«Εδώ και ένα μήνα, από την πρώτη μέρα που πήγαμε στο υπουργείο μαζί με τον Δημήτρη Παπαστεργίου, το πρόβλημα των μεγάλων ουρών στο Κτηματολογικό Γραφείο Αθηνών ήταν ορατό με τάση να διογκώνεται» αναφέρει σε ανάρτησή στο Facebook σήμερα το πρωί ο υφυπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Κωνσταντίνος Κυρανάκης σχετικά με το Κτηματολόγιο. Συγκεκριμένα σημειώνει ότι:
«Ξεκινήσαμε άμεσα ενέργειες για να λυθεί το πρόβλημα:
1) Στις 25 Ιουλίου ανακοινώσαμε την πλατφόρμα ψηφιακής υποβολής συμβολαίων από το https://ktimatologio.gov.gr/ την οποία παρουσιάσαμε στον Δικηγορικό Σύλλογο Αθηνών και στην Ένωση Συμβολαιογράφων, οι εκπρόσωποι των οποίων συμφώνησαν να βοηθήσουν στην διευρυμένη χρήση του νέου εργαλείου ώστε να διευκολυνθούν οι πολίτες.
2) Βρισκόμαστε ήδη σε στάδιο τελικών δοκιμών για την ψηφιακή εφαρμογή αριθμού προτεραιότητας για όσους επιθυμούν να εξυπηρετηθούν δια ζώσης. Οι πολίτες, από τη Δευτέρα 28 Αυγούστου σε Αθήνα και Πειραιά (στη συνέχεια και αλλού) θα μπορούν να λαμβάνουν αριθμό προτεραιότητας ψηφιακά και να παρακολουθούν την εξέλιξη ζωντανά στο κινητό τους, χωρίς να χρειάζεται να περιμένουν στην ουρά.
3) Μετά από θεσμικές συναντήσεις και τεκμηριωμένη ενημέρωση που λάβαμε από τους εργαζόμενους των υπηρεσιών του Κτηματολογίου που γνωρίζουν καλύτερα από τον καθένα την κατάσταση αφού τη βιώνουν καθημερινά, εκκινήσαμε τις διαδικασίες για στοχευμένη ενίσχυση του προσωπικού και των δικηγόρων που κάνουν νομικό έλεγχο ώστε να μηδενιστούν οι εκκρεμότητες των αιτήσεων».
Ο κ. Κυρανάκης καταλήγει ότι «δεν θα μείνουμε σε αυτά, έχουμε πέσει πάνω από το πρόβλημα και εργαζόμαστε μέρα και νύχτα για να το λύσουμε οριστικά και ψηφιακά. Δεν ξεκινήσαμε από το μηδέν, η ψηφιοποίηση στο Κτηματολόγιο από Κυριάκο Πιερρακάκη και Θοδωρή Λιβάνιο είχε προχωρήσει πάρα πολύ, και εμείς συνεχίζουμε στο ίδιο πνεύμα και με την ίδια αποφασιστικότητα. Η δέσμευση του πρωθυπουργού είναι ότι θα έχει ολοκληρωθεί και ψηφιοποιηθεί το Κτηματολόγιο εως το 2025, και αυτό θα γίνει πράξη».
ΑΠΕ-ΜΠΕ