Όπως φάνηκε, τόσο στη συζήτηση της Επιτροπής Παραγωγής και Εμπορίου, όσο και στη δημόσια συζήτηση που συνεχίζεται, ο κ. Γεραπετρίτης και η Κυβέρνηση, εμφανίζονται απόλυτοι, έχοντας εκδώσει το πόρισμα και καταλογίζοντας την ευθύνη για την τραγωδία των Τεμπών, στον ανθρώπινο παράγοντα, παρ’ ότι οι έρευνες ακόμη συνεχίζονται.
Ισχυρίζονται επίσης, ότι υπήρχαν ασφαλιστικές δικλείδες, όμως αυτές αφορούν ακριβώς στη διόρθωση του όποιου λάθους,κάτι που δυστυχώς δεν έγινε.
Ο κ. Γεραπετρίτης δημιουργεί διαρκώς σύγχυση. Αναφέρεται σε Τοπικό Σύστημα Τηλεδιοίκησης, που λειτουργούσε εκείνη τη μέρα και λειτουργεί. Οι εργαζόμενοι έχουν άλλη άποψη για αυτό το Σύστημα.
Οι δυνατότητες του τοπικού αυτού κέντρου και της σηματοδότησης, για ένα τμήμα 5,5χλμ μετά και 3 χλμ πριν τη Λάρισα, δεν έχουν σχέση με αυτές του ολοκληρωμένου Συστήματος Τηλεδιοίκησης, και του Κέντρου Τηλεδιοίκησης που ακόμα δεν έχει εγκατασταθεί στη Λάρισα, και το οποίο θα καλύπτει το τμήμα Παλαιοφάρσαλα έως Πλατύ.
Πρόκειται για ένα πίνακα χειρισμών και ελέγχου, που αποτελεί τμήμα του παλιού Συστήματος Τηλεδιοίκησης, που λειτουργούσε από το 2000 , και το οποίο σταδιακά τέθηκε εκτός λειτουργίας.
Από την πλευρά μας έχουμε τονίσει επανειλημμένα ότι θα περιμένουμε τα πορίσματα των Ειδικών και της Δικαιοσύνης, για όλα αυτά, για τις συνθήκες και τα αίτια του τραγικού δυστυχήματος.
Τέλος, η Κυβέρνηση προσπαθεί να πείσει ότι σε λίγους μήνες θα γίνουν όσα με δική της ευθύνη δεν έγιναν επί 4 χρόνια, όπως και στα προηγούμενα 5 χρόνια με ευθύνη της προηγούμενης Κυβέρνησης. Και όσον αφορά στα έργα, όπως η σύμβαση 717/14, και όσον αφορά στις προσλήψεις προσωπικού. Διατηρούμε τις επιφυλάξεις μα
Μέχρι τότε, η επανεκκίνηση των σιδηροδρόμων θα πρέπει να γίνει με διασφάλιση της ασφάλειας των επιβατών και των εργαζομένων στα τρένα.