θα ενταθούν οι έλεγχοι των εποπτικών αρχών της ΕΕ και όχι μόνο, για την τεράστια φοροδιαφυγή που επιτυγχάνουν οι περιβόητοι influencers στα κοινωνικά δίκτυα.
Όπως διαπιστώνεται πάνω από το 90% των αναρτήσεων αφορούν καθαρά εμπορικό περιεχόμενο! Την ώρα λοιπόν που ο μέσος Έλληνας στενάζει από την υπερφορολόγηση λόγω και της ακρίβειας, η φοροδιαφυγή στα social media είναι ένα τεράστιο πρόβλημα και μια τεράστια αδικία, καθώς αφορά την αποφυγή της πληρωμής φόρων από επιχειρήσεις και άτομα που δραστηριοποιούνται σε αυτές τις πλατφόρμες. Οι επιχειρήσεις μπορεί να χρησιμοποιούν διάφορες τεχνικές και κενά στο νομικό πλαίσιο για να μειώσουν το ποσό των φόρων που πρέπει να πληρώσουν, ενώ άτομα μπορεί να μην αναφέρουν τα έσοδά τους από δραστηριότητες στα social media στις φορολογικές αρχές.
Οι κυβερνήσεις αναγνωρίζουν το πρόβλημα αυτό και προσπαθούν να λάβουν μέτρα για την αντιμετώπισή του. Αυτά μπορεί να περιλαμβάνουν την ενίσχυση της φορολογικής εποπτείας, την ανάπτυξη νέων νομοθετικών πλαισίων που να καλύπτουν τις δραστηριότητες στα social media, καθώς και τη συνεργασία μεταξύ διαφόρων χωρών για την αντιμετώπιση του διασυνοριακού φοροδιαφυγής.
Είναι σημαντικό να υπάρχει διαφάνεια και συνείδηση στη χρήση των social media και να τηρούνται οι φορολογικές υποχρεώσεις από όλα τα άτομα και τις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται σε αυτόν τον τομέα.
Αν μη τι άλλο, είναι θέμα δικαιοσύνης και δημοκρατίας σε δύσκολους καιρούς.