Απ.Πάνας: «Να γίνουν δέκτες οι επί της ουσίας προτάσεις του ΠΑΣΟΚ»

Απ.Πάνας: «Να γίνουν δέκτες οι επί της ουσίας προτάσεις του ΠΑΣΟΚ»

 

Στην Ολομέλεια της Βουλής για τη συζήτηση και τη ψήφιση του Νομοσχεδίου του Υπουργείου Ανάπτυξης & Επενδύσεων με θέμα: «Μέτρα στήριξης των συγγενών των θυμάτων και των πληγέντων του σιδηροδρομικού δυστυχήματος των Τεμπών της 28ης Φεβρουαρίου 2023, συνταξιοδοτική διάταξη, ρυθμίσεις για την ενίσχυση της ασφάλειας των συγκοινωνιών, διατάξεις για την ενίσχυση της ανάπτυξης, παρεμβάσεις για τον εκσυγχρονισμό της τουριστικής νομοθεσίας και άλλες επείγουσες διατάξεις», τοποθετήθηκε ως Ειδικός Αγορητής ο Βουλευτής Χαλκιδικής και Υπεύθυνος του Τομέα Ανάπτυξης και Επενδύσεων Πάνας Απόστολος.

Ο Βουλευτής αρχικά τόνισε, πως τα μέτρα στήριξης των πληγέντων του σιδηροδρομικού δυστυχήματος των Τεμπών, που περιέχονται σε αυτό το Νομοσχέδιο, αποτελούν ηθική υποχρέωση και συνιστούν το ελάχιστο χρέος της Πολιτείας απέναντι στους συμπολίτες μας, που σήμερα θρηνούν τους ανθρώπους τους, ενώ υπενθύμισε πως το «επιτελικό κράτος» θα έπρεπε να προστατεύσει τους πολίτες του και να μη κρύβεται πίσω από τη μόνιμη δικαιολογία της άγνοιας. Μάλιστα ο κ. Πάνας επισήμανε πως εδώ και σχεδόν 4 χρόνια η Κυβέρνηση παρουσίαζε μια εικόνα ότι η Ελλάδα τάχα αλλάζει σε τεχνολογικό, οικονομικό και επενδυτικό επίπεδο, ενώ ουσιαστικά η κατάσταση που βιώνουν οι πολίτες γίνεται ολοένα και χειρότερη, με εργαζομένους και επιχειρήσεις να μη μπορούν να στηριχτούν όρθιοι απέναντι στην ακρίβεια και στην αισχροκέρδεια, που πλήττει το εισόδημά τους.

Έπειτα κι επί του Νομοσχεδίου ως Ειδικός Αγορητής στάθηκε ξανά στα σημεία του Νομοσχεδίου, που χρήζουν βελτιώσεων όπως στο Άρθρο 52, που αποδεικνύει την αδυναμία του «επιτελικού κράτους» του κ. Μητσοτάκη για την έγκαιρη ενσωμάτωση των δικαιούχων ναυτικών στο εθνικό σύστημα κοινωνικής ασφάλισης (e-Ε.Φ.Κ.Α.) εντός του χρονικού διαστήματος, που η ίδια η κυβέρνηση προέβλεψε με πρόσφατο μάλιστα νόμο της, υπονομεύοντας έτσι και το εθνικό σύστημα κοινωνικής ασφάλισης αλλά και τα δικαιώματα των ελλήνων απογεγραμμένων ναυτικών, αλλά και του Άρθρου 80 για το οποίο ήδη από τη πρώτη συνεδρίαση ο Βουλευτής ζήτησε την αλλαγή του, ώστε να συμπεριληφθεί τόσο η Χαλκιδική όσο και η υπόλοιπη Ελλάδα στη σχετική διάταξη για την αντικατάσταση ταξί από τις 6 έως 9 θέσεων.

Τέλος ο κ. Πάνας υπογράμμισε:

«Με αίσθημα ευθύνης επεξεργαστήκαμε αυτό το Σχέδιο Νόμου, που απ’ ότι φαίνεται θα είναι και το τελευταίο του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων.

Ζητώ να γίνουν δεκτές οι επί της ουσίας, στοχευμένες παρατηρήσεις και προτάσεις μας, όπως επίσης και η Τροπολογία μας που καταθέσαμε για την κατοχύρωση των επαγγελματικών δικαιωμάτων Γεωπόνων, Δασολόγων και Ιχθυολόγων 5ετούς φοίτησης, ώστε να οδηγηθούμε στην παραγωγή ενός ολοκληρωμένου Νομοθετήματος».

Προηγούμενο άρθροΜΜΕ: Δανειολήπτες ελβετικού φράγκου συγκέντρωση διαμαρτυρίας στο υπουργείο οικονομικών στις 4/4/2023 ώρα 10 π.μ.
Επόμενο άρθροΔιαμαντής Γκολιδάκης: Στις 21 Μαΐου αποφασίζουμε ότι δεν θα γυρίσουμε ποτέ πίσω