γίνει οπουδήποτε, που γυμνάζει τους μυς όλου του σώματος και χρειάζεται μόνο καλά παπούτσια για τρέξιμο για μην τυχόν τραυματισμούς και την απορρόφηση των κραδασμών.

Τώρα αν μπείτε στην διαδικασία να επιλέξετε άθλημα καταλήξτε στο τρέξιμο γιατί το τρέξιμο μπορεί να παρατείνει τη ζωή σας έως τρία χρόνια περισσότερα που θα είναι υγιή και δυναμικά.

Όταν τρέχετε σε υπαίθριους χώρους κάνετε έντονη προπόνηση, έχετε πιθανότητες να τραυματιστείτε και καίτε κατά μέσο όρο 5% περισσότερες θερμίδες σε σχέση με το τζόκινγκ σε κυλιόμενο διάδρομο, όμως απολαμβάνετε την φύση και βοηθάτε τα πνευμόνια σας να λειτουργούν καλύτερα.

Αν τρέχετε σε κυλιόμενο διάδρομο κινδυνεύετε λιγότερο από συμπιεστικά κατάγματα και διάφορες κακώσεις στα πόδια σε σχέση με το τζόκινγκ σε υπαίθριους χώρους.

Οι ειδικοί μας ενημερώνουν πως αρκεί μόνο μία ώρα τρέξιμο για να προστεθούν επτά ώρες στη ζωή του αθλούμενου, ενώ για κάθε πέντε λεπτά καθημερινού τρεξίματος που θα προστεθούν αυξάνεται το προσδόκιμο ζωής.

Όταν συνδυάσετε το τρέξιμο με ένα υγιεινό τρόπο ζωής, υγιεινή διατροφή, χωρίς άγχος θα δείτε περισσότερα οφέλη σε βάθος χρόνου ενώ ο συνδυασμός καλής διατροφής και γυμναστικής εγγυάται την απώλεια βάρους.